Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal bevestigt komst van spits voor circa twintig miljoen euro

Laatste update:

Arsenal heeft dinsdag de komst van Lucas Pérez Martínez naar de club officieel bevestigd. De Premier League-club betaalt omgerekend zo’n twintig miljoen euro voor de Spaanse aanvaller, die Deportivo la Coruña verlaat voor een meerjarig contract in het Emirates Stadium. Hoe lang hij precies getekend heeft laat Arsenal niet weten. Het wachten is nu tot the Gunners ook bevestigen Shkodran Mustafi te hebben aangetrokken.

Met de komst van de 27-jarige Lucas Pérez heeft manager Arsène Wenger eindelijk zijn gewenste spits in huis. Jamie Vardy stond bovenaan het lijstje, maar voelde niets voor een overstap naar Londen. Lucas Pérez was vorig seizoen goed voor zeventien doelpunten in LaLiga. “Het is niet alleen een doelpuntenmaker, hij is een jongen die de eindpass kan verzorgen en goede loopacties in huis heeft”, omschrijft Wenger zijn aankoop. “Hij heeft een neusje voor de goal en heeft vorig seizoen uitstekend gepresteerd.”

Lucas Pérez begon zijn loopbaan bij Atlético Madrid en vertrok daarna naar Rayo Vallecano. Hij speelde vervolgens voor het Oekraïense Karpati en Dynamo Kiev. Daarna droeg hij nog het shirt van PAOK Saloniki, dat hem uitleende aan Deportivo la Coruña. Vorig jaar maakte hij de definitieve overstap naar de club uit LaLiga.



Een goede aankoop voor Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Had Lacazette de ideale spits gevonden voor Arsenal als team maar ook om de trouwe fans eindelijk een ster te geven. Ken Perez niet en weet dus niet of hij wat wordt maar kan me niet voorstellen dat na alle geruchten omtrent Cavani, Higuain en Lacazette ze hier erg blij van worden in Londen

30 augustus 2016 om 15:53

Met Cavani moet je ook helemaal niet blij wezen. Ook Higuain was voor mij echt idioot geweest voor zo veel geld.

30 augustus 2016 om 16:00

Hoezo zou je van Cavani niet blij worden?
De beste man heeft als CS een verdomd behoorlijk moyenne, waar menig spits een puntje aan kan zuigen.

Perez is wel een goede speler met goed oog voor ruimte, maar ik neem niet aan dat dit "de doelpuntenmaker" is dat nu waarschijnlijk van hem verwacht wordt.

30 augustus 2016 om 16:10

Bij Napoli was hij erg goed, maar voor de rest valt hij zwaar tegen. Bij PSG vind ik hem niks en bij Uruguay vind ik hem al helemaal matig. Sowieso vind ik hem als type spits totaal geen speler voor Arsenal.

30 augustus 2016 om 16:00

Is een redelijke spits, heeft het afgelopen seizoen behoorlijk gedaan, weet niet of die beter is dan wat er nu loopt bij Arsenal, kijk zelden of nooit naar de PL, maar in Spanje deed hij het aardig

30 augustus 2016 om 17:29

Alsof Cavani en Gonzalo naar Arsenal willen? Juve en PSG zijn vele malen beter en bij die clubs zijn ze gewoon vaste 1e spits.

30 augustus 2016 om 17:45

Dus simpele, armoedige en typisch Engelse roddelblaadjes bepalen wie een club moet halen, anders worden de supporters boos. Het voetbal in Engeland zit in een vicieuze cirkel en wordt alleen maar duurder en slechter. Beleid kennen ze niet of nauwelijks. Laat staan tactische kennis voor de huidige top van Europa. Vooral het feit dat men de spelers niet buiten Engeland kan verkopen wegens gigantische salarissen gaat ze nog veel gedoe opleveren, denk ik.

Wie? Waar is lacazette.... deze jongen gaat geen knikker raken daar wat een lachertje

30 augustus 2016 om 15:51

Waar Lacazette is? In de ziekenboeg voor de komende 4 maanden. Ja die moet Arsenal kopen!

30 augustus 2016 om 16:49

Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar Lacazette zal volgens de officiele Site van Olympique Lyon volgende week gewoon de training hervatten

30 augustus 2016 om 17:48

Oh, helaas. Wanneer geblesseerd was hij de perfecte Arsenal aankoop geweest. Ze doen daar alles voor een perfecte band tussen fysio en speler!

30 augustus 2016 om 18:28

Beste spits was Batshuyai geweest.

30 augustus 2016 om 15:51

Jij hebt Lukaz nog nooit zien voetballen in La Liga zo te zien.

30 augustus 2016 om 16:04

Heeft volgens mij maar 1x boven de 10 goals gekregen in zijn hele carrière.

30 augustus 2016 om 16:21

Precies, en dat was vorig seizoen. Ook is hij hetzelfde type als Giroud (heb ik gehoord)

30 augustus 2016 om 16:26

Heeft ook pas 1 seizoen als spits gespeeld, de rest misbruikt op de vleugel.

30 augustus 2016 om 16:27

Zelfde type als Giroud? Volgens mij heb jij hem nooit zien spelen want hij is juist totaal anders dan Giroud. Daarnaast speelde hij vorig seizoen pas voor het eerst als spits dus vandaar dat hij maar 1 keer meer dan 10 goals gemaakt,

30 augustus 2016 om 17:33

lol ik heb hem ook nog nooit gezien, maar heb het gehoord en het hier voorbij zien komen. Leuk en aardig dat hij ''misbruikt werd'' op de vleugels, maar nu moet hij het beter doen dan Giroud in een hele andere competitie dan de La Liga. Maar we gaan het zien

30 augustus 2016 om 18:54

En van wie heb je dat gehoord dan? Van een man met een labrador?

30 augustus 2016 om 16:05

Lacazette kost 70 miljoen. Alsjeblieft niet zeg.

Welkom Perez! Hopelijk gaat hij het goed doen hij ons.

Ik ben echt heel benieuwd, altijd leuk om nieuwe spelers te zien. 5 punten te laat, maar goed. Welkom Perez.

Nou laten we hopen dat dit een goede aanwinst wordt! Zijn stats van vorig jaar zijn in ieder geval goed: 39 gespeeld, 19 gescoord en 11 assists. Daarbij heeft hij ook tegen de grote clubs gescoord, waaronder Atletico Madrid, Sevilla, Valencia en Barcelona. We gaan duimen nu!

Bienvenido Lucas. Ik ben erg benieuwd! Tuurlijk hij is niet de grote naam waar iedereen op gehoopt had, maar laten we eerst eens afwachten hoe hij het gaat doen, ipv van al die vooroordelen rondslingeren.

30 augustus 2016 om 16:01

Inderdaad. Wie weet past hij wel perfect in het systeem en dan hoeft hij niet eens heel veel goals te maken als het team maar beter speelt. Bij giroud wilde het regelmatig niet lukken om andere spelers te laten excelleren. Verder zijn er ook heel weinig topspitsen die elk systeem aankunnen. Laat hem zich maar bewijzen aangezien hij toch heel behoorlijke statistieken had afgelopen seizoen.

Mensen bashen Perez, maar komen met Lacazette als een ster.. Dat je graag Fifa speelt en niets van Perez af weet hoeft heus niet zo openbaar gedeeld te worden.. Ja, Lacazette had ik ook graag gezien, maar ik ben op basis van Youtube en verhalen van mensen hier ook heel blij met Perez. Daarnaast: Een speler die het goed doet in Frankrijk en vervolgens bij Arsenal nooit super geweldig, wereldtop niveau, speelt.... Waar heb ik dat nou eerder gehoort en gezien... Uhum Chamakh, uhum Gervinho, uhum Giroud.. dan doet Giroud het nog aardig.. maar wereld niveau is het niet. Gewoon lekker afwachten en dan pas oordelen.. Ik zie niet waarom Lacazette het per definitie beter gaat doen dan Perez.

30 augustus 2016 om 16:08

Die gasten die jij noem waren allemaal lang niet zo goed als Lacazette in Frankrijk. Is gewoon een topspeler, snel, redelijk sterk, goede dribbel, goed schot en een ster in afmaken. Was gewoon de perfecte spits geweest voor Arsenal, zeker met Ozil en Xhaka achter hem.

30 augustus 2016 om 17:04

Lacazette is zeker talentvol.. Ik noemde hem zelf ook steeds.. Maar ik ben mij ook bewust van zijn prijskaartje en zo bewezen is hij ook niet dat hij er ff 123 25 in schiet in de bpl. Hij zou het kunnen.. maar 70 miljoen is een dure gok. Perez heeft ook kwaliteiten en kan ook veel scoren.. zeker met een Ozil achter je. Een Sanchez naast je.. een Xhaka nog verder achter je.. Alleen Perez kost 20 mil.. is onbekender dan Lacazette en wordt nu al afgekeurt zonder uberhaubt 1 seconde te hebben gespeeld voor Arsenal..

30 augustus 2016 om 16:16

Jij schrijft dit nu al voor de 10e keer en nu moet ik er toch echt tegenin gaan. Misschien kijken wij soms effectief naar Lacazette? Fifa speel ik niet eens.

Dus omdat Chamakh en Gervinho ook uit Frankrijk kwamen en mislukten, zal de volgende speler uit Frankrijk per definitie ook mislukken? Wat een vreemde dingen zeg je toch altijd. Lacazette is echt talentvol itt Giroud en is complementair met Özil.

Talent genoeg in Frankrijk zoals Umtiti, Dembélé, Batshuayi, Martial, Lacazette... je moet natuurlijk de juiste speler halen en geen Chamakh.

30 augustus 2016 om 16:46

Kijk, waar zeg ik precies dat Lacazette niet zou kunnen slagen? ik zeg zelfs dat ik ook Lacazette op mijn verlanglijst zou hebben gezet.. Dus waar wil je precies heen? Lacazette kan net zo hard falen als Chamakh of het niet beter doen dan Giroud op het moment.. dat heet Realiteit grote vriend. Daarintegen wordt Perez wel gelijk neergehaalt en ik betwijfel ten zeerste dat de meerderheid van de mensen die Perez nu afkeuren dat die uberhaubt enig idee hebben hoe hij speelt. Gezien het feit dat jij schijnbaar heel erg actief bent en dat je weet wat ik eerder schrijf, dan weet je ook dat ik realisme genoeg in me heb om te zeggen dat Perez even hard kan falen als Lacazette eventueel zou kunnen.. of net zoals Chamakh of dat hij het misschien ook niet beter zal doen dan Giroud nu. Geldt voor zowel Lacazette als Perez.. Wat ook geldt voor Perez.. is net zoals waarom jij Lacazette wil hebben.. Perez gaat heel veel plezier beleven aan een Ozil achter hem.. Perez kan je de diepte in sturen, 1 op 1 zetten met de keeper en hij is rustig genoeg om die kansen af te maken. Zijn dribbel ziet er ook goed uit, in de kleine ruimte kan die er zo tussenuit vliegen, op snelheid.. Hij is anders dan Giroud en dat is goed.. Nu heb je opties, dat maakt het goed.. 17 doelpunten 10 assists. Kan op de flanken en in de spits.. Ik zeg je nu, Perez als aanwinst is niet niks.

30 augustus 2016 om 16:59

Iedereen die ook maar iets van voetbal kent en Lacazette bezig ziet, weet dat die het beter zal doen dan Chamakh of Giroud. Het zal misschien geen instant hit zijn, maar hij zou slagen. Tenzij door blessures o.i.d.

Dat is gewoon een groot talent wat geen kennersoog vereist want zelf ben ik natuurlijk ook geen topscout. Maar je weet gewoon dat die knul gaat slagen.

En ja, Perez kan ook slagen maar hij kan voorlopig weinig adelbrieven voorleggen wat niet het beste doet verhopen. Ach ja, we zien wel. Hopelijk kan hij verrassen.

30 augustus 2016 om 16:39

Kan iemand hem de ironie uitleggen van anderen ervan betichten alles te beoordelen op FIFA om vervolgens uit te leggen dat hij onder de indruk is van Perez op basis van YouTube-filmpjes?

30 augustus 2016 om 16:53

Dat vond ik ook al geinig.

30 augustus 2016 om 16:55

Kan iemand mij dat uitleggen.. Dat kan en mag.. maar 70 mil voor Lacazette die helemaal geen garantie bied op 25 doelpunten in de bpl is gewoon te gek. 20 mil voor deze schijnbaar onderschatte Perez is een koopje en daarnaast is het gewoon een goede voetballer die in principe net zoveel kan scoren als Lacazette voor Arsenal zou kunnen.

30 augustus 2016 om 17:01

gelukkig kan je lachen, kan je ook lezen dat ik niet alleen Youtube als bron gebruik.. en heb je ook gelezen in 100e eerdere berichten dat ik ook steeds Lacazette noemde.. en nu net dat ik het had over het feit dat Lacazette kan falen.. net zoals dat Perez dat kan (daarnaast kost perez alleen 50 mil minder).. Ook dat Lacazette zou kunnen slagen.. dat hij kwaliteiten heeft, vandaar dat ik vaak zijn naam ook noemde.., dat Perez ook kwaliteiten heeft en ook kan slagen.. Snap je het nu of moet ik alles voor je voorkauwen..

30 augustus 2016 om 17:35

Mijn excuus als ik een beetje geirriteerd over kom. Wat ik ook was.. Ik schrijf namelijk nergens dat Lacazette een waardeloze voetballer is die per definitie zou falen, maar toch moet ik mijzelf weer eens verdedigen alsof ik dat wel zou hebben gezegd. Wat ik zei en bedoelde is gewoon simpelweg dat je 60 a 70 mil zou betalen voor Lacazette terwijl hij dat bedrag misschien wel helemaal nooit goed maakt qua resultaten. Perez daarintegen kost 20 mil, heeft kwaliteiten en kan ook scoren. Voor zover jij en ik weten scoort hij er 20 dit seizoen.. Tuurlijk, misschien had Lacazette er wel 25 gemaakt dan ofzo.. We kunnen het niet weten tenzij hij opeens wel naar Arsenal nog komt. Overigens was mijn reactie meer gericht aan de mensen die Perez bashen zonder enige kennis over hem.. kijk bovenaan is zou ik zeggen.. Ik baseer het dan misschien maar op youtube en meningen van andere die La Liga wel actief volgen.. Maar genoeg mensen hier baseren het op helemaal niets. Mensen beweren dat Perez eenzelfde type is als Giroud, wat hij totaal niet is.. Mensen houden niet op over zijn doelpunten geschiedenis.. Plottwist hij is heel lang als vleugelspeler gebruikt.. En dat knaagt dan ook aan me.. Ze schreeuwen om Lacazette.. Maar weten totaal niks van Perez.. Misschien ben ik wel gewoon achtelijk.. Maar waarom zou Perez geen 20 doelpunten kunnen maken.. Nogmaals 17 doelpunten, 10 assists vorig seizoen en dat was zonder een Ozil achter hem en een Sanchez naast hem.

30 augustus 2016 om 17:46

Ook jij hebt nog een comment van me tegoed. Je valt mij aan en valt over mijn statement m.b.t. Youtube. In ieder geval basseer ik het nog ergens op.. Er zijn mensen hier die bashen Perez en vervolgens lees je dingen als: Zelfde type speler als Giroud... Zijn doelpunten geschiedenis.. Leuk en aardig, maar het is een totaal ander type dan Giroud en hij werd heel lang gebruikt als vleugelaanvaller. Dan kan je het grappig vinden.. Maar Youtube en andere hebben mij tenminste enigsinds informatie gegeven en ik baseer mijn mening tenminste nog op iets.. Onthoud ook dat ik Lacazette nooit een waardeloze voetballer heb gevonden.. Ik stond praktisch vooraan de rij te schreeuwen om hem te halen.. vorige zomer al.. Maar op basis van verhalen en beelden van vorig seizoen ben ik ook blij met Perez ja.. Problemen mee? of heb je anders nog iets ironisch gevonden?

30 augustus 2016 om 19:44

Gast. Jij baseert je mening op Youtube-filmpjes. Een flinke lap tekst verspreid over 4 posts die ik niet ga lezen, maar die opmerking alleen al zorgt ervoor dat ik je niet serieus neem wanneer ik je zie praten over een onderschatte Perez. Het heeft letterlijk net zo veel waarde als iemand die het baseert op Fifa. "maar ik ben beelden gezien." Nee, je hebt fragmenten gezien. Het is alsof je snippertjes van een verscheurde pagina bij elkaar zet en vervolgens claimt dat je een boek hebt gelezen.

30 augustus 2016 om 23:22

@Roscoe Ik zal het verkorten voor je.. Mensen hier boven beweren dat het dezelfde type voetballer als Giroud is.. wat hij niet is. Mensen hier boven hebben het over zijn doelpuntengeschiedenis, ze weten dus niets over zijn positiegeschiedenis (was lang een flankspeler) Dit zijn o.a. mensen die deze Perez bashen.. Als je over ironie wil spreken en over mijn bronnen... (meervoud, dus niet alleen Youtube). Hun weten helemaal niets en daar reageer ik op en daar reageer jij niet op.. toeval? Weetje.. misschien moet je niet zo overduidelijk positieve conments m.b.t. Arsenal bashen.. Heel misschien ben je dan serieus te nemen. De groeten.

30 augustus 2016 om 23:31

Youtube filmpjes waarin ook zijn minpunten zichtbaar waren.. Ik weet meer dan jij denkt dat ik weet.. Overige bronnen onder ons die mij meer hebben vertelt dan jij denkt.. Je hoeft het niet met me eens te zijn wat betreft Perez een aanwinst of een faal. Maar de bewijsstukken zijn gewoon terug te lezen. Mensen praten zonder enige kennis van de speler. Mij lijkt het een goede aanwinst op basis van de info die ik heb.. Ik heb ook ondertussen 35x gezegt dat hij kan falen, maar tijdens die 35x heb ik ook gezegd dat hij kan slagen.. Dat heet realiteit. Een echte oordeel kan pas later gegeven worden.

31 augustus 2016 om 00:49

Ik hou niet van een misplaatste superioriteitsgevoel. Dus reageerde ik op jou. Dus gedraag je aub niet als een calimero omdat ik jou aanspreek en de anderen niet. Ik kijk niet in positieve en negatieve opmerkingen, ik kijk naar slimme en domme opmerkingen. De jouwe was een domme opmerking. Deal with it.

31 augustus 2016 om 07:31

@roscoe Nog steeds lees je niet goed. Je blijft maar op puur Youtube terugkomen, terwijl ik nog steeds over bronnen (meervoud) praat.. Jij reageert dus met een bepaalde aanname. Daarnaast heb ik niet gezegd dat hij 100% een succes wordt, ik heb wel gezegd dat hij een succes kan zijn (kan en niet "zal" Dus wie is er nu bezig met een oordeel op basis van halve/incomplete informatie?

31 augustus 2016 om 08:46

Nog steeds jij.

31 augustus 2016 om 13:43

Laten we het er maar op houden dat hoe je het ook bekijkt.. Het is afwachten of Perez zal slagen in de BPL/bij Arsenal. Dat is het belangrijkste.. We kunnen nu blij zijn met de aankoop, we kunnen nu boos zijn om de aankoop, maar uiteindelijk gaat het erom hoe hij zal presteren. Ik weet ook wel dat ik hem nog geen meerdere keren 90 minuten heb zien voetballen, hij zal daarnaast ook zijn minpunten hebben, maar daarbij ook pluspunten.. Afwachten maar. De rest van deze discussie is vrij nutteloos, fijne dag verder.

Ben erg benieuwd! Lijkt een beetje op Welbeck. Harde werker die snel is en vaak de diepte zoekt! Alleen (hopelijk) niet zo veel geblesseerd als Dat Guy!

Verder toch wel tevreden met Mustafi, Xhaka en deze Perez... Meer zat er (zeker qua spits positie) niet echt in...

Lacazette is veels te duur, evenals Higuain dat was in mijn ogen. Aubameyang & Cavani mochten never nooit vertrekken als enige spitsen, Benzema is een utopie evenals spitsen als Dybala...

Vardy wilde niet en Ibra had al getekend bij United en past in mijn ogen ook niet zo bij Arsenal qua spel.

Al met al een redelijke transfermarkt met misschien nog een verrassing uit Argentinië!

30 augustus 2016 om 16:43

Batshuayi was gewoon een betere optie geweest hoor, en gewoon beschikbaar! Veel beter en talentvoller, maar nee, Arsenal moest weer eens te traag handelen of het niet eens proberen.. Dramatisch dit. Ibra was ook beschikbaar, maar dat probeert Arsenal niet eens. Dit is een pleister op de wonden, niks meer en niks minder. Hij kan mee vallen, dat klopt, maar ik ben er bang voor. 27 jaar, nooit wat bewezen behalve vorig seizoen, geen international van Spanje en toch prijzig voor wat hij heeft gepresteerd vind ik. Giroud was 12 miljoen, en had meer gepresteerd dan deze Lucas Perez.

30 augustus 2016 om 17:31

Ik had toch eerder Bakambu opgehaald van Villareal. Vind ik toch wel 2 klasse beter dan Lucas.

30 augustus 2016 om 17:21

Er zal wel meer in. Als Arsenal niet zo getreuzeld had was Lacazette ook voor 50 te halen, maar nu heeft ie z'n contract verlengd. Batshuayi was ook zeker haalbaar, die jongen heeft zelfs nog aangegeven Arsenal fan te zijn.

Met Mustafi en Xhaka wel tevreden.

Eindelijk alle plekken aangepakt. Een spits van formaat had meer dan welkom geweest, maar als ze allemaal niet willen verkassen en de talenten ontzettend duur zijn (en ook kijken naar wat ze kunnen verdienen bij hun nieuwe club) dan is dit een prima oplossing. Perez heeft het geweldig gedaan bij Depor, twee jaar behoed voor degradatie en in zijn eerste volle seizoen als spits prima statistieken opgebouwd.

Met Mustafi gaan we er defensief ook flink op vooruit tov Per -al doet Holding het zeker naar behoren- dus ik ben redelijk tevreden met de uitkomst van deze window, ook al is het aan de late kant.

Nu nog een klapper op de laatste dag Arsene.....

30 augustus 2016 om 16:47

Talenten ontzettend duur.. Dat valt reuze mee. Embolo was niet extreem duur, Dembele was niet extreem duur en Batshuayi was 40 miljoen maar laat ook gelijk zien dat hij echt veel in zijn mars heeft. Dus wat je nu verkondigt klopt niet helemaal. Dit is gewoon weer een pleister op de wonden omdat Arsenal zoals altijd weer te laat was. Met Batshuayi had je een ruwe diamant die nu al goed is, en nog 10 jaar mee kan! Of haal een bewezen topper (Ibra was gewoon beschikbaar, dat hebben we niet eens geprobeerd), of haal een toptalent (Batshuayi was ook beschikbaar en had je dus prima voor 40 miljoen kunnen halen) in plaats van dit soort halve oplossingen. Nu heb je volgend jaar 3 spitsen op de loonlijst (Giroud, Welbeck, Lucas Perez) die allen waarschijnlijk niet voldoen. En dan heb je nog deadwood zoals Sanogo en Asano (waar ik niks van verwacht). Nee, al met al ben ik gewoon niet super tevreden over deze transferperiode. Xhaka en Mustafi zijn goede aankopen, de rest niet.

30 augustus 2016 om 17:42

Je kent Wenger toch? Hij legt geen 40 neer voor een talent en gaat hem al helemaal niet betalen wat hij bij Chelsea verdient. Alleen bewezen toppers krijgen een dik salaris bij binnenkomst. Daarnaast was hij op zoek naar een type Vardy en van wat ik gelezen en gezien heb is Perez vergelijkbaar. Ik ben ook absoluut niet door het dolle heen, maar redelijk tevreden, vooral omdat alle plekken die aangepakt moesten worden ook aangepakt zijn.

Ik ken de beste speler niet goed genoeg, dus kan moeilijk een oordeel over hem vellen. Wat ik voor de Arsenal fans wel jammer vind, is dat het weer geen 'grote naam' is. Zeker met al die creatieve spelers aanvallend gezien zou een echte killer voorin, die dan misschien wat meer geld kost, naar mijn mening echt een top idee zijn.
Maar ja, voor sommige clubs/managers is een bepaalde filosofie belangrijker dan het halen van resultaten. Je zou toch een echte topspits halen en kampioen worden, bah...

30 augustus 2016 om 16:16

Grote namen worden ontwikkeld he, niet panklaar voor je neergezet. Nu wil ik niet zeggen dat Perez het wel of niet kan, maar Aubameyang was ook verre van een wereldspits, Costa, Griezmann, Falcao etc. etc. zijn ook niet altijd wereldspitsen geweest.

30 augustus 2016 om 16:19

Het verschil is dat Perez 27 is... Costa is even oud en al jaren wereldtop. Slechte vergelijkingen allemaal, Perez heeft voor een 27-jarige eigenlijk bitter weinig bewezen dus laat ons hopen dat het een laatbloeier is.

30 augustus 2016 om 16:28

Costa al jaren wereldtop? Bij Chelsea kwam hij als wereldtop binnen ja, maar bij Athletico totaal niet. Hij is daar uitgegroeid tot een topspits en daarvoor was zijn carriere ook niet heel vloeiend hoor. Aubameyang kwam bij Dortmund binnen, ook totaal niet als topspits en werd zelfs op de vleugels gezet. Ook hij had daarvoor niet bijster veel gepresteerd, op St Ettiene na als ik het goed heb. Griezmann was dan wel wat verder toen hij bij AM binnenkwam, maar ook geen topspits. Het gaat me er ook niet om hoelang ze top zijn, het gaat mij om de manier van binnenkomst. Wereldspitsen komen niet altijd als wereldspitsen binnen, ergens moeten ze het worden, los van Perez. Je mist volledig mijn punt.

30 augustus 2016 om 16:50

Oh nee, ik snap je punt perfect. Jij snapt het mijne niet, denk ik.

Ik ken Perez niet en kan dus niet oordelen. Maar wordt hij nog wel wereldtop? De feiten spreken tegen hem, waaronder zijn leeftijd. Er zijn weinig spitsen die pas na hun 27e nog wereldtop worden als ze daarvoor weinig lieten zien. Noem er eens een paar op?

Je gaat toch ook geen 35 jarige subtopper aantrekken in de hoop om er een wereldspits van te maken? Ik overdrijf nu uiteraard om mijn punt in de verf te zetten. Ze moeten het ergens worden, ja, maar bij een oudere spits is de kans kleiner.

Costa is 27 maar wel al 3-4 jaar wereldtop. Griezmann is amper 25 en al 2 jaar wereldtop, iedereen zag dat dat supertalent het zou maken. Falcao was ook al wereldtop rond zijn 24e. Dan komt Aubameyang inderdaad nog het meest in de buurt maar kijk, die is even oud en presteert toch ook al 2 jaren goed bij Dortmund.

Natuurlijk moeten ze het ergens worden, maar spitsen worden wereldtop rond hun 24e, 25e, op uitzonderlijke spelers als Messi na. Bijvoorbeeld batshuayi behoort binnen 2 jaar tot de wereldtop, Perez is 27 en heeft amper iets bewezen, laat ons dus hopen dat het een laatbloeier is zoals Vardy.

Laat ons hem een eerlijke kans geven, maar ik hoop verdorie voor Wenger dat ie het goed gezien heeft en de speler boven de verwachtingen gaat presteren.

Deadwood hebben we al genoeg en dan volgt volgend jaar het bekende liedje, een nieuwe spits is niet nodig want Perez, Giroud, Webleck en Alexis zijn 4 top, top strikers capable of scoring 20 goals.

30 augustus 2016 om 16:53

Kun je nagaan. Volgend jaar heb je dus Giroud, Welbeck, Lucas Perez, Sanogo en Asano. 5 spitsen die (waarschijnlijk) allen niet voldoen. Wat heb je daar aan? Dan moet je hen weer lozen voor veel minder geld omdat je zelf hebt overbetaald (ik vind 20 miljoen voor Perez gewoon echt veel..).. Allemaal onnodig dit. Haal of toptalenten (Batshuayi, Embolo, Dembele; waren allen gewoon niet duur) of een gevestigde naam (Ibrahimovic, Higuain, Cavani; zijn duurder, behalve Ibra maar die vraagt veel salaris). Dit is gewoon een pleister op de wonden vanwege de druk die de supporters uitoefenen op de aankoop van een nieuwe spits...

30 augustus 2016 om 17:02

En Akpom, of heb ik iets gemist? Inderdaad, dan moet je er 3 lozen voor een topper maar Wenger zal dat weer niet willen doen en vertrouwen houden in iedereen.

Zeer jammere ontwikkelingen. Maar goed, Perez is er nu en verdient een eerlijke kans. Hopelijk kan hij verrassen.

30 augustus 2016 om 20:30

Bon Jovi,

Zoals je wellicht weet volg ik la liga vrij intensief. Ik was verrast dat Arsenal interesse toonde in Perez. Echter heeft Wenger wel laten zien oog te hebben voor speciale spelers, en Perez is er één.

Hij heeft slechts één seizoen in de spits gespeeld, maar deed dat voortreffelijk. Hij is leep, snel, en behendig. Daarnaast is hij ook koelbloedig. Hij was toch wel de angel van het team.

Ik begrijp dat je liever een gevestigde naam had zien komen, maar met de middenvelders die Arsenal heeft, zie ik Perez nig wel excelleren. Hopelijk schiet hij ze er van het begin in, zodat hij het vertrouwen van de fans voor zich wint.

Het blijft een gok, want Arsenal is heel iets anders dan Depor, maar het kan wel eens een leuke verassing worden. Ik hoop het voor je.

30 augustus 2016 om 21:54

Andonis, bedankt voor de informatie, ik hecht veel waarde aan jouw mening. Ik had inderdaad liever een bewezen spits gezien, maar op 30 augustus ben ik op zich wel blij met elke mogelijke versterking aangezien Welbeck nog tot 2017 geblesseerd is.

En veel meer kunnen we in principe niet verwachten want Xhaka en Mustafi waren niet bepaald goedkoop, men moet zich niet laten meeslepen in het transfergeweld zoals Juve met Higuain.

Ik hoop dat er een klik ontstaat met Özil en Xhaka en dan hoeft het inderdaad zelfs geen wereldspits te zijn, tegen de logge premier league verdedigers volstaan een dosis snelheid en wendbaarheid normaal wel.

Nou uiteindelijk heeft Wenger toch 2 aankopen gedaan. Ben echt benieuwd hoe hij het gaat doen.
En ja Welkom Peréz!!

Ik ken die jongen niet, maar op Youtube ziet het er wel leuk uit al wil dat niet altijd iets zeggen. Best tevreden met deze periode, alleen hebben we ons weer helemaal kapot geërgerd aan het trage gekloot. Maar goed, daar ga ik niet meer over zeggen.

Mustafi is een grote verbetering, Xhaka ook een goede toevoeging en met Perez hebben we tenminste extra spits erbij die anders is dan Giroud. Enige jammere is dat Batshuayi en Lacazette bv ook beschikbaar waren maar goed. Vind 't trouwens ook echt zonde dat Arsenal niet meer gaat voor die toptalenten. Inter haalt bv Gabigol binnen, terwijl dat echt een wereldtalent is blijkbaar. Waarom niet zoiets proberen als er gewoon enorm weinig topspitsen beschikbaar zijn? Embolo kon bv ook.

30 augustus 2016 om 17:39

Had super geweest om Batshuayi bij Arsenal te zien... Helaas, Wenger strikes again

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren