Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Dit krijg je als je de beste nummer 9 van de wereld thuis laat…'

Laatste update:

Antoine Griezmann werd met zes doelpunten topscorer van het EK en Olivier Giroud kende met drie doelpunten ook geen heel slecht toernooi. De aanvallers konden in de verloren EK-finale tegen Portugal het verschil echter niet maken en dus werd de ‘Karim Benzema-discussie’ maar weer nieuw leven ingeblazen. Álvaro Arbeloa kon het niet laten om een steek uit te delen aan de Fransen.

/

Volgens Arbeloa is het voor Frankrijk ‘eigen schuld, dikke bult’: “Dit krijg je als je de beste nummer 9 van de wereld thuis laat…”, tweette de voormalig verdediger van Real Madrid, doelend op Karim Benzema. “Gefeliciteerd Portugal! Gefeliciteerd Cristiano Ronaldo en Pepe!”

Benzema is normaal gesproken de eerste keus in de spits bij Frankrijk, maar werd buiten de selectie gehouden, vanwege zijn vermeende betrokkenheid in een sekstapeschandaal rondom Mathieu Valbuena. Het is nog niet bekend of Benzema na dit EK weer terug kan keren in de nationale ploeg.

Met Karim Benzema in de spits was Frankrijk Europees kampioen geworden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

lol dacht precies hetzelfde. benz ipv giroud was veel geweest.

11 juli 2016 om 07:36

Ja, maar het Franse volk zou het niet accepteren. In principe accepteren ze dat FC Afrique elftal dat ze hebben eigenlijk ook niet, maar als ze winnen dan maakt het ze niets uit. Hij is verdachte en geen veroordeelde, maar dat maakt mensen niet uit. Ik gunde het Portugal al voor de wedstrijd, voor Ronaldo en een meesterlijke Pepe, maar vooral omdat dat arrogante Franse volk niets moet winnen.

11 juli 2016 om 07:48

Als je het over 'het volk' hebt, dan gunde ik het juist de Fransen. Ze hebben daar de laatste tijd nogal wat te verduren gehad. Konden wel een oppepper gebruiken.

Om het voetbal ging het toch allemaal niet. Vrij saai ek, geen ploeg die er bovenuit stak.

11 juli 2016 om 08:23

Als hij martial als spits liet spelen had je nergens last van gehad

11 juli 2016 om 08:32

Zou je denken? Ik was voor het EK in Parijs en toen hoorde ik mensen het vooral belachelijk vinden dat Benzema niet meemocht. En dat Gignac ervoor kwam vonden ze maar een rare keuze. Natuurlijk is Parijs niet representatief voor heel Frankrijk, maar persoonlijk denk ik dat het wel zal meevallen met wat "Het Franse volk" van voetballers met afrikaanse roots vind.

11 juli 2016 om 09:34

Lacazette had mee gemoeten inplaats van Gignac. Nu heb je 2 precies dezelfde spitsen in Giroud en Gignac. Niet slim. Maar zonder Benzema haalde ze toch ook de finale..? Duitsland uitgeschakeld zonder Benzema. Dus ben ik het niet mee eens.

11 juli 2016 om 10:26

Hier nog 1..giroud is t gwn net niet. Hij is niet iemand die opstaat wanneer de rest iets slechter speelt en benzema wel.

11 juli 2016 om 10:37

Verschrikkelijk weer dat Franse publiek, de tegenstander constant uitfluiten. Tegen Duitsland stoorde dat me ook al.

11 juli 2016 om 12:38

Dat was nog een bevestiging van hoe verschrikkelijk ze zijn. Ronaldo vecht tegen een blessure en die figuren stonden hem uit te fluiten.

11 juli 2016 om 15:04

Martial is zo overhyped. Die schiet alles naast en over. En altijd dat rare gezicht van hem daarna.
Coman brengt veel meer dan hem.
Qua profiel heeft martial geen meerwaarde.

11 juli 2016 om 15:42

Je spreekt jezelf tegen. Ze zouden hun huidige team niet accepteren, als ze niet wonnen... Maar Benzema sowieso niet? Wat nou als die hun helpt winnen, Einstein?

11 juli 2016 om 20:23

Schijnbaar heb je nogal moeite met lezen @deem.want als je dat wel kon, dan zou je zelf ook wel begrijpen dat Benzema erbij de druppel zou zijn geweest en er inderdaad echt een beker binnen gehaald moest worden om dat volk tevreden te stellen. Het Franse volk moet dat team niet, dat was al zo toen Zidane er speelde. Er spelen teveel Afrikanen in dat elftal, iets wat de Franse bond een aantal jaren geleden ook al concludeerde en er is destijds door François Blaquart getracht om een quota te stellen aan het aantal niet-Franse spelers in de jeugdelftallen.

En laat dat Einstein gedoe achterwegen en voer een discussie als een volwassen vent.

11 juli 2016 om 17:50

En niet alleen Benzema, het feit dat Ben Arfa en Lacazette ook niet mee zijn gegaan is natuurlijk een lachertje. Met Gignac/Giroud ga je het niet redden. En alleen dat Africa cup voetbal van Frankrijk ga je het ook niet redden. Meer spelers met techniek is belangrijk.

Met Benzema was Frankrijk in ieder geval kansrijker dan met Giroud en Gignac. Een echte topspits die qua manier van spelen veel beter bij Frankrijk past. Ik begrijp echter wel dat hij thuisgelaten is.

11 juli 2016 om 09:37

Hahaha gomes1
Dus Benzema is een crimineel?

Dit was meer een principekwestie natuurlijk. Ik vind het terecht dat ze benzema hebben thuis gelaten. Bovendien heeft Giroud het helemaal niet zo slecht gedaan. Je weet helemaal niet of Benzema het veel beter gedaan zou hebben.

11 juli 2016 om 07:40

Mwah, Giroud heeft het inderdaad niet slecht gedaan, maar het verschil tussen Benzema en Giroud is ook juist dat Benzema net dat beetje extra brengt. Giroud heeft dat niet. Vandaar dat Giroud bij Arsenal ook onder druk staat, ondanks dat zijn prestaties niet heel slecht zijn.

11 juli 2016 om 11:15

De Benzema van Real Madrid misschien, maar zij die Frankrijk een béétje volgen (en zo zijn er hier blijkbaar weinig) weten dat Benzema bij Frankrijk geen hoogvlieger is dus of het met Benzema beter was geweest...?

11 juli 2016 om 08:08

Giroud mist echt bijna alles wat een topspits nodig heeft...

11 juli 2016 om 08:30

Nou, waar mist ie dan? Snelheid?

11 juli 2016 om 10:04

Giroud mist onder andere:
- Snelheid
- Dribbel
- Steekpass
- Individuele klasse
- Effectiviteit
- Dynamiek
- Loopacties
- Inzicht
- Overzicht
- Consistentie

11 juli 2016 om 10:22

Gooner overdrijven is ook een vak hoor, denk jij dat een speler met de door jouw ipgenoemde gebreken überhaupt prof word? En met enige regelmaat het net vind? Giroud is heel traag, maar overige aspecten beheerst hij zeker wel, alleen niet tot in de perfectie, het is all round een degelijke spits die vrij vlot scoort, snap dat gezeur en overdrijven nooit rond hem, geen topper nee, maar ook geen amateur zoals de meesten hem willen neerzetten om welke onduidelijke reden dan ook.

11 juli 2016 om 10:36

Het is natuurlijk allemaal relatief. Ik beredeneer vanuit de verwachting die ik heb en de standaard die bij Arsenal hoort wat betreft de spitspositie. Als je nagaat dat wij Henry, Van Persie, Wright e.d. gehad hebben, dan is Giroud een amateur vergeleken met die spitsen.

11 juli 2016 om 11:16

Wenger moet gewoon weer op zoek naar een project buitenspeler -- spits. Een buitenspeler met veel techniek maar ook zeker body zoals Henry en Van Persie. Zij hebben alles voor een moderne spits. Die Pjaca van Kroatie is een mooie optie eventueel. Zag er technisch en fysiek prima uit. Maar ja, zulke projecten waarin hij een meester is gebleken kosten natuurlijk wel tijd. Sanchez is fysiek krachtig maar mist de lengte van Robin of Thierry. Walcott, tja.. Die had snelheid maar daar hield het ook wel mee op. Volgens mij heeft 'ie het daarmee ook geprobeerd. Gaston Pereiro van PSV heeft eigenlijk het perfecte profiel maar moet eerst z'n talent waarmaken bij PSV..

11 juli 2016 om 11:18

Martial was ook mooi geweest. Wel veel te duur natuurlijk.

11 juli 2016 om 11:23

Gooner

Je verliest dus je ovjectiviteit en realiteitszin omdat je Giroud vergelijkt met Henry en Van Persie, niet bepaald eerlijk ten opzichte van Giroud, het is zelfs wederom sterk overdreven om Giroud als amateur neer te zetten in vergelijking met Persie en Henry, Giroud is een modale spits die het op topniveau regelmatig laat zien, Van Persie en Henry waren dan weer spelers die dat extra's hadden, Van Persie technisch en Henry met zijn snelheid (en andere aspecten natuurlijk) maar dat is niet de schuld van Giroud. Wenger is degene die schuldig is, Giroud zou een goede zijn voor een subtopper in de PL, maar inderdaad niet voor wat Arsenal wilt en zou moeten zijn.

11 juli 2016 om 12:29

Ben het helemaal eens met je dat Wenger de schuldige is, daarom moet hij ook weg. Giroud mag blijven als back-up, maar als ik hem in de basis zie, word ik kwaad.

11 juli 2016 om 09:42

Onzin. Benzema is niet meegenomen omdat hij een Arabier is. Niet vanwege die opgeklopte verhalen in de media...

11 juli 2016 om 10:09

Daarom is Adil Rami wel meegegaan en heeft hij zelfs in de basis gestaan...

11 juli 2016 om 10:09

Ik weet niet waar je dit hebt gelezen maar in de franse selectie zitten zoveel voetballers met afkomst

11 juli 2016 om 10:12

Oh ja dat is wel logisch .. Want hij mocht bij eerdere toernooien ook nooit mee toch?

11 juli 2016 om 10:25

oh god, ik zat al te wachten op wanneer de racisme kaart getrokken zou worden....

Met gerommel in je selectie heb je ook geen garantie dat je de finale haalt.. makkelijk praten achteraf. Als Gignac de bal erin schiet heeft Arbeloa niets te vertellen

Wat voor effect zou Suarez nu op zo'n toernooi gehad kunnen hebben.

Maar serieus, hier heeft hij het hele toernooi op zitten wachten die Arbeloa. Gelukkig voor hem ging het op het laatste moment mis. Wie weet hadden ze niet eens de finale gehaald met Benzema, want voor het nationale team is hij altijd matig, en ik vond Giroud niet slecht dit EK.

11 juli 2016 om 07:52

Haha echt he frankrijk kan de beste nr 9 niet eens oproepen.

Het is makkelijk zeggen nu, maar Benzema is een bijzonder verhaal waar de keuze niet gericht is op kwaliteit. Voor een groep kan ik de keuze nog steeds prima begrijpen. Maar gignac voor lacazette kiezen is mij nog steeds een raadsel. Uiteindelijk een saai einde aan een saai ek, blij dat het voorbij is.

Blijft een domme ezel die arbeloa. Benzema meenemen zou alleen maar zorgen voor onrust in de selectie. Misschien hadden ze dan de finale niet eens gehaald door die onenigheid. Maar iemand met de hersencellen van een walnoot zal dit ook niet zo gauw snappen.

11 juli 2016 om 10:30

Hoe kom je erbij dat hij voor onrust zorgt. Ik vind benz altijd juist zo rustig en sportief. Bij real werkt hij juist altijd hard.

11 juli 2016 om 11:32

Omdat hij niet goed in de selectie ligt vanwege zijn akkefietje met Valbuena. De selectie was gesplit van mening over deze 2 daarom heeft Deschamps ze allebei niet meegenomen. Ik hoop je hier voldoende mee geinformeerd te hebben haha.

Gezien de voorgeschiedenis terrecht dat hij niet mee mocht. Zou hem zelfs nooit meer oproepen.

In de 92ste minuut schiet Gignac de bal op de paal. Paar centimeters naar binnen en dan krijgen we deze discussie niet eens. Goedkoop scoren van Arbeloa. Laat hij zich lekker bemoeien met hoe goed Spanje was tegen Italië....

11 juli 2016 om 08:30

Zo kan je alles kapot relativeren... Als Ronaldo niet uit de wedstrijd geshopt werd... Als de bal die Pepe inkopte erin ging etc en in de verlenging op de lat etc

Wat ik het domste zet vond is dat Sisoko gewisseld werd, de beste op het veld. Benzema is nu makkelijk gezegd, als ze gewonnen hadden was zijn naam niet genoemd geworden en dat is hypocriet.

Wat een onzin. Respect voor de fransen dat ze hem thuis hebben gelaten. En volgens mij heeft Portugal gewonnen zonder hun ster speler.......

11 juli 2016 om 08:39

Ik heb daar juist geen respect voor. Een bevooroordeelde onlogische beslissing. Bevooroordeeld, omdat men nu eigenlijk aangeeft dat Benzema voor hen schuldig is, terwijl hij nog nergens van beschuldigd is en alleen verhoord als getuige. Onlogisch, omdat het de beste spits van de Fransen is. Als ze hem mee hadden genomen en publiekelijk hadden gezegd dat zolang iemand onschuldig is, hij ook zo behandeld hoort te worden, dan had ik er wel waardering voor gehad.

11 juli 2016 om 12:16

Ze geven niet aan dat Benz voor hen schuldig is. Ze geven aan dat ze rust in de tent willen en de focus op het voetbal moet liggen, en niet op een proces.

11 juli 2016 om 12:49

Ja, maar dan kun je dus iedereen zijn interlandcarriere verkloten door gewoon een proces te beginnen en ze erin te noemen.

11 juli 2016 om 12:58

Goh, hij werd er niet zomaar in genoemd. Hij speelde wel degelijk een rol in de afpersingszaak en nu moet men nog uitmaken hoe zwaar die rol was.
Was het gewoon wat 'advies' zoals hij zelf beweert of was er meer aan de hand?

11 juli 2016 om 15:39

Ja, maar hij is dus niet in staat van beschuldiging gesteld en alleen gehoord/genoemd als getuige.

Daarom bedoel ik dus, dat je iemand zijn interlandcarrière kapot maakt. Wat als blijkt dat Benzema dadelijk inderdaad 'advies' (overigens ga ik daar gewoon van uit, want met die criminelen waar ze het over hebben, lijkt me dat het enige juiste advies) heeft gegeven, dan is hem wel gewoon een EK door de neus geboord door Valbuena. En dat is iets wat onherstelbaar is.

Dadelijk kan Pogba niet overweg met Matuidi en denkt hij 'hmm, ik zal eens een zaak starten en Matuidi noemen, dan ben ik daar voorlopig van af'. Om maar een voorbeeld te noemen. Want tot nu toe is dat wat er gebeurd is.

11 juli 2016 om 09:04

Juist dom...dit schandaal had niet te maken met voetballen, maar met andere ballen en ze Valbuena wel alleen thuis kunnen laten. Benzema is duidelijk beter dan Giroud en al die andere wannabe nr.9's. Ik denk dat Frankrijk met Benzema met 2 vingers in de neus kampioen was geworden.

Lijkt me niet dat Suarez nog mag wisselen van Nationaal elftal.....
Benzema en beste nr 9, Arbeloa is behoorlijk in bonen....

Of ze daarmee kampioen zijn geworden weet ik niet zo maar alles beter dan Giroud!

Haha de beste nummer 9 van de wereld. Dus. Benzema is vergeleken met de echt goede nummer negens ook geen garantie voor goals. Maar uiteraard wel n stuk beter dan giroud

11 juli 2016 om 08:59

Goals verbloemen veel. Zes voor Griezmann en drie voor Giroud. Dus eigenlijk is het zo slecht niet. Wat Benzema juist goed doet, is het assisteren van de flankspelers en in de combinatie gaan met de middenvelders die rond de zestien opduiken. Dat is zijn kracht. Dat miste ik van het middenveld. Te weinig risico. Alles moest komen van Griezmann, deels Payet en ja. Giroud. Die heeft nog boven zijn kunnen gevoetbald, maar tegen een sterke tegenstander zag je zijn statische houding pijnlijk naar voren komen. Benzema brengt voetbal mee en laat anderen beter spelen, maar ik snap het wel van Deschamps. Hij wil rust en heeft zijn principes.

11 juli 2016 om 09:16

Scoort 1 op 1 dit seizoen. Wat zijn de echt goede nummer negens wanneer Benzema dat niet is?

11 juli 2016 om 10:20

Maar jij vind Benzema een wereld spits ?
Scoorde dit jaar voor de 2de keer in zn loopbaan meer dan 20 goals, en niet veel meer nee 1!! meer.
Dat terwijl hij in de absolute wereldtop speelt, bij een club die meer dan 100 goals per seizoen scoort en hij maakt er pas voor de tweede keer 20.

11 juli 2016 om 10:56

Dat komt omdat het team om Ronaldo is heengebouwt, Benzema gaat ook minder vaak voor eigen succes.

11 juli 2016 om 11:33

@daveyversteeg en Barcelona is om Messi heengebouwt. Wat is precies je punt?

11 juli 2016 om 15:37

Dat Benzema niet zo vaak de bal krijgt als Ronaldo? Dat lijkt me niet zo moeilijk...

11 juli 2016 om 19:37

Albertino,

Benzema speelde 27 wedstrijden dit seizoen, en scoorde 24 keer. Prima cijfers, doen hem niet veel na.

Vooral wanneer je rekening houdt met de spelers om hem heen, en de manier waarop Real Madrid speelt.

Het is tekenend, en triest, daarnaast typerend voor de huidige generatie voetbalfans dat je totaal geen besef hebt naar welke sport je zit te kijken.

11 juli 2016 om 21:32

Hoe kan Suarez er dan 2x zoveel maken ? Met messi en Neymar in het elftal ?
Jammer dat je als een "andere generatie" niet ingaat op de cijfers die ik je voorschotel. Benzema is een subtopspits dat bewijst hij elk seizoen.

12 juli 2016 om 09:35

Wij vormen samen de huidige generatie, derhalve is het triest dat je niet verder komt dan cijfers in je beoordeling. Dat Suarez tien wedstrijden meer heeft gespeeld neem je dan weer niet mee.

Nagenoeg 1 op 1 is cijfermatig prima. Dat doet Suarez ook.

Het gaat erom dat je hem als spits in zijn geheel weet te beoordelen, en dat kunnje blijkbaar niet. Het blijft bij de vraag, hoeveel doelpunten heeft hij gemaakt? Oh, da's te weinig, dan is het een subtopspits. Domme conclusie.

Ik acht Ibrahimovic toch echt wel twee klassen beter, en Lewandowski is ook zeker niet minder. Bovendien zou Arbeloa met zijn voorbeeldfunctie als prof moeten kunnen inschatten dat het moreel laakbaar is een crimineel in je selectie toe te laten. Teams staan op vertrouwen en teamgeest, daar past het afpersen van je ploeggenoten niet bij...

11 juli 2016 om 10:52

Onschuldig tot het tegendeel is bewezen??

11 juli 2016 om 15:38

Het is al bewezen dat hij er op een negatieve manier bij betrokken is. Daarnaast is hij tot eventuele vrijspraak niet van onbesproken gedrag en weigert bijv. Valbuena met hem samen te spelen, dat zorgt voor onrust.

11 juli 2016 om 15:42

Tactloos, dat is dus een aanname. Van alles wat ik tot nu toe gehoord heb, lijkt me Benzema op een positieve manier betrokken te zijn geweest. Collega willen helpen met advies, geen verdachte verder, dat lijkt me allemaal zo klaar als een klontje.

Het is overigens wel vies van Valbuena dat ie iemand probeert kapot te maken, terwijl deze hem juist wilde waarschuwen voor die criminelen en advies gaf.

11 juli 2016 om 17:25

Advies geven als in "toegeven aan de eis van mijn vrienden die jouw sekstape in handen hebben"? Want ik hoop dat je begrijpt dat dat soort advies niet echt positief is. En waarom zou Valbuena hem er dan in Godsnaam van beschuldigen als het 'zo klaar als een klontje' is, en hij zelfs geluidsopnames van de telefoongesprekken aan de politie heeft doorgegeven?

En dan nog, misschien is het een aanname maar het is een feit dat dit voor wrijving gaat zorgen, mogelijk binnen, mogelijk buiten het veld en het is ook een feit dat Frankrijk daar in het recente verleden al meer dan genoeg van heeft gehad. Om dit te voorkomen is de enige logische keuze hem (en Valbuena) buiten de selectie te laten.

Overigens vind ik jouw visie op de zaak ook het predicaat 'aanname' niet ontstijgen.

11 juli 2016 om 20:43

Advies geven als in 'het beste willen voor je collega'. Als het namelijk anders was, dan had men Benzema ondertussen al wel vervolgd en niet alleen als getuige gehoord. Ik zeg daarom dat het voorlopig zo klaar als een klontje is. Benzema is niet vervolgd en heeft dus niets misdaan. Daarom is dat contactverbod ook direct nadat Valbuena met het bewijs kwam opgezegd. Tot nu toe is 'feitelijk' Valbuena degene die Benzema in deze rol heeft gewerkt.

Overigens is mijn visie gebaseerd op de huidige feiten (in chronologische volgorde).
-Valbuena beschuldigt Benzema van het helpen met chanteren.
-Er komt een contactverbod.
-De Franse bond geeft aan dat Benzema voorlopig niet opgeroepen mag worden.
-Benzema geeft zijn verhaal en dat is dat hij hem advies gaf.
-Het telefoongesprek wordt beluisterd.
-Het contactverbod wordt opgezegd en Benzema alleen verhoord als getuige, niet als verdachte.
-Deschamps geeft aan zich te storen aan de zaak.
-Deschamps kiest ervoor om vroegtijdig bekend te maken dat hij Benzema niet oproept voor het Ek.
-Pas bij het bekendmaken van de definitieve selectie blijkt Valbuena er niet bij te zitten.

Tot nog toe is nergens gebleken dat Benzema iets fout heeft gedaan, behalve dat hij tussen de verkeerde mensen is opgegroeid (maar dan kan hij uiteraard niets aan doen). Dat Deschamps wel voortijdig aangeeft Benzema niet op te roepen, maar dit bij Valbuena nalaat, dat vindt ik zwaar triest.

11 juli 2016 om 13:37

Als je opzoek bent naar een moreel verantwoorde wereld, zou ik als ik jou was de voetbalwereld links laten liggen. Denk aan Jamie Vardy die ondanks zijn criminele verleden nu als held fungeert bij Leicester en de nationale ploeg van Engeland. Denk aan Tete die zichzelf beter voelt dan een agent door zijn salaris te noemen. De bedragen wat betreft salaris en transfersommen zijn uberhaupt moreel verwerpelijk wanneer je je bedenkt dat er wereldwijd dagelijks mensen omkomen van de honger. Laat voorop staan, ik deel je mening, maar nogmaals, wanneer je je stoort aan immorele zaken, dan kan je beter een andere hobby zoeken.

11 juli 2016 om 16:28

Dan is het ook meteen duidelijk dat jij nooit een wedstrijd van Real kijkt.

Met benzema was het geen hecht team geweest ! Er zullen altijd vrienden van Valbuena in zitten die niets met benzema hebben

11 juli 2016 om 15:40

En vrienden van Benzema die het oneerlijk vinden dat Benzema niet mee mag.

11 juli 2016 om 17:30

Gelukkig is het wel eerlijk, want Valbuena mocht ook niet mee.

11 juli 2016 om 20:47

Waarom is dat eerlijk? Valbuena is afgevallen voor de definitieve selectie omdat ie niet genoeg kwaliteit had, terwijl in maart Deschamps al had aangegeven dat hij Benzema niet mee ging nemen vanwege de zaak die liep. Als het eerlijk was, dan had ie ook direct aangegeven dat hetzelfde gold voor Valbuena.

Je kan het ook omdraaien. Als Benzema gewoon normaal had gedaan dan hij waarschijnljk ook gewoon in de spits gestaan. De bondscoach kan je niet afrekenen op het gedrag van zijn spelers

11 juli 2016 om 15:44

En dat is? Een collega waarschuwen dat hij met criminelen te maken had, dat noemen we niet normaal? Vervolgens advies geven om er zo snel mogelijk van af te komen, dat kan ook niet meer?

Of gaan we nu dingen anders maken dan wat er voorlopig bekend is? Het blijft me verbazen dat Benzema hier zo op wordt aangekeken, terwijl ie niet in staat van beschuldiging is gesteld, maar puur als getuige is gehoord.

Los dat Benzema zeker de betere spits is vergeleken met Giroud, denk ik dat Griezmann minder zou renderen dit tournooi als Benzema de eerste spits was. Giroud is geen geweldenaar, maar door vertrouwen van de coach en door een bepaalde speelstijl te hanteren, namelijk als aanapeelpunt voor het elftal met Griezmann eromheen, heeft hij gewoon een goed tournooi gespeeld.

Lacazette bleef ook thuis en valbuena en dan neem je zo'n ezel als jallet mee terwijl corchia veel beter is. Doordat deschamps jallet niet wilde laten spelen is sagna oververmoeid geraakt en ga zo maar door. Om een lang verhaal kort te maken, leuk EK voor de Fransen, maar Deschamps moet echt vertrekken nu. Zo kan ie wel weer

Ik denk dat Arbeloa deze tweet al weken klaar had staan.

Alleen helaas kwam Frankrijk tot de finale en kon hij m pas nadat ze ver in blessuretijd verloren deze Tweet de wereld in sturen.

Benzema is beter en voornamelijk sneller dan Giroud.

Wat kwam Giroud vaak snelheid te kort. En dan snap ik niet dat martial niet eerder er in word gebracht.

Minder ervaring maar wel snelheid

Sinds wanneer is Benzema een nummer 9 bij Frankrijk?

Mmm....hoe bedoelt hij beste nummer9 van de wereld...benzema komt niet op het eerste rijtje voor als we het over spitsen hebben met nummer9.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren