Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Vijf clubs gaan voor Ziyech: 'Het informeren is voorbij'

Laatste update:

Hakim Ziyech deed woensdag nog mee in de oefenwedstrijd van FC Twente tegen Southampton, maar het is nog maar de vraag of hij er volgende week nog bij zal zijn, wanneer het nieuwe seizoen in de Eredivisie begint. Ted van Leeuwen heeft in gesprek met FOX Sports aangegeven dat er nu eindelijk het een en ander concreet begint te worden voor de sterspeler van Twente.

/

Er zijn momenteel vijf clubs serieus in de race voor de handtekening van de aanvallende middenvelder. “Wat voor clubs dat zijn? Clubs die wat groter zijn dan wij, haha. De fase van voorzichtig informeren is voorbij, er beginnen nu getallen op papier te komen. Er wordt onderhandeld, links en rechts”, maakte Van Leeuwen duidelijk.

De technisch manager durfde niet te zeggen hoelang het zal duren voordat de transfer is afgerond: Van Leeuwen benadrukte dat dit aan de geïnteresseerde clubs en aan Ziyech zelf ligt. “Het is heel moeilijk te zeggen, maar ik ga er wel van uit dat hij weggaat. Hakim is er ook klaar voor, vind ik”, aldus Van Leeuwen. Twente zou tien á vijftien miljoen euro vragen voor de middenvelder.

Hakim Ziyech verdient een mooie transfer

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beste speler van de eredivisie!

27 juli 2016 om 23:07

Nee daar is hij toch echt te wisselvallig voor.

27 juli 2016 om 23:12

Nee hoor. Kijk naar zijn cijfers in een team waarin hij de enige goede voetballer was. Hij heeft in zijn eentje Twente van degradatie behoed.

27 juli 2016 om 23:13

Als je kijkt naar het aantal assist en doelpunten in een niet geweldig team + veruit de meeste kansen creeerend voor een teamgenoot dan behoort hij voor mij bij de beste 3 spelers.

27 juli 2016 om 23:13

Wisselvallig? Leg eens uit

27 juli 2016 om 23:27

@ feye88

Het is onzin om te stellen dat hij FC Twente voor degradatie zou hebben behoed. Ten tijde van de winterstop stond FC Twente op een nacompetitieplek, na de winsterstop begon het team opeens lekker te draaien. De prestaties van Ziyech echter werden niet opeens beter. Dan kun je lastig stellen dat FC Twente dankzij Ziyech degradatie zou hebben ontlopen.

27 juli 2016 om 23:28

@redey32
Nou ben ik ook benieuwd naar

27 juli 2016 om 23:35

@malloot, tof dat jii 1 van de weinigen ziet dat het niet aan ziyech ligt na de winterstop. Weeet je wie er in de winterstop terug was bij twente... Gutierez

27 juli 2016 om 23:46

Hoop zo erg dat hij in de ED blijft. Niet alleen om het voetbal maar ook zijn persoonlijkheid

27 juli 2016 om 23:53

Dan heb je hem zeker alleen zien voetballen bij Heerenveen. Er is geen enkele speler in de Eredivisie met zo'n rendement als dat van Ziyech. Zeer technische speler met een geweldige traptechniek, goed overzicht, sterke passing, mentaal sterk en niet te beroerd extra meters te maken. Bovendien heeft hij iets dat maar heel weinig Eredivisie-spelers hebben; zijn handelingssnelheid ligt voor een Eredivisie-speler erg hoog.

Het is lastig in te schatten of hij de beste speler in de Eredivisie is, maar hij is veruit de beste nummer 10 / aanvallende middenvelder van de Eredivisie.

28 juli 2016 om 01:56

Ziyech had er anders gister tegen Paok wel eentje ingelegd hoor.
Meer gevaar als alle 3 de middenvelders die gister speelde bij elkaar.

28 juli 2016 om 07:05

Leg eens uit want hij heeft juist Twente ik zijn eentje bijna gered

28 juli 2016 om 07:40

zucht, misschien had mijn oma er ook wel een ingeschoten...
Stop toch is met te doen of Ziyech god is ofzo... absoluut een leuke voetballer, maar laat het hem eerst maar eens op een hoger niveau zien.

28 juli 2016 om 08:42

Precies. Je ziet genoeg mislukte hakballetjes van Zyiech op het middenveld, die bij een topclub genadeloos worden afgestraft. Ook is het een stuk makkelijker om een hoog rendement te halen als je niet hoeft mee te verdedigen en vaak uit de counter een kans creëert bij een mindere club.

28 juli 2016 om 19:21

dat is grote onzin want met ziyech stond twente onderin voor de winterstop, guti was terug na de winterstop

28 juli 2016 om 11:04

Snap wel dat je zoveel duimpjes krijgt met zo'n sterke onderbouwing. Geen speld tussen te krijgen...

Deze jongen is ook veel te goed voor Twente, hopelijk kan hij het waar maken in het buitenland. Zou mooi zijn als Twente hier flinke centen aan over houdt. Jammer dat PSV al genoeg middenvelders heeft.

27 juli 2016 om 23:47

PSV zou niet eens zoveel betalen voor hem ook al hadden ze geen enkel middenvelder

28 juli 2016 om 01:54

Omdat Ajax niet alle aanbiedingen hoef te accepteren

Hoe is het mogelijk dat deze jongen nog niet eens de helft van Milik op gaat brengen? Ziyech is 10 klasse beter! Hoop dat hij naar een mooie club gaat en niet in de anonimiteit verdwijnt ergens. Maar met zijn kwaliteiten komt hij overal wel bovendrijven gok ik.

27 juli 2016 om 23:13

Milik heeft een gouden linker ;-)

27 juli 2016 om 23:18

Ziyech niet

27 juli 2016 om 23:32

Plus Milik ligt tot 2018 vast, speelt voor Polen ipv Marokko en heeft in de kwartfinale EK gestaan..... Daarbij is Milik fysiek sterker en een echte doelpuntenmaker... Ik vind het verschil overigens ook wel erg groot hoor, maar dat zal vooral met contractsduur te maken hebben... Vermoed ik

27 juli 2016 om 23:50

Hakim ligt ook tot 2018 vast.

28 juli 2016 om 00:56

Als ik het goed heb ligt Milik tot 2019 vast..

28 juli 2016 om 07:23

Ziyech ligt ook tot 2018 vast dacht ik. Daarnaast heeft Milik zeker geen goed ek gespeeld, misschien een goede wedstrijd maar een hoop kansen verprutst. En qua doelpunten/assists zijn er amper spelers die het beter doen dan Ziyech. Het enige dat ik kan bedenken wat in het voordeel van Milik spreekt is de onderhandelingspositie van Ajax t.o.v. Twente.

27 juli 2016 om 23:24

Messi is niet eens tien klasses beter, kap eens met overdrijven en stomme vragen stellen zoals waarom milik meer gaat opbrengen dan ziyech.

27 juli 2016 om 23:36

Iets met korrel en zout?? Ik zal het anders proberen te verwoorden: Ik kijk ook 10 keer liever naar Zyech dan Milik. Totaal verschillende posities op 't veld, dat wel, maar de techniek van Zyech, inzicht en passing.. Daarvoor komen mensen naar 't stadion. Voor mij was ie ook de beste speler van vorig seizoen.

27 juli 2016 om 23:28

Onderhandelingspositie, ek, grootte van ploeg qua naam en prestaties, prestaties in Europa. Milik speelt bijna elke wedstrijd van Polen. Lijken me genoeg redenen

27 juli 2016 om 23:53

In het buitenland is hij gewoon speler van nummer 13 van Nederland en wissel speler van Marokko .is toch anders als spits van Ajax en Poolse elftal.vind hem ook een topper maar denk buiten ned niet

28 juli 2016 om 00:21

Inderdaad. Verder lijkt het me ook een speler die een bepaalde standing binnen een team en club nodig heeft om goed te kunnen presteren. Dat kan bij grotere clubs een probleem opleveren.

28 juli 2016 om 02:52

Spits van Ajax? FdB, heeft Ghazi, schone, klaassen en van de hoorn als spits gebruikt! En dat terwijl Milik fit was. Iedereen riep toen dat hij niet goed genoeg was. Maar na een reeks van 8 wedstrijden (waarin hij veel scoorde) is hij opeens 35 miljoen waard? En het slaat natuurlijk nergens op wat jij zegt, "kwart finale van ek gespeeld". Ploeg als wales is nog verder gekomen, zijn hun spelers nu opeens 60 miljoen waard?

28 juli 2016 om 06:20

Welke wedstrijd stond vd Hoorn in de spits dan? En dan bedoel ik niet als stormram in de laatste 10 minuten.

28 juli 2016 om 07:42

Simpel, hij komt bij Ajax vandaan (staat hoger aangeschreven dan Twente), heeft meer Europees ervaring en heeft de ervaring van een EK. Tel daar bij op dat hij afgelopen seizoen meer dan 20 doelpunten heeft gemaakt.... Dit neemt uiteraard niet weg dan een evt. transfersom van 32+ miljoen veel te veel is voor Milik.

AUB Ajax wees 1 van die 5 clubs.

27 juli 2016 om 23:12

Waarom? Je hebt drie posities die nu allemaal meer dan dubbel bezet zijn. Totaal overbodige aankoop. Natuurlijk is hij goed, maar dat zou echt kapitaal vernietiging zijn

27 juli 2016 om 23:15

Het wordt eens een keer tijd dat Ajax kwaliteit koopt en geen middelmaat. Als je een betere speler kan krijgen dan wat er nu rond loopt, moet je het gewoon doen. Een Klaassen vindt je wel een ander plekje voor en iemand die minder is valt dan vanzelf af. Kapitaalvernietiging moet je je als supporter en voetballiefhebber niet mee bezig houden.

27 juli 2016 om 23:22

Kapitaalsvernietiging? Het ontbreekt zwaar aan creativiteit op het middenveld. Klaassen werkt hard, maar is lang niet zo verfijnd als ziyech, bazoer moeten we nog maar zien of hij zich herpakt en gudelj is verdedigend belangrijk, maar voegt aanvallend te weinig toe. Dan heb je als backups straks donny van de beek, nouri en sinkgraven. Nouri en van de beek komen net kijken en sinkgraven kan de druk van ajax tot nu toe niet aan. Laatstgenoemde kan je verhuren en dan komt er mooi een plek vrij voor ziyech. Bazoer, gudelj en klaassen laten rouleren op de 2 posities achter ziyech. Riedewald gewoon weer terug naar LCV en alles staat prima

28 juli 2016 om 00:51

Ik kon het niet beter verwoorden, chapeau!
Ziyech zijn creativiteit en genialiteit is hard nodig op het middenveld, mensen die blijven roepen dat het middenveld goed bezet is hebben er geen kijk op of praten anderen gewoon na. Spelers als Ziyech tillen je team naar n hoger niveau, zal de speler zijn die het verschil kan maken om weer de landstitel te halen, zal de speler zijn die Ajax weer Ajax laat zijn in Europa. Nee, deze jongen is geen overbodige luxe, deze jongen is wat we juist missen.

28 juli 2016 om 11:04

Dubbel bezet met spelers die of te kort komen (schone) of nog niet goed genoeg zijn (van de beek/Sinkgraven).
Als je een middenveld hebt met Riedewald/Klaassen en Ziyech heb je een perfect middenveld. Heb je Bazoer/Gudelj en Van de Beek als Back-up en heb je een hele goede bank meteen en staat er in de basis heel veel kwaliteit. Dan nog een spits erbij kopen en je hebt een geweldig elftal met een goede bank. Dan moet je wel de miljoenen van Milik gebruiken voor Ziyech en een spits maar dan investeer je wel weer in de toekomst en kan je succes boeken om zo weer extra inkomsten te genereren en verdienen de aankopen zich ook weer terug.

28 juli 2016 om 11:38

Point taken. Alleen als je ziyech haalt is het niet hoor 1 jaar. Dit staat wel de ontwikkeling van Van De Beek, Nouri en De Jong in de weg. Drie potentiële basisspelers die minuten moeten maken om te groeien. En dan heb je ook nog sinkgraven, bazoer en gudelj. Let wel dit is ruim 10 mln aan aankopen wat op de bak zit. En dan ook nog bazoer die in de winter nog 50 mln weg kon naar napoli.

27 juli 2016 om 23:58

Ajax heeft voor Ziyech helaas geen plaats ik denk PSV en het buitenland. Van Ginkel schiet niet op dus ik denk dat ze voor hem gaan.

28 juli 2016 om 00:04

Ajax houdt niet meer van creatieve spelers op het middenveld. Vroeger wel maar die tijden zijn voorbij.
Ajax wilt het tegenwoordig doen met houterige spelers op het midden zoals klaassen, vd beek en gudelj en dan vaak een defensieve middenvelder erbij zoals riedewald of bazoer.

Bij ajax hoef je geen litmanen of erikssen meer te verwachten dus ook geen Ziyech. Daar is hij te creatief voor en hij scoort te veel doelpunten. Liever een harde werker als klaassen en ideale schoonzonen zoals vd beek en sinkgraven.
Dat past beter bij het huidige ajax.

Een van die clubs is Fener.

Hopen dat het lukt!

28 juli 2016 om 01:56

Laat hem alsjeblieft niet naar Turkije gaan. Lijkt me mooi als hij in de BPL gaat spelen, kijk ik namelijk veel . Maar zal dan fysiek wel wat sterker moeten worden, dus misschien La Liga of Bundesliga, en eventueel Serie A

Ik hoop zo hard dat Ajax erbij zit. Met het geld wat vrijkomt van Milik moet dit geen probleem zijn. Alleen zal er wat ruimte gemaakt moeten worden op het middenveld. Dat wordt nog echt een gepuzzel. Ben benieuwd hoe dat wordt opgelost als hij daadwerkelijk gehaald wordt...

Volgens de bookmakers wordt het Valencia. Voor een transfer naar Valencia heb je een odd van 1.20/30. Dat lijkt me zeker dus.

27 juli 2016 om 23:51

Zou het een hele verstandinge en slimme opvolger van Andre Gomes vinden. Vind het echt een geweldenaar en het me niks verbazen als hij gewoon stoicijns doorgaat mey hetgeen hij nu bij Twente doet.

28 juli 2016 om 02:18

Kan je ook al wedden waar iemand naar toe gaat tijdens de transferperiode?
het word steeds gekker :D

Ik zou als Twente zijnde gewoon 40 miljoen euro vragen. Als Millik 35 waard is dan moet je voor Ziyech meer vragen.

27 juli 2016 om 23:18

Nee joh Ypuh, Ziyech is 2 x zo goed als Milik. Dus gewoon 70 miljoen vragen lijkt mij logischer. Maw, ga lekker ergens anders trollen!

27 juli 2016 om 23:18

Ik blijf het gewoon benoemen; het argument van 'als deze speler ... miljoen waard is, dan is ... minstens ... miljoen waard' is compleet belachelijk. Zeker een club die net van een faillissement is behoed kan geen 40 miljoen euro vragen voor een speler. Een vraagprijs van tien miljoen euro is heel behoorlijk en gezien de interesse kan er misschien meer uit gehaald worden.

27 juli 2016 om 23:25

Ohja, dus afhankelijk van de financiële situatie kun je de vraagprijs bepalen 👊 goed verhaal...

27 juli 2016 om 23:29

Nee, afhankelijk van de financiële situatie heb je een bepaalde prijs die je niet meer kan weigeren. Kleine aanpassing.

27 juli 2016 om 23:30

Ja dat kan zeker. Twente kan niet voet bij stuk houden en zeggen "we verkopen hem niet voor minder dan 40" want ze hebben de centen hard nodig

27 juli 2016 om 23:30

Ja dat klopt

27 juli 2016 om 23:31

Tuurlijk kan je dat doen. FC Twente heeft een nietszeggende onderhandelingspositie, ze staan dichtbij faillissement en een manier om geld in het laatje te brengen is ziyech verkopen, Twente heeft dus een keuze. Of ziyech proberen te verkopen voor 10-15 miljoen en dan zijn er geïnteresseerden, of 40 miljoen en niemand koopt hem want andere clubs weten toch wel dat het Twente niet veel keuze heeft dan lagere boden accepteren.

27 juli 2016 om 23:40

Twente verkeerd niet in de positie om zwaar te onderhandelen dus 8 miljoen is wel het uiterste wat ze kunnen vangen. Ajax en PSV doen niet mee en Feyenoord heeft nog niet de middelen dus word het een buitenlandse club.

28 juli 2016 om 00:40

De vraagprijs is toch bekend? Tien miljoen tot aan maximaal vijftien miljoen. Lijkt me ook logisch, voor deze prijs zijn er namelijk een heleboel geïnteresseerde clubs. Acht miljoen is simpelweg te weinig en er kan meer gevangen worden. Waarschijnlijk wordt het wel een buitenlandse club, dat ben ik met je eens.

28 juli 2016 om 01:04

Twente had al aangekondigd een bedrag rond de 10 miljoen te willen incasseren. En in hun financiële situatie zullen ze gekke bedragen vragen, want als Ziyech niet wordt verkocht, kan Twente niet veel op de transfermarkt

Beste speler van de eredivisie! Milik gaat voor 35 miljoen, dan kan Ziyech ook een (veel te hoog) bedrag opleveren! 25 - 30 miljoen moet ie op kunnen leveren als Twente het een beetje handig speelt!

27 juli 2016 om 23:31

Dus afhankelijk van Milik kan FC Twente de vraagprijs voor Ziyech bepalen.
Goed verhaal.....

27 juli 2016 om 23:33

Nee dat kan niet. Men moet eens ophouden met:" als een speler......oplevert moet die speler......opleveren". Meer dingen zijn belangrijk dan kwaliteit, zoals onderhandelingspositie, ervaring als international op grote toernooien, naam van de club etc.

Niet te geloven dat hij nog geen andere club heeft. En hele matige voetballers miljoenen contracten afsluiten.

27 juli 2016 om 23:33

Dat is wel degelijk te geloven. FC Twente heeft tot nu toe de biedingen afgeslagen. En dus heeft Ziyech nog geen andere club.

Het liefst zie ik hem bij feyenoord wat natuurlijk maar een droom blijft. Dan maar naar Ajax of Psv. Maar nederlandse clubs lijken altijd te slapen ofzo. Betaal gewoon die 10 a 15 miljoen en je hebt een topper in huis.

28 juli 2016 om 16:30

Ajax heeft zijn lessen gehad met Sulejmani en gaan nooit meer zulke bedragen betalen voor een speler uit de NL competitie. Niet vergelijkbaar, kijk hoe Sulejmani speelde bij H.veen en later bij Ajax kregen 3 trainers hem niet meer aan het voetballen.

Bedankt Zyech voor de mooie en belangrijke doelpunten.
Een mooie transfer is je gegund broeder.
Het ga je goed.

Als milik 35 mil op kan brengen, dan hoeft twente zich niet te schamen om 55 mil te vragen. Je heb veeeel meer aan een ziyech in je team dan een milik.

28 juli 2016 om 06:24

Niet als je een spits zoekt

Ziyech is een speler die als ie niet voor Oranje wordt geselecteerd, meteen voor Marokko kiest zonder na te denken. Een jongen die z'n eigen trots belangrijker vindt dan het team.
Ik kan me voorstellen dat de clubs niet voor zo'n ego-tripper in de rij staan.
Voetballend gezien een van de beste van de Eredivisie..... maar ergens zit er een steekje los.

28 juli 2016 om 00:01

Egotripper omdat hij voor zn land kiest?
Juist niet, ....
Tja joden en geld.
Historisch gezien...nuff said.

28 juli 2016 om 06:27

Ja, hij had namelijk al eens een oproep voor Nederland geaccepteerd. Als je de volgende interlandperiode dan ineens voor een ander land kiest omdat je niet wordt opgeroepen, dan is dat aardig vreemd te noemen.

28 juli 2016 om 17:36

Als je te maken hebt met een net nieuw aangestelde bondscoach, niet. Vooral als je ook nog eens te maken hebt met een nieuwe assistent-bondscoach(Van Basten) die het niet in je ziet zitten.

28 juli 2016 om 17:37

Als je te maken hebt met een net nieuw aangestelde bondscoach, niet. Vooral als je ook nog eens te maken hebt met een nieuwe assistent-bondscoach(Van Basten) die het niet in je ziet zitten.

28 juli 2016 om 17:37

Als je te maken hebt met een net nieuw aangestelde bondscoach, niet. Vooral als je ook nog eens te maken hebt met een nieuwe assistent-bondscoach(Van Basten) die het niet in je ziet zitten.

28 juli 2016 om 17:38

Als je te maken hebt met een net nieuw aangestelde bondscoach, niet. Vooral als je ook nog eens te maken hebt met een nieuwe assistent-bondscoach(Van Basten) die het niet in je ziet zitten.

28 juli 2016 om 17:39

Als je te maken hebt met een net nieuw aangestelde bondscoach, niet. Vooral als je ook nog eens te maken hebt met een nieuwe assistent-bondscoach(Van Basten) die het niet in je ziet zitten.

28 juli 2016 om 17:40

Als je te maken hebt met een net nieuw aangestelde bondscoach, niet. Vooral als je ook nog eens te maken hebt met een nieuwe assistent-bondscoach(Van Basten) die het niet in je ziet zitten.

28 juli 2016 om 17:40

Als je te maken hebt met een net nieuw aangestelde bondscoach, niet. Vooral als je ook nog eens te maken hebt met een nieuwe assistent-bondscoach(Van Basten) die het niet in je ziet zitten.

28 juli 2016 om 00:08

Genialiteit en gekheid kunnen dicht bij elkaar liggen. Kijk maar naar Zlatan en Suarez.

28 juli 2016 om 00:34

Inderdaad AjaxRene. Vergelijkingen met andere geniale 'gekken' zoals Zlatan en Suarez gaan hier niet op. Er zit een nare verongelijktheid in die jongen die je vaker tegenkomt bij voetballers met dezelfde achtergrond, ondanks zijn ontegenzeggelijk grote capaciteiten.

28 juli 2016 om 00:40

@Falcao; met dezelfde achtergrond? Ik vraag me serieus waar af welke negatieve trekjes hij eigenlijk heeft die hij aan zijn Marokkaanse roots te danken zou hebben. Leg eens uit.

28 juli 2016 om 01:20

Die verongelijktheid is ook ergens op gebaseerd. Het is een puinhoop bij Twente. Er zijn afspraken met hem gemaakt die niet zijn nagekomen. Maar in al die rumoerigheid bleef hij goed presteren. Zelfs toen zijn aanvoerdersband onterecht werd ingenomen, na een kritische interview.

Ik vind het vrij simpel om zijn achtergrond erbij te halen. Maar misschien kan je toelichten wat je daarmee bedoeld?

28 juli 2016 om 08:09

@lajour82 Jongen benoem het beestje nu gewoon eens bij zijn naam, daar wordt iedereen alleen maar beter van. Clubs willen geen toestanden zoals met El Hamdaoui, Ben Arfa etc. En daar is met Zyech niet iedereen van overtuigd. Dat heeft toch met cultuur te maken, hoe je het ook went of keert. Uiteraard zijn niet alle Noordafrikaanse spelers zo, maar een bovengemiddeld aantal helaas wel. Er zijn clubs die stilzwijgend een quotum voor deze gasten hanteren. Niet omdat ze racistisch zijn, maar omdat ze geen gedoe willen.

28 juli 2016 om 08:11

Wendt

28 juli 2016 om 00:38

Dus omdat Blind zijn talent niet kon ontdekken is hij een egotripper als hij verder kijkt? Wat had ie dan moeten doen? Netjes blijven wachten totdat Blind verstand van voetbal krijgt.

28 juli 2016 om 10:18

Dus omdat hij voor zijn eigen land kiest is hij een ego-tripper...

Hoe kan het dat er zoveel domme mensen zijn of gewoon dom over komen hier.. 'milik is 35, dus dan is Ziyech 40/50/60... Denk eens na, zo moeilijk is het niet.

Hoop dat die jongen een goede stap maakt, want het is een geweldige voetballer. Als Milik vertrekt moet je als Ajax zijnde alles op alles zetten om hem te halen, al denk ik dat 4 van die andere clubs toch wel een ander niveautje zijn..

28 juli 2016 om 01:24

Mensen zijn nog wat verbijsterd dat Milik voor zoveel geld zal worden verkocht, dus zulke reacties kan je wel verwachten.

Een overstap naar Ajax of PSV zou het beste zijn voor Ziyeh, maar de kans zal nu wel heel klein zijn.

@ajaxrene, klopt.. Ik denk dat dit ook idd de reden is dat topclubs nog niet hebben toegeslagen. Aan zijn voetbalkwaliteiten ligt het niet, maar ik denk dat ze een El Hamdaoui scenario willen voorkomen

28 juli 2016 om 00:04

@superduper, je hebt gelijk. En ik denk dat Ajax een Sulejmani scenario wil voorkomen.
Dat was ook zo'n mooie creatieve speler die slechts 15 miljoen euro kostte.
Als je hem verkoopt, vang je zeker het dubbele.
Of niet.

28 juli 2016 om 00:09

Aan de andere kant vind ik niet dat ze daar nu per se bang voor moeten zijn. Huntelaar en Suarez waren destijds ook zo'n 8 miljoen dacht ik en dat vonden ze toen ook prima. Dat het een keer hard geflopt is.. naja hoort er wel eens bij. Ik heb het idee alleen wel dat ze na Sulejmani 6 miljoen al teveel vonden..

Marseille, Porto, Benfica, Fiorentina of Fenerbache gaat het worden

28 juli 2016 om 00:22

Misschien wel Barcelona, Real Madrid, Psg, Manchester, Arsenal, Bayern Munchen of Chelsea.
Als ik Ted van Leeuwen was, zou ik ook zeggen dat de wereldtop voor hem in de rij staat, maar natuurlijk geen namen noemen anders val je door de mand.
Een beetje de prijs opdrijven kan geen kwaad, toch ?

Hoop zo dat het een mooi creatief clubje word waar hij heen gaat!
Hoop dat hij daar weer 2 A 3 jaar kan schitteren en dan naar een echte topclub!

Vreemd als je op deze poll 'oneens' stemt. Deze jongen heeft Twente uit het slob getrokken en was afgelopen seizoen het lichtpuntje van Twente. Hij verdient zeer zeker een mooie transfer.

Heel belangrijke geweest voor Twente dit jaar. Hij zal ook beter voetballen als hij betere spelers op zich heen zal hebben. Ik hoop dat hij slaagt, want het is altijd jammer om te zien dat een speler die top presteert in de eredivisie het niet redt in het buitenland.

Ziyech is een verstandige voetballer. Hij had kunnen vertrekken naar Europese middenmoters, maar bleef wachten op een club die substantieel beter is. Die zal bij de 5 geïnteresseerden clubs wel tussen zitten.

28 juli 2016 om 02:42

Omdat Ajax een creatieve aanvallende middenvelder nodig heeft die goed is in kansen creeren en goed is in set pieces, Klaassen is te stijf om als aanvallende middenveld te spelen moet gewoon centraal spelen.

Zyech zou speltechnisch het best bij Ajax tot zijn recht kunnen komen. Dat hij nog geen contract met een andere club heeft kunnen sluiten, ligt n.m.m. aan de persoon Zyech. De meeste clubs zullen de volgende punten grote obstakels vinden: het regelmatig moeten spelen voor Marokko, de te verwachten problemen met hem a la de doorn in het oog van De Boer (El Hamdoui) en zijn (te) grote ego.

tegen de top3 heb ik hem niet gezien afgelopen seizoen,oogte afwezig en kon zijn stempel niet drukken
de meeste goals maakte hij tegen de mindere clubs
dit is een speler die graag de beste wil zijn in een team,dus absoluut van overtuigt waarom hij naar ajax zou moeten komen

niet meer dan 5 miljoen voor betalen dan kan je het altijd doen

dat gezeur over bezette posities bij ajax gaat niet op in mijn optiek. . ziyech is beter dan klaassen.. beter dan gudelj.. beter dan alle wissels inclusief sinkgraven en schöne. Dus dan haal je hem als er de ambitie is om daadwerkelijk de beste te zijn. Bazoer zou ziyech prachtig kunnen aanvullen

28 juli 2016 om 07:36

Als Ajax een middenveld heeft met Ziyech, Bazoer en Gudelj dan denk ik dat het Beste middenveld van de eredivisie vast staat ik mag hopen dat Overmars lekker gierig blijft.

En als één club biedt? Bijvoorbeeld 5 miljoen op de laatste transfer dag?

Ajax zal hem moeten halen en eventueel Sinkgraven die kant opsturen. Het zou zonde zijn wanneer hij Twente verlaat voor het buitenland. De eredivisie wordt met het jaar slechter zo

Ik snap dat nooit echt die transferperiodes er speelt toch wel het een en ander wat wij niet meekrijgen ik bedoel neem zo'n promoverend team in Engenland die even ineens 120 tot 140 miljoen euro beschikbaar krijg Of gewoon een middenmoter die rond de 180 miljoen euro binnenkrijg. Dan zou ik denken haal zo snel mogelijk bijvoorbeeld Kongolo, Ziyech en Janssen zodra de transfermarkt open gaat dan heb je voor zo'n 45 miljoen euro de beste spits, beste middenvelder en de meest getalenteerde verdediger (in mijn ogen) van de eredivisie en dan heb je nog geld over voor een absolute topper. Maar goed ik weet niet wat er allemaal speel anders had een team daar allang aan gedacht als het zo makkelijk is. Je kan ze namelijk een salaris van 2.5 miljoen euro voorschotelen een basisplaats garanderen en ze spelen in de sterkste competitie van de wereld.

Fenerbahce had heel lang interesse in hem maar voor mij hoeft hij niet meer te komen omdat we salih ucan hebben die heel erg goed speelt op cam.

Van mij mag hij weg gaan. Scheelt toch aardig wat als we de eerste competitiewedstrijd tegen Twente moeten.

Naar Ajax? Hou toch op, daar gaat hij echt niet heen.

het is wel iemand die nadenkt en niet zomaar overal heen wil , hij moet er echt een goed gevoel bij hebben. Dat waardeer ik wel aan Ziyech.

Als bijna iedereen in Nederland het er over eens is dat hij de beste middenvelder van de eredivisie is, dan zou daar zijn waarde op gebaseerd moeten zijn toch? Ongeacht bij welke club hij speelt. Bij top 3 zou hij altijd spelen en zijn team veel sterker maken. Zo'n type ontbreekt bij zowel ajax als Feyenoord.

Milik is mijn ogen een erg matige spits, hooguit 10 mio waard. Ziyech zou in mijn ogen minimaal 20 waard zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren