Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Groningen wil van Maduro af: ‘Werken mee aan vertrek’

Laatste update:

FC Groningen is bereid om mee te werken aan een vertrek van Hedwiges Maduro. De verdediger annex middenvelder begon in de eerste twee competitiewedstrijden van dit seizoen nog in de basis, maar maakte geen goede indruk en belandde voor het treffen met FC Twente op de bank. Hans Nijland laat nu weten dat Maduro in de slotfase van deze transferperiode weg mag.

/

Volgens de algemeen directeur is Maduro fit en traint hij goed, maar Groningen had andere verwachtingen van de samenwerking. “We werken mee aan zijn vertrek”, zegt Nijland in gesprek met Voetbal International. “Een speler met zijn staat van dienst moet niet bij FC Groningen op de bank eindigen.” Het is niet bekend of Groningen nog een transfersom vraag en zo ja, aan welke prijs de huidige hekkensluiter van de ranglijst denkt.

De 31-jarige Maduro tekende vorig jaar een contract bij Groningen en speelde tot dusver dertig competitiewedstrijden voor de club. Zijn verbintenis loopt nog een jaar door. Voor zijn avontuur in het noorden van het land speelde Maduro voor PAOK Saloniki, Sevilla, Valencia en Ajax. Hij heeft achttien interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.

Danny Hoesen en Abel Tamata
Naast Maduro mogen ook Danny Hoesen en Abel Tamata de club nog verlaten, zo geeft Nijland aan. “Op bepaalde posities zijn we te ruim bezet”, geeft de bestuurder aan. Mochten Maduro, Hoesen en Tamata Groningen inderdaad nog verlaten, dan zullen er dus ook geen vervangers worden gehaald: “Met Jason Davidson is de selectie rond, tenzij er dragende spelers vertrekken”, aldus Nijland.

Hedwiges Maduro voegt niets toe aan FC Groningen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van veelbelovende speler bij Valencia naar bankzitter bij Groningen. Het kan snel veranderen in de voetbalwereld zeg. Laten we hopen dat meneer snel wat nieuws vind en er nog wat van kan maken, erg zonde voor zijn staat van dienst. Groningen had meer van zijn samenwerking verwacht waarschijnlijk maar hoe hij dit seizoen begonnen is? ... Zeer en zeer zwakjes.

23 augustus 2016 om 15:06

Zal wel aan faber liggen!
Groningen heeftbtoch enkele leuke spelers en het materiaal voor het linkerijtje!

23 augustus 2016 om 15:12

Inderdaad, we hebben leuke spelers voor het linkerrijtje. Maar het komt er niet uit. Drost, rusnak, Linssen ga zo maar door zijn lang niet zo goed als bij hun oude clubs

23 augustus 2016 om 15:47

Dit slaat nergens op. Dus in twee weken tijd verandert hij van basisspeler in een overbodige speler? We kunnen nu ook niet zeggen dat het zonder hem zoveel beter ging tegen Twente. Wat een opportunistisch wanbeleid.

23 augustus 2016 om 18:30

Dat opportunistische valt wel mee hoor. Ze hadden niet voor niks Jensen al aangetrokken als zijn concurrent/vervanger voor op het middenveld. Dat Maduro in de verdediging een basisplaats had was puur omdat hij daar in de voorbereiding enz geen concurrentie had (Larsen geschorst en op de OS, Payne had een blessure, Memisevic is er net 2 week en Davidson 1 week). Het was hopen op een Lindgren scenario, maar Maduro is geen leider en bleek veel te langzaam voor in de verdediging. Hij zal ook vast nog wel een stevig salaris krijgen dus is niet zo raar dat Groningen wel mee wil werken aan een transfer.

25 augustus 2016 om 00:53

Hoezo? Leg mij eens uit waarom dit nergens op slaat? De beste vriend verdient een dik salaris voor Groningen en stelt daartegenover weinig tot geen sportieve prestaties.

Als hij dan ook nog eens blijkt tegen te vallen in het aansturen van jongere spelers en de algemene coaching kun je gerust spreken van een tegenvaller. Vorig jaar werd dit nogal eens verbloemd maar uiteindelijk blijkt toch maar weer dat het geen verstandige keuze was/is deze speler binnen de selectie te houden.

Ben zeer benieuwd waar hij dan terecht zal komen.
Ik kan me niet voorstellen dat hij in Nederland blijft. Welke club zal nu nog vertrouwen in hem hebben? En dan moet Maduro ook maar zin hebben om onderin de eredivisie of misschien zelfs wel JL te spelen.
Ik zie hem eerder zoeken naar een club in verweggistan.

Kan me nog herinneren dat een hoop ajacieden boos waren dat maduro niet werd gehaald en hoessen weg mocht. Achteraf goed gezien..

23 augustus 2016 om 15:14

Eens. Vraag me toch af of hij zelfs nu niet meer zou brengen dan Westermann als Cv/cdm.

23 augustus 2016 om 15:31

Huh wie waren dat dan? Want ik was blij toen hij bij Ajax vertrok. Was al wisselvallig, maar was al helemaal matig in zijn laatste seizoen bij Ajax. Van mij hoefde hij echt niet meer terug. Hoessen vond ik sympathieke gozer, maar ik kon zijn vertrek prima begrijpen. Hij heeft weleens degelijk tot goede potjes gehad, maar die waren er niet zoveel. Daarnaast was hij geen afmaker. Ik weet niet of je Overmars hiermee probeert te complimenteren, maar dit had volgens mij iedereen wel zien aankomen.

23 augustus 2016 om 15:43

Er waren er genoeg die Maduro als ervaren speler naar Ajax wilden hebben. Was destijds ook niet zo gek, hij had niet zo lang ervoor bij Sevilla en Valencia nog redelijk wat gespeeld. Over Hoesen werd vooral gezegd dat ie aardig was voor de breedte en misschien kon doorgroeien.

Selectie rond?? En de verdediging dan? Ik vrees voor een zwaar seizoen voor Groningen..

23 augustus 2016 om 15:02

Bij Groningen komt het grootste gedeelte van de selectie in aanmerking voor een verkoop. Het lijkt wel of die club structureel de verkeerde spelers aantrekt.

23 augustus 2016 om 15:10

Gek genoeg ben ik altijd tevreden geweest met de aankopen die ze deden. Antonia kwam als "1 van de beste spelers bij GAE weg".
Hoesen was gewoon een goede spits bij Ajax
Rusnak was de sterspeler bij Cambuur
Linssen was 1 van de beteren bij Heracles
Mahi was de grootste talent van de Jl
Maduro was een ervaren "topper" bij Valencia en Sevilla
Reijnen deed het verdienstelijk bij Cambuur
Van Weert was 1 van de beteren bij Excelsior
Drost was de beste speler van Pec..

Maar ze halen hun niveau van die clubs niet bij ons, (op mahi voor zijn blessure na)
Als Groningen zijnde waren dat toch perfecte transfers?

23 augustus 2016 om 15:36

hoezo Hoessen een goede spits bij Ajax, laat me niet lachen, die gast heeft nog nergens gepresteerd, typisch een speler voor de Jupiler

23 augustus 2016 om 15:45

Hoesen is en blijft gewoon een goede voetballer. Dit kun je gewoon niet ontkennen. Het is gewoon geen afmaker.

Alhoewel Hoesen bij ons ook geen toevoer krijgt.

Met een Tadic aan de zijkant staat hoesen gewoon voor meer dan 10 doelpunten

23 augustus 2016 om 16:01

Bij een spits wordt je op doelpunten afgerekend en niet op hoe je kunt voetballen. Bij Ajax kreeg hij die aanvoer wel en maakte hij de kansen ook niet. Die jongen is simpelweg niet geschikt als spits voor het niveau waar hij op wil spelen.

23 augustus 2016 om 20:30

Wat is er dan goed aan Hoessen? Hij mist snelheid, fysiek lichtgewicht, heeft een matig schot, scoort praktisch nooit. Staat ook niet echt bekend om zijn fatastische steekpass of vele assist. Wellicht ziet hij het spelletje goed, maar dat doe ik ook en heb ook niet het niveau voor Groningen. Nee Hoessen is volledig door de mand gevallen en ook nog eens een dure jongen voor Groningen. Zie dus niets in hem.. En dat hij zich richt op een buitenlandse club is omdat er geen enkele Nederlandse club in hem geïnteresseerd is.

23 augustus 2016 om 15:07

Ik vind dat we wel genoeg kwaliteiten achterin hebben. Zeker met Davidson en Memisevic nu. Maar wat Groningen mist is een leider ala Lindgren die de verdedigers neer zet. Reijnen trekt zijn mond niet open en Maduro blijkbaar ook niet. Dat is wat er mis gaat.

Dat kunnen we overigens Nijland aanrekenen, gaf die Lindgren gewoon een 2 jarig contract met 20.000 meer salaris. Hadden we deze problemen nu ongetwijfeld niet.

De selectie is rond volgens Nijland! Oké...héél veel sterkte Groningen fans!

23 augustus 2016 om 15:07

Gaat absoluut niet makkelijk worden nee.. Vooral achterin is het nog niet op niveau. Hateboer zelfs centraal achterin met Antonia rechtsback zondag? Moet niet gekker worden.. Een sterke centrale verdediger mag er nog zeker bij. Van Reijnen ben ik niet overtuigd. Memisevic krijgt voorlopig het voordeel van de twijfel.

23 augustus 2016 om 15:24

Memisevic is natuurlijk nog niet te beoordelen, die moet ff de tijd krijgen. Maar ik zie wel potentie in hem. Die zoutzak reijnen moet weg bij FC.

Misschien iets voor Sparta, mooie klassieke club, en het ontbreekt hen een beetje aan echte ervaring, natuurlijk heeft breuer dat, maar Maduro heeft toch in de Liga en het Nl'elftal gespeeld

23 augustus 2016 om 15:11

Nu maak je precies dezelfde fout als Nijland en co.
Bij zijn presentatie werden dezelfde worden gebruikt.
Resultaat uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...................

Groningen heeft niet alleen een zwakke selectie, maar ook de meest onsamenhangende selectie van de eredivisie. Ik vrees dat ze voor de nacompetitie plekken gaan spelen.

23 augustus 2016 om 15:04

Als Sparta van plan is om zich ver te laten zakken op eigen helft en er op snelheid uit te komen, dan kan het werken. Maduro is te traag om een grotere ruimte op het veld te belopen. Ik vraag me echter af of Sparta financieel sterk genoeg is om Maduro aan te trekken.

23 augustus 2016 om 15:24

Overdrijven is ook een vak. Ben wel met je eens dat de play offs bereiken voor Europees voetbal moeilijk gaat worden.

23 augustus 2016 om 15:26

Daar moet je helemaal niet naar kijken vind ik, Groningen komt echt niet in het linker rijtje.

23 augustus 2016 om 15:31

Dat zeg ik toch ook? Maar degradatievoetbal is overdreven.

23 augustus 2016 om 17:57

Wat een negatief gezeur weer. Groningen eindigt zoals gewoonlijk weer in het linkerrijtje. Het loopt nu nog niet maar geef het even de tijd. Kwaliteit genoeg om minimaal 9 ploegen onder je te houden. Keer een mazzeltje zoals een gelijkspel bij PSV kan zo de ommekeer teweeg brengen.

Hans Nijland jij hebt echt een te hoge pet op van deze selectie!
Ik geloof namelijk totaal niet d dat dit materiaal je naar plek 5-7 kan brengen wat wel de doelstelling is!
Maduro is echt gehaald op zijn naam en verder niets maar goed als je geen gok neemt weet je het ook niet.

Drie jaar geleden speelden Maduro, Hoesen en Tamata nog bij Sevilla, Ajax en Psv, nu zijn ze overbodig bij Groningen. Het kan verkeren…

Sowieso wel vreemd dat een club die zo’n dramatische competitiestart doormaakt zo achteloos spelers van de hand doet, zonder dat er andere spelers voor terugkomen. Drukken hun salarissen dan zo zwaar op de begroting?

23 augustus 2016 om 15:21

Maduro was een mooie speler maar bij Sevilla en Valencia ook geen basisspeler, althans niet voor lange periodes. Dat kwam door blessures, maar ook omdat hij nogal traag was. Voor NL maakt dat minder uit inderdaad, maarhet hangt er ok vanaf in wat voor team je speelt.

Hoesen was een gokje van Ajax denk ik want daarvoor ook maar gelukkig in de jeugd van de premier league beland. Tamata heeft ook maar een paar wedstrijden bij PSV gespeeld. Het klinkt wel leuk dat ze er speelden, maar hoe ze speelden draagt ook bij aan het feit dat ze un afgeschreven worden.

Alledrie kunnen ze zo bij een eerste divisieclub terecht.

23 augustus 2016 om 15:47

Ik volg FC Groningen niet goed genoeg om in te kunnen schatten hoe goed die spelers nu zijn, maar Maduro is een 18-voudige international die nog een WK meegemaakt heeft. Is die op z'n 31e echt niet goed genoeg meer voor FC Groningen? En Tamata is geen geweldenaar, maar ik vond hem bij PSV altijd best degelijk. Leek me destijds een prima speler door de middenmoot van de eredivisie.

23 augustus 2016 om 16:07

Maduro is echt te traag geworden. Tamata is alleen goed im doelpunten voorbereiden van de tegenpartij

We gaan dit seizoen roemloos ten onder, mede mogelijk gemaakt door het transferbeleid (lees: wanbeleid) van de heren Nijland en Jeltema. Nu alweer 2 spelers niet goed bevonden, tamata en maduro. Tel daar drost, antonia, reijnen en vd laan bij op en je ziet gewoon hoe slecht er ingekocht wordt. Het wordt gewoon is tijd voor vernieuwing, indien je europees iets wil toevoegen en ook subtop wil blijven in NL moet het gewoon echt anders

23 augustus 2016 om 15:18

Edit: hoessen natuurlijk ook dramatisch.

23 augustus 2016 om 15:27

Het is zo ongelooflijk makkelijk praten achteraf.

Iedereen stond op de banken te springen toen we Drost binnenhaalde en toen VD Laan terugkeerde na het winnen van de zilveren schoen.
Zelfde als toen we Hoesen binnenhaalden na zn redelijk succesvolle periode bij Ajax

23 augustus 2016 om 15:34

Nee dat is helemaal niet makkelijk praten. Ben nooit geen fan geweest van Drost, bij zwolle aardige speler maar niet meer dan dat. Hoessen had ik wel meer van verwacht, vd laan is een goed spelerthe voor Cambuur maar niet voor subtop eredivisie. Kom op man als mensen om drost en vd laan op de banken stonden dan weet ik niet wat men verwacht van FC.

23 augustus 2016 om 15:35

Het zijn louter spelertjes die iets leuk hebben laten zien bij een degradatie club man, daar kan je toch niet mee groeien!

23 augustus 2016 om 15:37

Toen Drost bij PEC speelde was hij zeker weten 1 van de besten.
VD Laan was 1 van de besten bij Cambuur.

Dan vraag ik me af wat JIJ van de FC verwacht? We zijn een subtopper in Nederland. We hebben geen kaliber spelers meer als Granqvist, Suarez, Berg. We kunnen die niet meer betalen dus dit is het niveau waar Groningen naar streeft

23 augustus 2016 om 16:00

Je kan prima goede spelers halen welke iets toevoegen aan een selectie. Maar voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, zoals nijland betaamt, haal je enkel kwantiteit en geen kwaliteit. Ik zeg nogmaals vd laan, reijnen en antonia zijn zeer beperkte en middelmatige spelers van een degradatie club. Daar wordt je niet beter van, dat ziet toch iedereen.

Dat je dan nog dik een miljoen en meer aantikt voor een speler van zwolle, dan ben je toch gek?

Ik dacht dat met Faber alle rust terug zou keren, maar wat een chaos is het! Maduro speelde vorig jaar perfect als Cm/cvm. Hij zorgde voor rust en overzicht, waardoor bijv Tibbling kon floreren. Faber probeerde hem als CV, waar hij niet hard genoeg voor is en al snel door de mand viel. Daarnaast doet Faber meer gekke dingen. Hateboer CV, Antobia op back, Drost maar de kans blijven geven, Linssen wissel....

Met een ding in ieder geval wel eens, Tamata weg! Wat een matige speler is dat. Indien Hoesen en Maduro weg gaan, komt er in ieder geval voldoende ruimte om een capabele verdediger te halen!
Kruiswijk, Koch, Peters, Marcellis, of wie dan ook. Alles beter dan wat er nu voetbalt!

Padt
Hateboer
AANKOOP
Memisevic
Davidson
Tibbling
Jenssen
Idrissi
Rusnak
Linssen
Mahi
23 augustus 2016 om 15:42

Wat ik verdulleme al eerder gewoon zei, de heren Nijland en Jeltema moeten gewoon die transfervrije Jan Wuytens ophalen. Hij neemt een brok aan ervaring mee is ook jaren lang centrale verdediger geweest en weet hoe t is om te moeten presteren. Ik zou Maduro dan wegdoen samen met Reijnen en Rusnak (die heeft vorig seizoen niks gepresteerd). Voor de rest zou ik een extra verdediger halen desnoods een van de kleinere clubs. De laatste jaren is Groningen gegroeid, maar de afgelopen paar jaren zijn er verdedigend veel te veel fouten gemaakt door de verkeerde spelers die aangetrokken werden. Enige goeie kwartet wat Groningen heeft gehad is op links Stenman centraal Granqvist en Sankoh en Rechtsback De Roover. Daarna is dr niets meer voor terug gekomen.

Padt
Hateboer
Wuytens
Memisevic
Davidson
Mahi
Tibbling
Jensen
Idrissi
Van Weert
Linssen
23 augustus 2016 om 16:01

Van Eijden speelt bij Az...

24 augustus 2016 om 07:42

Volledig met je eens Madcow. Groningen had veel eerder werk moeten maken van Wuytens of v.eijden. Spelers die stabiel presteren en ervaring hebben. Ik snap hun keuze voor Reijnen ook wel, bij Cambuur deed die het goed. Echter valt hij bij Groningen flink door de mand.

Zonde dat Groningen niet heeft doorgepakt, had ze veel geld bespaard aan transfers van slechte verdedigers! Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat er in voormalig Joegoslavie niet een talentvollere verdediger rondloopt dan Memisevic. Deze man oogt niet echt flexibel en balbeheersend.

Ik zie het echt niet goedkomen dit seizoen,voorin is het allemaal aardig,het middenveld is dramatisch,Drost is een miskoop,Rusnak die alles in een tempo doet,Tibbling die aardig kan voetballen maar het ook niet alleen kan.Keeper positie is meer dan goed,Padt is echt een topkeeper. Verdedigend is het ook weer dramatisch,Hateboer is geen cv,en heeft het ook nog niet dit seizoen in twee van de drie wedstrijden maakt zijn directe tegenstander een hattrick. Reijnen wordt hem ook niet. Dan heb je nog jongens als Hiariej en Van Nieff op de bank die voor het betaald voetbal op alle vlakken tekort komen.Ik vlak degradatie niet uit...

Ik vind dit toch opmerkelijk. Werd vorig jaar onder andere gehaald, omdat gruntje europees speelde en zijn ervaring kon gebruiken. Heeft ook alle europese wedstrijden gespeeld en dit deed hij gewoon verdienstelijk. In de competitie was hij ook basisspeler en ondanks zijn sobere spel was ik altijd blij als hij mee deed. Een echte opruimer. Voorafgaand aan dit seizoen was ik al huiverig over de verdediging, maar toen ik hoorde dat Maduro centraal achterin zou gaan spelen dacht ik; gelukkig, hebben we toch nog iets fatsoenlijks achterin staan. De afgelopen wedstrijden heeft hij net als de rest van het team niet fantastisch gespeeld, maar dit verbaasd mij echt. Dat het nu zo slecht gaat moet gewoon te maken hebben met de sfeer in de groep. Wanneer we kijken naar vorig seizoen dan is de selectie nagenoeg hetzelfde gebleven. Tuurlijk is de leider Lindgren een gemis en De Leeuw was gewoon een topper, maar dat de competitie nu zo gestart wordt vind ik echt wel een beetje bizar. Helemaal omdat de voorbereiding gewoon hartstikke goed is verlopen.

Goh, ik wist niet eens dat Jason Davidson aan de selectie van Groningen was toegevoegd! Zou leuk zijn als hij het bij Groningen laat zien, want bij ons was hij soms meer dan goed. Helaas wisselde hij dat te vaak af met mindere wedstrijden, waarbij hij dan een mager 6je scoorde.

Ik snap dit eigenlijk niet van FC Groningen. Het oogt alles behalve indrukwekkend tot nu toe bij Groningen, dus een brede selectie lijkt me momenteel toch wel handig. Zeker een ervaren speler die vorig seizoen nog 30 wedstrijden speelde lijkt me toch nuttig erbij te houden. Op het middenveld voor de balans is hij toch een nuttige speler.

Vond het bovendien ook ernstig dat Antonia afgelopen weekend op de backpositie geposteerd werd. Aan zijn kant was er toch telkens gevaar en heeft ook absoluut niet goed gespeeld. Heeft Groningen niet de financiele middelen om de selectie weer te versterken?

23 augustus 2016 om 17:23

Ja is zo goed als op. Veel geld is naar de jeugd opleiding en een nieuwe grasmat gegaan. Deze 3 heren zijn gewoon grootverdieners en kunnen niet eens een basis plaats afdwingen zo hard is de realiteit helaas. Ik had het graag anders gezien en heb alleen bij Hoessen nog steeds hoop en brengt tenminste voetbal in de ploeg.

Einde carrière? Dat het geen wereldtopper zou worden dat wisten we allemaal, maar na Ajax heeft hij ook weinig echte stappen gemaakt. Toch jammer want het leek altijd een sympathieke gozer.

En het opportunisme viert weer hoogtij na een paar verloren wedstrijden. Hoezo selectie compleet?zonder een creditieve man op het middenveld wordt er simpelweg te weinig gecreeerd. Hoe moeilijk kan het zijn? ..chery weg...daar een creative man voor terug...bottegin weg...daar een verdediger van gelijkwaardig nivo voor terug. Maar nee...ik weet niet wat de scouting de laatste tijd heeft uitgevreten, maar als ik hoor dat spelers op aanraden van andere spelers komen of zelfs worden aangedragen door een restauranthouder.... Tja., gooi dan de scouting er in ieder geval ook maar uit, want die heeft de laatste jaren ernstig gefaalt.

23 augustus 2016 om 19:23

Volgens mij presteert de scouting juist uitstekend aangezien de club leeft van het doorverkopen van spelers (minimaal 1 per jaar). Dat doen ze dus prima omdat ze mede door dit beleid (en de komst van de Euroborg) de afgelopen 10 jaar als club zijn gegroeid van een degradatie kandidaat naar een vaste subtopper. Ik heb de afgelopen jaren heel wat leuke spelers voorbij zien komen en ook nu is er met bijv Idrissi, Mahi en Tibbling prima gescout. Het kan ook niet elk jaar feest zijn hè...

Maduro mag na een paar slechte wedstrijden weg ? Wat mij betreft mag ie nog even als routinier blijven. Van mij mogen Hiariej, Antonia, Van Nieff, Van der Laan, Sorloth, Bacuna en Hateboer eerder vertrekken dan maduro. Hoe is het mogelijk dat zulke matige spelers nog steeds onder contract staan bij ons ?

23 augustus 2016 om 20:05

Omdat we (gelukkig) nog niet zijn overgenomen door een rijke zandhaas of gasbaron die maar ff 25 gelijkwaardige basisspelers koopt. Betere reservespelers kan Groningen niet betalen dus dit zijn voor ons prima jongens. Helemaal omdat er een paar uit de regio komen dus das goed voor de binding met de club

Het begint erg vervelend te worden om telkens maar weer te zien hoe onze voorzitter, dhr Nijland, wordt behandeld op o.a. voetbalzone door de 'supporters' van zijn eigen club. Vooral door deze man hebben we de laatste 15 jaar vaak kunnen genieten van ons FC Groningen. Het is de laatste jaren inderdaad meestal niet om aan te gluren maar dat ligt zeker niet aan hem. Voor bijna alle aankopen van de laatste twee jaar kreeg hij de handen op elkaar van de FC 'kenners'. Iedereen was enthousiast ( een enkeling daargelaten ) Volgens mij waren er alleen bij Reijnen bedenkingen en niemand kende Sorloth.
Maduro was toch de man die bij Ajax prima had gefunctioneerd en daarna bij een aantal zeer goede buitenlandse clubs had gespeeld. Was toch een slimme aankoop? Zou een mooie leidinggevende speler kunnen worden... Helaas heeft dit anders uitgepakt. Linssen, Antonia, Rusnak waren bij hun vorige clubs uitblinkers, bij Groningen is er weinig van overgebleven. Ligt dit aan Hans Nijland, Nee! Bijna allemaal waren het prima aankopen, alleen bij onze FC loopt het al een aantal jaren voor geen meter. ik hoop dat de klik er alsnog gaat komen en dat met het aantrekken van Memisevic en Davidson en terugkeren van Larssen de basis weer wat steviger wordt! Kom op FC! We kunnen veel beter!! En voor Hans Nijland; ik heb heel veel jaren prachtig voetbal mogen zien. We hebben nu een aantal mindere jaren. De betere tijden komen er weer aan. Ook de trainer is niets mis mee,

Als Maduro zich niet te goed voelt is hij toegevoegde waarde voor veel clubs onderin.
Van Willem ll tot een GAE

Buitenland zal het wel weer worden ergens in een vreemd land waar de competitie niet zo bekend is. Maduro heeft zijn beste tijd gehad bij Ajax daarna heeft hij het nooit waar kunen maken over de grens.

Het is binnen de selectie van de FC momenteel onrustig en ik denk dat Maduro en Hoesen daar een groot aandeel in hebben. Zijn beide mannetjes die zich laten horen en hun ongenoegen uiten. Dat zal de reden zijn om ze proberen te verkopen. Persoonlijk vindt ik ze nog steeds van toegevoegde waarde op het veld, mits ze goed worden gebruikt. Zie Hoesen afgelopen zondag, die was toen echt wel een toegevoegde waarde na zijn invalbeurt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren