Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Anastasiou: ‘Feyenoord is op papier het beste team van Nederland’

Laatste update:

Feyenoord kent een fantastische start van het seizoen en de Rotterdammers zijn de trotse koploper met achttien punten uit zes duels. Zondag komt Roda JC Kerkrade op bezoek en de club uit Limburg weet dat het de borst kan natmaken voor het duel in De Kuip.

/

Trainer Yannis Anastasiou is onder de indruk van Feyenoord en hij moet zijn ploeg ook nog eens oppeppen na de 4-0 nederlaag tegen PSV in het bekertoernooi. “We spelen tegen op papier het beste team van Nederland”, zegt Anastasiou op de clubwebsite van Roda JC over Feyenoord.

“In dit soort wedstrijden kun je makkelijk worden weggespeeld met vijf of zes tegendoelpunten. Deze teams stoppen nooit. Ze kennen geen genade.” Roda JC staat met drie punten op plek zeventien en in Rotterdam zijn Christian Kum en Abdul Ajagun ook nog eens niet inzetbaar: zij zijn geschorst.

Feyenoord is op papier het beste team van Nederland

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

mhh op papier het beste team van Nederland? ik vind dat PSV veel meer kwaliteit op het veld heeft. Feyenoord heeft met el Ahmadi een geweldige middenvelder maar voor de rest schat ik de spelers van PSV hoger in

23 september 2016 om 15:31

Nou dan denk ik dat je PSV iets overschat. Ik ben het met je eens dat de selectie van PSV op het oog sterker is.
Maar ik vind de defensie van Feyenoord echt ontzettend solide ogen. Kongolo, Vd Heijden en Botteghin laten niks door. Karsdorp geeft goeie aanvallende impulsen.
Toornstra heeft het pad naar boven gevonden. Vilhena en El Ahmadi jagen en verdelen. Daarnaast brengt Kuyt ervaring en strijdlust. Jorgensen zorgt voor voetbal en vloeiende aanvallen voorin. Berghuis kan ontzettend goed voetballen, maar is niet echt in vorm.
Ik vind dat Feyenoord qua team echt ontzettend compleet is. Qua ervaring en speelwijze sluiten de spelers goed op elkaar aan.

23 september 2016 om 15:40

@feye88,

Ik denk dat jij feyenoordt nu een beetje overschat. het probleem met feye is dat jullie ondergrens zo belachelijk diep is. Gelukkig zijn jullie die dit seizoen nog niet tegengekomen, hoewel tegen Oss het niet echt van harte ging. De ondergrens ligt bij Ajax en PSV vele en vele male hoger. Hoewel de 2 clubs al wel punten hebben verspeeld, is de ondergrens niet zo diep.
Natuurlijk ziet het er veel meer solide uit vergeleken met afgelopen seizoen, dat mocht ook wel. Maar toch zit ik, als ik wedstrijden kijk van feye, met samengeknepen billen te kijken. Zo'n actie van kongolo afgelopen donderdag waarbij de de 2-1 had moeten vallen...

23 september 2016 om 15:44

Belachelijk diep? Sinds maart op 3x gelijkspel na alles gewonnen in de competitie. Veel constanter kun je het niet hebben. Een half jaar zonder nederlaag, op de JC schaal na.
Die ondergrens is juist opgeschroefd. Het team is zeer gefocust.
Daarnaast speelde Kongolo op rechts en dat kan hij niet. Op links maakt hij nooit zulke fouten en we speelden gisteren met een compleet ander team.
Volgens mij heeft Ajax de afgelopen tijd juist een nogal diepe ondergrens gekend. Ook PSV is niet stabiel.

23 september 2016 om 15:49

@mara. Slap gelul. Hoe kan je nou weten wat de ondergrens is, als die nog niet bereikt is dit seizoen? Je kan dit team zeker niet vergelijken met het team van vorig jaar. Spelers zijn gegroeid, inclusief Gio. Met een paar gerichte aankopen als Jorgensen en Berghuis zie je meteen dat het veel lekkerder loopt. Binnenkort zijn Elia en Van Beek ook weer terug wat het elftal nog sterker zal maken. Ik denk niet dat Ajax ook maar enigzins een gevaar gaat vormen voor PSV en Feyenoord. Ze hebben geen overtuigend goed team en een coach die een nieuwe speelstijl door de strot van zijn spelers probeert te duwen. Ik zie Ajax als outsider.

23 september 2016 om 16:03

Ze geven gister anders 3x een 100 procent kans weg. Het is dat Oss de kwaliteiten niet heeft het af te ronden.

Feyenoord doet het prima tot nu toe, maar ze moeten ervoor waken dat ze niet weer in de overdrive schieten.

Het seizoen is nog heel lang. De coolsingel nog ver weg

23 september 2016 om 16:09

Gisteren stond er ook een enorm B-team dat ongemotiveerd was. Desondanks 4 goals gemaakt.

23 september 2016 om 16:11

@maikel. Ach als wij die eerste 2 kansen op de lat maken, had Oss helemaal niks gedaan, maar "als" telt niet. Oss had qua spel niets in te brengen tegen een half B-team. Deze selectie is breed genoeg om dit nog heel lang vol te houden.

23 september 2016 om 16:33

De ondergrens van Ajax ligt ook erg laag. Elk seizoen zie je dat wel weer terug, vooral Europees is het vaak lachwekkend, hoe kinderlijk eenvoudig ze worden weggezet.

23 september 2016 om 16:34

ik denk dat een ondergrens wordt gecreëerd naar aanleiding van resultaten van een aantal opeenvolgende jaren. Dat is niet van een half jaartje leuk meedoen en een beker winnen. De resultaten van afgelopen maanden hebben er wel voor gezorgd dat de ondergrens flink is opgeschroefd. Je zal dan bijvoorbeeld ook never nooit zien dat een Ajax of PSV 7x achter elkaar verliezen. Maar ik denk dat wij van mening verschillen op basis van wat een ondergrens gecreëerd wordt.

23 september 2016 om 16:39

Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Feit blijft dat het team beter draait dan al die voorgaande seizoenen. Vorig seizoen pakte we heel wat puntjes in het begin met geluk, terwijl het nu erg overtuigend is qua spel. Het team is versterkt, gegroeid en bij elkaar gebleven. Toch een heel groot verschil met voorgaande seizoenen.

23 september 2016 om 16:39

Een ondergrens is heel simpel het laagste punt dat je als team kan bereiken. Dat kan gewoon in een westrijd en heeftniets met de lange termijn te maken. Die 4-1 tegen Rostov was voor Ajax dit jaar de ondergrens. Of misschien was het de eerste thuisnederlaag in de historie van de club tegen Willen 2. Kies zelf maar, de ondergrens is hoedanook vrij laag.

23 september 2016 om 16:40

Je bent nu echt wartaal aan het uitslaan. Zeker in de NL competitie staan teams er nooit veel langer dan twee seizoenen. Door veel transfers moet je altijd nieuwe teams opbouwen. Daardoor is zo'n ondergrens heel erg bepaald op welk team je hebt. 6 maanden vormbehoud tonen is gewoon erg knap. Dan kun je je eigen rare regeltjes wel gaan verzinnen, maar daarmee wordt Feyenoord niet ineens minder stabiel

23 september 2016 om 16:44

@feye88: dat is juist het probleem. Haal een paar sterkhouders eruit en dan hebben ze het moeilijk tegen Oss. Je bent over het hele seizoen zo sterk als je zwakste schakels.

23 september 2016 om 16:48

Tja, wat is moeilijk? Een paar kansen weggegeven, maar heb geen moment gedacht dat Oss zou winnen. En dan was het team ook nog eens totaal ongeïnteresseerd. Je zag een gebrek aan concentratie.

23 september 2016 om 16:49

Feyenoord presteert het beste, PSV heeft op papier veruit het beste elftal. Maar Feyenoord is het beste in vorm en staan terecht bovenaan.

23 september 2016 om 17:00

Ik denk dat het allemaal elkaar niet zoveel ontloopt. PSV oogt sterker, maar hebben tot dusver een probleem met scorend vermogen. Al denk ik dat zodra Ramselaar basis wordt al meteen een stuk zal verbeteren.

Feyenoord is vooral stug, ondanks dat ze niet eens de beste verdedigers hebben. Het team werkt goed samen en daar ligt ook de kracht van Feyenoord. Vooral in thuiswedstrijden. Verder moet ik het nog maar zien, want ik ben van mening dat je tegen Feyenoord niet het spel moet willen maken, maar hen de bal geven en dan ze er uit counteren. Ik denk dat PSV dat vergeten is.

Ajax kent momenteel nog gewoon veel wisselvalligheid. Op papier een zeer sterk middenveld en vooral zeer ruim bezet Aanval is wat matigjes. Mogelijk omdat het daar nog niet goed staat. Duidelijk dat Dolberg in de spits moet. Wat betreft verdediging vind ik het net ietsjes minder dan Psv. Valkuil van Ajax is dat ze mogelijk teveel het spel zullen willen gaan maken het komend seizoen. Maar goed dan worden ze maar tweede of derde. Denk dat de focus verleggen naar aantrekkelijk aanvallend voetbal goed zal zijn voor de groei van het team. Volgend seizoen door selecteren op de linksback en een goede lcv erbij en het moet gaan lopen.

23 september 2016 om 17:07

Eindelijk iemand die zn stellingen fatsoenlijk onderbouwt. Kan me best vinden in je verhaal.

23 september 2016 om 18:01

@feye88,

Feyenoord doet het idd prima, maar op welke manier zijn ze zoveel betrouwbaarder/sterker dan bijv die dramatische periode rond januari/februari van vorig jaar?
In de tussentijd is alleen Jorgensen als verandering in het team gekomen, de rest is min of meer gelijk gebleven qua transfers etc.

Dus waar ligt het aan dat de verschillen tussen de periodes zo groot zijn, terwijl er qua spelersmateriaal weinig veranderd is? Was het toen gewoon een eenmalige grote vormdip, of was men niet goed ingespeeld op elkaar en nu wel? Of is iedere speler gewoon heel erg gegroeid in de tussentijd?

23 september 2016 om 18:20

Wat denk je van die Wedstrijd tegen die Grieken. Het is dat die er niks van konden en Ajax bij toeval tegen een zege aan liep. Die was kwa niveau minimaal net zo droevig als Rostov.

23 september 2016 om 20:15

Ondergrens van ajax lag dit seizoen toch wel erg laag. Nog nooit eerder werden er zo weinig wedstrijden gewonnen in de voorbereiding, in de Europacup en in de competitie als dit seizoen.....of ben je dat alweer vergeten?? Ik geloof ook 7 of 8 wedstrijden met maar 1 overwinning!

23 september 2016 om 22:55

@feye88,

In mijn ogen hebben Ajax en PSV de meeste kwaliteit in hun selectie. Ik denk dat die ploegen blessures ook veel beter kunnen opvangen omdat ik hun bank ook sterker acht.

Ik vind wel dat Feyenoord heel stabiel speelt en vaak een 7 heeft. PSV vind ik ook erg stabiel, maar zal op hun top betere wedstrijden neerleggen dan Feyenoord. Ondanks hun 1-0 verlies van de week.

Ajax is dit seizoen vooralsnog erg wisselvallig en gezien hun gemiddelde leeftijd zal dat denk ook nog wel blijven. Ik denk dat Ajax een lagere ondergrens heeft dan Feyenoord en Psv, maar denk ook dat de bovengrens hoger ligt.

24 september 2016 om 03:37

Verklaar de hoeveelheid kansen van PSV het afgelopen weekend dan eens? Dat had namelijk meer te maken met de scherpte van PSV dan de kwaliteiten van Feyenoord.

24 september 2016 om 08:39

Hoezo? ik heb namelijk een ijzersterke keeper gezien die punten pakt en een defensie die erg solide is.

23 september 2016 om 15:32

Daarom zegt hij waarschijnlijk ook 'op papier' wijzend naar de ranglijst. Ik snap dat niet veel psv'ers een feyenoorder in hun basis zouden opstellen, maar andersom zullen het er ook niet veel zijn. Moreno tov vdHeijden normaal gesproken.

23 september 2016 om 15:33

Ik zou alleen Guardado, Moreno, Propper en misschien Willems bij Feyenoord zien. De rest is gelijkwaardig of beter.

23 september 2016 om 15:41

Ik zou Kongolo echt kiezen boven Willems. Qua mentaliteit maar ook qua vorm. Daarnaast vind ik de verdediging ijzersterk. Heel geconcentreerd en ze complementeren elkaar.
Guardado vind ik ook niet beter functioneren dan El Ahmadi. De enige die ik zou willen is Bergwijn en Proppert.

24 september 2016 om 09:36

Als je guardado haalt moet je KEA banken, lijkt me niet handig. Kuyt/Propper maakt statistisch gezien geen verschil. Dan zou ik Kuyt obv ervaring en leiderschap laten staan

23 september 2016 om 15:41

Juist op papier zijn PSV en ook Ajax beter. Maar Feyenoord is momenteel wel de ploeg in vorm, het staat goed en de resultaten zorgen voor spelers die er vertrouwen in hebben, maar dat kan zomaar omslaan. Typisch voor Roda om zulke uitspraken te doen, de absolute underdog zijn ze toch wel.

23 september 2016 om 15:49

hey nahe. dat bedoelde ik inderdaad. op papier schat ik psv hoger in. het moet gezegd worden dat met name botteghin maar ook toornstra erg goed bezig zijn, maar houden ze dit vol? ik zou gaan voor propper en moreno.

23 september 2016 om 15:58

Ajax heeft meeste kwaliteit, die wedstrijd in de beker met een 'reserve team' gespeeld en kijk de uitslag.

Goeie genade zeg! Feyenoord op papier het beste team van de eredivisie noemen en dan vervolgens er geen enkele argumentatie bij geven waarom ze dat zijn?
Dit valt in de categorie holle kreten!

23 september 2016 om 15:28

Feyenoord staat bovenaan met 5 punten verschil dus dan je inderdaad op papier het beste team van Nederland.
Heel simpel eigenlijk...

23 september 2016 om 15:35

Nee, juist niet. Je bent in de praktijk op dit moment het beste team. Haal je de stand weg en leg je alle teams naast elkaar blijft het PSV die het beste team heeft.

23 september 2016 om 15:37

Tsja dan was Ado laatst ook op papier het beste team van Nederland omdat ze eerste stonden...
Beetje kansloos dit soort uitspraken.

23 september 2016 om 15:41

Ja dit roept de vraag op wat we nou eigenlijk verstaan onder "op papier".

Die 5 punten is gewoon een feit. Dus dat zou je kunnen verstaan onder "op papier".

Het lijkt er alleen op dat de meeste mensen bedoelen dat je kijkt naar het materiaal dat je ter beschikking hebt en de prestatie die je daar normaliter van kan verwachten. Dat dure, talentvolle spelers in principe beter zijn dan spelers met een minder goede reputatie. Zeg maar de waarde in de boeken (op papier!). Voorafgaand aan het seizoen had ik dan zeker gezegd dat PSV op papier beter is. Maar als je kijkt hoe Feyenoord presteert, als team maar ook individueel, dan hebben ze een grote sprong gemaakt.

23 september 2016 om 16:55

Hoezo ben je als je 1e staat op papier het beste team van Nederland? Slaat echt nergens op. In de praktijk inderdaad de beste, maar Psv en ook Ajax hebben op papier een beter team.

Dus leicester had vorig seizoen een beter team op papier dan City en Chelsea? Natuurlijk niet.

23 september 2016 om 15:37

Hij heeft het over het team. En Feyenoord functioneert als team nu het beste van Nederland. Iedereen geconcentreerd, iedereen speelt samen. De ondergrens ligt hoog en er wordt weinig weggegeven. Dan heeft ie toch gewoon gelijk?

Op dit moment zijn ze juist in werkelijkheid het beste na 6 speelrondes. Op papier zijn zij echt wel een stuk zwakker dan PSV en wellicht gelijkwaardig aan Ajax.

Dat is toch echt psv, waarbij ajax de meeste potentie heeft.

Op papier zeker niet. Dat is psv hoe dan ook. Ajax komt daarna en daaronder feyenoord. Ik als psv fan maak me geen zorgen, feyenoord gaat deze vorm niet heel het seizoen volhouden

23 september 2016 om 15:33

Kan ook niet willem; dan zou Feyenoord 34 wedstrijden gaan winnen

23 september 2016 om 15:47

precies, dat denk ik ook. Heel Rotterdam is nu in euforie, waarbij de spelers 2 stappen meer zetten dan de tegenstanders. Als er ergens vanuit een onverwachte hoek een trigger komt waarbij het heel even tegen gaat zitten, moeten we gaan zien hoe het gaat lopen. Dat kan bijvoorbeeld zijn, hele vele wedstrijden achter elkaar moeten spelen, zoals nu. De afgelopen 3 wedstrijden zijn goed verlopen, maar ze zitten nu midden in een reeks van veel opeenvolgende wedstrijden. Iets waar ze bij PSV en Ajax veel meer ervaring mee hebben. Als ook straks het ritme eruit wordt gehaald met de interlands wordt de selectie echt op de proef gesteld. Kampioen worden die je niet met 11 man, wel met minimaal 20, als je in 3 competities mee blijft doen.

23 september 2016 om 15:56

Zoveel euforie is er niet hoor. De media schrijven erg euforisch. We zijn wel trots, maar iedereen in Rotterdam weet dat het nog lang niet beslist is.

23 september 2016 om 16:48

Er is helemaal niemand in euforie, kan je zien hoe makkelijk je gek te maken bent door de media.

23 september 2016 om 16:09

@willem. Ik zou op het moment niet weten wie er van Ajax bij Feyenoord in de basis zou staan. Ik kom alleen maar op Ziyech, maar dat is meer door zijn prestaties van zijn tijd bij Twente. De rest van de selectie van Ajax is niet beter dan die van Feyenoord. PSV heeft daarentegen wel een aantal "toppers". Propper, Guardado, De Jong, Willems (in normale vorm).

23 september 2016 om 16:16

Zou klaassen ook wel willen hebben hoor.

23 september 2016 om 16:32

Tja.. Klaassen. Een 13 in een dozijn voetballer, net als Vilhena overigens. Denk niet dat hij veel beter is dan wat er nu staat. Een El Ahmadi zou hij zeker niet uit de basis spelen.

23 september 2016 om 17:08

De Jong een topper? Als je geflopt bent in Duitsland en Engeland ben je helaas geen topper. Willems was een enorm talent die al lange tijd in een enorme dip zit. Geen topper want als dat een topper is heeft Ajax ook 4/5 toppers.... propper had een goed seizoen, staat verdedien goed maar valt aanvallend vooral op door nutteloze schoten uit de tweede lijn. Psv heeft Guardado als topper en Zoet als keeper.
Ajax heeft in mij ogen de beste brede selectie (als je niet alleen naar het basiselftal kijkt maar ook naar een schaduwelftal/bank.
Feyenoord heeft in mijn ogen op dit moment de meest uitgebalanceerde mix van spelers op het veld staan en staat daarom terecht bovenaan.
Psv wordt door de zogenaamde experts veel te veel opgehemeld op basis van twee hele goede wedstrijden tegen Atlético. Middenveld staat inderdaad sterk maar waar vrijwel niemand het over heeft is het gebrek aan creativiteit op het middenveld. Propper, Guardado en Hendrik zijn voor een groot deel identieke spelers en ze missen de creativiteit om tegen een solide verdedigende ploeg op een creatieve manier een opening te forceren. Gelukkig vorige psv zijn die er niet heel veel maar Atlético en feyenoord heben laten zien dat dit psv veel van hetzelfde is en creatieve spelers nodig heeft.

23 september 2016 om 17:24

De Jong is zeker een topper, voor Eredivisie begrippen dan. De Jong is in staat om 25+ goals te maken in de Eredivisie. Iets dat Feyenoord en ook Ajax mist. Feyenoord heeft dan weer een spits die technisch beter is en in de combinatie sterker. Bij Ajax weet ik nog niet wat ik moet vinden van de spitsen. Traore is gewoon een rechtsbuiten en Dolberg een groot talent, maar niet iemand op wie je kan/mag bouwen door zijn jonge leeftijd. De Jong zou bij iedere club in de Eredivisie de onbetwiste 1e spits zijn.

23 september 2016 om 18:34

Helemaal mee eens. Niets meer aan toe te voegen

Een keer voorstaan betekent nog niet dat je het beste team bent. De kwaliteit van Feyenoord lijkt meer uit het teamverband en de vorm te komen dan enorme individuele kwaliteiten.

23 september 2016 om 15:57

El Ahmadi, Botteghin, Toornstra, Jorgensen? Allemaal spelers die individueel excelleren. Elia heeft het ook gedaan en Kuyt ook. Ik snap je punt niet.

23 september 2016 om 19:59

Het is ook een echt team. Ajax is qua individueel beter en psv als team

23 september 2016 om 20:01

Dat noem ik dus vorm. Allemaal waren ze er vorig jaar al (behalve Jorgensen), allemaal konden ze niet voorkomen dat Feyenoord na de winterstop volledig door het ijs zakte wat landskampioen ambities betreft. Feyenoord is nu gewoon een geweldig team, waardoor individuele spelers het ook beter doen.

Is deze man dronken ofzo? PSV is op papier zeker 2 keer beter dan Feyenoord alleen praktisch is Feyenoord op het moment het beste maar na de winterstop is het weer hetzelfde verhaaltje en worden ze 3e.

23 september 2016 om 17:29

Als je dan zelf ook geloofwaardig over wil komen moet je niet over '2 keer beter ' gaan beginnen. PSV heeft overall een sterkere selectie, maar het is geen wereldteam. Een team dat twee keer zo goed is als Feyenoord zou dan ook 2x beter moeten presteren dan Feyenoord. Zo'n ploeg loopt in de Eredivisie sws niet rond.

24 september 2016 om 03:32

@fstolo

Allereerst hebben we in de Eredivisie geen wereldteams. Ten tweede zagen we afgelopen weekend toch duidelijk het verschil tussen beide ploegen. Als PSV het vizier scherp had, had het een makkelijke overwinning behaald. PSV was beter, creeerde meer kansen, maar was zeer onzorgvuldig in de afwerking. Feyenoord daarentegen kreeg 1 kans dat uit de lucht kwam vallen en die ging er ook gelijk in. Feyenoord was dus zeer effectief, maar PSV was toch echt veel beter. Dat zag je duidelijk terug op het veld...

PSV heeft ook sterke spelers, van Ajax alleen Ziyech en Klaassen die ik wel bij ons zou willen zien voor de rest vind ik Ajax echt niet top en aanzienlijk minder dan PSV en echt niet beter dan Feyenoord, ik zou zeggen Psv/feyenoord en daarna Ajax.

23 september 2016 om 16:35

Precies. Snap ook niet dat Ajax boven Feyenoord geplaatst wordt, terwijl het niet overtuigend de betere selectie heeft. Geen echte vleugelspeler die excelleren, een spits die vrij weinig scoort, instabiele verdedigers en backs die nooit een goede aanvallende actie kunnen maken. Vooral aanvallende kwaliteiten is iets dat een moderne back tegenwoordig wel moet hebben. Zeker met een Younes en Ziyech die alleen maar naar binnen zullen gaan.

23 september 2016 om 16:36

Vleugelspelers*

24 september 2016 om 03:36

Zeg maar gerust PSV en daarna Feyenoord en Ajax. Allemaal leuk, de goede competitiestart, maar PSV is toch verreweg de beste selectie van Nederland. Feyenoord werd afgelopen weekend bij vlagen volledig weggespeeld en had het geluk dat PSV het vizier niet op scherp had staan. Feyenoord is zeker verder dan vorig jaar, maar dat doet niets af aan het feit dat men afgelopen weekend toch met flinke cijfers van PSV had kunnen verliezen.

23 september 2016 om 17:06

Uh jawel, alleen Karsdorp zou bij mij basis staan derest van PSV is sterker dan Feyenoord ik zou voor geen goud derest wisselen voor Feyenoorders ik vind ook onze bank sterker.

23 september 2016 om 17:11

Karsdorp, Botteghin, Kongolo, El Ahmadi. Elia, Berghuis zijn spelers die PSV echt wel kan gebruiken, de vleugels zijn een drama en maar volhouden dat alles beter is hoor wat een grap.

23 september 2016 om 17:25

Ook Toornstra zou een verademing op de vleugels zijn t.o.v. Narsingh/Pereiro/Locadia.

Zo, hoe laat je fans van andere clubs dan Feyenoord volledig uit hun panty scheuren? Zeg dat Feyenoord de beste is en je krijgt op een, normaal gesproken saai topic over de persconferentie van Roda JC, een stormloop aan reacties. Heerlijk eigenlijk, we zijn misschien nog wel gevaarlijker dan we zelf al dachten.

OT: Logisch dat Roda niet op Feyenoord zit te wachten, hét team in vorm op dit moment in Nederland. En tot nu toe blijken ze zowel als underdog als favoriet overtuigend te kunnen spelen. Maar goed, hoe lang houdt dit nog aan? Altijd afwachtend natuurlijk, al ziet het er vrij overtuigend uit tot nu toe. Zelfs een slechte wedstrijd als gisteravond verandert er weinig aan.

Nutteloze discussie. Yannis bedoeld koploper ipv op papier.
Daarnaast is op papier compleet irrelevant in de sport.
Resultaten tellen, meer niet.
Feyenoord staat onverwacht eerste, maar niet onterecht.

Daarnaast als het team wat op papier het beste is altijd ook eerste staat kunnen we het spelletje wel op papier afdoen! Nee heel onzinnige discussie dit!

Psv heeft op papier het beste team, Feyenoord laat juist op het veld zien momenteel over de beste selectie te beschikken.

Op papier......bij Fifa.......volgens mijn neefje van 5...........
Qua spelerswaarde is Feyenoord iig niet het beste team.
Qua resultaat wel tot nu toe. Dat kun je ook opschrijven, dan klopt het.
Als je teletekst pagina 819 uitprint, dan klopt het ook.
Beetje zinloze opmerking van Anastasiou, hij wil graag in de underdog positie, elk resultaat beter dan 3-0 verlies kan nu als een overwinning worden gezien....

Op dit moment! Niet op papier! Als ik PSV met Feyenoord vergelijk kan ik slechts een basisspeler van Feyenoord opnoemen die ik zou willen ruilen voor een van de eerste elf bij Psv: Elia voor Narsingh. Maar voor de rest? Om meerdere reden heb ik liever Proepper dan Kuyt, Guardado dan El Ahmadi, De Jong dan Jorgensen, Pereiro dan Toornstra, Willems dan Kongolo en Moreno dan Botteghin. De rest vind ik gelijkwaardig...

Die perspraatjes zijn sowieso gelul natuurlijk en staat vol van de valse complimentjes, maar met deze opmerking dekt Anastasiou zich gewoon in. De man is ook niet te benijden natuurlijk, want zijn vreemdelingenlegioen is werkelijk het slechtste team van de Eredivisie. Op papier, en in de praktijk!

Psv op papier het beste team maar Feyenoord kan zomaar de titel pakken. Gun het ze met plezier

Op papier is PSV op alle fronten het beste team en ook afgelopen weekend zag je dat terug op het veld. Misschien een cliche, maar als PSV zorgvuldiger met z'n kansen om was gesprongen had het vrij makkelijk 4-1 kunnen worden in het voordeel voor Psv. Natuurlijk zegt dat niets en als Feyenoord z'n punten blijft pakken geef ik ze best een goede kans, maar mijn stem gaat nog steeds uit naar Psv. Die lopen toch mijlen ver voor op de rest. Feyenoord werd bij vlagen toch echt kapot gespeeld en de goal kwam letterlijk en figuurlijk uit de lucht vallen.

Ik ben ajax supporter, maar ik hoop dat feyenoord kampioen word. Passie en strijd voetbal.. ajax meer technisch voetbal en psv is reactie voetbal. Psv speelt het lelijkste voetbal van de eredivisie

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren