Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord klopt Ajax, PSV en Vitesse in jacht op Flores’

Laatste update:

Het ziet ernaar uit dat Feyenoord als winnaar uit de strijd om Edison Flores komt. De 22-jarige linksbuiten van Universitario de Deportes uit Peru geniet al langere tijd belangstelling van verschillende clubs uit de Eredivisie, maar nu meldt het Peruviaanse Libero dat de club uit Rotterdam-Zuid dicht bij de definitieve transfer van de aanvaller is.

/

In juni berichtte datzelfde Libero nog dat PSV en Bayer Leverkusen jacht maakten op Flores en vier dagen geleden leek het erop dat Ajax de concurrentie had afgetroefd. Nu zou Feyenoord echter de beste papieren hebben om Flores voor meerdere jaren aan zich te binden. De club maakt het nieuws zondag mogelijk al wereldkundig.

Feyenoord betaalt een som van 450.000 dollar voor Flores, die zaterdag een laatste keer bekeken wordt. Zijn club speelt dan tegen César Vallejo in één van de laatste speelronden van het seizoen. Als alle formaliteiten worden afgerond zal Feyenoord het geld overmaken en kan Flores zich opmaken voor een vlucht naar Nederland om zich bij de Stadionclub te voegen.

Directeur Germán Carlos Leguía van Universitario gaf vrijdagavond nog aan dat er drie aanbiedingen uit Nederland op tafel lagen voor Flores. “Ik meen van Feyenoord, Ajax en nog een club die ik me even niet kan herinneren. PSV, of Vitesse. Zaterdag komt zaakwaarnemer Sören Lerby hier, hij gaat over Nederland en Duitsland. Hij is degene die met de clubs op de proppen is gekomen en degene die aangeeft welke club bereid is om het meeste te betalen.”

Is Feyenoord de beste plek voor Edison Flores om zich verder te ontwikkelen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jajajaja eindelijk een buitenspeler erbij! Nu nog een CAM en dan zijn we ready voor een nieuw seizoen!

30 juli 2016 om 15:33

Als back-up van Elia dan... weet niet of je daar blijdschap zit? Tenzij elia naar de rechtsbuiten positie gaat, maar dan verlies je de plek van Kuijt.

30 juli 2016 om 16:51

Misschien kan Flores wel rechtsbuiten of Elia. Feyenoord had in ieder geval een buitenspeler nodig

30 juli 2016 om 17:15

Hij gaat rechtsbuitenspelen en naar binnentrekken. Zo speelt hij bij zijn oude club. Tenminste ik neem aan dat hij de club heeft gekozen waar hij op zijn plek mag spelen.

30 juli 2016 om 18:08

Elia blijft op zijn plek en onze aanwinst gaat gwn op de andere vleugel spelen daar waar hij naar binnen kan trekken. Kuyt op tien en El hamadi en Vilhena erachter.

31 juli 2016 om 03:08

Flores zal zeker een back-up worden in eerste instantie. Die jongen is ook nog erg jong, komen dan genoeg wedstrijdjes nog voor hem achter Elia.

30 juli 2016 om 15:34

Nou ik heb liever een rechtsbuiten (misschien Berghuis) erbij dan een Cam. Je kunt Gustafson of Toornstra op CAM zetten.

30 juli 2016 om 15:34

CAM? We hebben Simon, Kuyt, Toornstra en evt Vilhena voor die positie.

30 juli 2016 om 15:35

Kuyt,vilhena,toornstra,gustaffson
Is wel redelijk bezet zo denk ik

30 juli 2016 om 15:39

Rechtsbuiten en een Back-up voor karsdorp is wat we nodig hebben. Middenveld is prima bezet.

30 juli 2016 om 15:40

Inderdaad.

30 juli 2016 om 15:45

Van Anholt gratis oppikken als back-up geen optie? Krijgt Woudenberg de kans op links trouwens?

30 juli 2016 om 15:56

Waarschijnlijk kiest Gio voor Nelom, wat natuurlijk een wereldspeler is, dus dan krijgt Woudenberg helaas minder speeltijd dan ik hoopte.

30 juli 2016 om 16:41

Nieuwkoop is een prima alternatief voor Karsdorp. Heeft het goed gedaan afgelopen jaar in de duels die hij meedeed.

30 juli 2016 om 16:08

ik heb net wat beelden bekeken en het lijkt erop dat Ram,cam,lam kan spelen want hij wisselt dat steeds af. HIj is erg handig aan de bal en kan de bal met juiste snelheid meegeven in de diepte. Lijkt een goede speler!

Zou goed zijn voor Feyenoord.
Kwaliteitsinjectie voor de selectie zodat je kunt gaan rouleren

30 juli 2016 om 16:11

Waar ik me nu al zorgen om maak is dat zijn competitie niet is afgelopen.
Krijgen we denk een gevalletje gufstaffson . Leuk beginnen en dan inkakken dat hij oververmoeid is.

Ken jij hem trouwens omdat jij het een kwaliteitsinjectie noemt

30 juli 2016 om 17:18

Zullen ze bij Feyenoord daar niet van geleerd hebben? Geef je hem eerst vakantie tot september. Klaar

30 juli 2016 om 17:30

Heb het een en ander over hem opgezocht toen hij ruim een maand geleden werd genoemd bij PSV.
Op de filmpjes lijkt hij ver boven de rest uit te steken maar dat is wel in een mindere competitie.
Daarbij ben ik niet overtuigd van de kwaliteiten van elia en toornstra dus in dat opzicht een kwaliteitsinjectie voor Feyenoord. Houd er echter wel rekening mee dat zo'n jongen een tijd moet wennen. Dat was ook duidelijk te zien bij Pereiro in eindhoven

PSV heeft geen interesse meer zei Brands.

30 juli 2016 om 15:32

@elsamp

Tactiek van Brands. Wordt niet vaak geklopt met onderhandelingen dus dan maar zeggen dat er geen interesse meer is.

30 juli 2016 om 15:35

Goed verhaal,lekker kort

30 juli 2016 om 15:37

Haha het is nog ff wachten op de 'hij is toch niet goed genoeg voor psv of ajax dus dan mag feyenoord hem wel hebben' comment

30 juli 2016 om 15:38

@skander9 er is ook nooit concrete interesse getoond. PSV wordt hier genoemd terwijl het eerst niet eens duidelijk was of PSV of Vitesse interesse had.

30 juli 2016 om 15:51

Justinfr, gefeliciteerd met deze aanwinst, en de meest kinderachtige opmerking van de dag.

30 juli 2016 om 15:59

Is misschien kinderachtig maar het komt wel eens vaker voor dat die dingen gezegd worden.
Bijvoorbeeld, 'die speler is niet goed genoeg voor psv en ajax maar misschien wel wat voor feyenoord' dus ik zat er even op te wachten

30 juli 2016 om 16:06

Gewoon wachten dan. Niet uitlokken. Laat je niet zo kennen. Die jankers hebben het iq van een stoeptegel.

30 juli 2016 om 16:21

helaas is / was dat ook vaak zo , laten we hopen dat die tijd geweest is .

30 juli 2016 om 16:37

Kan net zon onzin zijn als ik vaak over Ajax hoor, Ajax treuzelt weer etc. etc. Wel wordt er vaak gedaan alsof Brands alles goed doet en nooit fouten maakt, terwijl iedereen fouten maakt, die geef ik je.

30 juli 2016 om 16:37

Hahah is gewoon zo, psv kan meer bieden net als Ajax is gewoon realistisch.. Psv haakt af net als ajax nu prio heeft voor spits..

30 juli 2016 om 17:08

@skander9
Alsof Feyenoord enigszins kans had gehad als Ajax of Psv waren begonnen met bieden. Of denk je dat ie naar Rotterdam gaat vanwege hun succesvolle verleden? Ga nou toch weg man

30 juli 2016 om 17:27

Het kan ook zo maar zijn dat ajax er 2x uitgegooid word in de cl en el voorrondes en dan heeft feyenoord wel degelijk meer te bieden

30 juli 2016 om 18:50

Naar welke club had ie dan moeten gaan? Ajax kan alleen maar enkel landstitels overleggen want buiten de landsgrenzen hebben ze de afgelopen jaren niets meer gepresteerd. PSV kan ook niet zo heel veel meer laten zien. Voor deze speler is er geen slechte keuze als het om de top drie gaat.

Hoop dat deze jongen ook op rechts kan spelen, want op links hebben we Elia en voor rechts hebben we Bilal die tekort komt.

30 juli 2016 om 16:09

Elia kan ook van rechts spelen. Dus je heb kans dat Elia verhuist. Weet niet
Of dat de bedoeling is. Ik ken deze jongen totaal niet dus ook niet hoe goed hij is.
Laten we eerst maar afwachten of het geen bilalletje word.

Dit zijn mooiere berichten. Hopen dat het wat het is. Maar dat zal haast wel als PSV en Ajax hem ook intensief volgde. 22 jaar en je kan hem kopen gewoon een stuk beter ala Berghuis huren en na een jaar er geen winst op te maken. Berghuis geweldige speler maar dan heb ik liever deze knaap die ook nog marktwaarde heeft voor Feyenoord. Good Job MvG

30 juli 2016 om 15:39

Gok dat je nou gewoon claimt dat hij beter dan Berghuis is, want volgens mij ben je vrij slecht geïnformeerd over alles wat met Flores te maken had.

30 juli 2016 om 15:45

Leer lezen, hij zegt niet dat hij beter dan berghuis is. Hij zegt dat het beter is om deze vent te kopen, dan om berghuis te huren. Hij vergelijkt niet de spelers kwa kwaliteit, maar kwa investering

30 juli 2016 om 15:46

Wat zeg jij nou weer? Ik heb het toch nooit over beter of slechter gehad? Ik zeg alleen dat dit tactischer is om deze jongen te halen ipv Berghuis . En dat is puur voor de doorverkoop

30 juli 2016 om 16:11

Hoop dat de gok goed uitpakt en dat we een kwaliteits speler binnen halen. Daarnaast is het de moeite waard om een gik te nemen op een speler van €450.000. Nu nog het geouwehoer aanhoren van degenen die hem niet hebben weten binnen te halen. Tijd zal het ons leren.

30 juli 2016 om 17:31

Ajax heeft hem een keer bekeken.
Overdreven om good job mvg zet je rotterdamse bril eens af

30 juli 2016 om 18:21

Verweij heeft ontkent dat ajax interesse had.

Wat moet er dan met Elia gebeuren? Of gaat 1 van deze twee op de rechtsbuiten spelen?

30 juli 2016 om 15:34

Flores is een dynamische buitenspeler die van Rechts en Links kan komen. Mijn vriendin komt uit Peru en daar zijn ze lovend over hem. Wordt gezien als de nieuwe Farfan en daar heeft PSV toch wel plezier van gehad dacht ik zo

30 juli 2016 om 15:36

Waar moet Kuyt dan spelen in dat geval dan?

30 juli 2016 om 15:37

Kuyt gaat op 10 spelen als zwerver achter Jorgensen. Een soort 9,5. Selectie begint vorm te krijgen. Mij betreft nog Buttner erbij en we zijn er weer klaar voor

30 juli 2016 om 15:38

We hebben de nieuwe farfan al in huis genaamd beto da silva

30 juli 2016 om 15:39

Nou gewoon op het middenveld waar hij het afgelopen halfjaar al speelt...

30 juli 2016 om 15:40

Kuyt speelt al tijden niet meer op rechts...

30 juli 2016 om 15:40

Op tien, waar hij sowieso al gaat spelen ongeacht of deze speler komt.

30 juli 2016 om 15:40

Dan zullen er veel middenvelders buiten de boot vallen voor een basisplek dan.

30 juli 2016 om 15:41

Het is hoe dan ook handig om een alternatief voor elia/bilal te hebben. Weet zelf erg weinig over deze speler, maar Elia had ook genoeg wedstrijden waar hij geen lantaarnpaal voorbij kwam. Deze jongen kan dan een goed plan B zijn.

30 juli 2016 om 16:03

Precies jij snapt het en mocht berghuis verhuurd kunnen worden aan feyenoord dan zullen ze dit echt wel doen althans dat hoop. Want dan is flores backup voor elia en berghuis zal waarschijnlijk met bilal moeten strijden voor een plek op de rechtervleugel.

30 juli 2016 om 16:08

Nu nog een backup voor karsdorp en dan staan we er aardig op. Al ben ik ook van mening dat er op het middenveld iets meer creativiteit mag komen. Hoop dat gustafson een beetje opbloeid

Als het waar is, Berghuis nog en een goede verdedigende aanwinst, klaar.

30 juli 2016 om 16:36

Als het waar is zou je juist niets meer aan Berghuis hebben. Die zou worden gehuurd en zou dus ook moeten spelen, dan zou je deze jongen dus op de bank houden of Elia (wat zeker niet gaan gebeuren). Verdedigend vind ik het eigenlijk ook wel best zo.

30 juli 2016 om 17:49

Ik neem aan dat dit nu concreet is geworden omdat berghuis niet meer komt.

Waarop is dit gebaseerd, AD? Ben benieuwd. Vraagprijs zou 1.3 mil zijn. Wel leuk een frisse wind in de Eredivisie met exotische spelers.

30 juli 2016 om 15:41

Inderdaad. Lijkt me vreemd dat met zo'n lage vraagprijs en clubs die dat zo kunnen ophoesten, ze dan akkoord gaan met minder dan de helft.

30 juli 2016 om 15:53

Dat maakt het 1 en ander duidelijk, komt erop neer dan dat vz geen goede bron heeft.

Het is toch PSV en of Vitesse? Tenminste, zo brengt die ene man het.

Hoe graag wil je hem als club erbij hebben? Hoe graag wil je dat hij niet naar je concurrent gaat. Ze zijn kennelijk bij Psv en Ajax dus niet heel erg overtuigd van zijn capaciteiten. Dat bedrag zal voor Ajax en Psv moeiteloos ruim te overtreffen zijn.

30 juli 2016 om 15:36

Hoe weet je dat nou? Was je erbij dat Ajax en PSV de knoop doorhakte? Beide zijn gewoon afgebluft door MVG

30 juli 2016 om 15:41

Brands heeft 4 weken geleden al verteld dat ze iemand willen die er meteen staat..Bruma omdat Bergwijn wr aan staat te.komen.
Flores heeft.nog.een lange weg te gaan en dus niet goednbevonden voor dr basis.

30 juli 2016 om 15:43

Was jij erbij toen MVG PSV en Ajax afblufte dan? Denk dat er maar weinig spelers voor Feyenoord zouden kiezen als ze ook naar PSV of Ajax kunnen.

30 juli 2016 om 15:43

Nee hoe weet jij dat nou of de andere clubs echt zo geintresseerd zijn.jij gaat er gewoon vanuit dat wat erover geschreven word dat dat waar is.
Er staat ook nergens dat het rond is.

30 juli 2016 om 15:51

Als jij dat graag wil horen prima , Van Geel was geweldig, met voorsprong de beste technische man van Nederland. Wat zeg ik van Europa, nee nog beter ter wereld.

Ik weet niet of jij enig idee heb hoe dat gaat? Lerby die contact met alle vertegenwoordigers heeft en ze vraagt wat ze er voor over hebben en vervolgens de minst biedende duidelijk maakt dat er hogere boden zijn. Je zal toch met me eens zijn dat de financiele mogelijkheden voor Psv en Ajax nu eenmaal groter zijn als voor Feyenoord. Maar van mij mag je trots zijn op de uitmuntende capaciteiten van van Geel. O ja en Brands en Overmars kunnen er helemaal niets van, ik hoop dat je er blij van wordt. Ik word vooral moe van deze manier van discussiëren.

30 juli 2016 om 16:09

Nou est-1913, ook bij Ajax speel je dit jaar Europa League. Daarnaast is het nog maar afwachten of en hoe Bosz dit elftal van Ajax aan de praat krijgt als er niet eindelijk is normaal wordt gehandeld met het geld dat er binnen komt.

Dus puur voor het hoogste niveau hoef je voor geen enkele club in Nederland te kiezen. Als hij Nederland als perfecte opstap ziet dan is PSV objectief gezien de beste keuze door het Champions League voetbal.

Echter maakt hij bij Feyenoord de meeste kans op een basisplek en speelt hij in de Europa League. Waar toch ook meerdere zeer aansprekende tegenstanders in de koker verdwijnen.

Dus ja, het is een afweging. Maar je aanname dat de meeste zomaar even voor ajax en psv zouden kiezen is echt op helemaal niks gebaseerd.

30 juli 2016 om 17:03

Ik weet niet waarom Ajax er hier hele tijd bij wordt gehaald. Ik zou zeggen check Mike Vermeij zn tweets ff en je weet dat Ajax geen belangstelling heeft gehad voor deze speler.

30 juli 2016 om 19:26

Nouja, Ajax heeft al jaren geen prijs gepakt, en plaatsing voor Europa is ook alles behalve zeker. Zoveel vooruitgang is Ajax echt niet meer.

31 juli 2016 om 12:07

en nog geen kampioen

30 juli 2016 om 15:37

Al bieden Ajax en PSV 10 miljoen, als de speler zelf naar Feyenoord wilt, gaat hij naar Feyenoord. En als zijn club dit bedrag accepteert, waarom zouden PSV en Ajax dit dan ruim overtreffen?

30 juli 2016 om 15:58

Daar heeft toch ook de club een stem in, die zal dan kunnen besluiten om niet te verkopen.

30 juli 2016 om 16:48

De club bood deze speler juist bij veel clubs aan. Vandaar dat Psv, Ajax en Vitesse ook genoemd worden. Het is niet dat de clubs concreet werden, maar dat de clubs deze speler aangeboden kregen.

30 juli 2016 om 17:14

Omdat het niet bestaat dat een (buitenlandse) speler subtopper Feyenoord zal verkiezen boven topclubs als PSV en Ajax.

30 juli 2016 om 15:49

PSV heeft nooit concrete interesse gehad. Vitesse en Ajax hebben blijkbaar teveel getreuzeld. Doet vooral Ajax wel vaker, waardoor ze worden afgetroefd door een andere club.
Natuurlijk kijken Ajax en vooral ook PSV kijken naar een ander (hoger) niveau spelers, maar aangezien over deze speler vrij weinig bekend is, is het te voorbarig om daar conclusies over te trekken. Zoals het er nu uitziet heeft Feyenoord Ajax en Vitesse gewoon afgetroefd. Erg netjes van Van Geel.

30 juli 2016 om 16:35

@bosche Bol

Hoe kom jij nou weer bij die feitjes? Ajax heeft teveel getreuzeld, ik zou exact hetzelfde kunnen verzinnen over Psv, maar ik ga geen onwaarheden vertellen. Sterker nog het ligt bij PSV meer voor de hand dat ze hier falen, want de flankposities daar zijn nog maar mager bezet.

30 juli 2016 om 16:35

Haha hoe weet jij nou of PSV nooit interesse heeft gehad en Ajax en Vitesse wel?

Bij het AD weten ze zeker dat Vitesse helemaal geen aanbieding heeft gedaan. Ajax heeft bij monde van Overmars vandaag gemeld dat er met Raiola is gesproken over Balotelli. In Liverpool wordt er al gemeld dat Balotelli meer dan de helft van zijn salaris wil inleveren voor Ajax. Niks over Flores.

Zelfs in het artikel doet de directeur heel schimmig over welke clubs er nou werkelijk interesse hebben getoond.

Het lijkt mij gewoon dat Feyenoord de enige die echt contreet was en hem daarom ook gaan binnenhalen.

Ajax heeft voor op links Younes, Casierra en Muric (die vandaag zelfs klaagde dat hij er niet bij was tegen Paok) en op rechts El Ghazi, Cerny en Schone. En dan ook nog de jonkies die er aan zitten te komen.

30 juli 2016 om 16:50

De clubs worden in verband gebracht met deze speler, omdat ze deze speler aangeboden kregen. Het is dus niet zo dat zij concreet zijn geweest of iets dergelijks.

30 juli 2016 om 17:01

Ook Vitesse had geen belangstelling voor Flores.
Als ik Allach op Vitesse.nl mag geloven.

31 juli 2016 om 08:05

Je kunt net zo goed zeggen dat psv afgetroefd is, want Ajax heeft nog nooit belangstelling gehad in Florres. Zoals het er nu uitziet neem je dus maar blindelings iets aan. Anders Mike Verwey zijn twitter even volgen.

30 juli 2016 om 16:05

Altijd direct de budgetten erbij, lijkt me klaar als een klontje dat zo'n jonge speler voor een vergelijkbaar/niet veel slechter salaris en met vergelijkbare kwaliteit begeleiding in dezelfde etalage (eredivisie) veel meer kans op speeltijd heeft bij Feyenoord.

Dat Ajax en PSV indien ze in hem echt een toptalent basisklant zagen waarschijnlijk Feyenoord wel hadden kunnen aftroeven, betwist ik verder niet.

30 juli 2016 om 16:19

Als je elke speler koopt waarvoor de concurrentie belangstelling heeft, krijg je een vrij grote selectie en een vrij magere bankrekening

Ik denk dat er heel wat middenvelders buiten de boot gaan vallen dan bij Feyenoord zoals Tapia, Toornstra, Gustafsson, Vejinovic toch spelers waar Feyenoord veel geld in heeft geïnvesteerd.

Vitesse heeft 0,0 intresse is bekendgemaakt

30 juli 2016 om 15:46

Zou ook kunnen omdat ze zijn 'buiten eu' salaris niet kunnen betalen.

30 juli 2016 om 17:08

Die 250.000, tuurlijk wel er zijn bij Vitesse die het 2x zo veel hebben hebben.
En dacht je dat van Wolfswinkel voor minder dan 5 ton bij Vitesse voetbald.
Geloof je toch niet,die jongen hebt in het buitenland min.2 milj. Verdiend.

30 juli 2016 om 17:26

Buiten-eu speler minimaal 500.000

Milik is 70 keer duurder

30 juli 2016 om 16:07

Wiskundig wonder

30 juli 2016 om 16:12

Zowiezo niet 70 keer beter daar is iedereen ook wel mee eens

30 juli 2016 om 16:46

Is dit een aanvaller? Hoop het niet want zijn stats zijn 96 wedstrijden en 14 doelpunten.
Hopelijk is het een goede middenvelder.

Verrassend dat juist Feyenoord met deze speler er vandoor gaat.....

Met zoveel interesse van Nederlandse clubs, ben ik toch wel benieuwd wat dit voor speler is.

Zijn evt komst naar Rotterdam betekent flinke concurrentie voor Elia en/of Kuijt.

Nu is het aan Ajax en PSv om op zoek te gaan naar een andere buitenspeler ! Benieuwd in welke (dezelfde) vijver ze nu gaan vissen !

Niet goed genoeg voor de Nederlandse top dus

30 juli 2016 om 22:43

Feyenoord kan zich aan hem echt geen buil vallen. Enorm technische speler, vaste international bij Perú en spotgoedkoop. Enige nadeel is dat hij nu zonder zijn twee aanvalspartners Andy Polo en Raul Ruidiaz (helaas het meest bekend van die handgoal tegen Brazilië komt te zitten. Zowel bij Perú als La U speelt ie daarmee samen. Zegt genoeg over hun kwaliteiten dat die gehele voorhoede werd geselecteerd voor de Copa America ten faveure van elke andere aanvaller in de competitie. Jammer dat Ruidiaz inmiddels naar Mexico is vertrokken, anders kon Feyenoord hem er direct bij nemen. Hij zou direct basisspeler worden, stak er met kop en schouders bovenuit (hij liep een op een, wat nog altijd enorm moeilijk is). Wordt in zijn eigen land 'kleine Messi' genoemd. Nu is dat van de gepassioneerde Peruvianen een immense overdrijving, maar toont wel aan wat voor speler hij is en hoezeer hij de competitie ontgroeit is. Orejas (edinson Flores) komt erachter aan, maar is dan ook vier jaar jonger en nog in ontwikkeling.

Kan nooit veel zijn voor dat geld

Zal mij benieuwen. Zijn de laatste jaren nou niet echt veel spelers gescout die het bij Feyenoord hebben gemaakt....

Jongen zit nog vol in de competitie en ook een Copa America in de benen, zal dus moe zijn? Tel daar bij op dat Zuid-Amerikanen wat langer nodig hebben om te wennen hier. En dan het grootste vraagteken: waarom een linksbuiten aantrekken als je een rechtsbuiten zoekt?

Nope, ik word hier niet direct blij van.

Ajax even 6 ton bieden en dan is het geregeld. Als ze dat niet doen, hebben ze ook absoluut geen interesse in hem.

30 juli 2016 om 16:16

Goed verhaal man.

30 juli 2016 om 17:16

Maar die zonnebril was gratis?

30 juli 2016 om 17:32

Je kunt niks beters verzinnen dus begint over profielfoto?

Niveautje hoor, internetheld 😂

30 juli 2016 om 17:43

Ja, absoluut, harstikke, enorm.

30 juli 2016 om 18:17

Wat een gekkie zeg, wauw.

30 juli 2016 om 18:29

Hij begon met een normale reactie op dit bericht en reageert vervolgens net zo onzinnig op jou als jij dat deed op hem, internetheld.. Moet je niet popie jopie gaan doen maar gewoon terug in je hokkie.

Maar inderdaad, als Ajax meer geld had neergelegd zou er ongetwijfeld een grote kans zijn dat ie naar Amsterdam was gekomen. Denk dan ook dat Feyenoord soweiso meer betaald als 450.000, maar dat dit meer het bedrag is wat zijn club betaald krijgt.

30 juli 2016 om 19:22

Wie doet er precies popje Jopie, ruige bink?

30 juli 2016 om 19:22

Wie doet er precies popje Jopie, ruige bink?

Eindelijk een buitenspelers en eindelijk een zuid Amerikaan. Eindelijk die andere clubs afgetroefd. Nu hopen dat dit een pareltje wordt die Feyenoord naar een hoger niveau tilt. Ben erg benieuwd.

Snappen mensen de werkwijze van spelersmakelaars en clubs dan gewoon totaal niet? Als een makelaar zegt dat Psv, Ajax, Vitesse en Feyenoord interesse hebben, hebben ze meer draagkracht om een hogere transfersom te eisen, want hij is gewild en clubs zouden tegen elkaar op gaan bieden.
Brands heeft al ontkent deze jongen te willen. Zou ook heel onlogisch zijn gezien Bergwijn op de deur staat te kloppen, dan zou je eerder een oudere jongen die geen 30 wedstrijden meer kan spelen in een seizoen kunnen contracteren zodat die af kan wisselen met bergwijn.
Hij zal vast wel kunnen voetballen, maar het opnoemen van zoveel Nederlandse clubs is puur het proberen op te drijven van de marktwaarde.

30 juli 2016 om 16:46

Wat heet "gewild"? 4 clubs hebben belangstelling en van die 4 clubs hebben er in ieder geval 2 clubs, Ajax en Psv, voldoende geld op de bank staan om deze speler binnen te halen. Noch Ajax, noch PSV vinden deze speler een bedrag van € 450.000 teveel van het goede en passen. Resteren derhalve nog 2 clubs, namelijk Vitesse en Feyenoord. Vitesse valt blijkbaar ook af omdat ook zij het een te hoog bedrag vinden. Wat leert de praktijk dan? Van 4 clubs vallen en 3 om hen moverende redenen af en dan mag de 4e club de desbetreffende speler contracteren, mits deze speler naar die club toe wil gaan. Zo niet dan gaat de hele deal niet door.
Teunteun zo eenvoudig is dit 'probleem'. Je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben om de uitkomst te raden. Feyenoord, proficiat. (?)

Dat zou knap zijn van Feyenoord, ze zijn in principe de minst kapitaalkrachtige club van de drie, Ajax zou hem voor dat geld ook goed kunnen gebruiken en hetzelfde geldt eigenlijk voor Psv: In ieder geval mooi dat hij naar de eredivisie komt.

Blijkbaar niet goed genoeg bevonden voor Ajax en Psv. Dit bedrag is natuurlijk geen obstakel voor deze 2 clubs.

Mooi zo, PSV moet op een betere speler mikken. Een aardige speler voor erbij hebben we niks aan, met Bergwijn hebben we al een talentje uit de eigen kweek die minuten moet gaan maken. Wat we nodig hebben is een echte versterking voor op links, een nieuwe Lestienne. En als Narsingh en Jozefzoon weg gaan een topper op rechts.

Naast de gestoorde bedragen van tegenwoordig zie je ook bij de fans terug hoe kinderachtig de gehele voetbalwereld is geworden.

Zodra er een speler wordt gelinkt aan de top 3 dan vliegen de meelopende minkukels als een stel bijen op de honing op dit soort topics af. Enkel om aan te geven dat hun club beter en rijker is. Daarin geen onderscheid makend tussen Ajax, Feyenoord of Psv.

Het is een grote kinderboerderij waarin we hopelijk komend seizoen vermaakt worden met mooi/ goed voetbal. Afgelopen jaar leek helemaal nergens op.

Prima versterking voor Feyenoord! Hoop dat hij een sensatie wordt. Alles er bij gebaat dat Feyenoord de titelrace langer vol houdt

Altijd afwachten wat het wordt. Op youtube kun je zien dat hij kwaliteiten heeft maar ik hoop niet dat men veel doelpunten van hem verwacht want 10 in ruim 80 wedstrijden is zelfs voor een vleugelaanvaller zeer weinig.

Ik nam vanuit Vitesse.nl,dat Vitesse absoluut niet met Flores bezig was.
En uit de lucht gegrepen was.

Blijkbaar heeft Van Geel de andere clubs slim afgetroefd, die zaten te treuzelen denk ik. Lijkt me een prima speler om er bij te hebben!

Lol wat een joke. Nederlandse clubs hebben het nooit leuk gevonden om zuid amerikaanse spelers te halen. Andere mentaliteit, temperamentvolle jongens waar nederlanders moeilijk mee overweg kunnen. Alleen Psv durfde het aan en afgelopen seizoen zijn ze die weg weer ingeslagen en met succes. Nu lijken de andere clubs die voorbeeld over te nemen, best grappig.

Veel nederlandse clubs kunnen die zuid amerikaanse mentaliteit wel goed gebruiken, want het voetbal in nederland begint er bijna kinderachtig uit te zien. Goeie zet van Feyenoord, als hem kunnen binnenhalen.

Denk eerder dat Ajax en PSV niet concreet zijn geworden. Bij die clubs zou hij evenveel kans op speeltijd hebben gehad, en bij PSV speelt hij bovendien CL met andere latino's.

Feyenoord koopt niks meer alleen flores dan is het al goed geweest

Schitterend. Al die Feyenoorders die supertrots zijn dat Feyenoord PSV en Ajax zou hebben afgetroefd.

Is een leuke speler voor Feyenoord. Voor de top van de Eredivisie komt hij wat te kort denk ik.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren