Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Voorbereiding Ajax flink verstoord: 'Ik baal hier verschrikkelijk van'

Laatste update:

Ajax komt over een kleine twee weken voor het eerst in actie in de derde voorronde van de Champions League, maar de voorbereiding op het treffen met PAOK Saloniki wordt behoorlijk verstoord. Ajax zou zaterdag twee oefenwedstrijden spelen, tegen AA Gent en Krylia Sovetov Samara, maar deze duels zijn door de burgemeester van de gemeente Dalfsen verboden.

/

De oefenwedstrijden zouden worden afgewerkt op het sportpark van USV in Nieuwleusen, maar uit angst voor rellen mag daar niet gevoetbald worden. “Het is één van de lastigste beslissingen van de laatste vijf jaar", zegt burgemeester Hans Noten in gesprek met De Stentor. “Ik baal hier verschrikkelijk van. Mensen hebben keihard gewerkt om deze dag te realiseren, maar ik heb negatief advies gekregen van de politie en Officier van Justitie."

Noten heeft aanwijzingen gekregen dat er supporters van Anderlecht naar de wedstrijd van Ajax tegen Gent wilden komen. “Zie het een beetje als supporters van Feyenoord die naar België afreizen voor een oefenwedstrijd van Ajax”, stelt de burgemeester. Mogelijk worden de wedstrijden nog op een geheime locatie afgewerkt, maar daar is momenteel nog geen duidelijkheid over.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dacht dat de supporters van Anderlecht en Ajax redelijke verstandshouding hadden.. Kan me 'de bb' samen nog heugen

15 juli 2016 om 15:46

Hebben ze ook. Ze willen knokken met die van Gent

15 juli 2016 om 15:47

AA gent, Anderlecht. En jij komt met ajax?

15 juli 2016 om 15:50

Klopt. Anderlecht is het Ajax van België. Prachtig tenue, tjokvol jeugdige voetballers. Zullen wel die gasten van Gent een pak rammel willen geven. Blijft triest, figuren die hun leven vullen en zich identificeren met voetbalgeweld . Stelletje primaten.

15 juli 2016 om 17:14

Die figuren hebben verder niets in het leven waarin ze kunnen uitblinken. Stoer in groepsverband steentjes gooien naar de ME of tegenpartij is dan alles wat overblijft om jezelf dan, negatief, te onderscheiden. Een beetje dezelfde reflex als dat van een vijfjarig kind dat geen aandacht krijgt van zijn ouders. Om te janken vind ik dit. Het erge is, deze randfiguren hebben allemaal een gezin waar de kinderen stuk voor stuk emotioneel te kort worden gedaan. Het is een eindeloze cirkel.

15 juli 2016 om 17:42

Zo, jij ben goed geïnformeerd zeg.
Zeg, wat zijn jouw bronnen?
Zodra een onschuldig iemand wordt aangepakt of als er openbare dingen worden gesloopt waar wij allemaal voor betalen denk ik ook: ''oppakken''.
Maar ik ben iets anders geïnformeerd waardoor ik jou toch wel erg vindt overdrijven..

Bah. Lekker weer Feyenoord-aanhang erbij betrekken meneer de Burgemeester. Lekker even gal spuwen terwijl het ook maar nergens op gebaseerd is.

15 juli 2016 om 15:49

Gast, doe normaal. Hij geeft slechts een voorbeeld. Iets met lange tenen enz...

15 juli 2016 om 15:51

Wel een voorbeeld waarbij hij duidelijk een clubnaam noemt. Waarmee hij wilt zeggen dat Feyenoord-supporters dit ook daadwerkelijk doen.

15 juli 2016 om 15:53

Onzin, hij geeft een voorbeeld, voor-beeld. Wat snap je daar niet aan?

15 juli 2016 om 15:54

Nou, wat snap je niet aan "de angst voor rellen.". Moet dat duidelijker worden gemaakt aan de hand van een voorbeeld?

15 juli 2016 om 16:11

Daarmee wil hij helemaal niet zeggen dat Feyenoord-supporters dit ook doen. Hij geeft enkel aan dat er wordt gevreesd voor rellen en hij concretiseert deze angst aan de hand van een voorbeeld. Als Feyenoord-supporters naar een oefenwedstrijd van Ajax zouden gaan, zou er ook angst voor rellen zijn. Dat is wat hij zegt.

15 juli 2016 om 16:14

ja en je moet je niet zo aanstellen.
Hij geeft gewoon aan dat Gent en Anderlecht als Ajax en Feyenoord zijn. Hij had ook kunnen zeggen Cska Sofia en Levski, maar dat maakt het nog niet veel duidelijker voor de meeste Nederlanders, dus zeer zeeer begrijpelijk dat hij dit als voorbeeld noemt.

15 juli 2016 om 16:14

Haha jemig Fr12jules wat sla je de plank mis. Dit is gewoon een voorbeeld voor de gemiddelde Nederlander om te illustreren waarom het gezien wordt als een risico om de wedstrijd door te laten gaan. Aangezien het om een wedstrijd van Ajax gaat, en Ajax de grootste rivaliteit heeft met Feyenoord is dit een nogal voor de hand liggende vergelijking nietwaar?

15 juli 2016 om 19:39

Het is juist een heel goed voorbeeld. Ajax en Feyenoord "supporters" mogen niet eens bij uitwedstrijden komen van elkaar. Ook hebben ze een keer ergens bij Beverwijk afgesproken om elkaar letterlijk dood te trappen. Maar blijkbaar mag je dat niet zeggen.

15 juli 2016 om 15:51

Nou nou, dit is wel heel ver gezocht. Hij geeft gewoon een voorbeeld.

15 juli 2016 om 15:53

Voorbeeld is toch nergens voor nodig? Hij geeft aan dat er angst voor rellen is en dat de politie en OvJ aanraadden dit duel niet door te laten gaan. Ik zie het nut niet van een voorbeeld waarbij je specifiek een supportersgroep gebruikt.

15 juli 2016 om 15:56

Luister man, dat doet hij alleen om een voorbeeld te geven. Ik kan me voorstellen dat mensen niet op de hoogte zijn van de rivaliteit tussen Gent en Anderlecht. Als je daar een aansprekend voorbeeld bij wil geven kom je in Nederland toch al snel bij Ajax-Feyenoord uit hea. Is toch niet zo lastig, hij bedoeld er toch verder niks mee. Kap nou is met overal wat achter te zoeken. Echt calimero gedrag dit. Kijk ons is zielig zijn want we worden weer genoemd. Man man man!

15 juli 2016 om 15:57

Natuurlijk heeft dat nut aangezien de gemiddelde Nederlander minder op de hoogte zal zijn van hoe de rivaliteit in België tussen de topclubs in elkaar zal zitten. De makkelijkste vergelijking in Nederland is Ajax-Feyenoord, dan kunnen de meeste mensen zich hierin inleven, behalve sommigen blijkbaar aan wie de boodschap compleet voorbij gaat. Echt maar zelden zo'n huilverhaal gelezen.

15 juli 2016 om 15:57

Kijk ons een zielig zijn. Haha.

Het gaat er hier om dat hij Feyenoord-supporters op een bepaalde manier beschrijft.

15 juli 2016 om 15:57

Zeuren om het zeuren dit. Hij laat gewoon de rivaliteit zien tussen Anderlecht en Gent doormiddel van een passende vergelijking.

15 juli 2016 om 16:11

Frjules12, je zult een slechte dag op het werk hebben. Want normaal zie ik je prima reacties geven, die ik graag lees. Maar de reactie van deze man was volledig onschuldig. Hij probeerde alleen een vergelijking te maken, om de rivaliteit van Anderlecht en Gent fans aan te geven.

15 juli 2016 om 17:54

Man man man, dacht dat jullie feyenoorders calimero af waren, maar niet dus...

15 juli 2016 om 20:21

Dat doet die niet fr12jules, hij geeft aan dat de rivaliteit tussen anderlecht en gent net zo is als bij ajax en feyenoord, niets geks toch? Maar wil je zeggen dat als feyenoord supporters naar een wedstrijd van ajax gaan dat er dan geen bonje komt?(en vice versa)

16 juli 2016 om 05:52

je trekt het je overduidelijk teveel aan, daarbij is het slechts een voorbeeld, maar als we de lijn toch dan doortrekken, is het altijd zo prettig geweest dan?

15 juli 2016 om 16:13

Het is een voorbeeld omdat Gent en Anderlecht de klassieker is in België en aangezien Feyenoord Ajax bij ons de klassieker is noemt hij jouw clubnaam!
Jij bent er zelf eentje die zegt dat sommige dingen nergens op slaat maar dit van jouw ook niet!

15 juli 2016 om 17:04

Haha deze Feyenoorder zal wel last hebben van lange tenen. Het weer stemt wel tot tevredenheid...dus mij een raadsel waarom hij over zoiets onbenulligs valt.

De fans van Anderlecht moeten (mits het waar is) even poppie joppie doen. Zijn zeker de slaag vergeten die ze van de Brusselse jeugd hebben gekregen paar jaar terug.

15 juli 2016 om 17:15

Klopt voor geen meter, die eerste zin. Gent en Anderlecht zijn gewoon concurrenten van elkaar.

Dé klassieker in België is Club Brugge - Anderlecht. Naast deze is er ook Standard Luik - Anderlecht.

Gent heeft maar 1 grote rivaal en dat is Club Brugge.

15 juli 2016 om 22:32

Ik bedoelde tussen de supporters niet de teams

15 juli 2016 om 16:16

Ik vroeg mij eerst ook even af waarom Feyenoord er bij betrokken werd maar als je een seconde nadenkt dan had je kunnen begrijpen dat het een adequaat voorbeeld is om de situatie te begrijpen (belgische fans die naar nederland reizen om met andere belgen te knokken).

Dus of je hebt niet nagedacht of je wilt gewoon de slachtoffer rol in kruipen.

15 juli 2016 om 16:41

Hij probeert gewoon duidelijk te maken voor de mensen die de Belgische competitie niet kennen hoe de rivaliteit tussen Anderlecht en Gent is. Hij had er bij wijze van spreken net zo goed NEC-Vitesse, Go Ahead-PEC Zwolle, Fc Eindhoven-Helmond Sport of MVV-Roda van kunnen maken.

15 juli 2016 om 17:13

Eens met de andere die reageerde. Het is gewoon een voorbeeld. Hij noemt Feyenoord omdat het de aartsrivaal is van Ajax en het nu toevallig over Ajax gaat. En zoals je weet zijn de harde kern van Feyenoord , net zoals die van Ajax, absoluut geen lieverdjes.
Als Feyenoord tegen die gasten had gespeeld en hij noemde Ajacieden als voorbeeld, had ik me echt niet beledigd gevoeld. Je moet in de huidige maatschappij wel ergens tegen kunnen, anders kan je wel om alles gaan janken.

15 juli 2016 om 17:56

Bah, Lekker weer de calimero uithangen. Hij noemt Feyenoord omdat dit de grootste rivaal is van Ajax. Wat is AA Gent van Anderlecht? Eén van de grootste rivalen...

15 juli 2016 om 19:06

Mijn hemel, ruk jij even zijn woorden uit hun verband. Hij doelt op vergelijkbare verhouding qua rivaliteit en geeft helemaal niet af op de Feyenoord fans in het bijzonder. Het is toch geen geheim dat Ajax en Feyenoord grote rivalen zijn en die aanhangen elkaar niet liggen? En ja, hij noemt een rivaal van Ajax omdat het een wedstrijd van Ajax betreft. Hij had ook Utrecht of ADO kunnen noemen maar Feyenoord is simpelweg het meest voor de hand liggende voorbeeld....

On - jammer dat dit toch altijd gebeurt, elk jaar worden er wel een paar oefenwedstrijden om deze reden afgelast.

Sneu hoor! Als je als Anderlecht supporter naar Nederland wil reizen om een oefenduel tussen Gent en Ajax te verstoren mag je je wat mij betreft geen supporter noemen. Ga lekker je eigen club aanmoedigen tijdens open trainingen en oefenduels, in plaats van de voorbereiding van anderen verpesten!

Wat een onzin dit. Oefenduels zijn al zo lang bekend. Het gevaar dat Anderlecht supporters zogenaamd langskomen zal toch ook allang bekend moeten zijn, dan gelast je het een dag van tevoren af. Man man man, echt belachelijke beslissing. En je hoort het steeds vaker. Dan maar lekker in eigen stadion oefenen? Zuur voor de amateurverenigingen die hier veel aan verdienen maar blijkbaar kan het niet anders.

15 juli 2016 om 17:07

Ik had 2 tribune kaarteb gekocht, mooi 50€ naar de klote

15 juli 2016 om 17:08

*kaarteb=kaarten

15 juli 2016 om 17:52

Als ze niet leveren, heb je recht op restitutie.

15 juli 2016 om 22:14

Komt goed Justinajax14, in de komende week komen er berichten naar buiten hoe ze het geld terug gaan geven.
Waarschijnlijk moet je met id kaart een mail sturen en bankrekening nummer geven is de laatste berichten die ik heb gehoord.

Beetje jammer allemaal. Ajax moet zich optimaal kunnen voorbereiden om de groepsfase van de Champions league te bereiken.

Wat bezielt mensen toch die ergens heen gaan, alleen om te kunnen vechten. Ik zou me kapot schamen als ik daar familie van zou zijn.

Dan maar een geheim oefenduel ervan maken. Dit mag niet ten koste gaan van de voorbereiding.

15 juli 2016 om 16:28

Op de toekomst dan maar, al die mensen die daar (een kaartje?) naartoe zouden komen uitnodigen en gratis een broodje warme beenham met saus(!!) geven.

15 juli 2016 om 17:09

Ik voel me aangesproken, zelfs 2 kaarten gekocht!

Dan gaan we gewoon toch op de toekomst spelen!

15 juli 2016 om 15:53

Dat dacht ik ook, of in de Arena zelf. Wat is het probleem?

15 juli 2016 om 15:58

Ik heb het ooit aan Rik Elfrink nagevraagd waarom PSV dan niet gewoon in het Philips Stadion zou spelen. Hij gaf aan dat er rekening met politie inzet gehouden moet worden, maar ook met vergunningen. Schijnbaar mag je niet zomaar een wedstrijd spelen in je stadion.

15 juli 2016 om 15:58

Dat is ansich helemaal geen probleem, al zal de Arena er niet klaar voor zijn dus de toekomst is een uitkomst dan, maar je wil de clubs waar die wedstrijd georganiseerd wordt in de publiciteit brengen. Het levert die amateurclubs linksom of rechtsom ook wel wat op. Door elke keer te komen met die last minute afgelastingen ga je creëren dat topclubs straks wel lekker op eigen terrein gaan spelen en dat zou toch jammer zijn voor die amateurclubs. Maar daar wordt door de desbetreffende burgervaders hard aan gewerkt.

15 juli 2016 om 16:15

Frjules12, vreemd man! Politiemacht dat snap ik, maar waarom je een vergunning nodig hebt om in je eigen stadion te spelen..

15 juli 2016 om 16:40

Ja, daar stond ik ook al van te kijken. Maar kan dat niet zijn omdat het een evenement betreft?

15 juli 2016 om 18:11

Dat is de oorzaak. Oefenwedstrijden worden aangemerkt als een evenement met een bepaald risico. Als het risico niet is af te dekken gaat het niet door. Gewoon zielig dat de paniek regeert omdat een handjevol gasten op social media de held lopen uit te hangen.

Te triest voor woorden dit.. Dat Een vriendschappelijk wedstrijdje al niet meer door kan gaan omdat er "geknokt" zou gaan worden.. Wat stelletje beperkte mensen lopen er toch rond op deze wereld..

Dan maar op een afgelegen veldje oefenen zonder publiek, lijkt mij dat Gent en die andere club ook niet voor niks komen?

Ajax heeft toch zelf ook een mooi jeugdcomplex ( de toekomst ). Denk dat het daar word gehouden zonder supporters. Overig heeft psv het zelfde probleem met sporting portugal.

15 juli 2016 om 16:17

Waarom heeft Psv hetzelfde probleem met Sporting? Wat is daar de reden van?

15 juli 2016 om 16:23

Oefenwedstrijd met QPR werd al afgelast vanwege vermeende rellen is op een 'geheime' plek (de Hertgang) afgewerkt. Het duel met Sporting gaat volgens het ED wel door ondanks dat er vrees is voor onrust tenzij de lokale burgemeester (in Zwitserland) er nog iets van vindt.

16 juli 2016 om 01:07

Ok, thanks voor je berichtje!

Men moet eens wat harder gaan optreden tegen deze raddraaiers. Ajax moet er onder lijden omdat Belgische 'fans' met elkaar willen knokken. Wanneer stopt deze waanzin? Laat Ajax gewoon de wedstrijden in de ArenA houden. Het zou uiterst schandalig zijn als men twee potjes in de voorbereiding moet schrappen. Serieus, waar leven we in godsnaam?

Gewoon lekker trainen, volgensmij zijn die wedstrijden nergens goed voor... Je ziet op de training ook wel wie de beste 11 zijn. Kans op blessures tijdens wedstrijden tegen mindere tegenstanders die ff Ajax willen laten zien dat ze ook kunnen voetballen. Denk dat ze de eerste ronde nu wel kunnen gebruiken als warming up voor de volgende ronde. Die erg lastig wordt

15 juli 2016 om 16:02

Dan onderschat jij de kracht van oefenwedstrijden.

Die zijn er niet zozeer om te bepalen wie de beste 11 zijn, maar om weer in het ritme wedstrijd -training - wedstrijd te komen. Je bouwt een bepaald ritme op en een bepaalde fitheid die je gewoon na een stop van een maand er weer in moet bouwen. Een lichaam went snel aan rust, terwijl het inbouwen van zo'n ritme en fitheid wel een paar weken in beslag neemt.

Ik vind dit weer zo hypocriet, het continu afgeven van een negatief advies. Ik ben benieuwd wat voor soort signalen genoeg zijn om zo'n advies af te geven. Dit laten ze namelijk nooit horen.
Om maar een voorbeeld te noemen: bij Rijnsburgse Boys - Feyenoord stond er extra politie (te paard) en ME, alleen omdat Ado 5 km verderop speelde. Niks gebeurd. Kan me herinneren dat wedstrijden van Utrecht en PSV vorig jaar ook werden afgelast vanwege zelfde soort signalen. Ik praat het niet goed dat mensen willen vechten, maar ik vind wle dat er steeds meer betutteling komt bij burgemeesters en politie.

15 juli 2016 om 22:19

Sociale interacties tussen leden van de harde kern van Anderlecht en Ajax. Zijn de aanleidingen hiervan. Zeer treurig. Ik snap aan de kant de burgemeester ook wel. Of zou jij als burgemeester de zelfde taferelen krijgen in toen die tijd in Haren? Dat ze een heel dorp aftuigen.

Stelletje droeftoeters, ga een andere hobby zoeken dan voetbalwedstrijden verstoren. Dit hoort een feest te zijn in de lokale provincie. Kinderen die samen naast hun vaders op een lokaal amateurveldje naar het grote Ajax kunnen kijken. Geen toevluchtsoord voor randdebiele hooligans die een uitlaatklep zoeken voor hun pathetische klote leventje...

15 juli 2016 om 16:15

Helemaal mee eens vosje!

Tja, als je dat soort gasten niet keihard aanpakt, dat wil zeggen stadionverboden
of dergelijke, zullen ze altijd wedstrijden komen verpesten. Het gaat ze niet om het
voetbal, maar vooral om het knokken. Geef deze rivalen ergens een stuk weiland,
hek er omheen en als ze klaar zijn weghalen. Geeft niet hoe het is afgelopen, maar
met deze "oplossing" blijft eemn voetbalwedstrijd buiten schot. Dus niet de wedstrijd
verbieden, maar de rivalen min of meer begeleiden naar hun Arena. Wel zonder
toeschouwers, want je moet ze vooral geen aandacht geven....

Kom naar Emmen...
Vullen we het stadion ook weer eens...
Indien 1 van beide niet kan, kan Emmen wel inspringen

15 juli 2016 om 16:18

Ik zou het prima vinden, het is essentieel dat Ajax oefent met de Vcl dat bijna begint.

15 juli 2016 om 16:27

Tijdens Go Ahead Eagles - Ferencvaros was de burgemeester nou niet bepaald happig om zo'n wedstrijd te organiseren.

15 juli 2016 om 16:32

Maar er zit een verschil in het feit dat een voetbalstadion nou eenmaal meer faciliteiten en mogelijkheden heeft tot het organiseren van zo iets.

15 juli 2016 om 19:45

Volgens mij kwam het compleet verstandelijk beperkten uit Deventer naar Emmen om de stad te renoveren....

Misschien dat je gewoon kunt stellen dat je de locatie beschikbaar stelt maar de Ajax mede verantwoordelijk is in het controleren van de veiligheid.

Emmen is in de jaren heen erg vaak als uitvalsbasis gebruikt, door bijvoorbeeld Twente, Vitesse, Groningen..... en nooit misbruik van gemaakt op die lui uit Deventer na...

Tja....dit is allemaal yerug te koppelen op de fantastisch asnhang van de amsterdammers die zich uiteraard van hun beste kant hebben laten zien de afgelopen jaren.
De goede en dus ook voetbalclub Ajax moet hieronder lijden.
Wrl een mooi excuus alvast voor als het straks mis mocht gaan.

15 juli 2016 om 16:45

Grote onzin, door het gedoe op het EK loopt het gewoon dun door de broek bij alle burgemeesters. Overal worden oefenwedstrijden afgelast, achter gesloten deuren gespeeld of word er een poging gedaan om de boel af te lasten.

Heeft verder niks met de aanhang van Ajax te maken.

15 juli 2016 om 18:27

Tinus heeft gewoon iets te bashen over Ajax nodig, er komt een waas voor zijn ogen als het woord Ajax valt.
Hij weet ook wel dat er bij elke club een stel idioten rond lopen die dit soort zaken verpesten , maar de naam Ajax valt en hij moet zo nodig dat weer belichten, beetje kleinzielig gedrag, maar dat schijnt er bij te horen.

Vanaf nu niet meer het land ingaan om amateurclubs de kans te geven, maar voortaan in een sportpark van een profclub in een gemeente waarvan de burgervader een kerel is en niet zwicht voor geruchten en gewoon zijn werk doet, want op deze manier wordt een club zwaar gehinderd in zijn voorbereiding. De start van het miljoenenbal staat om de hoek en Ajax moet goed beslagen ten ijs kunnen. De oefenwedstrijden zullen dan voornamelijk in Amsterdam gespeeld worden en dat is jammer voor alle fans in de provincie maar het is niet anders als dit soort onkundige mensen aan het roer staan.

Ik snap wel dat Ajax baalt, als je niet tegen Krylia Sovetov Samara kan spelen. Die club is al sinds jaar en dag een topclub, wint ook elk jaar de Champions League..
Ga dan wat eerder naar Amsterdam en regel daar nog een oefenwedstrijd. Er zitten zoveel oud-topspelers bij Ajax die veel contacten hebben, zo moeilijk is het regelen van een oefenwedstrijd dan toch niet?

Gewoon een geheime locatie regelen.

Ajax en Anderlecht zijn bevriende supportersgroepen....
Zijn ze denk ik bang dat die samen tegen Gent gaan knokken ipv tegen elkaar.

Zo triest voor mijn amateurclub. Het was al tijden bekend dat het een risico wedstrijd werd. Maar dat dit op de laatste dag afgelast word is zo zuur. Er was gisteravond al signalen bekend bij de politie dat Ajax en Anderlecht naar mijn dorpje wouden komen om de gent supporters aan te pakken. Dit kwam redelijk onverwachts want het enige struikel punt was die vanavond in de voorbereiding van Pec Zwolle Gent. Als dat misliep ging het niet door.
Maar wat ik niet snap is dat een eigensupporters groep hun eigen vriendschappelijk duel verpesten. Ik had nog enigszins gesnapt dat ze de gent supporters vanavond hadden opgezocht in Hattem. Maar blijkbaar zijn deze figuren niet zo slim.
Daar gaat een 30 weken voorbereiding en een prachtige evenement. We hadden ons als 4e klasse zondag vereniging flink op de kaart kunnen zetten. Zeer treurig allemaal.

Belachelijk dat je niet eens meer een oefenwedstrijd kunt organiseren als club.

Wat kan er dan nog zonder problemen? TRIEST.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren