Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Wenger belooft actie op transfermarkt: ‘We zijn bereid geld uit te geven’

Laatste update:

Arsene Wenger is bereid de portemonnee te trekken in de slotweken van de transferwindow. Tot noch toe bleef Arsenal rustig op de transfermarkt en greep de club uit Londen naast Jamie Vardy, maar met nog twee weken te gaan zegt de Franse manager actie te gaan ondernemen.

/

Arsenal dacht Vardy binnen te hebben na een akkoord met Leicester City over de transfersom, maar de Engels international koos voor een nieuw vierjarig contract bij the Foxes. Ook Riyad Mahrez werd in verband gebracht met Arsenal, maar koos eveneens voor een nieuw contract in het King Power Stadium. “De keuzes van personen heb je te respecteren. Als je naar de hele transfermarkt kijkt zie je weinig verschuivingen”, zei Wenger donderdag op een persconferentie. “Het gaat om de beschikbaarheid van spelers. Er worden gigantische bedragen uitgegeven aan gemiddelde spelers.”

Door blessures is de spoeling in de achterhoede van Arsenal dun. Valencia-verdediger Shkordran Mustafi is bij the Gunners in beeld. “Het is beter om niet op namen in te gaan, maar ik kan iedereen verzekeren dat we bereid zijn geld uit te geven. Het is belangrijk dat we geld uitgeven, maar het is nog belangrijker om het op de juiste manier uit te geven. Er zijn twee markten, een voor de Engelse clubs en de andere voor de rest van Europa”, aldus Wenger, die zaterdagmiddag met Arsenal op bezoek gaat bij Leicester City.

Zonder versterkingen maakt Arsenal dit seizoen geen kans op het kampioenschap

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
18 augustus 2016 om 13:49

Hij is ook niet goed bij zn hoofd he.. Er worden enorme bedragen neergeld voor Goede spelers en spelers met de meeste potentie. Hij doet net alsof Pogba en Higuain bijvoorbeeld middelmatig zijn. Nee.. Er is kwaliteit zat maar ook daar word gierig over onderhandeld. Anders waren Lacazette en Mustafi al lang Gooners..

18 augustus 2016 om 14:07

Hij heeft geen namen genoemd. Beetje vreemde reactie. Je had ook Milik als voorbeeld kunnen noemen en dan had Wenger 100% gelijk.

Niet praten Arsene, maar doen! Dit Arsenal mist dat laatste tikkeltje extra om het echt waar te maken, twee kwaliteitspelers in de as die ook ervaring en discipline brengen, haal je die niet zal Arsenal niet groeien en weer niets winnen, dat is dan jouw kruis. Juventus schijnt wederom alles op alles voor Alexis Sanchez te zetten, als die ziet dat Wenger weer niets onderneemt om de groep titelkandidaat te maken, zal hij zeker weten gaan twijfelen, en dan volgt Özil bij een rampscenario ook en is Arsenal helemaal klaar. Nu of nooit Arsene, nu of nooit!

18 augustus 2016 om 13:37

En dat laatste tikje is een spits of en CV? Ik vind dat er naast Koscielny geen wereldtopper staat. Ook een spits is nodig. Bacca/Lacazette of misschien wel Mandzukic van jullie !

18 augustus 2016 om 13:40

Spits en cv mijn inziens, twee kwaliteitspelers, Lacazette en Koulibaly/mustafi, Mandzukic zal niet weg mogen want hij speelde een super voorbereiding als koningskoppel met Dybala, maar niet geschoten is altijd mis uiteraard.

18 augustus 2016 om 13:49

Als Mandzukic dus zo goed is, heeft Juve een luxe probleem met Higuaín, Dybala en/of Mandzukic?

18 augustus 2016 om 13:50

Daarnaast is Lacazette een no-brainer. Ben het met je eens over Koulibaly en Mustafi. Ideale doelwitten. Niet te oud, niet te jong, en genoeg kwaliteit..

18 augustus 2016 om 13:55

Zermattperson

Gho eigenlijk wel, momenteel zal Higuain niet spelen ten faveure van Mandzukic, Mandzukic is nu gewoon beter, al is Higuain veel later bij de selectie gekomen, dat moet ook gezegd worden. Feit is echter dat Higuain het beste presteert als enigste spits, en Juve speelt al sinds mensenheugenis met twee spitsen, Dybala en Mandzukic hebben gelijkaardige kwaliteiten als Del Piero en Trezeguet destijds, ze vullen elkaar perfect aan en schotelen elkaar de goals op een gouden plaatje voor alsof het niets is, zo'n duo haal je niet uit elkaar, maar je haalt ook geen spits voor 90 miljoen zodat hij derde viool kan spelen. Jammer voor Mandzukic maar Higuain zal uiteindelijk moeten spelen, dus eigenlijk is Mandzukic al ten dode opgeschreven bij Juventus, aangezien die geen vrede heeft met een rol als derde spits in rang.

18 augustus 2016 om 22:53

Excuus dat ik het zeg maar ik snap überhaupt niet dat jullie zoveel hebben uitgegeven voor een aanvaller. Wat Juve in mijn ogen nodig had was een wereldtopper op het middenveld en een extra stand-in in de aanval.

Nu heb je Higuain gekocht omdat het kan - misschien ook wel om Napoli te pesten - terwijl je er eigenlijk niet beter van wordt. En misschien wel minder als hij per se moet spelen.

Had je naast Pjanic nog een goede middenvelder gehaald voor dat geld had je in mijn ogen voor de champions league finale gespeeld.

18 augustus 2016 om 13:56

Arsene zegt dit echt elke transferperiode. Niet eens in andere woorden, gewoon precies dezelfde zin elke keer weer. Om ziek van te worden.
Cech - 34
Cazorla - 31
Monreal - 30
Koscielny - 30 (bijna 31)

Bellerin stond flink in de belangstelling van Barcelona, en dat zal volgende transferperiode niet veel anders zijn. Als Sanchez en Ozil, ook nog vertrekken, is het (zoals jij zei) helemaal klaar.

Als dit 'worst case scenario' ook nog eens gebeurt, wie blijven er echt over...?

18 augustus 2016 om 14:03

Klopt, over Aleix Vidal zijn ze bij Barcelona maar matig tevreden heb ik de indruk, die gaan als absolute topclub ook willen verjongen en met Bellerin is er voor hen een droom back opgestaan. Als Bellerin, Sanchez en Özil uiteindelijk verkassen is dat Wenger zijn schuld, al dat geld, al die mogelijkheden, dat stadion, de historie die Arsenal heeft, Arsenal had NU al een absolute topclub moeten zijn navenant hun historie, maar dat zijn ze nog steeds niet dankzij Wenger.

18 augustus 2016 om 14:53

Wat maakt de leeftijd nou uit? Spelers van 30 zijn juist fundamenteel als je iets wil winnen.. Arsenal heeft verdedigers, backs en een topspits nodig..

18 augustus 2016 om 15:08

Fitheid en prestatie. Spelers gaan niet eeuwig mee he. Een Koscielny op zijn 33e is natuurlijk minder waardevol voor het team als een Koscielny van 31.

18 augustus 2016 om 15:17

cech als keeper kan nog lang mee, 34 is niet te oud daar. Cazorla is niet eens een basisspeler (als het aan mijn zou liggen was hij dat wel), en ook monreal vervang je simpel. daar tegenover heb je spelers als coquelin, oxlade, iwobi etc. die de ervaring om hun heen nodig hebben. Leeftijd is nog geen probleem kwaliteit wel.

18 augustus 2016 om 15:23

Cazorla hoort wel een basisspeler te zijn, Voor keepers ligt de leeftijd inderdaad wat hoger, maar 36 is al behoorlijk oud (bij Casillas ging het ook snel fout) en nee, Monreal is niet makkelijk te vervangen. De enige die Arsenal uit mijn hoofd echt als back-up heeft, is Gibbs. Gibbs is alleen ook niet echt je van het.

18 augustus 2016 om 15:31

Over cazorla heb je gelijk. Alleen een keeper als cech kan makkelijk door tot 38 als die wilt, kijk maar naar van der sar.
En zelfs als die op 36 wilt stoppen of niet meer goed genoeg is, is 2 seizoenen tijd genoen om een vervanger te zoeken.
Monreal is inderdaad wel beter dan gibbs, of meer betrouwbaar in ieder geval. Maar je kan hem makkelijk vervangen omdat hij niet echt iets speciaals heeft dat je zal missen. Het is gewoon een degelijke back waarop je kan vertrouwen, maar aanvallend is hij nou ook niet geniaal ofzo. Een vervanger kopen zal niet moeilijk zijn, zolang arsenal niet gek doet en met een type als santos komt. Dat was pas een ramp

18 augustus 2016 om 15:34

Alleen is Wenger en 'vervanger zoeken' geen gouden combinatie, om het maar zo te zeggen. En dat was het hele punt van discussie in de 1e plaats

18 augustus 2016 om 15:37

haha ja ik bedoelde dat leeftijd nu ff geen probleem is waar we rekening mee moeten houden. Maar tegen de tijd dat we moeten verjongeren is wenger er denk ik niet meer, dus laten we hopen dat de nieuwe trainer het wel beter gaat doen met zijn aankopen lol

18 augustus 2016 om 15:52

Hij vernielt zijn levenswerk, zo triest om te zien. Anderhalf decennium bouwt hij aan Arsenal en sinds enkele jaren stagneert de club, nu gaat ze zelfs achteruit, zeker vergeleken met de concurrentie.

Ik snap echt niet waarom hij niet gewoon 70 miljoen wil uitgeven aan een spits en verdediger, Arsenal heeft geld als slijk en kan er meer dan 200 uitgeven dus het praatje dat hij de club gezond wil houden, slaat nergens op.

Hahahaha welke jeugdspelers heeft hij nu op het oog?

Ja daar komen ze nu mee 2 weken voor het eind van de transferperiode ferme taal hoor maar daden ho maar met deze selectie wordt het nog een hels karwei om bij de eerste 4 te komen .
Wel jammer want Arsenal is voetballend altijd een leuke ploeg om naar te kijken .

Is Zaza niks voor Arsenal? Ik ben overigens bloedserieus, de mensen die weer met die penalty komen kunnen zich beter afzijdig houden. Ik heb Zaza een heel jaar aan het werk gezien bij Juve, is een sterke spits die doeltreffend is, hard werkt, goed in de duels is. Bovendien is hij 25. Hier kan Arsenal toch wel plezier aan beleven?

18 augustus 2016 om 13:42

Zaza heeft niet het niveau denk ik om Arsenal naar het volgende plan te tillen, dan kunnen ze eerder voor Mandzukic gaan, al wil ik die zeker niet weg. Neen, de beste optie is en blijft Lacazette.

18 augustus 2016 om 13:46

Dan is Lacazatte de beste optie inderdaad. Mandzukic speelde een uitstekende voorbereiding en is met Dybala een goed koppel. Tevens bezit hij kwaliteiten die Higuain niet heeft. Het zou echt dom zijn om hem te verkopen.

18 augustus 2016 om 13:45

Nee nee, echt een wereldspits is nodig. Eentje die er meteen staat en niet een onzekere speler. Een speler ala Benzema, Cavani etc

18 augustus 2016 om 13:55

Was die ook niet al onderweg naar Wolfsburg? Of heb ik dat nou helemaal verkeerd..

18 augustus 2016 om 14:21

Nee is niet doorgegaan, ze hebben uiteindelijk voor Gomez gekozen.

Dat vardy en mahrez arsenal afwijzen zeg genoeg hoe slecht hun onderhandeling zijn. Ze moeten mustafi en lacatzette halen. Hun zijn grote verbetering van merteschaker en giroud.

18 augustus 2016 om 13:47

Inderdaad, die twee zouden moeten willen sterven (bij wijze van spreken) voor een transfer naar Arsenal, maar niets blijkt minder waar, al is Mahrez erg gebonden door zijn contract zonder clausule, maar Vardy weigert gewoon om naar Arsenal te gaan, dat is toch een eye opener zou je denken.

18 augustus 2016 om 13:53

Haha verkeerd gedacht over mahrez. Maar voor vardy moet ik respect geven dat hij trouw is aan leicester alleen dan voor meer salaris. Niemand van de succes elftal van raneiri wilde vertrekken alleen kante. Dit seizoen moeten ze in de middenmotor gaan strijden en misschien kunnen ze stunten in top 5.

18 augustus 2016 om 14:31

Eye opener? Waarom? Leicester biedt ze een salaris dat evenwaardig is aan die van een topclub, speelt CL en worden omarmt als legendes door de fans. Vardy heeft daar een hele bewuste keuze voor gemaakt, Mahrez heeft uiteindelijk ook gewoon zijn contract verlengt. Dat heeft helemaal niks met Arsenal te maken.

18 augustus 2016 om 15:47

Gunnero

Je zegt wat je wil. Maar als Manchester United en Mourinho op de stoep hadden gestaan voor Vardy, was ie weg.

Bij Arsenal twijfelde hij lang en uiteindelijk besloot hij na een week of
2-3 te blijven. En terecht. Wat valt er te behalen bij die ambitieloze losers uit Londen?

18 augustus 2016 om 15:50

Gunnero

Ben je zo naïef of doe je maar alsof? Wanneer Juve geen spelers meer kan halen van bv een Sassuolo dat eens incidenteel kampioen word, zou ik me ernstige zorgen beginnen maken over de status van mijn club.

18 augustus 2016 om 16:54

Naïef zou ik mijzelf niet noemen, realist is misschien beter.

Tja, maar dat is niet gebeurt in Italië dus gaat die vergelijking niet op. Misschien is Hamsik een beter voorbeeld: Juve heeft al meerdere keren interesse getoond, net als andere topclubs, maar Hamsik wil blijven bij Napoli, verdient daar prima, is geliefd door fans en ziet toekomst bij Napoli. Dat terwijl hij nooit een grote prijs heeft gewonnen, alleen bekertoernooi, en bij Juve zoveel meer krijgt in alle opzichten. Is dat gênant voor Juve? Of een keuze van Hamsik (die ik overigens zeer waarder)?

18 augustus 2016 om 16:57

Ik heb Vardy niet gesproken, dus geen idee of hij wel was ingegaan op een aanbod van United. Ben zeer benieuwd hoe jij bij deze info komt.

Haha, dan rest alleen de vraag: hoeveel geld? Jeugdspelers tellen natuurlijk niet.

Het is te hopen dat Arsenal zich overigens wel nog snel kan versterken met vooral een CV. Hopelijk komt Mustafi nog, die met Koscielny een uitstekend duo kan vormen. En de spitspositie zou met een Lacazette toch erg goed opgevuld kunnen worden. Zou heerlijk zijn voor spelers als Sanchez, Ozil en Xhaka...

18 augustus 2016 om 13:56

Probleem is dat Mustafi vorige week al rond moest zijn voor de eerste match. En nu een week verder is hij er nog niet. Dus word alsnog Chambers of Holding naast de amper fitte Koscielny gezet komende wedstrijd. Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij hoe Wenger dit laat gebeuren. Ongetwijfeld gaat het om een paar miljoen euro waar over nog onderhandeld word. Pure waanzin. Tel dat geld neer en wees eens een keer daadkrachtig denk ik dan..

Hahaha nupas Wenger!.. succes de komende 2 weken ofzo

De competitie is alvast begonnen maar hij gaat dan eindelijk iemand kopen.

18 augustus 2016 om 14:13

Ja, en dat is nog niet eens de grap. We wachten allemaal met "smart" af welke topper er nu weer gaat komen. Het zal ongetwijfeld iemand zijn die maar 50 miljoen kost, 3 doelpunten in 65 wedstrijden heeft gescoord in de 2e competitie van Frankrijk...

18 augustus 2016 om 15:35

waar heb jij het nou over?

Als Arsenal echt om de prijzen wilt gaan spelen dan zal het de portemonnee over meerdere transferperiodes moeten opentrekken. Met 2 sterren gaat dit niet lukken. Arsenal is vorig jaar hoog eindigt omdat de grote clubs het af lieten weten.

Wenger moet de eer aan zich zelf houden door nu op tijd te vertrekken en als een symbool te blijven. Er komen steeds meer Arsenal supporters bij die actie willen zien, maar Wenger kan hen dit gewoon niet geven.

Het zou niet mooi zijn voor Wenger om straks via de achterdeur weg te gaan, omdat het publiek hem uitfluit.

Hij "belooft" geen geld uit te geven. Hij verzekert ons ervan dat ze bereid zijn geld uit te geven, dat betekent niet dat ze dat gaan doen. Dit wordt elk jaar gezegd zoals altijd al in de comments van arsenal/wenger artikelen naar voren komt.

Volgend seizoen zeker ... als Wenger weer niks en wint en hopelijk vertrekt.

Arsenal moet gewoon verliezen bij Leicester City zodat er nog meer druk komt op de club. Hij praat en praat maar doet helemaal niks. Er gaat vast weer een talentje komen of een paniekaankoop. Het is een schande dat Walcott, Mertesacker en Giroud daar nog spelen. Giroud heeft genoeg tijd gehad om zich te bewijzen net als Walcott. Beide hebben gefaald. Je hebt niks aan dat renpaard en die slome duikelaar.

Waarom gaan de fans niet gewoon een boycot doen? Niet meer komen naar de wedstrijden. Het gaat het bestuur alleen maar om geld verdienen en hoe kan je ze beter pakken door gewoon niet meer te komen en niks meer te kopen van de club. Jarenlang worden ze voor de gek gehouden en voorgelogen met mooie praatjes.

Ik weet nog goed dat die eigenaar zei dat er vuurwerk ging komen op de transfermarkt een paar jaar terug. Gebeurde helemaal niks en dit is al een aantal jaar bezig. Dit seizoen gaat net als alle andere seizoenen een drama worden. Lijkt wel of ik steeds hetzelfde boek lees.

Als ik arsenal fan zou zijn, zou deze man me echt gruwelijk de strot uit komen. Arsenal geeft wederom aan geen ambitie te hebben hoger dan een CL plaats. Dan heb ik liever dat de club het beleid aanpast zoals united en gewoon het geld wat er is over de balk gooit. Het begint bijna sneu te worden voor de arsenal fans...bijna dan

18 augustus 2016 om 14:32

Ze moeten geld smijten, maar ze moeten geen spelers als rojo, blind of sweini halen. Ze hebben topspelers nodig die ze hard nodig hebben.

Ja hoor Arsene, dat horen je fans al jaren. Waarschijnlijk wordt Michiel Kramer nu gekocht om ze kampioen te maken.

Copy paste dit artikel al sinds 2010

18 augustus 2016 om 14:36

Koop aub lacazette. Met het spelinzicht van Ozil heb je behoefte aan een beweeglijke spits. Geen statische spits als Giroud. En haal een type Sol Campbell. Iemand die spitsen met liefde opvreet naast Kosnielcy.

Het meest erge is nog dat Wenger ook nog eens zijn oog voor koopjes lijkt te zijn verloren. Eerder haalde Wenger nog wel met regelmaat voor een zacht prijsje spelers die daarna uiterst waardevol bleken, Koscielny en Cazorla bijvoorbeeld. Nu zie je de afgelopen transferperiode(s) wel telkens 1 topper komen, maar daarnaast nagenoeg niks. Als je dan niet grof geld wilt uitgeven (wat van de bestuurlijke lagen tot aan Wenger het credo lijkt te zijn) aan meerdere toppers, dan verwacht je toch dat je dan bovenop alle buitenkansjes zit. Maar nee, dat blijkt niet het geval te zijn (gek genoeg). Iemand als N'Koulou was transfervrij op te halen; een ervaren centrale verdediger met al 6 jaar Ligue 1 ervaring en statistieken qua intercepties/clearances/blocks/tackles die gelijkwaardig zijn aan die van Thiago Silva bij PSG. Normaal zou je verwachten dat Wenger voor zo iemand op de eerste rij zou zitten. En geloof mij, hij zou zeker een geweldige aanwinst zijn geweest. Zo zijn er natuurlijk genoeg voorbeelden te noemen. Of je geeft nu grof geld uit aan Lacazette en Mustafi/Koulibaly (waarbij mijn voorkeur uitgaat naar laatstgenoemde), of je zorgt ervoor dat buitenkansjes je niet ontglippen. Arsenal lijkt geen van beide te doen, en dat frustreert enorm!

Arsenal heeft een nieuwe cv, spits en een rechtsbuiten nodig, als ze deze positie kunnen vullen met (wereld) toppers, dan kunnen ze denk ik om alle prijzen vechten. Alleen zie ik Wenger niet in 1x zo veel geld uitgeven. Ik denk dat nu nog alleen Mustafi komt.

Tot nu toe zijn dit gewoon valse beloften. Ik wil daden zien Mustafi had drie weken geleden al binnen kunnen zijn.

Tja "maar het is nog belangrijker om het op de juiste manier uit te geven", dit is het belangrijkste stukje uit het interview. Hij zegt hier natuurlijk niets vreemd maar wat hij zegt is wel heel erg subjectief. Is 50 miljoen voor Mustafi betalen en 75 miljoen voor Cavani geld op een juiste manier uitgeven? Geen idee. Volgens sommigen wel, volgens sommigen niet. Je moet natuurlijk niet domweg met geld smijten, maar wanneer geef je het op een juiste manier uit? Wenger bepaalt dit voor Arsenal en volgens Wenger is de markt van 10 jaar geleden waar Mustafi voor minder dan 20 miljoen gehaald kon worden de enige juiste manier van geld uitgeven. Als Wenger koppig blijft volhouden en het vertikt om geld te spenderen komt er niets van. Ik ga toch ook niet naar de bakker met 5 frank, die tijd is gepasseerd, en dan mag ik nog een koppige idioot zijn, ik ga heus niet buitenlopen met een brood.

off topic: "tot noch toe"...? lieve help zeg

Gnabry is aan t vlammen op de olympics! Hen terughalen voor linksbuiten en dsn Mustafi en Lacazette halen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren