Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Bod PSV niet interessant genoeg voor Galatasaray'

Laatste update:

PSV is zeer serieus in de markt voor Bruma, de Portugese aanvaller van Galatasaray. Het Eindhovens Dagblad meldt zondagavond dat de Eindhovenaren een bod hebben uitgebracht op de buitenspeler, maar vooralsnog is het verschil tussen vraag en aanbod te groot.

/

Zaakwaarnemer Marco Kirdemir laat weten dat de aanbieding van PSV momenteel niet interessant genoeg is voor Cim Bom. De Turken verlangen acht miljoen euro, PSV wenst naar verluidt niet verder te gaan dan zo’n vier miljoen euro. “Het gaat om een verschil van miljoenen, dus het is op dit moment een moeilijk verhaal.â€

Volgens Kirdemir zijn er meer clubs met interesse in zijn cliënt. Zo zou de 21-jarige Bruma onder meer de mogelijkheid hebben om in Engeland aan de slag te gaan. Eerder dit weekend kwam overigens wel het bericht naar buiten dat de jeugdinternational van Portugal zelf zijn zinnen zou hebben gezet op een Eindhovens avontuur.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als deze jongen naar de Eredivisie komt dan onplooit hij zich compleet.

Hij is echt getalenteerd maar als je als talent naar Turkije gaat om je verder te ontwikkelen zit je echt fout.

Bruma zou bij PSV in een aantal weken zijn waarde heel makkelijk kunnen opschroeven.

3 juli 2016 om 21:26

Dat ligt volledig aan de trainer of die een talent wel laat spelen of niet. Je kunt niet alle clubs over een lijn trekken.

Kan me iemand vertellen wat dit voor speler is en zou dit een aanwinst zijn voor PSV?

3 juli 2016 om 20:11

Onzettend snel en kan redelijk dribbelen. Minpuntje is afwerken. Als je Bruma Galatasaray intikt op youtube zie de acties van hem. Waarvan hy in zn eentje op snelheid en dribbels de helft vd tegenpartij uitspeelt inclusief tegen Real Madrid.

3 juli 2016 om 21:43

Doodzonde dat deze jongen er niet voor heeft gekozen zijn opleiding in Portugal te volgen. Je kunt je daar als voetballer ontzettend goed ontwikkelen. Nu moet hij maar hopen dat hij bij een club terechtkomt die in hem wilt investeren zodat hij alsnog de stap kan maken maar een topcompetitie om daar minuten te maken.

3 juli 2016 om 22:51

Zeker een aanwinst voor PSV. Snelle jongen met veel talent. Volg hem al bij ze debuut bij Sporting, daar liet hij echt magische dingen zien en werd hij gezien als de volgende Nani of Ronaldo. Hij heeft ze carriere wel verpest door naar Gala te gaan. Als hij bij Sporting zou blijven met het vertrouwen wat hij kreeg was hij denk ik nu al bij een topclub. De minpunten van hem zijn, zijn schot en dat hij alleen aan geld denkt. Wilde niet verlengen bij Sporting dus ze moesten overgaan op verkoop. Dat ze 13 miljoen hebben betaald voof iemand met nog 1 jaar contract die pas net een half seizoen speelde zegt wel veel over wat hij heeft laten zien

Geen moeite aan besteden.

PSV moet zich schamen om niet meer dan de helft te betalen als de vraagprijs. Ze hebben hem toentertijd gekocht voor 10 miljoen.

3 juli 2016 om 20:08

Ja dus?

In tussentijd heeft hij geen knikker geraakt. Dus dan is die 10 miljoen die destijds betaald is niet meer zijn marktwaarde. 4 miljoen is te weinig, dat zeker, maar verder dan 6 zou ik niet gaan.

3 juli 2016 om 20:11

Wat een kulargument. Als je een speler haalt en die presteert niet dan wordt hij gewoon minder waard. Kijk bijvoorbeeld naar depay, united heeft hem voor 34+ miljoen gekocht maar geen kip gaat nog meer dan 15 miljoen voor hem betalen. Dit heet ook gewoon tactiek laag beginnen, brands zou een enorme slechte onderhandelaar zijn als hij meteen de vraagprijs zou bieden.

3 juli 2016 om 22:01

Denk je echt dat Man Utd Depay voor meer dan de helft verkoopt?

4 juli 2016 om 03:14

Hij zegt toch niet dat United hem nu al zou verkopen bij een bod van 15? Hij zegt dat wanneer een aangekochte speler vervolgens een seizoen zwak speelt. Of onder niveau. Dan wordt hij vanzelfsprekend meteen minder waard. Clubs zouden nu bv dus echt niet meer dan 15/20m bieden voor Depay. Vorig jaar was dat nog anders, omdat hij vorig jaar wel in vorm was.

4 juli 2016 om 03:32

Depay een marktwaarde van 15 miljoen? Die is op dit moment nog makkelijk een miljoentje of 25 waard.

4 juli 2016 om 03:11

Grootste onzin argument dit. Dit heet onderhandelen. Het is logisch dat ze voor een 21 jarige die toch niet super heeft gespeeld afgelopen seizoen als eerste bod al 6m neer te leggen. 4m is een prima openingsbod. Misschien dat ze nog tot 6m zullen gaan, meer moet PSV ook gewoon niet doen. Mocht Gala dit ook afwijzen, gewoon verder zoeken. 8m+ is echt te veel.

4 juli 2016 om 08:47

@ PSV moet zich schamen? En dat zeg jij als PSV supporter? Jij moet je schamen met je rare opmerking.

Omdat ze in het verleden 10 miljoen hebben betaald betekend toch niet dat ze ineens het zelfde moeten gaan bieden? Gladbach had 15 miljoen voor Luuk de Jong betaald en PSV nam hem voor 5 miljoen over.

Je opmerking slaat nergens op en je hebt geen verstand van zaken.

PSV doet dit goed. Ze starten gewoon de onderhandelingen. Niet direct het achterste van je tong laten zien. Zeker niet in de gekke wereld die voetbal heet.
Ik heb vertrouwen in Brands!

Is Berghuis geen goede optie voor Psv als linksbuiten?

3 juli 2016 om 20:14

Nee, kun je niet mee de CL in, te weinig kwaliteit

3 juli 2016 om 21:40

Deed hij bij Oranje anders zeer verdienstelijk. Geef hem vertrouwen en hij betaald dat zeker terug voor een club als PSV.

3 juli 2016 om 21:40

Kun je gewoon de CL mee in. Het is geen Neymar waar je de CL mee kan winnen maar het is wel een speler die het niveau aan kan.

3 juli 2016 om 22:13

Berghuis is matig. Heeft het leuk gedaan bij az 1 jaartje maar is niets bijzonders.
terecht dat psv geen concrete interesse heeft.

3 juli 2016 om 23:51

Narsingh en Lestienne zullen vertrekken en dan heeft PSV 0 snelheid voorin. Ze hebben echt een snelle jongen nodig, en Bergwijn is niet de juiste man. Is ook meer een middenvelder dan een aanvaller.

4 juli 2016 om 08:49

Oranje is geen CL niveau, dit Oranje kon zich niet eens plaatsen voor het EK, Oranje is totaal geen graadmeter op het moment.

3 juli 2016 om 21:48

Nee, te oud om zich nog (goed) door te kunnen ontwikkelen en niet van het niveau wat PSV nastreeft. Dat hij een paar goede wedstrijden voor het NL elftal heeft gespeeld wil niet zeggen dat je voldoende kwaliteit hebt.

4 juli 2016 om 20:13

Berghuis is een rechtsbuiten, of bedoel je Bergwijn?

4 doelpunten in 72 wedstrijden is wel heeeeel erg weinig voor een aanvaller .

3 juli 2016 om 20:09

Hij leek veelbelovend toen hij naar GS ging maar heeft het nooit waar kunnen maken.

3 juli 2016 om 20:14

In onder andere de Spaanse competitie ja, die staat wel iets hoger aangeschreven. En nou niet met een heel aanvallend, goed team.

Dit is gewoon de manier van handelen van PSV en vooral Marcel Brands. Eerst drie keer te zeggen dat hij te duur is en met een te laag bod komen. Zo doen ze het ook bij Lombaerts. Voor zover ik PSV bezig heb gezien de afgelopen jaren doen ze geen bod op spelers waarvan ze denken dat ze er niet uit kunnen komen met de verkopende partij. Ik wacht in elk geval geduldig af. In Marcel I trust.

3 juli 2016 om 20:11

Ik denk dat Brands in deze twee gevallen moet doorschakelen naar andere opties. Ze zijn beide te duur.

Haha. Alsof ze in Eindhoven een Bruma moeten hebben. Met de vorige pakten ze immers twee titels op rij

Je moet het gewoon slim spelen.

Als er nu een club komt die wel die 8 neerlegt is het jammer, maar komt die niet, dan kan PSV het wel eens voor elkaar krijgen om hem voor minder te strikken. Vertrekken mag hij sowieso wel lijkt het.
Brands heeft ook al aangetoond een prima onderhandelingspositie in te kunnen nemen, zie het verhaal rondom Pereiro. Ook Guardado en Moreno zijn daar goede voorbeelden van.
Als Ajacied is het toch wat pijnlijk om te zien dat dat bij Ajax niet bepaald lukt.

Dit is echt een topspeler die alleen goed begeleiding nodig heeft. Liet het in Spanje bij vlagen ook zien uitstekend te kunnen dribbelen. Was destijds ook voor 13 miljoen naar Gala gehaald. Hoop dat Brands hem kan overtuigen.

3 juli 2016 om 20:23

Haha dat zei je zeker ook over Kazim?

3 juli 2016 om 20:34

Haha, nee.

3 juli 2016 om 22:46

Kazim? Deze jongen heeft in ze linker teen alleen al meer talent. Turkije is geen land voor talenten, het probleem van deze jongen is dat hij alleen maar eurotekens wil zien. Speelde bij Sporting in de basis en deed het top maar wilde toen niet verlengen dus ze moesten hem wel verkopen.

3 juli 2016 om 23:06

In FM 16 een topper ja. In het echt stelt hij echt niets voor. Kijk maar naar de beelden van dit jaar.

Jan olde wilt hem er graag bijhouden wat ik kan begrijpe. Kan onder zijn hoede zichzelf zeker goed ontwikkelen. Bestuur heeft geld nodig om transfers te maken en de fans een beetje gedeisd te houden, maar als je Bruma gaat verkopen moet je misschien wel meer uitgeven dan dat je gaat krijgen. Verkoop dan die Yasin en Olcan gewoon bij elkaar goed voor meer dan 3 miljoen aan jaarsalaris. Die bestuurders on Turkije denken alles te kunnen maar in werkelijkheid bakken ze er vrij weinig van.

Wat een lachwekkend bod zeg 4 miljoen.

3 juli 2016 om 20:41

Hij heeft zich anders niet ontwikkeld en zijn statistieken zijn erg matig.

4 juli 2016 om 03:16

Dit heet een openingsbod om te onderhandelen. Hoezo is dit lachwekkend? Heeft toch absoluut niks waargemaakt afgelopen seizoen bij Gala.

Normaal heb ik altijd wel vertrouwen in Brands, maar nu met het (bijna) falen van Lombaerts en het willen aantrekken van Bruma (slechte stats) vraag ik me toch af waar zijn goede netwerk ineens is

Spelers huren met opties tot koop die ze zelf bedingen maar veeeel te hoog vinden, een fooi bieden voor zo een talent.... Gaat de verkeerde kant op.

Sorry.. Maar als je echt kwaliteit wilt moet je er eenmaal iets voor neerleggen..

Als dit jullie beste bod is blijft die gewoon bij ons. Psv heeft concurrentie van Sevilla en Monaco, beter gaan jullie op andere spelers focussen.

3 juli 2016 om 21:55

Als je serieus denkt dat PSV en Brands met hun ''beste'' bod beginnen ben je wel heel erg naïef. Waarom zou PSV 8 miljoen op hem bieden, dat was namelijk het bedrag waarvoor Real Sociedad hem kon overnemen, daar heeft hij nou ook niet geweldig gepresteerd he? Ik denk dat Brands maximaal 6,5 miljoen voor hem wilt betalen met eventueel een doorkoop percentage, daar mag Galatasaray in hun handjes mee knijpen.

En waarom zou PSV zich op andere spelers moeten focussen, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom deze jongen liever naar PSV gaat dan de door jou genoemde clubs. Bij As Monaco wordt hij sowieso geen kampioen, speelt in een half gevuld stadion en het is maar de vraag of hij hier een basis plek zal krijgen. Bij Sevilla hetzelfde probleem, alleen het stadion zit wel altijd vol. Maar waarom zou hij naar Sevilla gaan als die het jaar daarvoor slecht heeft gespeeld bij een mindere club in dezelfde competitie? Bij PSV speelt hij voor een team dat een goede kans heeft om kampioen te worden, zal een basisplaats krijgen en speelt in de CL. Het zegt ook genoeg dat hij zelf heeft aangegeven naar PSV te willen komen.

als psv hem kan kopen dan gaat ze marktwaarde zeker omhoog

Ik ga me toch afvragen waarom Porto Benfica en Sporting deze speler niet halen. Bruma is Portugees jeugdinternational maar toch kopen ze hem niet.

Opvallend.

3 juli 2016 om 21:44

Hij heeft bij Sporting Lissabon gespeeld maar net als zoveel spelers, zie bv Labyad, kreeg Bruma problemen en is hij verkocht aan Galatasaray. Op dat moment had PSV ook al interesse. Waarschijnlijk heeft geld hem toen over de streep getrokken.

3 juli 2016 om 23:41

Dat Labyad problemen kreeg lag niet aan Sporting, dat durf ik wel te stellen. Bruma was een leuk talent en is dat nog steeds maar zijn keuze voor Gala zegt genoeg.

3 juli 2016 om 23:58

Ik heb Labyad ook niet hoog zitten, dat is nog zacht uitgedrukt, maar het is algemeen bekend dat je bij clubs als Sporting snel problemen krijgt en dat ze dan snel van je af willen. Ze willen je voor minder bij laten tekenen, geven torenhoge boetes of je mag met het 2e elftal mee doen.

4 juli 2016 om 02:29

Deze jongen wilde zijn contract niet verlengen dus werd hij verkocht. Hij speelde net een half seizoen in dr basis. PSV interesse? Onzin, topclubs wilde hem en hij koos voor Gala (belachelijke hoge tekenpremie). Als je niks weet moet je niet onzin praten.

4 juli 2016 om 04:57

Psv had weldegelijk interesse destijds. Gala was slagvaardiger en kon meer geld bieden.

3 juli 2016 om 21:45

Ze hebben een clausule aangemaakt dat Galatasaray 30.000.000€ boete moet betalen als hij wordt verkocht aan Porto of Benfica. Sluw gehandeld van Sporting

3 juli 2016 om 21:50

Als Benfica of Porto hem haalt, dan moet Galatasaray een boete betalen aan Sporting Portugal.

Ik hoop dat hij samen met Telles nog bij ons wilt blijven komend seizoen. We hebben beide spelers nodig. Het bestuur en Hamzaoglu zijn de grootste redenen waarom ze zijn verhuurd. Echt totaal geen verstand van voetbal die gasten.

PSV wil hem graag, Galatasaray wil hem graag kwijt en nog belangrijker: Bruma wil graag naar Psv. De huidige bedragen zijn slechts de inleidende beschietingen. Denk dat Brands er succesvol op aan gaat sturen om op 5,5 miljoen uit te komen met de Turken. Maar mogelijk hangt dit ook af van hoe concreet de komst van Edison Flores kan worden, want het lijkt me logisch dat Brands op meerdere borden tegelijk schaakt.

Dit is waarschijnlijk een eendagsvlieg geweest, als hij dat al was. Met alle respect geen verstandige keuze geweest, die ik toen al niet begreep, om naar Gala te gaan. PSV moet hier niet de vingers aan willen branden. Het risico is te groot. Acht miljoen? Nooit doen. Wie gaat er weg trouwens? Waarom willen ze hem hebben. Ik zou Bergwijn vaker opstellen, groot talent en al in huis. Waarom nou weer kopen? Niet doen, echt niet. Niet dat ze naar mij luisteren natuurlijk haha.

Nou laat maar lopen. Geen moeite meer aan besteden. Waag een kansje bij de transfervrije spelers: Rosicky, Kevin Prince Boateng of Sandro Ramirez. Alleen salaris betalen en wie weet wil een van deze jongens graag naar PSV komen om Champions league te spelen.

4 juli 2016 om 02:34

Boateng zijn knie is kapot. Hij zou vorig siezoen naar Sporting gaan maar kwam niet door de keuring waardoor ze het risico niet wilde nemen want hij kost natuurlijk niet niks

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren