Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Als je het mij vraagt, is Feyenoord kandidaat nummer 1 voor de titel’

Laatste update:

Feyenoord is geweldig en vorm en won de eerste zeven competitiewedstrijden van dit seizoen. Dit gebeurde vier keer eerder in de clubgeschiedenis, maar toen werd aartsrivaal Ajax steeds kampioen. Rinus Israël heeft er vertrouwen in dat Feyenoord dit nu wél kan doortrekken tot het einde.

/

Israël weet dat Feyenoord natuurlijk nog wel wat wedstrijden zal gaan verliezen: “Dat deden wij in de jaren zestig en zeventig ook”, zegt hij in het Algemeen Dagblad. “Maar dit team heeft genoeg veerkracht om daarna weer te winnen. Ze gaan tot de laatste speelronde meedoen om de titel. PSV heeft misschien de beste selectie, maar dat zegt niet altijd alles. Ja, als je het nu aan me vraagt, is Feyenoord kandidaat nummer 1 voor de titel.”

Feyenoord won dit seizoen al van FC Groningen, FC Twente, Heracles Almelo, Excelsior, ADO Den Haag, PSV en Roda JC Kerkrade en speelt aankomende zondag uit tegen Willem II. Na de interlandperiode wacht de uitwedstrijd bij NEC en daarna is het tijd voor de Klassieker tegen Ajax, in de eigen Kuip. Feyenoord heeft op het moment vijf punten meer dan Ajax.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Ajax van Feyenoord wint al gaat dat lastig worden in de Kuip dan ligt alles weer open. Als Feyenoord die wint zie ik ze als een serieuze titel kandidaat.

27 september 2016 om 17:57

Feyenoord wordt kampioen als ze die kleine wedstrijden weten te winnen

27 september 2016 om 20:44

Nou je wacht al zo lang17 jaar maar als ajax wint in de kuip word het moelijk

27 september 2016 om 18:00

Ajax doet het meestal goed in de kuip en of het lastig wordt gaan we zien. Zijn wedstrijden op zich dus gewoon afwachten word het.

27 september 2016 om 18:12

En dat ajax nog goed weg kwam ook in de competitie toen de bal over de zijlijn niet werd gezien waar een goal uitkwam.

27 september 2016 om 18:14

Je bent er niet gerust op he kennytete. Of waarom haal je het verleden erbij ? Dat is nooit een graadmeter.

27 september 2016 om 18:41

@Kenny. Zucht... Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Feit is dat Feyenoord momenteel heel moeilijk te verslaan is. Die resultaten uit het verleden zijn geen goed graadmeter, omdat Feyenoord alleen maar wankele elftallen heeft gehad door de financiele malaise. Ik denk dat Ajax maximaal een punt kan pakken in De Kuip, gezien het huidige spel van beide ploegen.

27 september 2016 om 19:07

@therazer Kom op zeg, moeilijk te verslaan.. omdat je van United en Psv hebt gewonnen? Als je neutraal naar de wedstrijden hebt gekeken had feyenoord beide wedstrijden geen recht op de 3 punten, dat je hem wel wint wil niet zeggen dat je moeilijk te verslaan bent, maar dat de tegenstander te slordig is in de afronding. Beide wedstrijden verdiende de tegenstander meer, zo eerlijk moet je wel zijn.

27 september 2016 om 19:35

@Eriksen. Dus conclusie? Moeilijk te verslaan. Bovendien gaf Feyenoord vrij weinig weg in die wedstrijden. Vooral tegen Manchester was er maar 1 echte kans en dat was die van Martial. Ik ben meer onder de indruk van PSV dan van Ajax. PSV verdiende zeker geen overwinning in die wedstrijd, hoogstens een gelijkspel. Ajax is geen gevaarlijke ploeg zoals ze dat de afgelopen jaren hadden, waar Feyenoord echt sterk verbeterd is.

27 september 2016 om 19:58

@razer Nee ik zie het meer als een grote dosis geluk. Je bent alles behalve neutraal, psv verdiende geen 3 punten zeg je? Feyenoord heeft bijna alleen maar achteruit gelopen in Eindhoven. En united was kwa veldspel ook 2 klasse beter met een B-elftal. Dus moeilijk te verslaan nou nee.. haha ajax geen gevaarlijke ploeg? Ajax heeft letterlijk op alle posities zowel voor als op het middenveld betere spelers rond lopen, met veel meer kwaliteit. Maar goed, we gaan het zien over een paar weken. Zinloze discussie dit..

27 september 2016 om 20:12

@Eriksen. Leuk dat Ajax individueel betere spelers heeft, dat geld ook voor United en PSV. Schijnbaar is een sterk team beter dan 11 individueel goede spelers. Maar dat is logica waar velen niet aan willen toegeven

27 september 2016 om 20:17

Als je al 18 wedstrijden in de eredivisie op wen rij ongeslagen bent dan ben je idd moeilijk te verslaan!

18 wedstrijd waarvan 15 wins en 3 gelijk! Dat je zelf niet uit kan staan dat Feyenoord het zo goed doet is heel erg te merken in je statements haha

27 september 2016 om 20:20

Eriksen maar Feyenoord speelde tegen Manu en PSV ook met b elftal! Vermeer, elia, van beek bijvoorbeeld.

Haha dalijk ga je ook nog verkondigen dat PSV op halve kracht speelde en de wedstrijd niet serieus nam?!
Je maakt jezelf heel ongeloofwaardig zo. PSV Feyenoord was de eerste 20 min ongeveer voor PSV daarna boor Feyenoord. 2 de helt gelijk op.

Maar volgens mij kijk je de wedstrijd met een verkeerde bril

27 september 2016 om 21:48

Hoor wie hier een bril op heeft haha wat een grap, blijf lekker in je natte droom hangen tot straks alles weer werkelijkheid wordt. psv en ajax gaan het weer uit gaan maken zoals het al jaren gaat. Niet raar ook, hebben beide een veel sterkere selectie (al jaren). sorry maar het boeit me werkelijk 0,0 wat feyenoord klaar speelt, het doet me vrij weinig. Het gaat me meer op de manier waarop, maar goed, geniet er nog even lekker van!

27 september 2016 om 21:57

Je snapt duidelijk minder van het spelletje dan de Eriksen die bij Ajax voetbalde

27 september 2016 om 22:02

@Eriksen. En wat bedoel je dan de manier waarop? Feyenoord speel overtuigend en sterk. Dit is in de voorgaande jaren totaal niet het geval geweest. Bijna heel Nederland ziet en beaamt dit, behalve, niet objectieve gasten zoals jij. Het enige dat jij kan is je niet onderbouwde mening geven en het verleden erbij pakken. "Ajax en PSV gaan het weer uitmaken". Op basis van wat kun je dit zeggen? (Zonder het verleden erbij te pakken)

27 september 2016 om 22:06

En een veel sterkere selectie? Over PSV heb je gelijk, maar de Ajax selectie overschat je daar wel mee. Ik zou namelijk niet weten welke speler van Ajax beter is dan wat er bij Feyenoord nu staat. Misschien Klaassen voor Kuyt, maar dan heb je het wel gehad.

27 september 2016 om 22:09

Jij hebt het over de bal over de lijn. Dat klopt. Maar die eigen goal van Veltman in de beker had ook nooit goedgekeurd mogen worden. Kuyt trok Veltman naar de grond in de 16 waardoor Veltman die bal in eigen goal werkte.

27 september 2016 om 22:15

Wat dacht je van Sanchez boven Botteghin, van de Beek, Tapia en Kongolo. Ziyech boven Vilhena en Klaassen indd boven Kuyt

27 september 2016 om 22:24

Wie overschat zijn eigen club nou? Haha je bent wel heel hoog boven in de wolken beland met je feyenoord selectie. Maar ik zal je een paar voorbeelden geven; sanchez, Ziyech, Klaassen, traore. Je kan me beter een voorbeeld geven van iemand uit de hele feyenoord selectie die een basis plaats bij ajax zou krijgen? Zelfs onze bank spelers zouden bij feyenoord basis staan; bazoer en tete bijvoorbeeld.

27 september 2016 om 22:36

Die conclusie trek ik omdat je duidelijk kan zien dat ajax en psv ver de beste selectie en bank hebben. Een seizoen is pas gespeeld over 34 wedstrijden, geen 7. Je hoort me verder ook niet zeggen dat het niet knap is wat feyenoord op dit moment berijkt heeft. Maar t seizoen duurt nog lang..

27 september 2016 om 22:37

Sanchez beter dan Botteghin? Hou op hoor. El Ahmadi en Vilhena zouden door niemand van het Ajax middenveld uitgespeeld worden. Ik was Ziyech inderdaad vergeten, die wel. Maar goed, het gaat uiteindelijk niet om individuele klasse, maar hoe het team samen staat. En dat is bij Feyenoord op dit moment een stuk zekerder.

28 september 2016 om 01:58

Ajax heeft Zyech en Klaassen.verder een hele hoop talentvolle jonkies waarvan je maar moet afwachten hoe stabiel ze zijn. Ik vind Psv beter als Ajax, maar durf komende klassieker mijn geld op geen van beide te zetten. Jullie hebben allebei een beetje gelijk. Zowel United als PSV waren beter, maar beide hebben nauwelijks een kans gecreëerd.

28 september 2016 om 02:09

Klaassen doet het goed bij Ajax, maar miste in oranje een paar dotten van kansen. Als hij dezelfde carrière heeft gehad als kuyt mag je hem erboven plaatsen. Trouwens als zijn sommige spelers individueel beter,met teamwork, vechtersmentaliteit en heel hard werken kun je veel compenseren Sallons@VZ, kijk maar naar Willem 2

27 september 2016 om 18:09

De laatste jaren heeft Ajax het lastig in de Kuip maar weet het wel een resultaat te halen. Ook nu zie ik Ajax wel winnen in de Kuip. Ze moeten alleen de kansen afmaken die ze krijgen.

27 september 2016 om 18:20

De punten die ze halen de laatste jaren waren ook puur geluk.
Niet vaak maak je mee dat een team binnen 15 minuten 3x op de lat schiet en volledig de wedstrijd domineerd maar niet weet te scoren, terwijl de tegenstander van 30m een vrije trap erin schiet.
En dan vorig jaar met een bal van richting veranderd (bal was ook over de zijlijn toen).
Denk dat Ajax met heel veel inzet moet komen willen ze winnen, het geluk houdt ooit op

27 september 2016 om 18:49

Punten halen is nooit geluk. De afgelopen jaren hadden wij gewoon onkunde in de aanval of een hele slechte dag. In principe is de lat raken gewoon niet goed genoeg mikken.

27 september 2016 om 19:01

Daar heb je gelijk in maar dat is voetbal en we hadden vorig seizoen idd geluk dat de bal over de zijlijn niet werd gezien.

27 september 2016 om 22:02

Das logisch.
Geldt misschien ook andersom? Zoals 2 jaar geleden, Feyenoord 6 x 100% kans, Ajax 1 die werd gemist. Een houdbare vrije trap werd door Vermeer verkeerd beoordeeld, toen werd het 0-1. Terwijl een 4-1 een logische uitslag had geweest op basis van het spel en de kansen. Dat jaar werd het gelijk in Amsterdam, daar was Feyenoord wederom Ajax de baas was en meer had verdiend. Dat was slechts 2 seizoenen terug, onder Fred Rutten.

27 september 2016 om 18:13

daar tussen zitten nog 2 wedstrijden waar ook nog vanalles kan gebeuren misschien is het gat dan al wel groter beet rare opmerking brumatio.

27 september 2016 om 18:19

Mijn opmerking is raar? Ik kijk vooruit ooit van gehoord? Misschien is het gat dan wel kleiner van jouw zinloze reactie wordt niemand wijzer van aangezien het twee kanten op kan vallen of het gat wordt kleiner of groter.

27 september 2016 om 19:31

Drie kanten. Het kan namelijk ook gelijk blijven ..

27 september 2016 om 20:16

Als het gelijk wordt en PSV wint is het alsnog kleiner .

27 september 2016 om 20:24

Ja en als Feyenoord wint en PSV en Ajax verliezen is het weer groter

Ala Feyenoord PSV en Ajax winnen of geluk spelen blijft het hetzelfde. Zullen we alle scenario's opnoemen gelijk? Wat is de punt wat je wil maken dan

27 september 2016 om 21:08

Volgesmij reageer ik gewoon op iemand zijn reactie en maak ik hier geen punten en ik gooi een scenario op tafel dat zou kunnen uitpakken. zand in de vagina?

27 september 2016 om 23:47

Zinloos ja inderdaad... Volgens mij klopt mijn reactie gewoon.

28 september 2016 om 00:06

En de mijne klopt ook want het gat kan ook kleiner worden.

27 september 2016 om 21:43

@brumatio

Klopt, maar denk dat met beide uitslagen het nog open ligt omdat het nog erg vroeg is.
Ik hoop dat Feyenoord kan winnen ook van Ajax en zo verder kan uitlopen. Ik gun het Feyenoord gewoon meer als de rest ook omdat de supporters er al lang op moeten wachten.

Geweldig voetbal laten ze zien mooi dat ze na 7 wedstrijden 21 punten.
Maar na 7 wed is er nog helemaal niks beslist

27 september 2016 om 18:00

Zo geweldig spelen ze natuurlijk niet. Tegen Roda was het ook niet goed, maar Roda was uitermate zwak. Tegen Oss was verschrikkelijk en tegen PSV was Feyenoord ook niet in goede doen.

Maar winnen doen ze wel. Daar ligt dan ook net het belangrijke punt. Neem bijvoorbeeld Feyenoord - Ado als voorbeeld. Feyenoord staat met 2-0 voor. Gaat rustig achterover leunen en ADO komt terug. Voorgaande seizoenen was dit 100% mis gegaan. Nu winnen ze 'gewoon' met 3-1. Juist dat kan Feyenoord net dat beetje extra geven dat het dit seizoen is gaat lukken. Het seizoen is nog lang, maar het ziet er wel heel goed uit.

De dip gaat ook absoluut komen. Maar wanneer die komt en hoe lang dat duurt is cruciaal.

27 september 2016 om 18:27

Precies. 7 wedstrijden is leuk, maar er is nog geen een kampioenschap vergeven in september.
Het begin ziet er goed uit, maar biedt nog geen enkele garantie.

27 september 2016 om 18:48

Je hoeft ook niet geweldig te spelen om kampioen te worden, je moet winnen. Ajax is oppersaai kampioen geworden en ook PSV speelde niet elke wedstrijd sprankelend voetbal.

Schema tot de klassieker is niet heel indrukwekkend. Wie weet staan ze dan nog steeds op een perfecte score.

27 september 2016 om 18:16

Feyenoord zie ik al de wedstrijden tot aan de winterstop wel winnen. Op Ajax na hebben ze allemaal makkelijke tegenstanders.

27 september 2016 om 18:22

Dan word Feyenoord kampioen volgens jou want na de winterstop is het programma nog makkelijker.

27 september 2016 om 18:36

En na de winterstop het omgekeerde programma. Dat kan dan ook nooit moeilijk zijn ...

Stop de competitie ... de kampioen is bekend !

27 september 2016 om 19:30

Dit is het programma van Feyenoord

Willem II (u) NEC (u) Ajax (t) Heerenveen (t) Eagles (u) Zwolle (t) Utrecht (u) sparta (t) AZ (u) en vitesse thuis. Is toch redelijk makkelijk en zeg helemaal niet dat ze kampioen worden maar verwacht wel dat ze deze wedstrijden winnen.

27 september 2016 om 19:30

Hopelijk op Ajax na

27 september 2016 om 19:46

AZ uit win je ook niet zo 1,2,3..

27 september 2016 om 21:10

Ajax, Utrecht en AZ gaan nog echt heel moeilijk worden hoor.

Begint de hype nu al... Laten we eerst eens zien of Feyenoord de twee kraker tegen Ajax weet te winnen. Wie weet wonder boven wonder staat PSV of Ajax wel weer aan kop tegen die tijd...

27 september 2016 om 18:00

Je zegt het zelf wonder boven wonder, met Willem II en NEC in het vooruitzicht lijkt dit kans nihil.

27 september 2016 om 19:01

't Kwam er bij mij op neer dat de conclusie om nu al iemand tot nummer 1 titelkanditaat te verkiezen erg kort door de bocht is. Het kan iedere week zomaar de andere kant op gaan. Bovendien herinner ik me nog hoe goed Feyenoord vorig jaar bij de winterstop ervoor stond en vervolgens een reeks van zeven nederlagen op rij leedt.

In de huidige vorm zou je zeggen dat Willem II en NEC geen probleem zouden moeten zijn. Als je daarna nog thuis van Ajax wint, zetten ze denk ik een hele goede stap. Uiteraard zegt dat nog niet alles, maar áls dat gebeurt dan durf ik stiekem pas echt een beetje hoop te krijgen.

27 september 2016 om 21:11

Ik zie F'noord bij Willem2 nog wel punten verspelen..

En morgen weer een interview met een oud Ajacied die aangeeft dat Ajax de grootste kans heeft. Donderdag komt PSV weer voorbij en zo gaat alles weer verder.

Leuk al die interviews maar blijft allemaal een beetje gebaseerd op clubs voorkeur. Zeker zo vroeg in het seizoen ( voorgaande jaren werd ook alles anders na de winter )

27 september 2016 om 18:03

Zo gaat t he in de voetballerij. En daarom is deze site er, kunnen wij weer lekker er tegen in gaan of juist dat standpunt verdedigen. Harstikke leuk joh.

En als je t mij vraagt niet. Ze spelen nu nog frivool en gedurft. Alles zit lekker mee, maar kunnen ze daadwerkelijk met de druk omgaan als de competitie 24 ronde oud is?? Psv is een hele geslepen ploeg, veel ervaring. Ik reken ze nog steeds als titelkandidaat nummer 1. Maar mocht mijn aller Ajax dit jaar falen, dan gun ik feyenoord van harte.

27 september 2016 om 18:07

Dat alles lekker mee zit wil ik niet zeggen, Feyenoord wint haar wedstrijden op kwaliteit met hier en daar goed voetbal, dat is wat anders als vorig seizoen toen alles wel lekker mee zat met slecht voetbal.

27 september 2016 om 18:09

Dat zeg ik toch ook niet. Nergens beweerd dat ze slecht spelen. Sterker nog ik zei juist dat ze lekker frivool en.gedurft spelen

27 september 2016 om 18:30

Mijn excuses!

Ik houd de boot af tot de Klassieker. Als Feyenoord de wedstrijd tegen Ajax weet te winnen of gelijk weet te spelen dan hebben ze de concurrenten op zo'n afstand gezet dat ik er ook echt in ga geloven, hopen doe ik natuurlijk al jaren

27 september 2016 om 18:52

Als ze winnen is get 8 punten en als het gelijk is 5 punten. Zal niet de eerste keer zijn dat Ajax 8 pu ten inloopt. Feyenoord heeft vorig seizoen na de winterstop ook 7x verloren geloof ik. Dus er nog lang niets beslist. En dan is PSV er ook nog.

27 september 2016 om 19:04

Punt blijft dat je met zo'n voorsprong de voornaamste titelpretendent bent. Overigens dient men nu wel eens op te houden over die negatieve reek van verleden jaar. Dat was ruk. De club heeft daarna wel de beker gewonnen. Ik vermoed dat de boost die dat heeft opgeleverd de knauw van de verliesreeks ruimschoots heeft gecompenseerd.

Na zo,n zwaar EL duel uit in Turkije kan een wedstrijd willem II uit erg lastig zijn. Ik ben benieuwd hoe ze daar om mee gaan.

27 september 2016 om 18:10

Daar maak ik me geen zorgen om, Feyenoord oogde na Manchester erg fit toen het aantrad tegen psv en met winst nog afgesloten ook, anderzijds ook dat Willem II sinds februari geen thuiswedstrijd meer heeft gewonnen.

Als alles loopt zoals het hoort te lopen, staan we op 30 punten uit 10 wedstrijd, wanneer Ajax naar Rotterdam komt!
Ik ga ervanuit dat Feyenoord de 3 punten in de kuip houdt. Dan staan we 8punten voor op Ajax en 5 op PSV. Dan hebben we PSV uit gehad en Ajax treffen we dan nog in de Arena.

Die 2 moeten elkaar dan nog 2 maal treffen.. dus sowieso gaan ze beide dan nog punten verspelen!

Ik zeg niet dat wij dan lachend tot de eindstreep sprinten.. Maar een heel groot voordeel is dat wel!!

Ik ben alleen bang voor de Januarimaand! Dan komen we net uit de winterstop en dan is El Ahmadi op pad met Marocco..
cruciale periode.. Ik betwijfel of we het gemis van El Ahmadi op kunnen vangen

27 september 2016 om 19:41

El Ahmadi mist de wedstrijden tegen Roda, Willem II Twente en Nec. Die moet je ook wel zonder hem kunnen winnen. zeker als je kampioen wil worden. Twente kun je dan met pijn en moeite nog wel verliezen. Maar die andere 3 moeten kanonnenvoer zijn.

Feyenoord gaat na de winterstop gewoon weer de fout in, dan worden ze zenuwachtig omdat het dan toch wel dichtbij komt. Ajax en psv gaan strijden om de titel en feyenoord gewoon 3e met een punt of 12 achterstand.

27 september 2016 om 19:07

Ik heb ze ook heel zenuwachtig gezien tegen MU en PSV want daar zou ook veel druk op staan. Hou toch op niemand weet wat er gaat gebeuren. Iedereen kan nog kampioen worden, Maar dat Feyenoord beter presteert dan voorgaande jaren kan niemand ontkennen.

27 september 2016 om 21:14

"Gewoon"... op vorig jaar na is F'noord de laatste jaren niet echt ingezakt volgens mij na de Winterstop.

Ik kan hier heel slecht tegen. Ja, we hebben 7 wedstrijden gewonnen en ja we zijn in vorm. Maar iedereen weet dat alle clubs eens te maken hebben met een dipje. Hoe wordt daarmee omgegaan? Hoe worden cruciale spelers (as van het veld) opgevangen. Ik vind het jammer dat juist dit seizoen een Afrika Cup is waardoor wij El Ahmadi een paar wedstrijden zullen missen. En wat als Jorgensen geblesseerd raakt? Ons type spel kunnen wij dan overboord gooien want Kramer is een heel ander type spits.

Met andere woorden: Er kan nog van alles gebeuren. Kijk de eerste 20 wedstrijden nog maar, misschien staan we dan wel weer 20 punten achter en is het weer triest gesteld. Kunnen de andere clubs weer lachen omdat een paar legendarische oud-Feyenoorders het over de titel hadden. Wat dachten ze wel niet. Dat ken ik na al die jaren wel.

27 september 2016 om 18:22

Eens.

Daarnaast is het programma tot nu toe ook niet super moeilijk gebleken. Groningen uit is niet makkelijk, maar toen was Groningen wel heel slecht. Psv uit natuurlijk heel knap gewonnen, maar dat kon ook zomaar de andere kant op vallen.

Wil niks afdoen aan de resultaten, want 21 uit 7 met dit doelsaldo is meer dan knap. Maar ze hebben nog niks. Dat feyenoord een stap verder is dan vorig seizoen geloof ik wel. Hoop dat het tot het einde toe spannend blijft. Maar of die 5 punten voorsprong nu het verschil zullen maken...?

27 september 2016 om 18:32

Erg moeilijk oogt het niet maar vorig seizoen hadden wij tegen dezelfde tegenstanders maar 9 punten gepakt. Nu 21.

Inmiddels staat de Coolsingel denk ik wel vol, iemand die een datum heeft van de huldiging? Zonder gekheid, amper zeven wedstrijden onderweg, niet eens een kwart competitie. Komende weken een dubbel programma, straks misschien wel blessures en schorsingen of een Europese uitschakeling. Misschien eerst eens afwachten hoe men het dan doet. Anderzijds, als iedereen in Rotterdam al denkt dat de titel al binnen is kan dat alleen maar afleiden.

Ik denk niet dat feyenoord kampioen word. Ze kunnen niet met kampioensdruk omgaan dat gaat ze breken

27 september 2016 om 18:28

Waarop gebasseerd?
Kan Ajax dat wel? Die gaven het kampioenschap onder de titeldruk cadeau aan PSV.

27 september 2016 om 18:57

Er ook nog een psv. Wordt je niet eens moe van de anti Ajax houding.

27 september 2016 om 19:05

Klopt maar PSV heeft het laatste kampioenschap niet verloren onder "kampioensstress" Ajax wel.
Ik heb overigens niets tegen Ajax alleen was het hier een duidelijk voorbeeld.

27 september 2016 om 19:59

Dat komt gewoon door hun lakse mentaliteit niets met stress

27 september 2016 om 20:40

Wat slaat dat nou op. Alsof ook maar 1 speler van Ajax die wedstrijd dacht: ow ik ga niet rennen voor die bal, lekker boeiend deze wedstrijd... de kampioenschapwedstrijd en beweren dat ze laks waren?

Want ja Ajax verliest nooit of speelt nooit gelijk als ze echt willen toch! Is nooit een gebrek aan kwaliteit ofzo of dat ze tactisch zijn overklast of wat dan ook... als Ajax verliest ligt het altijd aan dat Ajax de best niet deed, wedstrijd niet serieus nam, b elftal, scheids tegen etc

Dit komt een beetje over als wij van Wc eend adviseren Wc eend als de beste keuze. Het lijkt mij sterk dat Feyenoord die grote achterstand op Psv en Ajax die ze vorig jaar hadden nu wel kunnen dichten en als kampioen zullen eindigen.

27 september 2016 om 21:07

Er is geen groot gat, ja 5 punten die we voorstaan. Ieder jaar begin je opnieuw

De wedstrijd tegen Ajax is natuurlijk niet beslissend. Als het gat dan nog vijf punten is moet Ajax meer dan Feyenoord om het gat te verkleinen. Dan kan Feyenoord ook thuis z'n geliefde spelletje spelen en dan moet ik het nog maar zien of Ajax vol in de aanval durft te gaan met het risico om vol in het mes te lopen?

27 september 2016 om 18:30

Het lijkt me sterk dat het gat dan nog 5 punten is aangezien Feyenoord nog geen wedstrijd heeft verloren en binnenkort vast wel een keer tegen hun eerste puntverlies zal aanlopen. Aan de andere kant kan het verschil ook groter worden omdat Ajax nog tegen Ado en Utrecht moet. Voorwaarde is dus wel dat Ajax tot de wedstrijd in de Kuip alles moet winnen. Zal lastig genoeg worden met wedstrijden tegen Ado en Utrecht maar Ajax speelt nu wel aanvallender voetbal waardoor ze hun misschien wel kapot kunnen spelen.

27 september 2016 om 18:54

Feyenoord speelt nog tegen Wilem II en NEC en Ajax nog tegen Utrecht en ADO voordat beide clubs elkaar treffen. Niet ondenkbaar dat het gat dan nog vijf punten is, als Ajax zich tenminste niet weer eens laat verrassen door Utrecht.

Ik durf nog geen topfavoriet te benoemen. Feyenoord draait zonder meer zeer stabiel maar heb het gevoel dat ze dit niveau simpelweg niet het gehele seizoen kunnen vasthouden. Ik schat ze daarentegen wel hoger in de Psv. Bij PSV is alles net iets minder scherp dan in voorgaande jaren. Vooralsnog is PSV voor mij een enorm twijfel geval. Bij Ajax lijkt men de weg naar boven in te zetten. Echter is het vooralsnog erg moeilijk inschatten hoe Ajax er daadwerkelijk voorstaat.

27 september 2016 om 18:47

Wat loopt iedereen toch te zeuren dat ze dat niet volhouden net alsof psv en ajax zo goed spelen we zullen het wel zien aan het einde van de competitie inplaats van alles al te gaan speculeren maar ik hoop wel dat mijn clubbie feyenoord kampioen word!!!

Daar gaan we weer. Pff. PSV is verder dan ons en Ajax heeft in potentie de beste spits en nummer tien in de ploeg, dan hebben we het nog geen eens over die nieuwe stopper, klaassen en Traore. Qua stabiliteit zit het goed en lijken we tot het eind mee te gaan doen, maar we hebben heus geen alleenrecht op de titel. Als we tot het einde meedoen ben ik al blij, de absolute titelkandidaat blijft PSV.

Natuurlijk zegt Rinus dat....Hij heeft een Feyenoord hart....

27 september 2016 om 19:02

Een ajax fan zegt dat ajax de titel krijgt en psv fan psv.....
We zien wel eerst na de winterstop hoe de clubs ervoor staan...

27 september 2016 om 19:19

Hoe zit dat eigenlijk met Groningen fans.... ???

27 september 2016 om 21:37

Lekker sarcastisch...
Punt is dat je na aantal gewonnen wedstrijden niet kan stellen dat die ploeg ook kampioen wordt...Ik gun het Feyenoord wel van harte...Maar als het Ajax,PSV of iemand anders wordt lig ik daar ook niet wakker van...De club die kampioen wordt is naar mijn mening de terechte kampioen.

27 september 2016 om 22:48

Ik ken 'm niet goed hoor, maar is Rinus Israël juist niet altijd enorm kritisch, en ook zeker naar Feyenoord? Dat hij dit zegt vind ik met dat in het achterhoofd zinniger dan een andere willekeurige oud-speler.

De afgelopen jaren waren er clubs die bij de winterstop een straatlengte voorstonden maar toch geen kampioen werden. Nu wordt er na 7 wedstrijden al gejubeld.

Een keer onterecht winnen van PSV zegt niks. Laten we het rustig afwachten. In potentie zijn PSV en Ajax beter over een heel seizoen en zij hebben een bredere selectie. Maarja.. leicester city is op teamspirit ook kampioen geworden. Favoriet is Feyenoord in ieder geval natuurlijk niet.

27 september 2016 om 21:57

Je kunt niet enkel de wedstrijd tegen PSV benoemen..... Het feit dat ze na 7 wedstrijden op 21 punten staan en 21 goals voor en slechts 2 tegen hebben, verdient zeker meer respect dan dat ik uit jouw commentaar proef. Feyenoord, mits bij machten dit enige tijd vol te houden, heeft zeker goede kaarten in handen om kampioen te worden. Al dan niet terecht winnen van PSV is in deze dan de verdienste van Feyenoord geweest.

De druk ligt nu op Ajax. Volgens de statistieken de gedoodverfde kampioen als ik het zo hoor. Feyenoord heeft niets te verliezen.

27 september 2016 om 21:52

Ajax en aanhang legt teveel druk op Ziyech.... Hij is de gedoodverfde "verlosser". Ik moet nog maar zien of dit ze iets gaat opleveren.... ze praten zichzelf weer kampioen.

Feyenoord is al ruim 16 jaar geen landskampioen meer geweest. Om te stellen na 7 wedstrijden dat ze de titelfavoriet zijn, is erg lachwekkend.

PSV blijft voor mij voorlopig de titelfavoriet. Duidelijk de beste selectie. Ook qua breedte zit het bij PSV goed. Daarbij al twee jaar op rij met meer dan 80 punten kampioen geworden. Momenteel heeft het een paar wedstrijden tegen gezeten. Tegen Groningen, Feyenoord en zelfs Atletico Madrid zat er meer in, dan de behaalde resultaten. Echter, is kwaliteit niet te stoppen en zal PSV vanzelf de koppositie overnemen.

27 september 2016 om 21:50

PSV heeft de laatste 8 jaar de beste selectie, maar toch kun je de titels op de hoeken van een triangel tellen.... De beste selectie hebben is absoluut geen garantie.

Hij zegt ook "als je het NU aan me vraagt". Feyenoord doet het nu ook erg goed en heeft fantastische statistieken en een topper gewonnen. In die zin zijn ze ook topkandidaat. Echter duurt het seizoen nog lang en is het afwachten of er een dip gaat komen. Ajax en PSV zullen misschien langzaamaan beter en stabieler gaan worden, dus Feyenoord kan zich geen dip veroorloven.
In de eredivisie is het tegenwoordig te vroeg om voor de winterstop echt goede voorspellingen te maken....

Ajax is nog erg wisselvallig, een herhaling van Roda en Willem II en de verschillende Europese thuiswedstrijden is zeker niet ondenkbaar.
Zie ik bij Feyenoord niet zo snel gebeuren. Bij psv ook niet.
Het zal straks tussen deze 2 gaan, AZ en Ajax gaan om plek 3 strijden.

Moet nog een hoop water door de zee. Op PSV en Twente na allemaal tegenstanders die nu in t rechterrijtje vertoeven. Ik wil het tegen Ajax, Vitesse en AZ wel eens zien.

Ik begrijp die euforie over Feyenoord niet zo goed. Tuurlijk, ze hebben 7 x gewonnen achter elkaar en dat is al jaren niet meer voorgekomen. Maar om dan al over de Coolsingel te praten is wel heel jort door de bocht en onrealistisch.

Feyenoord heeft tot nu toe alleen maar makkelijke tegenstanders gehad en ook het nodige geluk. Manchester nam die wedstrijd tegen Feyenoord nier serieus en ze hebben bijna alleen maar thuiswedstrijden gespeeld.

Iedereen weet en ziet toch dat Ajax en PSV veel bredere en betere selecties hebben. Vergelijk alleen eens de bank van Ajax met die van Feyenoord en dan komt de realiteitszin hopelijk snel weer terug.

Feyenoord krijgt z'n dipje en weten helemaal niet hoe het is om voor het kampioenschap te spelen, dat breekt ze spoedig op. Voor de winterstop zijn ze door Ajax en PSV al gepasseerd, waarbij Ajax de grootste kanshebber voor de titel is. Waarom ? Ajax een bredere selectie en een sterkere bank dan Psv, Die sterkere bank en het feit dat Ajax meer spelers heeft die door een individuele actie een doelpunt kunnen maken, zorgt ervoor dat na een spannende titelrace Ajax 'gewoon' kampioen wordt..

Helaas Rotterdam, er zit geen titel in dit jaar en hopelijk wordt iedereen op tijd wakker. Hoge verwachingen hebben is mooi, maar nog beter is om die verwachtingen naar beneden bij te stellen.

28 september 2016 om 00:44

Ahh United nam de wedstrijd niet serieus met pogba en consorten in de basis. Daarba heb ik de rest niet meer van je reactie gelezen want dat is dan gewoon niet serieus te nemen

Waarom zit iedereen hier te praten alsof het mis gaat als feyenoord van ajax verliest. Ajax kan ook gewoon bij ado verliesen binnenkort hoor. Die winnen ook geen 25 wedstrijden op rij... en psv ook niet

Pfff begin hier nu eens niet zo vroeg over, hebben net 7 wedstrijden gespeeld!!
Dit soort uitspraken moet je pas na de winterstop doen, dan weet je eigenlijk pas of de stabiliteit en veerkracht is gebleven. Dit kan alleen maar druk opleveren.
Ze zijn er nog lang niet. Hoop uiteraard weer eens een kampioenschap mee te maken, maar ik blijf erg voorzichtig met dit soort uitspraken.
Ik verwacht wel dat ze in ieder geval voor een groot gedeelte het gat van afgelopen seizoen dichten, maar dat is ook niet zo moeilijk, verschil was door die vele nederlagen erg groot geworden.
Alles daar boven is mooi meegenomen natuurlijk :-)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren