Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ook Feyenoord zou salaris Lombaerts kunnen betalen'

Laatste update:

Henk van Stee vertrekt bij Zenit Sint-Petersburg. De Nederlander was zeven jaar lang werkzaam als technisch directeur bij de Russische topclub, maar gaat nu op zoek naar een nieuw avontuur. De transfer van de Belgische verdediger Nicolas Lombaerts zal Van Stee dus niet meer afronden.

/

Lombaerts wordt in de wandelgangen in verband gebracht met Ajax en PSV en voor deze clubs is de verdediger zeker haalbaar, zegt Van Stee: “Hij wil zo graag terug naar West-Europa dat hij bereid is heel ver terug te gaan in salaris”, zegt de directeur in het Algemeen Dagblad. “Een salaris waarvan ik weet dat de Nederlandse topclubs zonder problemen op tafel kunnen leggen. Niet alleen Ajax of PSV, maar ook Feyenoord.”

“Maar Zenit verlangt wel een transfersom, want Nicolas hoeft niet weg. Dat kan voor clubs wel een probleem zijn”, zegt Van Stee. De 31-jarige Lombaerts staat al sinds 2007 op de loonlijst bij Zenit en kwam tot dusver tot 186 competitiewedstrijden voor de club. Zijn contract loopt nog tot medio 2018 door, maar Lombaerts wil terug naar West-Europa.

Coolen
Naast Henk van Stee vertrekt ook Rini Coolen bij Zenit Sint-Petersburg. Coolen was vier jaar lang hoofd opleidingen bij de club, maar gaat net als Van Stee op zoek naar iets anders.

Welke club zou het meest aan Nicolas Lombaerts hebben?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is voor de gehele top 3 denk ik een aanwinst. Echter is de noodzaak en bij Feyenoord en Ajax niet direct. Feyenoord zal eerst spelers moeten lozen uit de verdediging. Ajax is bijna van van der Hoor af en Psv is Bruma al kwijt. Daarnaast speelt het sportieve aspect ook mee. Psv is zeker van champions leage, Ajax speelt minimaal voorronde en Feyenoord Europaleage.

29 juni 2016 om 13:56

Denk ook dat Feyenoord geen interesse heeft. Ze zijn al zo'n 3.5 mln kwijt aan transfers en een buitenspeler is harder nodig dan de verdediging waar toch genoeg opties beschikbaar zijn. Bovendien is veel opkomende jeugd beschibaar als er echt CV's nodig zijn.

29 juni 2016 om 14:08

Tenzij Kongolo alsnog weg gaat. Maar goed dan heb je ook op LB een probleem.

29 juni 2016 om 14:15

Tenzij Nelom er nog is, kan hij met Woudenberg strijden om die plek. Echte rlijkt me dat PSV hem beter kan gebruiken. Die zijn een basisspeler kwijtgeraakt. Bij Feyenoord staan (in principe) vbeek en botteghin centraal. Geen reden om die eruit te halen voor een andere aankoop

29 juni 2016 om 14:38

Enige back up die Feyenoord daar heeft (zonder Kongolo van de LB te halen) is Vd Heijden. Dus in dat opzicht kan Lombaerts geen kwaad. Maar dan moet je Van Beek/botteghin op de bank zetten, want Lombaerts komt niet voor op de bank.

29 juni 2016 om 14:04

Op dit moment zullen denk weinig voetballers voor Feyenoord kiezen als ze ook naar PSV of Ajax kunnen. Wellicht dat het weer over een paar jaar kan veranderen als Feyenoord definitief bij de top aanhaakt. Maar veel Belgen hebben gezien de historie wel veel met PSV en Eindhoven. Dus denk dat PSV zijn eerste keus zal zijn.

29 juni 2016 om 14:20

ik denk idd dat spelers eerder voor Ajax of PSV kiezen, alleen is het nu wel dat Feyenoord dit seizoen EL speelt waardoor spelers ook daarvoor kunnen kiezen. iig eerder dan dat ze dat niet spelen.

29 juni 2016 om 15:07

Ik denk dat een hoger salaris voor een speler belangrijker is dan EL of CL spelen als ze kunnen kiezen.

29 juni 2016 om 19:21

In principe kan Cambuur zijn salaris ook betalen als ze 2 spelers verkopen. Lombaerts gaat dus naar Cambuur!

Lombaerts zou echt een zeer goede aanwinst zijn voor Feyenoord maar dan moeten we Kongolo, Van Beek of Botteghin wel echt verkopen anders heb je teveel spelers voor die posities. Voor PSV ook een uitstekende optie maar zij zoeken juist een rechtspoot.

Daarnaast zat ik te denken, zou Alex niet geïnteresseerd zijn in een terugkeer bij Psv. Is 33 jaar, uit z'n contract bij AC Milan maar zou natuurlijk nog uitstekend 1 of 2 jaar terug kunnen keren. Gezien het warme sentiment dat beide volgens mij voor elkaar hebben lijkt het me geen onrealistische optie.

29 juni 2016 om 14:04

Ja natuurlijk zou het geweldig zijn voor PSV om Gomez terug te halen.
Daarom hoop ik van harte dat het niet gebeurd. Iets van eigen belang.
SORRY!

29 juni 2016 om 14:11

Alex bedoel je?

29 juni 2016 om 15:13

Gomez... Hij heeft t over alex

29 juni 2016 om 15:13

Gomez... Hij heeft t over alex

29 juni 2016 om 15:31

Ik bedoel Alex ...Sorry...

29 juni 2016 om 15:16

Liever Vd Heijden verkopen dan... Die vergeet je nog.

Hij zal wel bereid zijn in te leveren, maar daarom niet om maar meteen bij de eerste de beste te tekenen. Als er meerdere clubs geïnteresseerd zijn, dan begint het opbod en dan kan een club als Feyenoord niet meer mee tegen PSV en Anderlecht.

9 seizoenen en 186 wedstrijden kan er naast zitten maar wel erg weinig gemiddeld 20 per jaar

29 juni 2016 om 14:12

2015/2016 Zenit Sint-Petersburg Premier League 18
2014/2015 Zenit Sint-Petersburg Premier League 24
2013/2014 Zenit Sint-Petersburg Premier League 27
2012/2013 Zenit Sint-Petersburg Premier League 22
2011/2012 Zenit Sint-Petersburg Premier League 40
2010 Zenit Sint-Petersburg Premier League 26
2009 Zenit Sint-Petersburg Premier League 15

Seizoen duurt maar 30 wedstrijden, in 2011/2012 44 wedstrijden
Speelt dus bijna altijd wel

Wat gebeurt er allemaal bij Zenit!
Hulk gaat weg, Witsel zal ook wel in een betere competitie willen spelen en Garay is ook te goed voor zenit. Oja was ik ook Dzyuba nog vergeten die ook in de belangstelling staat van veel clubs!
Ik zie Lombaerts wel naar PSV gaan, aangezien PSV wel een mooi bedrag voor een speler wil neerleggen.
Maar is Zenit ineens arm geworden ofzo?

29 juni 2016 om 14:03

ik weet wel dat ze aardig wat aankopen hebben gedaan voorgaand jaar, Dzyuba, Kokorin, zhirkov, mauricio maar ik denk niet dat ze in geld prolemen zitten aangezien gazprom er al veel in heeft geinvesteerd

29 juni 2016 om 14:05

Nee, Hulk kon in China simpelweg veel meer verdienen dan het nu al doet bij Zenit terwijl Witsel het gevoel heeft dat hij sportief alles heeft bereikt. Garay was naar Zenit gekomen puur om met Villas Boas samen te werken, maar nu hij weg is heeft hij er naar zijn gevoel niets meer te zoeken. Over Zenit hoef je je geen zorgen te maken, want ze hebben met Lucescu iemand gehaald die perfect is in spelers verkopen en altijd de ideale vervanger klaar heeft staan. Zenit is naar verluidt bezig om Lucas Lima over te nemen van Santos.

Hij zal waarschijnlijk wel naar PSV willen vanwege de CL en meer salaris.

Maar als die slim is gaat hij naar Feyenoord. Simpelweg omdat:

1 Bij PSV hij de concurrentie met Willems aan moet gaan
2 Bij Ajax hij de concurrentie met Dijks aan moet gaan
3 Bij Feyenoord Kongolo en Nelom waarschijnlijk weggaan
4 In een ideale situatie bij Feyenoord Konogolo centraal speelt

Dus bij Feyenoord wordt hij direct een vaste kracht in de basis bij PSV en Ajax wordt dat nog best lastig.

Wel moet Feyenoord in geval van de komst van Lombaerts en het aanblijven van Kongolo waarschijnlijk vd Heijden of Botteghin laten gaan.

29 juni 2016 om 14:02

Even voor jouw informatie, Lombaerts speelt centraal.

29 juni 2016 om 14:05

Mij is verteld dat Vertonghen nu op de LB speelt bij Belgie omdat Lombaerts geblesseerd is. Vandaar deze conclusie maar misschien zit ik helemaal mis.

29 juni 2016 om 14:08

Volgensmij is Lombaerts toch echt een back die ook zo nodig centraal kan spelen!
Ik denk dat Willems vertrekt, dus is Lombaerts de aangewezen opvolger.
Maar alsnog is het handig om Lombaerts te hebben ook voor in het centrum!

29 juni 2016 om 14:10

Als Willems weggaat dan weet je zeker dat hij naar Eindhoven vertrekt.

In mijn optiek zijn Botteghin, vd Heijden en Nelom te min dus alsnog bruikbaar in Rotterdam.

Denk dat ze hem bij Ajax niet nodig hebben.

29 juni 2016 om 14:17

Ik weet niet beter dan dat hij vrijwel iedere wedstrijd centraal in de verdediging van Zenit heeft gestaan.

29 juni 2016 om 14:18

Dan is dat verkeerd verteld Timkrul.

Bij Belgie speelde lange tijd Alderweireld als rechtsback, Kompany & Lombaerts centraal en Vertonghen linksback..

@rjckoempel, Lombaerts is een CV die in noodzaak ook als back kan spelen.

29 juni 2016 om 14:30

Ik snap niet waarom mensen denken dat Lombaerts een back is. Hij heeft altijd centraal gestaan. Bovendien is in het algemeen zijn draaicirkel en traagheid op de backpositie een no go. Zijn positiespel daarentegen is feilloos en compenseert zijn mindere punten. Imo een uiterst betrouwbare centrale verdediger.

29 juni 2016 om 14:35

Lombaerts als linksback zetten is zoals Messi als verdedigende middenvelder: not done. Hij is gewoon een uitstekende, pure centrale verdediger.

29 juni 2016 om 14:03

Lombaerts is.een centrale verdediger dus waarom zou hij de concurentie aan moeten gaan met dijks nelom en willems?

29 juni 2016 om 14:04

het is een centrale verdediger

29 juni 2016 om 14:04

Volgens mij is hij een CV en geen LB.

Naar mijn mening heeft Feyenoord geen extra verderdiger nodig, ze hebben nu Kongolo, Karsdorp, Bottegin, Van Beek, woudenberg, nieuwkoop en ook tapia kan in de verdedeging spelen. Ik zal het leuker vind als feyenoord een buitenspeler haalt zoals ocampos, atsu lenen, berghuis, jankovic (bosko), robert mak of stieber lenen.

Denk dat hij het beste bij Ajax zou passen. Kunnen wel een "echte" verdediger gebruiken.

Zou voor ajax een goede aanvulling zijn op dat jonge grut dat of te onervaren is, of gewoon niet goed genoeg is voor de plek van CV. Voor Psv een prima opvolger van Bruma en voor Feyenoord totaal overbodig. Die hebben met van Beek, Kongolo en Botteghin 3 uitstekende Cv's.

Nicolas zou een versterking voor de top 3 clubs in Nederland. Als Feyenoord hem echt zou willen moeten ze wel eerst Eric of Jan Arie verkopen denk ik. Wat zouden zij verdienen? Denk toch dat ze wel wat aardig zullen verdienen daar. Na een verkoop van 1 van de 2 maak je weer wat geld. Ik denk vooralsnog dat zijn voorkeur bij PSV ligt door de CL maar wat zal er dan gebeuren met Isimat? Of zal Moreno toch worden verkocht zodat het Lombaerts - Isimat word centraal achterin? Ik denk niet dat Isimat weer een seizoen op de bank wil zitten.

Goede verdediger voor ajax. Vooral omdat van der hoorn weggaat hoop dat viergever ook vertrekt. Dan heb je wat ervaring erbij met Lombaerts.

29 juni 2016 om 19:21

Nee, dat werkt dus niet, Dan heb je drie rechtsbenige CVs en maar een linksbenige, nu is de balans goed, twee linksbenige (riedewald, Viergever) en twee rechtsbenige (veltman, Sanchez). Viergever heeft het daarnaast goed gedaan, heeft ook ervaring en kan zich schikken in zijn rol, Lombaerts wil denk ik basis spelen.

Halen die man! Wil graag en is zelfs bereid om salaris in te leveren, dus ook dat is geen probleem. Zou voor zowel PSV als Ajax een ervaren versterking zijn.

Als hij wil zou ik hem zo bij Ajax willen zien. Heeft ervaring, heeft jaren in een goede competitie gespeeld en kan ook Nederlands. Ik ben nog steeds niet overtuigd van Veltman. Viergever kan voor mij ook vertrekken. Helaas ben ik bang dat Ajax weer geen zin heeft om serieus deze speler probeert aan te trekken.

Ik weet dat ze bij Brugge Mechele en Engels hebben, maar zou de komst van Lombaerts geen goede transfer zijn voor Club? Mechele en Engels zijn redelijk blessuregevoelig en een betrouwbare verdediger met tonnen ervaring uit het Brugse zou toch een welkome toevoeging zijn voor in de CL.

29 juni 2016 om 15:11

Denswil en Engels is het vaste duo met Poulain als eerste en Mechele pas als tweede back-up. Lombaerts is niet echt nodig en het zou zonde zijn om Denswil op de bank te zetten, die jongen heeft na een rampzalig eerste halfjaar enorpe progressie gemaakt in het afgelopen jaar. Monaco zou interesse hebben, dan is Lombaerts misschien een optie als Denswil vertrekt.

Maar Lombaerts is zeker geen prioriteit en kan allicht ook naar betere clubs.

29 juni 2016 om 15:37

Ah juist!

Vroeg me al af waarom Brugge zo afwezig bleef in de berichtgeving rond Lombaerts. Toegegeven, ik heb dit jaar de Belgische pintjesleague niet echt gevolgd. Heeft die Denswil zich dan toch enorm verbeterd dus.

Hij kan alvast naar betere clubs, maar hij lijkt echt een nuchtere jongen en heeft vaak aangegeven dat hij financieel binnen is (nuja, van thuis uit ook natuurlijk) en dat hij dichter bij huis wil spelen. Ik heb het gevoel dat het sportieve ook niet de grootste drijfveer voor hem zal zijn bij het kiezen van een nieuwe club.

Klinkt alvast logischer nu, bedankt!

Neem aan dat het om Louis Coolen gaat ipv Rini Coolen. Die zat namelijk bij Zwolle afgelopen jaar.

Om zo veel salaris in te leveren zegt wel iets over zijn toekomst plannen en zijn instelling. Zou het zelf nooit doen maar dat terzijde. Hij zal wel genoeg verdiend hebben in zijn carriere.

Voor ajax alleen nuttig als Veltman vertrekt, anders is het overkill en zit je met Veltman, Lombaerts en Sanchez. Wel het soort ervaring dat Ajax nodig heeft, maar eigenlijk zou een linksachter met zijn ervaring en leeftijd beter passen, die positie is nog maar mager bezet met Dijks en wellicht Warmerdam.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren