Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Brands verzekert: 'Dat zijn jongens die allemaal PSV 1 gaan halen'

Laatste update:

Het laten doorstromen van veel jeugd naar het eerste elftal is de doelstelling van PSV voor de komende jaren. De Eindhovense club gaf echter veel geld uit om Bart Ramselaar van FC Utrecht over te nemen. In de afgelopen jaren werden ook spelers als Andrés Guardado, Davy Pröpper en Adam Maher voor het middenveld aangetrokken.

/

In de optiek van Marcel Brands strookt het een wel degelijk met het ander. Talenten als Ramon Lundqvist en Dante Rigo hebben de toekomst, zo voorziet de technisch manager van PSV. "Bart heeft al wat meer achter de rug en is alweer wat ouder, maar dit mag zeker niet ten koste gaan van bijvoorbeeld Ramon", zo vertelt de sportbestuurder in gesprek met het weekblad Voetbal International.

"In mijn fantasie staat hier met één of twee jaar wellicht een middenveld met Ramon, Dante Rigo, Jorrit Hendrix en Ramselaar. Dat zijn jongens die in mijn ogen allemaal PSV 1 gaan halen. Ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat de deur wagenwijd open blijft staan voor talenten uit de eigen opleiding", zo benadrukt Brands.

PSV heeft de beste jeugdopleiding van Nederland

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Voldoende talent en gedrevenheid voor een basisplek bij PSV als de tijd rijp is. Goed dat die jongens nu al veel bij het eerste worden betrokken. Paar klasses beter dan Vloet/Ritzmaier-middelmaat.

18 augustus 2016 om 23:32

Brands geeft aan met 4 middenvelders te willen spelen in zijn fantasie... Dus 442 of 343... Zonder te willen stoken heb ik deze verhalen al vaak gehoord van Brands: eigen jeugd etc maar vervolgens wordt er gekocht... No issue verder, dat is de club cultuur en ze hebben er successen mee behaald

19 augustus 2016 om 00:06

Locadia, willems, hendrix, zoet, brenet. Allemaal jeugd die dit jaar meermaals in de basis gaat staan, clubcultuur onzin altijd. Kijk naar de laatste jaren en psv heeft een elftal met veel nederlandse jeugd en ook eigen jeugd

19 augustus 2016 om 00:11

Niet zo snugger deze post... Voor een goed middenveld heb je bij een 4-3-3 nog altijd minimaal 4 basiswaardige spelers nodig. +1 net iets mindere die in kan vallen als de pot binnen is

19 augustus 2016 om 00:26

Willems en Brenet eigen jeugd noemen is hetzelfde als Bazoer en El Ghazi eigen jeugd noemen.

De titel geeft het idee dat Brands het over meer jeugdspelers heeft, maar in dit artikel noemt hij er slechts twee. Dat PSV er een andere filosofie op nahoudt dan Ajax en Feyenoord is niet erg, zolang je maar niet steeds wanhopig wilt doen voorkomen dat je als PSV zijnde ook alle pijlen op de eigen jeugd richt. Dat is namelijk echt niet zo, en dat is heel eenvoudig met cijfers en namen van jeugdspelers te onderbouwen.

19 augustus 2016 om 07:12

Laten we het voortaan doorstroming vanuit de jeugd noemen dan zijn we van de discussie eigen jeugd welbof niet af.

19 augustus 2016 om 07:57

Ik ben het gewoon eens met Curaçao. Ze zijn bij PSV meer met de jeugd bezig, maar zolang er niet 4,5 sleutelspelers in het eerste staan zou ik niet juichen. En ja, ze kopen ook nog steeds iets te graag. Ze hebben met rigo, lundqvist, paal én duarte een paar zeer talentvolle middenvelders van 18,19 jaar. Waarom dan toch Bartje Ramselaar kopen?

19 augustus 2016 om 08:03

Ik heb niemand bij PSV horen roepen dat alle pijlen op eigen jeugd worden gericht. Visie van Psv/brands is om zoveel mogelijk Nederlands jeugdig talent nar PSV te halen en daarmee PSV 1 te versterken/aan te vullen.en dan maakt het niet uit of ze al 10 jaar bij PSV in de jeugd spelen of maar 1 jaar.

19 augustus 2016 om 08:22

Ze zijn inderdaad bezig met jeugd. Waarom Ramselaar? Omdat die de ervaring van Eredivisie al heeft. Tevens krijgt jeugd echt wel de kans, maar zolang zij niet basiswaardig zijn zullen er andere spelers aangetrokken moeten worden. Zodra de jongens van 18-19 er klaar voor zijn krijgen ze de kans wel. Zijn ze niet van voldoende niveau dan zullen ze ergens anders onder gebracht worden. Een mooi voorbeeld is Bergwijn. Krijgt zo nu en dan al een kans, maar kan een basisplek nog niet aan.

19 augustus 2016 om 10:01

het liefst komen ze ook nog alle 4 uit de regio maar goed. als talent niet op tijd op niveau is koop je iemand. nu vind ik wel dat hendrix op niveau is dus die moet gewoon spelen, maar verder is er nog geen eigen jeugd voor het middenveld.
verder blijft dit altijd tegenstrijdig, neem een locadia. iedereen zeurt over meer eigen jeugd maar wil tegelijkertijd dat er een echte betere buitenspeler komt.
neem het positief, over zoet werd ook gezeurd in het begin dat hij niet goed genoeg was, nou die hebben ze alle vertrouwen gegeven niemand nieuw gekocht en kijk nu...

Vertrouwen in je eigen jeugd....van ginkel halen voor Hendrix die in goede vorm verkeerde....nee PSV geeft gewoon de jeugd al jaren weinig vertrouwen en kansen

18 augustus 2016 om 23:28

Hendrix is 21 en heeft over twee weken 100 officiele wedstrijden gespeeld, heeft al twee kampioenschappen achter zijn naam en 7x op het hoogte podium van Europa mogen acteren. Komt wel goed met de jongen.

18 augustus 2016 om 23:29

Eerder veel vertrouwen maar weinig kansen, verder vind ik dat de doorstroom wel beter kan, maar niet per se beter hoeft. Zo als jij het verwoord komt het allemaal wat overdreven over.

18 augustus 2016 om 23:32

Wat een simpele opmerking! Hendrix is toch een totaal ander soort middenvelder! Controlerend, terwijl Van Ginkel een diepgaande box-to-box-speler is, van wie we toch allemaal hebben kunnen zien dat je toch wel gek moet zijn wil je zo'n buitenkans als hij laten schieten! Het is gewoon verstandig en Hendrix heeft nog genoeg minuten gemaakt. En nu is hij met de komst van Ramselaar basismiddenvelder.

Intussen leggen Brands en Langeler de basis voor de nabije toekomst. Hoe PSV inzet op verdere professionalisering van de Herdgang en uitstekende buitenlandse talenten rekruteert is echt klasse. Rigo, Ljunqvist, Bergwijn, Paal, Laursen, Scamacca, Piroe, Da Silva... Laugh all you want, maar van die jongens gaan er echt een paar doorbreken!

18 augustus 2016 om 23:33

Zo simpel is het niet want van Ginkels komst ging ten koste van Hendrix...

18 augustus 2016 om 23:36

Vergeet Gudmundsson niet!

19 augustus 2016 om 01:26

Mensen moeten eens een logisch verband leggen. Hendrix heeft op het moment gewoon pech dat hij een zelfde soort speler is als Guardado, en die is nu eenmaal belangrijker en beter op dit moment.

19 augustus 2016 om 20:12

@curacao01: even de hele uitleg lezen, dan zie je waarom het wel simpel is. En als het teveel is, zie de opmerking van baloog.

19 augustus 2016 om 20:12

@curacao01: even de hele uitleg lezen, dan zie je waarom het wel simpel is. En als het teveel is, zie de opmerking van baloog.

20 augustus 2016 om 13:57

hahaha blijf het grappig vinden dat mensen Van Ginkel als een buitenkansje blijven zien. Ik zal eerlijk zijn, ik kijk vooral de grote wedstrijden van Psv, maar laat het nou net zo zijn dat v Ginkel toevallig al die wedstrijden de zwakste man bij PSV was. Met name tegen Atletico tweemaal verreweg de zwakste man op het veld, sure misschien moest hij nog wennen, maar laat op dat moment dan lekker Hendrix staan, die sowieso in top vorm was in de eerste seizoenshelft.

On: wel met je eens dat er een hoop goeds aan zit te komen en vgm is de PSV filosofie duidelijk, winnen staat op plek 1 en dan het liefst met zoveel mogelijk "eigen" talent, blijkt dat talent tekort te komen (vloet, ritzmaier, leemans etc.) of er nog niet klaar voor te zijn (bergwijn -lestienne, locadia - De Jong) wordt er bij gekocht. Volgens mij is dit sowieso de beste tactiek voor een topploeg. We moeten dus niet gaan doen alsof we meer jeugd laten doorstromen dan we doen, aangezien meer jeugd door laten stromen niet perse beter is, sterker, zoals ik het zie is "onze" manier dus zelfs beter

19 augustus 2016 om 07:29

@tamme1978:

Toen PSV Van Ginkel haalde speelde het nog in de competitie, de Champions League en de beker. En zowel Guardado als Hendrix zijn daarna nog een hele tijd geblesseerd geweest. Achteraf bekeken was het huren van Van Ginkel 100% noodzakelijk.

Maar wat vind je dat PSV dan moet doen? Het seizoen ingaan met een selectie met exact elf basiswaardige spelers, om er zeker van te zijn dat er nooit een goede speler uit de eigen jeugd op de bank komt?

Welnee joh, dan heb je allang andere spelers gekocht. Daarbij zie je zo veel talenten mislukken. Maar je moet ze tevreden houden. Jorrit heeft natuurlijk het eerste gehaald, maar als ze in de winterstop weer meer goals nodig hebben halen ze weer een speler.

19 augustus 2016 om 05:54

Klopt, en nu doe je net of dat raar is. "als ze meer goals nodig hebben halen ze een ander".zo gaat dat in de rest van de voetbalwereld, je wilt het beste resultaat behalen. Er is nou toevallig 1 club in NL die dat niet wil en alleen naar de centen kijkt en een een of andere wazige filosofie na wil streven die ten koste gaat van de resultaten. Laten we aub een beetje normaal blijven doen met zijn alle en laten we daar niet in meegaan. Het Nederlandse voetbal heeft daardoor al genoeg kwaliteit verloren. Bij Psv krijgen de jonge jongens steun en aanwijzingen van spelers met Europese ervaring die al een stapje verder zijn. Er zijn clubs in Nederland waar een stel jonge jongens elkaar op liggen te kloten dat ze de beste zijn, maar waar aantoonbaar de meeste talenten de afgelopen 3 jaar niet beter zijn geworden door een falend beleid. He.....het is maar net waar je prioriteiten liggen. We gaan voor het beste, of we streven een falende filosofie na.

Mijn clubje heeft de goede weg ingeslagen na een aantal jaar non beleid. Brands en Gerbrands zijn een top duo.

Zowel bij Ajax, als PSV steken veel geld in hun opleidingen. Er is geen betere of slechtere opleiding tussen Ajax en Psv. beiden doen het goed ook internationaal.

19 augustus 2016 om 05:55

De vraag is, hoe bepaal je of een jeugdopleiding goed is? Vind je het goed als je complete basiself uit eigen jeugd bestaat maar dit wel pure middelmaat is? Vind je het goed als er één of twee echt goede eigen jeugdspelers in je eerste selectie spelen?

Persoonlijk zou ik het op het laatste houden. Ik denk dat je jeugdopleiding beter is als ze eens per paar jaar één of twee echt pareltjes opleveren dan dat het een soort doel op zich wordt om zoveel mogelijk eigen jeudspelers te laten doorstromen.

Hoe lullig het ook is.. PSV zal incidenteel jeugd door laten stromen, niet structureel.. Ze hebben een prima middenvelder aan hendrix die straks weer uit de basis wordt verdreven door aankoop ramselaar.. Je hebt 1 van de grote talenten van nl bergwijn, die straks op plek 3 komt na locadia en een aankoop.. Zo zal het helaas altijd gaan bij psv terwijl er echt wel talent loopt.. Alleen durven ze het risico op 1 of andere manier niet te nemen..

18 augustus 2016 om 23:31

Nee, zullen we anders weer Europese punten weggooien omdat we op tienertour door Europa moeten? PSV is op dit moment de beste club van Nederland en daar moeten posities goed bezet zijn. Jeugd krijgt de kans. Bergwijn is inmiddels in de Eredivisie, de beker en de Champions League gedebuteerd. Kansen genoeg.

19 augustus 2016 om 00:35

Jaja lekker makkelijk, een keer overwinteren in cl en meteen de beste van nl. In clubcoëfficiënten over de afgelopen vijf jaar staan ze nog steeds (net) onder Ajax dus doe ajb niet zo wijs.

19 augustus 2016 om 08:26

Hij zegt op DIT moment Schwarz, dus geen noodzaak voor jou om cijfers van 5 jaar geleden er bij te betrekken.

19 augustus 2016 om 09:47

PSV is nu voor de 2de keer kampioen geworden, dus dan zijn ze op dit moment inderdaad de beste club van Nederland.

19 augustus 2016 om 01:49

Ajaxbassie .... En nog vele anderen hier op voetbalzone, Ik ga beginnen dat iedere club verschilt in visie.Ajax gooit graag talenten voor het vuur en dat pakt al jaren bij heel veel talenten goed uit ! Ze hebben inmiddels heel veel geld op de bank staan en investeren de laatste tijd veel in de toekomst , door veel jeigd aan te trekken .Waarvan iedereen al weet dat je dat dubbel terug gaat verdienen. Het zou wel kunnen dat je daardoor een kampioenschap mist , want de jongens hebben tijd nodig om een completere speler te worden. Nu ga ik het hebben over mijn eigen club psv . Psv is er pas een paar jaar mee bezig om echt stappen te gaan maken mbt de jeugd , Ajax en Feyenoord hebben jaren lang grotendeels alle talenten die bij grote clubs terecht kwamen opgeleid. Hier heeft psv Langeler voor aangesteld. Wat inhoud dat we zijn gaan investeren in de jeugd de trainings complexen noem het maar op . Nu heeft psv de afgelopen twee jaar door kunnen bouwen doordat we kampioen werden . Dit door het aankoopbeleid.Psv heeft spelers binnen gehaald waarvan ik dacht dat het niet mogelijk was .Dat heeft ons weer adem ruimte gegeven , Psv wil door bouwen en voordat onze jeugd op het gewenste niveau is zullen wij gerichte aankopen doen om onze doelen te behalen (Prijzen).Of te wel hoezo gokken en risico lopen met talenten , het gaat om de prestatie , en mocht een talent beter zijn dan de huidige speler of de spelers die je hebt gehaald . Dan speelt de beste . Ow ja Hendiks heeft vorig seizoen in 17 westrijden 10 keer op goal geschoten . Van Ginkel heeft 9 doelpunten gemaakt , Wie die twee vergelijkt snapt niet dat psv behoefte heeft aan een middenvelder die constant in de 16 opduikt ( Klaassen).Hopen dat Ramselaar die functie kan gaan bekleden .

19 augustus 2016 om 07:34

@ajaxbassie:

PSV is het seizoen begonnen met een basisteam met vijf spelers die zijn doorgestroomd uit de eigen jeugd (zoet, Brenet, Hendrix, Bergwijn, Locadia). Dat noem ik niet incidenteel.

En dat eigen jeugd het bij PSV per definitie af moet leggen tegen aankopen is ook onzin. Hendrix krijgt de voorkeur boven Maher, Zoet krijgt de voorkeur boven Pasveer, Locadia kreeg de voorkeur boven Lestienne, Brenet krijgt de voorkeur boven Poulsen (zelfs op links).

19 augustus 2016 om 09:18

De voorkeur op miskopen ja.. Ik veroordeel het beleid niet, het is een bewezen succesvol beleid maar brands en ook langeler moeten ophouden met het verdedigen van hun jeugdbeleid.. Zeg gewoon eerlijk als een aankoop meerwaarde heeft geven wij die de voorkeur..

19 augustus 2016 om 10:08

Ehm ja zo zou het altijd moeten zijn, als club wil je toch altijd verbetering? Jammer dat het ten koste gaat van eigen jeugd maar dan zijn ze niet goed genoeg. Bij Ajax weet je zeker dat je je debuut gaat maken zodra je doorstroomt naar Jong Ajax, kweekt ook niet echt mentaliteit. Ajax en PSV moeten niet opleiden voor Nederland maar moeten het gewoon goed doen op het hoogste niveau, welke spelers daar dan ook voor gebruikt worden. Bij PSV breken dus alleen spelers door die goed genoeg zijn, bij Ajax elke tiener die 5 wedstrijden leuk voetbalt in de JL bij Jong Ajax.

19 augustus 2016 om 10:20

Knap dat je nu al weet dat Ramselaar Hendrix uit de basis gaat spelen.
Je kan PSV en Ajax niet vergelijken wat dat betreft. Ajax gaat meer en meer op Arsenal lijken, is gewoon een bedrijf aan het worden. Ajax bouwt op talenten en verkoopt deze daarna door met winst, kampioen worden is een van de doelstellingen, maar een financieel goed jaar draaien is het belangrijkste voor de aandeelhouders. Sportief succes is in dit geval alleen belangrijk voor inkomsten. Ik vind dit een slechte ontwikkeling om eerlijk te zijn.

PSV gaat voor sportief succes (natuurlijk ook voor een financieel goed jaar, maar de focus ligt anders), en om ver te komen in zowel de eredivisie als de CL moet je genoeg speler hebben van kwalitatief hoog niveau. Je kan niet gokken op een talent, behalve als dit talent net zo goed speelt als een van de andere basisspelers. Talenten krijgen zeker wel de kans, maar ze moeten al ver genoeg zijn in hun ontwikkeling, zo simpel is het (en was het vroeger ook bij Ajax). Talenten bij Ajax worden tegenwoordig voor de leeuwen gegooid en moeten zichzelf de top in spelen. Niks mis mee, maar een totaal ander beleid.

20 augustus 2016 om 14:57

Net als dat bij Ajax ook gebeurt, waar Tete op de bank zit omdat Sanchez wordt gekocht en Cerny verder van de basis afzit door de komst van Cassierra. Dolberg krijgt geen echte kans in het eerste omdat ze toch liever Traore hebben. Sorry maar ik vind dat Ajax een niet veel beter beleid heeft dan PSV wat betreft de jeugdopleiding.

Zoveel Ja stemmers, ik geloof best dat er een aantal talenten aan komen maar voordat die structureel er zijn kun je toch niet spreken van de beste jeugdopleiding van Nederland? Ik hoop dat overal en nergens Nederlandse toptalenten vandaan komen, dus ook van PSV. Maar deze Ja stemmers zullen zeker ook Ja stemmen als de poll een vraag was of PSV deze zomer kans maakte op het aantrekken van Lionel Messi.

19 augustus 2016 om 00:06

Ja en bij die poll met ajax als onderwerp stemmen de ajaxieden ook ja....
Clubliefde zorgt gewoon voor een roze bril...

19 augustus 2016 om 00:24

Geloof ik, maar als dat een vraag over de jeugdopleiding zou zijn zou je dat nog enigszins kunnen beargumenteren. (Zoals het optellen van actieve jeugdspelers in de vaderlandse en buitenlandse competities) Overigens wil ik niet zeggen dat die van Ajax op dit moment beter zou zijn, maar er is ook niemand hier die kan weten dat die van PSV dat wel is. Meestal kan je daar later alleen op terug kijken.

PSV heeft in vergelijking met Ajax en Feyenoord niet de beste jeugdopleiding van Nederland, PSV loopt wel iets achter kwa talenten afleveren aan het 1ste elftaf.

19 augustus 2016 om 00:10

zo kan je het bekijken, of: PSV gooit niet te pas en te onpas jeugdspelertjes voor de leeuwen omdat ze met een goed transferbeleid de posities beter bezet hebben.

19 augustus 2016 om 00:26

Dus heb je eigenlijk geen vertrouwen in je eigen jeugdspelers.

19 augustus 2016 om 00:32

zeker wel. Vertrouwen in de potentie van een speler. Je kan je alleen afvragen of desbetreffende spelers die potentie in het eerste moeten ontwikkelen. Voldoende plekken waar dat ook kan.

Ik zie zowel Ajax, Feyenoord als PSV veel liever vaker spelers verhuren. Blind en Verthongen zijn er mooie voorbeelden van. Jeugdspelers moeten fouten mogen maken. Bij topclubs mag dat niet. Laat ze de fouten dus maar ergens anders maken.

Overigens is dat hele ophemelen van de jeugd bij Feyenoord schijnheilig. Enige reden dat ze veel jeugd moesten inpassen was omdat ze geen cent hadden te besteden.

Ik ga deze uitspraak van Brands onthouden! Ik vind Lundqvist ook zeker een speler die het eerste moet kunnen halen binnen nu en twee jaar, maar betwijfel of hij wel echt de kans gaat krijgen.. Zelfde met Beto, Gudmundsson, Bergwijn en Rigo. Eerst zien en dan pas geloven..

18 augustus 2016 om 23:44

Het verbaast me dat hij Kenneth Paal niet erbij roept. Want dat was toch een aantal jaren terug samen met Bergwijn de grootste talenten van De Herdgang? Ik dacht dat Paal ook binnen een paar jaar ging aansluiten met de eerste van Psv? Daarnaast zal ik ook wel wat meer zien van Scamacca. Die moet binnenkort eigenlijk al die overstap maken naar Jong Psv, want met Lammers heeft Jong PSV maar een 'spits', was volgens mij altijd een middenvelder geweest, dus redelijk schaars bezet voorin.

19 augustus 2016 om 00:12

Kenneth Paal is inmiddels aardig voorbij gestreefd door Lundqvist. Denk ook niet dat Paal nog echt het eerste gaat halen bij PSV. Scamacca is wel interessant om in de gaten te houden. Deed vorig seizoen al een paar potjes mee bij Jong Psv en is nu volgens mij geblesseerd. Heb wel hoge verwachtingen van Scamacca

19 augustus 2016 om 07:23

Lunqvist wordt deze zomer doorgeschoven, dus ja

Ik snap de ja stemmers niet. Psv bewijst structureel dat het geen vertrouwen heeft in de eigen jeugd. Zowel Feijenoord als Ajax bewijzen jaar in jaar uit dat er meer jeugd doorstroomt dan bij Psv.

18 augustus 2016 om 23:40

Ze stellen de vraag of PSV de beste jeugd opleiding heeft niet welke club de beste jeugd doorstroom heeft ik zie 2 verschillende betekenissen daartussen.

19 augustus 2016 om 00:08

Dat kan zijn, maar bij beide opties is het antwoord geen ja op de stelling;-)

19 augustus 2016 om 01:02

Dat is jouw mening 46% denkt daar anders over.

19 augustus 2016 om 05:58

Is het doel om zoveel mogelijk jeugdspelers te laten doorstromen of een zo goed mogelijk eerste elftal te creëren met hier en daar een jeugdspeler? Ik heb het idee dat jij de prioriteiten een beetje verkeerd legt.

19 augustus 2016 om 08:02

Als ik kijk naar je andere reacties heb jij het niet zo op goede jeugdvoetballers die doorstromen. Dat mag. Maar dan niet zeggen dat ik de prioriteiten verkeerd leg

19 augustus 2016 om 09:03

Dan komt mijn mening niet helemaal over, ik heb het juist heel erg op jeugdvoetballers die doorstromen. Alleen vind ik dat hier in Nederland soms gedaan wordt alsof doel 1 is het laten doorbreken van jeugdspelers (dat heb ik met name bij Ajax) i.p.v. een goed eerste elftal met goede resultaten neerzetten. Dat zijn mijns inziens de verkeerde prioriteiten.

ik vertrouw erop brands dat hij gelijk heeft, maar ik ben niet te spreken op cocu, want hij durft minder kansen te geven aan o.a. bergwijn, maher. maar de andere kant hij liet wel brenet, hendrix, locadia en depay kans geven. ook laat hij weinig wissels doorvoeren, bijvoorbeeld hij heeft 2 spelers laten wisselen in een wedstrijd en meestal wissel hij vorige seizoen pas op de 70 minuten. ook zie ik vaak dat pereiro, narsingh, hendrix, bergwijn en maher (als hij speelt) sneller worden gewisseld dan propper , Guardado, moreno (hun zijn erg belangrijk). de Jong (soms valt hij tegen) en locadia (valt erg tegen). ik hoop dat cocu meer rouleert met zijn grote team en ook meer durft om de Jong eens te gaan wisselen.

19 augustus 2016 om 08:48

Cocu durft Maher geen kans te geven? Adam Maher heeft onder Cocu 105 officiële wedstrijden gespeeld in PSV 1!

Guardado zal geen jaren meer voor psv spelen en propper zal ook nog wel hogerop gaan dus dan komen er plaatsen vrij voor de jeugd.

19 augustus 2016 om 05:59

En als op dat moment de jeugd niet goed genoeg is om er direct te staan, dan doe je weer een aankoop. Immers, de kwaliteit van het eerste elftal staat voorop, niet het aantal jeugdspelers in je eerste elftal.

wat een lachertje die poll, de talenten die psv de afgelopen jaren heeft voortgebracht kan je op een hand tellen. psv is en blijft een koopclub. Feyenoord , Ajax, AZ en zo zijn er nog wel meer leveren bij de vleet talent af aan het 1e of aan andere ed clubs... en ja psv heeft Hendrix en Locadia... poeh

19 augustus 2016 om 07:25

Wie van Ajax is nou echt een talent dat is doorgebroken dan? Klaassen?

Die klets om eigen jeugd altijd. Er moet kwaliteit op het veld staan. Als dat een eigen jeugdspeler is, is dat mooi meegenomen. Hoeveel jeugd liep er afgelopen dinsdag bij Ajax rond; Klaassen, Veltman, Riedewald en El Ghazi. Nou gekkenhuis dat is net zoveel als bij Psv.

19 augustus 2016 om 07:26

El Ghazi is geen eigen jeugd en die andere drie zijn gewoon middelmaat die bij psv alledrie geen basisplaats zouden hebben.

19 augustus 2016 om 09:47

Ik zou Riedewald er graag bij hebben, perfecte type speler naast Moreno. Zonde dat het beide linkspoten zijn.. Overige spelers ben ik met je eens!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren