Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Blind laat Cillessen en Bazoer op de bank’

Laatste update:

Een prachtige transfer naar Barcelona ten spijt: Jasper Cillessen lijkt volgens het Algemeen Dagblad en De Telegraaf zijn plaats bij het Nederlands elftal te moeten afstaan. Volgens de dagbladen zal niet Cillessen maar Jeroen Zoet donderdagavond het doel van Oranje tegen Griekenland verdedigen.

/

De Telegraaf suggereert dat een mogelijke basisplaats voor Zoet in het oefenduel in Eindhoven ook lijkt te betekenen dat de doelman van PSV ook in de WK-kwalificatiewedstrijd in en tegen Zweden aan het startsignaal zal verschijnen. "Ik wil deze wedstrijd wel gebruiken om te doen wat ik tegen Zweden voor ogen heb”, zo zei bondscoach Danny Blind.

Ook Riechedly Bazoer zich te moeten schikken in rol als reserve. Wesley Sneijder krijgt de voorkeur, samen met Georginio Wijnaldum en Kevin Strootman. Daley blind keert terug in het centrum van de defensie, waardoor Virgil van Dijk reserve zal zijn.

Jetro Willems speelt waarschijnlijk als linksback, wat inhoudt dat Patrick van Aanholt op de bank zal beginnen. Voor de aanval lijkt Blind te kiezen voor Steven Berghuis, Vincent Janssen en Quincy Promes.

Jeroen Zoet is momenteel beter dan Jasper Cillessen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Terecht. Zoet gaat zn kans pakken. Bazoer is uit vorm

1 september 2016 om 08:31

Ja dat lijkt me niet meer dan terecht. Zoet is voor mij al een paar maanden de nummer 1 en ik vind het gewoonweg logisch dat hij nu gaat spelen! Verder is de rest van de opstelling toch wel logisch? Misschien Sneijder nog wisselen met Propper en dan Willems eruit voor Van Aanholt maar verder wijst de rest zichzelf, vooral van Berghuis op rechts word ik erg blij!

1 september 2016 om 09:33

Ik ben groot fan van Cillessen en denk nog steeds dat hij een stap verder dan Zoet is.
Echter op dit moment is het ern logische keus. Zoet zit dicht bij het niveau van Cillessen, maar Cillessen zit in een dipje. Evenals Bazoer.
Ben het met je eens dat Propper in de basis hoort, maar dan wel op de plek van Wijnaldum.

1 september 2016 om 10:11

Bazoer heeft niks te zoeken in het Nederlands elftal. Overgewaardeerde speler.

eindelijk geeft hij een keer de voorkeur aan zoet. nu zoet vertrouwen krijgt zal hij nog meer stralen. hoop dat depay ook weer snel goed gaat spelen en terugkeerd want deze aanval schrikken teams niet snel van.

1 september 2016 om 08:25

Met depay beven de tegenstanders nog steeds niet echt van die aanval.

1 september 2016 om 08:49

Depay is kei hard aan het werk om weer terug te komen.

Ik hoor van insiders daar dat hij lange uren maakt na de officiele trainingen en zelfs na wedstrijden nog gaat trainen. Op zijn instagram zag ik dat hij zelfs thuis in de avond nog aan het trainen was.

Ik geloof nog steeds in deze jongen, hij heeft een moeilijk haar achter de rug waarbij alle druk en faam hem een beetje naar het hoofd was gestegen maar ik heb het gevoel dat hij weer op de goede weg is en dat hij Mourinho en de fans gaat overtuigen de komende jaren.

1 september 2016 om 08:59

Ik bekijk Memphis zijn instagram timeline elke dag, en inderdaad hij is echt heel veel bezig, hij heeft zelfs een personal coach uit Brazilie de mensen die zeggen dat hij niet druk bezig is, of te druk bezig is met Lori Harvey, hebben het helemaal verkeerd .

1 september 2016 om 11:42

Nu nog een keer van instagram af en zich niet meer bezig houden met dat soort onzin Alleen zinvol reageren op Voetbalzone is nog toegestaan, haha!

1 september 2016 om 11:44

Zou wat zijn als die elke dag dingen er neer zet dat die aan het feesten is. Tuurlijk zet die van dat soort foto's en filmpjes erop. Maar fijn dat die hard aan het werk is inplaats van Rolls Royces kopen ofzo. Maar mssn is die wel gewoon net niet goed genoeg voor ManU. Wel een ander niveau.
Hoop dat die het haalt maar ben er bang voor.

1 september 2016 om 19:54

@ecke

Dat is natuurlijk onzin. Daarbij heeft hij sponsor verplichtingen waarbij hij bepaalde kledingmerken draagt en daar dik voor betaald krijgt. Ik kan je op een presenteerblaadje aangeven dat dit in zijn contracten met o.a. Under Armour en United staat dat hij actief moet zijn op social media. Sterker nog ik denk dat de kans is groot dat hij dit zelf niet eens beheert.

1 september 2016 om 08:51

Promes is een van de beste spelers van Rusland en Janssen houdt zich tot nu goed staande in de top van de premier league. Een onbekende speler als Berghuis kan als een surprise ook een wapen zijn. De tegenstander hoeft niet bang te zijn, als onze jongens maar met vertrouwen spelen.

1 september 2016 om 09:01

@sparta!

een onbekende jongen als Berghuis gaat als surprise echt geen wapen zijn.
Denk je dat hij in 1x als messi 7 man voorbij loopt omdat ze hem niet kennen?

Je hebt kwaliteit of je hebt ze niet. Berghuis heeft wel een beetje kwaliteit maar het is geen Robben.
Iedereen kent Robben en iedereen weet wat hij gaat doen als hij een actie maakt. Toch valt het niet te verdedigen.
Bij Berghuis is het eerder andersom.

1 september 2016 om 09:21

Ik zeg niet dat Berghuis 7 man gaat kappen maar een man voorbij komen en actie maken is wel een kenmerk van Berghuis. We spelen in de kwalificatiepoule niet tegen Maldinis van deze tijd he.

1 september 2016 om 08:59

@ramonvoetbal12 dan mag ik hopen dat zoet het beter doet dan zn 2 vorige interlands. Toen hield hij open huis.

Dat bazoer op de bank zit lijkt me meer dan logisch. T is al een verrassing dat hij er bij zit met deze vorm.

1 september 2016 om 09:10

over het algemeen keept zoet de laatste tijd gewoon beter als cillessen en dat loont eindelijk een keer en dat mag ook wel. uitstekend seizoen achter de rug en het seizoen van cillessen wat telkens net niet.

1 september 2016 om 09:12

Geen idee welke interlands jij van Zoet voor ogen hebt want tegen Engeland kreeg hij een bal tegen die Cillissen ook zou hebben gehad van Vardy en tegen Oostenrijk heeft hij de 0 gehouden? En zover ik me nog weet te herinneren had Zoet nog een paar goede reddingen ook tegen Oostenrijk.

1 september 2016 om 09:13

Ik bedoel een bal tegen die Cillissen ook niet zou hebben gehad van Vardy. Excuses de app werkt voor geen meter.

1 september 2016 om 15:46

@brumatio
ik bedoel vooral de ek kwalificatie thuis tegen tsjechie.

Goed middenveld, matige aanval en verdediging. Met de keeperswissel is niks mis mee!
Toch hou ik m'n hart vast!

1 september 2016 om 09:16

Mijn voorkeur gaat uit naar Willems - Blind Bruma - Janmaat ik vind dat toch best een sterke verdediging hoor..

1 september 2016 om 09:37

Ik heb liever een verdediging met van aanholt-blind-vdijk-tete(in geval van blessure janmaat

Ik zou zo spelen:

Stekelenburg

Janmaat - Bruma - Blind - v. Aanholt

Wijnaldum - Strootman - Sneijder

Berghuis - Janssen - Promes


Willems is niet in vorm. Sneijder lekker wisselen voor Pröpper als-ie op is.

1 september 2016 om 08:24

Op Janmaat en Stekelenburg na wel mee eens. Janmaat nooit fan van geweest. Heb liever gewoon Tete en anders zelfs Karsdorp mssn nog wel.
Stekelenburg heeft net 3 potjes op rij gekeept sinds jaren weer. Tegenover Zoet vind ik dat niet kunnen. Keept nu 2 jaar op rij prima. Middenveld is sterk rest wel armoedig zeg. Nog een eindtoernooi missen, weet niet of ik dat trek hoor. Maar met deze aanval... Wordt heel pittig. Zelfs voor een toptrainer laat staan voor Danny.

1 september 2016 om 08:29

Dus jij wil met Veltman op rechtsback spelen momenteel? Dan nog tien keer liever Janmaat hoor. Tete zou bij mij ook eerste keus zijn.

1 september 2016 om 08:47

Ja denk het wel. Veltman deed het prima op de back. Beter dan in het centrum waar ik hem te klein voor vind. Janmaat is een blind renpaard. Kan amper de bal normaal rondspelen. Zou nu voor een defensieve rb kiezen en dan Willems op van Aanholt aanvallender op links.

1 september 2016 om 09:03

Zoet heeft in 2 jaar tijd nooit betrouwbaar gekeept en maakt veel fouten. Op 5 wedstrijden vorig seizoen na toen de hype ineens begon. Ik zou ook gewoon Stekelenburg opstellen die keept dit seizoen goed en heeft vorig seizoen bij southampton de eerste helft seizoen ook goed gekeept. Janmaat volkomen met je eens. Tete speelt nu ook niet zo goed maar is verdedigend gewoon nogsteeds beter

1 september 2016 om 10:43

Precies. Veltman is gewoonweg geen rechtsback.

1 september 2016 om 12:19

Veltman doet het keer op keer uitstekend als rechtsback, wat maakt het uit dat hij als CV is begonnen?

1 september 2016 om 08:25

Waar je blind zei van dijk. Waar je sneijder zei propper in de basis.
Propper is de man in vorm, doeltreffend en echt een aanvallende middenvelder. Ik wil achterin geen voetballende laatste man meer. Gewoon echte verdedigers. Blind jr mag lekker banken of op linksback

1 september 2016 om 08:51

Helemaal met je eens; Op dit moment is Propper beter dan Sneijder... maar vooral Van Dijk beter dan Daley Blind, helaas is zijn vader bondscoach...

1 september 2016 om 09:36

Daar denken ze bij een bepaalde topclub in Engeland heel anders over!

1 september 2016 om 10:02

Apart dat iedere trainer Blind gewoon opstelt. Ook bij Man Utd speelt hij gewoon al jaren inmiddels. En nog altijd mensen die blijven roepen dat hij niet goed genoeg is.

1 september 2016 om 10:07

@Sjapie76: als je wekelijks in de basis staat bij Manchester United, dan hoor je ook bij Oranje in de basis. Dat heeft niks met het feit te maken dat Blind sr. bondscoach is. Je kan van alles zeggen over Danny Blind, maar met betrekking tot zijn zoon is hij altijd eerlijk en trekt hij hem nooit voor. Een basisspeler van Man Utd hoort gewoon de voorkeur te hebben boven een basisspeler van Southampton. Ik ben een fan van Van Dijk, maar als hij zó goed zou zijn had hij bij Man Utd of een andere topploeg gespeeld.

1 september 2016 om 11:26

Kan iemand mij even vertellen hoe ik een like of duimpje of hoe je het dan ook mag noemen kan geven? Ik word namelijk heel moe van al dat gehaat op blind jr terwijl het zo ongeveer de enige speler is die bij een echte topclub speelt. Met nadruk op SPEELT

1 september 2016 om 11:41

heb je sneijder zien voetballen.waar basseer jij dat op.sneijder speelt juist goed laatste tijd

1 september 2016 om 11:43

United fans noemen John Stones de laatste tijd een gemankeerde Daley Blind. Ze zijn dit seizoen echt lyrisch over hem.

1 september 2016 om 12:26

Blind is fantastisch de laatste tijd hoe ongelooflijk koppig kan je zijn om dat nog steeds niet toegeven??

Ik vind vooral de aanval verrassend en nog een beetje wennen. Promes stelt altijd teleur in Oranje, die had een transfer moeten maken naar mijn mening. Janssen zit voorlopig op de bank bij Spurs, dat is ook niet fijn en Berghuis heeft nu een handvol wedstrijden gespeeld. Afijn, Zoet op doel vind ik alvast positief!

1 september 2016 om 08:16

Janssen zit voorlopig op de bank? Hij zat afgelopen wedstrijd op de bank (maar viel na 25 minuten al in) en stond de wedstrijd daarvoor gewoon in de basis.

1 september 2016 om 08:20

Inderdaad, maar wat ik begrijp (van watchers) is dat hij vooral wissel zal staan omdat Kane de voorkeur krijgt met Eriksren of Alli erachter.

1 september 2016 om 08:22

Tot nu toe krijgt hij gewoon de voorkeur met Kane daarachter...

1 september 2016 om 08:28

Hij kreeg in de 1e(en 2e?) wedstrijd de voorkeur met Kane erachter, maar dat liep niet lekker. Daarom werd Kane laatst teruggezet in de spits met Alli erachter. Janssen viel wel vrij snel in.

1 september 2016 om 08:32

Heb je die wedstrijden gezien? Dat liep namelijk prima!

1 september 2016 om 08:49

Laten we nu allemaal niet overdrijven met Janssen. Hij speelde de afgelope wedstrijd tegen Liverpool echt dramatisch. En de wedstrijd er voor werkte hij veel, maar zeker niet geweldig!

Om het harde werken werd Kuyt altijd uitgelachen en kon niks anders. Maar deze Janssen is net zo fysiek en een harde werker. Hij zal gaan rouleren met Alli vooral dit seizoen. Kane (onterecht), Eriksen en Lamela zijn vast basis.

Voor dit moment had een van Persie en Hunter niet misstaan in Oranje.

1 september 2016 om 09:11

Janssen speelde dramatisch tegen Liverpool? Heb jij de wedstrijd überhaupt gekeken vraag ik me dan af. Dat hij niet vaak gevaarlijk werd kwam doordat het middenveld van Spurs ontzettend slecht speelde. Niet voor niets werd Kane er op het einde af gehaald ipv Janssen.

1 september 2016 om 11:18

Is ook wel erg cru om Janssen die inviel voor Walker eraf te halen.

1 september 2016 om 11:39

Janssen kwam na 25 minuten in het veld, maar enkel omdat Walker geblesseerd uitviel. Het is inderdaad maar de vraag of hij anders van de bank was afgekomen.

Ik vond hem ook niet echt bijzonder goed spelen. Hij viel op door zijn tomeloze inzet en energie, joeg achter elke speler aan die de bal had, vaak tevergeefs, en had nauwelijks rendement als hij dr bal kreeg en werd in de zestien praktisch de hele tijd afgetroefd door de Liverpool-verdedigers.

Dramatisch gespeeld is overdreven, maar hij speelde zeker niet geweldig; hij rende en draafde wat af, leuk om te zien voor de Engelse supporter die daar van houdt. Maar met weinig rendement dus. Het was zeker voetballend niet echt goed wat hij liet zien

1 september 2016 om 08:18

Ik ben ook totaal niet in onder de indruk van Promes bij Oranje. Maar anders heb je Sneijder op links, of Berghuis. De enige andere vleugelaanvaller in de selectie is Narsingh...
Dus dan maar zo.

1 september 2016 om 08:21

Robben is geblesseerd en Depay uit vorm, dat helpt ook niet bepaald.

Lijkt me een heel logische opstellen, ervan uitgaande dat Bruma naast Blind in het centrum speelt.

Blind en Van Dijk is toch een prima centrum?

1 september 2016 om 08:18

Van Dijk speelt niet al te best in Oranje.. wel in de Premier League overigens, daarom snap ik niet dat hij zo loopt te klungelen soms in Oranje.

1 september 2016 om 08:21

Ik vond Bruma met Van Dijk afgelopen interlands ook prima staan. Maar de coach wil toch zijn zoontje er in hebben. Wordt ie dalijk zeker ook nog aanvoerder

1 september 2016 om 08:28

Partij afgunst weer. Blind speelt wekelijks bij ManUtd, en doet dat helemaal niet onverdienstelijk. Durf zelfs te stellen dat hij gewoon erg goede wedstrijden speelt. Maar omdat ie de zoon is van de bondscoach, zal dat natuurlijk de reden zijn dat ie geselecteerd wordt voor en speelt bij Oranje....

1 september 2016 om 08:51

Ja ongelooflijk. Elke hater riep ook gelijk dat hij weg zou moeten bij ManU. Nog alles gespeeld. Blind scoorde vorig jaar als één van de weinige een voldoende bij ManU. Van dijk is in oranje een prutser. Bruma en blind prima duo. Bij gebrek aan echte toppers.

1 september 2016 om 09:01

Ja precies dat dus. Man, Blind speelt bij een van de grootste ploegen van de wereld en krijgt daar het vertrouwen van een van de beste coaches van de wereld, maar toch wordt hij bij Oranje enkel geselecteerd omdat z'n de bondscoach is.

Ik heb eerlijk gezegd ook altijd m'n twijfels gehad over Blind, en ook nu Mourinho naar Manu kwam was ik al weer bang dat Blind wel buiten de boot zou vallen, maar hij houdt zich ook nu weer gewoon staande. Is een goede speler met een super spel inzicht!

1 september 2016 om 12:40

Blind heeft vorig seizoen van alle spelers bij Manchester United de meeste wedstrijden gespeeld. Met een nieuwe coach (mourinho) heeft hij tot dusver nog elke wedstrijd gespeeld (ook de voorbereiding) en de supporters zijn lirisch over hem. Zelfs zijn criticasters zijn het er mee eens dat hij fantastisch speelt en een perfect duo vormt met Bailly. Hij was in de afgelopen twee wedstrijden zelf captain van het team nadat Rooney gewisselt werd.

1 september 2016 om 08:23

2 linkspoten, dus samen in het centrum zal niet zo snel gebeuren.

Misschien wel de best mogelijke opstelling op het moment, zeker zonder Robben. Enige waar ik m'n twijfels bij heb is Berghuis, maar speelde erg goed in die laatste twee interlands, dus er valt wat voor te zeggen. Ben benieuwd naar Promes, zie ik weinig spelen omdat hij in Rusland speelt.

Logische keuzes mbt Cillissen en Bazoer. Stekelenburg is wel in goede vorm, maar je moet ook denken aan de langere termijn, dus Zoet is zo'n slechte keuze nog niet. Als je Propper en Hendrix hebt zou ik Bazoer niet eens overwegen, zit op de bank bij Ajax zelfs.

Willems moet ook uitkijken, Van Aanholt hijgt hem in zijn nek. Aanval is dunnetjes, Robben moet er snel weer bij komen en Depay had zich eigenlijk moeten laten verhuren..

1 september 2016 om 08:49

Bij Studio Voetbal hadden ze ook een discussie over de langere termijn. Ik begreep dat niet, aangezien Stekelenburg nog maar 33 jaar oud is. Hij kan misschien nog twee toernooien meemaken. Veel keepers gaan tegenwoordig erg lang mee.

In de Premier League vond ik hem toch wel verrassend goed en qua coaching vind ik hem beter dan Zoet. Heeft ook iets meer ervaring (wat logisch is, gezien verschil in leeftijd). Op basis daarvan zou ik voor Stekelenburg gaan. Relatief jonge verdediging kan wel wat coaching en sturing gebruiken.

1 september 2016 om 09:44

"veel keepers gaan tegenwoordig erg lang mee. "

Niet alleen tegenwoordig hoor.

Vreemd toen Daley in een dipje zat, speelde hij gewoon elke wedstrijd in het Nederlands elftal onder Blind. En serieuze concurrent Wesley Hoedt wordt er maar niet bijgehaald. Ik vind overigens Zoet een uitstekende keeper. Maar Danny meet wel weer met twee maten.

1 september 2016 om 08:54

Wanneer was dat volgens jou dan dat Daley ineen dipje zat? Volgens mij is Blind jr de afgelopen twee seizoenen bij Manchester United als éen van de weinige onder Van Gaal in een redelijke stabiele vorm geweest. Hij haalt constant een voldoende.

Daarnaast is hij multifunctioneel inzetbaar op de linkerflank, als linker cv of als verdedigende middenvelder en een volwaardig Oranjeklant. Niet alleen onder Blind sr zat hij er erbij, maar ook zijn voorganger Van Gaal ruimde een plaatste voor hem in.

Verder heb ik Hoedt zien spelen en denk ik zelf dat hij nog geen serieuze concurrent is voor Blind. Hij is nog wat instabiel. Ook de Italiaanse Serie A volgers hier op VZ vertelden dat al eerder. Zijn tijd komt nog wel.

1 september 2016 om 09:44

Constant een voldoende? Dan heb je niet veel wedstrijden van hem gezien, ik zeg alleen al Dele Alli of kijk wat Koeman probeerde vorig jaar.

En tja gek he dat hij bij van Gaal er altijd bijzat...

1 september 2016 om 10:54

@freshzone

k heb de afgelopen twee seizoenen practisch elke wedstrijd van het Manchester United onder Van Gaal gezien. Hij haalde naar mijn idee idd een constante voldoende, een speler en collega als Rooney was die mening o.a. ook toegedaan, maar ook dat heb je blijkbaar gemist.

Wat je alleen probeert te zeggen met Dele Alli of met kijken wat Koeman probeerde vorig jaar, ontgaat me een beetje in deze context. Daar ga ik dan ook voor alsnog maar niet teveel op in. Het zal wel zoiets zijn dat je meent, dat er ook wel eens een minder wedstrijd tussen zat. Een krap zesje. Elke speler heeft wel eens een mindere dag of een minder moment in de wedstrijd, het zijn net mensen.

En gek dat hij er bij Van Gaal erbij zat? Ook bij die zin mag je wel wat meer onderbouwing geven. Maar ik doe bij deze een poging.

Nee, ik vind het niet gek dat hij er bij Van Gaal altijd bij zat. Als linkspoot hij een multifunctionele speler en hij doet het naar behoren. Bij Oranje en Man U. Van Gaal zette ook net zo makkelijk zijn landgenoot en aankoop Depay er naast toen deze disfunctioneerde. Blind deed zijn ding en deed dat oké, dus waarom hem passeren.

Ik ben benieuwd naar de ontbrekende onderbouwing van je eerder post.

1 september 2016 om 09:18

Ik volg serie A een beetje en geloof me, Hoedt is echt geen serieuze concurrent. Die gaat komend seizoen niet veel minuten maken nu de Vrij terug is en Bastos is gekocht. Afgelopen seizoen was hij best wel matig.

1 september 2016 om 10:13

Sorry dat ik het vraag, maar wie is Wesley Hoedt?

1 september 2016 om 10:31

Speler van Lazio die bij AZ speelde. Sterke verdediger want in Italie praten ze goed over hem. Als er een land is die weet wat verdedigen is dan is het Italië wel.

1 september 2016 om 12:18

Dank voor de uitleg. Ik volg AZ, Italie en het NL elftal niet op de voet dus kan een keer gebeuren. Ik begrijp het opportunisme van @frissen dan ook niet zo om Daley (die in principe basisspeler is bij United) direct maar te vervangen voor Wesley Hoedt. Het lijkt me geen liefdadigheid dat Blind in het centrum staat (naast van Dijk of Bruma neem ik aan?).

1 september 2016 om 12:11

Knap toch dat in elk stuk iemand het wel voor elkaar krijgt om Daley erbij te halen in negatieve vorm. Maar nu ben ik wel benieuwd wanneer hij in een dip zat. En waarom zou hij Hoedt erbij moeten halen als concurrent, terwijl Van Dijk nu naar de bank gaat en hij ook beter is dan Hoedt nog op dit moment.

Ik begrijp niet wat je wil bereiken of bedoeld met je reactie. Nu trekt hij geen ajacied voor maar zijn eigen zoon? of?

Is dit nou het Nederlands elftal tegenwoordig? Zijn dit de 11 beste spelers? Het is echt heel erg droevig gesteld met Oranje. Dit is echt het slechtste NL-team dat ik ooit heb gezien en ik volg het sinds 1992...

1 september 2016 om 08:29

Liever hen dan jij. Je kunt je beste spelers niet kiezen. Gewoon achter ze staan en de bondscoach uitlachen. In 2002 was t trouwens ook niet veel

1 september 2016 om 08:59

Ja Feye88, dat zouden we moeten doen. In de Faeröer Eilanden staat iedereen ook achter hun team, hoe slecht zij ook spelen. En eens wonnen ze, tegen Griekenland nota bene. Wat zij kunnen, kunnen wij ook.

1 september 2016 om 09:48

2002 was een sterke selectie die faalde. Het was ook een wonder dat Ierland toen won, dat vinden de Ieren zelf nog het meest.

1 september 2016 om 08:45

We zitten in een opbouwfase en zonder Robben ziet het er al snel 'leeg' uit.

Zo raar is het toch niet dat bazoer op dr bank zit?

1 september 2016 om 08:23

Het is wel raar dat Bazoer op de bank zit, die had niet eens bij de selectie moeten zitten.

1 september 2016 om 08:29

Daar heb je indd een punt

1 september 2016 om 10:18

Met Strootman ernaast had je prima een passende controleren middenvelder kunnen opstellen. Sneijder heeft daar in het verleden gespeeld, Propper heeft daar gespeeld, Blind zou je er kunnen opstellen. Alternatieven genoeg hoor.

Op Janmaat en Stekelenburg na wel mee eens. Janmaat nooit fan van geweest. Heb liever gewoon Tete en anders zelfs Karsdorp mssn nog wel.
Stekelenburg heeft net 3 potjes op rij gekeept sinds jaren weer. Tegenover Zoet vind ik dat niet kunnen. Keept nu 2 jaar op rij prima. Middenveld is sterk rest wel armoedig zeg. Nog een eindtoernooi missen, weet niet of ik dat trek hoor. Maar met deze aanval... Wordt heel pittig. Zelfs voor een toptrainer laat staan voor Danny.

Ik moet toegeven dat er zowaar een logische opstelling is gemaakt. Gewoon 433, iedereen op zijn beste positie en de mensen in vorm in de basis.

1 september 2016 om 08:29

433 vind ik met die matige buitenspelers niet echt een goede oplossing.

1 september 2016 om 08:58

Klopt als een bus. Kan beter opteren voor 4-5-1 of 4-4-2. Kan NL misschien ook een keer een tegenstander verrassen.

1 september 2016 om 12:15

Wat voor opstelling had je dan graag wel gezien? Nu wel nieuwsgierig

1 september 2016 om 12:16

in een 451 speel je toch eigenlijk zelfde als 433. Daar zit weinig verschil in, alleen spelen je buitenspelers meer naar achter.

1 september 2016 om 19:27

Sorry zat op school had je reactie niet gezien. Ik zou zelf gaan voor een 4312, met aanvallende backs als Willems en Karsdorp/Janmaat zou dat goed kunnen uitpakken lijkt mij. Sowieso vind ik de 433 enorm afgezaagd, wanneer de tactiek 'uitgaan van eigen kracht en proberen te domineren' is. Ploegen hebben daar inmiddels wel iets op verzonnen.

1 september 2016 om 10:31

Tja je kan er voor kiezen om je eerste keeper niet te passeren, maar dit is zeker niet onlogisch.

Verder denk ik dat beide backs (zowel Veltman als Willems) niet echt in een supervorm steken. Voor Willems had ik zelf van Aanholt opgesteld, keuze voor Veltman is nog wel logisch (karsdorp en Tete niet aanwezig, Janmaat in 1e instantie niet bij de selectie).

Dus op zich best een logische opstelling. En vergeet niet dit is een oefenwedstrijd, misschien wil hij ook gewoon mensen aan het werk zien.

Gaat Blind ineens logische dingen doen? Dat Bazoer werd opgeroepen was al merkwaardig gelukkig maakt Blind zich niet onsterfelijk belachelijk door hem op te stellen. Zoet voor Cillessen is zeker wat vorm betref ook logisch.

Blind is na 2 jaar nog steeds zoekende naar zijn basis 11 , maar het valt niet mee om van deze lichting een goed Nederlands team neer te zetten. Al dat gewissel werkt niet zo krijg je nooit vertrouwen en automatisme
in je team. Zoet is geen beter keeper dan Jasper, maar dat zullen we wel zien.
Hoop dat we winnen vanavond komt er misschien wat meer zelfvertrouwen terug in ons Oranje

1 september 2016 om 17:48

Helemaal mee eens. Er is nu geen reden om Cillessen te vervangen door Zoet. Ondanks een paar missers had hi.j geweldige reddingen in Griekenland. Iedereen die er verstand van heeft kiest voor Cillessen of Stekelenburg in de media. Het valt mij tegen van Blind dat hij zich zo door de hype laat beinvloeden. Iedere speler speelt wel eens een mindere wedstrijd, maar van constant wisselen met spelers wordt je team niet beter.

Ik denk dat met de transfer naar Barca de interlandcarrière van Cillissen voorbij is. Dit gaat voor het overgrote deel op de bank plaats nemen en als je niet speelt hoor je niet in het Nederlands elftal.

Toch jammer dat Pröpper geen basisplaats heeft in een oefenduel. Voor de toekomst van Oranje is het wel belangrijk dat hij veel speelt.

1 september 2016 om 10:34

Het oefenduel is nog de enige wedstrijd voor de zeer belangrijke kwalificatieduels. Ik snap wel dat je dan in ieder geval met een basis begint waarmee je zou willen starten. Rond een minuut of 60 zou ik wat mensen wisselen/ proberen.

Aan de ene kant vind ik het wel raar dat hij meteen de eerste wedstrijd toegeeft. Tis nu niet zo dat Cillessen al een hele tijd niet gekeept heeft....

1 september 2016 om 09:47

Neemaar de wedstrijden die hij keepde dit seizoen waren enorm kut dus ik begrijp het wel.

1 september 2016 om 12:19

Gaat toch ook niet om of hij wel of niet gekeept heeft nu? Op dit moment maakt Zoet een stabielere indruk op mij, dus vind het niet vreemd dat hij keept.

Daarom begrijp ik dat "1ste keeper" verhaal nooit. Ik zou, zeker in zo'n losse interlandweek, gewoon de op dat moment best presterende keeper opstellen.

Een middenveld met Sneijder, Strootman en Wijnaldum. Een aanval met Promes, Janssen en Robben ( als hij ooit fit wordt). Dit is geen misselijk Nederlands elftal, er zit potentie in. Hopen dat er nog verdedigers zijn die een stap hoger kunnen zoals Willems en Tete. Ik denk dat dit elftal het WK zal halen.

Oranje houdt vast aan een systeem waaraan ze weliswaar gewend zijn, omdat ze amper of nooit een andere hebben gespeeld. Maar in mijn ogen ontbreken de spelers ervoor. Je hebt prima aanvallende backs maar op Robben na geen geweldige vleugels. En op het middenveld hebben we daarentegen weer genoeg opties. Dus ik wil graag 4-4-2 met ruit zien:

Zoet
Janmaat, Bruma, vDijk, Willems
Blind
Wijnaldum/Propper, Strootman
Sneijder
Promes en Janssen

Indien Robben fit ipv Promes en De Vrij ipv vDijk indien fit en in vorm. Blind kan tussen de centrale verdedigers zakken waardoor de backs hoger kunnen gaan spelen en met jongens als Strootman en Wijnaldum/Propper in de rug kan Sneijder zich focussen op zijn grootste kwaliteiten, het spel verdelen en die steekpass geven. Janssen en Promes kunnen flink jagen en druk zetten en zeker Promes zou eens kunnen ontsnappen op een pass van Sneijder.

1 september 2016 om 08:56

Helemaal eens. Waarom met vleugelspelers spelen als je niet echt goede hebt. Als Promes en Berghuis het beste is, dan moet je toch een ander systeem overwegen.

1 september 2016 om 09:02

Niet gek. Helemaal niet gek zelfs.

Mooi nieuw Elftal;
Zoet
Karsdorp- Vlaar - De Vrij - Pieters
de Jong
Propper - Sneijder
Robben - Janssen - Berghuis

1 september 2016 om 09:04

karsdorp?
die is nog niet zo ver.

Vlaar? dat wordt m niet meer.

Berghuis ineens op links??

Pieters? Mag hopen dat Willems zich gewoon door ontwikkeld.

Robben? laten we t hopen

1 september 2016 om 09:31

Karsdorp is minstens net zo ver als Janmaat aan het begin bij Oranje, en die deed het naar behoren.
Vlaar wordt hem echt nog wel, en anders heb je Hoedt en van Dijk nog.
Berghuis ineens op links? Daar speelt hij vaker en speelt hij zelf ook graag.. daarbij Wil je Robben op links zetten?
Ik persoonlijk vind Willems niks. Ja kan hard rennen en leuke voorzetten geven, maar verdedigend komt hij echt te kort

1 september 2016 om 09:59

Berghuis speelt veel liever op rechts. Dat heeft hij vorige week nog gezegd.
Was tegen Excelsior al duidelijk dat hij op rechts veel beter speelde dan op links.

2 september 2016 om 08:34

Dat hij daar beter speelde ben ik met je eens, maar babymongo geeft aan "ineens op links" dat is natuurlijk onzin.. daarbij, Robben staat als hij fit is gewoon rechts..

1 september 2016 om 12:23

Cillessen
Tete-Bruma-Blind-Willems
Riedewald-Strootman
Wijnaldum
Promes-De Jong- Depay

Laat ze maar keer echt tegen elkaar oefenen, ik ben benieuwd.

Voor het Nederlands voetbal is de transfermarkt denk ik een hele goede zaak geweest. Langzamerhand beginnen de clubs weer een beetje vertrouwen te krijgen in Nederlandse spelers.

Bruma naar Wolfsburg
Janssen naar Spurs
Wijnaldum naar Liverpool
Cillessen naar Barcelona
Stekelenburg naar Everton
Janmaat naar Watford

Blind weet zich knap staande te houden terwijl heel veel mensen inclusief analisten dachten dat het voor hem exit zou zijn onder Mourinho. De Vrij en Strootman hebben zich gelijk terug gevochten in de basis.

Ik zie het daarom ook niet somber in. Ik vind dat wij momenteel een redelijk elftal hebben met voldoende potentie.

1 september 2016 om 09:20

Klopt, het zijn goede spelers die de stap naar subtoppers in Europa maken. Maar als Oranje echt wil meedoen op Ek's en Wk's moet het aanvallende spelers hebben van de buitencategorie. Alleen die spelers maken het verschil op het allerhoogste niveau. Spelers van het kaliber Robben, van Persie, Sneijder, van Nistelrooy, Kluivert, Bergkamp etc. En spelers van dat niveau zie ik momenteel niet in Nederland helaas. Maar hopelijk kan Vincent Janssen mij verrassen.

1 september 2016 om 09:25

Deels mee eens. Ik hoop dat er een eenheid wordt gecreëerd waardoor Nederland niet helemaal afhankelijk is van individuele kwaliteit. En veel spelers zijn nog jong en zie ik nog wel een stap maken.

De Vrij is bijvoorbeeld nog maar 24 jaar oud en ik denk dat ie over 1 a 2 jaar nog wel een stapje hogerop kan. Ben heel erg benieuwd naar de ontwikkeling van Bruma bij Wolfsburg. Van Dijk heeft ook nog voldoende potentie.

Pröpper kan denk ik Sneijder relatief makkelijk vervangen. Je hebt dan met Strootman en Wijnaldum een zeer goed middenveld met voldoende potentie. Alle drie kunnen nog jaren mee.

Alleen aanvallend is het inderdaad wat minder. En dat blijf ik apart vinden, voor een zeer aanvallend ingesteld land.

1 september 2016 om 09:31

Precies, qua verdediging en middenveld is het zo slecht niet. Maar aanvallend mag er best wel weer een talent doorbreken. Wanneer heeft een land (op Griekenland na) zonder goede aanvallers nog eens een finale gehaald op een EK of WK?
Depay had de nieuwe verlosser moeten worden, maar die jongen loopt zo gigantisch naast z'n schoenen dat ik bang ben dat t nooit goed komt met hem.

1 september 2016 om 10:33

Propper vind ik al een echte topper als je ziet hoe belangrijk hij al is voor PSV en hoe makkelijk hij de oberstap van vitesse naar PSV aankan, was meteen een van de dragende spelers

Dan vind ik dat je met een middeveld wijnaldum strootman (in zijn oude vorm heb hem nog niet zien spelen) en propper toch een van de beste middevelden hebt van europa of misschien wel van de wereld helaas laten de andere linies nog wel wat te wensen over

1 september 2016 om 14:13

Vind dat je gelijk hebt. Maar misschien moeten we accepteren dat we niet direct kanshebber zijn het komende WK. Je kunt het ook op een andere manier bekijken. Wij zijn geen topland, dat is geen probleem. Landen als Ijsland en Wales zijn dat ook niet, maar spelen super compact, geven geen ruimte weg en loeren op die 3 a 4 kansen die je per wedstrijd krijgt. Als wij dat ook doen, compact spelen, geen ruimte weggeven en snel eruit met counters en gebruikmaken van dode spelmomenten met onze lengte (van Dijk, Bruma, De Vrij, Stootman, Janssen, Leroy Fer, Propper) dan zijn wij echt wel beter dan landen als Ijsland en Wales. Ook dan kun je best ver komen op een WK. Er zijn maar een paar landen die een compact en verdedigend spelend Oranje kapot kunnen spelen (duitsland, Frankrijk, Argentinie...spanje en Belgie zullen dat al erg moeilijk vinden.) Ik zou de komende jaren gaan voor fysieke spelers met een goede mentaliteit (tete, Bruma, Van Dijk, De Vrij, Van Aanholt, Strootman, Blind (op het middenveld), Leroy Fer, Propper, Janssen, Klaassen, etc) Misschien hebben we dan toch nog een keer een leuke zomer ;-)

Die Zoet vind ik helemaal niks hij keept zo nu en dan goed maar kan ook flinke blunders maken net als Cillessen sorry dat ik het zeg maar ik hoop dat als Vermeer weer terug komt van zijn blessure dat hij opgeroepen word ipv van Zoet dat Blind gaat kiezen tussen Cillessen, Stekelenburg, Vermeer, Krul en Vorm. Maar voor nu had ik gekozen voor Stekelenburg als eerste doelman. Die doet het op het moment erg goed bij Everton.

1 september 2016 om 09:51

Echt serieus ik weet soms echt niet waar jij bijvoorbeeld dan blunders gezien hebt van Zoet ik heb er in het afgelopen anderhalve jaar namelijk nauwlijks 1 gezien. Sorry hoor maar Cillissen verdiend het echt niet op dit moment om in de basis te staan hij blunderd juist veel te veel nu. En waarom zouden Atletico & City interesse hebben in een zogenaamde grabbelaar volgens jouw.

1 september 2016 om 10:20

Noem de laatste 'flinke blunder' die Zoet heeft gemaakt a.u.b.?

1 september 2016 om 11:22

Cillessen zou ik niet meer opnemen in de selectie. Hij is een goede keeper,maar als hij veel gaat banken bij Barca kan hij dat niet meer bewijzen.

Terecht dat ze ernaast staan. Beide zwaar uit vorm.
Mijn opstelling zou zijn;
Zoet - Tete, Bruma, Blind, van Aanholt - Propper, Strootman, Sneijder - Berghuis, Janssen, Promes/Depay.

Promes overtuigt om de een of andere reden niet echt in Oranje en Depay niet bij Manu. Anders Elia als hij fit zou zijn.

Berghuis en Sneijder horen in mijn ogen niet in de basis. Speel dan met Propper...

Zoet heeft een paar geweldige wedstrijden gekeept, vooral 2 tegen atletico maar verder was het echt niet geweldig hoor! de laatste keer dat hij er bij het nederlands elftal erin stond kreeg hij de verdediging niet op zn plek heel erg onzeker in de goal, maargoed we zullen zien Zoet verdiend een kans al ben ik van mening dat Stekelenburg zeker beter is maar we zullen zien.

Willems, dat is pas echt een giller! De meest overgewaardeerde speler in de eredivisie en verschrikkelijk opgeklopt door de ,,voetbalkenners''. En waarom.... hij geeft wel 2 goede voorzetten in een wedstrijd.
Van Aanholt lijkt me op alle fronten een betere back!
Bazour, die is klaar bij Ajax en ook bij het Nederlands elftal. Zoet prima keuze, verdient het om 1e keeper te zijn. Aantal jaren geleden niet al te veel vertrouwen in deze keeper, maar heeft zich prima ontwikkeld tot een betrouwbare keeper.

1 september 2016 om 09:52

2 hele goede voorzetten waar vaak minstens 1 keer uit wordt gescoord. Zijn voorzet is gewoon een fantastisch wapen. Willems is helemaal niet overgewaardeerd gewoon een hele goede aanvallende back.

1 september 2016 om 11:33

Over het algemeen is het zo dat een back aardig moet kunnen verdedigen. Is zelfs een basisvoorwaarde. Als jij dat wel eens hebt gezien, dan is dat knap. Tegenwoordig heten dat ,,hoge backs''. Zijn meestal middenvelders en... met een actie .... en met een goede voorzet. Willems is van beide ,,net niet''. Dus, overgewaardeerd, geen belangstelling voor een buitenlandse cub. En weet je... als je een beetje moderne back bent met veel potentie, dan staan topclubs in de rij. Die zijn er namelijk niet zoveel.
Hij kan zich die gekke capriolen in NL nog wel permitteren, maar in het buitenland of CL? In de topwedstrijden zal Cocu overwegen om hem niet eens op te stellen. Let maar op! Bovendien.... PSV speelt met een ,,valste links buiten'' die geen voorzet kan geven...., terwijl dat een basis voorwaarde is voor een vleugelspeler. En dan hebben ze het over ,,balans in een elftal''. Voetbalgekakel, niets meer en niets minder. Voetbal is gewoon een simpel spel, maar wordt te interessant gemaakt door allerlei figuren, bijv. trainers en analysten.

Eimdelijk eens een aanpassing. Al zie ik liever propper op het middenveld. Sneijder mag van mij eraf .
Willems is een lachertje. Zwaar overschat. Is internationaal geen enkele interesse in. Zi liever van aanholt als linksback. Ook hoedt ipv blind zou niet verkeerd zijn. Presteert enorm goed in Italië
Deze aanval is verassend , ben benieuwd.

Ongelofelijk van dijk wissel....
De enige met een postuur wat een verdediger hoort te hebben zet je ernaast

Al een hele verbetrring en een terrchte ook om cillisen eruit te halen. Toch vind ik de keuzes achterin erg dom met blind in het centrum en willems lb ben van beide geen grote fan. Ook vind ik het een schande dat propper niet in de basis staat al lange tijd samen met guardado de beste speler van PSV en laat het dit seizoen ook weer zien.

Ik zou:
Zoet
Janmaat bruma van dijk van aanholt
Strootman propper wijnaldum
Berghuis en weet niet precies welke opties er zijn voorin maar jansen heeft zich alleen bij az nog bewezen en promes speelt ook altijd matig bij oranje
Miss affelay weer eens een kans geven was beste speler van de eredivisie vertroo naar barca met blessure leed niet gespeeld nu speelt ie weer vaak in de PL en niet slecht ofzo

1 september 2016 om 10:03

En persoonlijk zou ik van het 433 systeem afstappen met deze selectie, gwn 442 spelen met een vaste spits en berghuis of iemand anders erom heen en met 4 goede middenvelders spelen, aangezien we toch duidelijk meer goede middenvelders hebben dan aanvallers

1 september 2016 om 10:26

Oh mijn fout dit heb ik idd niet meegekregen

1 september 2016 om 11:54

Nouja, veel veranderd er niet, het zijn beide goed ekeeprs mmaar het maakt weinig verschil. Had waarschijnlijk zelf voor Stekelenburg gekozen maar het maakt allemaal niet zoveel uit.

Blind centraal achterin kan wel maar dan moet je niet ook met andere kleintjes als Veltman, Bruma en Willems gaan spelen. Vind van Aanholt veel verder dan Willems en Blind daar vervangen door van Dijk levert wel twee rechtspoten achterin centraal op maar dan moet het middenveld de opbouw maar verzorgen. Dat is niet belangrijker dan lenghte achterin.

Voorin is Berghuis gewoon een helemiddelmatige speler. Je moet geen spelers gaan gebruiken omdat je een positie wilt bezetten. Je moet gewoon je opstelling aanpassen aan je materiaal om zo goed mogelijk te kunnen presteren.

Stekelenburg
Veltman
Bruma
van Dijk
Aanholt
Blind
Strootman
Wijnaldum
Sneijder
Promes
Janssen
1 september 2016 om 16:19

Ik vind berghuis persoonlijk meer dan een middelmatige speler, brengt creatieviteit maar tis ook geen topper natuurlijk maar op het moment hebben we helaas niks beters

die depay moet niet zo hard trainen, maar gewoon wat normaler in het leven staan of leren.
Dan is het gewoon een topper.

Ik vind Bazoer ook helemaal geen basisspeler voor oranje, dat komt denk ik nog wel.
Vorm dip of niet, is gewoon een goede voetballer.
Je hebt nu gewoon ervaring nodig en Sneijder kan je goed gebruiken, Bazoer is gewoon nog te onervaren.
Ik hoop wel dat de jongere jongens wel flin in niveau gaan stijgen, anders zie ik het voorlopig somber in voor het Nederlands Elftal, nu is het ook niks in ieder geval.
Had alleen gehoopt dat Blind ook zou opstappen na van Oostveen, maar die stugge blijft gewoon zitten, hij straalt gewoon weinig uit en heeft als trainer helaas nog niks bereikt.
Geen idee wie er dan wel voor de groep moet, maar het zou beter zijn als er een nieuwe bondcoach komt.

Hoop wel dat Robben nog een paar jaar mee kan, die mis je gewoon enorm.

Ik kan niet zeggen dat Blind ongelijk heeft. Beide spelers Cillissen als Bazoer zijn gewoon zwaar uit vorm. Alleen hoop ik niet dat Zoet blijft in het doel. Is in mijn ogen een goeie keeper, maar als we het met hem moeten doen als eerste keus de komende tijd word het wel heel lastig.
Cillissen zie ik overigens nog beter worden dan Zoet hoe hij nu bij Fcbarcelona keept.
Krul en Stekelenburg zijn keepers met een betere uitstraling. Hebben ook genoeg ervaring op internationaal niveau. En in mijn ogen veel beter dan Zoet.
Ik zou nou niet echt wakker liggen van Zoet als ik de volgende dag tegen hem moest spelen.
Dat Krul er trouwens niet bij is is logisch. Alleen hoop ik dat hij zo snel wedstrijdfit word, dan zie ik hem Zoet wel voorbij streven.

Vindt het raar dat van aanholt niet de voorkeur krijgt boven willems. Hij doet het volgens mij best goed in de PL.

Ik blijf het vreemd vinden dat Daley Blind centraal achterin staat bij Oranje. Het is niet echt een pure verdediger en is ook niet echt de langste. Van Dijk is een erg goede verdediger naar mijn mening, samen met Bruma moet hij gewoon het centrale blok in de verdediging worden.


Misschien wordt het ook een keertje tijd om Sneijder te bedanken. Hij heeft een geweldige carrière, maar speelt allang niet meer als een 2 jaar geleden. Blind moet gaan werken aan een team dat er over 2 jaar staat. Als hij nou jonge spelers in past, hebben ze over 2 jaar meer ervaring en zijn ze klaar voor het WK. Ik betwijfel of Sneijder dan nog een toegevoegde waarde is.

Weinig op aan te merken. Ik vind alleen Berghuis op de vleugel een twijfelgeval, ik had dan toch liever een speler als Lens of Ola John gezien. Zoet is op dit moment beter in vorm als Cillesen dus wat dat betreft is het een goede keuze maar ik denk dat ze weinig voor elkaar onder doen normaal gesproken. Ik mag wel hopen dat Bruma in de basis staat en het liefst zag ik hem dan samen met Vlaar of de Vrij. Blind schijnt het erg goed te doen bij Manchester dus maar ik heb hem nog niet bezig gezien dus kan moeilijk oordelen. In het verleden is nog wel eens gebleken dat de defensie van Oranje het een beetje mist in de fysieke kracht en misschien kijk ik door een PSV-bril maar ik heb op dit moment een hele hoge pet op van Bruma ( dat is ook wel eens anders geweest). Daarnaast ben ik erg onder de indruk van Tete, die jongen is fysiek heel sterk en nog erg jong dus veel potentie in mijn ogen, dat hij opbouwen wat minder is kan mij weinig schelen. Blind zie ik meer als voorstopper dus die zou ik zelf niet zo snel als CV neerzetten. Het middenveld staat verder prima naar mijn mening al zou ik misschien met een verkapte 4-4-2 opstelling spelen waarbij Sneijder de nummer 10 bezet, Wijnaldum wat meer met de punt naar voren en voor de verdediging een blok met Strootman en Blind. Voorin zou ik kiezen voor Janssen en eigenlijk Huntelaar of van Persie maar die zijn niet geselecteerd. Willems kan dan met voorzetten strooien voor Huntelaar of van Persie en Jannsen kunnen steekballetjes krijgen van Sneijder en Wijnaldum.

Zoet
Tete
de Vrij
Bruma
Willems
Blind
Strootman
Sneijder
Wijnaldum
Janssen
van Persie

Waarom roep je bazoer dan op als hij uit vorm is!

Redelijk logische opstelling, Persoonlijk zou ik een paar wijzigingen doen, maar ook dat is voornamelijk smaak, waar je vroeger een duidelijke nummer 1 per positie had, is het nu redelijk genivelleerd. Erg leuk voor de discussie, wat minder voor het voetbal. Ik zou op dit moment dit elftal opstellen. Maar kan prima leven met wat Blind nu van plan is.

Stekelenburg
Janmaat
van Dijk
Blind
van Aanholt
Sneijder
Pröpper
Strootman
Berghuis
Janssen
Wijnaldum

Goede keuze van Blind. Zoet keepte vorig seizoen ook sterk,en verdient dit wel.
Cillessen is een goede keeper,maar hij maakte begin dit en vorig seizoen nogal wat slordige fouten.
Strootman op het middenveld vind ik nogal tricky,vanwege zijn blessures.
Blind zou ik absoluut niet centraal zetten,want elke fout van hem kan cruciaal zijn. En Van Dijk is wel een echte Cv,blind is meer Cvm/la.
Bazoer verkeert in een vormcrisis,dus is het begrijpelijk dat hij op de bank zit.
Ik zou eerder zo spelen

Zoet
Janmaat
Van Dijk
Bruma
Willems
Klaassen
Propper
Sneijder
Wijnaldum
Janssen
Promes

De 23% die nee zeggen moeten onder hun steen vandaan komen en wedstrijden gaan kijken, dan is duidelijk dat cillissen uit vorm is en dat zoet dan dus beter is op dit moment... en als cillissen reserve bij barca wordt zal dit ook zo blijven... ik snap dat barca een droomtransfer is, maar het is best een domme zet van cillissen als hij eerste keeper voor nederland wil blijven/worden...

Logische opstelling vind ik. Het is geen topteam, maar daar hebben we de spelers niet voor.

Cilessen is toch echt totaal uit vorm?! Bovendien laat Zoet nu al meer dan een jaar juist zien heel erg constant te presteren en niet minder te zijn dan Cilessen. Dan kies je terecht voor iemand die het meest in vorm is, dus dan kom je automatisch uit bij Zoet. Blind weet ook wel dat Cilessen hierna bijna geen wedstrijden meer speelt en dat hij dan ook voor Zoet moet gaan kiezen, dus kun je die stap nu ook al nemen. Overigens hoop ik ook dat Krul weer zijn beste kant gaat laten zien bij Ajax en dat Vorm nog een tijdje zo blijft spelen voor Tottenham. We hebben op dit moment gelukkig niet meer het keepersprobleem van een aantal jaar geleden. Daar staat wel tegenover dat we ook weer niet meer een supertopper hebben zoals Van der Sar dat was.

De overige keuzes vind ik ook wel logisch. Eindelijk eens een team waar ik me in kan vinden. Willems is gewoon onze beste linksback, maar moet wel gesteund worden door een goede verdediging. Blind speelt gewoon goed bij United en met een grote sterke verdediger naast hem kan het een prima koppel zijn. Strootman en Sneijder gaan samen de leiding nemen over het middenveld en voorin is Berghuis nu gewoon het beste alternatief. Een creatief spelertje die altijd wel een leuke actie heeft. Beter dan dat een Narsingh of Locadia opstellen. Sneijder zou je ook mogen vervangen door Propper, maar een beetje ervaring van Sneijder kun je natuurlijk goed gebruiken.

Vincent Janssen is nu gewoon onze beste spits en laat het zelfs bij Tottenham nu zien. Die jongen moet gewoon elke wedstrijd starten, dan gaat hij het zeker laten zien en heeft veel meer potentie dan middelmaat als Dost en De Jong. Huntelaar heeft zijn beste tijd gehad, maar ik zou wel Van Persie er nog bij nemen, maar helaas heeft Blind daar iets tegen...

buiten spanje is er in europa, geen een top team.
gisteren duitsland gezien, was ik nou ook niet van onder de indruk.
belangrijk is dat alle spelers, eensgezind zijn om voor elkaar te werken.
dan denk ik dat nederland nog niet eens zo'n verkeerd team neer kan zetten.
het zou fijn zijn als robben terug kan komen.

Kan er weinig op aanmerken, behoudens dat Danny Blind aan zijn keuzes moet blijven vasthouden als het gaat om keepers. Dat betekend dat ik tot het einde van dit kalender jaar geen andere doelman bij kwalificatie duels onder de lat wil zien, tenzij Zoet het volkomen verpest of hij geblesseerd raakt. Het laatste waar Oranje behoefte aan heeft is een voortdurende wisselende doelman. Als er ooit 1 moment was om Cillessen te passeren dan was het nu wel, nu hij een paar weken uit vorm was. Vlak voor een kwalificatie reeks is ook een mooi punt, dus ik heb daar weinig op aan te merken.

Voor de rest vind ik er weinig op aan te merken. Ben zelf niet zo gecharmeerd van Berghuis maar het is wel een echte buitenspeler met een actie. Dat zie ik toch liever dan Depay die 10 schoten per wedstrijd op doel lost waarvan er 8 of 9 ongevaarlijk zijn. Middenveld ziet er sterk uit en de achterhoede wat mager. Aangezien we met Zweden en Griekenland ook geen wonderploegen treffen denk ik dat wanneer we geen tactische blunders maken prima resultaten kunnen boeken. Griekenland zouden we moeten kunnen verslaan en als we bij Zweden een gelijkspel eruit halen dan heb je een behoorlijke start. Mochten we Zweden zelfs verslaan dan wordt het allemaal plotseling een stuk beter voor Blind. Een nederlaag zou het allemaal een stuk lastiger maken.

Ik heb er wel vertrouwen in.

Zoet ..goede keuze van blind..ze zoon kan die beter op de bank laten..kan ie assistent worden..aanval..lekker fris..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren