Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Wenger stelt aanhang gerust: 'Er komen nog één of twee spelers bij'

Laatste update:

Arsène Wenger heeft zondagavond erkend dat zijn selectie nog niet sterk genoeg is. Het seizoen van Arsenal begon weliswaar spectaculair, maar na de 3-4 nederlaag tegen Liverpool waren de supporters allesbehalve gelukkig. Wenger, die al geruime tijd onder druk staat, werd uitgefloten.

/

De fans balen van het feit dat Wenger in de persoon van Granit Xhaka maar een topaankoop heeft gedaan, terwijl concurrenten Manchester United en Manchester City met miljoenen smijten. “Ik heb al vaker gezegd dat we hard aan het werk zijn”, zei Wenger zondag. “Er komen nog één of twee spelers bij. We hebben alleen niet veel tijd meer om onze zaken af te ronden.”

Wenger kan voorlopig geen beroep doen op de geblesseerden Per Mertesacker en Gabriel Paulista en Laurent Koscielny deed tegen Liverpool ook nog niet mee, omdat hij nog niet wedstrijdfit is. “We betaalden na rust de tol voor het gebrek aan ervaring achterin”, zei Wenger, die in ieder geval een extra centrumverdediger wil halen. Shkodran Mustafi van Valencia schijnt een belangrijke kandidaat te zijn.

Arsenal had het team al eerder moeten versterken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit had wenger natuurlijk veel eerder moeten regelen

14 augustus 2016 om 20:56

Wat kan die arme man nog regelen? Heb je gezien waar United en City mee op de proppen zijn gekomen? Zelfs Chelsea gaat dit seizoen niks klaarspelen.
Nee Wenger kan met Mustafi of Lacazette of Icardi komen. Tegen de beide Manchesters is zijn team echt niet opgewassen.

14 augustus 2016 om 21:05

Chelsea gaat wat klaarspelen puur omdat ze Conte hebben. Iemand die het slechtste Italië ooit bijna tot de halve finales heeft geleid.

14 augustus 2016 om 21:07

Lopen nog zat spelers round waarmee ze direct beter worden maar dan moet je de knip trekken en dan gaat Arsenal gewoon weer mee doen in de top.

14 augustus 2016 om 21:14

Kanté en Batshuayi zijn nochtans ook niet slecht..

14 augustus 2016 om 21:14

Het team met de grootste namen wint niet altijd, zo indrukwekkend zijn de Manchesters nu ook weer niet, het zijn geen Barça en Real. Kolarov, Mata, Valencia, Sagna... Aanvallend zijn ze vrij indrukwekkend maar kom op, die teams zijn te pakken.

Consistentie is vooral belangrijk, veel punten winnen van de 'kleintjes', het is niet omdat Arsenal iets minder grote namen heeft dat ze geen kans maken. Met Lacazette en Mustafi doe je allicht mee op de titel.

14 augustus 2016 om 23:04

Het is heus niet zo dat de mensen die moeten komen de kar moeten gaan trekken, het zijn ontbrekende puzzelstukken. We hebben al toppers, maar je hebt niets aan ze als het team niet klopt.

15 augustus 2016 om 05:04

Je noemt dan ook wel, behalve Mata en Kolarov, (die ook niet een onbetwiste basisplek hebben) twee spelers op die lang niet alles spelen. Zabaleta is natuurlijk de superieure back ten opzichte van Sagna, het is dan ook gek dat je Sagna noemt, terwijl Zabaleta al te horen heeft gekregen van Pep dat hij een basisplek hoort te hebben mits hij zijn niveau houdt. Voor Valencia heb je natuurlijk Rojo en Darmian die hoger in de pikorde staan en aanvallend gaan we niet eens over beginnen want daar gaat Valencia geen eens meer minuten maken lijkt mij.

Kortom, leuk een paar tussen bank en basis spelers noemen maar ik luister toch liever naar Ibrahimoviç, Pogba, Otamendi als nieuwe kwaliteits injecties rondom spelers als Rooney, Aguero, David Silva, Martial, De Bruyne, Schneiderlin, Rashford en ook Touré, Depay en Kompany (mits zij hun niveau van weleer weten te naderen).

Wat Man U betreft, Mourinho heeft veel keuze daar in de verdediging. Dus ondanks dat het niet de absolute top van de verdedigers in de gelederen heeft, is er wel genoeg ruimte om goed te kunnen rouleren tussen spelers in vorm en benodigde rollen voor een tactische aanpassing. De verdedigers zijn wat mij betreft van een degelijk genoeg niveau.

Man C heeft echt een prachtige verdediging met Otamendi en Kompany, als die hun niveau halen wordt dat een heel stug duo om te slechten lijkt mij. En dan heb je ook nog een groot talent als Mangala, die nog ruimte heeft om te groeien, en Demichelis. Beide teams barsten van de potentie en parate ervaring. Ze worden geleid door twee succes coaches, met erg succesvolle tactieken, dus het is niet gek dat men het meest van ze verwacht. (overigens is Conte naar mijn mening de grootste tacticus van de nieuwe trainers).

Maar de BPL is de Bpl, en er zitten zeer veel sterke teams in de competitie, dus ik verwacht dat er sowieso verassingen in petto zijn :D

15 augustus 2016 om 09:11

Waarom kunnen zij het wel dan? Wenger denkt elk jaar dat de rest niets gaat kopen en dat zijn team dan voldoende is. Als de rest dan wel koopt en is meneer verbaast. Elk jaar zelfde liedje.

Nu ook weer, "we hebben weinig tijd om iets te regelen", als Wenger in de afgelopen 20 jaar iets had kunnen leren, is dat je niet moet reageren op andere. Maar dat blijkt toch zoals altijd weer totaal abacadabra voor hem. Waarom zorgt hij niet gewoon dat hij in de eerste week van de transfermarkt 3 grote spelers presenteert. Lacazette en Mustafi werd te weinig op geboden al, maar die hebben gisteren ook gekeken allemaal. Nood wordt hoger voor Wenger,, wat dus grote kans is dat de prijs van deze twee weer een stuk hoger is dan dat hij afgelopen vrijdag was.

Dat wil Wenger dan weer niet betalen en dan sta je weer exact op dezelfde plek als elk jaar.

15 augustus 2016 om 10:45

Je bevestigt simpelweg mijn reactie. Ze hebben de grootste namen, klopt, maar Zabaleta, Touré, Rooney... halen al tijden hun niveau niet meer. Ook een Kompany zal blessures blijven oplopen.

De rest is aanvallend vrij indrukwekkend maar Arsenal moet daarmee kunnen concurreren, met Lacazette en Mustafi (en liefst een nieuwe coach, tactisch superieur tov Wenger). Voorlopig blijven de Manchesters dus te sterk.

Maar Bellerin, Cech, Özil, Koscielny, Cazorla, Sanchez, dat klinkt ook niet slecht. Het is voorlopig niet genoeg, maar zo veel is er niet nodig. Arsenal won vorig jaar 2x van Leicester en eindigde er toch zo'n 11 punten achter. Dat je iets minder grote namen hebt is geen ramp, je moet vooral consistent presteren tegen Watford, Southampton, Crystal Palace..

15 augustus 2016 om 11:20

@ Bon Jovi

Zabaleta, Kompany en Touré haalde vooral afgelopen seizoen hun niveau niet, maar dat zegt toch niet dat een trainer als Guardiola daar geen verandering zou kunnen brengen. Zeker Zabaleta en Kompany hebben nog genoeg rek om nog een paar jaar op absoluut top niveau mee te kunnen. En eigenlijk zou Touré dat ook moeten kunnen met zijn conditionele gesteldheid, fysieke kracht en loopvermogen. en zo blessure gevoelig is Kompany nou ook weer niet, hij had vooral een hele slepende blessure die steeds weer op kwam spelen, maar er ook voor zorgde dat Kompany niet 100 durfde te gaan in veel van de duels die hij heeft gespeeld, terwijl hij juist ongenaakbaar hard moet ijn in zijn tackles, omdat hij daar erg accuraat mee is.

Ik vind het nogal kortzichtig om voetballer die een minder seizoen hebben gedraaid voor het volgende seizoen al af te serveren, zeker spelers als Rooney, touré, het is nogal naief om deze spelers al op deze leeftijd af te serveren, ik weet niet of je je nog herinnert wat Pirlo na een matig seizoen bij AC Milan nog allemaal heeft gepresteerd bij juve? Het gaat ook om mentale staat, de waardering voelen, het plan van de trainer begrijpen en ondersteunen, er komen allerlei facetten bij kijken, facetten waar wij weinig van te horen krijgen en invloed op kunnen uitoefenen. Als jij denkt dat Rooney en Touré niet meer op niveau kunnen komen, dan vind ik je enorm kortzichtig. Het stutteren van Rooney is behoorlijk verklaarbaar, hij moest bij het achterlaten van de legacy van een hele legendarische Man U selectie, te veel van dat gewicht overnemen en op zijn schouders dragen. Nu er meerdere key-spelers aangetrokken zijn zal hij wat meer ademruimte en bewegingsvrijheid voelen, en hij zal daar dit seizoen de vruchten van plukken, denk ik zo!

en dan wel vervolgens de toppers van Arsenal opnoemen, waarom noem je dan niet monreal, Jenkinson, El Neny en Joel Campbell als graadmeters van de selectie van Arsenal? Ik dacht dat jij meer keek naar spelers die tussen bank en basis spelen?

14 augustus 2016 om 21:10

Ja, nu is er plots niet veel tijd meer. Logisch ook, altijd wachten wachten wachten. Als je tot op het laatste moment wacht, is er weinig tijd, zijn spelers duurder en zijn er nog weinig echte versterkingen beschikbaar.

Het is al het derde jaar op rij dat we de openingswedstrijd verliezen, 3x thuis nota bene, omdat Wenger nooit klaar is. En pas na dat verlies lijkt hij door te hebben dat je het met Arteta, Flamini, Giroud en andere Mertesacker's niet redt en schiet hij echt in actie. Edit: maar het is keer op keer too little, too late. Net zoals komend seizoen.

14 augustus 2016 om 21:33

We.....

Premier League is tegenwoordig een real-life versie van Football Manager... Kopen, kopen, kopen... Tactiek inslijpen en spelers beter maken... Dat is ondergeschikt geworden.

14 augustus 2016 om 21:45

Wat kan ik nu met deze reactie? Versterking is nodig om progressie te blijven maken, ja, Arsenal staat nu al 2 jaar stil.

Ze moeten zeker geen 200 miljoen uitgeven, maar zich gewoon gericht versterken op 2 posities.

Trouwens, kopen ze in andere landen niet? Renato Sanches, André Gomes, Gonzalo Higuain?

14 augustus 2016 om 22:06

Inderdaad. Verschil is dat Wenger niet aan die gekte meewerkt terwijl het wel zou moeten. United, City en Chelsea kunnen dit wel doen als het nodig is.

Als ze nu 60 miljoen voor Lacazette gaan vragen dan haakt Wenger af. En dat is het probleem..

Mustafi nog en dan houd t ook op waarschijnlijk. Spits is niet nodig want we hebben tenslotte 3 keer gescoord tegen liverpool zql opa's argument zijn

14 augustus 2016 om 21:05

We have Walcott we have Sanogo we have Giroud we also have Welbeck coming back from injury and Sanchez can also play as a striker. dit zij hij in 2014 nu 2jaar verder nog steedst geen spits van formaat aangetrokken.

14 augustus 2016 om 21:15

Klopt, repect voor t verleden maar hoop nu toch echt zo ontzettend graag dat ie na dit seizoen stopt

14 augustus 2016 om 22:14

ArsenalNAC!

Laatste trapje op G onderaan? Of ben je iemand anders als dat ik me voorstel!

14 augustus 2016 om 22:19

Stond vroeger wel op g, tegenwoordig geen seizoenskaart meer

Hahahahahahahahahhaahahahaaaaah wenger zegt dit echt Letterlijk IEDER jaar... We hebben alleen niet veel tijd meer om iets te regelen.. Grapjas je weet al een jaar dat die transferperiode van juli tm augustus loopt.

14 augustus 2016 om 21:15

Het begint nu ook gewoon zielig te worden hahaha

Hangt er ook vanaf wat voor soort spelers het zijn. Als dat ook weer een Rob Holding is, schiet je er niks mee op.

Ik hoop dat ie doelt op Mustafi en lacazette

14 augustus 2016 om 22:47

Met Icardi en Manolas zou ik ook blij zijn

15 augustus 2016 om 01:01

Ja zekers

Bijna iedere speler die goed genoeg is om Arsenal te versterken en haalbaar was, heeft al een transfer gemaakt. Nu zijn er nog enkele over die Arsenal misschien beter kunnen maken, maar de clubs weten ook dat Arsenal wanhopig is en zullen de hoofdprijs vragen. Wenger lijkt mij vervolgens niet iemand die die hoofdprijs betaald, dus wat er uiteindelijk gaat komen zal denk niet echt beter zijn dan wat er nu rondloopt.

14 augustus 2016 om 21:05

Mustafi is wel haalbaar en absoluut een verbetering. Die kun je wel voor 30 miljoen ophalen, naar het schijnt. Dat vind ik niet extreem duur. En aangezien je dan nauwelijks geld hebt uitgegeven vergeleken met City en United kun je ook nog wel 50 miljoen aan Lacazette besteden.

14 augustus 2016 om 21:08

Oke, Mustafi zou inderdaad super zijn en relatief goedkoop.

15 augustus 2016 om 09:15

Enige nadeel voor ze, Valencia en Lyon hebben gisteren ook gekeken en boe-geroep gehoord. Daarnaast is het nu ineens nog maar 2 weken voor sluiten van de markt. Die prijs is gewoon weer paar miljoen hoger.

Als hij begin van de periode 25 en 40 had geboden, hadden ze beide bij Arsenal gespeeld. Maar nu zal je, als die clubs een beetje slim zijn, naar 35 en 50/55 moeten.

Er zijn twee verklaringen voor de belachelijke transfer periodes van Arsenal:

A) Wenger komt er veel te laat mee dat hij spelers nodig heeft (bij blessures) omdat hij denkt dat hij het wel red met de spelers die hij heeft.

B) Wenger kan niet onderhandelen en houd te stug vast aan zijn eigen inschatting van de waarde van zijn doelwitten.

Mustafi en Lacazette hadden weken geleden al vastgelegd kunnen zijn als het juiste bedrag maar werd neergeteld.. En nu is Lacazette als heel onwaarschijnlijk geworden.

14 augustus 2016 om 21:10

Zal wel a la united worden van vorig jaar, toen met Martial. United was wanhopig en dat wist Monaco. Dan kom je al snel op een behoorlijk bedrag uit.

14 augustus 2016 om 21:20

Precies iceko. Nu worden er nog enkele tientallen miljoenen op de prijzen bijgegooid. Ieder, maar dan ook ieder jaar hetzelfde gezeik met die man. Moeilijke tijden voor arsenalfans.

14 augustus 2016 om 23:02

Er is nog een verklaring:

Het bestuur die alleen maar geld wilt verdienen inplaats van uitgeven. Kijk alleen al naar de prijzen van de seizoenskaarten. Belachelijk om dat te vragen en dan dit elftal te moeten zien in de openingswedstrijd.

Wat een rare man is het ook elk jaar weer dat gezeik

Wenger: er komen nog 1 of 2.spelers.
Arsenal Fans: hopelijk lacazette en mustafi. Of anders laporte en icardi.
1 week later: officele presentatie sanogo.
Fans: waarom niet een topspeler?
Wenger: in deze tijd van de transferperiode is het lastig om topaankopen te kopen voor een goede prijs

Mooi! Kunnen er weer 2 jonge Fransmannen zich melden bij de jeugd van Arsenal. Maar... Volgens Wenger zullen ze over 4-5 jaar toch zeker beter zijn dan Ronaldo en Messi bij elkaar.

Altijd hetzelfde gezeur met die ouwe man. Met zo'n opstelling beginnen is al vragen om problemen. En dan na de wedstrijd zeggen dat er nog versterkingen komen. Jaja maar intussen loop je al weer achter de feiten aan senieltje. Die versterkingen hadden er al lang en breed moeten zijn. En hij denkt ook nog dat Özil en Sanchez gaan bijtekenen. Dream on old man.

Ik kan mij nog de tranferwindow herinneren van Januari waarbij Arsene Wenger het had over een hele drukke transferperiode voor Arsenal. Doet er bijna 4 weken over om een speler van 6 miljoen te kopen bij FC Basel.

Arsenal heeft een frisse manager nodig icm goede bestuursleden en een director of football die de tranfers regelt want met Wenger schiet je geen pepernoot op.

Haal Caseres en Nasri en je bent klaar.

Het is misschien een geval van: Too little, too late. Had verdikkie in Juni al begonnen met zoeken. Dan had je nu Batshuayi kunnen hebben, en Mustafi zou dan ook al lang binnen kunnen zijn, of Embolo, Janssen, Umtiti, Musa, Williams of Volland, en allemaal voor relatief bescheiden bedragen, maar nee, wacht tot het laatste moment en betaal de hoofdprijs voor allemaal.ik ben nog altijd fan van Wenger, maar ook bij mij begint het af te brokkelen. Zelfs West Ham doet het beter op de transfermarkt, en zelfs Bournemouth lukt het om de transferdoelen binnen te halen. Arsenal heeft gewoon een goede TD nodig, David Dein word al dik 9 jaar enorm gemist, sinds hij weg is is het echt hard achteruitgegaan met de transfers, met hier en daar een uitzondering zoals Ozil en Alexis.

Lag niet zozeer aan het gebrek van kwaliteit, maar vooral aan de spelers die Wenger het volle vertrouwen geeft. Arteta is gelukkig nu weg, maar wat the hell doet Walcott de volle 90 min op het veld als je ziet dat de Arsenal spelers ongeveer 30 min de kwaliteiten van Walcott proberen te benutten en de opzet van Wenger, maar daarna andere oplossingen gaan zoeken.

Ramsey? Nog blessure gevoeliger dan Robben en teert op een paar goede periodes waarin hij soms briljant was.

Ik zie liever een hard werkende Campbell en Ox.

Natuurlijk wel wat aankopen nodig, maar daar lag het vandaag nou niet zozeer aan.

14 augustus 2016 om 22:22

Nee, de keuzes vandaag sloegen inderdaad nergens op. De achterste 5 zijn begrijpelijk, maar dan het middenveld en de aanval, ik zou met Coquelin, Xhaka of Wilshere, Cazorla, Ox, Campbell of Iwobi en Alexis starten in plaats van Coquelin, Elneny, Ramsey, Walcott, Alexis en Iwobi.

Twee jaar geleden dacht ik bijna dat arsenal weer geld ging uitgeven (sanchez Debuchy Ospina) maar daarna was t weer… meh. Met in 2015 alleen Cech en nu waarschijnlijk Xhaka als enige (tenzij asrenal opeens snel kan onderhandelen)

Ja, iets te laat Denk dat niemand gerust gesteld is. Maar dan kan je ook het argument dat het mooi is dat Wenger niet meewerkt aan de gekte van de transfermarkt de prullenbak ingooien, want nu gaat hij doodleuk wel met geld smijten omdat hij in paniek raakt vanwege deze nederlaag.

Altijd weer hetzelfde met Wenger. Die man heeft geen visie meer en is blijven hangen in de tijd dat je een Henry zomaar op kan pikken in Frankrijk. Hij schijnt niet te begrijpen dat je nu op elke positie een topper nodig hebt om kampioen te worde. Als ik alleen al deze transfer periode zie wie hij had kunnen halen die allemaal beschikbaar waren zoals, Pjanic Benatia, Mane, Lacazette, Abdennour, Mustafi enz. Nou lees ik overal dat Arsenal Mustafi wil halen maar dat is ook alleen.omdat z,n hele verdediging gebleseerd is anders had hij dat ook echt niet gedaan. Ben trouwens benieuwd of het ook echt doorgaat. Hoop zo dat Arsenal dit seizoen gewoon 7e word ofzo dan zijn Ozil en Sanches ook weg en dan is Wenger de schuldige daaraan en inplaats van dat hij als een legende Arsenal verlaat word ie weggehoond door de supporters.

Ja als je zo laat bent heb je niet veel tijd nee. Xhaka waren ze snel mee maar dat is gewoon niet genoeg, Toch heb ik ergens het gevoel dat er sowieso wel een goede speler bij komt.

Kan Iemand Wenger uitleggen dat er nog maar iets meer da 2 weken te gaan zijn tot de transfermarkt sluit. Doe iets, Arsene, morgen nog of pak je biezen.
Je ziet toch overduidelijk dat Chelsea, Arsenal, City en zelfs Liverpool zich echt hebben versterkt terwijl Arsenal behalve Xhaka niks doet en dan stel je hem niet eens op, kom op zeg, slappe hap.
Deze week moet Mustafi nog worden gehaald en het zelfde geld voor Lacazette.
Of trek de knip voor die Koulibaly van Napoli en Icardi van Inter want dit kan gewoon niet langer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren