Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord kan blessures en schorsingen moeilijk opvangen’

Laatste update:

Feyenoord is het nieuwe seizoen in de Eredivisie geweldig begonnen en heeft na zeven competitiewedstrijden nog geen fout gemaakt. De supporters dromen van het eerste kampioenschap sinds 1999, maar de vraag is natuurlijk of Feyenoord dit kan volhouden.

/

John van den Brom merkte aan tafel bij Studio Voetbal op dat het elftal stáát en dat de nieuwe spits, Nicolai Jörgensen, het uitstekend doet. Schrijver Özcan Akyol, een andere tafelgast, is ook van mening dat Feyenoord sterker is geworden. Maar om in de titelrace te blijven, kan Feyenoord zich weinig blessures veroorloven, vindt Akyol.

"Feyenoord kan blessures en schorsingen moeilijk opvangen”, stelt hij. “PSV heeft de beste bank en Ajax heeft ook een redelijke bank. Dat kan zomaar doorslaggevend zijn.” Pierre van Hooijdonk denkt dat er bij Ajax wel eens scheurtjes kunnen ontstaan, nu spelers als Nemanja Gudelj, Riechedly Bazoer en Anwar El Ghazi zijn gedegradeerd tot reserve.

Feyenoord kan blessures en schorsingen moeilijk opvangen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Oh ja, bijna vergeten, ze hebben het bij Studio Voetbal ook nog 2 minuten over koploper Feyenoord gehad. Het bovenstaande werd gezegd, waarna ze weer verder gingen over Ajax en Ziyech. Triest programma.

26 september 2016 om 07:41

Heb niet gekeken, maar als ik dit zo hoor dan hoeft ik het ook niet terug te kijken. Snap ook niet dat we er steeds in trappen, want het is al jaren zo. In de intro zie je nog meer Feyenoord dan in het hele programma zelf.

26 september 2016 om 07:53

Tja het word niet voor niks studio ajax genoemd.
Vorig jaar gebeurde zelfde bij psv koploper alleen praatte ze toen ook liever over ajax.

Maar moelijker op te vangen.
Je zou toch eigenlijk zeggen dat dat niet zi is
Feyenoord heeft n u 3 spelers vanblessure die terug komen Vermeer ,elia en van Beek .
Middenveld heb je Veijnoviv ,gufstaffson ,tapia .
Achterin heb je van Beek en nu woudenberg.
Voorin heb je Kramer, Elia ,bilal en dat nieuewe ventje vergeet steeds zijn naam.

Ik vind dus wel meevallen. Je word er over het algemeen a;tijd iets minder van want de beste spelen eenmaal

26 september 2016 om 08:39

Mensen zie het positief. Waar het goed gaat zijn geen op of aanmerkingen te vinden. Alleen dat de bank schijnbaar niet breed genoeg is, maar daar valt ook nog over te discussiëren.

Laten ze het maar lekker over Ajax en (hype) Ziyech hebben, dan pakken wij in de schaduw daarvan de punten. Mediarust is koning.

26 september 2016 om 09:13

Voetbal Inside is Feyenoord inside. Allemaal Feyenoord fans. Wat dat betreft is er dus balans. Maar ik ben niet kinderachtig. Ik kijk naar beiden. En in feite is het allemaal lulkoek.

26 september 2016 om 09:23

Dat is onzin feyenoord inside dat is alleen als boskamp er is en anders hebben ze het alleen over ajax of psv

26 september 2016 om 10:49

Voetbal Inside praat juist wel over vanalles en nog wat. Denk wel dat veel Feyenoorders vragen insturen die ze dan behandelen maarja dat heeft dan meer met de kijker te maken.

26 september 2016 om 07:53

Ja dat is inderdaad zo. Ik heb als PSV supporter ook een paar keer geprobeerd te kijken...gewoon niet meer doen. Het programma is alles behalve objectief. Ze kunnen het beter studio Ajax noemen.

26 september 2016 om 07:57

Tja bij Feyenoord loopt het als een tierelier en is in andere weken genoeg behandeld. Bij Ajax zijn er vele wisselingen en zijn de resultaten wisselvallig. Wat geeft meer stof tot praten, de aankoop van 11 miljoen die zijn draai moet vinden of de Spits die hetzelfde deed als vorige week? Ja je kan de hele uitzending met dom gegein vullen en inhoudsloos maar twee uur lang praten maar dat is nou niet bepaald waar ik als voetballiefhebber op zit te wachten.

26 september 2016 om 08:10

Als PSV kampioen wordt heeft Ajax het laten zitten en gaat het daarover. Gaat het goed met Feyenoord heeft Ajax te maken met een mindere periode en moet dat besproken worden. Gaat het goed met Ajax doen we er wat extra lampen bij voor de spotlights. Zo kan je altijd een reden opnoemen om het meer over Ajax te hebben.

26 september 2016 om 08:12

Snap al dat commentaar ook niet zo goed. Wanneer het je niet aanstaat zap je toch gewoon naar een andere zender?

26 september 2016 om 08:13

Maar als voetballiefhebber zit je wel te wachten on 20 minuten onzin te horen over de video ref en dat de video ref ook een video ref zou moeten hebben? Nee, Studio Voetbal staat erom bekend het vaak over Ajax te hebben, geen probleem, Ajax heeft natuurlijk de meeste aanhangers in Nederland dus goed voor de kijkcijfers. Maar als er een team in Nederland 7 wedstrijden op rij wint, mag je er best iets meer aandacht aan geven in plaats van een half uur praten over een top aankoop die nu wel op de juiste plek staat en die veel "gevaar" in zijn passes naar voren brengt.

26 september 2016 om 08:15

Dat is makkelijk gezegd dan gedaan. Ik heb mij er al bij neergelegd dat het 75% over Ajax gaat, maar ik hou wel van voetbal programma's en ook Studio Voetbal is een voetbal programma. En zul je net zien wanneer je weg zapt gaat het ineens over iets anders dan Ajax.

26 september 2016 om 08:20

Ik kijk niet eens, maar het lijkt me niet onlogisch dat ik vraag om wat objectiviteit. We hebben geen 5 zenders die een dergelijk programma verzorgen, we hebben er 1 die representatief moet zijn voor de hele eredivisie niet alleen Ajax.

26 september 2016 om 08:25

Als je wegzapt en het gaat dan over iets anders dan Ajax, dan moet het haast reclame zijn. Mee eens dat het te veel over Ajax gaat en dat het goed is voor de kijkcijfers, prima. Als niet Ajaxfan kijk ik het dus gewoon niet meer.
On: Feyenoord zie ik ook nog wel een dip krijgen. Deze selectie heeft vorig jaar niet voor niets ineens 7 wedstrijden op rij verloren. en een reeks van 7 wedstrijden winnen hebben Ajax en PSV vorige jaren ook vaak zat neergezet.

26 september 2016 om 08:44

Dat gezwets over die videoref ging heel lang door inderdaad. Maar dat gaat dus niet over Ajax. De wedstrijd waar het over ging was niet relevant, alleen de situatie. Iedereen wil zijn mening laten horen en Pierre zijn crusade dat er harder gevoetbald moet worden verlengt die discussie onnodig. Sowieso ging het niet echt daadwerkelijk over Ajax alleen over Ziyech. Als hij bij een ander team had gezeten was het exact hetzelfde. Vorig jaar was dat ook al. En ja als je het niet leuk vind zap je lekker weg toch? Voor sommige is iedere minuut Ajax al teve, die kunnen lekker RTL kijken waar er amper gedaan wordt of de club bestaat.

26 september 2016 om 09:16

@the-jump; en een serie van 20 wedstrijden zonder verlies en 17x winst? Hoe voek hebben Ajax en PSV dat recent gedaan? Want dat is de serie in de Eredivisie waar Feyenoord nu mee bezig is...

26 september 2016 om 09:20

Dat Studio Voetbal is gewoon tenenkrommend. Los van de duidelijke voorkeur voor Ajax, vind ik vooral de gasten extreem irritant. Ze nemen zichzelf veel te serieus, maken nooit een leuke opmerking, het loopt gewoon heel erg stroef. Schoolmeesters die aan het doceren zijn.
Geef mij maar VI. Ik ben het daar ook lang niet altijd eens met wat ze zeggen, maar ze nemen zichzelf ook niet zo serieus en er gebeurt ten minste wat aan tafel.

26 september 2016 om 09:27

VI zit dan ook barstensvol met Feyenoord-fans en gaat het vooral daarover, maar dat hoor je dan weer niemand zeggen. Is ook een prima afspiegeling van de realiteit, in Amsterdam nemen ze zichzelf nogal snel serieus en in Rotterdam houden ze het wat dichter bij zichzelf. Maar waarom er dan altijd zo'n eenzijdig commentaar is op Studio Voetbal en niet op VI is mij volstrekt onduidelijk. Blijkbaar is er maar 1 groep die hier over zeurt.

26 september 2016 om 09:38

Groot verschil is dat Voetbal Inside op een commerciële zender is. Maar Studio Ajax wordt van onze belasting centjes gemaakt.

26 september 2016 om 09:44

Ja logisch dat je VI kijkt als Feyenoord fan. Dat is ook het publiek dat ze willen aanspreken. Ajax iconen worden om de zoveel tijd met de grond gelijk gemaakt en het is altijd slecht. Puur toeval als je die kenners moet geloven dat Ajax 4 keer op rij kampioen werd. Wat een gezwets daar zeg. Kan het niet uitstaan. Totaal geen beargumentatie waarom ze iets vinden, dat gaat ze de pet te boven. Lekker denigrerend zeggen dat ze Studio voetbal docent aan het spelen zijn alsof dat iets slechts is. Geef mij dat maar, ik kijk praat programma's om wat te leren niet om scheetgrappen en discriminatie richting vrouwen en buitenlandse mensen.

26 september 2016 om 10:35

Dat is dan ook het publiek dat ze willen bereiken, als er niet genoeg gegeind wordt op de publieke omroep haakt de onontwikkelde kijker al snel af. Het gemiddelde in de ArenA is meer ontwikkeld dan in De Kuip (Spaaij, 2008) dus logisch dat het niveau in die programma's zich op dat vlak verschillend van elkaar verhouden. En dat is prima en ook logisch, maar waarom er dan zoveel gezeurd wordt begrijp ik gewoon niet. Naast het feit dat er dingen besproken worden als het slecht gaat (dus niet besproken worden is in feite positief), kijk dan gewoon niet als het je niet aanstaat.

26 september 2016 om 12:09

Als je niet kijkt mag je ook niet zeuren.

26 september 2016 om 12:46

The-jump

Juist die 7 wedstrijden zijn leerervaringen geweest. Je kan zeggen 7 wedstrijden niet verloren. Maar je kan ook de laatste wedstrijden van vorige seizoen erbij pakken. Hoelang is Feyenoord dan al ongeslagen in de eredivisie vraag ik me af?

26 september 2016 om 12:53

Ik heb even geteld. De laatste 18 eredivisie wedstrijden van Feyenoord hebben ze 0 verloren 3 gelijk en 15 gewonnen!

Laten ze daar maar een half uur over praten op tv ipv Ajax. Maar mensen blijven het maar over 7 wedstrijden hebben en dat Feyenoord opzeker nog een dip krijgen. Misschien wel misschien niet. Maar al 18 eredivisie wedstrijden op een rij waarvan 15 winst en maar 3 gelijk zijn statistieken van een kampioensteam

26 september 2016 om 17:30

Je doet waarvoor je meeste kijkcijfers krijgt toch? Als dat nou net ajax gerelateerd nieuws is, is dat jammer voor sommige.

26 september 2016 om 09:19

Joh, je kan niet elke week over de koploper blijven spreken. Roda JC verslagen. Knap hoor. vorige week veel Feyenoord en PSV gezien.... Nu weer even Ajax. Prima in mijn ogen, waarbij ik ook de rol van AZ en Heerenveen vaak nauwelijks belicht zie....

26 september 2016 om 09:39

Nee je begrijpt het niet goed. Het is niet alleen deze week Ajax. Maar ook vorige week en volgende week begint het weer opnieuw.

26 september 2016 om 09:32

Los van het vermoeden of het teveel over Ajax zou gaan is het programma niet meer om aan te zien sinds Tom Egbers daar aan de kop van de tafel zit. Wat heeft hij een moeite om een normaal gesprek te leiden zeg. Ik kijk het daarom ook niet meer. Verder is iedereen die zeurt over het Ajax gehalte per definitie een kleuter, waar rook is is vuur en zal er dan ook over gesproken worden. Zie het positief als Feyenoord supporter. Als er niet over je gepraat wordt gaat het je voor de wind. Als ze uitgebreid de bank hadden besproken en hadden afgekraakt was het ook weer niet goed geweest, dan was het ook te gekleurd. Sommige mensen zoeken een reden om alsmaar op alles af te geven wat een relatie met Ajax lijkt te hebben.

Wat een onzin. Elia, vermeer, van beek allemaal spelers die basisklanten zijn. En dan missen we hahn ook nog. 1 matige wedstrijd tegen oss en er wordt meteen uit gegaan van een slechte bank terwijl dit de breedste selectie in jaren is en kwalitatief de sterkste. Vorig jaar zaten spelers als kazim en immers op de bank. Het jaar daarvoor schaken en verhoek.

26 september 2016 om 07:38

Zou Van Beek er nog in komen? Vond die jongen vorig jaar helemaal niet zo goed en zonder hem staat het als een huis.

26 september 2016 om 07:42

Zal er natuurlijk niet direct inkomen, maar bij een schorsing of blessure krijgt hij natuurlijk weer de kans.

26 september 2016 om 07:44

Vraag ik me ook af ja. Desondanks, hem achter de hand te hebben is niet slecht. Denk dat Feyenoord best wel een goede 'bank' heeft. Als Elia basis staat heb je Toornstra op de bank, ook niet verkeerd.

26 september 2016 om 07:47

Elia gaat zijn plek niet zomaar terugwinnen. als hij zijn plek terug wint zie ik dat eerder ten koste gaan van Berghuis dan van Toornstra

26 september 2016 om 07:52

Inderdaad. Berghuis zakt niet door de ondergrens, speelt ook niet slecht, maar hij is echt veel statischer geworden dan zijn hij was bij zijn laatste jaar bij AZ. Een mooie actie en een mannetje passeren hoeft je bij hem niet meer te verwachten. Het is nu altijd naar binnen kappen naar de goede been en voorzetten/schieten, beetje one trick. Als Basicikoglu zo door blijft gaat kan het nog moeilijker worden voor zowel Elia als Berghuis, want laten we eerlijk wezen, Elia heeft zijn beste wedstrijd dit seizoen gespeelt en dat was er welgeteld 1. Ook heb hoge verwachtingen hoor, maar we moeten niet doen alsof Elia vorig jaar zo heel goed was en dan heb ik het nog niet eens over zijn gedrag ( wat wel lijkt verbeterd).

26 september 2016 om 08:19

Inderdaad. Basacikoglu doet het in zijn invalbeurten best aardig. Kan wel wat forceren met zijn snelheid en diepgang.

Berghuis is inderdaad (nog) niet in vorm. Maar heeft ondertussen al wel 16(!) key passes gegeven. Alleen Bel Hassani en Baker hebben er meer. Het is alleen balen dat er geen enkele geresulteerd heeft in een doelpunt.

Ziyech heeft bijvoorbeeld ook 16 Key Passes, maar hij heeft al wel 5 assists, terwijl Toornstra met 9 Key passes ook 4 assists heeft. Eigenlijk wel wat pech dat Berghuis zijn gecreëerde kansen niet worden benut.

Elia ben ik ook niet zo kapot van. Maar het is wel een uitstekende speler om mee te rouleren. Je zou zo Berghuis/toornstra wat meer rust kunnen geven en dan Elia in kunnen brengen. Verder forceert Elia misschien niet heel veel, maar hij is gevaarlijk genoeg om minimaal 2 tegenstanders bezig te houden. Dat betekend weer dat er meer ruimte voor andere spelers beschikbaar komt.

26 september 2016 om 08:23

Berghuis komt misschien wel tot die key passes, maar over algemeen vertraagd hij het spel door zijn statische spel. Je levert wel wat in voor die zogenaamde key passes. Zo maakte onze Lex ook meer dan tien doelpunten per seizoen, maar dat ging zwaar ten koste van het veldspel. Nou is dat met Berghuis niet zo extreem, maar met een Toornstra aan de andere kant heb je op de flanken zowat geen diepgang.

26 september 2016 om 08:50

Zal Vermeer er nog in komen bij terugkomst? Ik denk dat de keeperswissel misschien nog wel het verschil is bij feyenoord achterin. Vermeer is een prima keeper, maar vaak wat onrustig wat zijn uitstraling heeft op de verdediging. Nu zonder hem zijn ze ook nog eens de minst gepasseerde van de Eredivisie. Feyenoord zou gek zijn als ze Jones er uithalen.

26 september 2016 om 09:43

Wou net zeggen, we missen al het hele seizoen drie basisspelers. Wat een domme opmerking van Van de Brom.

Dit is zeker gebaseerd op het potje tegen Oss? Komop joh. Nu zijn onder andere Vermeer, Elia en van Beek geblesseerd. 3 basisklanten vorig seizoen. Gaat stuk minder zonder hun!

26 september 2016 om 07:51

Neem dit programma niet serieus.. Er zitten een paar slaapverwekkende mannen die zichzelf veel te serieus nemen en vooral over Ajax en Ziyech willen praten...

26 september 2016 om 08:05

Prima dat ze het liever over andere clubs en/of spelers hebben. Snap alleen de onzin die ze hier vervolgens over Feyenoord verkondigen niet.

26 september 2016 om 08:53

Gewoon niet te serieus nemen. In al die praat programma's zeggen ze alleen maar wat in hun eigen straatje past. De een is voor Ajax en probeert onrust/onzekerheid bij de tegenstanders te creëren en de ander is voor Feyenoord (pierre) en probeert het bij Ajax aan te praten. Ik ben al ruime tijd gestopt met kijken naar de programma's en mis het geen moment. Het is vooral ouwe lullen gezeik en de helft raakt kant nog wal.

26 september 2016 om 10:46

Kusje erop? Als het te serieus is voor je kijk je toch naar VI? Dat spreekt jouw type waarschijnlijk meer aan en er zitten ook nog eens Feyenoordsupporters aan tafel! Kom op zeg gozer, ben je nou echt zo kinderachtig? Ik kijk ook niet meer naar Studio Voetbal, niet omdat ze het teveel over Ajax ben (wat naar mijn mening niet zo is, maar goed) maar omdat die tamme Tom Egbers totaal geen gesprek kan leiden.

Ajax heeft, zeker op het middenveld, extreem veel goede reserves. Feyenoord heeft dit seizoen echter ook een uitstekende bank. Niks mis mee. Natuurlijk is een zware blessuregolf lastig op te vangen, maar de afwezigheid van 1 speler per linie is geen probleem.

26 september 2016 om 08:09

Op het moment zijn onder andere Vermeer, Elia en Van Beek geblesseerd. Dit wordt gewoon uitstekend opgevangen door Jones, van der Heijden en Berghuis/toornstra. Snap dus ook niet waarom Feyenoord geen blessures of schorsingen zou kunnen opvangen.

Ja, tegen Oss ging het minder. Maar uiteindelijk is het resultaat er wel. Toen speelde bijvoorbeeld El Ahmadi, Botteghin, Kuyt, Jorgensen en Toornstra niet. Hiermee mis je dus eigenlijk gewoon de helft van je veldspelers.

26 september 2016 om 08:26

Daarom, ik zeg toch ook dat de selectie van Feyenoord goed genoeg is in de breedte om niet al te grote blessuregolven op te kunnen vangen? Dit Feyenoord is in de breedte een stuk sterker dan in het jaar waarin De Vrij, Indi, Clasie, Pelle er nog speelde. Toen vond ik het niveau van de basiself iets hoger, maar nu is het in de breedte duidelijk beter geregeld.

26 september 2016 om 20:24

@FRJules; de enige die in mijn ogen niet adequaat vervangen kan worden is el ahmadi. Vejinovic is niet geschikt om druk te zetten of ballen te veroveren vlak voor de verdediging. Misschien zou Tapia daar nog iets kunnen betekenen. Ook Karsdorp is een achteruitgang wanneer hij vervangen moet worden. Met de andere posities zit het wel goed heb ik het idee

27 september 2016 om 08:17

@ijsmuts

Klopt, maar El Ahmadi is mijn inziens een van de beste middenvelder van de Eredivisie in het huidige seizoen. dus die is sowieso lastig te vervangen.

Gio moet gewoon kappen om Vejinovic op '6' te zetten. Daarvoor is hij te traag en fysiek niet sterk genoeg. Leuk dat hij een goede pass heeft, maar wanneer een tegenstander in je hek nijgt is hij continue de sjaak. Ik zou Vejinovic eerder wat meer naar voren schuiven als hij speelt, de plek van Vilhena bijvoorbeeld.

Nieuwkoop vind ik een prima back-up voor Karsdorp. Alleen aanvallend mis je dan gewoon wat.

Zo'n wedstrijd tegen Oss is toch ook een motivatie probleem. Is wel een slechte mentaliteit dan, maar zo werkt het nou eenmaal. Feyenoord had vandaag een kwartier last van Roda, daarna schakelde ze bij en was het ineens 5-0. Dat deden ze tegen Excelsior ook, dus er zit in deze groep geloof. Het kampioenschap is nog veel te ver weg, om daar al over te spreken. Maar er zit meer in al vorig seizoen. Natuurlijk hebben PSV en Ajax een betere bank, die hebben al seizoenen lang meer kunnen spenderen. En een goed geraamte neer kunnen zetten. Maar de stap die Feyenoord nu zet, is voor de toekomst belangrijk.

Bank Ajax die ook zomaar in de basis kunnen staan( van uitgaand laatste wedstrijd):
Tete, Gudelj, Riedewald, Krul (als hij weer fit is, Cassiera, Dijks, Bazoer, El Ghazi in mindere maten dan.

Feyenoord heeft twee geblesseerde keepers en smaakmaker van vorig seizoen Elia en vaste waarde in het centrum van de verdediging van Beek is ook al lange tijd afwezig. Deze spelers komen in de loop van het seizoen allemaal nog terug ik denk dat Feyenoord eerder sterker wordt dan zwakker. Op een aantal posities is de spoeling dun, als Jörgensen meerdere wedstrijden moet missen wordt het wel lastig omdat Kramer gewoon echt duidelijk minder is verder kan Feyenoord blessures en schorsingen redelijk goed opvangen als het niet in de extremen gaat lopen natuurlijk.

Volgens mij is dit de sterkste bank sinds jaren bij Feyenoord. Konden ze niets anders negatiefs vinden bij Studio Ajax?

26 september 2016 om 10:01

Naamsverbastering is verboden. Bovendien zijn ze bijna louter positief over Feyenoord dus vreemd om zo te reageren.

28 september 2016 om 11:15

90% van de tijd gaat het over Ajax, andere clubs komen nauwelijks aan bod. Een standaard zin die je meermaals hoort voorbij komen is: laten we het nu weer even over Ajax hebben. Waarom word dit nooit genoemd over Psv, Feyenoord of welke andere club dan ook welke nauwelijks of niet worden genoemd in hun programma?
Er valt op dit moment nog niet veel negatiefs over Feyenoord te roepen dus valt het mij juist op dat ze dit als negatief punt noemen terwijl de bank juist sterker is dan de afgelopen jaren.

28 september 2016 om 11:30

Ach lekker relevant, waarom reageer je zo kinderachtig? Kijk gewoon lekker VI, dat is 90 procent feyenoord en als het over Ajax gaat is het negatief. Zo heb je gewoon verschillende doelgroepen. Over Ajax wordt het meeste geschreven dus valt er het meeste over te zeggen. Het is de grootste club dus logisch dat het er het meeste over gaat.

Als je had gekeken dan had je geweten dat het eigenlijk ook alleen maar positief was over Feyenoord maar VZ neemt dit stukje er tussen uit omdat het een interessant discussie punt is. De bank mag dan wel sterker zijn dan in andere jaren maar dat betekend nog niet dat hij kan concurreren met die van Ajax of Psv.

Hoezo Feyenoord kan blessures moeilijk opvangen? Op het moment worden er drie blessuregevallen opgevangen, alle drie basisspelers vorig seizoen (elia, Van Beek en Vermeer) en het gaat vooralsnog prima.

26 september 2016 om 10:43

Ze moeten gewoon weer wat negatiefs te melden hebben, want je 7 wedstrijden ongeslagen en als je de EL en beker er bij optelt 9. En de bank is gewoon prima, zoals gezegd komen Van Beek, Elia en Vermeer nog terug. Dan heb je de beste Feyenoord bank van de afgelopen 15 jaar.

Op goal hebben we al een luxe probleem, Vermeer, Jones en Hahn.

Achterin speelt v.d. Heijden nu, maar v. Beek komt er weer aan, Kongolo kan naar het centrum, Woudenberg en Nieuwkoop zijn bruikbare backs.

Op het middenveld moet je Toornstra meerekenen, die jongen speelt geweldig voor de ploeg nu, maar straks als Berghuis en Elia vorm en ritme hebben denk ik dat hun de voorkeur krijgen. Tapia ben ik persoonlijk groot fan van, Jorgensen kan eventueel op tien. Gustafson en Vejinovic heb ik mijn twijfels over, maar hebben ook laten zien wel wat te kunnen.

Voorin heb je Kramer en Bilal, bruikbaar, Kuijt kan er spelen, el Hankouri is nog lekker onbevangen.

Al met al valt het wel mee, ik denk dat de ploeg die het meest in de organisatie blijft spelen de meeste kans maakt.

Weet iemand onder de voetbalfanatics soms of (en zo ja welke club in welk jaar) de club die sinds speeldag 1 bovenaan staat ook daadwerkelijk kampioen is geworden?

Zonder de eerste plek nog te verliezen wel niet te verstaan.

Ik denk dat de selectie van Feyenoord redelijk in staat is om blessures en schorsingen op te vangen. Sterker nog, momenteel vangen we al een aantal weken zeer succesvol de blessures van Van Beek, Vermeer en Elia op. Bilal had ook weer een goede invalbeurt gister en tegen Oss lieten Kramer en Jorgenson ook al zien prima samen te kunnen spelen. Met El Hankouri hebben we nog een leuk talent voor op de flanken en op het middenveld hebben we Vejinovic, Tapia en Gustafson op de bank zitten. Die zou ik er niet allemaal tegelijk in zetten maar dat zijn spelers die op zich prima een plekje op kunnen vullen bij blessures of schorsingen.

26 september 2016 om 10:05

Het middenveld is qua breedte heel goed maar het verschil tussen een Bottighin-Van Beek en Jorgensen-Kramer is wel heel groot. Die zouden zeer gemist worden als ze uitvallen. Ik denk dat bij Ajax en PSV het verschil tussen de topspelers en hun vervangers minder groot is. Dus ik snap wel wat hier wordt gezegd.

26 september 2016 om 10:51

Als van Beek in vorm is doet hij gewoon mee voor een basisplaats. Vorig seizoen had hij een enorme dip, wat niet gek is op zijn leeftijd en toen nog gebrekkige ervaring. Het verschil tussen Jorgenson en Kramer is inderdaad wel groot, maar we hebben ook Kuijt nog die vaak de diepte in gaat.

26 september 2016 om 12:30

Toch heb ik mijn twijfels om Van Beek als basisspeler te gebruiken. Niet bij zijn kwaliteiten maar dan zal Botteghin waarschijnlijk weer als lcv gaan spelen en daar vind ik hem veel minder.

na de 7 nederlagen op rij kwam Advocaat. De slagroom kwam erna: geen competitiewedstrijd meer verloren!
Dat geeft aan dat er iets aan de hand was onderling. Na het wegsturen van Kazim Richards leek er een scheuring in het team. Het kan ook gewoon niet anders dat het zoiets tijdelijks moest zijn. Eerst met psv en ajax gewoon bovenin meedoen tot de winter en vervolgens helemaal niet meer kunnen voetballen?
Dik heeft het gewoon weer gelijmd, meer niet. Daarna gingen ze eigenlijk weer verder waar ze gebleven waren, maar dan met sterker, maar wel met 21 punten verlies!!
Het is geen toeval dat ze daarna nog thuis ajax en AZ uit de beker gooiden en ook thuis van ajax hadden moeten en kunnen winnen voor de competitie.
Nu is de selectie breder, maar ik denk niet met gelijkwaardige spelers. Met name het middenveld staat als een huis, de vervangers zijn duidelijk een kaliber minder. Maar ja, een extra Kuyt, Elhamadi en Vilhena heb je er ook niet zomaar bij voor op de bank! Maar PSV heeft ook maar 1 Guardado.
Ajax bank is ook duidelijk minder, dus eigenlijk moet het dit jaar wel kunnen lukken. Er zit in ieder geval geen bommetje in het team zoals deze er vorig seizoen wel was met Kazim. Zijn vertrek was de beste zet die Feyenoord heeft gedaan het laatste jaar. 18 competitiewedstrijden met 15 x winst en 3 x een gelijkspel. Bekerwinst en vervolgens winnen van United en uit bij Psv.
Iedereen die voor Feyenoord is: Borst vooruit en genoeg reden om de toekomst positief in te zien!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren