Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'In plaats van de 24-jarige Neymar, halen ze iemand die 10 jaar ouder is'

Laatste update:
/

Zlatan Ibrahimovic kondigde donderdag zelf aan dat hij komend jaar voor Manchester United speelt. De komst van de Zweedse spits zorgt voor torenhoge verwachtingen bij de fans, maar Jamie Redknapp waarschuwt dat er ook een keerzijde aan zit. “Ik had hem liever vijf jaar eerder hier gezien”, zegt hij in de Daily Mail.

De 34-jarige goalgetter kan volgens de oud-international van Engeland nog wel twee jaar mee op het hoogste niveau, maar toch heeft hij zijn twijfels. “In plaats van iemand als Neymar te halen, die 24 is, halen ze een iemand die 10 jaar ouder is. Het is ook een treurige indicatie dat onze competitie niet in staat is dit soort spelers in hun absolute topjaren aan te trekken.”

Redknapp verwacht desondanks dat Ibrahimovic zich uitstekend zal weten te redden in de Premier League, en dat hij een belangrijke bijdrage zal leveren aan de opmars van het weggezakte Manchester United. “Maar onder de fans bestaan wel zorgen over de neiging van Mourinho om weinig jong talent in te passen en deze aanwinst kan dat extra benadrukken. Wat gaat dit bijvoorbeeld betekenen voor Marcus Rashford?”, vraagt hij zich af.

De komst van Zlatan Ibrahimovic zal Manchester United goed doen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een slechte vergelijking, neymar kost 100 miljoen en zlatan is transfervrij.

1 juli 2016 om 11:39

190 zelfs en hij wou zelf ook niet lijkt mij. Is prima op z'n plek bij Barca.

1 juli 2016 om 11:43

Ja inderdaad. Ajax haalde toendertijd ook Sigthorsson, waarom geen Messi.
Overigens denk ik dat Ibra prima past bij Manchester United. Hij is groot, sterk, en heeft het de over-mijn-lijk mentaliteit. Sommige mensen vinden hem misschien een grapjas of een clown, maar ik weet zeker dat er genoeg verdedigers geintimideerd raken in het veld als hij tegenover je staat.

1 juli 2016 om 11:45

Sigthorsson is anders lekker bezig. Als ik die bere sterkte nu zo zie, zou die echt niet misstaan in de eredivisie.

1 juli 2016 om 11:56

Sigthorsson zou nu nog steeds misstaan in de Eredivisie. Hij kan dan wel 1 belangrijke goal hebben gemaakt op het EK, bij zijn clubs doet hij het nog steeds verschrikkelijk slecht. Bij IJsland is meeverdedigen ook niet zo moeilijk voor hem aangezien hij 9 beren om zich heeft heen heeft lopen. IJsland speelt defensief en op de counter. Die speelwijze hanteren de clubs in NL niet. Tja...alleen de kleinere clubs wanneer zij tegen Ajax of PSV moeten spelen. De rest van de wesstrijden proberen zij toch een aanvallendere speelstijl te hanteren. Sigthorsson zou het wel eens in Engeland moeten proberen vind ik.

1 juli 2016 om 12:07

Er zijn hier blijkbaar altijd nog mensen zonder voetbalinzicht... Psv speelt overigens (zeker europees) ook vaak op de counter hoor. Eigenlijk doen veel ploegen dat. Ik zou hem er graag bij hebben iig

1 juli 2016 om 15:52

Nou dan heb je europees wat aan hem. Leuk die 10 wedstrijdjes

1 juli 2016 om 12:33

Die Redknapp is gewoon jaloers dat hij niet met zulke sterren mag werken. Transfervrij, als hij 2 jaar speelt is al genoeg voor United. Haha denk maar es aan de merchandise, hoeveel shirts gaan er wel niet verkocht worden met Ibra erop? Redknapp moet zich maar gedeisd houden. Man Un. speelt geen CL dus waarom zouden ze 150 miljoen uitgeven aan een speler die toch niet komt spelen in de Europa L. Domme uitspraak zonder na te denken.

1 juli 2016 om 13:33

Het is de zoon van Harrie Redknapp die de uitspraak doet hè, die is geen trainer/coach. Maar verders heb je wel gelijk hoor

1 juli 2016 om 13:03

Dat is juist een topvergelijking want als je even verder gelezen zou hebben vermeldt hij het causale verband: de PL is niet meer in staat om absolute wereldtop in de leeftijdscategorie van Neymar te halen.

1 juli 2016 om 14:14

En Zlatan is een paar klasse beter!

Sommige denken echt dat het FIFA 16 is. Neymar wilt niet vertrekken punt, Ibra is ook een goede. Die kan helpen om United weer aan de top te krijgen

1 juli 2016 om 11:41

Zelfs in fifa is t lastig

1 juli 2016 om 11:44

Ja zeker als je met in minder goed team speelt -.- je kan ze geven hoeveel ze willen, maar als ze je geen topclub vinden...

maar als je met psg man city of bayern begint kan je hem na 2weken al kopen. Dan is het al heel wat makkelijker

1 juli 2016 om 11:45

Valt wel mee. Ik zie Neymar altijd vertrekken naar City, PSG of Bayern voor meer dan 100 miljoen op dat spel.

1 juli 2016 om 11:58

Ergens heeft hij wel gellijk ben toch benieuwd of ibra het gaat laten zien bij United blijft zonde voor een speler als Rashford dat hij nu kan banken nu Ibra er is mi hadden ze beter Lacazette gehaald of Cavani ookal zijn die veel duurder die gaan wel langere tijd mee..

1 juli 2016 om 12:35

Dan had rashford nog langer moeten banken ..

1 juli 2016 om 14:24

Hij heeft net zijn contract verlengd dus voorlopig zal hij nergens heen gaan. .

Ibra zal zeker een meerwaarde zijn bij Manchester.

1 juli 2016 om 11:45

Dat is toch precies wat hij zegt? Dat de competitie niet aantrekkelijk genoeg is om spelers als Neymar aan te trekken.

1 juli 2016 om 12:31

Dat is toch ook een beetje te simpel? Van het kaliber Neymar zijn er nauwelijks spelers op de wereld. Dat hij dan in Spanje speelt, waar een club 90 miljoen voor hem heeft betaald en waar het klimaat en de taal voor Zuid-Amerikanen ook vaak een groot voordeel is, is niet zo gek.

Dat wil toch niet direct zeggen dat de Engelse competitie op zichzelf niet aantrekkelijk genoeg is.

Dit kan ook heel goed uitdraainen voor Rashford. Als hij nog altijd veel speelminuten krijgt en Ibra neemt hem volledig onder zijn vleugel kan hij heel veel bijleren op een jaar.

En ja Redknapp heeft wel gelijk. Hoelang is het al geleden dat er een absolute topster in de pl speelt?
Suarez was mss de laatste echte voor de rest spelen ze alml in spanje.

1 juli 2016 om 12:01

aguero, hazard, sanchez en ozil zijn topspelers in de bpl op het moment. hiervoor ook nog di maria die niet uit de verf kwam weliswaar. Er spelen zeker wel echte topspelers in de bpl.

1 juli 2016 om 12:30

Met top bedoel ik dan ook echt wereld top. Geen 1 van deze spelers zou een basis plaats hebben bij barca of real. of zijn daar weg gegaan omdat ze niet goed genoeg waren.

Maar andersom zijn er niet zon spelers

1 juli 2016 om 12:45

Er is er dan minimaal één en dat is De Gea. Verder valt het inderdaad wel mee, maar dat komt natuurlijk ook doordat Real en Barcelona Europees veel beter presteren de laatste jaren waardoor topspelers eerder die kant op vertrekken dan andersom.

1 juli 2016 om 12:57

Aguero had een basisplaats gehad bij Real ook ozil had een basisplaats gehad bij real. Verder hazard wat hij liet zien in die laatste wedstrijd tegen hongarije

Ibrahimovic is natuurlijk een eindbaas. Het is (nog steeds) een topspits. En misschien gaat hij maar 2 jaar mee, maar United heeft op dit moment even iemand nodig met karakter die doelpunten kan maken. Over 2 jaar zijn we (logischerwijs) ook 2 jaar verder en zijn spelers als Martial en Rashford ook weer verder in hun ontwikkeling. United heeft op de korte termijn iemand nodig, voor de lange termijn moeten ze eerst even een duidelijke lange termijn visie gaan ontwikkelen.

Haha, haal je een eindbaas binnen. Iemand die zich al ruim 10 jaar bewijs in de absolute top. Jaar in, jaar uit. Overal prijzen heeft gepakt, overal respect heeft afgedwongen en overal gepresteerd heeft. Een extreem sterke persoonlijkheid en grote naam in de voetballerij om vervolgens te vragen of dit een goede zet is, omdat Rashford er misschien onder lijdt? Wat een waanzin. Een transfer vragen spits van dit kaliber haal je. Ibrahimovic presteert. Zo'n Rashford, daar kan je het niet op gokken.

1 juli 2016 om 11:58

Bij Drogba merkte je anders ook dat hij op zijn 34e minder werd. Dat terwijl Drogba in mijn ogen een grotere spits was dan Zlatan, die wel dezelfde kwaliteiten hadden. United had iniedergeval een nieuwe spits nodig, maar ik denk dat Zlatan niet meer kan brengen wat er van hem verwacht wordt.

1 juli 2016 om 12:09

Drogba groter dan Zlatan? Dat is jouw mening en die moeten we respecteren

1 juli 2016 om 15:00

Inderdaad. Begrijp me niet verkeerd, Drogba is een legende. Ik was ook superblij toen hij op zijn oude dag voor Galatasaray kwam spelen.

Echter Ibrahimovic is qua statistieken, prijzen en techniek de betere.

1 juli 2016 om 18:25

Nogal voorbarig. Het klopt dat hij zich overal heeft bewezen, maar ook daarbij moeten een aantal kanttekeningen worden geplaatst. Hij zat de afgelopen jaren bij Psg, een team wat in de eigen competitie geen last had van concurrentie en constant de beste selectie had. Verder heeft hij nooit iets noemenswaardig gepresteerd in de CL.

Hij kan best slagen hoor, maar het tempo van de PL ligt ook een stuk hoger en ik ben benieuwd of het nog allemaal gaat lukken. Als hij 24 was had ik er in ieder geval een stuk meer vertrouwen in. Het is weer een typische Mourinho aankoop gericht op de korte termijn. Mocht hij mislukken mag je weer opnieuw gaan bouwen, al verwacht ik dat sowieso nu Mourinho de trainer van United is.

Haha wat dom om te zeggen. Ten eerste verwacht ik niet dat barca neymar zo snel laat gaan (laat staan dat hij uberhaupt weg zou willen). Ten tweede zijn het verschillende voetballers en ten derde is Zlatan transfervrij.. Kortom, deze vergelijking slaat helemaal nergens op.

1 juli 2016 om 12:07

Dat. En een speler als neymar bestaat in principe niet. Hij is wel redelijk one of a kind vind ik

United het nieuwe China? Na Schweinsteiger komt Zlatan nog ff afbouwen aan het eind van z'n carriere.

Ik heb grote twijfels over Zlatan in de PL. 5 jaar geleden had ik het graag gezien, maar ik ben bang dat het geen succes gaat worden. Laatste jaren bij psg had hij het met drie vingers in de neus gekund, maar op EK was het zwaar onder de maat. Hij komt straks op jongens te staan die geen ontzag tonen, die absoluut geen problemen hebben met zijn fysiek of intimidaties. Hij zal een stuk harder moeten werken dan afgelopen jaren, en ik ben bang dat dit tegen zal gaan vallen. Hoop het niet hoor, maar ik zou mijn hoop niet alleen op hem vestigen. Ik had liever twee heel goede middenvelders zien komen.

1 juli 2016 om 12:49

Ik weet niet in hoeverre zo'n EK een graadmeter is. Het is een momentopname waarin hij enkele wedstrijden speelt met vrij matige voetballers om zich heen, tegen teams waarin meer kwaliteit zit.

Ik denk dat hij nog meer dan voldoende indruk zal maken op zijn tegenstanders. Zijn fysiek is nog steeds indrukwekkend en het is nou ook niet zo dat er in de Premier League alleen maar uitzonderlijke verdedigers met een immens fysiek lopen. Hij zal wellicht meer moeite hebben met het tempo van de PL op zich, dan van het eventuele kwaliteitsverschil tussen verdedigers in de PL en de Ligue 1. In de Ligue 1 spelen bijvoorbeeld toch ook gewoon veel verdedigers met Afrikaanse roots. Die zijn fysiek meestal toch ook beresterk.

Wonderen moeten mensen zeker niet verwachten, maar je haalt kwaliteit, persoonlijkheid en een naam binnen. Dat zou van diverse kanten positief uit moeten pakken voor United. Ook bij het aantrekken van nieuwe spelers kan de aanwezigheid van een Zlatan en Mourinho wellicht het verschil maken.

1 juli 2016 om 13:01

Nou voor een speler als Zlatan vind ik een groot tournooi een graadmeter.
Hij moet dan aantonen dat hij goed genoeg is om zijn team te dragen, maar dat was alles behalve het geval. Dat zijn team minder kwaliteit had, dat was duidelijk. Maar dan nog speelde hij zelf ver ondermaats.

Natuurlijk is zijn fysiek indrukwekkend, maar de verdedigers in Engeland zijn ook gemiddeld 1.90 met een kilo of 85. Daar zijn ze alleen maar blij als ze een tegenstander hebben waar ze tegenaan kunnen kleunen. Neem daarbij het tempo van het spel en noodzakelijk verzetten van meer werk. Allemaal punten waar hij niet beter van gaat spelen.

Nogmaals, ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik zie hem minder snel succesvol worden dan andere volgens mij. Hoop voor hem dat hij een jaar eruit kan gooien zoals Van Persie had in zijn eerste seizoen.

Plus, ik vind het gewoon zonde van zo'n Rashford. Die had ik gewoon een plek in de basis gegund.

1 juli 2016 om 13:55

Rashford is veel te jong om 50 wedstrijden in een jaar te spelen. Ibra is prima geschikt als leermeester en als mentor. Bovendien haalt ibra veel druk bij andere spelers weg.

Een bliksemafleider in het veld en 1 in de dug-out. De Engelse media krijgt genoeg voer om over te schrijven en de rest van het team blijft lekker uit de wind. Een slimme aanpak, afgezien de kwaliteiten die Zlatan meebrengt is het natuurlijk een mes die aan 2 kanten snijd.

Zou een ajax niet bij Manchester moeten aankloppen?! Een fosu mensah, of een rashford hure?

1 juli 2016 om 15:13

Nee, beiden te goed om naar de Eredivisie te sturen. Rashford ga je natuurlijk nooit verhuren aan een Eredivisieploeg. Jong talent, eigen jeugd en Engels international. Doe moet je er gewoon bij houden.

Fosu-Mensah heeft voldoende indruk gemaakt. Als hij bij United niet aan de bak komt, dan zijn er zeker Premier League clubs waar hij wel gestald kan worden.

Ondanks dat ik denk dat hij het prima gaat doen bij United, getuigd zijn aankoop van een korte termijn visie. Zlatan mag dan wel overal zijn geslaagd, maar in het hoge tempo van de PL moet ik het nog maar zien. 10 jaar geleden had ik hem uiteraard een betere kans gegeven.

Mocht hij onverhoopt niet slagen, kan je weer opzoek naar een alternatief en blijf je zo maar doorgaan.

En Zlatan heeft ook net ff 10 jaar meer ervaring en is meer spits dan Neymar, Neymar is meer buitenspeler

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren