Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Heerlijke hakbal leidt achtste overwinning Feyenoord in

Laatste update:

Feyenoord kijkt in de competitie terug op een prachtreeks van zeven zeges op rij, maar donderdag maakte de Rotterdamse ploeg geen goede indruk in de Europa League. Willem II zal zondag gehoopt hebben op vermoeidheid bij de Rotterdammers, okselfris oogde het ook niet bij de ploeg van Giovanni van Bronckhorst, maar voldoende voor een zege was het wel: de 0-2 betekende de achtste competitiezege op rij.

/

Van Bronckhorst had een basisplaats in petto voor Bilal Basacikoglu, die de voorkeur kreeg boven de matig opererende Steven Berghuis. De laatste liep in het duel met Fenerbahçe een lichte knieblessure op en het is nog maar de vraag of hij zich zal melden bij het Nederlands elftal voor de WK-kwalificatieduels met Wit-Rusland en Frankrijk. Vervanger Basacikoglu bewees zich direct en was na een kwartier direct belangrijk bij het openingsdoelpunt.

De vleugelspeler zette de bal voor en spits Nicolai Jörgensen werkte de bal op prachtige wijze, achter zijn standbeen, langs keeper Kostas Lamprou. Willem II stelde er op een kopbal van Freek Heerkens weinig tegenover en trainer Erwin van de Looi maakte zich zichtbaar druk om zijn wankele defensie. Feyenoord kwam echter ook niet verder dan een schotje van Jens Toornstra, waardoor het tot de rust bij 0-1 bleef.

/

Groots was het zeker niet wat Feyenoord liet zien en Van de Looi zal zijn mannen tijdens de onderbreking in de oren hebben geknoopt dat er best iets te halen viel. Willem II kwam ook beter voor de dag: Feyenoord werd in fases teruggedrongen, al hoefde keeper Brad Jones zich nooit echt zorgen te maken. Feyenoord zorgde er zelf voor dat Willem II niet aan een slotoffensief toekwam: invaller Renato Tapia slalomde fraai door de verdediging en hij rondde af voor de 0-2. De international van Peru maakte zo zijn eerste doelpunt voor Feyenoord.

Het tweede Rotterdamse doelpunt zorgde voor oproer op de tribunes; scheidsrechter Dennis Higler besloot het spel zelfs even stil te leggen. Toen de rust was wedergekeerd stonden er nog tien minuten op de klok, minuten die door Feyenoord redelijk simpel werden uitgespeeld. Door de overwinning komt Feyenoord in de Eredivisie op 24 punten te staan: 5 meer dan Ajax en 7 meer dan PSV.

Het ging vanmiddag helemaal mis bij Willem II Tilburg - Feyenoord Rotterdam, toen bleek dat een paar Feyenoord-fans in een Willem II-vak zaten en iets te blij met een doelpunt waren... Trieste beelden!!!

Geplaatst door voetbalzone op zondag 2 oktober 2016

Dit is het seizoen voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kuyt gaat toch langzaam maar zeker richting de bank verwacht ik. Hij heeft pas twee goede wedstrijden gespeeld(excelsior/den Haag).

Nu twee weken rust en hopelijk zijn Van Beek en bovenal Elia weer van de partij!

2 oktober 2016 om 16:52

@FLR

Denk het niet, kuyt heeft gewoon in belangrijke aandeel in zijn geheel en is gewoon nodig. Ookal speelt hij geennl volle 90min

Ik zeg het al 3 weken, en het blijft goedgaan tot nu toe, hopen dat Feyenoord de volgende wedstrijd ook weet te winnen. En weer is Kampioennn gaat worden !!

2 oktober 2016 om 17:06

Dat is kuyt zn functie ook niet. Hij is.coach in t veld.

2 oktober 2016 om 20:36

Kuyt is zeker belangrijk voor het elftal en ziet het spel beter dan zijn medespelers. Dat hij het op zijn leeftijd niet altijd meer kan belopen is logisch.
Ik begrijp verder de reacties niet zo goed dat feyenoord makkelijk gewonnen heeft. Feyenoordhad de eerste helft 3 goede kansen, willem 2 had er 2. En de tweede helft had willem 2 prima kansen om de gelijkmaker te maken. Na de 2-0 en de onderbreking vanwege een paar idioten was het over. Ik begrijp van bronckhorst dus ook niet als hij zegt dat er scherp gespeeld is, want als dat zo is, dan had er makkelijk met grote cijfers van dit zwakke willem 2 gewonnen moeten worden.

Zeker geen goede wedstrijd. Maar moet zeggen dat ik nergens echt heb zitten billenknijpen, wat vorig jaar wel elke wedstrijd het geval was. Bank wordt alleen maar breder als ook spelers als tapia en bilal het goed doen. Tegen ploegen als ajax zal het beter moeten, maar vooralsnog gewoon weer prima 3 punten binnen gehaald.

2 oktober 2016 om 16:27

Dat billen knijpen was inderdaad niet nodig door de met alle respect onkunde van de tegenstander. Als feyenoord nu uit naar een iets sterkere tegenstander had gemoeten hadden ze punt verlies geleden. Was echt zeer matig

2 oktober 2016 om 16:30

Ging tegen PSV anders prima.

2 oktober 2016 om 16:33

Ajax is momenteel nog matiger, zie de wedstrijd tegen utrecht.
Ik denk dat van alle kampioenskandidaten Feyenoord het beste voetbal speelt en het meest stabiel is.

Deze wedstrijd was zeker niet hoogstaand, maar werd ook gespeeld op een manier om de krachten te sparen.

Ik ben benieuwd wat er in de Klassieker gaat gebeuren.

2 oktober 2016 om 16:39

Hoe kan hier in godsnaam zon hosannasfeer hangen rond Feyenoord? Er zijn 8 wedstrijden gespeeld waarvan muv PSV allemaal rechterrijtjemateriaal. Donderdag nog een ontluistering van jewelste in Istanbul. Kampioenskandidaat nummer 1? Gewoon de 3e selectie van het land en nog 26 potten te gaan.

2 oktober 2016 om 16:46

Tja ajax en psv hebben ook nog geen fatsoenlijke tegenstanders gehad. Maar dit jaar kan je echt kampioen tegen de kleintjes worden. Het verschil tussen de top 3 en nr 6 t/m 18 is onwijs groot. Als je daar weinig mis stappen begaat kan je lang meedoen. En daarnaast heeft feyenoord tegen meer ploegen uit het linker rijtje gespeeld dan ajax of psv. Ajax heeft afgelopen jaren ook bewezen dat je niet hoeft te sprankelen om kampioen te worden.

2 oktober 2016 om 16:47

@mentalist

Ok.

1-0 verliezen van Fenerbahce is natuurlijk erger dan 4-1 verliezen van Rostov.

'ontluistering van jewelste'. Het was idd niet goed, ik denk te veel ontzag voor Fenerbahce. Maar wat heeft dat in hemelsnaam met de kampioenskansen in de eredivisie te maken? Ajax speelde vorig jaar toch ook modderdroevig in de europa league om dan alsnog kampioen te kunnen worden (dat ze het niet deden is een ander verhaal)?

Feyenoord is op dit moment gewoon de beste ploeg in de eredivisie, accepteer het.

2 oktober 2016 om 16:50

Omdat Feyenoord in trgenstelling tot Ajax wél 6 punten haalt tegen Roda en Willem 2, daarbij 0-5 wint van Groningen waar PSV 0-0 speelt tegen 10 man. En daar waar Feyenoord 0-1 wint van PSV. Dat zijn de feiten die in het voordeel spreken van Feyenoord. Kom aub niet met onterecht gewonnen of wat dan ook, want het enige wat telt zijn de punten.

2 oktober 2016 om 16:52

Mentalist begint hem te knijpen haha.
Feyenoord doet het gewoon geweldig tot nu toe.
Als je kritiek hebt op Feyenoord moet je wel ontzettend kritisch zijn op Ajax (gatenkaas achterin/ puntverlies tegen Roda/willem II thuis/ billenkoek tegen Rostov)
En ook PSV natuurlijk (thuis verliezen van Feyenoord/ gelijkspelen tegen 10 van Groningen(waar Feyenoord met 0-5 won) en te weinig weet te scoren)

2 oktober 2016 om 16:52

Ajax is vorig jaar niet kampioen geworden hoor

2 oktober 2016 om 16:59

Omdat je 7 punten voorstaat op PSV en 5 op Ajax en over 3 weken is het Feyenoord vs Ajax. PSV laat thuis tegen Groningen en uit bij Heerenveen punten liggen. Ajax is uit nog foutloos alleen wel gelijk thuis tegen Roda en nederlaag tegen Willem 2. Met andere woorden Feyenoord is de te kloppen ploeg op dit moment.

2 oktober 2016 om 17:04

Haha mentalist,

Je doet voorkomen alsof we zijn afgeslacht in Istanbul (goed was het zeker niet), ontluisterend is eerder het resultaat in Rusland van de ploeg uit Amsterdam.
PSV is op 7 punten gezet en Ajax had vandaag geluk dat Utrecht zo aardig en vooral onhandig was, waardoor Ajax 2 goals kado kreeg, anders waren de Amsterdammers ook op minstens 7 punten gezet.

2 oktober 2016 om 17:19

Wat feyenoord heeft geen geluk gehad in de 1e 8 speelrondes? Iedereen heeft geluk/pevh

2 oktober 2016 om 17:22

Zwak van je mentalist. Rechterrijmateriaal wint ook niet iedere club van de traditionele top-3 met twee vingers in de neus. Laaggeklasseerde clubs geven vaak net dat extra beetje meer tegen Ajax, PSV of Feyenoord.

Een ontluistering in Istanbul? Met 1-0 uit verliezen in Istanbul en je gebruikt het woord 'ontluisterend'? Opgekropte emoties die je hier graag kwijt wilt?

2 oktober 2016 om 17:25

@Dani17 maar dat laatste snap ik dan weer niet. Dat hoort toch ook gewoon bij het spelletje? Goed verdedigen is net zo belangrijk als je kansen afmaken. Waar tegenstanders van Ajax bij vlagen niet goed verdedigen, is het bij Feyenoord ook gewoon dat tegenstanders de kansen niet afmaken. Psv bijvoorbeeld was gewoon beter en had meer kansen. En vandaag heeft Willem II ook een aantal kopkansen gehad die toch minstens op doel hadden gemoeten. Maar dat is nu eenmaal voetbal. Feyenoord behaalt resultaten, maar ik snap wel wat de criticasters hier bedoelen. Het is nou niet alsof Feyenoord zo denderend speelt. Dat doen Ajax en PSV ook niet, alleen het verschil is, denk ik, dat zij wat meer creativiteit inmiddels hebben waardoor je als ploeg echt een machine wordt wanneer het begint te draaien. Bij Feyenoord zit het nu gewoon mee, nou prima, maar de vraag is of ze dit gaan volhouden als bv Tapia zon balletje niet meekrijgt voor de 2-0 of als het een keer niet zo makkelijk gaat. Wie creeert er dan uit het niets iets. Dus leuk dat Feyenoord deze streak neerzet, maar het is nou niet alsof Feyenoord met overmacht de beste ploeg op dit moment is zoals sommigen hier lijken te prediken

2 oktober 2016 om 18:03

Ja en juist tegen de kleinere clubs word je kampioen. Ik zeg niet dat Feyenoord dat gaat worden, maar opvallend is wel dat ze vorige seizoenen juist daar de punten lieten liggen.

2 oktober 2016 om 18:09

Haha wat een grapjas. Elke wedstrijd is een wedstrijd op zich, dus het is natuurlijk volledige onzin om zoiets te zeggen. Als Feyenoord tegen een sterkere tegenstander had moeten spelen, waren ze er anders heen gegaan met een totaal andere tactiek. Feyenoord heeft gewoon een redelijke pot gespeeld en terecht gewonnen. Een stuk overtuigender trouwens dat Ajax.

4 oktober 2016 om 12:10

Iedereen heeft weleens mazzel. Die 1-0 van Ajax (eigen goal Leeuwin) is ook pure mazzel. Dat flipperkast-doelpunt van PSV ook.

Je kan zeggen wat je wilt, maar als Feyenoord ooit nog kampioen wilt worden dan moeten ze dit seizoen toeslaan. De kleintjes hebben dit seizoen het erg moeilijk tegen het linkerrijtje.

Enig smetje was toch weer dat knokpartijtje. Als je jezelf niet kunt inhouden dan moet je niet op de thuistribunes gaan zitten. Dan vraag je er om.

Goed herpakt van de wedstrijd tegen Fener. Gefeliciteerd Feyenoorders.

2 oktober 2016 om 16:34

Dat knokpartijtje? Weet je wel waar je over praat? De Feyenoorders gedroegen zich gewoon en er is op beeld duidelijk te zien dat een groep Willem II'ers hen bekogelen en bespringen. Door de media en mensen zoals jij, die dit natuurlijk weer blind geloven, krijgt Feyenoord dus een slechte naam. In Rome was het de schuld van Feyenoord, maar toen achteraf bleek dat het niet zo was, is er amper aandacht aan besteed. Toen er een opblaasbanaan op het veld kwam en zelfs donkere ex-spelers aangaven dat dit bij Feyenoord hoort en geen racisme is, wordt er niets mee gedaan en dat terwijl Rostov ermee wegkomt. Nu worden Feyenoorders aangevallen en moeten zij maar niet op de thuistribune gaan zitten als ze zich niet kunnen gedragen, terwijl zij degene waren die aangevallen werden. Agh, mensen moeten iets te haten hebben als het goed gaat met een club.

2 oktober 2016 om 16:42

Die Feyenoorders op de thuistribune gedroegen zich niet hoor. Bij de goal liepen ze de juichend de hele lange zijde van de thuistribune af om te provoceren richting Willem II supporters. Dat er dan 30 man op af komen om hun klappen te geven slaat natuurlijk nergens op maar door zon gedrag vraag je wel om problemen.

2 oktober 2016 om 16:46

Wat voel jij je aangevallen zeg.

Die mensen zitten daar niet met een Feyenoord shirtje, ze hebben gewone kleren aan. En als Feyenoord scoort en jij kan je mond niet houden dan kan dat leiden tot onenigheid.

Denk ook dat ze niet terugknokken met z'n tweeën haha. Overigens, Feyenoorders hebben al die dingen aanzich zelf te wijten. Als je je niet gedraagt dan gebeuren dit soort dingen. Verder ben ik het wel met je eens over de media. Als er slechte dingen gebeuren zijn ze er als de kippen bij maar als er iets goeds wordt gedaan is het binnen 1 dag vergeten. Maar goed, zo zit het eenmaal in elkaar!

2 oktober 2016 om 16:50

Oh, er wordt wat gezegd over Feyenoord en dan heeft Smk88 als enige de 'echte' inside story over wat er gebeurd is. Dit is al de zoveelste keer dat je onzin uitkraamt. Over de situatie bij Willem II kan ik niet oordelen, heb het niet goed gezien, maar er beweren meerdere mensen het tegenovergestelde over wat jij zegt.

Wat Rome betreft, er zijn Feyenoorders veroordeeld door een Nederlandse rechtbank. Dus bedankt voor je bericht, maar ik vertrouw die rechtbank toch wel wat meer dan die inside story van jou.

Over die banaan, ok, daar wil ik in meegaan. Ondanks dat ik daar mijn twijfels bij heb.

Mensen moeten iets te haten hebben? Kerel, je maakt Feyenoord te belangrijk. Helaas hebben ze gewoon idiote supporters, zoals veel andere clubs ook hebben, die zich niet weten te gedragen. Accepteer dat in plaats van steeds andere dingen te roepen. Kansloos.

2 oktober 2016 om 16:51

De beelden die je ziet geven toch echt duidelijk aan dat ze daar gewoon stilstaan op een plek waar ze, hoogstwaarschijnlijk, al de hele tijd hebben gezeten. Feyenoord wordt altijd in een slecht daglicht gezet als het om supporters aankomt, zelfs als ze niets geks doen. Zullen we anders bij de thuiswedstrijd de poorten naar de uitsupporters open gooien? Kijken of die Willem II'ers nog zulke stoere jongens zijn. Wat ik nog veel triester vind is, dat wanneer jouw verhaal mag kloppen, de stewards niet hebben ingegrepen, net als dat ze niet eens probeerden die Willem II'ers bij ze vandaan te houden. In De Kuip hadden er al lang ME'ers ter plaatse geweest om het te sussen of te verergeren; is maar net hoe je het bekijkt.

2 oktober 2016 om 16:55

Je hebt helemaal gelijk. Als je voor Feyenoord bent maar op de thuis tribune zit moet je gewoon je mond houden en zitten. Je mag niet "provoceren" door middel van uitbundig juichen en rennen. Man, triest dat je het nog enigszins goed probeert te praten..

2 oktober 2016 om 16:57

@smk88

Even voor de duidelijkheid : Als je op een Willem II vak gaat zitten en daar openlijk Feyenoord support is dat een open sollicitatie om problemen te krijgen. Het is niet voor het eerst dat er op die manier problemen ontstaan en ook zeker niet voor het laatst. Het is niet voor niets dat er vakken zijn voor uitsupporters en voor thuissupporters. Als je als uitsupporter dan toch op een thuisvak gaat zitten neem je een bewust risico.

Wie zich van tevoren oriënteert op welke vakken je het beste kan gaan zitten, rekening houd met zijn kledingkeuze (dus geen clubkleding) en zich bewust is dat hij tussen thuissupporters zit zal over het algemeen heel weinig problemen ondervinden.

Maar wie zich in De Kuip waant en denkt dat hij daarmee uit de problemen kan blijven op thuisvakken in Tilburg heeft ronduit een beroerd inschattingsvermogen. Dan kun je ruzie en vechtpartijen verwachten als je de verkeerde tegenkomt. En daar lijkt het nu op.

2 oktober 2016 om 16:58

Icecold,

Als je niet begrijpend kan lezen, reageer dan gewoon niet. Ik heb het in het algemeen over 'haten wanneer het goed gaat'. In dit geval is dat Feyenoord, maar wanneer een andere club bovenaan had gestaan met 24 uit 8, hadden die hetzelfde gezeik gehad. En je kan zeggen wat je wilt over Rome en dat ze gestraft zijn, maar hoe verklaar je het gedrag van de Italiaanse ME, waar Feyenoord achteraf heel klein in het gelijk werd gesteld? De ME provoceerde en dan kan je een reactie verwachten. De ME dwingt duizenden Feyenoorders een klein steegje in, dus moeten ze zich, met kinderen en al erbij, maar laten verdrukken? Nee, je kan alleen maar aankomen met 'de rechtbank blabla'. Jij bent zelfs zo'n simpele ziel dat je de banaan in twijfel trekt, terwijl die bananen al jaren lang op de tribunes te vinden zijn. Daarnaast is het onmogelijk om een opblaasbanaan, die niet alleen heel licht is maar ook ontiegelijk onhandig vast te houden is, op het veld richting een speler te gooien. En daarnaast; ik beschik nou eenmaal over kennis van binnenuit omdat ik veel van die mensen ken. Dan kan je daar denigrerend over doen, maar veel mensen, waaronder jij, zijn zo hopeloos om de media klakkeloos over te nemen, terwijl de media alleen laat zien wat ze jou willen laten zien. Als je serieus zo goedgelovig bent, hou dan ook maar gewoon je mond dicht.

2 oktober 2016 om 17:00

En by the way; de zoveelste keer onzin uitkramen? Je bedoelt voor de zoveelste keer 'inside storys' vertellen om zo ook eens de andere kant van de medaille te bekijken ipv alleen maar de media hun kant van het verhaal te laten belichten. Dat jij dat afdoet als onzin, bewijst eens te meer mijn stelling dat je een goedgelovige media volger bent die geen eigen mening kan vormen. Wanneer iemand dan wel een eigen mening heeft, is het per definitie al onzin. Nee, ik kan jou totaal niet serieus nemen.

2 oktober 2016 om 17:09

Adzevedo,

Daar sla je in mijn ogen de plank volledig mis. Het is namelijk niet normaal dat je daarmee om problemen vraagt, want waarom kan het in Amerika, Engeland, etc. allemaal wel dan? Het is gewoon de verrotte voetbalcultuur in Nederland dat er altijd maar geknokt moet worden. Overigens niet alleen in Nederland, maar heel veel landen. Als je in Engeland als Evertonian op een Liverpool tribune zit, wordt je van ze lang zal z'n leven niet aangevallen. Nota bene het land waar het hooliganisme in Europa is begonnen, heeft het op kunnen lossen. Waarom kunnen wij dat dan niet? Overigens weet ik dat dit ook bij Feyenoord op de tribune zou gebeuren en dat keur ik net zo hard af. Probleem is alleen dat wanneer het in De Kuip gebeurd het de schuld is van Feyenoord, maar wanneer het in een ander stadion gebeurd en Feyenoorders het slachtoffer zijn, het nog steeds de schuld van Feyenoord is.

2 oktober 2016 om 17:14

Wat een bullshit, die gasten gedroegen zich echt niet. Er zaten veel mensen die voor Feyenoord juichten, en vervolgens gewoon normaal weer gaan zitten. Maar deze 3 gasten niet, ze waren enorm aan het provoceren. (Ze zaten zo'n 10 meter van me vandaan, stoorde me al even aan ze)

Ik praat niet goed wat er daarna gebeurd, maar als je een fanatieke supporter bent en wilt dat uitdragen, ga dan gewoon in het uitvak zitten.

2 oktober 2016 om 17:16

Haagse Koerd,

Ik voel me niet aangevallen. Ik ben het gewoon meer dan beu dat het altijd het Feyenoord publiek is dat de schuld krijgt. Beelden wijzen uit dat zij worden opgejaagd door een groep van ca. 20-30 man, maar toch heeft Feyenoord het gedaan. Wanneer dit in De Kuip zou gebeuren, is het schandalig dat de Feyenoorders hen aanvallen. Mensen zijn de realiteit totaal uit het oog verloren en zijn zelfs zo triest dat ze het gedrag van Willem II goed aan het praten zijn. Waarom wordt er bijv. niet gekeken naar Istanboel? Daar is alles super goed verlopen en ik heb, Icecold zal het onzin noemen omdat hij een voorbeeld is van iemand die de realiteit kwijt is, beelden gezien van Feyenoord kids die hand in hand met de politie rondlopen. Ik heb kroegbazen filmpjes zien maken van de gezelligheid en saamhorigheid. Turken en Nederlanders door elkaar. Dit wordt echter altijd vergeten als het om Feyenoord gaat en dat komt door de media. Aangezien ongeveer 99% van heel Nederland gelooft wat de media zegt, net als Icecold die de rechtbank meer vertrouwt dan inside informatie, maar vervolgens wel verhalen van Willem II'ers boven beeldmateriaal plaatst. Snap je m'n punt? Als het op Feyenoordsupporters aankomt is het altijd de schuld van Feyenoord, zelfs als het niet hun schuld is en daar ben ik gewoon volkomen klaar mee.

2 oktober 2016 om 17:32

Voorlopig is wat ik zie en meermaals heb gelezen is dat in elk geval een Feyenoord supporter zich daar in de Kuip voelde. Als je op bezoek bent dan hoor je je te gedragen. Dat dan 30 man op hem aflopen is natuurlijk ook fout. Maar doe nou niet alsof er totaal geen schuld zit bij die 2. Waar er 2 vechten hebben 2 iets fout gedaan.

2 oktober 2016 om 17:33

@smk88

Dat het niet normaal is, nee in een zekere zin is het de afbraak van de fatsoenlijke samenleving. Maar het is een feit dat de situatie zo is, daar kun je ontevreden, boos of verdrietig om zijn : feit is dat we voorlopig met deze context zitten.

Dat betekend dus dat als ik als Ajax supporter op een thuisvak zit dat ik ervoor heb gezorgd dat ik me georiënteerd heb en dat ik bepaalde afwegingen maak omdat ik aan het einde van de wedstrijd kan zien en daarna graag heel naar huis ga zonder stadionverbod. En dat betekend dat je bij sommige clubs jezelf ontzettend moet inhouden, terwijl er ook vakken bij bepaalde clubs zijn waar je rustig kan juichen (mits niet te uitbundig).

Je wijst overigens inderdaad op landen waar het beter gaat (hoewel ik Amerika niet echt relevant vind omdat voetbal er veel minder leeft) maar ik kan je ook een hele lijst van landen geven waar je heel wat meer problemen krijgt als uitsupporter op een thuisvak.

Voor alle duidelijkheid, niemand verdient het om mishandelt te worden omdat hij juicht voor zijn club. Maar we weten allemaal dat je club aanmoedigen op sommige momenten en op bepaalde plekken buitengewoon onverstandig is.

2 oktober 2016 om 17:35

@SMK88 dat Feyenoordsupporters door de media vaak slecht worden weggezet kan ik mee inkomen. Alleen je moet ook begrijpen dat wanneer jij aankomt met 'inside storys', dat jijzelf ook een soort medium bent en dat mensen dat dan ook in twijfel kunnen trekken. Wat ik dan echter totaal niet snap is dat je enerzijds de media veroordeelt, maar dat wanneer anderen hun 'inside informatie' hier delen over dat die supporters zich niet gedroegen bij Willem II, je verwijst naar camerabeelden (media) die alleen het punt van de aanval laten zien. Maar dat is voor jou dan weer wel gegrond genoeg om te beweren dat die Feyenoordsupporters daar weinig fout deden en zomaar werden aangevallen omdat ze alleen maar juichten. Wees dan ook zo consequent en geloof dan ook al die reacties van mensen hier die zeggen erbij geweest te zijn als je het zo vervelend vind dat jouw eigen waarnemingen niet serieus worden genomen.

2 oktober 2016 om 17:42

Je kruipt hier wat mij betreft wel te erg in de slachtofferrol. Feyenoord is van de top 3 de club die het meeste gezeik heeft met uitwedstrijden. Ajax en PSV hebben ook vaak veel mensen op de thuisvakken maar daar hoor je bijna nooit gezeik van. Het zal dus echt wel met de provocerende houding van de Feyenoord supporters in kwestie te maken hebben. Ik heb het een paar jaar terug in de Goffert zelf meegemaakt dat Feyenoorders op een vergelijkbare wijze van tribune zijn afgeslagen. Deze heren dachten tussen de harde kern te kunnen gaan zitten en gingen vervolgens bij een goal uitbundig juichen. Van wat ik hoor en lees is hier exact hetzelfde gebeurd. Als jij als uit-supporter besluit buiten het uitvak te gaan zitten moet je je koest houden en niet overdreven gaan juichen en provoceren. Als je dit wel doet vind ik het niet gek dat je van de tribune wordt 'verwijderd'.

2 oktober 2016 om 18:04

Begin je weer met een idiote opmerking over begrijpend lezen. Altijd de eerste opmerking door mensen die geen weet moeten met commentaar.

Verder roep je zelf al een aantal dingen om te bagatelliseren, want nu is Feyenoord 'heel klein in het gelijk gesteld'. Haha! Mooi dat ze 'heel klein' in het gelijk zijn gesteld. Die gasten, jouw vrienden/kennissen. zijn gewoon kanslozen die zich niet normaal kunnen gedragen. Dat je dan met je inside story komt wilt nog steeds niet zeggen dat het goed is wat er daar gebeurt. Leuk je tegengeluid, maar blijven nog steeds kanslozen. En goed dat de rechtbank dat in het geval van Rome heeft erkend. En ik alleen maar aankomen met 'rechtbank'. Haha! Nee, ik kom aan met dat de boel gesloopt is in Rome en dat zou komen doordat ze in het nauw gedreven zijn en geprovoceerd. Moet je je als een normale kerel gedragen en je rust bewaren. En niet als die droeftoeter insiders van je.

En ook goed dat je me eruit wijst dat ik de media niet altijd moet geloven. Ik heb dat nog nooit gehoord. Je bent echt zo slim om mij daarop te wijzen. Ik ken genoeg Feyenoorders en gelukkig ook genoeg die mij zeggen dat 90% dat daar zit een IQ van een lantaarpaal heeft.

En wat de situatie van Willem II betreft: het is triest dat die gasten worden geslagen omdat ze juichen voor Feyenoord. Laat ik voorop stellen dat de Willem II gasten het hardst moeten worden aangepakt in deze zaak. Dat doe je gewoon niet! Je laat mensen met rust. En dan nu de 'maar'. Maar, zit je in een Willem II vak als Feyenoordsupporter, dan juich je rustig en dan ga je weer rustig zitten. Common sense gebruiken en weten dat je weer moet gaan zitten. Ik heb ook weleens in de thuisvak bij PEC en scoorde Ado, ik ga dan niet staan dansen enzo. Gewoon normaal doen en dan wordt het gewoon normaal geaccepteerd.

Dat van die banaan, wat ik zeg, leuke traditie. Ga er maar eens over nadenken of het wel zo een leuke traditie is. Maar dat ter zijde.

En wat je vertelt is weer de zoveelste onzin, niet omdat je de inside story brengt, maar omdat vanuit de inside altijd het juiste gebeurt volgens jou. Wie is er nou goedgelovig dan? Je vrienden/kennissen gedragen zich als lampekappen, maar jij gelooft wat je daar hoort...

Groeten van deze goedgelovige! Kansloos weer...

2 oktober 2016 om 18:24

Jij noemt mij kansloos terwijl je mensen die je niet kent wegzet als kansloze idioten, etc.. Nee, dat getuigt van grote klasse. Tevens je opmerking over het IQ is een belachelijke, aangezien er ook gewoon advocaten, artsen, etc. tussen de harde kern zitten. Dat zij zich wel gedeisd houden, wil niet zeggen dat iedereen een laag IQ heeft. Het mooie is dat jij de 'inside verhalen' van jouw bekenden wel geloofd, maar mijne afschuift als onzin. Voor mij reden genoeg om je niet serieus te nemen, aangezien er met zulke mensen simpelweg niet te discussieren valt. Ik weet namelijk heel goed dat Feyenoord absoluut niet de liefste supporters heeft en heel vaak fout heeft gezeten, maar zelfs wanneer ze niet fout zitten, is het de fout van de Feyenoorders volgens mensen zoals jij. Dat zegt meer over jou als persoon dan over mij als persoon, aangezien ik de andere kant van het verhaal wil belichten. Verder ga ik er ook geen woorden meer aan vuil maken, aangezien je ook deze reactie wel weer als 'onzin' zal afschilderen.

2 oktober 2016 om 19:09

Martijn,

Degene waar ik op gereageerd heb, zijn allen niet aanwezig geweest. Althans, dat is niet gebleken uit hun reacties. De enige die daarover begon was Chris (even uit m'n hoofd gezegd) en daar heb ik nog niet op gereageerd; die reactie zie ik net pas. Ik breng mijn verhalen ook zeker niet als waarheden, althans, dat is niet de bedoeling want ook vanuit hun kant worden verhalen verdraaid. Ik geloof de media sowieso al niet, tenzij ze met goed bewijs komen. Tevens zijn de beeldmaterialen niet afkomstig van een medium als Fox of iets dergelijks, maar van mobiele telefoons. Omstanders hebben dit dus gefilmd en dat vind ik geloofwaardiger dan een lapje tekst van bijv. het AD.

2 oktober 2016 om 21:26

Daarom zeg ik ook 90%. Ja, er zijn ook zeker wat slimme gasten ertussen, maar als ze dan onderdeel zijn van de 'harde kern' dan moet je je afvragen of ze wel zo slim zijn. Maar dat ter zijde.

Ik geloof de inside verhalen van mijn zijde wel ja, maar ben me ook bewust van wat er verder speelt. Jij daarentegen brengt dingen naar buiten alsof dat de waarheid is. Jij zegt bijv. dat die Feyenoordsupporters niks deden en hier krijg je al genoeg reacties van mensen die zeggen dat er wel wat meer gebeurde. Daarmee heb je al een voorbeeld van hoe jij erin zit. Maar goed. Dus ik zeg niet dat je inside verhalen niet kloppen, maar dat ook jij maar eens beter ernaar mag kijken.

Laat ik het samenvatten voor je: je probeert de andere kant te belichten, maar altijd de kant dat verteld wordt (met name als het negatief is over Feyenoord) te bagatelliseren. En dit is niet de eerste keer. Denk daar eens over na.

Wat je verder van mij vindt, allemaal prima.

2 oktober 2016 om 16:44

Het was toch wel een stuk meer dan wat gejuich. Dat gebeurt al jaren bij Willem II als er tegen een topclub wordt gespeeld en dat levert nooit problemen op. Deze Feyenoordsupporters waren echt heel duidelijk aan het provoceren en de Willem II supporters aan het uitlokken.

2 oktober 2016 om 16:57

Nee, jij zegt dat ze juichden en rondrenden. Dan is het niet een stuk meer.

2 oktober 2016 om 17:54

Er gaat dit seizoen weer het moment komen dat er druk op komt te staan bij Feyenoord. De druk die je voelt om kampioen te worden. Ze verlangen er al zo lang naar. Ik ben van mening dat als er druk op komt te staan en als ze tegen een paar tegenstanders punten verspelen dat ze weer een tijd een slechte reeks neer gaan zetten.

Stabiliteit en ervaring zijn de pijlers van kampioenskandidaat nummer 1.
Zie Ajax zeker niet als concurrent, veel te onrustig en labiel, PSV verspeelt
net als vorig seizoen weer punten rond de CL wedstrijden. Feijenoord nu
al 7 punten voor op de belangrijkste belager, die nog thuis wordt ontvangen.
En als over een paar weken Ajax thuis wordt verslagen is die definitief afgeschud.
Eindelijk feest in Rotterdam aan het eind van dit seizoen? Het is nu of nooit!

2 oktober 2016 om 16:33

Voorgaande jaren dat Feyenoord eerste 8 wedstrijden won werd Ajax kampioen Ajax op 5 punten heeft het nog volledig in eigen hand.

2 oktober 2016 om 16:54

Na 26 wedstrijden heeft zelfs Roda het nog in eigen hand.

2 oktober 2016 om 20:27

Roda is afhankelijk van de rest, Feyenoord en Ajax nietmeer.

2 oktober 2016 om 16:34

Afgelopen 6 jaar zag men Ajax ook in deze fase vaak niet als concurrent. Ajax werd wel 4x kampioen en werd 2x tweede. In Amsterdam zou men dergelijke uitspraken als jij die nu doet zelfs niet al begin oktober doen.

Mensen vergeten dat Ajax slechts 1 topper is kwijtgeraakt en deze al goed heeft weten te vervangen met Dolberg. Verder is er juist een kwaliteitsinjectie gekomen met Sanchez en Ziyech. Ajax deed vorig jaar tot aan de laatste speelronde mee, waarom zou dat dit jaar niet het geval zijn?

Verder moet je Ajax maar lekker uitsluiten. Blijkbaar wordt er in Rotterdam al 15 jaar dezelfde fout gemaakt. Hoogmoed komt voor de val.

2 oktober 2016 om 16:35

Niet te hard van stapel lopen, Ajax gaat echt wel weer mee doen. Hebben al vaker een achterstand ingehaald. Desalniettemin zie ik ons zeker tot het einde mee doen.

2 oktober 2016 om 16:38

Dat roepen ze elk jaar dat ze tot het eind mee doen. We gaan het na de winterstop zien daar laten ze de meeste punten liggen waardoor Feyenoord het kampioenschap mis liep.

2 oktober 2016 om 16:54

En toch heeft Feyebart gelijk, want ik zie dit Feyenoord geen puntjes morsen bij de kleintjes. En daardoor blijf je toch meedoen tot het einde.

2 oktober 2016 om 17:13

Het seizoen is nog lang. Feyenoord krijgt ook nog te maken met blessure's schorsingen. Ben benieuwd hoe ze dat eventueel gaan opvangen.

2 oktober 2016 om 17:34

Blessure's weten we anders wel hoor, Elia en Vermeer vergeten?

2 oktober 2016 om 17:53

Nee niet vergeten! Vermeer word geen basisspeler meer denk ik. Jones doet wel zo goed. Maar je weet wat ik ermee wil zeggen uit de basis van nu zullen wel schorsingen en blessure's komen. En Feyenoord heeft niet zo'n hele sterke bank

2 oktober 2016 om 18:08

Sterker dan de voorgaande jaren.
Normaliter spelen Elia, Berghuis ook in zo'n wedstrijd als vammiddag mee en dat word prima opgevangen.
Het wordt pas lastig als El Ahmadi uitvalt

2 oktober 2016 om 16:35

Nou definitief afgeschud? We staan nu inderdaad 7 punten voor op psv en ajax staan we 4 op voor, maar als we van ajax winnen zijn die echt niet definitief afgeschud, dan zijn er nog steeds iets van 25 wedstrijden te spelen en die voorsprong ben je na 2 verliespartijen weer kwijt. Ajax zal alleen maar beter worden en psv zal wel gaan draaien als ze uit europa liggen. We hebben op dit moment de beste papieren, maar om nu al te zeggen dat we kampioen worden als we van ajax en psv winnen gaat te ver. Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Klinkt cliche, maar cliches zijn vaak waar.

2 oktober 2016 om 16:39

5 punten is het op Ajax. Hopelijk over 3 weken nog maar 2.

2 oktober 2016 om 16:35

Nou definitief afgeschud? We staan nu inderdaad 7 punten voor op psv en ajax staan we 4 op voor, maar als we van ajax winnen zijn die echt niet definitief afgeschud, dan zijn er nog steeds iets van 25 wedstrijden te spelen en die voorsprong ben je na 2 verliespartijen weer kwijt. Ajax zal alleen maar beter worden en psv zal wel gaan draaien als ze uit europa liggen. We hebben op dit moment de beste papieren, maar om nu al te zeggen dat we kampioen worden als we van ajax en psv winnen gaat te ver. Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Klinkt cliche, maar cliches zijn vaak waar.

Typisch. Ik zag dit Feyenoord minstens zoveel moeite met Willem II hebben als Ajax met Utrecht. Sterker nog, Ajax kon Utrecht bij fases vol onder druk zetten wat Feyenoord niet echt lukte met Willem II. Toch moet het bij Ajax per sé mooi, wint Ajax "met dank aan de tegenstander die de fouten maakt"is ook de essentie van voetbal, je tegenstander forceren fouten te laten maken) maar bij Feyenoord is het allemaal prima.

Feyenoord is wel definitief een titelkandidaat maar let op mijn woorden: ze zullen tot de laatste speelrondes gewoon met Ajax en PSV moeten vechten.

2 oktober 2016 om 16:34

Het verschil is dat Ajax veel doelpunten tegen krijg, dan heb je het idee dat het elk moment mis kan gaan.
Ook speelde Ajax thuis, dan mag je verwachten dat ze eens lekker spelen, want dat is dit seizoen nog niet gelukt (op PEC na).

2 oktober 2016 om 16:34

Het verschil in wedstrijden winnen vandaag tussen Ajax en Feyenoord is dat Ajax toch echt wel heel wat dichterbij puntverlies is geweest hoor, dat moeten we gewoon toegeven.

Feyenoord speelt op dit moment beter voetbal en is meer in vorm dan Ajax.

2 oktober 2016 om 16:43

Volgens mij is de standaard voor goed spel voor Feyenoord op een of andere manier lager dan Ajax. Ajax had Utrecht de tweede helft hele perioden zwaar onder druk, waardoor ze de fouten forceerden en dus konden scoren. Feyenoord had Willem II amper onder druk vandaag. Het is achterin alleen wat stabieler. Ik ben zeker nog niet overtuigd, maar Feyenoord zet gewoon een giga knappe serie neer verder.

2 oktober 2016 om 16:54

Ajax stond ook gewoon een tijdje achter waar Feyenoord zowat heel de wedstrijd voor stond, zit een verschil in.
Ook scoort Feyenoord zonder penalty/eigen doelpunt.

2 oktober 2016 om 17:05

Die penalty is gewoon terecht en dwing je af door je tegenstander continu onder druk te zetten. Die periode speelde Ajax vrijwel alleen maar rondom en in de 16 van Utrecht.

Het is juist vrij sterk als je een tijdje achter staat toch de rust kan bewaren en gewoon zo'n wedstrijd wint. Het had ook prima 4-2 kunnen worden, die van Traore was makkelijker te scoren dan te missen.

Feyenoord heb ik 2 kansen zien hebben en 2 keer zien scoren. Een kwaliteit maar overtuigend was dat ook weer niet.

2 oktober 2016 om 17:15

Was gewoon een onnodige penalty, bal ging sowieso over maar die verdediger doet achterlijk zijn armen omhoog, het is niet zo dat Ajax een kans werd ontnomen ofzo.

Feyenoord kreeg helemaal geen 2 kansen, sterker nog Kramer zelf had al 2 kansen, Vilhena ook een en Bilal kon ook een paar keer schieten.
Ik zie op Livescore dat Feyenoord 10 schoten op doel had tegenover 5 van Ajax, je doet alsof Feyenoord klem werd gezet door Willem II, totaal niet waar.

2 oktober 2016 om 17:26

Je wint toch altijd doordat de tegenstander fouten maakt? Als die verdediger van Utrecht zo slecht is dat hij met de hand naar de bal gaat, dan is dat toch niet Ajax zijn probleem? Dan krijg je terecht een pengel.

Het is ook een fout van de tegenstander is om Tapia zo makkelijk te laten doorlopen en te laten scoren. Als daar een Pepe stond was dat eventueel ook niet gebeurd. Willem II is alleen niet goed genoeg om een Pepe te kunnen aantrekken. Net als dat Utrecht dat niet is, die moeten nu een speler neerzetten die domme fouten maakt. Dus Ajax wint terecht en Feyenoord ook, mede doordat de tegenstander domme fouten maakt.

Ik doe helemaal niet alsof Feyenoord klem werd gezet. Ik zeg alleen dat Feyenoord niet echt domineerde ten opzichte van Willem II. Tot die 0-2 zag ik het nog wel gelijk worden.

2 oktober 2016 om 17:37

Klopt, maar als je deze twee wedstrijden gaat vergelijken maakte Utrecht veel meer en grotere fouten dan Willem II, vandaar dat men minder kritiek heeft op de overwinning van Feyenoord.

En je zei dat Feyenoord maar 2 kansen had, compleet onwaar, hadden zat kansen.
En ik had niet het idee dat Willem II echt kon scoren, dit gebaseerd op eerdere wedstrijden van Feyenoord dit seizoen.

2 oktober 2016 om 16:36

Hou es op over Ajax. Het gaat hier over de wedstrijd WII - Fey.

2 oktober 2016 om 16:50

Nee hoor: "door de overwinning komt Feyenoord in de Eredivisie op 24 punten te staan: 5 meer dan Ajax en 7 meer dan Psv. ".

Ik trek een relevante vergelijking tussen twee overwinningen waar ik vind dat wanneer Feyenoord vrij zakelijk wint, het allemaal prima is en als Ajax dat doet er bergen aan kritiek is.

Het gaat over een competitiewedstrijd in de Eredivisie, waar het kampioenschap uiteindelijk bepaald wordt door dergelijke wedstrijden. Laat Ajax samen met PSV juist de enige concurrenten en uitdagers voor Feyenoord zijn, daar waar het de afgelopen jaren altijd tussen Ajax en PSV ging.

2 oktober 2016 om 20:00

Beide overtuigden niet. Feyenoord had alleen fijnere goals en hoefde minder diep te gaan, Ajax stond toch bijna 0-2 achter. Maar Utrecht kwam ook sterker voor de dag dan Willem II.

2 oktober 2016 om 16:38

De eerste helft van Ajax was dramatisch, had bij rust gewoon 0-2 kunnen (moeten?) staan. Tweede helft kon Ajax zich goed herpakken na de vroege eigen goal en was de winst uiteindelijk terecht. Toch heb ik absoluut geen enkel moment angst gehad dat Feyenoord vanmiddag punten ging laten morsen, juist op het moment dat Willem 2 begon te geloven maakt Feyenoord de 0-2 en is het over en sluiten. Gaat dit seizoen heel spannend worden, ik praat voorlopig niet over de Coolsingel.

2 oktober 2016 om 16:41

Zo is het toch ook gewoon? Feyenoord geeft vrijwel geen enkele kans weg in zowat alle wedstrijden tot nu toe. Het waren vandaag slechts wat kop balletjes waarbij de spelers van Willem II wel echt mazzel moeten hebben willen die ballen erin gaan.

Na een zware uitwedstrijd in Istanbull is dit voor Feyenoord gewoon een uitstekend resultaat en inderdaad ik denk ook dat het een lange strijd gaat worden tussen Feyenoord, Psv en zelfs ajax die ik zelf de minste van de drie vind.

Maar vergeet niet, ik gok dat je in Nederland met 75 punten kampioen kunt zijn. Dat wil zeggen dat Feyenoord inmiddels op 1/3 zit. Het kan hard gaan, zeker als de locomotief zo door dendert en ajax geen punten gaat pakken in de Kuip. Ik ben benieuwd! Voor alsnog lijkt Feyenoord niet te verslaan in de Eredivisie.

2 oktober 2016 om 17:25

Het verschil is dat Feyenoord uit bij Willem II wint en dat Ajax er thuis van verliest. Ook wint Feyenoord thuis met 5-0 van Roda, daar waar Ajax gelijk speelde.
Daarom staat Feyenoord ook 5 punten los.

2 oktober 2016 om 17:36

@S_D_K,

Dat is een wat kromme vergelijking in mijn ogen. Sterker nog, ik zou als topclub de kleintjes liever uit als thuis tegen komen. In een uitwedstrijd hangen ze vaak gewoon met tien man op de eigen helft en ia het wachten op de counter, thuis spelen ze vaak iets aanvallender waardoor er ruimte ontstaat.

Dat zie je zelfs bij Subtoppers gebeuren. Groningen trok zich terug uit bij PSV en werd weggecounterd door Feyenoord toen ze thuis wat meer van hun doel afspeelde.

2 oktober 2016 om 17:37

Je hebt natuurlijk gelijk dat ze naar Ajax veel kritischer kijken maar dat komt vooral omdat F'noord 17 jaar geen kampioen is geworden dus dan maakt het niet uit hoe je speelt als je maar kampioen word

Zeker geen goede wedstrijden, maar 3 punten zijn binnen! Heerlijke goal van Jørgensen!

Ik vond Bilal vandaag de beste speler. Mag eindelijk eens gezegd worden.

Ik werd een paar weken geleden aangevallen dat ik zei dat Willem II een leuk elftal heeft maar heel weinig scoort vermogen heeft. Het ging wederom niet makkelijk maar wel een verdiende zege van Feyenoord.

2 oktober 2016 om 16:35

Scoort is scorend

Er is geen ruimte voor excuses meer!! Feyenoord is nu de grootste titelfavoriet!!
Ik ben benieuwd hoe ze met deze status zullen omgaan de rest van het seizoen.

2 oktober 2016 om 20:05

Ja, deze overwinning op Willem II geeft de doorslag voor je?

Als ze Ajax ook kloppen en tot de winterstop de voorsprong vasthouden, dan misschien, maar iedereen weet hoe vaak het toch fout gaat bij Feyenoord, inclusief de meeste supporters.

Maar jij bedoelt het misschien sarcastisch?

8 wedstrijden op rij winnen is gewoon klasse en verdiend echt wel wat meer respect..
Feyenoord geeft heel heel weinig weg , is dodelijk efficiënt in de afronding kijk even naar het doelsaldo ook dat is echt uitzonderlijk knap.
Dan kan iedereen wel zeggen ja maar Feyenoord heeft het wel vaker knap gedaan in het begin , tsja maar dit is een heel ander Feyenoord !
Ik zeg respect en heb bewondering voor de teamgeist die men uitstraalt

2 oktober 2016 om 16:52

Dat klopt, normaliter verlies je als topclub in de Eredivisie echt wel 1 van je eerste 8 potjes, of speel je er één of twee gelijk. 8 overwinningen op rij is wel een redelijke uitzondering en het lijkt erop dat deze ploeg zeer lastig af te stoppen is.

Neemt niet weg dat Feyenoord in de onderlinge duels best van ajax en psv kan verliezen. Sterker nog, ajax zal echt punten moeten gaan pakken in de Kuip, anders is de titelrace voorlopig even niet spannend meer. Erg benieuwd naar die kraker!

2 oktober 2016 om 16:56

Een gelijkspel hoeft ook niet ongunstig te zijn voor Ajax in de Kuip.

2 oktober 2016 om 17:00

Voor Feyenoord ook niet, aangezien ajax dan niet in loopt. Aan een gelijkspel heeft ajax niet zo heel veel, aangezien je er donder op kunt zeggen dat beide ploegen nog punten gaan verspelen gedurende de rest van de eerste seizoenshelft.

2 oktober 2016 om 17:15

Ajax kan erop gokken dat ze later in het seizoen nog thuis gaan winnen van Feyenoord.

2 oktober 2016 om 17:17

Feyenoord heeft er een goede keeper in staan hoop dat Ajax hem weet te kloppen over. 3 weken. Gezien dat Feyenoord elke wedstrijd wel scoort. Hij is de man van het succes van Feyenoord tot nu toe met Vermeer had Feyenoord wel wat verlies punten.

Solide overwinning van Feyenoord vanmiddag. Geen poespas, maar na die zware pot in Istanbul gewoon je plicht doen in Tilburg. Dat is echt een mentale kwestie zoals El Ahmadi na afloop ook al aan gaf en Feyenoord lijkt in staat dit te kunnen opbrengen. Daar Psv de punten wederom morst en ajax ook al erg slordig was in nota bene een thuiswedstrijd tegen Utrecht, lijkt Feyenoord wederom totaal geen moeite te hebben met een tegenstander uit het rechter rijtje.

Feyenoord gaat met dit elftal erg lang mee doen voor die schaal dat was me allang duidelijk. Of ze hem uiteindelijk ook kunnen winnen zal ook mede afhankelijk zijn van hoeveel blessures en schorsingen er zullen gaan komen gedurende het seizoen. In dat kader is het natuurlijk voor Feyenoord lekker dat ze nu al redelijk ruim los aan kop gaan. Dan kunnen ze zich in de toekomst wel eens een nederlaag permitteren.

8 wedstrijden op rij winnen betekent wel dat het eerste puntverlies voor Feyenoord ook dichterbij komt. Wat goed nieuws kan zijn voor Ajax om te kunnen inlopen. Wel moet Ajax dan minimaal de komende drie wedstrijden winnen om te kunnen inlopen.

2 oktober 2016 om 16:56

8 wedstrijden op rij winnen door Feyenoord is goed nieuws voor Ajax? Sorry, maar dit slaat nergens op...

2 oktober 2016 om 17:00

Slaat wel ergens op. Dat betekent dat puntverlies voor Feyenoord steeds dichterbij komt. Meestal lijden alle eredivisieclubs in de eerste tien duels wel ergens puntenverlies.

2 oktober 2016 om 17:25

Wat is er onzin aan dat meestal alle eredivisieclubs in de eerste tien wedstrijden puntverlies lijden? Statistisch gezien is dat gewoon te bewijzen.



ON: knap dat feyenoord na een lastige Europees duel toch weet te winnen uit. Dit jaar is de kans om kampioen te worden voor feyenoord

Prima overwinning van Feyenoord. En wat is Jørgensen een verademing ten opzichte van Kramer zeg! Laat het team goed voetballen en pikt ook zijn goals en assists mee. Betrokken bij 9 doelpunten in de competitie inmiddels. Heb het idee dat hij nog enigszins wordt onderschat maar hij is toch een positieve verandering in vergelijking met vorig jaar en één van de redenen dat Feyenoord zo lekker draait. Ik ben fan.

Feyenoord is op stoom. Als ze ooit nog eens kampioen willen worden, is nu hun kans. Ajax en PSV zijn allebei niet goede doen, en Feyenoord maakt de kansen goed af. Het enige wat ze in de weg zou kunnen staan is enorme pech, of een dip.

2 oktober 2016 om 18:09

Elk club heeft dat in elk seizoen. Dus ook Feyenoord krijgt hiermee te maken. Uiteraard gun ik Feyenoord dit van harte na 17 jaar de kampioenschap.

Fantastisch voor Feyenoord en de trouwe aanhang. Dit wordt echt het jaar van Feyenoord en eindelijk ook om eerlijk te zijn. Doen hunzelf als grote club en Rotterdam veel eer aan.

Zakelijke overwinning. Ik hoop op een snelle terugkeer van Elia.
El Ahmadi blijft hopelijk het hele seizoen fit. Die man is echt essentieel voor de goede resultaten en zie ik niet echt een stand in voor.

Prachtige goal van Jorgonsson.
Tapia's goal was ook mooi maar hij kon zo doorlopen tussen 2 man, ze deden niets!
Met name die Lachman moet echt op de tribune wat heeft hij nou gedaan behalve fouten maken? Niets? Feyenoord op 30% langs Willem en willem die niks deed

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren