Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV loopt zich stuk op tiental van strijdend FC Groningen

Laatste update:

PSV heeft voor het eerst dit seizoen puntverlies geleden. De Eindhovenaren speelden zondagmiddag ongeveer een uur lang met een man meer dan FC Groningen, maar bleven steken op een brilstand in het Philips Stadion: 0-0. PSV liet daardoor na om voor het eerst onder leiding van Phillip Cocu elf officiële wedstrijden op rij te winnen.

/

Groningen stapte als de morele winnaar van het veld, maar als men had verloren, dan zal trainer Ernest Faber zich die nederlaag naar alle waarschijnlijkheid ook persoonlijk hebben aangerekend, want hij stond in de eerste helft op het punt om Juninho Bacuna te vervangen, maar wachtte te lang en zag de negentienjarige rechtsbuiten na 33 minuten een tweede gele kaart pakken na een overtreding op Luciano Narsingh. Het was hierna wachten op de 1-0, maar die zou dus nooit vallen.

PSV had voor rust al op voorsprong kunnen komen, maar Luuk de Jong miste een strafschop na een overtreding van Hans Hateboer op Narsingh en Héctor Moreno kon de bal niet binnen werken na een poging van De Jong. Groningen kwam er vooral in de beginfase een paar keer dreigend uit en kreeg na een klein half uur spelen de beste kans: Bryan Linssen ging op het doel van Jeroen Zoet af, maar gaf de bal vervolgens slecht mee aan Danny Hoesen. PSV ontsnapte en zag Bacuna vijf minuten later dus een rode kaart pakken.

/

Met elf tegen tien was PSV constant op de helft van de tegenstander te vinden, maar men had grote moeite om doelman Sergio Padt te verschalken. Na vijf minuten kreeg de regerend kampioen een eerste goede mogelijkheid toen De Jong na een voorzet van Jetro Willems over kopte. Padt had hierna een antwoord op een afstandsschot van Andrés Guardado, zag een schot van Jorrit Hendrix over vliegen en keek een poging van invaller Gastón Pereiro voorlangs. De PSV-fans begonnen intussen ook zenuwachtiger te worden.

De supporters begonnen de thuisploeg nog nadrukkelijker naar voren te schreeuwen, maar ook in totaal zeven minuten aan blessuretijd kwam PSV niet tot scoren. Moreno kopte bij een hoekschop over, De Jong kopte in de handen van Padt en stuitte van dichtbij andermaal op de keeper, terwijl Hendrix vanaf de rand van het strafschopgebied te hoog mikte. Groningen trok het punt over de streep en vierde de remise als een overwinning.

Een terecht gelijkspel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Knap gevochten door Groningen, verdiend een punt meegenomen.

28 augustus 2016 om 14:45

PSV op alle fronten beter, maar gelukkig voor ons de kansen niet afgemaakt. Hopelijk weet Groningen volgende week zelf ook weer te voetballen.

28 augustus 2016 om 15:15

Scheidsrechters moeten vaker het lef hebben om de extra tijd gewoon door te laten lopen. Overigens was ook die kaart van Bacuna gewoon terecht, dat is gewoon een hele domme jongen die na zijn vroege gele kaart gewoon doorgaat met het maken van overtredingen. De penalty was niet terecht, dat is de enige foutieve beslissing geweest van Nijhuis.

28 augustus 2016 om 15:31

BIj het live meepraten? Bij mij staan voor alle wedstrijden van vandaag 0 reacties en ik kan er ook geen plaatsen.

28 augustus 2016 om 15:32

Volgens mij zegt niemand dat de rode kaart onterecht was. Vandaag was er 7 minuten extra tijd, zonder een zware blessure geloof ik? En dan durf jij nog te beweren dat scheidsrechters lef moeten hebben met extra tijd doorspelen? Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als ik het zo bekijk kunnen de supporters van PSV eerder kwaad worden op zijn eigen ploeg dan op de scheids of fc groningen. 11 man van psv moeten altijd winnen van 10 van groningen, punt uit.

28 augustus 2016 om 17:31

Ja en het was allebij ook rood zeker?

28 augustus 2016 om 19:10

De enige foutieve beslissing? Dat was juist een goede beslissing. Die 2e gele kaart sloeg natuurlijk nergens op, nijhuis gaf een vrije trap, liep naar de plek van de overtreding, hij liet hem al bijna nemen en vervolgens trekt hij toch de rode kaart. Nee, Nijhuis floot alles in het voordeel van PSV, is niet erg, maar zeg het gewoon. Nijhuis floot zeker niet zijn beste wedstrijd. Met de blessure tijd deed hij het wel goed, alleen toverde hij wel 2x een minuut tevoorschijn waarvan ik niet zag waarom.

28 augustus 2016 om 14:41

Nijhuis had nog 2 penalty's kunnen geven. Een handsbal die overduidelijk was ( hij gaat met zijn elleboog naar de bal) en een smerige elleboog van die nummer 5 van Groningen. Bacuna had overigens ook terecht rood 4/5 overtredingen op een rij en ook de hele tijd tieren op de scheids.

28 augustus 2016 om 14:52

Sorry hoor, maar Nijhuis was overduidelijk niet tegen Psv. De Jong mag nooit meer een penalty nemen bij Psv. Locadia moet nodig gewisseld worden. Willems was weer belabberd vandaag. Wordt tijd dat Ramselaar zich klaarmaakt voor een basisplaats en Narsingh mag van mij vanavond nog op de bus naar een andere club.

28 augustus 2016 om 14:56

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg gewoon dat hij nog 2 penalty's had moeten/kunnen geven. Als je de beelden terugkijkt kan je toch alleen maar concluderen dat dat 2 zuivere penalty's zijn. Dat is wat ik even wou delen omdat iedereen hier loopt te roepen dat nijhuis in een psv pyama slaapt, maar hij ook nog gewoon 2 zuivere penalty's over het hoofd zag

28 augustus 2016 om 15:25

Als je de beelden terug kijkt, dan kun je concluderen dat de 2e gele kaart en de penalty van psv niet terecht waren. Dus wel degelijk geholpen.

28 augustus 2016 om 15:33

Als je alle beelden terugkijkt zie je dat ze ergens anders wel penaltys moesten hebben en dat de tweede gele kaart zeer terecht was omdat Bacuna al meer dan 5 overtredingen gemaakt had.

28 augustus 2016 om 15:41

Omdat hij andere overtredingen maakte, was het terecht? Wat een flauwekul zeg! Als je het thuis tegen Groningen moet hebben van nog meer voordeeltjes als dat psv nu al kreeg, is dat wel een beetje zielig. En zeker als je nou ook nog begint te klagen over de scheids die jullie zo bevoordeeld heeft!

28 augustus 2016 om 16:04

Het was op een gegeven moment een optelsom, mede door zijn gedrag

28 augustus 2016 om 16:57

Bram1282, jij kijkt alleen maar naar die situaties, maar PSV had 2 extra penalties moeten krijgen, dan krijg je ook nog dat bacuna in 37 minuten 6 grove overtredingen heeft gemaakt. Hij heeft hendrix tot 3x toe laten vliegen. Die 2e gele had dus al eerder gemoeten.

28 augustus 2016 om 19:14

Bacuna heeft in totaal 3 overtredingen gemaakt. Hendrix vloog een aantal maal door de lucht, maar dat kwam niet door Bacuna.

28 augustus 2016 om 19:18

Waarom krijgt Bacuna nu wel een gele kaart na 3 overtredingen (volgens jou) en dan 2 maal uiteraard, terwijl bijna iedere wedstrijd er wel een speler is die 4 of 5 overtredingen maakt maar geen kaart krijgt? Dat het gebeurt is prima, maar dan wel graag bij elke speler en niet alleen nu bij Bacuna.

28 augustus 2016 om 14:56

Verdiend een punt meegenomen? Heb je wel gekeken? PSV domineerde de wedstrijd volledig..

28 augustus 2016 om 15:24

Blijkbaar niet. Anders win je wel

28 augustus 2016 om 15:30

Een wedstrijd domineren heeft niks te maken met scoren, en dat was het enige probleem vandaag.

28 augustus 2016 om 15:42

Groningen kon voor die rode kaart gewoon aardig mee voetballen. Met een hele grote kans van Hoesen, Jammer dat die er niet erin ging. Maar na die rode kaart is het toch logisch dat PSV de wedstrijd gaat domineren. Of zie jij Groningen uit bij PSV met 10 man vol de aanval ingaan?
En dan heb je ook nog zo'n Nijhuis die een stempel op de wedstrijd wilt leggen.

28 augustus 2016 om 16:05

@karstenfc

Als je een groot deel van de wedstrijd met tien man weet stand te houden, dan is een punt zeker niet onverdiend te noemen. PSV mag gedomineerd hebben, maar heeft verder gewoon niet weten te scoren. Dat mogen ze zichzelf aanrekenen.

28 augustus 2016 om 15:29

Nijhuis had duidelijk een 1tje ingevuld bij de plaatselijke sigarenzaak. Die was volgens mij nog het meest teleurgesteld van iedereen.

28 augustus 2016 om 20:29

Ik vond je eerste reactie leuker en beter, maar die is alweer verdwenen!

Wat is dat Groningen slecht zeg, kunnen niet aanvallen en kunnen niet verdedigen. Zelfs met 10 man op je eigen helft lukt het niet. Groningen gaat dit jaar hoe dan ook degraderen. Ze voetballen als een degradatiekandidaat en hebben de mentaliteit van een amateurclub.

28 augustus 2016 om 14:37

Wat roep jij nu rare dingen joh we hebben de 0 gehouden tegen PSV nog wel!
En dan zeggen dat we niet verdedigen kunnen?!

28 augustus 2016 om 14:43

Klopt, knap wat FC Groningen heeft presteert vandaag, maar het elftal van FC Groningen is stukke minder geworden. Heel veel zeur gebaren.

28 augustus 2016 om 14:44

Met meer geluk dan wijsheid wel. Je hebt soms van die wedstrijden dat de bal er gewoon niet in wil, dit was helaas een van die wedstrijden.

28 augustus 2016 om 14:53

de Jong moet maar even een oefensessie met Cilessen gaan doen, goed voor het zelfvertrouwen.
Want dit was echt heel droevig.

28 augustus 2016 om 15:00

Dit had niks met pech te maken maar met een gebrek aan kwaliteit. Heel makkelijk om Ajax altijd af te zeiken, maar PSV mist minstens evenveel creativiteit. 35 voorzetten met slappe kopballen, noem ik niet aanspraak op de zege maken. Als je de scheidsrechter dan nog zo meehebt...

28 augustus 2016 om 15:12

PSV speelt natuurlijk wel wat attractiever dan Ajax. Hebben ook betere spelers. Alleen kan ook PSV punten verspelen.

28 augustus 2016 om 16:14

Het 11tal is niks minder geworden. Mede doordat tibbling niet heeft kunnen spelen de afgelopen wedstrijden(olympische spelen en nu ziek), er een nieuwe trainer is en er 2 nieuwe verdedigers in de basis staan loopt het nog niet. Ik geloof heilig in dat we dit jaar gewoon netjes in het linker rijtje gaan eindigen. De start van Groningen was Groningen onwaardig(op de 2e helft tegen Twente na).

28 augustus 2016 om 14:39

Wat gooi Jij er een hoop onzin uit in een post,tot aan de rode kaart voetbalde Groningen best aardig mee. Na de rode kaart is het tegenhouden,mede Door de mentaliteit van de spelers is het punt binnen gehaald. Trots op de boys,niet verwacht dat ik dat zou zeggen na de eerste 3 wedstrijden.

28 augustus 2016 om 14:52

wat ik zie is dat Go Ahead Eagles beter kan voetballen dan FC Groningen.

28 augustus 2016 om 15:47

Mooi voor je! Je voorspelling dat Groningen gaat degraderen bewijst dat jij verdomd weinig kaas hebt gegeten van voetbal!

28 augustus 2016 om 14:40

Vast alleen de uitslag gezien. Hoe kun je tegen PSV met 10 man aanvallend voetbal spelen

28 augustus 2016 om 14:54

Je doet net alsof een Rode kaart niks is. Je speelt de hele tijd met 1 man minder dus 1 man van PSV kan altijd vrijstaan. Als je dan ook nog tegen PSV moet wordt het moeilijk om echt aan voetballen toe te komen ja..

28 augustus 2016 om 14:56

Hoe had PSV hier met 10-0 moeten winnen als ze maar 6 schoten op doel hadden?

28 augustus 2016 om 15:04

@johnstones... Ze hadden er meer dan 30...

28 augustus 2016 om 15:06

Dan is het toch apart dat er 10 man vrij staat...

28 augustus 2016 om 15:27

Johnstones kijk de statistieken eens na voordat je als een dorpsm*** reageert

28 augustus 2016 om 15:35

Johnstones heeft gewoon gelijk hoor, jij hebt gewoon zand in je vagina. PSV heeft veel schoten, maar er waren er maar 6 op goal. Vooral Hendrix zeg, daar heb ik me een partij aan zitten ergeren.

28 augustus 2016 om 20:27

30 schoten, waarvan 6 op doel.

28 augustus 2016 om 14:59

Groningen was tot de rode kaart gewoon gelijkwaardig en had de grootste kans van de wedstrijd gehad tot dat moment. Wat lul jij een onzin. Zelfs jouw cluppie lukt dat niet bij PSV.

28 augustus 2016 om 15:04

Je kunt veel zeggen over de kwaliteiten van Groningen maar als ze 1 ding hebben bewezen vandaag is het dat ze goed kunnen verdedigen. Dit is de eerste keer in zeer lange tijd dat PSV niet tot scoren komt als ik me niet vergis en dat is echt niet alleen omdat PSV vandaag niet in vorm was.

28 augustus 2016 om 15:08

Oh wat een goede verdediging heeft Groningen zeg, daarom liepen er telkens 10 man van PSV vrij, en kon PSV 30keer gewoon zonder enige druk op goal schieten

28 augustus 2016 om 15:33

Teveel gedronken knul?

28 augustus 2016 om 15:42

Groningen heeft gewoon mazzel gehad, de keeper was top, zoals zo vaak, en verder was t tegenhouden, en te weinig scherpte bij psv. Voetballend laat Groningen weinig zien. Niets nieuws, want het is al tijden niet om aan te gluren. Nijhuis floot wat op de hand van psv,maar psv moet t ook zelf afmaken. Groningen gewoon dramatisch en met mazzel en kunst en vluegwerk een puntje gesprokkeld.

28 augustus 2016 om 22:24

Niet 30 keer op goal, maar 30 keer schieten. Snap je het verschil?

Knap hoor van Groningen met tien man tegen twaalf. Spel lag 20 seconden stil en er kwam weer een minuut bij. Nijhuis floot echt in het voordeel van de topclub vandaag. Wonder dat PSV niet gewonnen heeft door de hulp van Nijhuis.

28 augustus 2016 om 15:07

Misschien moet je een nieuwe klok kopen. Waren duidelijk 2x 2 minuten dat een speler van Groningen met kramp op de grond lag. Daarbij de wissels en tijdrekken en de 7 min zijn verklaard.

Pff 37 schoten tegen 3 van Groningen en nóg niets erin. Zeer frustrerend.

28 augustus 2016 om 14:40

Tjah die schoten van Hendrix kan je er wel 70 van hebben gaan ze er nog niet in. Luuk de jong bepaalt hier de uitslag met zijn missers.

28 augustus 2016 om 15:00

Tja wat voor schoten...

Niet genoeg kwaliteit, kampioenschap verspeelt en wat nog meer?

On topic; zeer matige wedstrijd, genoeg kansen maar afdrukken ho maar. Padt overigens prima gekeept.

Off topic: Schijnbaar mag je niet eens meer zelf zeggen wat je wilt hier. Vrijheid van meningsuiting heet zoiets. Ik denk dat PSV Ziyech moet halen namelijk...

Zooo niet normaal meer die Nijhuis! Na vandaag is het overduidelijk geworden dat hij een Psv supporter is! Gelukkig gingen zijn plannetjes niet door en behaalde Groningen een puntje.

28 augustus 2016 om 14:50

Want? Bacuna had er veel eerder vanaf gemoeten, en hij had nog 2 penals moeten geven. Je hebt niet veel kijk op het spelletje. Jammer

28 augustus 2016 om 19:49

Misschien moeten we de volgende wedstrijd PSV maar met 1-0 voorsprong laten beginnen? Hij had hem misschien eerder rood kunnen geven, maar waar hij nu zijn 2de geel voor kreeg was een tweezijdig duel, beide trokken aan elkaar. Het is toch een contact sport? En 2 extra penalties terwijl de eerste al onterecht was?

PSV werd al genoeg geholpen door Nijhuis.

Terechte 0-0.... Maar o zo blij!

28 augustus 2016 om 14:37

Terecht?

28 augustus 2016 om 14:39

Ja terecht als niemand scoort is dat een terechte eindstand.

28 augustus 2016 om 14:40

Dat slaat natuurlijk nergens op bolhuis. Pech en geluk spelen gewoon een grote factor in elke sport.

28 augustus 2016 om 14:42

Noem jij het echt geluk dat de 0 bij F c Groningen op het bord is gebleven,welke enorme kans had er dan de tweede helft in gemoeten bij Psv?

28 augustus 2016 om 14:44

Sarcasme jongen, als je 3 schoten hebt en de tegenstander 367 dan mag je wel blij zijn dacht ik zo

28 augustus 2016 om 14:45

Genoeg kansen gehad in de tweede helft, o.a. bal van de lijn. Ik snap ook niet waarom je over de tweede helft begint. Zeker niet gezien het feit dat we in de 1e helft een pingel hebben gemist.

28 augustus 2016 om 22:26

En die was niet eens terecht.

Zeer, zeerrrrrr knap van mij cluppie!

28 augustus 2016 om 14:40

Ons cluppie vriend!

28 augustus 2016 om 14:42

Zeker, hoe jammer ik het ook vind, wel hulde voor hoe jullie de boel dicht wisten te houden! Gefeliciteerd met het behaalde punt.

28 augustus 2016 om 14:47

Gefeliciteerd, als luuk in vorm was had hij er 3 gemaakt, maar helaas. Nu moeten we ons focussen op volgende week en gewoon doen wat we altijd doen.

28 augustus 2016 om 14:53

Of als Padt minder in vorm was natuurlijk. Ligt niet altijd aan de spits

28 augustus 2016 om 15:07

Het is niet dat Padt nou echt goed stond te keepen.. Alle schoten waren gewoon zwak of niet op goal...

28 augustus 2016 om 19:37

Niet goed stond te keepen?
Hij heeft zelfs een penalty gestopt!

28 augustus 2016 om 14:52

Knap van joun cluppie? Knap dat psv alles gemist heeft.

Waarom neemt de Jong uberhaupt nog penalty's? Hij mag dat nooit, maar dan ook nooit meer doen!

28 augustus 2016 om 14:43

Pereiro moet ze mijns inziens voortaan maar nemen.

De Jong is inmiddels een zekerheidje geworden wat betreft penalty's.

Hij mist ze vrijwel altijd.

28 augustus 2016 om 14:42

Lijkt mij ook haha. Eigenwijs ventje en hardleers. Nooit meer nemen. Tja dit soort wedstrijden hebben we elk seizoen een stuk of 4 a 5 keer.

28 augustus 2016 om 14:47

Hij mag ze wel nemen maar dan koppend

28 augustus 2016 om 17:50

Stel je voor, De Jong die een penalty neemt tegen Cillesen. Wat zou er dan gebeuren?

28 augustus 2016 om 18:32

De Jong schiet naast/over/tegen de paal en Cillessen gaat te keer alsof die de beslissende penalty stopt in de Champions League finale

Luuk de Jong heeft zeer slecht gespeeld, deze nederlaag ( gelijk spel ) komt ook door hem. Als je een penalty rechtdoor schiet ? waar ben je dan mee bezig ? Hopelijk halen we nog een goede speler voor op de flanken want er moet echt iets gebeuren. Hendriks en willems vond ik nog 1 van de beste.

T is geen ramp maar wel hartstikke onnodig

28 augustus 2016 om 14:44

Ja, wat is dat toch dat we een aantal keer in een seizoen dit soort wedstrijdjes hebben.

28 augustus 2016 om 14:49

Een ding: gemaktzuchtigheid. Je voelt het aankomen. Dan gaan ze ook nog wild die bal voorslingeren vanaf de 60e minuut en dan weet je dat ie niet meer gaat vallen.

Ik denk dat PSV ervaring mist. Of zou het kwaliteit zijn? Of kan het gewoon gebeuren in het begin van het seizoen? Wel heel lekker dit.

Dit ligt niet aan Nijhuis dat PSV die kansen laat liggen, dus dat argument slaat ook nergens op. PSV heeft dit alleen aan zichzelf te danken want Groningen was niks, dure punten dit.

PSV heeft echt een goed aankoopbeleid: ze hebben zelfs Bas Nijhuis in hun zak gestoken!

Jammer dat we nooit cijfers voor de arbitrage kunnen geven!

De Jong en strafschoppen. Cocu heeft toch wel het overwicht om de Jong de strafschoppen niet te laten nemen. Uiteindelijk kost het PSV gewoon 2 punten. Vijf van de negen strafschoppen missem voor een profvoetballen is natuurlijk schandalig.

28 augustus 2016 om 14:38

Ik snap het ook niet.
Guardado, Propper en Locadia zijn betere kandidaten.

28 augustus 2016 om 14:45

Blijkbaar ziet iedereen dat behalve Cocu.

28 augustus 2016 om 14:44

Dit zal voorlopig wel de laatste geweest zijn. Zijn broer is ook erg goed in penalty's nemen

Heerlijk aangekocht van Brands natuurlijk.. Met al die ervaring moet je 10 man van Groningen wel weg kunnen spelen. Wat een zeer matige wedstrijd van PSV zeg. Meer dan een halve wedstrijd tegen 10 man. Hier hadden ze toch 3 punten in huis moeten houden. Moet wel gezegd worden dat Groningen de bus parkeerde, maar dat is niet meer dan logisch als je met 10 man staat. Vond persoonlijk dat de Psvers te veel liepen met de bal ipv de snelle combinatie te zoeken om Groningen kapot te kunnen spelen. Voordat het middenveld van PSV was hier schuldig aan.

Trouwens waar was die Nijhuis mee bezig met 7 min extra tijd? Idiote beslissing van een van de slechtste scheidsrechters van de Eredivisie.

Helden!!!!!! Wat is die nijhuis een flapdro trouwens. Gerechtigheid! FORZA GRONINGEN

Het is wel frustrerend als je met 35 schoten op goal er niet 1 tussen de palen krijgt.
En die penalty was weer slecht hoor.

Het spel was wel goed en we creëren dus ook veel kansen met het spel.
Dat het resultaat niet meezit is jammer, maar geen paniek hoor.

28 augustus 2016 om 14:46

Voor de verandering was de strafschop deze keer wel tussen de palen.

28 augustus 2016 om 14:46

Je slaat de spijker op z'n kop. In vervolg scoren we wel, gewoon veel op afmaken oefenen deze week Oja en Locadia de penals laten nemen.

28 augustus 2016 om 21:01

jimepsv,

Ik zou maar niet teveel op Locadia rekenen, zal me niet verbazen als hij er een tijdje uit is met een liesblessure.

Is te hopen voor hem dat het meevalt, maar hij had er al eerder wat last van hoorde ik.

28 augustus 2016 om 14:52

Is een schot op doel niet altijd tussen de palen? Dat er nu geen ingaat kan gebeuren, die wedstrijden heb je er altijd tussen zitten in een seizoen van 34 wedstrijden.

28 augustus 2016 om 17:22

Theoretisch heb je gelijk.
Maar je weet dat ik doelde op een doelpunt.

Kan iemand mij vertellen hoe de wedstrijd is verlopen? Is het de verdienste van Groningen dat het 0-0 is gebleven of verzuimde PSV het zelf?

28 augustus 2016 om 14:40

PSV verzuimde het vooral zelf, maar vooral Sergio Padt was erg goed.

28 augustus 2016 om 14:42

gron gooide het pot dicht psv stond 70m lang met 10 man op de laatste 30 meter. Maar bal viel er niet in. PSV had ongeveer 40 schoten waarvan maar heel weinig echt op goal ( tussen palen )

28 augustus 2016 om 14:47

Groningen speelt 9-0-0 en PSV schiet 37x waarvan 6 op doel. De Jong verknalt wederom een penalty.

28 augustus 2016 om 14:47

Groningen speelt 9-0-0 en PSV schiet 37x waarvan 6 op doel. De Jong verknalt wederom een penalty.

Kan iemand mij vertellen hoe de wedstrijd is verlopen? Is het de verdienste van Groningen dat het 0-0 is gebleven of verzuimde PSV het zelf?

28 augustus 2016 om 14:52

Precies dit, had het niet beter kunnen verwoorden.

Hoe lang met de jong nog de penalties nemen?
Zijn statistieken zijn schrikbarend slecht.
En dit leek totaal niet op het groningen dat er 4 tegen kreeg van twente. Chapeau.

Zeer zwakke wedstrijd van psv. Waarom Ramselaar er niet eerder inbrengen Philip???

28 augustus 2016 om 14:39

Dat dacht ik eigenlijk ook. Aan het einde v.d. 1e helft al. Waarom nog met vier verdedigers?

28 augustus 2016 om 14:45

Ramselaar moet je ook niet inbrengen 10 minuten voor het einde, als je de ballen in de 16 gaat pompen. Breng dan een man met lengte.

Helaas voor Psv. Ze kunnen niet 'shinen' door een uit-vorm-zijnde Luuk de Jong. Speelt al het voorlopige seizoen slecht. Hoe durft hij die penalty te nemen? Bizar. Ik zie graag de beste winnen, maar ergens ook blij voor Groningen.

Volledig terecht een punt voor Groningen. Hebben vooral na de (overigens terechte) rooie kaart naar hun mogelijkheden gespeeld. Ik hoop dat Marcel weer een middenvelder gaat aantrekken want onze vleugelspelers zijn toch goed genoeg, ongelooflijk dat Cocu maar blijft spelen met Locadia en Narsingh, heb er geen goed woord voor over. Daarnaast Cocu, ben je echt een slappe zak dat je Luuk de Jong niet terecht wijst bij het nemen van de penalty, hoevaak mag hij nog missen?

Overigens heeft zo'n Bacuna echt heel veel mazzel dat hij voetballer is geworden, wat een debiel domme jongen is dat zeg, met zijn grote bek. Ik hoop dat Faber hem nooit meer opstelt.

28 augustus 2016 om 14:44

Dit vind ik echt niet redelijk. PSV heeft meer dan 35 doelpogingen gedaan tegenover 3 voor Groningen. Hoezo verdient Groningen hier iets? Ze hebben alleen maar in hun eigen zestien gestaan. PSV beloonde zichzelf gewoon niet door onscherpe afronding. En ook: Wat is er met die intense haat altijd tegenover Narsingh? Hij doet wel eens dingen fout, maar ook zo veel goed. Met zijn snelheid was hij vandaag eigenlijk doorslaggevend, wederom! Hij is geen Robben, nee. Maar hij was wel verantwoordelijk voor de rode kaart aan Groningen's zijde, en ook verantwoordelijk voor de gegeven penalty. Come on. Statistisch was hij dus de meest invloedrijke man aan Psv's zijde vandaag.

28 augustus 2016 om 15:12

Volgens mij geef ik aan dat Groningen na de rooie kaart naar hun mogelijkheden hebben gespeeld, vind jij dan dat ze heel naïef moeten gaan aanvallen met 10 man? En het is leuk dat PSV meer dan 35 doelpogingen heeft gehad, maar daar zaten ook die 10 schoten bij die meer dan 10 meter over gingen. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft PSV daadwerkelijk gehad? Bar weinig inderdaad. En geen enkele PSV supporter haat Narsingh, de meeste vinden hem niet goed genoeg en dat is hij ook niet. Dat is iets heel anders dan haten. De enige keer dat hij vandaag doorslaggevend was, was bij het penalty moment (waarbij ik me afvraag of die wel terecht was) Hoevaak heeft Narsingh daarna zijn man nog gepasseerd of een goede voorzet gegeven? Narsingh en Locadia zijn gewoon niet goed genoeg voor Psv, dat jij dat niet wilt inzien daar kan ik niks aandoen.

Wat een slechte wanprestatie, merendeels van de wedstrijd tegen 10 man niet kunnen scoren is toch gebrek hebben aan spelers die goals kunnen zetten. vanuit het middenveld kom er gewoon te weinig goals en over de flankspelers maar te zwijgen, en als luuk ze niet maakt dan houd het al snel op.

Het is knap dat FC Groningen er een punt aan over heeft gehouden. Maar wat een pover elftal is dat geworden zeg? Verders vond ik het een waardeloze penalty die gegeven is en genomen is. Zo zie je maar weer dat ook PSV zijn punten zal gaan laten liggen dit seizoen. Jan Boskamp zal zo langzamerhand niet te houden zijn.

28 augustus 2016 om 14:44

Nieuwe trainer. Geef het wat meer tijd

Als neutrale supporter moet ik echt zeggen dat ik Jetro Willems echt goed vond spelen. Heel gevaarlijk aan de zijkant met zijn voorzetten. Andere uitblinker was natuurlijk Sergio Padt. Ik vond Luuk de Jong en Guardado daarnaast vrij matig.

28 augustus 2016 om 14:41

Guardado speelde gewoon normaal, de Jong was wel matig.

PSV misschien meer kansen, maar dit verdiende Groningen gewoon! Wat was die nijhuis voor psv zeg! Ongeloofelijk

Bedankt Luuk de Jong waarom blijft hij nog penalty's nemen wat een prutser . Onnodig puntverlies PSV had hier moeten winnen.

Je kan natuurlijk wel blij zijn bij puntenverlies van PSV, maar verdiend? Ik hoor net iets van 37 schoten.

28 augustus 2016 om 14:42

ik zie geen reden waarom groningen dit zou verdienen, als psv gewoon grotendeels van alle kansen benutten zou het gewoon 4-0 zijn geworden, maar aangezien psv daar nog wel een handje van heeft om erg veel kansen te missen om uiteindelijk een te maken.

28 augustus 2016 om 14:49

Ze verdienen dit op basis van vechten tegen 11 man en een 12de in donker pakje

28 augustus 2016 om 14:58

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, het is knap dat ze tegen 11 man de 0 houden, maar ze zijn ook niet verder gekomen dan dat en verders stelt groningen totaal niets voor, dus het is maar net hoe jij het 'verdient' beredeneerd.

28 augustus 2016 om 14:43

Die moeten er wel in dan. PSV moet dit gewoon uitspelen maar zijn schijnbaar minder goed dan ze zelf denken.

28 augustus 2016 om 14:52

Van die 37 schoten vlogen er minstens 30 het stadion uit. Dus vandaar.

Nee zonder grap,

Groningen vocht voor elke meter en hield knap stand, Het is logisch dat PSV zo domineert, Met 10 man ga je niet aanvallen als je in de 1e 3 wedstrijden al 11 goals om de oren hebt gehad.

28 augustus 2016 om 22:32

... waarvan 6 tussen de palen .... PSV was (gelukkig) zeer slordig vandaag.

Opvallend dat Psv fans niks zeggen over de scheids. Als dit tegen hun was gebeurt tegen bijvoorbeeld Ajax was de site ontploft.

28 augustus 2016 om 15:13

Wat moet je erover zeggen dan? Tijd bijtrekken klopte. 2x2 min wwgens kramp ( kijk wedstrijd maat terug met je stopwatch). Daarbij de wissels x 0.5 min. En nog tijdrekken. Dus wat is er mis met 7 min? Penalty cadeau gedaan en 1 penalty niet gegeven. Ook geen voordeel dus. En rood was ook normaal. Zelfs Faber zag het al. Dus??

28 augustus 2016 om 15:32

Ik ben het wel met je eens dat de scheids licht in het voordeel van PSV floot vandaag. Overdrijven is echter ook een vak, ik kan me een handsbal en een elleboog in de 16 herinneren waar makkelijk een strafschop voor gegeven kon worden. Daarnaast is het ook niet zo gek dat de aanvallende ploeg veel overtredingen tegen krijgt en er zelf minder maakt waardoor het al gauw lijkt alsof de scheids partijdig is. Die rode kaart voor Bacuna was gewoon meer dan terecht, die bleef maar kutten.

28 augustus 2016 om 19:36

Ja, daarom liet Faber de vervanger van Bacuna al warmlopen; omdat de scheids tegen zat. Of toch omdat Bacuna een ongelooflijk domme voetballer is en iedereen die tweede gele kaart aan zag komen...

Nijhuis uit, altijd lastig. wat een ongelooflijke kut scheids is dat toch.. En PSV had gewoon zijn kansen moeten afmaken.. maar uiteraard trots op mijn cluppie heerlijk gevochten

Wat een schijtwedstrijd was dit! Man man man! Sowieso is het idioot dat we nog steeds niet die penalty's er gewoon in schieten. Op dit niveau is dat onacceptabel. Luuk de Jong vond ik echt zwak. Nou ja, elk seizoen heb je ook wel een wedstrijd dat de bal er gewoon niet in wilt. Soms heb je mazzel en rolt de 1-0 erin, soms heb je pech en wil het doelpunt niet vallen. Gelukkig is het seizoen nog lang en kan dit nog rechtgezet worden.

Volledig terecht, knap van Groningen dat ze het vol hebben gehouden.

Met 12 tegen 10 een punt pakken in Eindhoven is pure winst.Bacuna maar ff maandje uit de picture halen en praten met die gast.Nijhuis heeft nogmaals bewezen dat hij er alles aan doet om Grunn te benadelen..was al bekend.Jammer voor hem is zijn toto verkloot.

Haller krijgt vaak kritiek, omdat een gedeelde van zijn goals uit penalty bestaan. Maar kijk maar eens hoe belangrijk het is om een penalty killer in je team te hebben. De Jong is dat namelijk niet.

Iemand de wedstrijd gezien? Ik zette de TV aan om Ajax te kijken maar PSV was nog bezig, met 7 minuten blessuretijd.. volgens mij loopt een wedstrijd normaal niet zo lang uit zelfs niet met 7 minuten blessuretijd dus iemand die kan uitleggen waarom de wedstrijd zo uitliep en waar die 7 minuten vandaan komen?

28 augustus 2016 om 14:52

Belachelijk veel tijdrekken van Groningen

28 augustus 2016 om 15:28

Thanks!

28 augustus 2016 om 22:36

PSV moest winnen van Nijhuis. Het lukte PSV niet binnen 90 minuten. Toen moest er nog van alles bij verzonnen worden. Zelfs de extra tijd werd nog even 2 x verlengd met 1 minuut. Nog nooit gezien, maar bij Nijhuis. Anyways, het hielp Psv niet en Nijhuis verloor de toto.

Nijhuis maar een tijdje in de Jupiler League laten fluiten? Wat een idioot is dat zeg. Desalniettemin ontzettend blij verrast dat we van de 0 punten af zijn. Manier waarop kan me geen ene moer schelen. We spelen zo lang met een man minder en dat maakt het extra mooi. Memisevic en Larsen kunnen straks het nieuwe centrale duo worden hoop ik. Het is een mooie zondag.

Ach zo'n wedstrijden heb er altijd wel tussen zitten. 27 schoten, 75% balbezit, pingel missen. Pure pech.

28 augustus 2016 om 14:48

De kunst is dan wel om deze wedstrijden om te zetten in winst

28 augustus 2016 om 15:11

Een strafschop missen is geen pech maar pure onkunde zeker in het geval van de Jong.

Nijhuis gedroeg zich als een schaamteloze thuisfluiter. Mijn god.

28 augustus 2016 om 14:48

Was mij niet opgevallen haha...deze man verdiend degradatie naar de hoofdklasse.En maar ff onderzoek naar zijn gokgedrag.

Schande dat Luuk de Jong zomaar penalty's mag missen. Niemand die er wat van zegt. Dat is gewoon niet de bedoeling. Je mag je aanvoerder best uitschelden als hij het slecht doet. Maar niemand durft zijn mond open te doen. Te triest voor woorden.
Onbegrijpelijk ook dat Narsingh keer op keer in de basis wordt opgesteld. Hij is nog steeds de zwakste schakel in de ploeg. Waarom niet gewoon Pereiro laten starten? Die maakt altijd een betere indruk dan Narsingh.
Guardado viel me ook vies tegen. Over hem wordt altijd gezegd dat hij het tempo bepaalt, maar hij is de enige die deze wedstrijd de bal steeds 5 keer moest aanraken. Propper, Hendrix, Pereiro, Arias, Isimat, allemaal lieten ze de bal snel rondgaan, maar Guardado wilde steeds een dribbel maken.

Ongeloofelijk dat we dit niet gewonnen hebben. Echt, ik kan er met mijn kop niet bij. D'r ontbrak maar een ding: een goal. Oja en Philip: laat Locadia die penals maar nemen aangezien Pereiro op de bank zit.

28 augustus 2016 om 14:50

Waarom Locadia? Ik heb dan nog liever een Pröpper, Guardado die de pingels neemt.

28 augustus 2016 om 14:56

Locadia schiet net zoals Guardado en Propper gericht, alleen hij schiet ze ook nog eens hard. Dat is i.m.o. de belangrijkste reden om hem de penals te laten nemen.

maak jullie niet druk mede psv'ers aan het einde vd rit hebben we die schaal toch weer in de handen!

Ontzettend tevreden, goed tegengehouden en prima verdedigd. Nijhuis de lachers op z'n hand met zijn waardeloze optreden van vandaag.
Na de rode kaar viel er weinig te genieten, maar toch trots met dat ene puntje.

Blijft vreemd dat de Jong nog steeds penalties mag nemen. Zou Cocu het hem dan nu wel gaan verbieden of blijft hij met een plaat voor de kop rondlopen dat er niets aan de hand is als de Jong penalties neemt?
Ik neem aan dat de Jong nu zelf toch ook wel inziet dat ie nooit meer penalties moet nemen. Van de laatste zes heeft ie er drie gemist.

Als je zoveel cadeautjes in de schoot geworpen krijgt en nog steeds niet bij machte bent om in eigen huis een doelpunt te maken tegen 10 man van Groningen, mag je gerust spreken van een schandalig slechte resultaat...

Heerlijk resultaat, wat hebben ze gestreden! Verdediging stond eindelijk zoals het moet. Op het middenveld mis je nu Tibbling, dat was wel een aderlating. Linssen op 10 vond ik ook niks, heeft weinig goeds gedaan. Bacuna komende tijd maar even met de beloften mee doen. Ontzettend veel potentie, maar wat een oerdomme rode kaart (al vond ik de manier waarop Nijhuis hem gaf wel merkwaardig). En laten we het verder maar niet over laatstgenoemde hebben. We hebben natuurlijk de hele tijd met 10 tegen 12 gespeeld. Maar dat maakt het resultaat natuurlijk des te knapper!

Psv domineerde de wedstrijd, maar wel slecht dat het niet heeft gescoord. Voortaan gewoon Pereiro opstellen, die man heeft zoveel techniek en voegt veel meer toe dan Locadia.

De Jong is wel minder de laatste tijd, dat moet wel beter.

28 augustus 2016 om 15:02

Loca op de jong zn plek, pereiro op die van Loca en dan Narsingh erbij houden voor de snelheid, de Jong maar even laten zien dat die band niet alles is, dat prestaties ook enigszins van belang zijn bij PSV

Groningen goed gedaan, geweldig hoe past zijn doel leeg houdt

Ongelofelijk hoe opzichtig Nijhuis in PSV voor floot. Na de rode kaart terecht de boel dicht gespijkerd en de 0-0 verdedigd. Hopelijk is dit het keerpunt voor Groningen.

Overigens kan PSV absoluut niet zeiken over antivoetbal, want zo speelde PSV ook tegen bijvoorbeeld AtleticoMadrid. Puur bij jezelf zoeken dat je al die cadeautjes van Nijhuis niet uit pakt...

Bacuna voorlopig maar even terug naar de beloften.

Misschien is de uitslag een beetje geflatteerd maar Groningen heeft vandaag keihard gevochten voor het punt en die hebben ze dan ook verdiend. Als je als PSV niks anders kunt dan waardeloze afstandsschoten en slechte voorzetten leveren dan roep je het ook over jezelf af. PSV was ook erg voorspelbaar, balletje van Willems op de Jong die mijlenver naast of over gaat, balletje van Pereiro naast of over en Hendrix en Pröpper die alleen maar van afstand schieten. Guardado gaf de hele tijd hoge ballen in de 16 maar we konden allemaal zien dat Luuk geen pepernoot zou raken. Dan denk ik bij mezelf ga het zoeken in de kleine ruimtes, creativiteit genoeg. De Jong speelt de laatste tijd natuurlijk sowieso als een natte krant maarja dat is even niet anders, die moet gewoon zijn vorm hervinden. PSV speelde vandaag erg matig met Locadia, Narsingh, de Jong en Pereiro als toppunt. Ik snap overigens ook niet waarom Locadia en/of Pereiro op de flanken staan want het zijn beide absoluut geen flankspelers. Dan kun je wel zeggen dat Willems met voorzetten komt maar die lijkt ook een beetje uit vorm te zijn. Al met al zijn er een aantal spelers duidelijk uit vorm en vandaag zat het gewoon even tegen. Groningen gefeliciteerd met het punt en hopelijk winnen we de volgende wedstrijd wél.

Geen 1 vlot lopende aanval. Geen goed uitgespeelde aanvallen. Elke bal maar hoog voor de pot gooien. Weinig creativiteit. Ondanks de scheids terecht niet gewonnen.

28 augustus 2016 om 15:27

Psv moet daarom een bewegelijke spits aantrekken die ook een mannetje kan uitkappen en de verdedigers dol kan spelen.

Memiševic en Larsen sterk cetraal duo ! Nu elke week de punten verzamlen en steeds wat dichter komen waar je thuis hoort.(linker rijtje/playoffs)

Cocu moet eens keer ballen tonen en De Jong op bank houden of eerder wisselen tijdens de wedstrijd. De puntenverlies is puur te wijten aan De Jong die de strafschop heeft gemist.

28 augustus 2016 om 15:41

Goed, dan zet je dus De Jong op de bank. En wie ga je dan in de spits zetten? Locadia? Die doet het momenteel zelfs nog slechter. En verder heeft PSV gewoon geen spitsen.

28 augustus 2016 om 16:56

Zoals de jong vandaag speelde kan je beter gewoon met 10 man spelen, die heeft echt helemaal niks goed gedaan. Blijf erbij dat hij veel te beperkt is voor een spits van een topclub, en ja, doe mij maar locadia.

28 augustus 2016 om 16:36

Dat zou ik juist (nog) niet doen, dat is slecht voor het vertrouwen van de Jong. Hij komt er echt wel weer bovenop dat weet ik zeker en daarbij, wie wil je er dan neerzetten ? Locadia bakt er ook weinig van en verder zitten er eigenlijk geen spitsen in de selectie. Misschien dat Pereiro een keer voor de Jong moet spelen maar we moeten het voorlopig nog maar even afwachten denk ik.

29 augustus 2016 om 08:22

De Jong is hopeloos uit vorm. Misschien moet Cocu maar die signaal maar geven aan De Jong. Niemand is groter dan de club.

Meer dan verdiende punt voor de FC. ..nijhuis heeft er alles aan gedaan om psv te helpen maar helaas ...zelfs dat hielp psv niet ....strafschop was lachertje. .rode kaart geeft hij in eerste instantie niet ..pas als ze van psv dat zeggen. ...ZEVEN minuten blessure tijd ....niet normaal ...kortom ...eindelijk weer eens een goed fc groningen gezien ...

Achteraf was het voor PSV beter geweest als Groningen die rode kaart niet had gekregen, want daarna deden ze echt helemaal niets anders meer dan tegenhouden. Misschien dat ze met elf man wat meer waren blijven voetballen en dat je dan iets meer ruimte had gekregen. Zo was het gewoon een hele vervelende wedstrijd.

supertrots op m'n cluppie. Verdediging staat nu goed en met tibbling erbij staat er toch een aardig teampie.
Toch vervelend om altijd te zien dat de topclubs de scheids altijd zo mee hebben in de thuiswedstrijden, gelukkig had het deze keer geen effect.
Op naar sparta thuis!

Good old PSV, punten morsen op een dag zonder problemen. Tja, leuk voor de titelstrijd!

Wat een nare wedstrijd. Zo dom puntverlies. Vreselijk! Had gehoopt dat dit er inmiddels uit zou zijn. Bah bah bah!

Kom maar weer van die roze wolk af de Jong. De laatste tijd wat teveel op de voorgrond met meningen. Eerst maar weer eens echt goed gaan voetballen en je mag nog niet eens ontevreden zijn over de arbitrage vandaag. Gaat het weer dezelfde kant op als vorig jaar??

Na Ajax-Roda waarin Nijhuis de laatste 10 minuten vreselijk aan het marchanderen was heeft die vandaag echt kleur bekend. Ook een mooi voorbeeld hiervan, die vrije trap van PSV die ze tegen de elleboog van de Jong aan pompten en PSV gewoon doodleuk een corner kreeg. Echt bizar dat dit kan in Nederland.

Wat een arrogantie. Net als vorig jaar zeker denken dat het een zekerheidje is. Psv gaat dit jaar het heel zwaar krijgen. Als tandem hakim, davy, en bertrand elkaar vinden dan heeft psv een serieus probleem.

Hahah al deze reacties dat Nijhuis partijdig floot. Wat een bekrompen gedachtegang heb je dan en weinig kijk op voetbal. De enige partijdigen zijn de mensen zulke onzin verkondigen. Alleen de penalty niet goed ingeschat maar dat kan gebeuren. Ook twee keer een penalty niet voor gefloten dus dat maakt verder niet zoveel uit. De blessuretijd van 7 minuten daar was objectief naar gehandeld; gewoon de tijd opgeteld van de blessures en tijdrekken. Ik snap niet hoe dom mensen kunnen zijn, sorry hoor.

Over de wedstrijd: ongeconcentreerd PSV en een goed verdedigend Groningen. PSV slap in de beslissende pass en niet scherp in de afronding. Vooral Luuk de Jong, wat speelde hij een belabberde pot. Guardado, Moreno en isi haalde redelijk hun niveau verder veel spelers ondermaats gepresteerd.

Eigenlijk was het 12 tegen 10, want Bas Nijhuis was behoorlijk
op de hand van Psv. Onterechte penalty, onterecht tweede geel;
laten we het er maar op houden dat het ook niet Basdag was.....

28 augustus 2016 om 19:02

Haha gast voor de scheidsrechter is het gewoon een optelsom. Hij had nog duidelijk gezegd laatste keer en anders tweede geel tegen bacuna. Hij moet blij zijn dat hij er niet eerder afging kinderachtig gedrag daar ook nog bij. Slecht voorbeeld voor een prof. Daarbij had PSV nog twee penalty's moeten krijgen als jij een normale bril had had je dat gezien. Gewoon slechte pot van PSV klaar.

28 augustus 2016 om 19:18

Ik ben het met pinko eens. Het leek wel alsof Nijhuis er belang bij had dat PSV zou gaan winnen. Hij floot wel zo verschrikkelijk in Eindhovens voordeel dat ik dacht dat er een belchinees op de tribune zat.

Makkelijk gegeven rood (zowel de 1e gele kaart was onzin als de 2e).
Onterechte penalty
7 minuten blessuretijd, terwijl er niet noemenswaardig veel stilgelegde wedstrijdtijd was.

Oftewel Nijhuis had belang bij een PSV overwinning, of hij floot werkelijk verschrikkelijk slecht. Ik hoop op het 2e....

28 augustus 2016 om 20:52

Soms is het niet jouw dag. Gold voor PSV en voor Bas Nijhuis.
Dat kon worden gezien zonder bril - maar als die gekleurd is;-))).

29 augustus 2016 om 01:21

Hoezo kinderachtiggedrag, als je toch weet dat die 2e gele kaart 100% onterecht is dan mag je terecht boos worden. Eigenlijk moest die Narsingh een gele kaart krijgen voor een schwalbe.

Groningen kun je niks verwijten, met 10 man in Eindhoven tegen 12 man spelen... Uiteraard ga je dan met je elftal rond je eigen 16 hangen. Zeker als je nog geen enkel punt behaald hebt. Eve terug naar de basis en pakken wat je pakken kan.

Padt ontwikkelt zich tot een aardige keeper voor Groningen. Vind hem wel nog altijd geen topsportlichaam hebben. Het oogt allemaal wat mollig, dat kan toch echt niet in mijn ogen, zelfs niet als keeper. Verder heeft hij Groningen wel op de been gehouden vandaag, mist de Jong wederom een slappe penalty en komt er ook nog steeds 0 creativiteit vanaf de vleugels.

Psv gaat het tegen elke verdedigend ingestelde ploeg erg pittig krijgen. Komen ze tegen een voetballend elftal dat ruimtes weggeeft zoals Zwolle, walsen ze er overheen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren