Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Hazard op weg naar topvorm: ‘Hij kan de competitie voor ons beslissen’

Laatste update:
/

Eden Hazard heeft het volgens ploeggenoot Branislav Ivanovic in zich om Chelsea naar de Engelse landstitel te leiden. Waar het de Belgische aanvaller vorig seizoen vaak tegen zat en hij zelfs op de bank belandde, lijkt het er sterk op dat hij zichzelf onder de nieuwe manager Antonio Conte opnieuw heeft uitgevonden.

Hazard is het nieuwe Premier League-seizoen goed uit de startblokken gekomen. Mede dankzij zijn twee doelpunten in drie wedstrijden is Chelsea nog zonder puntverlies. Ivanovic verwacht veel van de Belgisch international dit seizoen. "Eden Hazard is voor velen één van de beste spelers ter wereld, zeker na een wedstrijd als vandaag”, zei Ivanovic na de 3-0 overwinning op Burnley zaterdag. “Naar mijn mening is hij de speler die de competitie kan beslissen, die iedere wedstrijd kan beslissen. Iedereen hoopt dat we zijn spel van twee seizoenen geleden weer kunnen zien en dat we in staat zijn tot ongelofelijke dingen.”

Met veertien doelpunten en negen assists leidde Hazard Chelsea naar het kampioenschap in het seizoen 2014/15. Die prestatie wist hij een seizoen later niet te evenaren. Hij kwam vorig seizoen 31 keer in actie, maar kwam niet verder dan vier doelpunten en drie assists. Chelsea eindigde als tiende.

Wordt Chelsea dit seizoen kampioen van de Premier League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij is leuk begonnen. Maar ik moet allemaal nog zien. Denk dat er pas na 15 speelronden wat zinnigs over te zeggen is.

29 augustus 2016 om 14:15

Ik heb er wel vertrouwen in. Als ik naar de wedstrijden van Chelsea kijk, krijg ik het gevoel alsof het weer het Chelsea van 2 jaar geleden is. En dat komt met name door de manier waarop Hazard speelt en hoe ik weer meer vertrouwen zie in zijn spel. Misschien worden we dit jaar geen kampioen, maar top 3 zou ik ook al zeker tevreden mee zijn!

29 augustus 2016 om 14:17

Inderdaad.. Laten we het eerst eens even afwachten! Ik hoop wel dat hij deze vorm vast kan houden want dan is hij met afstand de beste en belangrijkste speler in de BPL, wat ik wel erg jammer vind is dat we die echte topvorm maar 1 jaar gezien hebben.

29 augustus 2016 om 15:18

De beste? En de bruyne vergeten bij city! Is heel bepalend, ik vind de bruyne toch net iets beter. Ben zelf belg en fan van beide, maar schat de bruyne hoger in. Qua speler toch net iets meer dan hazard.

29 augustus 2016 om 15:35

Lizoke

Ik ben het er mee eens dat de Bruyne net wat bepalender en constanter is dan Eden. Zeker bij de nationale ploeg. Hazard is wel de mooiere speler en uiteindelijk ook wel 1 van de besten.

29 augustus 2016 om 16:10

Klopt, hij is meer de speler met de sleep beweging en dergelijke. Maar de bruyne scoort meer. En is constanter, als hazard constanter wordt, meer scorend vermogen krijgt. Zal hij 1 van de beste zijn

29 augustus 2016 om 17:55

Bedoel je dit EK? Eum nee, hazard was degene die voor gevaar zorgde.

29 augustus 2016 om 14:58

Ik denk Man Utd 1. Man city 2. En chelsea 3. On: Hazard lijkt zijn vorm idd hervonden te hebben. Kan van grote waarde zijn voor Chelsea. Toch moet ik het nog maar zien of hij het een jaar vol houdt, en of hij Chelsea naar de titel kan leiden.

29 augustus 2016 om 17:01

Hij speelt al ontzettend sterk sinds de laatste vijf wedstrijden van het vorige Premier League seizoen (waarin hij 4 keer scoorde), die lijn trok hij door naar het EK en nu dus naar het nieuwe seizoen. Dus het lijkt mij dat je zeker er van mag spreken dat hij zijn topvorm weer nadert

Wat londenfootball al gezegd, ik geloof er nog niks van. Ik hazard maar overschat. Ja hijs snel tenisch enz. Maar scoren doet hij te weinig om zich wereldtop te noemen. En te vaak komt er niks voort uit zijn dreigingen.

29 augustus 2016 om 14:13

Ozil geeft in 1 seizoen 20-25 assist. Ä°neista is een middenvelder, Hazard een buitenspeler. Totaal andere type spelers. Het is gewoon een feit dat Hazard belangrijker moet (kunnen) zijn voor Chelsea. Vorig jaar had hij een dramatisch jaar. Hij heeft eigenlijk maar 1 topjaar gekend en dat is dat kampioensjaar onder Mourinho. Ook bij Belgie vind ik hem altijd maar matig.

29 augustus 2016 om 16:23

Maar 1 topjaar gehad? Verdiep je aub wat meer in een speler voordat je zo'n uitspraken maakt. Hazard heeft elke seizoen geweldig gespeeld op vorig seizoen na. Dat is het enige seizoen in zijn carrière dat niet goed is gegaan. Dit kwam voornamelijk omdat hij gedwongen werd om te spelen terwijl hij geblesseerd was. Hazard behoort zeker weten tot de wereldtop.

29 augustus 2016 om 14:04

Niks voort? Heb je zijn laatste wedstrijden wel gezien, inclusief bij het nationale elftal. Hazard is terug en hoe jij het nu zegt lijkt het alsof Iniesta ook geen wereldtop is omdat hij een heel jaar lang 0 assists en 0 goals had. Hazard is o zo belangrijk voor Chelsea, alleen zijn aanwezigheid zorgt al voor dreiging. Vorig seizoen was hij zeker minder, maar nu is hij al weer goed op weg. Hazard is zeker bij de 20 van de wereld en ook de beste van Chelsea.

29 augustus 2016 om 14:11

Hazard heeft welgeteld 1 slecht seizoen gehad, de andere was hij top, en iedereen herinnert zich alleen zijn slechte seizoen.
Top 20? Top 10 eerder denk ik.

29 augustus 2016 om 14:35

Op dit moment zijn Suarez, Neymar, Messi, Ronaldo, Bale, Griezmann, Lewandowski, Müller, Aubameyang, Ibrahimovic, Aguero toch beter en dan heb ik alleen aanvallers genoemd. Maar als hij deze lijn doortrekt en blijft presteren als in al die jaren ervoor, dan is hij wel top 10 aanvallers van de wereld en top 3 van de PL

29 augustus 2016 om 14:41

Lol, hazard met de bal aan de voet is 5x beter dan ibra of lewa.. niet de goals, kwaliteit

29 augustus 2016 om 15:15

@joey91
Hazard hoort in dat rijtje thuis. Sterker nog, ik vind alleen Messi, Ronaldo, Neymar en Suarez beter.

29 augustus 2016 om 14:08

Hij hoeft ook helemaal niet veel doelpunten te maken om wereldtop te zijn, nota bene linksmidden die vaak van eigen helft moet komen. De klasse van hazard is dat hij weinig tot geen balverlies heeft. Desondanks hij zoon klein mannetje is, is hij enorm balvast en draait eenvoudig weg bij vrijwel elke tegenstander met het gezicht naar de goal toe, dat is zijn kracht. Er zijn maar weinig spelers die altijd onder hoge druk kunnen voetballen/dribbelen.

Ik ben het wel met je eens dat het nog te vroeg is, maar je ziet het zelfvertrouwen terugkeren en het plezier.

29 augustus 2016 om 14:08

Hazard overschat? Hij, heeft in al zijn jaren echt één drama seizoen gespeeld. Wereldspeler ben je dus volgens jou alleen als je veel scoort. Sorry maar die redenatie vind ik een beetje bekrompen.
Ik raad je aan de BPL te volgen, want Hazard is zoveel meer dan hoe jij hem hier wegcijfert.

Voor mij is een Hazard in vorm een wereldspeler.

29 augustus 2016 om 14:11

Als je wereld top bent.. heb je wel eens een dipje.. maar een heel seizoen lang? Nee vind hem ook geen wereldtop. Wel een erg goede speler though!

29 augustus 2016 om 16:06

Zo zoals je ziet zijn de meningen verdeelt. Goede speler maar voor mij gewoon geen wereldtop.

29 augustus 2016 om 18:44

De meningen zijn idd verdeeld, hier in België hoor je ze vaak zeggen dat mertens eigenlijk beter is en nog van die onzin.
Hazard is top 5 van der wereld, ooit zal iedereen het zien, maar dan zit hij bij Barca of real, ik denk dat dat volgend jaar gaat gebeuren.

29 augustus 2016 om 14:11

Inieasta en ozil zijn geen vleugelspelers guys... en ja hij is nu goed bezig, maar 4 wedstrijdem zeggen nog niks, of wel?

29 augustus 2016 om 14:20

Je kunt het ook zien als dat hij de van de afgelopen 8 jaar er 7 fantastisch is geweest en slechts 1 minder seizoen heeft gekend. 2 seizoenen geleden was hij speler van het jaar in Engeland, het jaar ervoor was hij 2e in dezelfde verkiezing ( talent van het jaar), terwijl hij in Frankrijk die prijs ook al heeft gewonnen talent van het jaar ervoor.
Je argumenten zijn bruikbaar, maar dan juist om aan te geven dat hij wel een fantastische speler is die seizoenen lang constant is geweest.

Je ziet trouwens dat hij helemaal opbloeit onder Conte, die met Matic en Kante 2 spelers opstelt die ervoor zorgen dat Hazard plezier kan hebben en doen waar hij van geniet, namelijk dribbelen, kansen creeren en doelpunten maken. Ik lees wel vaak dat mensen fabregas in plaats van Matic erin willen hebben, maar dan zal hazard weer extra verdedigend werk moeten verrichten, dus dat blok moet lekker blijven staan (hij kan er wel in voor Oscar overigens).

29 augustus 2016 om 14:32

Hazard is ook geen echt doelgerichte vleugelspeler.

Geen Ronaldo, eerder een linksmidden dan een linksbuiten.

29 augustus 2016 om 19:32

Hazard zou de perfecte vervanger van Iniesta kunnen worden, denk je ook niet?

29 augustus 2016 om 14:13

Ozil geeft in 1 seizoen 20-25 assist. Ä°neista is een middenvelder, Hazard een buitenspeler. Totaal andere type spelers. Het is gewoon een feit dat Hazard belangrijker moet (kunnen) zijn voor Chelsea. Vorig jaar had hij een dramatisch jaar. Hij heeft eigenlijk maar 1 topjaar gekend en dat is dat kampioensjaar onder Mourinho. Ook bij Belgie vind ik hem altijd maar matig.

29 augustus 2016 om 14:16

1 top jaar? dan volg je hazard zeker pas 2 jaar..

29 augustus 2016 om 15:20

1 top jaar jij kijkt pas 2 jaar voetbal zeker?

29 augustus 2016 om 14:06

Het EK gezien? ICC? Hij is gretig om weer te bewijzen waarom hij de beste speler van Engeland is en wilt laten zien dat hij Chelsea tillen naar een CL. Wat moeilijk gaat zijn, met Real en Barca. Maar alles kan met Conte

29 augustus 2016 om 15:20

Wat een onzin weer, Hazard kende vorig jaar zijn eerste slechte seizoen in 6 jaar tijd, die jongen presteert al top sinds hij de eerste keer kwam kijken, niks afwachten dus, dit is gewoon Hazard zijn normale niveau en hij kan nog beter.

29 augustus 2016 om 20:50

Je hebt gelijk, ik vind bv mertens beter dan hazard, denk jij er ook zo over?

30 augustus 2016 om 08:57

Milionaire

Huh? Het is net niet overdreven om een speler die altijd gepresteerd heeft nu na enkele goede potjes weer omhoog te schrijven, want Hazard kan dat niveau dat hij nu haalt gewoon constant aan en dat heeft hij al bewezen, dik 6 jaar lang. Bovendien speelt ie al goed sinds eind vorig seizoen en het Ek.

29 augustus 2016 om 17:04

Ik zeg het nog maar eens: Hij speelt al ontzettend sterk sinds de laatste vijf wedstrijden van het vorige Premier League seizoen (waarin hij 4 keer scoorde), die lijn trok hij door naar het EK en nu dus naar het nieuwe seizoen. Dus het lijkt mij zeker niet overdreven! Hij is al maanden in vorm en nadert zijn topvorm van twee, drie jaar geleden!!

Ik denk dat iedereen te graag wil dat hij de wereldster wordt.

29 augustus 2016 om 15:43

Hij is fenomenaal.. heb je hem al zien
spelen? hoe oud ben je?

Ik vind het een fantastische voetballer en ik kijk graag naar hem, maar het is ongelofelijk hoe erg deze jongen gehyped wordt als hij 2 wedstrijden goed speelt. Dat hij goed is is een understatement, maar na vorig jaar heeft hij ontzettend veel te bewijzen.

De euforische reactie slaan op drie wedstrijden en dat zegt genoeg lijkt mij.

29 augustus 2016 om 18:46

Als je iets over euforische reacties na 3 wedstrijden die nergens op slaan kwijt wil, zou ik me eerder richten op artikels die verschijnen rond Stekelenburg en Janssen. Ze zijn niet zo moeilijk te vinden. Daar is de hype pas echt.

29 augustus 2016 om 18:54

Helemaal gelijk, maar niet eerder, meer "ook" daar op richten.

Er is een heel verschil tussen blij zijn voor iemand en van die lange termijn uitspraken glazen bol uitspraken

29 augustus 2016 om 19:22

De euforische reacties slaan dan ook op de uitstekende vorm van Hazard die hij al heeft sinds het einde van vorig seizoen en het EK en die hij gewoon doortrekt. Deze Hazard kan je kampioen maken als hij die oude vorm blijft aanhouden. Mensen vergeten (soms doelbewust) snel wat een speler al heeft gepresteerd. 1 slecht seizoen in 7-8 jaar prijzen pakken op je 25e is niet slecht, me dunkt. En dat geldt niet enkel voor een Hazard.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren