Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Overmars legt uit: 'Voor de juiste speler hebben we heel veel geld over'

Laatste update:
/

Marc Overmars spreekt tegen dat Ajax niet van plan is om de portemonnee op de zomerse transfermarkt te trekken. Volgens de directeur spelersbeleid heeft de Amsterdamse club de afgelopen maanden diverse spelers op het oog gehad, maar willen de respectievelijke clubs niet altijd medewerking verlenen aan een transfer.

Na het vertrek van Arek Milik voor minimaal 32 miljoen euro is tot dusver alleen Bertrand Traoré aangetrokken, op huurbasis van Chelsea. "We willen het geld helemaal niet op de bank laten staan, maar we moeten wel de juiste speler aantrekken. Daar hebben we heel veel geld voor over", zo stelt Overmars via de officiële kanalen van Ajax.

"We hebben de afgelopen weken bedragen van meer dan tien miljoen neergelegd bij clubs, maar als dat dan niet lukt… Dan kom je in de situatie dat je spelers moet zoeken die nog jong zijn en die een springplank nodig hebben", zo verklaart Overmars, die hoe dan ook achter de schermen op diverse borden schaakt. "Ik denk dat er nog wel iets gaat gebeuren."

Denk jij dat Ajax deze maand nog veel miljoenen aan één speler gaat uitgeven?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Veel onterechte kritiek. . Goede ervaren spelers zijn of te duur of willen simpelweg niet naar Nederland. . Cilissen naar barca voor 12mlj is droomtransfer! Moet Ajax dan poot stijf houden? Er zal wel doelman gehaald moeten worden! Hopelijk lukt Bailey. .. younes traore Bailey is topaanval.. ik hoop alleen dat geruchten omtrent Tete niet waar zijn. Die verwacht ik straks gewoon weer in de basis

19 augustus 2016 om 21:20

Die 12 mil is lang niet zo belangrijk als de wedstrijd van komende week!!
Als je daar geconcentreerd mee bezig bent en geen selectie overhoop trekt dan ben je pas goed bezig...

19 augustus 2016 om 21:23

Denk je dat Cillissen er nog geconcentreerd mee bezig kan zijn met die interesse? Waarschijnlijk wist ie afgelopen dinsdag ook al van de interesse af. Als hij daardoor afgeleid is en van die blunders gaat maken heb ik liever iemand anders op doel.

19 augustus 2016 om 21:43

Hang er vanaf. Die 12 miljoen heb je sowieso op de bank zitten, dus je hoeft niet tenzij het een speler is van de buiten catergorie. Het enige wat je nu kunt verliezen bij overhaast kopen is die 12 miljoen en nog eens 7 miljoen voor plaatsing van de CL.

19 augustus 2016 om 21:51

Sjakie: wat een onzin, dat hij er met zijn koppie niet bij was en kan zijn. Het zijn profs en als je eenmaal op het veld staat, dan ben je gewoon met het spelletje bezig. Lekker excuus voor zijn zwakke spel. Hij speelt al een half jaar niet top.

19 augustus 2016 om 22:25

Als die interesse er is lijkt me dat hij juist gaat vlammen om die interesse te beantwoorden, met z'n kop er niet bij is de grootste onzin die er bestaat.

19 augustus 2016 om 22:32

Daar wist hij idd van af dat heeft Bosz bevestigd. We moeten het woensdag met Onana of Boer doen omdat eventueel een nieuwe keeper niet speelgerechtigd is.

19 augustus 2016 om 22:45

Hij is 27 en de beste club ter wereld wil hem. Dan mag je toch wel nerveus zijn?

20 augustus 2016 om 08:18

Inti, wat een onzin prof of niet. Het kan je van de wijs brengen.

19 augustus 2016 om 21:31

1 woord: Scouting

Ajax moet veel betere scouts halen, die vinden de juiste spelers voor weinig geld. Daar scheelt het al jarenlang aan. Kijk maar naar al die Belgen die bij Ajax zaten en nu niet meer omdat die scout terug naar Anderlecht is gegaan. Zulke zaken mis je dus.

19 augustus 2016 om 21:37

Ben ik het helemaal mee eens. En dan moeten de heren hogerop ook nog naar die scouts luisteren. Dat schijnt de laatste jaren ook nogal eens een probleem te zijn.

19 augustus 2016 om 21:40

Gelukkig heeft Ajax wel Veldmate overgenomen, die scout van Groningen die o.a. Suarez naar Nederland haalde.

19 augustus 2016 om 21:43

Dat bedoelik..... Een bod van 15 miljoen uitbrengen op een Messi (even als voorb.) Dat kan iedereen wel. Het lukt hem gewoon niet om de juiste personen tegen de juiste prijs te halen. Ik snap niet dat de Ajaxsupporters hem een hand boven zijn hoofd houden. Of hij of de scouting functioneert niet naar behoren. Van het grote Ajax mogen we toch wel meer verwachten. Of is Ajax helemaal zo groot niet meer en willen de grotere spelers helemaal niet meer naar Amsterdam komen? Wie zal het zeggen? Ik vind als Psv-supporter Marc Overmars in ieder geval geen toegevoegde waarde voor het Nederlandse voetbal. En dat is niet provoceren, maar dat is mijn mening.

19 augustus 2016 om 22:08

Dan volg je het niet helemaal @ Medellin. Ajax heeft de meesterscout van Fc
Groningen die oa Suarez en Tadic haalde.

19 augustus 2016 om 22:46

Ik denk niet dat ze 15 miljoen op Messi hebben geboden. Dat kan ik ook wel. Gisteren nog gedaan, maar hij wilde niet.

19 augustus 2016 om 22:56

@fcoldambt

Je hebt meer dan 1 scout nodig. Ze hebben nu ook weer een scout in Zuid-Amerika rondlopen en opeens zie je daar weer activiteit. Die activiteit moet je praktisch overal hebben En in het verleden zag je dat ook met al die Scandinavische spelers.

19 augustus 2016 om 23:19

Ik ben t niet met je eens hoor. Ik vind nl dat overmars helemaal niet zoveel miskopen heeft gedaan. En de grootste miskopen van hem zijn dan juist net spelers die t al heel goed deden bij hun club in de eredivisie. Denk aan Vd Hoorn, sinkgraven bijv. Waren veel te duur. Maar een hoesen die 4 ton kostte dan weer niet aangezien hij de winnende in de CL maakte. Ook milik, younes, dijks zijn goede aankopen gebleken.

Dat Ajax niet meer zo groot is klopt. De tijd dat Ajax een wereldkampioen (Santos, wel een miskoop) kon halen is ook wel voorbij. Maar nog keer dat een finidi, kanu en litmanen vrij makkelijk gehaald konden worden is ook voorbij. Nu zijn er veel meer clubs met goede scouts en de wereld is ook veel 'kleiner' geworden.

19 augustus 2016 om 21:47

Ziyech is een goede ervaren speler die niet te duur is en precies brengt wat Ajax mist, maar halen ze hem? Juist.

19 augustus 2016 om 22:51

Noem 12-15 miljoen maar niet duur..

19 augustus 2016 om 22:53

Voor dat kaliber niet. Meerdere jaren het laten zien. Vind jij nog maar eens een speler met die kwaliteiten voor die prijs.

20 augustus 2016 om 01:11

Pfff meerdere jaren in een vrije rol met een team dat zijn rommel opruimt en waar hij alle vrije trappen mag nemen. Daarbij spelen zonder de druk dat je elke wedstrijd moet winnen (en dat maakt een heel groot verschil)

Daarbij heeft hij met zijn reactie tov de pers al laten zien hoe gevoelig hij is voor kritiek....wat denk jij dat er voor druk staat op spelers van Ajax of andere top clubs....

Hier roepen erg veel mensen dat hij een koopje is maar als dat zo is.....waarom zit hij dan nog altijd bij Twente????? Er zijn tientallen clubs waar voor 15 milj hun hand niet omdraaien...en toch nog altijd bij Twente. Zijn hun nu zo dom of de schreeuwers van hier zo slim????

20 augustus 2016 om 10:08

waar heeft hij het laten zien dan ? het enigste wat hij heeft laten zien is zijn zwakke mentaliteit. denk aan bv niet willen knokken voor je positie (op het moment dat hij naar feyenoord kon)

20 augustus 2016 om 15:16

Een goede speler trekt het spel naar zich toe. Ziyech heeft het bij zowel Heerenveen als Twente laten zien. Daarnaast heeft hij wel degelijk met druk te maken gehad van het moeten winnen, vechten tegen degradatie brengt namelijk ook druk met zich mee. Al helemaal bij een club als Twente. Qua gevoeligheid voor kritiek kan ik je meerdere goede voetballers opnoemen die slecht tegen kritiek kunnen, zolang ze maar op het veld presteren. Ik raad je bijvoorbeeld aan om Heerenveen-Twente in het seizoen 2014/2015 te kijken, kun je zien hoe Ziyech omgaat met kritiek van het publiek.

20 augustus 2016 om 15:18

@iemandniemand. Bij Heerenveen en Twente. Bekijk de wedstrijden Heerenveen-Twente seizoen 14/15 en de wedstrijden tegen Ajax maar eens terug. Daarnaast kun je ook genoeg hightlights filmpjes vinden op Youtube, maar die kunnen zo'n vertekend beeld geven.

Ik hoop dat ze verstandig gaan smijten met miljoenen. Als ik het nieuws van vandaag volg dan vrees ik dat het geld verbrast wordt..

19 augustus 2016 om 21:30

Welk nieuws bedoel je dan precies? Dat ze Ziyech niet halen? Dat ze wel geld uit willen geven, maar wel aan de goede spelers? Dat ze Siem niet halen omdat ze genoeg middenvelders hebben? Ik snap je reactie echt niet, want alle nieuwsberichten van vandaag staan juist haaks op wat jij beweert..

Ik ben blij met het beleid van Overmars, alleen spelers kopen die je echt nodig hebt en alleen voor de prijs die je zelf als club juist acht. Anders zet je het maar lekker op de bank en wacht je op een aankoop die wel voldoet. Enige wat alleen niet zo handig is, is dat er geen vervanger is voor Cillissen. PSV heeft nu al ingespeeld op het vertrek van Zoet ergens volgend jaar.

19 augustus 2016 om 23:08

Ja.. En daarom gaat de kwaliteit van de selectie al 3 jaar achteruit en is Ajax ingehaald door Psv. Ondanks al de CL miljoenen. Gewoon schandalig.

En dan nu roepen dat ze wel geld willen betalen voor de juiste kwaliteit... Klinkklare onzin. Ze moeten de best mogelijke spelers halen voor het beschikbare geld. En dat doen ze niet. Ze kopen wederom niets.

En dan weer gaan lopen klagen als ze in europa kansloos worden uitgeschakeld door een club met een fractie van de omzet van Ajax.. Of het kampioenschap niet binnen kunnen halen tegen een gedegradeerde club.

19 augustus 2016 om 23:26

Groen randje wat mij betreft robert141
Ik zou ook weleens willen weten naar wie geïnformeerd is. Maar als Overmars weer bij Kees aan tafel zit weet hij het waarschijnlijk niet meer.
En dat we ons met al die miljoenen rechts en links hebben laten inhalen is een pijnlijk feit.

20 augustus 2016 om 01:16

Sjakie helemaal eens. Alleen hebben ze wel ingespeeld op een vertrek van Cillisen...alleen nog niet verwacht dat het nu al zou gebeuren. Nu komt er zo'n bod van zo'n club. Tja dat komt 1 tot2 jaar eerder dan verwacht/gehoopt.

21 augustus 2016 om 09:59

@sjakie. Ik doelde op het bod van 11 miljoen op dat Jamaicaanse talent van Genk..

Beste Marc, hoe is het mogelijk dat Ajax niet heeft ingespeeld op een mogelijk vertrek van Cillessen? Waarom heeft Ajax Jurjus niet gehaald? Woensdag komt Rostov en is Jaspertje er niet bij. Een duel om 16 miljoen euro. Waar is uw netwerk? Daar heb ik graag antwoord op.

19 augustus 2016 om 21:25

Hoe weet je dat?? Ajax is waarschijnlijk achter de schermen bezig. Misschien presenteert Ajax nog geen vervanger om ervoor te zorgen dat ze de max krijgen van Barca. Barca is niet dom, zodra je een vervanger haalt weten zij dat je moet verkopen. En ook al haalt Ajax iemand vandaag dan kan die keeper alsnog niet meedoen volgende week. En als Cil zelf weg wilt naar zijn droomclub en zij willen veel geld betalen tsja dan laat je hem toch gewoon gaan? Gezien zijn prestaties de laatste tijd zit hij al met zijn hoofd daar. Over cill gesproken, was hij niet volgens velen de prutser van dit seizoen? Nu wordt hij gemist? Haaaa okay okay okay.

Trouwens vind ik het heel erg jammer dat Cil wegaat. Ben benieuwd wie hem vervangt wan Boer tsja die wil je toch niet op doel hebben...

19 augustus 2016 om 21:35

Nou, Cill wordt niet gemist. Maar die Boer is van amateurniveau. Die vind je nog in de derde divisie in Engeland!

19 augustus 2016 om 21:41

Ik vind Boer inderdaad ook niet goed hoor. Maak me eerlijk gezegd best zorgen met hem op doel. Maar nogmaals er komt vast iemand anders.

19 augustus 2016 om 22:07

Als je Marc mag geloven is hij overal al tijden mee bezig. Westermann, al tijden mee bezig. Nou eerst zien of Marc met iets op de proppen komt. En als hij iemand haalt Waarschijnlijk pas na Rostov, is niet echt sprake van gedegen beleid lijkt me zo

19 augustus 2016 om 22:20

Die Duitser had hij niet eens gezien. Zeer onnodig domme aankoop, maar het lijkt me sterk dat hij daar lang mee bezig is geweest.

n ik las ergens dat Ajax sowieso geen nieuwe speler meer mag inschrijven voor de aankomende Cl wedstrijd dus of het dan uitmaakt of Marc nu iemand aantrekt....

19 augustus 2016 om 22:25

Het is al een schande dat je niet eens een normale keeper hebt voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen

19 augustus 2016 om 22:33

Wat ik graag had gezien is dat Ajax Cil pas na die wedstrijd had verkocht, maar blijkbaar ziet Cil zichzelf al met Messi, Neymar en Suarez selfies maken want die leek de afgelopen tijd gewoon afwezig. Jammer.

19 augustus 2016 om 21:28

Beste Imponera, Cillessen is nog niet verkocht dus hoe weet jij dat ze niet bezig zijn. Daarnaast was er nog helemaal niets gaande omtrent Cillessen tot aan 2 weken geleden. Hoe komt het dat jij uitgaat van het negatieve? Milik ging weg en hij haalt Troare eerder dan iedereen dacht. Echter kun je pas echt concreet onderhandelen als je zeker weet dat hij vertrekt maar dat leek mij logisch. Maar blijf zoeken naar kritiek richting Overmars en je zult geheid wat vinden.

19 augustus 2016 om 21:38

Jij vind alles best wil je zeggen. Traoré huren, opleiden voor Chelsea en de ervaren Westemann halen op advies van Van der Vaart...okay!

19 augustus 2016 om 21:49

Westermann halen zonder te scouten omdat Van der Vaart hem aanraadde was inderdaad geen slimme zet, dat ben ik volledig met je eens.
Maar waarom is Traoré huren niet oké? Het is toch duidelijk dat Ajax wil dat Dolberg en Cassierra het op termijn gaan uitvechten in de spits? Dan kun je wel een redelijke spits kopen die er 15 voor je in legt, maar dan zit je je eigen jongens in de weg. Het is natuurlijk ook enigszins koffiedik kijken. Als Dolberg en Cassierra zich niet genoeg ontwikkelen, kun je inderdaad zeggen dat ze beter eentje hadden kunnen kopen die er direct stond. Maar wat als ze iemand gehaald hadden die er direct stond en Dolberg en/of Cassierra ontwikkelt zich zoals verwacht? Dan is die gekochte spits gewoon kapitaalvernietiging en kun je hem na een jaar alweer met verlies verkopen. Dan is het beter om 2 miljoen uit te geven en Traoré te lenen.

19 augustus 2016 om 22:47

en vergeet Sanchez en Cassiera niet. Gewoon goede aankopen.

19 augustus 2016 om 21:41

Je gaat toch niet serieus menen dat je Jurjus nu als eerste keeper voor Ajax ziet ?
Die jongen heeft echt wel talent, maar dat heeft Onana ook. Alleen beiden zitten nu nog niet op het niveau van eerste keeper bij een Nederlandse topclub. Dat zal bij beiden echter waarschijnlijk nog wel gaan komen.

19 augustus 2016 om 22:52

Deze transfer komt anders best wel uit het niets. Ik denk niet dat veel hadden verwacht dat Cillessen opeens naar Barcelona zou gaan.

Schaakmat Overmars!
Je beste keeper verkopen voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar en dan geen directe vervanger klaar hebben...

19 augustus 2016 om 21:30

En hoe weet jij dat? Is hij al verkocht? Zou pas lullig zijn als hij nu komt met bv Krul en de transfer ketst af. Dan is het zeker weer schaakmat?

19 augustus 2016 om 21:43

Je gaat je keeper nu echt niet uit de selectie halen om het feit dat er geruchten zijn.
De onderhandelingen zullen nu afrondende zijn...

Cillessen mag gewoon niet spelen met kans op blessures etc...

19 augustus 2016 om 22:48

Ik word een beetje moe van de naam Krul. Zo goed is die nou ook weer niet. Een erg beperkte keeper.

19 augustus 2016 om 22:01

Als hij geblesseerd was geweest miste je hem ook. Boer is goed genoeg om een paar weken te overbruggen.

Tja, we hebben de aantrekkingskracht voor de grote jongens niet meer. Ook liggen de salarissen tegenwoordig veel te hoog. Maar geld heeft Ajax genoeg dus dat salaris plafond gewoon omhoog gooien als er zich een buitenkansje voordoet.

Ik denk dat Marc zich beter met voetbalzaken kan bezighouden dan met schaken..

Voetbalzone, de metafoor met schaken wordt wel wat flauwtjes, tenzij het over Ruben zou gaan natuurlijk.

Springplank? Bedoelt hij daarmee dat ze nog veel te leren hebben?
Want als je met springplank bedoelt dat Ajax een springplank is voor jongens naar grotere competities, dan geldt dat ook voor die zogenoemde 'juiste spelers'. En wat is nou de juiste speler? Voor iedereen is dat anders.

19 augustus 2016 om 22:19

Met springplank bedoelt hij jongens als Baily die nu al naar topclubs kunnen, maar eerst nog liever naar een club als Ajax gaan vanwege de status, het niveau en de mogelijkheden. Hoe dramatisch Ajax ook is in Europa, spelers van Ajax zijn per definitie twee keer zo duur in de verkoop als vergelijkbare spelers van kleinere clubs. Via Ajax kom je makkelijker bij een topclub terecht dan bij veel andere clubs van hetzelfde niveau. Dus in die zin kunnen hele talentvolle jongens nog net die tussenstap naar de top bij Ajax maken. Dat soort jongens kijk je dan naar, en dan in de categorie van boven de 10 miljoen. En als je naar die andere categorie kijkt, die 'juiste speler', dan kijk je denk ik meer naar jongens die bij Ajax op een vergelijkbaar niveau of zelfs iets lager komen te spelen dan waar ze nu zitten. Alleen bij Ajax heb je dan kans op CL en weer die stap hogerop. Dus iets minder een springplank, maar nog steeds enigszins. Ik denk alleen dat Ajax bij die categorie kijkt naar spelers met een waarde van 18 miljoen ofzo waar ze dan 10 op bieden. Dus dat is meestal kansloos.

Ik hoop echt op Bailey. Ik zie hem al schitteren in de Arena en backs doldraaien met zijn snelheid en techniek. Dan hebben we ook nog Younes en Traore voorin.sowieso een aanval met klasse met name in de Ed.
En indd voor goeie spelers moet je nou eenmaal betalen.die 4 miljoen max is gelukkig niet meer van toepassing.

19 augustus 2016 om 21:28

Inderdaad, zulke type spelers heb je als Ajax gewoon nodig. 9 van de 10 tegenstanders trekken zich terug op eigen helft. Dan heb je veel maar aan type voetballers als Younes, Traore en Bailey. Spelers als el Ghazi en Milik zijn gewoon te beperkt als je op de helft van de tegenstander speelt.

19 augustus 2016 om 21:32

Amen! Mijn gevoel zegt trouwens dat Bailey niet komt. Laten we hopen van wel.
Naar mijn mening kunnen we dan eindelijk met een goeie aanval Europa in.

19 augustus 2016 om 22:18

Ik ben het met je eens wat betreft Bailey hoor, maar die 4 miljoen limiet is er nooit geweest. Hoe duur was Sinkgraven? En Gudelj? Die limiet was een belachelijk uitspraak van Frank de Boer, die past in het rijtje: "we hebben wel gedomineerd" en de klassieker "maar ja, wij hebben geen Messi".

19 augustus 2016 om 22:22

Dat's waar, maar toen vd Hoorn en Duarte kwamen had men het dus over die 4 miljoen euro max. Opeens nadat men zag dat ze er niks van bakten (zoals verwacht) stapten ze daar van af.

Overmars ik heb altijd erg veel kritiek op je, maar ik moet zeggen dat ik deze transferperiode in duidelijke groei in je zie. Met Cassierra en Sanchez heb je twee grote talenten, uit het talentvolle Colombia geplukt. Cassierra is alleen echt een pure spits, en die goal en koppoging tegen Sparta. Lieten veel van zijn klasse zien, Sanchez was wat onwennig maar liet ook zijn klasse zien. Milik is verkocht voor een record som van 32 miljoen, terwijl hij dat niet eens waard was. Traore ben ik een groot fan van, die ons veel beter maakt en echt op voetballen zit! Nu alleen nog goed doorpakken voor een rechtsbuiten, als Bailey als hij ons echt beter maakt. Maar dat weet je natuurlijk nooit van tevoren, zie Sulejmani bijvoorbeeld die mislukt is. En nog een vervanger voor Jasper, omdat die volgens mij al met een been in Barcelona is. Jammer dat Ziyech niet komt ik had hem graag het middenveld creatief zien in vullen, maar natuurlijk wel beter voor Sinkgraven. De tijd dringt, maak me trots.. :P

19 augustus 2016 om 22:07

Je zou bijna gaan denken dat praktisch alle waardeloze transfers van de afgelopen jaren uit de koker van De Boer zijn gekomen, he? Even serieus, ik denk dat Ajax het prima heeft gedaan deze zomer, wat betreft transfers. Een deel van de middelmaat (V. Rhijn, V.D. Hoorn etc.) is verkocht, Milik is voor een klapper weg en de inkomende transfers zijn zeer goed tot prima, op Westermann na. Mocht Bailey nog komen en de rest zo blijven, staat Ajax er prima voor.

19 augustus 2016 om 22:08

Oh, en graag een linksback die wél iets met een bal kan, want Dijks is een aanfluiting in het systeem dat Bosz nastreeft.

19 augustus 2016 om 22:22

Gezwets yo. Die Colombianen zijn eigenlijk niets meer dan talenten die Ajax normaal gesproken ook wel binnen haalt. Het is nog steeds altijd maar afwachten of het ook daadwerkelijk wat gaat worden. Bailey net zo. 11 miljoen. Het is een gok hoor.

19 augustus 2016 om 22:24

Die Sanchez won als basisspeler en uitblinker de CL in Zuid Amerika. Heeft nu al meer gepresteerd dan een zeer groot deel in de Ed.

19 augustus 2016 om 22:30

En Muric is ook de held van zijn club en direct de captain. Je moet het natuurlijk wel in de juiste context zien.

20 augustus 2016 om 00:23

Casierra is echt geen pure spits. Iemand die graag bij de goal voetbalt zeker, maar is meer een type dat rond een goede spits heen kan spelen. Zie ik veel meer toegevoegde waarde voor hem dan zelf in de spits, wat hij ook wel kan. Beetje a la Litmanen voetballen, dus vanuit het middenveld komen.

Waarom krijgt Cerny geen kansen meer eigenlijk vond hem het onder de boer wel leuk doen altijd. Ik persoonlijk denk dat Ajax niet veel nodig heeft al zou ik zeker wel een vleugelaanvaller halen.

19 augustus 2016 om 21:48

Weliswaar geen graadmeter, maar hij sloopt vanavond hoogstpersoonlijk FC Den Bosch. Het talent is er gewoon, dat heeft ie ook met invalbeurten bij het eerste laten zien. Alleen vleugelspelers zijn gewoon heel grillig en helemaal op die leeftijd. Die moet je wel een beetje vertrouwen en krediet geven.

Welk nieuws bedoel je dan precies? Dat ze Ziyech niet halen? Dat ze wel geld uit willen geven, maar wel aan de goede spelers? Dat ze Siem niet halen omdat ze genoeg middenvelders hebben? Ik snap je reactie echt niet, want alle nieuwsberichten van vandaag staan juist haaks op wat jij beweert..

Ik ben blij met het beleid van Overmars, alleen spelers kopen die je echt nodig hebt en alleen voor de prijs die je zelf als club juist acht. Anders zet je het maar lekker op de bank en wacht je op een aankoop die wel voldoet. Enige wat alleen niet zo handig is, is dat er geen vervanger is voor Cillissen. PSV heeft nu al ingespeeld op het vertrek van Zoet ergens volgend jaar.

19 augustus 2016 om 22:30

Wie is jij?

Dat ze Ziyech en De Jong niet halen kan ik wel begrijpen je hebt nu met Klaassen Sinkgraven Van de beek en Nouri genoeg opties.

Sorry hoor, maar het is juist de kunst om op haalbare spelers te bieden. Als je er met meer dan 10 miljoen niet uitkomt, heb je de verkeerde spelers op het oog en had je andere spelers in beeld moeten hebben.

Zo'n Bailey zou natuurlijk een geweldige versterking zijn, maar hoop toch altijd wel op Nederlands talent bij Ajax. Als bij Ajax geen goede Nederlandse voetballers doorbreken is dat ook slecht voor het Nederlands elftal.

19 augustus 2016 om 22:56

Riedewald, Tete, Van de Beek, Nouri. Toch al aardige talentjes wat mij betreft, met die laatste twee als toekomstige toptalenten natuurlijk. Frenkie de Jong, Bazoer en El Ghazi ook grote talenten, al speelden die minder lang bij Ajax. Maar in de aanval zou het wel mooi zijn als er inderdaad weer eens iets aankomt. Alleen daarvoor moet je eerder bij psv zijn denk ik met Lammers en Bergwijn.

Zo Marc, meer dan tien miljoen geboden voor een aantal spelers, zal wel op Messi of Ronaldo zijn geweest. grapje. Maar die bankrekening is toch echt om van te watertanden zo langzamerhand, wat ook op conto komt van Overmars. Waar ik wel bang voor ben is dat ze binnenkort voor Nakamba langs zullen komen. Mag, maar Overmars moet dan niet zijn portefeuille vergeten mee te nemen.

19 augustus 2016 om 21:55

Wacht maar tot volgend jaar Klaassen en Bazoer verkocht worden, dan heeft Ajax een bankrekening om van te watervaltanden

19 augustus 2016 om 22:13

Ik geloof het graag. Hoe ze het voor elkaar krijgen iedere keer, blijft me ieder jaar verbazen. De hoge transfersommen die Ajax ontvangt zal dan ook komen door de grote naam die Ajax nog heeft in Europa/wereld. Ik wil echt geen ajacieden tegen de haren in strijken, maar Davy Klaassen vind ik het laatste jaar stagneren qua prestaties. En wat betreft Bazoer, heb ik iets meer vertrouwen in, maar is ook in een mindere periode beland. En toch kan Ajax ze waarschijnlijk weer verkopen voor gemiddeld 20 miljoen of meer. Toch knap

Cerny heeft net een hattrick gemaakt, dus ik snap niet waarom hij niet wordt opgeroepen? Snapt iemand dit, en waarom heeft Nouri nog steeds niet zijn debuut gemaakt?

19 augustus 2016 om 22:58

Cerny zal Bosz nog niet genoeg vertrouwen in hebben, maar die zal zijn kansjes wel krijgen. En Nouri mist nog de fysiek en laat voetballend waarschijnlijk nog te weinig zien. Alleen ik denk dat wanneer hij eens de kans krijgt in Ajax 1, dat ie zich net als Bazoer zo het elftal in speelt

De juiste spelers kunnen ze echter niet vinden.

Ajax is ongelooflijk naief en gaat straks dus met een elftal met een gemiddelde leeftijd van 22/23 jaar de competitie en Europa in. Dat is gewoon te jong. Je moet kwaliteiteit/talent/ervaring met elkaar combineren, alle 3. Ajax combineert alleen de eerste 2 en dat is niet genoeg.

19 augustus 2016 om 22:29

Denk dat Ajax even afwacht of ze de Champions League groepsfase gaan halen ja of nee. Het kaliber transfer zal dan afhangen van het resultaat tegen FK Rostov. Denk ik?

19 augustus 2016 om 22:39

@ Ruspekt

Dat is eigenlijk heel raar, maar hoe dan ook competitie of Europees voetbal je zult kwaliteit en ervaring bij elkaar moeten laten komen in een elftal. Dat zit bij Ajax momenteel behoorlijk scheef.

Kom op man!

Zet woord bij daad en doe eens gek!

Vraag me af op wie ze geboden hebben met een bedrag van meer dan 10 miljoen.

19 augustus 2016 om 22:42

Inderdaad......je leest altijd alles, vooral als het Ajax betreft en im ben dan ook razend benieuwd waar ze allemaal bedragen van meer dan 10 miljoen hebben neergelegd, want dat had je anders zeker voor 100 procent gelezen op deze site.

19 augustus 2016 om 23:25

Baily. 11 miljoen en die wil Genk niet laten gaan. Verder hoeft ie voor mij niet met namen te komen, hoe relevant is dat? Ik ben iig tevreden met t beleid van Overmars. Hij heeft er toch voor gezorgd dat de spaarpot uitpuilt en ik zie persoonlijk liever dat ze dat niet blindelings stukslaan. Met Sánchez heb je een jonge speler binnen gehaald die basis deed in een team wat de ZA CL won, niet verkeerd. Traore is ook een prima zet, en verder verkocht hij Milik voor de freaking jackpot. Vergeet ook niet dat er nu een coach voor de groep staat die na een paar maandjes het team bij vlagen al geweldig voetbal laat spelen. Laat Marc maar schuiven, het loopt wel los. Hopelijk kan Jaspertje ons nog voorbij Rostov helpen, dan zie ik t verder wel.

Ajax heeft dus al in geen jaren de juiste speler (s) gevonden aangezien ze nooit een dubbeltje teveel uit gegeven hebben.
Ik denk persoonlijk dat dit weer een supporter-pleasend verhaaltje is omdat de grote concurrent Psv het deze week wel allemaal waarmaakt en doet.

Lijkt mij nou niet slim om als Overmars zijnde een uitspraak als deze te doen. Clubs met spelers waar Ajax interesse in tonen gaan nu nog hoger in de boom klimmen.

19 augustus 2016 om 22:53

Ik denk niet dat Cillessen gaat hoop het nie want hij heeft ook al cl gespeelt dus meschien toch blijven ja hij is een in een vorm dip maar dat kan bij elke speler gebeuren

Cilissen vertrekt zo goed als zeker. Ajax kan zijn poot wel stijf houden en weigeren maar je hebt nog altijd met de persoon Cilissen te maken. Die wilt gewoon vertrekken en gaat als Ajax het bod weigert met tegenzin bij Ajax keepen. Lekker laten gaan want zo'n kans krijgt hij niet meer. Ik ben wel blij met woorden van Overmars dat er een groot bedrag neergelegd kan worden voor transfers. De wil is er nu nog de daad bij het woord voegen. Bailey lijkt mij een geschikte aankoop. Een nieuwe keeper is lastig, welke keeper is momenteel daadwerkelijk beter dan Boer of Onana? Persoonlijk zou ik Onana de kans geven. Dan is de cirkel rond Onana van Barca bij Ajax in het doel en Cilissen bij Barca

Ajax behoort straks tot de rijkste en gezondste clubs van Europa. Ze hadden al 100 miljoen in de kas. Nu 32 miljoen van Milik erbij geschreven, zometeen misschien nog 10 miljoen erbij voor Cilissen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren