Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal verhuurt ‘overbodige’ Wilshere aan competitiegenoot

Laatste update:

Jack Wilshere draagt de rest van het seizoen het tenue van Bournemouth om de schouders. De middenvelder verlaat Arsenal op huurbasis, zo maken de clubs woensdagavond via de officiële kanalen bekend. Wilshere, 24 jaar, had in Londen weinig uitzicht op speeltijd.

/

Divers blessureleed achtervolgde Wilshere al jaren en heeft de daadwerkelijke opmars van de middenvelder geblokkeerd. De middenvelder maakte in september 2008 reeds zijn debuut in de hoofdmacht, maar kwam sindsdien niet verder dan 157 officiële duels. In deze voetbaljaargang mocht Wilshere slechts 37 minuten invallen en miste hij het openingsduel met Liverpool door fysieke klachten.

De komst van Granit Xhaka heeft ervoor gezorgd dat Wilshere de zesde keus van Wenger op het middenveld was. Santi Cazorla, Aaron Ramsey, Mesut Ozil, Alex Oxlade-Chamberlain en Xhaka genoten de voorkeur. Wilshere ontbreekt ook in de selectie van bondscoach Sam Allardyce voor het WK-kwalificatieduel met Slowakije.

DONE DEAL! Bournemouth huurt Jack Wilshere de rest van het seizoen van Arsenal!

Una foto publicada por Voetbalzone (@instavoetbalzone) el


Een wijze beslissing van Arsenal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geweldig voor Bournemouth dit natuurlijk!

31 augustus 2016 om 21:34

Ach dat is nog maar af te wachten.. Deze man heeft in 8 seizoenen maar 160 wedstrijdjes gespeeld voor Arsenal, ik verwacht niet dat hij meer dan 15 wedstrijden gaat spelen voor Bournmouth. Hele leuke techniek deze jongen, maar daar blijft het ook bij. 0,0 toegevoegde waarde aan je selectie maar wel een leuke bezigheidstherapie voor je medische staff

31 augustus 2016 om 21:39

8 seizoenen? Deze beste man had op zn 16e al basisklant moeten zijn?

31 augustus 2016 om 21:54

Dat zeg ik toch niet? Maar iemand waar zo hoog over gesproken wordt door het Arsenal-gilde, had zeker iets minder dan het dubbele aantal wedstrijden kunnen en misschien wel moeten spelen... Deze man is geen twee maanden Fit te houden en dat is erg kwalijk als je zogenaamd het grootste talent ben van Engeland.

31 augustus 2016 om 22:28

Ik snap je punt, ik snap alleen niet waarom je 8 seizoenen zegt. Omdat je in dat geval rekent vanaf zn 16e.

31 augustus 2016 om 22:33

Omdat hij al 8 seizoenen meedraait bij het eerste van Arsenal. Hij maakte in 2008 zijn debuut!

31 augustus 2016 om 23:26

Ja maar iemand van 16 speelt natuurlijk niet zoveel wedstrijden, tenzij je niveau messi bent. Dus dan lijkt het me een beetje onnodig om 8 seizoenen te zeggen aangezien je daarmee een vals beeld creeert. Dan zou je bijv over riedewald kunnen zeggem dat hij in 3 seizoenen máár 51 wedstrijden heeft gespeeld, ergo heb je niks aan die riedewald.

31 augustus 2016 om 23:34

Ja maar dat is natuurlijk in het geval van Riedewald. Zo debuteerde Ramsey een seizoen later dan Wilshere en hij speelde al 270 officiele duels voor Arsenal. Zie je het verschil waar ik op doel? Het zal mij verder een worst zijn hoeveel wedstrijden ze in hun eerste seizoen(en) spelen, maar als je 8 jaar bij een club zit (een feit) dan verwacht ik inderdaad een getal richting de 300 dan naar de 150.. Ramsey heeft hetzelfde gehad, weinig wedstrijden in het begin en steeds opbouwen. Wilshere staat al jaren stil!

1 september 2016 om 02:34

Je slaat de spijker snoeihard op ze kop!

1 september 2016 om 16:25

@yoericfc.

Wilshere staat stil vanwege blessures, niet vanwege een gebrek aan talent. Jij doet het voorkomen alsof het een middelmatige Engelse speler is die puur vanwege het feit dat hij Engels is wordt geprezen. Jij zegt hierboven dat hij hele leuke techniek heeft maar verder 0,0 toevoegt aan je selectie. Dat is in mijn ogen klinkklare onzin. Wilshere is bij Bournemouth gewoon overduidelijk de beste speler. Op het veld voegt hij ontzettend veel toe aan die selectie, en hij is ook gewoon van toegevoegde waarde aan de selectie van Arsenal.

Wilshere kan geweldig wegdraaien van zijn tegenstander, hij kan goed dribbelen, hij heeft een uitstekend schot (wat hij nog te weinig gebruikt), hij kan perfect onder druk uit voetballen en zo een team adem ruimte geven, hij heeft een goede steekpass en een goede lange bal en hij is technisch heel sterk. De speler Wilshere is zeker wel een goede speler en geen overhypte speler zoals jij hem doet voorkomen. Het is zijn fysieke gesteldheid die slecht is, maar daar ligt denk ik een groot gedeelte van de schuld bij Arsenal.

En er is wel degelijk een verschil met Ramsey. Ramsey had inderdaad weinig wedstrijden in het begin, terwijl Wilshere op zijn 18e een volwaardig lid van de A-selectie was en belachelijk veel heeft gespeeld. Ook na de blessures is er met Ramsey veel voorzichtiger omgegaan dan met Wilshere. Wilshere speelt vaak als hij fit is gelijk weer 70-90 minuten. Ramsey tegenwoordig ook, maar in hun begin jaren was dit niet het geval.

Nou dit is een toch een verassing. Eerst Hart en nu Wilshere. Voor mij kan het niet meer gekker vandaag.

Goede stap, hopelijk kan hij een jaar blessurevrij blijven en zich ontwikkelen. Het is nog niet voorbij voor hem bij Arsenal

Nog een paar jaar en dan worden echte wereldtoppers verhuurd aan dit soort clubs omdat er allemaal sterretjes op z'n positie staan en grote buitenlandse clubs het niet kunnen betalen.

Wauw dit is wel een hele stap naar beneden voor Jack... Van Xhaka en Ozil naar Arter en Surman.

31 augustus 2016 om 22:24

Hij kon ook naar Roma maar daar loop je hetzelfde risico, om op de bank te zitten.

Het is slim om een hele grote stap terug te doen naar een club waar hij zeker aan spelen toe zal komen (nou ja, als hij eens fit kan blijven....)

Mits fit is Wilshere de beste middenvelder na Ozil. Hopelijk blijft hij fit en komt ie weer op zn niveau.

31 augustus 2016 om 21:35

Vind ik ook gewaagd hoor. Schat een invorm Xhaka en Cazorla net zo hoog in.

31 augustus 2016 om 22:26

Santiago Cazorla.

1 september 2016 om 16:17

@bon Jovi.

Cazorla is inderdaad beter, maar als Wilshere zijn volle potentie nog gaat benutten schat ik hem echt hoger in. Een duo van Xhaka en Wilshere is in mijn ogen echt geweldig. Ik zie Wilshere dan ook als de ideale opvolger van Cazorla op die CM positie.

Er zullen echter heel wat stappen gemaakt moeten worden binnen de club om ervoor te zorgen dat het weer eens kampioen gaat worden:
- Hele doorlichting van de trainingsmethoden
- Complete doorlichting van de medische staf en werkwijzes
- Huidige bestuur en eigenaar vervangen
- Hele managementsfilosofie uit het raam gooien
- Spelers die al jaren niet presteren of gewoon niet goed genoeg zijn eens verkopen
- Gericht toppers of toptalenten aankopen (gebeurd nog te weinig in mijn ogen).

Dat zijn helaas aardig wat stappen, en dat zie ik helaas niet snel gaan gebeuren..

Hopelijk blijft hij fit, speelt hij een top seizoen (wellicht helpt die Arsenal door bijv. te scoren of assists te geven tegen concurrenten) en komt hij volgend seizoen scherp terug!

één van mijn favoriete spelers.... Wat een k*t dag eigenlijk voor mij als Arsenal fan.
Deze zomer al Wilshere, Gnabry en Campbell ''kwijt'' die ik tot favorieten bij mij schaar

31 augustus 2016 om 21:31

Zelfde hier, campbell interesseert me niet zo. Echter snap ik de keuze van Wenger om Gnabry te laten gaan totaal niet.

31 augustus 2016 om 22:25

Als Wenger de dictator had willen spelen, dan had bij Gnabry gehouden.. Iets wat hij ook wel wou.. Maar tegen een speler zijn zin bij de club houden is niet de oplossing. Arsenal heeft gemotiveerde mensen nodig.. Niet mensen die het liefst per direct vertrekken.. Zo'n speler zit dan gewoon niet meer met zijn hoofd bij Arsenal en dan is ie gewoon nutteloos.. Eerlijk is eerlijk, Gnabry is een leuke talentvolle speler, maar zijn uitzicht op wedstrijden bij Arsenal was laag.. Sanchez, Ox en Walcott schat ik hoger in, Perez kan ook op de flank en Iwobi is of gelijkwaardig of misschien ook wel beter dan Gnabry... Lastige situatie, maar het is zoals het is. We moeten niet vergeten dat Gnabry nu opeens gehyped wordt wegens zijn optredens tijdens de olympische spelen. Voor de rest heeft ie zich statistisch nooit bewezen. Maarja wie zal het zeggen, misschien hebben we wel weer een gevalletje Pogba.. Zag dat hij geen kansen kreeg, vertrekt en speelt echt wereldtop de komende jaren..

1 september 2016 om 16:13

@freshprince90.

Ja daar heb je gelijk in, maar in dit geval vind ik niet dat wat je zegt klopt. Gnabry heeft al een tijd geleden gedebuteerd en liet toen gewoon hele goede dingen zien. Daarna hebben blessures roet in het eten gegooid, en heeft hij (eigenlijk Wenger/arsenal aangezien die zo dom waren om hem aan WBA te verhuren) 1 jaar verpest bij Wba. Zijn uitzicht op speeltijd was in mijn ogen niet groot omdat Wenger bepaalde spelers voortrekt, ongeacht of die dat verdienen of niet. Jij schat Walcott hoger in, ik niet. Walcott doet al 3 jaar nauwelijks meer wat goed. Walcott verprutst kansen, verspeeld vaak ontzettend dom de bal of geeft een pass in het niets, hij gaat nauwelijks meer tegenstanders op snelheid voorbij en hij geeft ook nauwelijks meer assists. Met Walcott op het veld speel je gewoon ontzettend vaak met 10 man.

Ox schat ik zelf ook hoger in, ook qua potentie, maar ook Ox moet het nog maar eens een heel seizoen laten zien. Perez kan ook op de flanken, maar dat is weer zo'n idiote noodoplossing die Wenger toch als heel serieus beschouwt. Perez (waar ik niet veel van verwacht trouwens) is gehaald als serieuze concurrent voor Giroud, en daar moet je hem dan ook de kans geven vind ik. Iwobi is ook opeens basisspeler nu onder Wenger, terwijl ook Iwobi nog maar een talent is. Waar verdient Iwobi al dat krediet wat hij van Wenger krijgt aan? Ja hij heeft zeer goede wedstrijden gespeeld, maar ook meerdere onzichtbare wedstrijden.

Gnabry heeft zich statistisch nooit bewezen omdat hij 1 seizoen geblesseerd is geweest en 1 seizoen nauwelijks heeft gespeeld bij Wba. Zoiets moet je wel eerlijk beoordelen vind ik. Hij heeft nog maar 15 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld voor Arsenal/wba, met een totaal van 505 minuten... Dat zijn 33 minuten per wedstrijd gemiddeld. Zo gek vind ik het dan nog niet dat je jezelf 'statistisch' nog niet hebt kunnen bewijzen..

Mijn hele punt is dat Arsenal nu dom spelers verkoopt/verhuurd, terwijl ze straks lekker weer in nood komen qua blessures. Je verhuurt Campbell terwijl dat je beste vleugelspeler na Alexis was afgelopen seizoen. Je verhuurt Wilshere terwijl hij qua kwaliteiten makkelijk mee kan met het niveau en je hem dus prima als sub had kunnen gebruiken de komende 6 maanden (zo breng je hem dus een keer echt rustig en houd je in mijn ogen zijn blessures eens op afstand). Je verkoopt Gnabry die in de voorbereiding liet zien scherp te zijn en op de Olympische Spelen het ook voortreffelijk deed.

Ik begrijp in ieder geval niet veel meer van wat Wenger nu allemaal aan het doen is...

31 augustus 2016 om 22:44

Same here, Wilshere heeft echt indruk op mij gemaakt in zn tienerjaren. Toen hij begon bij Arsenal in de hoofdmacht ben ik Arsenal fan geworden (naast dat ik al fan was van Henry). Campbell heeft op het WK en vorig seizoen laten zien meer bij te dragen als Walcott, dus ook die had moeten blijven. Gnabry vind ik ook ontzettend jammer, maar hij wilde denk ik gewoon niet verlengen.. logisch dat hij dan weggaat.

Vreemde stap. Het zal me niets verbazen als Benik Afobe hier een grote rol in heeft gespeeld.

31 augustus 2016 om 22:41

Hoe bedoel je?

In elk artikel doet men alsof het zo vreemd is dat een speler dit seizoen nog maar 34 minuten heeft gemaakt... Hoelang zijn we bezig? 3 speeldagen? Dat is toch niet zo vreemd. Alsof dat op zich al teken genoeg is dat ie te vaak geblesseerd is, terwijl het erg vaak voorkomt. We weten dat Wilshere enorm blessuregevoelig is maar dit is wel heel knullig gebracht vind ik

31 augustus 2016 om 22:28

In de laatste drie jaren heeft hij in totaal volgens mij maar 15 wedatrijden gespeeld, dat alleen zegt volgens mij al genoeg...

31 augustus 2016 om 22:29

Ongeveer 15 competitie wedstrijden bedoel ik dan

1 september 2016 om 09:47

Dat wel ja, maar wat de schrijver hier neerzet dus niet. Ik betwist de fysieke gesteldheid van Wilshere ook niet hoor, zeg gewoon dat ik dit een beetje vreemd geschreven vind

Ik snap hier echt niets van. Eerst Campbell verhuren terwijl het je beste vleugelspeler na Alexis was. Daarna Gnabry verkopen terwijl die gewoon meer talent dan Walcott heeft. En nu Wilshere verhuren terwijl hij beter dan Elneny en Ramsey is en Arsenal altijd veel blessures heeft... Wat ontzettend onbegrijpelijk! En ik snap ook niet waar al dat krediet voor Iwobi vandaan komt! Ja hij heeft zich stormachtig ontwikkeld, en ja hij deed het goed. Maar hij is nog maar een talent die absoluut niet verder dan Campbell is bijvoorbeeld. En Gnabry heeft ook al meer laten zien dan Iwobi vind ik, en verdiende meer kansen. Dit is precies hetzelfde als met Vela toen.. Arsenal leek toch goed bezig met deze transferperiode, maar de uitgaande transfers snap ik dan weer he-le-maal niets van!

31 augustus 2016 om 21:28

100 mee eens. Ik heb Campbell vorig seizoen steekpasses zien geven waar Walcott niet eens van mag dromen. Wilshire is ook 3x de voetballer die Elneny is. Rare beslissingen inderdaad.

31 augustus 2016 om 23:26

Grap van de dag wilshere 3x de voetballer wat elneny is. Ik snap echt niet hoe je dat kan zeggen. Elneny houdt alles makelijk en hij is zo energierijk. Terwijl een fitte wilshere in 5 wedstrijden goed speelt en daarna weer 10 wedstrijden onzichtbaar is. Wilshere wordt alleen gehypt omdat hij engels is. Dus het is zichtbaar dat jij alleen naar naam kijkt, maar als je naar spel kijkt is elneny beter dan wilshere.

1 september 2016 om 10:01

Wilshere kan wel 3x de speler zijn wat Elneny is, maar Wilshere speelt amper 3 wedstrijden per seizoen.

1 september 2016 om 15:39

@hassooo.

Wat jij zegt is juist de grap van de dag. Ja Elneny houdt alles makkelijk en hij heeft veel energie, dat klopt. En ja Elneny is aardig constant. Maar dit alles wil nog niet zeggen dat hij beter dan Wilshere is. Wat je zegt over Wilshere klopt namelijk niet. Een fitte Wilshere speelt helemaal geen 5 wedstrijden goed en dan 10 onzichtbaar. Een fitte Wilshere brengt juist als hij speelt gelijk wat anders, er gebeurd gelijk wat. Elneny is een 13 in een dozijn speler, Wilshere is een parel.

Als je een punt had gemaakt over fitheid dan had ik je gelijk gegeven. Elneny is tot nu toe nog nooit geblesseerd geweest, en Wilshere vaker dan je kunt tellen. Echter is Wilshere wel gewoon de betere voetballer. Bovendien moet je dan voorzichtiger zijn met Wilshere. Mijn punt is: Wilshere brengt als sub iets wat er nog niet op het veld staat. Daardoor kun je een wedstrijd kantelen, omdat Wilshere dus iets anders brengt dan je net 70 minuten hebt laten zien. Als je Elneny in brengt verandert er niks. Elneny speelt op safe, neemt nauwelijks risico, en daar heb je dus niks aan als je een wedstrijd wilt open breken. Elneny is er om een voorsprong vast te houden, niks meer en niks minder. Al vind ik wel dat Elneny ontzettend zwak de tackles in gaat, en Wilshere daar veel feller in is.

Al met al gewoon een ontzettend domme verhuur, aangezien je variëteit in je selectie moet hebben. Elneny kan je als speler inbrengen om een wedstrijd rustig uit te spelen, Wilshere kan je in inbrengen om een wedstrijd open te breken of een achterstand weg te poetsen.

1 september 2016 om 15:42

@xavihernandez_.

Wilshere speelt amper, dat klopt. Maar wees dan ook voorzichtiger met hem. Je kunt hem dan toch prima als sub gebruiken? Als je hem nu invalbeurten gunt in de hele eerste seizoenshelft dan blijft hij denk ik echt wel fit. Het probleem is ook vaak dat hij gelijk als hij weer fit is 70-90 minuten speelt. Bouw het dan een keer rustig op.

Bovendien is deze hele verhuur een lachertje, want een speler als Wilshere past niet bij Bournemouth. Wilshere hoort in een dominant team wat voetballend probeert te scoren. Wilshere zou je dus moeten verhuren aan Southampton of Everton onder Koeman. Nu ga je een sierlijke speler verhuren aan een club die weliswaar fris speelt maar alsnog voor de plekken onderin speelt.

31 augustus 2016 om 21:32

Jammer, maar blijft hij een heel seizoen fit is hij zo weer terug. Tog raar, want toen hij inviel tegen leicester zag het er heel scherp uit.

1 september 2016 om 15:58

@cocoafc.

Daarom snap ik deze hele verhuur ook niet. Als je in je achterhoofd houdt dat Arsenal altijd veel geblesseerden heeft (ja ik weet dat Wilshere er vaak 1 van is), waarom verhuur je dan spelers die gewoon qua kwaliteiten basismateriaal zijn? Als je dit seizoen gewoon eens voorzichtig bent met Wilshere en hem tot december/januari alleen als back-up gebruikt voor 20-40 minuten per wedstrijd, waarom zou hij dan niet fit kunnen blijven?

Nu heb je voor de CM positie Cazorla, Ramsey en Elneny. Van die 3 vind ik op dit moment alleen Cazorla goed genoeg voor een basisplaats. Ramsey is een goede voetballer, maar hij vergeet al zijn verdedigende taken en kost ons gewoon gegarandeerd punten en Elneny is een leuke 13 in een dozijn voetballer die altijd wel een 6.5-7.5 haalt maar nooit eens een wedstrijd voor je open breekt.

Een duo van Wilshere - Xhaka is in mijn ogen gewoon hartstikke goed, dus dat zie ik in de toekomst dan ook ontzettend graag gebeuren. Daarom had je in mijn ogen dit seizoen Wilshere moeten behouden en hem gewoon rustig brengen en niet te veel laten spelen totdat hij minimaal 6 maanden fit is.

31 augustus 2016 om 21:33

Jack is een van de weinige bij Arsenal met een winnaarsmentaliteit. Wenger blijft maar rare keuzes maken. Iedereen buiten Wenger ziet dat Walcott niets toevoegd aan het spel.

1 september 2016 om 00:54

Je zegt Arsenal heeft veel blessures... Rara wie is daar altijd bij? Juist.

het staat nu ook op de website

31 augustus 2016 om 21:39

Sky meldt het, dan kun je er vanuitgaan dat het waar is. Bovendien liegen de foto's niet, hij was eerder deze avond met zijn vriendin bij het stadion van Bournemouth, en nu dus deze foto en een kort filmpje op Skysports. Dit is definitief een done deal.

Wat ik wel hoop is dat we een recall-optie hebben, want ik zie het alweer gebeuren dat we ineens nog maar 1 middenvelder hebben.

En er komt nog bij dat David "the oracle" Ornstein tweet dat Wilshere naar Bournemouth lijkt te gaan. Nee, dit is echt een done deal helaas.

31 augustus 2016 om 21:52

Geen recall optie.

31 augustus 2016 om 21:41

Lieve schat er staat een insta post met Wilshere en een Bournemouth shirt. Ik denk niet dat hij dat voor de lol aan het doen is.

Hopelijk blijft hij heel dit seizoen blessurevrij zodat hij eindelijk zijn zijn werkelijke niveau kan bereiken, jammerlijke keuze vind ik het wel dat hij wordt uitgeleend maar Wilshere is geen speler voor de bank. Mits in vorm vind ik hem de beste middenvelder van Engeland. Geen verkeerde keuze trouwens om naar Bournemouth te gaan, leuk team die goed voetbal speelt en een goede manager aan het stuur. Ook speelt oud-teamgenoot en vriend Afobe daar. Ik zie Wilshere daar weer helemaal opbloeien, succes Jack!

Het is toch niet te geloven dat clubs als Bournemouth dit soort spelers kan huren. Potentiële topspeler, mits fit, moet toch bij een club van een hoger kaliber aan de bak kunnen komen. It's all about the Benjamins!!

Had hem graag bij City gezien, al zou hij daar ook niet alles spelen. Wel lekker voor Bournemouth dit, die zien hun kansen op handhaving ineens verdubbelen denk ik. Zo'n speler hadden ze trouwens ook nodig na het vertrek van Ritchie naar Newcastle.

31 augustus 2016 om 22:41

Verdubbelen ja, totdat die in november 8 maanden geblesseerd raakt.

31 augustus 2016 om 22:44

Heeft Bournemouth de fysio van Arsenal ook overgenomen??

1 september 2016 om 15:53

@geert Vs.

Inderdaad. Ik denk dat een groot deel ook aan de trainingsmethoden/medische staf van Arsenal ligt. Wilshere was voor City inderdaad een fantastische toevoeging geweest. Guardiola is ook altijd al fan van hem geweest volgens mij. Hij zou bij City niet alles spelen, maar als hij fit zou blijven zou hij in mijn ogen echt wel een basisplaats kunnen veroveren.

Daarom snap ik deze hele verhuur niet. Bournemouth is geen slecht team en ze spelen leuk voetbal, maar het is geen team voor Wilshere. Bournemouth speelt normaal gesproken gewoon voor lijfsbehoud, en ze behouden er toch een directere speelstijl op na. Wilshere is een sierlijke voetballer die in een dominant aanvallend team hoort. Als je hem dan per sé wilt verhuren, waarom verhuur je hem dan niet aan Southampton of Everton? Dat zijn teams die toch een verzorgd aanvalsspel op de mat proberen te leggen.

2 september 2016 om 16:15

Misschien wilde Arsenal geen concurrent versterken, en ging Wilshere daar mee akkoord. Wilshere bij Bournemouth, Hart bij Torino, ongelofelijk.

Dat is wel een knappe zet van Bournemouth! Toch ongelooflijk wat voor spelers er rondlopen bij een Bournemouth, Middlesbrough, Watford en Crystal Palace bijvoorbeeld ! Ik blijf me verbazen!

Iets te veel spelers zijn er naar mijn mening weggegaan. Ik had graag meer strijd gezien om een basisplek. Verder gezien onze geluk met blessures, was het fijn geweest om een aantal spelers achter de hand te hebben.

1 september 2016 om 15:50

@fieb.

Nee, de verkeerde spelers zijn weggegaan! Campbell, Gnabry en Wilshere had je gewoon kunnen en moeten behouden. Walcott had je moeten verkopen. Debuchy is er nog steeds, wat nergens op slaat. Er was een club met interesse om Sanogo te huren maar van Wenger mocht hij niet weg... Je houdt spelers die, om verschillende redenen, niet presteren en je laat spelers gaan die of potentie hebben of gewoon basismateriaal zijn.

En wat je zegt met betrekking tot blessures ben ik geheel met je eens. Nu heb je voor op de flanken maar 4 spelers. Daarvan is Iwobi nog maar net een selectiespeler, heeft Walcott al 3 jaar het niveau niet meer en is Oxlade-Chamberlain vaak geblesseerd. Nu zal Wenger natuurlijk zeggen dat Ramsey, Cazorla en Ozil ook op de flanken kunnen. Dat is echter complete onzin. Ja ze kunnen het wel, maar het zijn geen wingers. In het geval van Ramsey vind ik hem als winger echt 3x niks. Cazorla kan alleen als extra spelverdeler op de flank want hij mist gewoon te veel snelheid helaas, en Özil zijn genialiteit misbruik je gewoon door hem op de flank te zetten.

Al met al heeft deze transferperiode een zure nasmaak bij mij achtergelaten. Xhaka en Mustafi zijn goede transfers, Holding doet het boven verwachting goed maar ik verwacht van hem geen heel seizoen een topprestatie en Lucas Perez ben ik niet geheel blij mee (ik blijf het een matige transfer vinden tot hij mij mijn ongelijk bewijst en er 20 in schiet). Opzich was ik dus relaties tevreden met de inkomende transfers, maar de uitgaande transfers hebben dit aardig tevreden gevoel toch weer omgezet naar een matig gevoel. Campbell hoort in mijn ogen gewoon in de basis op rechts/links samen met Alexis. Gnabry verwacht ik veel van en hij liet op de Olympische spelen ook zien een groot talent te zijn. Wilshere zie ik als de ideale opvolger van Cazorla en de perfecte speler om een duo met Xhaka te gaan vormen. Ik zou hem dus dit seizoen gewoon rustig gebracht hebben en hem eerst maar vaak laten invallen om hem heel te houden.

Wow dit is wel een hele aparte zet zeg.. Hij is vaak geblesseerd maar dat hij het niveau van Arsenal aan kan is toch gewoon duidelijk? Waarom dan verhuren wat echt heel apart is

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren