Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Napoli en Juventus bevestigen megatransfer Higuaín: 90 miljoen euro

Laatste update:

Gonzalo Higuaín is officieel speler van Juventus. De club uit Turijn maakt bekend dat men de aanvaller voor vijf jaar heeft vastgelegd en dat men een transfersom van negentig miljoen euro, over twee termijnen, betaalt aan Napoli. Aanvankelijk werd uitgegaan van een bedrag van ruim 94 miljoen.

/

Het transfernieuws sijpelde eerder al door in Napels en dat viel verkeerd bij de gepassioneerde fans van die club. Ze noemden El Pipita een verrader, staken shirts in brand én richtten hun woede tot voorzitter Aurelio De Laurentiis. In de dagen die volgden zweeg het kamp-Higuaín en was het simpelweg wachten op de officiële mededelingen.

Ter vervanging van Higuaín gaat de naam van Arek Milik nadrukkelijk rond: Ajax zou volgens De Telegraaf een bedrag van 35 miljoen euro kunnen ontvangen voor de Poolse spits.

Napoli komt deze klap...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Schandalig hoge prijs voor één speler van 28 met een goed seizoen. Goede spits maar dit slaat werkelijk alles

26 juli 2016 om 18:45

Hij wordt dit jaar zelfs 29 dacht ik

26 juli 2016 om 18:48

Age dont mean a thing in italy. Nee maar serieus, belachelijk hoog bedrag voor hem. Hoop dat hik het waar kan maken

26 juli 2016 om 19:18

Hij zegt toch dit jaar.

26 juli 2016 om 18:46

Prijzen moet je tegenwoordig niet meer naar kijken, maar veel geld neerleggen voor 1 van de beste spitsen uit Europa was gewoon een feit.

26 juli 2016 om 18:50

1 goed seizoen? Jij als Real supporter zou moeten weten dat Higuan veel beter is. 94 mil is uiteraard wel te veel maar dat maken zo makkelijk goed met Pogba.

27 juli 2016 om 00:06

Ze hebben Pogba's verkoop niet nodig om dit te bekostigen; dat is allang gebeurd. Alle binnengekomen transfergelden de mogelijke verkoop van Pereyra en Zaza..

26 juli 2016 om 19:00

Hoezo een goed seizoen? Hij kent al sinds zijn start in Europa goede tot heel goede seizoenen, is gewoon een topspits pur sang.

26 juli 2016 om 19:03

Waarschijnlijk zeg ik 't verkeerd. Higuain heeft altijd gepresteerd en vond het ook jammer dat ie weg moest bij real. Maar had hij een ok seizoen gedraait dan was hij nooit voor dit bedrag weg gegaan. Vandaar goed seizoen.

26 juli 2016 om 19:12

Ja no kidding. Welke speler gaat na een goed seizoen voor dit bedrag weg? Het gaat erom dat hij, naast de goeie seizoenen in hrt verleden, steeds beter deed. Dit geweldig seizoen (want zo veel scoren in de serie a is gewoon een prestatie) is de reden voor het hoge prijskaartje. Anders was het eerder 60 mil

26 juli 2016 om 19:24

Hoe kun je in godsnaam zeggen "met een goed seizoen"?? Deze kerel heeft in de afgelopen 8 jaar 6x meer dan 20 goals gemaakt per seizoen en 4x meer dan 25 zelfs.

Edit: Oh ik zie net dat dit al 4x of zo gezegd is Weet niet waarom maar ik zag de reacties pas toen ik de mijne plaatste.

26 juli 2016 om 20:49

Precies, 50 miljoen vind ik echt de max voor hem. De Serie A wordt steeds meer als de Bundesliga, waar 1 club de dienst uitmaakt. Juventus was een club met klasse, maar het maakt ze niks meer uit en smijten met geld waar spelers als Ronaldo, Bale, Neymar en Suarez voor gehaald werden. Higuain zit lang niet op dat niveau, hoewel het een prima spits is voor de Serie A. Dit valt me tegen van Juventus om voor een speler die dit jaar nog 29 wordt, dit bedrag neer te leggen.

Ben benieuwd naar de versterkingen van Napoli naast Milik die ik niet hoog zie zitten, hoop voor Napoli dat ze 1 grote naam aankunnen aantrekken, anders gaat het een lang en zwaar seizoen voor ze worden..

Sympathie voor juve is helemaal verdwenen met deze transfer

26 juli 2016 om 18:53

Dat gaan natuurlijk veel mensen nu hebben.

26 juli 2016 om 19:08

Is overdreven. Ja het is tegen hun standards in, ja het is een belachelijk hoog bedrag, maar als je kijkt wat ze jaarlijks besteden zouden mensen in principe voor geen één topclub meer sympathie mogen hebben. Juventus fixt 1x een grote transfer en iedereen wordt boos, maar PSG, United, Barca, City, Real etc doen dit jaarlijks. Niks om je voor te schamen als club en supporter zijnde.

26 juli 2016 om 20:40

Mwa haha ik weet niet... althans voormij blijft Juve een van de leukste clubs hoor ondanks dit. Ik bekijk dingen ook vaak in verhouding.

Normaal haalt juve natuurlijk 3/4 spelers voor dergelijk bedrag en nu 1.
Wat dat betreft (qua geld dus) vind ik het niet zo fout ofzo , ze staan in hun recht net zoals elke andere club. Is best flauw/hypocriet in sommige gevallen, van mensen om ineens zo te reageren terwijl zowat elke topclub die t kan veroorloven dit doet en of kan doen.

Maar jammer vind ik het wel in a way.
Maar dan bedoel ik jammer van alle beslissingen.
Dus de beslissing van Juve om serieus werk te maken van Hig.
De beslissing van Hig ..ook al is hij passant maar hij kon overal naar toe (buiten italie) waarom directe concurrent.
De beslissing van napoli is de beslissing die ik dan wel beter begrijp vanwege het bedrag.

Enfin ik hoop vooral voor Hig zelf dat ze hem sparen haha.
Met ze bedoel ik de mensen die nu echt woest zijn.

Maar ongetwijfeld een goede aankoop!!!!
Ik zei het al eerder maar Juve gaat de CL winnen tussen nu en 3 jaar..mark my words (met of zonder Pogba).
Alleen voordat dat gebeurt moet mijn clubje Real wel ef die unieke 2 CL op rij halen hehe.


26 juli 2016 om 19:08

Ondanks dat ik deze transfer redelijk krom vind, laat staan enorm onnodig, snap ik niet dat de sympathie hierdoor wegvalt. Het geweldig beleid heeft geleid tot de mogelijkheid om de beste spits van de serie a naar het beste team te halen. De aanval was waar de zwakte lag bij juventus, en nu dus niet meer. Het is niet meer mogelijk om met 10-20m dit team te versterken, en indien je mee wil doen met de top (zoals juventus aamgeeft het wil doen) moet je blijven investeren. Met 3 middelmaat spelers verbeter je niet je selectie, alleen de breete.

26 juli 2016 om 19:26

Hoezo? Juventus verloor Pirlo, Vidal, Coman, Morata, Tevez en Cuadrado over een periode van twee zomers en zien er nu nog sterker uit dan ooit. Het is veel geld, maar voor de helft halen veel clubs een stel miskopen als Jackson Martinez, Falcao, Torres, Benteke en Andy Carrol om er maar een paar te noemen binnen. Juventus wil met de top mee, dan moeten ze geld uitgeven zoals de top dat ook doet. Helaas zijn het belachelijke bedragen, maar het is niet anders.

26 juli 2016 om 19:26

Hoezo? Juventus verloor Pirlo, Vidal, Coman, Morata, Tevez en Cuadrado over een periode van twee zomers en zien er nu nog sterker uit dan ooit. Het is veel geld, maar voor de helft halen veel clubs een stel miskopen als Jackson Martinez, Falcao, Torres, Benteke en Andy Carrol om er maar een paar te noemen binnen. Juventus wil met de top mee, dan moeten ze geld uitgeven zoals de top dat ook doet. Helaas zijn het belachelijke bedragen, maar het is niet anders.

26 juli 2016 om 19:26

Hoezo? Juventus verloor Pirlo, Vidal, Coman, Morata, Tevez en Cuadrado over een periode van twee zomers en zien er nu nog sterker uit dan ooit. Het is veel geld, maar voor de helft halen veel clubs een stel miskopen als Jackson Martinez, Falcao, Torres, Benteke en Andy Carrol om er maar een paar te noemen binnen. Juventus wil met de top mee, dan moeten ze geld uitgeven zoals de top dat ook doet. Helaas zijn het belachelijke bedragen, maar het is niet anders.

26 juli 2016 om 19:51

Bij mij was het er nooit, maar dit is wel heel erg sluw van Juve. Pjanic bij Roma en Higuain weghalen en Napoli dwingen om Milik (!) als vervanger te halen. Mijn haat heeft Juve bij deze gekregen.

Geweldig gedaan door napoli. Met deze miljoenen voor een 29 jarige speler kan je geen waardige vervanger halen, maar wel hele goede spelers ervoor terug (zie tottenham met miljoenen bale) Voor juve goede spits voor de spitspositie die open stond maar ooh wat hebben ze teveel betaald. Konden ze liever iemand anders halen. Of ze wilden per se de concurrentie verzwakken en internationaal proberen te slagen

26 juli 2016 om 18:58

Tottenham haalde juist bijna alleen maar matige spelers met t geld. Moet Napoli nu ook voor oppassen

26 juli 2016 om 19:10

Hahaha mooi voorbeeld!! Een team dat zn beste speler verkocht om vervolgens middelmaat ervoor terug te halen. Soldado, lamela etc... hoop dat napoli het toch beter doet met dit ongeloofelijk bedrag

26 juli 2016 om 20:21

Goeie voorbeeld is juve wanneer Zidane wegging

26 juli 2016 om 21:12

Nu gaat toch nog niemand weg? Juventus doet deze transfer (zoals ik het zie) om te bouwen op een team. Jij ziet het als reactie op het verkopen van pogba, die nog niet eens verkpcht is

27 juli 2016 om 09:42

Meer recent Inter met Ibra. Waarna ze Eto'o, Sneijder, Lucio, Milito haalde en de Champions League wonnen.

Bizarre voorhoede met Higuain en Dybala, dat gaat fantastisch worden.

Als Juventus ook nog Pogba behoudt dan heb je echt een team dat een greep kan gaan doen naar de Champions League.

Wel het failliet van de Serie A deze transferperiode, de beste speler van Napoli en Roma halen, de grootste concurrenten en Inter en Milan blijven aanmodderen met middelmatige aankopen.

26 juli 2016 om 19:24

Ik zie niet in hoe ze met hun budget en huidige salarishuishouding Pogba kunnen behouden. Ze zullen de miljoenen hard nodig hebben en de hype rond Pogba nadert een climax, dus het gerucht van 120 miljoen kan best eens waar zijn.

26 juli 2016 om 20:46

de beste speler van roma is toch echt daniele de rossi en niet pjanic. Maar verder heb je wel gelijk

Pogba - Higuain - Milik drie volledige missers (prijs - kwaliteit), weet Ajax wel goed met het geld om te gaan?

Wel een hele hoge afschrijving voor deze speler. Bijna 30 jaar?

26 juli 2016 om 19:01

Ik las vandaag nog dat het om 75 zou gaan, dan zou ik het nog kunnen begrijpen. Maar 94 is echt zo jammer van Juventus. Higuain is een uitstekende spits daar niet van, maar was dan voor een jongere spits als Icardi of Lacazette gegaan. Met deze aankoop gooien ze hun bijna perfecte aankoopbeleid en identiteit weg door mee te gaan in absurde bedragen en dat vind ik erg jammer om te zien

26 juli 2016 om 21:12

Ja want die 15mil maakt echt het verschil tussen begrip en gekte

Heeft Juventus echt zoveel geld? Of zou men al zeker zijn dat Pogba verkocht gaat worden? Dat zou wel logisch zijn gezien de uitgaves die ze al gedaan hebben.

26 juli 2016 om 19:00

Als je kijkt naar de verleden prestaties in de Champions League dat de naam miljoenenbal niet zomaar heeft, zal Juventus waarschijnlijk zelf al aardig ver komen met de benodigde middelen

Bizar hoor. In mijn ogen veel te veel voor Higuain. Choked vaak genoeg in de belangrijke wedstrijden en momenten. (met name bij Argentinië)....

Snap hier ook niks van. Opeens zo veel geld uitgeven als Juve zijnde... de Pogba deal Moet nu haast wel rond zijn...

Wel een top aanval met Higuain, Dybala en Zaza als back-up.

Ga er vanuit dat de tijden van Mandzukic nu gespeeld zijn en dat eventueel Gabriel Barbosa dan nog komt voor 20/25 miljoen bij Juve... Dan heb je echt een wereld aanval met Gabriel, Dybala, Higuain en Zaza hey!

Men kan niet Higuain kopen en vervolgens Pogba houden toch? Ivm de Ffp? Of wel?

26 juli 2016 om 19:40

Ligt eraan hoeveel miljoenen ze per jaar aan inkomsten genereren

90+ Miljoen en dat niet eens voor een topspits, Higuain is een goede spits maar geen Elite. Als ik over elite praat dan praat ik over Suarez, Lewandowski. Higuain heeft het bij Madrid verloren tegen Benzema scoorde wel goals maar was niet goed genoeg vooral voetballend. Ik vind ook dat Higuain het vaak laat afweten in topwedstrijden met de nadruk op de finales met argentinie waarin hij gewoon het hardste van allemaal faalde.

26 juli 2016 om 19:23

Niet eens een top spits??? Wooww jullie kinderen geilen tegenwoordig alleen op messi en ronaldo die 2 zijn trouwens met geen een te vergelijken! Een Suarez , Lewa, Benzema doen het echt niet veel beter dan Higuain. Het feit is dat die 3 spitsen spelen bij een Top Club met top spelers om hun heen. Die spisten zijn ook geen 23 meer! Probeer es maar die spisten te halen voor 70 miljoen! De martk is al jaren verziekt. Ik snap best wel dat Juventus Higuain haalt, juventus is een Top club en die snakken naar meer succsesen. Mensen komen nooit met kritiek wanneer een City of United met al die flop spelers! Ik zeg Bravo Juve en Bravo Napoli het is alleen maar win win situatie!

26 juli 2016 om 19:29

Yup, voor 90 miljoen mag je een echte killer kunnen kopen, Higuain is dit niet heeft teveel kansen nodig en mist de makkelijkste kansen. Onder druk presteren heeft hij ook moeite mee. Dat hij er 36 in de Serie A heeft inliggen is puur knap, maar als ik lees dat Juve de CL wilt winnen met Higuain als aankoop dat word het teveel van het goede..

26 juli 2016 om 20:33

Suarez is echt wel beter dan higuain. Veel bewegenlijker met een vernietigende dribbel en pass. Suarez is ook nog eens een big game player terwijl higuain een big game choker is.

26 juli 2016 om 21:48

Messi faalt ook steeds met argentinie. Met barcelona word ik ook kampioen, maar het lukt messi dus niet met argentina. Geen topspeler dus.

De prijzen zijn niet meer normaal. Negentig miljoen euro voor Higuain slaat nergens op, maar ja wie stopt deze waanzin?

26 juli 2016 om 19:32

Mensen die stoppen met voetbal kijken. Prijzen zijn gewoon "normaal", geen idee of je ooit een lesje economie hebt gehad, maar deze hoge prijzen is weinig geks aan. Voor een 28-jarige ook niet als hij je de CL bezorgt.

Wauw, ongelooflijk. Zoveel geld voor Higuain. Een topspits voor de Serie A maar zoveel geld? Kom op zeg...

Die poll slaat nergens op, dit is geen klap voor Napoli, maar juist een geweldige financiële opsteker. Met dit geld kunnen ze een paar erg goede spelers halen.

Hij is het geld waard althans in deze woekerrente gebaseerde fractionele reserve central banking systeem en de absurde Euro die ook nog is, is ingevoerd meer dan een decennia terug. Waardoor geld blijft devalueren en fluctueren. Zulke bedragen zullen we de komende jaren wel vaker zien bij grote clubs. Al blijft dit wel erg veel voor een 28 jarige.

Maar naast dit allemaal ben je in een klap zelf stuk beter voorin en verzwak je de nummer een concurrent voor de titel significant. Hij was dan ook echt een beest vorig jaar. Hetzelfde deden ze al bij Roma met Pjanic, al zijn zij al sowieso een stuk minder dan Juve.

Juve de Bayern van Italië en Napoli de Dortmund van Italië? Ik ben wel benieuwd wie Napoli kan halen, geloof in ieder geval niet dat ze een gelijkwaardige spits er voor terug gaan krijgen. Bacca is wel erg goed, maar waarom zou Milaan een van hun weinige sterren verkopen?

Juve heeft dat ook zo berekend. Denken ook van hij is wellicht "maar" rond de 65 miljoen waar na zijn geniale seizoen (zie transfermarkt.com) maar zo zijn wij wel verreweg de beste club in Italië. 25 Miljoen extra om verreweg de topfavoriet te zijn - waarschijnlijk ook de komende jaren, ik zie Napoli namelijk niet een spits of spelers halen die hun echt veel beter gaan maken - al heeft Dortmund dat wel gedaan nadat zij 2 hun beste spelers kwijtraakten, Napoli zeker voorin zie ik ze dat niet meer doen. Al is hun voorhoede ook al erg goed nu. Die Italiaanse spits van hun kan er ook 15-20 maken nu dat hij meer gaat spelen, uitstekende spits ook potentieel.

Juve heeft nu zeker de beste aanval van Italië maar ook naast Barca en wellicht Bayern/real van Europa op papier. En dat zijn dan ook gelijk de topfavorieten voor de CL aankomend seizoen.

Fantastisch blij met Higuain. Teleurgesteld door de transfersom. Maar niet te min een topspits die Juve gevaarlijker maakt

Vind echt raar zo hoog bedrag maar is wel een van de beste spits die er zijn. Ik vond hem bij real al goed mr bij napoli is die gegroeid top aankoop weer juve. Doen ze slim beetje geld investeren in een spits die bekend staat dat die makkelijk scoort zodoende ver in de champions leuague te komen en daardoor het geld dubbel en dwars door terug te krijgen! Gefeliciteerd juve supporters geniet ervan.

Juventus doet dit uitstekend. Ze halen een van Europa's beste spitsen binnen die bovendien al bewezen heeft te kunnen schitteren in de Serie A. De transfersom is vrij hoog, maar het geld is door goed beleid gegenereerd. De tijd zal leren of ook deze zet weer zo goed is als gebruikelijk.

In principe hoeft Napoli er niet eens veel op achteruit te gaan. 90 miljoen is zelfs voor de huidige, volledig opgeblazen transfermarkt nog altijd genoeg om je elftal op enkele posities fors te versterken. Als ik fan van Napoli was, zou ik dan ook eerder rouwig zijn om het aantrekken van rotzooi als Milik voor een krankzinnig bedrag, dan om het vertrek van Higuaín.

“Je kunt niet voor een tientje bij een sterrenrestaurant gaan eten”. Kan me best voorstellen dat Conte zich een klein beetje zuur voelt, want sinds zijn vertrek zijn de transferuitgaven per jaar flink omhoog gegaan.
94 miljoen voor Higuaín: Belachelijk bedrag natuurlijk. Je zou bijna als Juventino een héél héél héél klein beetje hopen dat hij flopt, zodat zulke bedragen nooit meer voorbij komen. Ik kan het niet helpen dat ik me nu er een beetje misselijk bij voel. Het is hopen dat het een investering is die uiteindelijk goed uitpakt. Hemzelf kan ik natuurlijk niets kwalijk nemen, de kerel wil gewoon het meeste uit zijn carrière halen. Met Juve maakt hij dan een juiste keuze
Had ik liever Morata voor 60 miljoen zien komen? Ligt eraan hoeveel je een CL-titel over minimaal vier afwaardeert tegenover eentje in de meer nabije toekomst. Morata is de topspits voor de toekomst, Higuaín staat er al en zal er (hopelijk) ook de komende drie/vier jaar nog staan.

Wat betreft komende transfermutaties bij Juve: Ik hoop dat Mandzukic vertrekt en absoluut niet niet Zaza. We zijn Juve, de club van en voor heel Italië, niet een Internazionale dat vaak met een heel vreemdelingenlegioen aantreedt. Dat zijn waardes die ook zeer belangrijk zijn.

26 juli 2016 om 20:39

Zooi zooi zijn als Zaza blijft. Hij heeft volgens berichten Wolfsburg en West Ham afgewezen omdat hij in Italië wil blijven. Mandzukic is nu een beetje overbodig door de komst van Higuain. ook kan Juventus nu nog aan hem verdienen. West Ham is erg geïnteresseerd en ik zie hen ook een mooi bedrag voor hem neerleggen. Zaza heeft bewezen een goede stand in te zijn. Daarbij is Zaza nog jong en kan nog groeien. Ook kan zijn transferwaarde nog stijgen. Daarbij is Zaza ook nog eens Italiaans.

Het is dus echt gebeurd. Mijn mooie club die dit soort extreme aankopen niet doet met met heel goed beleid een prachtig team creëert is overstag. 90 miljoen betalen voor iemand van 28 die alleen nog in waarde zal dalen. Ik had liever Pogba (van 23) gehouden. Die groeit alleen nog in waarde en is al een wereldspeler. Bovendien is het verschil in geld tussen de twee niet eens zo groot.

Heel jammer van dit Juventus.

94 miljoen of 90 miljoen. Lood om oud ijzer. Juventus heeft dus alsnog zo goed als toegegeven met de transfersom. Echt jammer, Juve had echt mijn sympathie toen ze ala Bayern hun selecties samenstelden door slim in te kopen en niet mee te doen in de transfergekte. Uiteindelijk is het dus helaas gebeurd. Hun hele visie en waar ze voor stonden is weggegooid met deze transfer.

Aan de ene kant hoop ik dat Higuain mislukt zodat Juve ervan leert en terugstapt naar hoe zij het eerst deden, maar dat vind ik aan de ene kant ook weer niet terecht. Want Juve blijft gewoon een zeer mooie club, ondanks deze transfer.

26 juli 2016 om 20:45

Ik denk dat Juve zo onder de indruk was van Higuain vorig seizoen dat ze bereid waren voor hem verder te gaan dan voor andere spelers. Daarbij is de nummer 9 de enige positie waar nog geen topper stond en kan hij met Dybala een Argentijns superduo vormen. Juventus heeft zich dit jaar openlijk uitgesproken over de droom van het winnen van de Champions League en zou koste wat kost een topspits aantrekken. Het is natuurlijk veel te veel geld en ik hoop dat dit om deze redenen een uitzondering was.

Ik hoop dat ik trots mag blijven op het beleid van Juventus, zoals jij heel trots kan zijn op het geweldige beleid dat Bayern voert. De transfermarkt wordt steeds gekker en er zijn geen topspitsen voor het oprapen, ik ben benieuwd of Bayern het volhoud om hun beleid te voeren. het beleid van Bayern geeft mij wel hoop dat je de top kan bereiken zonder mee te gaan in die transfergekte.

26 juli 2016 om 21:00

Dat Higuain een fenomenaal seizoen heeft gedraaid valt natuurlijk niet te ontkennen. Echter moet je je afvragen of je voor 90 miljoen (en het slim inkopen van Juve) niet 2 toppers kon gaan halen. Blijf het jammer vinden dat Juve heeft toegegeven aan zo een blaaskaak als De Laurentinis. Daar waar vroeger die clausules er waren om clubs af te schrikken is het nu juist een middel geworden om transferwaardes vast te leggen.

Begrijpelijk dat Juve de CL wil winnen. Die waren er 2 jaar geleden zeer dichtbij. Maar ik vraag mij af of Higuain voor de omkeer zal zorgen zodra je tegen Bayern, Real of Barca staat. Plus, die druk op zijn schouders is ook immens. Voor de neutrale toeschouwer overigens geweldig, want nu zal Juve toch dichter bij de absolute top kruipen.

Ik sluit overigens ook niet uit dat Bayern ooit die transfersommen zal neerleggen. Ik kan niet in de toekomst kijken, en zoals jij weet veranderd de voetbalwereld letterlijk bijna met de week. Maar vooralsnog is het nog niet gebeurd en daar ben ik wel heel trots op. En als het gebeurd (afhankelijk van de situatie) zal ik niet minder trots zijn op mijn club, maar dat zal wel even wennen worden dat ook Bayern zich mee zou slepen.

26 juli 2016 om 21:02

Beetje hypocriet dit soort praat van een Bayern supporter. Bayern domineert en verzwakt al vele jaren de competitie door iedereen financieel weg te blazen.

Bovendien gaat Bayern binnenkort ook gewoon mee met de hoge transfersommen. Kan niet anders. De prijzen van spelers gaan omhoog, evenals de inkomsten. Tenzij Dortmund natuurlijk een potje blijft maken van de contractsituaties, want dan kunnen ze daar iedereen met aflopende contracten voor weinig blijven ophalen.

26 juli 2016 om 21:10

Waar heeft jou eerste alinea in hemelsnaam nou weer mee te maken? Waar verwijt ik Juventus iets? Waar zeg ik iets hypocriets?waar zeg ik dat Juve de concurrentie verzwakt? Jij wilt vanuit niks weer een discussie laten oplaaien. Begin me wel een beetje te irriteren dat jij de dingen wilt lezen die er totaal niet staan.

Nogmaals, net als de vorige keer, ik kan niet in de toekomst kijken en kan het dus niet uitsluiten, misschien dat het gebeurd. Maar vooralsnog is het niet gebeurd dus beetje dom van jouw om maar weer dingen aan te nemen die misschien in de toekomst gaan gebeuren en daar een discussie over beginnen.

Nog een leuk trivia voor jou, Bayern haalt ook spelers van andere clubs, maar dat zal je wel niet willen zien. Over concurrentie gesproken. Leuk om te zien dat de Dortmund fans al lang niet meer hun mond open trekken over concurrentie verzwakken aangezien zij zelf hetzelfde doen bij Leverkusen en Wolfsburg. Maar buitenstanders zoals jij zit het heel diep, terwijl men in Dortmund al heeft toegegeven dat zij in feite hetzelfde doen.

26 juli 2016 om 21:15

"juve had echt mijn sympathie"

"hun hele visie en waar ze voor stonden is weggegooid met deze transfer"

26 juli 2016 om 21:30

Hoe is dat in hemelsnaam hypocriet? Weet jij wel wat het woord betekent? Wat heeft mijn sympathie voor Juve te maken met het feit dat Bayern in Duitsland domineert? Beticht ik Juve van iets? Nee.

Hun visie was ala Bayern om spelers voor mooie bedragen te halen en niet met de gekte mee te doen, om ala Bayern hun stadion af te lossen en de top te bestormen, wat is hier hypocriet aan? het zou hypocriet zijn als Bayern 90 miljoen zou betalen en dat ik dan Juventus de les zou lezen. Nou hier heb jij meteen een context om het woord hypocriet te leren.

26 juli 2016 om 21:37

Ja, ik weet wat het woord betekent. En ik vind het hypocriet om een club te supporten die er al jaren om bekend staat voor met geld te smijten en dan commentaar op een andere club te gaan geven omdat die een grote transfer maken.

Verder zou het mij ook weinig verbazen als de jaarlijkse salarisuitgaven bij bayern aanzienlijk hoger zijn dan bij Juventus. Moeten zij dan ook maar diep teleurgesteld zijn in bayern?

Ik heb respect voor het beleid van bayern om 1 reden. Omdat ze het geld zelf verdienen en niet meer uitgeven dan ze binnen krijgen. En volgens mij doet Juventus hetzelfde.

26 juli 2016 om 21:53

Bayern met geld smijten? Hahah ik hoop dat jij een grapje maakt. Van alle absolute topclubs geeft Bayern peanuts uit, het woordje jaarlijks is voor mij helemaal lachewekkend. Tenzij jij het gaat vergelijken met Excelcior. Gezien je eerdere postst zou het mij niks verbazen als jij dat zou bedoelen. Je kan Bayern ervan betichten dat ze dominant zijn in Duitsland, je kan ons ervan betichten dat wij vrij strak geleid worden. Maar je kan ons never, maar dan never nooit ervan betichten dat wij met geld smijten.

Bayern en veel uitgeven aan transfers, ik weet echt niet onder welke steen jij hebt gelegen of hoe lang jij het voetbal volgt. Of zeg jij gewoon dingen om te zeggen? Ik zou even onderzoeken wat Bayern uitgeeft en vergelijk dat maar met wat de andere Europese concurrenten ( Man city, Barca, Real etc) doen. Het heeft voor mij vrij weinig zin om met iemand te discusseren die dingen uit zijn duim zuigt.

Goh goh, je gaat weer dingen zien die er niet staan Dante. Zeg ik ergens dat Juve het geld niet zelf verdiend heeft? Zeg ik ergens dat Juve meer uitgeeft dan binnen komt? Ik zeg enkel dat zij met deze tranfer weggooien waar ze jarenlang voor stonden, en dat is gewoon in feit als je ziet hoe zij ( ala Bayern) de top wilden bestormen. Door met name efficiënt en goedkoop een top elftal neer te zetten. En niet mee te doen met de tranfersgekte in Engeland en bij Real en Barca.

26 juli 2016 om 21:59

Lees je wel?

"verder zou het mij ook weinig verbazen als de jaarlijkse S A L A R I S uitgaven bij bayern aanzienlijk hoger zijn dan bij Juventus"

Of het uit de lengte of de breedte komt maakt niet uit.

Maar ok laten we hier maar mee ophouden. Jij snapt mij niet en ik jou zeker niet.

27 juli 2016 om 03:50

Dit seizoen is denk ik ook een do or die voor Bayern, de laatste Champions League finale dateert alweer van 2013 dat niet alleen in 2014 en 2015 werden ze van de mat gespeeld door res Barcelona en Real Madrid als het ze dit jaar met Ancelotti niet lukt denk ik dat ze ook gaan nadenken om de portemonnee te trekken.

Toptransfer van Juve en Higuain is het zeker waard. Ben zelfs geschrokken dat het maar '94' miljoen euro is in deze gekke wereld. Want Napoli is een moeilijke ploeg met De Laurentis aan het roer, om over een speler te onderhandelen, en dat zien we aan het afscheid van Higuain bij Napoli. Dus Juve heeft het goed gedaan met 'maar' '94' miljoen euro. De Laurentis wilde 120 miljoen, dus met 94 moet ie wel tevreden zijn.

Damn it...
Waarom doet Juve dat..waarom doet Hig dat
Ik snap Hig is een passant en het was best duidelijk dat hij natuurlijk niet bij Napoli zou blijven.
En daarnaast dat hij hogerop wilde dat kon iedereen best merken denk ik (?) die het een beetje volgde.
Maar dit nee man. Vind het echt jammer de beslissingen.
Jammer maar het zij zo. Juve was al machtig zat nu zie ik echt geen club in de buurt komen van ze.
Miss 1 van de milanese club :s

Had veel liever gezien dat hij een stap hogerop maakte maar dan buiten Italie.
Ach wie ben ik ook

Succes Juve en Hig en Napoli met vinden van leuke vervanger en de fans van beide clubs.

Te veel geld voor Higuain maar, zoveel opties in de spits zijn er niet meer van top niveau. Toch een goede aankoop wil je meedoen in de Champions League heb je een spits van formaat nodig.

90 miljoen is veel geld maar juve mag het in 2 jaar betalen. Higuain is zeker niet minder dan het bijtertje of lewandovski, omdat hij het bij een kleinere club als napoli heeft laten zien. Bij barca en bayern schiet ik er ook 10 in als ik in de spits sta ha ha.

Soms mag je eens zot doen! Het bestuur zal wel weten wat ze doen. Dit is misschien het resultaat van jaren goed beleid. Het is niet dat er een sjeik of een Rus kwam die even het geld neerlegt. En dan mogen ze het ook uitgeven in plaats van zitten te sparen. Welkom Gonzalo! Forza Juve!

Vroeger zou je shevchenko en zidane krijgen voor die prijs. Alleen messi en ronaldo vind ik die prijs waard. Wel een mooie transfer voor higuain en voor juve. Eigenlijk de enige club buiten en de bpl, primera div en bayern die mee kan gaan met het transfer geweld. Wel een geweldig team volgend jaar..

Belachelijk bedrag natuurlijk. Maar Juve heeft nu wel een van de beste spitsen in de haalbare categorie gehaald. Dan kun je beter veel geld uitgeven en echte kwaliteit halen, dan al die Engelse clubs die voor 40 miljoen middelmatige spelers halen.

Juve heeft wel een heel erg sterk team nu. Ook wanneer Pogba vertrekt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren