Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Misschien is Man United helemaal niet geïnteresseerd in de Europa League’

Laatste update:

Paul Scholes lijkt er haast een sport van te hebben gemaakt om kritiek te hebben op Manchester United. Kritisch was de oud-middenvelder al op het spel onder Louis van Gaal en kritisch is Scholes ook nu op het spel onder José Mourinho. Tegen Zorya Luhansk in de Europa League, donderdag, was het volgens het rossige icoon weer niet veel soeps.

/

“Een schot op doel, dat zegt alles. Zorya maakte het Manchester United erg lastig op de counter”, legt Scholes uit op BT Sport. “Dat Manchester United heeft gewonnen is het belangrijkste, maar de kwaliteit was niet wat je normaal mag verwachten bij dit team.”

“Misschien is de ploeg helemaal niet geïnteresseerd in de Europa League. De manager toont wel passie langs de zijlijn, het lijkt of hij wel wil winnen, dus misschien moet hij dat proberen over te brengen op de spelers”, vindt Scholes.

Manchester United moet veel beter

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Misschien is Man U gewoon niet zo goed als ze zelf denken

30 september 2016 om 09:55

Dat kan je zeggen over heel de Engelse competitie. Ze denken dat ze echt goed zijn, maar stellen niks voor, ondanks ze zoveel geld spenderen!

30 september 2016 om 10:06

Ik hoor ze anders nooit beweren dat ze zo verschrikkelijk goed zijn. Het is over het gemiddelde genomen gewoon een zeer zware competitie, maar iedereen ziet ook wel dat de topploegen momenteel niet bij de top 3-4-5 van Europa behoren.

Diverse (top)managers die ervaring hebben in andere grote competities geven aan dat de competitie zwaarder is dan anderen. Echter interpreteren veel liefhebbers dat schijnbaar als pochen dat ze zo goed zijn.

30 september 2016 om 10:30

Top 3-4-5? Barca, bayern, atletico - juventus? - 5? Real/city/psg/dortmund?

30 september 2016 om 10:32

Arsenal gezien woensdag ? Weinig teams gezien die zo snel mooi en strak voetbal laten zien...

30 september 2016 om 11:36

Hooguit 2 wedstrijden in de afgelopen 3 jaar.. verder is Arsenal ook niet veel

30 september 2016 om 13:13

Het grappige is dat het in stand word gehouden door het grote geld, eigenlijk is het een soort propaganda...
Ja de nationale competitie ziet er leuk uit, maar als je het Europees vergelijkt met Duitsland en Spanje dan is het eigenlijk best wel treurig.
Je verwacht eerder zulke bedragen in Spanje of Duitsland.

iets met een selffulfilling prophecy, het voetbal is in landen zoals Duitsland en Spanje ook stukken beter.
Niet voor niets dat zowel de landen, als de teams uit die landen het Europees de laatste pak hem beet 10 jaar veel maar dan ook veel beter doen.
Maar toch kopen grote bedrijven rechter voor vele honderden miljoenen op uit di landen.

Tsja. Verwacht hij nou echt sprankelend voetbal met Fellaini en Rojo op het veld? Die twee zijn waardeloos.

30 september 2016 om 16:06

Ook zonder hun is United waardeloos.

Onzin. Via de Europa League kun je een toegangsbewijs naar de groepsfase Champions Leage winnen. Of Manu moet nog maar eens zien 4e te worden in de competitie. Ze moeten dus alle zijlen bijzetten. Bij grote ploegen als ze het goed doen in de europa league dan hoor je niets, en als het tegen zit dan vinden ze het niet belangrijk. Vinden de de premier league dan ook niet belangrijk?
Want tegen Watford gingen ze ook flink de boot in.

30 september 2016 om 10:09

Het is het een of het ander denk ik. De meeste clubs in de Pl die voor de Cl willen gaan doen dat liever via een top 4 klassering in de competitie dan via de Europa League. Het is beide al lastig genoeg, dus daar valt de keuze vaak op.

30 september 2016 om 10:28

Ja. Zo moeilijk is het niet want sevilla wint m 3 keer achter elkaar.
Maar als straks de ploegen uit de CL instromen in de europa leage dan heeft manu ook in de europa leage niets te zoeken. Dus hopelijk voor hun kunnen ze 3e worden na man city en arsenal. Maar ook in de champions league zijn de engelse teams nergens meer te vinden vanaf de halve finale. Champions league vinden ze niet belangrijk.

En voor de europa leage krijg je maar 45 minder als voor de Cl
Maar zelfs het prijzen geld voor het winnen van de CL is minder als wat er voor pogba betaald is dus waar hebben we het over het is toch allemaal witwassen. Maar wat wel waar is dat er prestige telt in europa. Ook in de europa league waar hele goede teams inzitten.

30 september 2016 om 10:59

Sevilla en United is totaal niet te vergelijken. Om in Engeland bij de top 4 te komen is toch een stuk zwaarder dan 4e/5e/6e worden in Spanje.

De Premier League winnen staat hoger op het lijstje dan de Europa League winnen, een stuk hoger. Misschien zelfs hoger dan de Cl winnen. Ik zeg nergens dat ze de Cl niet belangrijk winnen, maar daar komen ze kwalitatief nog tekort t.o.v. de absolute top.

30 september 2016 om 11:23

Davidsedgar,

Nou idd Man.utd is volkomen kansloos tegen clubs als

Psv
Celtic
Dynamo kiev
Ludogorets
Sporting Lissabon
Porto
Leverkusen
Lyon

Gelukkig begon je in je vorige bijdrage met het juiste woord. Onzin!!! Dat geld voor grote delen van je 2e bijdrage. Wat mij betreft

30 september 2016 om 11:44

Maar ik had het over dat sevilla 3 keer achter elkaar de uefa cup heeft gewonnen

30 september 2016 om 11:47

Je maakt nu een lijst van aannames welke teams er doorstromen van uit de Cl?
Ik denk dat er sterkere teams bij komen.
En teams als inter schalke shaktar villareal en fiorentina zitten er al in.

30 september 2016 om 12:06

Jij zegt dat het niet zo moeilijk is van Sevilla wint het 3 keer op rij. Het grote verschil is dat Sevilla weinig hoeft te doen om 4e/5e of 6e te worden in Spanje en zich dus vol kan storten op de Europa League. United kan dit niet, want dan vallen ze buiten de boot in de Pl.

30 september 2016 om 10:16

Als je gewoon simpelweg naar de opstellingen kijkt dan is het niet lastig om te zien dat er spelers aan bod komen in de EL die weinig spelen in de Premier League.
Spelers als Romero, Rojo en Fosu-Mensah stonden gisteren in de basis bijvoorbeeld.

De term 'niet serieus nemen' is een slechte omschrijving. De Europa League heeft gewoon een lagere prioriteit dan de Premier League. Spelers krijgen rust, andere spelers krijgen kansen om zich te laten zien of om ritme te behouden.

Natuurlijk is het niet zo dat de spelers het veld op gaan om het niet serieus te nemen. Een logisch gevolg van diverse wisselingen is natuurlijk wel het spel minder zal zijn en de kans op een slecht resultaat groter. Dat is nu zeker bij United het geval, want zelfs met de sterkste opstelling is er qua veldspel nog zeer veel werk te verzetten.

De laatste jaren zijn er genoeg Engelse clubs geweest die er weinig om gaven, puur omdat het financieel totaal niet aantrekkelijk is en ze liever strijden voor bv een Cl plek. Ik heb echter niet het idee dat United er met de pet naar gooit. Ze speelden gisteren ook met ongeveer de sterkste 11, dus dat wil normaal wel iets zeggen. Aan de andere kant zou het wel typisch Mourinho zijn die gewoon z'n A-team erin zet, maar zegt dat ze rustig aan kunnen doen o.i.d.

Het lijkt me voor een club als United aantrekkelijker om via de competitie een Cl plek te halen, daar zou ik tenminste voor gaan.

30 september 2016 om 10:22

Nou nou, Romero, Fosu-Mensah en Rojo er in. Dat zijn al 3 van de 11 posities die zeker niet als sterkst in zijn gevuld. Daarnaast vallen Fellaini en Lingard momenteel ook buiten de boot, dus dan is bijna je halve team minder ingevuld.

Ik denk dat Mourinho vooral voorin de beste spelers er in zet omdat hij hoopt dat ze zo sneller aan elkaar wennen. Het aanvallende spel blijft vooralsnog stroef lopen.

Ik denk dat je gewoon moet blijven concluderen dat je echt een beter voetballende middenvelder naast Pogba moet hebben. Fellaini heeft het daar best aardig gedaan, maar hij brengt gewoon veel te weinig voetballende kwaliteit. Met zo'n speler op zo'n positie speel je zelfs een tegenstander als Zorya niet kapot.

30 september 2016 om 11:01

Ik zie dat ik een totaal andere opstelling heb gezien. Bij mij stonden die jongens er allemaal niet in haha.

Naast Pogba moet idd een goede voetballer staan. Fellaini deed het even leuk, maar die moet gewoon weg.

30 september 2016 om 10:22

Romero, fosu mensah, rojo, lingard, fellaini horen zeker niet bij de sterkste 11, dus dat slaat nergens op. Het mag wel duidelijk zijn dat Manchester United niks geeft om de Europa League als zelfs Mourinho na de wedstrijd zegt: "i’m ok with performance. Not brilliant but good enough, difficult have team highly motivated because we don’t want to play Europa."

En dat is echt iets waar ik het niet eens mee ben, want sure, financieel gezien is het niet veel etc maar alsnog is het een competitie die je kan winnen. En zolang je niet in de CL zit, dan is dit nog een mooie competitie om iets te laten zien.

30 september 2016 om 11:02

Ik heb een totaal andere opstelling gezien, excuses. Bij mij stonden alleen Fellaini en Lingard erin, die anderen niet.

Dus hij heeft serieus gezegd dat ze niet in de Europa League willen ballen? Snap ik aan de ene kant, maar het is idd wel een prijs.

30 september 2016 om 11:16

Dat is een beetje het dubio denk ik. Het is een leuke competitie om wat in te laten zien, natuurlijk. Echter is het voor United vooral van belang om weer wat te laten zien in de Premier League.

Ga je het risico lopen om volle kracht in de EL te spelen, daarmee mindere prestaties riskerend in de Premier League? Dit door te veel belasting, blessures e.d..

30 september 2016 om 12:04

En dat is juist het probleem van de Engelse clubs. Door die enorme strijd in de Pl, moet je keuzes maken. Kost de Pl al jaren punten in Europees opzicht.. Begrijpelijk, maar dat moet toch anders kunnen..

30 september 2016 om 17:12

Het heeft ze vooral punten gekost dat ze verliezend finalisten jarenlang Europa instuurden. Dat heeft onder anderen geresulteerd in Europese tickets voor ploegen die gedegradeerd waren, zoals Wigan enkele jaren terug.

In principe moet het dus wel iets aan gaan trekken, al heeft West Ham het nu ook alweer 2 jaar op rij compleet laten liggen.

Ze hebben gewonnen toch, een paar grote kansen gecreëerd waaronder de knal van Rashford onderkant lat. Vrijwel niets weggegeven aan Zorya, minimale maar prima overwinning.

Hij levert inderdaad veel kritiek op Manu. Is hij nog wel welkom daar trouwens?

Scholes moet zijn mond gaan houden die man is jaloers omdat hij niet een club kan gaan trainen

Zag het schema van United zojuist.

Eerst spelen ze tegen Liverpool daarna de EL wedstrijd tegen Fener.

Na de wedstrijd tegen Fener staat Chelsea te wachten. Ik verwacht dat Mourinho wel met een B-elftal zal starten dan. Hopelijk zal dat in ons voordeel zijn dan! Heb er al zin in !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren