Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bankzitter van 75 miljoen euro krijgt bijval: ‘Hij verdient meer tijd'

Laatste update:
/

James Rodriguez werd in 2014 voor 75 miljoen euro door Real Madrid overgenomen van AS Monaco. Na een sterk eerste jaar, ging het vorig seizoen al wat minder met de Colombiaan, terwijl hij ook dit seizoen niet op een basisplaats lijkt te hoeven rekenen. Faustino Asprilla, voormalig speler van onder meer Parma en Newcastle United, vindt dat zijn landgenoot meer krediet verdient bij de Koninklijke.

In zijn eerste seizoen kwam James nog tot zeventien doelpunten en achttien assists in alle competities. Mede door blessureleed en een mindere vorm kwam hij vorig seizoen niet meer wekelijks in actie onder trainer Zinédine Zidane. “Als hij zijn kwaliteiten niet kan laten zien, dan is dat omdat de trainer geen plan voor hem heeft”, zegt de 57-voudig oud-international van Colombia tegen Onda Cero. “Hij moet James drie of vier wedstrijden laten staan. Als hij slecht speelt moet hij hem van het veld halen en hem naar de beloften sturen, maar geef hem in ieder geval de kans.”

Volgens Asprilla heeft het vertrek van Carlo Ancelotti bij Real Madrid James geen goed gedaan. “Toen hij bij Real Madrid kwam kreeg hij de kans van Carlo Ancelotti. Het is geen toeval dat hij beter speelde onder de Italiaan dan vanaf het moment dat Zidane werd aangesteld. We hebben het hier wel over de topscorer van het afagelopen WK. Hij verdient tijd en respect”, aldus Asprilla. James kwam afgelopen weekend een klein kwartier in actie in de uitwedstrijd tegen Real Sociedad (3-0 winst).

James Rodriguez moet altijd in de basis staan bij Real Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niemand moet altijd in de basis staan. Als James niet goed speelt moet hij niet vanwege 80m wel staan. Daarnaast lijkt het me dat het constante zeuren van landgenoten absoluut niet bevordelijk is voor zn situatie

25 augustus 2016 om 11:25

Wegtrappen die gast, ik denk dat Perez gewoon geen verlies op hem wil maken en logisch, maar Asensio is al veel beter dan deze James, krediet moet je verdienen niet verwachten

25 augustus 2016 om 11:29

Je spreekt je zelf zo keihard tegen. James is de gene die juist de krediet heeft verdiend. Asensio moet zijne nog verdienen maar toch wil je James zo snel eruit kicken voor een talent? Lekker ondankbaar.

25 augustus 2016 om 19:27

Insane, reageer anders gewoon niet man.. James is in vorm 2x de speler die Asensio is, en hij heeft ook nog een grotere potentie dan Asensio, ookal heeft hij een minder jaar achter de rug.. Zeggen dat Asensio beter is dan James is net als zeggen dat Rabiot beter is dan Verratti..

25 augustus 2016 om 21:01

Insane, je kraamt wel onzin nu. Ik ben zelf ook een RM fan maar laten we eerlijk zijn, we kunnen nog niet over Asenaio oordelen. Pas in de winterstop kunnen we beginnen met het beoordelen. Met zulke talenten weet je nooit of ze constant gaan presteren. James heeft toch wel meer laten zien en met zijn kwaliteiten mits hij fit is hoort hij dan wel in de basis. Zo niet, dan moet hij harder werken tijdens de training sessies.

25 augustus 2016 om 23:17

Insane zit nog in de puberteit, geen kritiek op hem a.u.b. haha. Respect voor alle real fans op voetbalzone die altijd respect tonen

25 augustus 2016 om 11:30

Jawel messi en ronaldo moeten altijd in de basis staan.

25 augustus 2016 om 13:03

Ja omdat ze altijd goed spelen, stel dat ze dit niet meer zouden doen op de een of andere manier verdienen ook zij het niet.

Begrijp dit soort dingen niet. Het was een dure voetballer die één jaar leuk heeft gepresteerd. Nu lukt het niet en moet Real opeens gaan proberen hem aan het voetballen te krijgen.
Als je naar de top 10 in de wereld gaat dan weet je toch dat ze je eigen niet meer bij de hand gaan nemen? Lukt het niet, zorg dan je een transfer krijgt en gaat lekker voetballen.

25 augustus 2016 om 10:25

Je vergeet alleen dat real hem niet wil laten gaan voor minder dan 80. En dat gaat echt niemand betalen.Dit is hetzelfde verhaal van heel veel top spelers. Die naar een grote club gaan. Daarom moet je dit juist slim spelen. Bij weinig speelminuten transfervrij of voor een beperkt bedrag mogen vertrekken. En anders contract niet tekenen.

25 augustus 2016 om 10:28

@fc footbal das op zich een goed idee, maar dan krijg je ook minder salaris. En dat hebben de meeste voetballers er niet voor over.

25 augustus 2016 om 10:32

Tsja dan moet je maar gewoon kiezen voor het voetbal in plaats van je bankrekening. Gaat me niet vertellen dat de voetbalwereld er 3 jaar geleden heel anders uitzag. Je wil toch prof zijn? Dan hoort een beetje nadenken er ook bij. Nu gaat het natuurlijk om een collega die dit zegt dus wil James niet direct afvallen. Maar denk dat mijn standpunt hierin wel duidelijk is.

25 augustus 2016 om 10:27

James heeft door omstandigheden pech dat hij niet in de basis staat. Onder Ancelotti was hij een van de uitblinkers, vooral toen Real 4-4-2 speelde met dat ultra aanvallende middenveld gevormd met Isco, Kroos, Modric en James. Het beste Real Madrid van de laatste 10 jaar naar mijn mening. Maar Bale was ineens niet meer geblesseerd en moest koste wat het kost weer de basis in waardoor er veranderingen plaats vonden en de resultaten ineens neerwaarts gingen en waardoor Ancelotti zijn baan kwijt raakte. Toen kwam er een andere coach die liever met de punt naar achteren speelt, oftewel met een verdedigende middenvelder. Dat betekende dus het einde van James. Beter voor James dat hij vertrekt naar een andere club, waar hij wel in de basis staat. Het is zonde om zo'n prachtige voetballer te zien rotten op de bank.

25 augustus 2016 om 11:38

James is gewoon een hele goede voetballer, maar past momenteel niet in het systeem van Zidane (net als Isco). Als hij invalt laat hij ook te weinig zien. Hij kan ook beter vertrekken want kroos en modric gaat hij niet uit de basis spelen. Ik denk ook persoonlijk dat Zidane meer fan is van Asensio en hem veel minuten gaat geven dit seizoen. Nu kan real madrid nog een leuk bedrag krijgen voor James dus de beste optie is verkopen

Ben het oneens met deze legende.
Bij Real gaat het om de gehele selectie het gaat al jaren niet meer om 11 spelers. Iedereen die dat denkt snapt het sws al niet.

James krijgt kansen zat wellicht niet als basiskracht maar niemand bij Real staat serieus basis dat geldt enkel voor Ramos , Pepe Marcelo en CR en Modric mits fit, de rest is niet zeker van basisplaats en dat geldt ook voor James.
James moet de lat gewoon hoger leggen en beter beginnen te spelen.
Ik vind hem een geweldige speler en ik wil helemaal niet dat hij weg moet
maar ik kan er niet omheen dat hij gewoon ondermaats presteert als hij minuten krijgt.
Dus James please zet hem op!

25 augustus 2016 om 10:28

Er is gewoon een duidelijke basiself, wie dus allemaal zeker zijn van een basisplaats. Suggereren dat individuen als Kroos, Benzema, en Bale er niet zeker van zijn is van de zotte.

25 augustus 2016 om 10:42

Sinds Mou is dat allang niet meer het geval en terecht ook want geen 11 spelers houden zoiets seizoen vol, en sws zijn vele van ze vaak geblesseerd.
Varane heeft ook geen basisplek altijd :s
Om maar 1 vb te noemen. Het gaat om de selectie. En allemaal moeten strijden voor een plek inclusief James.
De basis elf is eerder gewoon de beste 11 van de selectie op t moment, maar dat wil nog niet zeggen basis perse anders zou je elke week diezelfde spelers zien en we weten allemaal dat dat elke week zowat verschilt.

25 augustus 2016 om 10:52

Ja, natuurlijk speelt de basiself niet elke week. Dat is vanzelfsprekend. Zij moeten rusten en de bankspelers moeten spelen. Zeker als je ziet wie er op de bank zitten. Dat zijn geen lolly likkende peuters, maar klasse individuen die net zo goed in de basis hadden kunnen staan. Zidane zal hen dus zo vaak mogelijk gebruiken, die luxe heeft hij.

Maar er is een duidelijke basiself. De elf die het afgelopen seizoen ook de basis elf waren.

25 augustus 2016 om 10:58

Dan zijn ze geen basis.
Het is rouleersysteem waarbij de beste op t moment spelen.
Een james hoort in prinicpe ook basis te staan maar ja hij presteert niet goed genoeg, en of een Isco?etc.
Er zijn enkele spelers die slecht mogen spelen en de volgende pot gewoon er in mogen blijven en CR is een goed vb. Dat noem ik eerder een basisklant.maar lang niet allemaal hebben zo een status.

extra note: en ook afhankelijk van tegenstander! Als er echt basis elf was zouden al die elf nagenoeg altijd spelen tegen elke tegenstander dat is gewoonweg niet het geval.

25 augustus 2016 om 11:08

Je begrijpt het idee van 'basis' niet.

25 augustus 2016 om 11:10

Of jij snapt rouleersysteem niet haha..

25 augustus 2016 om 11:55

Er is gewoon geen vaste basiself. Zo simpel is t. Bijna elke wedstrijd wel op 2 posities een verandering. De ene keer spelen Kovacic en Danilo. De andere keer spelen Casemiro en Carvajal. Om maar een vb te noemen.

25 augustus 2016 om 12:11

Nee, zo simpel is het niet. Jullie begrijpen niet wat 'basis' inhoudt. Er is een basis, en de bankspelers wisselen basisspelers af. Een basis gaat dus samen met rouleren, wat jullie zien als twee geheel van elkaar losstaande begrippen.

25 augustus 2016 om 12:26

Er is een selectie!

Ik weet heus wel wat je bedoeld Gutihaz maar nogmaals als een bepaalde speler laten we zeggen CR 5x achter elkaar slecht speelt dan mag hij gewoon de 6e keer ook blijven. DAT noem ik een vaste waarde als in basis.
Dat geldt vooral bij hem maar niet elke speler van die elf die jij bedoelt heeft dat voordeel.
En daarmee zeg ik toch niet iets vreemds?
Als er echt een basis elf was houd dat imo in dat ze net als CR ook slechte potten mogen hebben om vervolgens aan te blijven (om enkel gewisseld te worden bij blessure) dit gebeurt echt niet altijd.

Spelen ze (die zogenaamde basis) niet goed zal je gewoon zien dat er even iemand anders in valt in de plaats. Dan hoezo noem je diegene basis?
Het neigt gewoon eerder imo naar rouleren dan een vaste 11 zoals jij schetst.. en dat is maar goed ook.
Enfin, vond het wel genoeg geweest in dit draadje te typen , anders gaan we teveel dingen herhalen, en eruit komen zal dan toch niet lukken
James moet gewoon harder zijn best doen.

25 augustus 2016 om 12:41

''spelen ze (die zogenaamde basis) niet goed zal je gewoon zien dat er even iemand anders in valt in de plaats. Dan hoezo noem je diegene basis?''

Je beantwoordt je vraag met de zin ervoor. Je zegt dat je het begrijpt, maar je begrijpt dus nog niet wat basis inhoudt. Een basis is een fundament. Datgene waarmee je begint en waarop je bouwt. Navas, Marcelo, Pepe, Ramos, Carvajal, Casemiro, Kroos, Modric, Ronaldo, Benzema, Bale; dit is de basis. Dat er gewisseld wordt wanneer zij onvoldoende spelen, betekent niet dat zij geen basisspelers zijn, en er zijn uiteraard verschillende maten in basisspelers. Christus.

Dat hij een hoge top heeft is wel duidelijk. Zijn normale kunnen is echter maar middelmaat als je het mij vraagt.
Hoort zeker op een gemiddelde dag niet thuis in de basis van een absolute topclub.
En meer tijd nodig? Onzin. Hij heeft gewoon zijn vorm weer nodig, dan staat hij in de basis.

tja je zit bij real madrid...daar lopen meer dan 20 goede voetballers.
Al die spelers kun je niet steeds 4 wedstrijden de kans geven om zich te laten zien.

Daarvoor heb je ook trainingen en invalbeurten. Das niet altijd even makkelijk, maar daarvoor is het een topploeg. De beste spelers komen normaal gesproken wel boven drijven.

En dat ie topscorer van het WK was is leuk maar zegt ook niet zo veel. Dat waren 6 wedstrijden. 6 goede wedstrijden maken je geen wereldtopper en bieden geen garantie op een heel seizoen aan goede prestaties.
Oleg Salenko is ook een keer topscorer van het wk geweest.

Ik vind persoonlijk dat de komst van James onnodig was. Zijn komst zorgde ook voor het vertrek van Di Maria,die veel beter is dan James. Verder denk ik niet dat hij modric en kroos uit de basis gaat spelen.

Hij zou naar Juventus gaan wordt gezegd, omdat hij daar net een villa heeft gekocht.. Totaal geen idee of dit klopt maar James zou wel beter vertrekken bij Real..

25 augustus 2016 om 13:58

Spelers kopen wel vaker villa's in andere landen, als vastgoed investeringen, dat brengt op, James naar Juve zal niet gebeuren en mag niet gebeuren, totaal geen Juve materiaal want die jongen heeft gewoon niet de Juve mentaliteit vrees ik, vind hem ook vreselijk overschat, aardige speler als het allemaal loopt, maar zelfs Isco schat ik hoger in, aangezien die Malaga destijds op sleeptouw nam. Bovendien is James veel en veel te duur, nee, laat maar lekker zitten die knaap.

Wat een luxe probleem heeft Real ook zeg pfft. Wel jammer om op de bank te belanden zo onder Zidane, maar tja die man heeft zoveel keuzes. Als ik James was en ik kon na Bayern/juve/atletico/psg voor basisplaats dan zou ik er niet over twijfelen. In Europa zijn het allemaal topclubs en maken ze kans op CL zo veel betere kansen krijgt Real of Barca ook weer niet tegenover die 4 in CL.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren