Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Boilesen baalt van Ajax: ‘Ik ben geen Balotelli die problemen veroorzaakt’

Laatste update:

Nicolai Boilesen tekende in augustus een vierjarig contract bij FC Kopenhagen en daarmee kwam er na zes jaar een einde aan de periode van de linksachter bij Ajax. De Deen had al eerder kunnen vertrekken, maar wees onder meer een aanbieding van Wolverhampton Wanderers af. Omdat Boilesen vervolgens weigerde om zijn aflopende arbeidsovereenkomst te verlengen, werd hij uit de eerste selectie gezet.

/

“Ik had in de zomer van 2014 enkele opties om ergens anders naartoe te gaan. Ik sprak erover met Ajax, maar zij wilden dat ik nog een jaar zou blijven. We wonnen opnieuw het kampioenschap, maar vlogen uit de Champions League en Europa League en prolongeerden de titel daarop ook niet. Toen heb ik de directie verteld dat ik iets nieuws wilde proberen. Ik had de club aan vier titels geholpen, maar wilde na zes jaar uit mijn comfortzone stappen. Ze gingen niet akkoord en vonden dat ik moest verlengen, maar dat wilde ik niet”, aldus Boilesen.

“Ze wilden over financiën (salaris, red.) praten, maar ik zei dat het niet om geld ging. Ik wilde gewoon iets nieuws. Een week later las ik in de pers dat ik naar het tweede was gestuurd omdat ik te gierig was en te veel geld wilde. Daarom zou ik niet langer mogen spelen voor het eerste of de beloften. Ik had daar echter met de directie en de staf helemaal niet over gesproken en las er vervolgens over in de pers. Er was niets aan te doen. Het was een beslissing die was genomen, door wie die ook genomen was”, gaat de verdediger verder.

“Ik denk dat de meeste mensen die mij kennen, weten dat ik geen type-Balotelli ben. Ik ben niet iemand die problemen veroorzaakt. Maar ook dit is voetbal. Het is een koude business waarin het uiteindelijk allen maar om geld draait”, besluit Boilesen in een interview met SBS Discovery. De vijftienvoudig A-international kwam in Amsterdam tot één doelpunt en vijf assists in 72 wedstrijden en moet zijn debuut voor Kopenhagen nog maken.

Is Nicolai Boilesen netjes behandeld door Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

"de vijftienvuodig A-international kwam in Amsterdam tot één doelpunt en vijf assists in 72 wedstrijden en moet zijn debuut voor Kopenhagen nog maken."

Het lijkt me dat je dan wel wat anders heb om van te balen..

16 september 2016 om 14:29

hij is er dan ook een tijdje uitgeweest. ik geloof wel dat hij zijn vorm nog wel terug vind en een meerwaarde kan zijn. ik vind het wel opvallend dat hij balotelli hier nogal beledigd. hij kent die hele gast niet en gaat gewoon uit van wat dingen die hij eens gelezen heeft. niet professioneel.

16 september 2016 om 14:43

Bij Boilesen kun je beter zeggen dat 'ie er een tijdje in is geweest, ooit.

16 september 2016 om 15:07

haha goed punt, will grigg

16 september 2016 om 14:44

Ja, chronisch gevalletje van zelfoverschatting. 72 wedstrijden spelen en dan toch durven zeggen dat je de club aan 4 titels hebt geholpen...

16 september 2016 om 17:05

Het meest ironische is misschien nog wel dat hij zegt dat hij Ajax aan 4 titels heeft geholpen terwijl hij bijna alleen maar geblesseerd was...

16 september 2016 om 18:46

En ook nog aanvoeder bij Ajax hahahah

Hij had gewoon bij moeten tekenen. Hij begon goed, viel ver terug na veel blessures maar Ajax hield vertrouwen in hem. de Boer maakte zelfs een vice-captain van hem. Al dat vertrouwen had hij wel mogen terugbetalen. Gewoon prima gehandeld hier door Ajax. Niet bijtekenen betekend niet spelen. Al valt er ook wat te zeggen voor de manier waarop Feyenoord Vilhena uiteindelijk alsnog wist te binden.

16 september 2016 om 14:19

Vilhena is een heel andere situatie. Boilesen is gewoon helemaal de weg kwijt en denkt nog steeds dat Real Madrid voor hem zal komen.

Frank de Boer zei zelf ook dat hij een verbeterde contract wilde en zie niet in waarom de Boer daarover zou liegen.

16 september 2016 om 14:29

Waarom had hij al dat vertrouwen terug moeten betalen. Ik ga er gewoon vanuit dat de 11 beste spelers gewoon spelen en hij was op dat moment gewoon de beste back dat hij dan vice-aanvoerder is heeft er niks mee te maken. Je moet je afvragen of dit wel prima handelen is hoor ik vind het zeer schofterig! Ze hebben hem op 16 a 17 jarige leeftijd gehaald volgens mij voor een opleidingsvergoeding dus hij is eigenlijk voor zo wat niks gehaald laat die jongen dan lekker zijn contract uitdienen zonder al deze problemen. Ajax is gewoon gierig in deze kwestie en het kan ze niks schelen als een voetballer die weigert zijn contract te verlengen zich niet ontwikkelt. Ik zou me schamen als supporter zijnde als PSV Willems nu op de bank zou gaan zetten. Natuurlijk hoop je dat je winst kan maken op spelers maar helaas is dat niet altijd het geval maar ga gewoon goed uit elkaar en bedank elkaar voor de bewezen diensten. En dat je dan voor een andere speler op zijn positie kiest oke maar ga niet kinderachtig doen en deze speler zwart maken in de media. Ook hoe ze met Serero omgaan is slecht

16 september 2016 om 15:25

Dijks is gewoon beter. Alleen toen Boilessen echt in topvorm was (2 wedstrijden) misschien niet. Maar op een gegeven moment verloor ie elke wedstrijd minstens 3 keer op een gevaarlijk moment de bal. Dan word je gepasseerd. Als je dan ook nog eens geen kant op wil dan houdt het gewoon op. Gewoon prima gehandeld. Serrero is een heel ander verhaal. Die wordt gewoon als overbodig gezien. Ik weet zeker dat Ajax mee zou werken aan een mogelijke transfer.

16 september 2016 om 16:03

Dijks is inderdaad beter maar er is geen enkele reden om geen 2e linksback in je selectie te houden! Serero kan na al die jaren ook makkelijk bij het 1e blijven maar ja dat is iets wat ze bij Ajax niet snappen. Bijna nergens worden spelers zo behandeld als in Nederland als ze weigeren hun contract te verlengen dat moet gewoon stoppen.

16 september 2016 om 22:27

Onzin, je moet als club aan de toekomst denken. Als je weet dat de ene speler weggaat en de ander nauwelijks minder is dat is het heel begrijpelijk dat die in de pikorde opschuift. Als die speler nl beter wordt heb je er langer en meer aan.

Boilissen heeft zichzelf en de markt overschat. Daarbij heeft Ajax al voor zijn keuze duidelijk aangegeven hoe ze in zo'n situatie zullen handelen. Dan moet je niet achteraf vreemd opkijken als ze dat ook doen.

Als je meer dan een miljoen wilt hebben als je zo dramatisch in vorm bent en steeds weer het vertrouwen krijgt, dan kun je beter weggaan. Dus ja Boilesen is prima behandeld maar zelf de realiteit uit het oog verloren.

16 september 2016 om 14:23

In het artikel staat letterlijk dat er over geld niet eens is gesproken... .... Wel even lezen

16 september 2016 om 14:28

Frank de Boer heeft destijds heel wat anders gezegd, en als ik qua geloofwaardigheid moest kiezen tussen Frank of Boilesen, dan is de keuze niet heel lastig.

16 september 2016 om 14:48

Nou, Frank de Boer is ook niet in zijn eerste leugentje gestikt.
Ik vind de manier waarop ze met Boilesen zijn omgesprongen op zijn meest positief geformuleerd ..."opmerkelijk". Dat zo veel mensen dat de gewoonste zaak van de wereld vinden, vind ik eigenlijk nog enger.

17 september 2016 om 01:37

Nog enger? Helaas dat objectiviteit vaak ver te zoeken is, uit een bepaalde hoek. Ajax is super loyaal geweest, naar een speler die meer geblesseerd was dan fit. En bovendien kreeg hij ook nog een salaris verhoging aangeboden, en toch nog het gore lef hebben om een onrealistische houding naar Ajax te hebben qua eisen. Terecht dat hij niet meer mee hoefde te doen, waarom zou je zo een prima donna die vertrekt nog bij het eerste betrekken.

17 september 2016 om 08:24

Je weet niet wat er in de achterkamers gebeurt. Dus snap niet dat je zo boos reageert. Je weet niet wat er op tafel lag en wat er is geëist, behalve dat er wat in de krant stond. En daar staan echt maar halve waarheden en soms zelfs verzinsels.

Voor hetzelfde geld wilde hij echt gewoon een andere omgeving

'Ik had de club aan vier titels geholpen'

Hahaha ok

Maar weet iemand waarom hij nog debuut moet maken?

16 september 2016 om 15:03

Omdat Kopenhagen op dit moment Augustinsson als linksachter heeft spelen, een jonge Zweedse A-international met veel talent. Hij gaat waarschijnlijk deze winter of zomer naar Duitsland vertrekken, daarom heeft Kopenhagen Boilesen als vervanger aangetrokken. Daarbovenop Speeltaugustinsson al meer dan een jaar met deze selectie, Boilesen enkele weken. logisch toch?

''ik had de club aan vier titels geholpen, maar wilde na zes jaar uit mijn comfortzone stappen.''

Haha. Nee, sorry.

Je hebt ooit een paar goede wedstrijden gespeeld, daarna enkel gestunteld en tegengoals veroorzaakt. Ga weg man, met je ik ben geen ballotelli.
Ik kan me echt zo ergeren aan die gast.

16 september 2016 om 15:06

En Ajax blijft hem in dat jaar opstellen en heeft hem zelfs vice aanvoerder gemaakt. Wie is er dan gek?

Dat die jongens als een krant speelt, is inderdaad waar, maar hij heeft nooit zich door raar gedrag buiten de groep geplaatst of Ajax benadeeld. Dus in die zin inderdaad geen Ballotelli.
Schandelijk door Ajax behandeld en een deel van de supporters,.

16 september 2016 om 15:27

Schandelijk is helemaal de verkeerde opmerking. Ajax had al veel eerder een statement gemaakt dat spelers die niet bij willen tekenen in hun laatste contractjaar op de bank gezet worden (behalve als het spelers zijn zoals Schone die transfervrij zijn binnen gekomen). Daar kan je wat van vinden, maar is duidelijk en helder Vooraf gecommuniceerd en wellicht hard maar ook heel duidelijk en zeker niet schandelijk.

Spelers zoals Erikssen en Vertonghen zijn hier ook gewoon mee omgegaan, maar deze jongen heeft gewoon een hele slechte zaakwaarnemer (is/was zijn vader) die dacht dat hij het wel even anders kon spelen.

Hopen dat deze jongen eens volwassen wordt en dit ziet. Ajax is op transfergebied duidelijk geweest maar heeft hem op sportief en persoonlijk gebied (blessures) heel lang de hand boven het hoofd gehouden.

Nederlandse topclubs zijn helaas afhankelijk van transferinkomsten en willen voorkomen dat jonge spelers zomaar de deur uitlopen. Of de wijze van Ajax de beste is daar kan je over discuseren maar dit is zeker niet schandelijk omdat deze regel ruim van te voren duidelijk gecommuniceerd is.

16 september 2016 om 15:37

Weet je wat schandelijk is van Ajax?
Dat ze deze kwibus vice-aanvoerder maakte en ook nog zijn contract wilden verlengen.
Daarmee hebben ze hem het idee gegeven dat hij erg goed was.
Met dat in zijn hoofd wilde hij naar een Europese topclub.
Als je dan ook weet dat Ajax spelers in hun laatste contractjaar laat banken, dan moet je misschien naar jezelf kijken.

16 september 2016 om 17:09

Bijzondere manier van redeneren... Dus als je schandalig gedrag aankondigt en communiceert dan wordt het opeens de schuld van de ander als hij er last van heeft, want je had het toch gezegd.
Er is nog veel mis in de voetbal wereld en ik vind het heel bijzonder dat je het probeert goed te praten; clubvoorkeur doet rare dingen met mensen. Ben benieuwd hoe je zou reageren als je iets vergelijkbaars in je privé situatie zou overkomen als zoiets al mogelijk zou zijn.

16 september 2016 om 18:36

Dat jij het niet vind kunnen maakt het niet schandalig.
Ajax kiest voor andere opties, welke op de lange termijn meer rendement op kunnen leveren in plaats van Boilesen.

16 september 2016 om 20:33

Bijzondere manier van lezen Njfromvol.....
Ajax heeft al eind 2012 toen Sulejmani zijn aflopende contract niet wilde verlengen dit beleid kenbaar gemaakt en het is nu 2016. Dit is dus al vier jaar het beleid. Wist Boilesen of hij komt uit een ei gekropen. Dat wist zijn zaakwaarnemer of hij heeft onder een steen gelegen.
Alleen dit manneke dacht dat deze regel niet voor hem gold en heeft toen ervaren dat een regel een regel is. Schandalig is het pas als het voor 4 spelers wel een regel is maar voor nummer 5 opeens niet.
Daarnaast begin je ook over clubvoorkeuren wat helemaal nergens op slaat want ik ben voetballiefhebber en geen Ajax supporter.

Daarnaast heeft Ajax toch ook gewoon zijn loon doorbetaald? Hij hoefde er geeneens een inspanning meer voor te leveren, dus best wel makkelijk verdiend. Jij en ik moeten er harder voor werken.

16 september 2016 om 21:47

Het zal iets met normen en waarden te maken hebben ...

Het lijkt net alsof het Ajax' job was om een mooie nieuwe club voor hem te vinden!

Hij wist al lang dat Ajax spelers met nog een 1-jarig contract of verkopen of ze moeten verlengen anders is het naar het tweede (of tribune). Hij weigert naar andere clubs te gaan die de gewenste transfersom willen betalen en hij weigert ook bij te tekenen. Dan wist ie wat er zou gebeuren.

Ik geef Ajax en andere clubs groot gelijk dat ze dit doen. De spelers met hun makelaars denken alle macht te hebben in het voetbal, maar het zijn nog altijd de clubs die bepalen of je speelt.

En daarnaast was Boilesen de periode (uitzondering zijn eerste jaar) voor zijn "verbanning" echt dramatisch slecht. Dus was het zo ie zo niet meer dan terecht dat hij er niet in stond.

Gast, je speelde dramatisch. Maar de Boer liet je staan. En je wist dat niet bijtekenen zou betekenen dat je niet meer zou spelen, dat was in heel NL bekend. Maar jij dacht dat er wel even een top club zou komen natuurlijk, tja dat viel beetje tegen. Had gewoon 1 jaar bijgetekend, zodat Ajax nog een paar euro verdiend had, of misschien hadden ze zich wel coulant opgesteld, weet jij veel.
Maar goed, bye bye. Is wel genoeg over gezegd nu

Ik denk dat dit mes een beetje aan 2 kanten snijd. Hij kwam niet aan spelen toe omdat het misschien hem niet om geld ging, maar Ajax uiteraard wel, die wilden nog geld vangen voor hem. Aan de andere kant kon je als Ajax zijnde wel beter met de situatie omgaan. Hij heeft niet, zoals hier geïnsinueerd word, Ajax aan 4 titels geholpen, maar hij deelgenomen. Hier en daar en leuke pot, maar dat is het dan ook. Al met al vind ik het vooral jammer, genoeg potentie in deze jongen.

'ik had de club aan vier titels geholpen'

Volgens mij bedoel je hier te zeggen dat Ajax jou aan vier titels op je palmares heeft geholpen terwijl jij thuis op de bank lag te revalideren. Je bijdrage aan elk van de kampioenschappen was nihil en, ook al was je een groot talent dat een aantal goede wedstrijden gespeeld hebt, de verhouding tussen je prestaties en het salaris dat je daarvoor opgestreken hebt is totaal buiten proportie. Maar goed, dit interview toont wederom hoe karakterloos je bent en hoe weinig ruggengraat en zelfreflectie je hebt. Dat Dijks een verbetering lijkt zegt eigenlijk al alles over het gebrek aan kwaliteiten.

Ik zou willen zeggen ´het ga je goed´, maar dat zou ongemeend zijn. Opgeruimd staat netjes.

16 september 2016 om 15:36

Met alle respect maar wat je hier zegt is goedkoop en populistisch. Je reageert niet op wat hij inhoudelijk te vertellen heeft en je probeert hem alleen maar zwart te maken door z'n blessures er bij te halen. Natuurlijk krijgt hij door betaald als hij geblesseerd is en dat weet jij donders goed of wou jij dat hij een uitkering zou gaan aanvragen???
Je spreekt jezelf ook tegen door eerst te zeggen dat hij een groot talent was en vervolgens suggereer je dat hij er eigenlijk niks van kon. Misschien ben jij gewoon gefrustreerd omdat hij de waarheid over Ajax zegt. De club heeft onder andere de media gebruikt om hem zwart te maken nadat hij op een reguliere manier meerdere keren heeft aangegeven elders te willen gaan werken. Als Ajax hem dan vervolgens als het ware dwingt om bij te tekenen en hem probeert te intimideren door hem nooit meer te laten spelen dan getuigt het naar mijn mening juist van karakter en ruggengraat dat Boilessen voet bij stuk houdt. Wat mij betreft wens ik hem wel veel geluk bij z'n nieuwe werkgever en ik zal z'n optreden tegen Barca in de arena niet snel meer vergeten..

16 september 2016 om 15:41

Dus Boilesen mag wel de 4 titels als pro aangeven, maar als iemand dan aangeeft dat hij vrij weinig heeft bijgedragen door zijn blessures mag dat niet alles contra ingebracht worden?

16 september 2016 om 15:56

1) Ik reageer inhoudelijk. Boilesen zegt dat hij na een belangrijke bijdrage aan vier titels toe was aan een stap hogerop, ik zeg dat hij 0.0 bijdrage heeft geleverd aan die vier titels. Ajax heeft flink in hem geinvesteerd en hij betaalt dat niet terug: daarom vindt Ajax dat hij moet verlengen, maar hij wil dat niet. Ik zeg dat ik eveneens een gat zie tussen de investeringen die Ajax in hem heeft gedaan en het weinige dat hij daarvoor teruggeeft. Ik was niet bij de contractonderhandelingen, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.

2) Hij was een groot talent maar door blessures is het er niet uitgekomen. Als je een beetje Ajax gevolgd hebt, heb je kunnen zien dat de Boilesen voor zijn blessure anders liep, minder terughoudend was en veel sterker aan de bal dan de Boilesen na de blessure. Dat kan je zien, dus daar spreek ik mezelf helemaal niet tegen.

3) Ajax dwingt hem nergens toe, maar spelers weten dat dat het beleid is. Boilesen mag voet bij stuk houden inderdaad, maar dat mag Ajax toch ook. Waarom zou je een speler die ondermaats presteert nog een kans geven als hij het jaar erop transfervrij de deur uitloopt: dan snijd je jezelf financieel en sportief in de vingers.

4) Er worden hier twee verschillende verhalen verteld.
Ajax vertelt dat ze geinvesteerd hebben in Boilesen en voor die investeringen graag meer terug willen zien dan hij in de periode 2010-15 heeft gebracht, dus ze willen hem laten verlengen. Boilesen gaat niet akkoord en dus zetten ze hem terug naar het tweede, conform beleid. Of het wel of niet om geld gaat weet ik niet, Ajax beweert van wel. Het zou niet netjes zijn van Ajax om te liegen maar voor de rest is het allemaal nogal plausibel.

En dan heb je Boilesen die blijkbaar vindt dat hij een mega aandeel heeft gehad in het sportief succes tussen 2010-14 en absoluut toe is aan een stap hogerop. Het feit dat Ajax hem heeft gesteund in al zijn blessureperiodes is hij blijkbaar volkomen vergeten. Klaarblijkelijk is hij door revalidatie zo'n betere voetballer geworden dat hij klaar is voor de volgende stap. En dan een beetje de vermoorde onschuld spelen als Ajax hem conform beleid geen kans geeft en er werkelijk 0.0 buitenlandse interesse blijkt te zijn. Dat is goedkoop, populistisch en gewoonweg zielig. Niet mijn verhaal.

Boilesen heeft tussen 2010 - 2016 slechts 50 wedstrijden gespeeld in het eerste van Ajax.

Om dan te beweren dat je aan vier landstitels hebt geholpen slaat echt nergens op, natuurlijk heb je feitelijk wel bijgedragen maar je hoeft jezelf niet op de borst te kloppen / het in een interview als argument te gebruiken.

Het is hem veel te snel naar zijn hoofd gestegen, hij had bij moeten tekenen. Ajax wilde gewoon aan hem verdienen en dat is hun goed recht, het is ten slotte het enige beleid waar Ajax wel aan vasthoudt he.

Nee je bent geen type Ballotelli daarom speel je ook bij Kopenhagen nu. Deze jongen heeft zich lelijk vergist want die dacht de sub topclubs staan voor me in de rij. Maar helaas. Was eiglijk al vergeten hij bij ajax zat.

Wat een slap gejank. Ajax is duidelijk tegen al haar spelers; Als je je laatste contractjaar in gaat mag je kiezen tussen verlengen of vertrekken. Wil je niet verlengen en blijf je toch, dan kom je op de bank. Duidelijk en begrijpelijk, Ajax gaat de ontwikkeling van iemand die wel bij de club blijft niet in de weg zitten door iemand op te stellen die volgend jaar gratis de deur uit loopt.

Ajax is ook altijd zeer redelijk richting Boilesen geweest. Hij begon sterk, maar kende daarna mede dankzij blessureleed, toch een behoorlijk mindere periode. Hij mag god op zijn blote knieën bedanken dat Ajax desondanks wilde verlengen en hem een mooi voorstel deed, veel clubs zouden hem op dat moment al afserveren. Als je dan als jongen die amper wat gepresteerd heeft een topsalaris gaat eisen, ben je gewoon niet helemaal lekker.

Dijks en Viergever zijn echt niet minder dan Boilesen in goede vorm, dus wat dat betreft is Ajax er niet op achteruit gegaan en kun je wel spreken van 'opgeruimd staat netjes'. Oké, Dijks en Viergever zijn allebei niet van het niveau wat Ajax moet willen nasteven, maar dat is weer een andere discussie.

"ik had de club aan vier titels geholpen"...
In 2010/2011: 4 wedstrijden, 2011/2012: 6 en in 2012/2013 geen één!
En in zijn "topseizoen" ook maar 20 van de 34 waarvan ook maar in iets meer dan de helft de 90 minuten volgemaakt.
Tja...
Denk dat Ajax dit clubicoon eeuwig dankbaar zal zijn!

Het is vooral zijn vader die problemen veroorzaakte. Ben blij dat hij weg is.

Deze jongen moet zichzelf eens een spiegel voorhouden en niet z'n hoofd in het zand steken. Ik heb deze jongen zelden op een goede wedstrijd kunnen betrappen. Hij weet heel goed wat het beleid bij Ajax is als spelers niet bijtekenen.

Deze jongen heeft gegokt en verloren. Hij zal waarschijnlijk hebben gedacht dat er na 72 duels bij Ajax wel een aantal goede clubs aan de deur zouden kloppen, maar was even vergeten dat die clubs ook scouts hebben die snel in de gaten hebben of spelers wel een aanwinst zijn. Als je in zes jaar maar een half seizoen aardig speelt, staan clubs niet voor je in de rij.

Vervolgens maakt hij de fout door alles te geloven wat de media schrijft. Alsof Ajax er iets aan heeft om deze jongen af te schilderen als 'gierig' en 'veeleisend'. De club wou namelijk vast nog wel iets verdienen aan Boilesen. Als laatste is het wel heel arrogant om te zeggen dat je de club aan vier landstitels hebt geholpen als je het zwakke punt van de verdediging bent. Dan moet hij nog veel leren over de voetbalwereld.

Dat 52% vindt dat Ajax Boilesen netjes behandelt heeft zegt veel over het blinde geloof in het beleid van Ajax. Men gaat gewoon mee met de 'haat' op Boilesen, omdat hij de club wou verlaten. Zelfs al zijn de geruchten rond Boilesen waar en is/was hij een gierigaard heeft Ajax hem niet eerlijk behandelt en hem blijkbaar meermaals een transfer ontzegd.

16 september 2016 om 16:56

Deze speler gaat straks volledig door de mand vallen, wanneer hij voor FCK moet voetballen. Ik schat namelijk FCK momenteel hoger in dan Ajax. Bij Ajax heeft hij meer slechte Dan goede wedstrijden gespeeld.

FC Kopenhagen is idd totaal iets anders en vooral iets nieuws voor een Deen.

16 september 2016 om 16:57

Voor hem als ex-BIF-speler, is FCK inderdaad nieuw

Het werd pas echt erg toen hij aanvoerder werd. Ik vond hem voor zijn hamstringblessure tegen PSV wel een goede daarna heeft hij misschien 6 goede wedstrijden gespeeld. Zelfde geld voor Fischer eigenlijk, maar zijn inzet was wel altijd prima.

Hahaha, 'ik had de club aan vier landstitels geholpen', het weekend moet nog beginnen en kan nou al niet meer stuk. Buikpijn van het lachen.......

Hij kon ondanks alle blessures bijtekenen en dat werd geweigerd. Dus niet lopen zeike U

16 september 2016 om 21:02

Alsof hij er iets aan kan doen dat hij geblesseerd raakt. Alsof Ajax hem hield omdat ze het zielig vonden dat hij geblesseerd was! Daarnaast wordt er redelijk verwijtend over zijn blessure gedaan maar ik meen me te herinneren dat er in die tijd twijfels waren bij de medische staf van Ajax en zeg nou eerlijk welke voetballers lopen er nou zo lang rond met een hamstring blessure. Kijk Ajax is geen liefdadigheidsinstelling die zien geld in een speler en de menselijke kant wordt in deze kwesties vaak vergeten. Daarnaast denk ik dat hij de waarheid spreekt want zeg nou eerlijk voor het geld ga je niet naar Kopenhagen.

Hij heeft Ajax aan niets geholpen toch?! Bedoel hij was een groot talent maar volgens mij heeft hij nooit basis gestaan en is hij op een hand te tellen keren ingevallen.
Het is lullig dat hem niet is verteld dat hij niet met het eerste mee mag doen maar de reden waarom is gewoon logisch. Als jouw werknemer zegt dat hij ergens anders wilt werken, waarom zou je hem dan nog werk aanbieden want hij wilt weg.
Ik denk dat boilessen al met al niks te klagen heeft gehad bij Ajax dus ik snap niet dat hij nu loopt te huilen.

Al eens over overschatting gehoord, Boilessen, dat kan je goed. Voor de blessure tijd was je goed ja, maar daarna was je echt slecht en ja ook waar 2 wat hebben, hebben 2 schuld. Bemoei je nu maar met je eigen carrière, danst is handiger

Wist helemaal niet dat die naar FC Kopenhagen was. Prima club voor hem en weer lekker thuis en eindelijk is Ajax van hem af

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren