Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Als Ajax, PSV en Feyenoord vijftien miljoen bieden, ga ik praten’

Laatste update:

AZ hanteert naar verluidt een vraagprijs van vijftien miljoen euro voor Vincent Janssen en de kans dat de aanvaller een binnenlandse transfer maakt, lijkt dan ook klein te zijn. Dat beseft de vijfvoudig Oranje-international zelf ook.

/

“De stap naar een andere binnenlandse club wordt mij onmogelijk gemaakt door de transfersom. Wat als Ajax, PSV of Feyenoord toch vijftien miljoen bieden? Ja, dan ga ik wel praten”, aldus de 21-jarige Janssen maandagavond in het Ziggo Sport-programma Peptalk.

De linkspoot voegt eraan toe dat hij graag ‘een stap’ wil maken en dat zijn voorkeur uitgaat naar het buitenland. Directeur voetbalzaken Max Huiberts liet eerder op de avond weten dat er nog geen concrete interesse in Janssen is.

Denk jij dat Vincent Janssen volgend seizoen in Nederland speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ajax, zoekende naar een spits, moet dit doen. Ze hebben meer dan genoeg geld, er is een grote kans dat milik vertrekt na een goed ek en dan Huntelaar er ook bij.
Psv, hoeft zo nodig niet een nieuwe spits.
Feyenoord heeft er het geld niet voor.

6 juni 2016 om 21:58

De kans dat de jong vertrekt is natuurlijk aanwezig. Dan zou janssen een goede optie zijn. Echter heeft psv net ala ajax, een Visie waarin zij niet meer dan 10 miljoen bieden omdat dit een te groot risico is.
Zie hem niet naar deze clubs gaan voor meer dan 10 mil.

7 juni 2016 om 07:36

voor een binnelandse transfer is 15 mil te hoog dan mogen ze eerder denken rond de 6 a 7 mil . maar psv heeft ook locadia achter de hand voor de spits dus jansen niet nodig in ehv

7 juni 2016 om 09:16

Klopt maar persoonlijk zie ik liever een Janssen in de spits staan dan Locadia.
Maar goed, we gaan het zien

6 juni 2016 om 22:13

Natuurlijk moet je dit niet doen, het is belachelijk veel geld voor een ventje dat vijf goede maanden kent. Ik word wel een beetje moe van die drie berichten per dag over de waarde van 15 mln en dat Ajax maar bellen. Hou toch op, ga voor je carrière en zeg tegen AZ dat je sowieso in NL blijft met AZ als beste optie voor de komende twee jaar of ga vol voor het geld en ga lekker naar het buitenland. De kans dat hij dat over twee jaar alsnog bij de NLse top speelt lijkt me dan heel groot.

6 juni 2016 om 22:19

Een van die 2 moet toch wel bieden. Gewoon puur gekeken naar het NLse elftal, de 1e spits kan toch niet, met heel veel respect, bij az spelen? Die hoort toch minimaal bij een ajax of psv te spelen. Wat zal 't buitenland wel niet denken, az who? Ten tweede, die gast moet gewoon stappen gaan zetten wil Blind daadwerkelijk met hem als eerste spits gaan spelen. Hij moet hogerop om zich verder te ontwikkelen en wel zo snel mogelijk. Naar 't buitenland is ook prima, een club als schalke, everton of southampton of stoke?

7 juni 2016 om 02:40

Wat moet het buitenland wel niet denken van het feit dat nederland met spitsen als huntelaar en van persie zich niet eens kunnen plaatsen voor het ek (met meer landen dan normaal)? Juist mooi man, spitsje voor az, iedereen snapt dat het een steuntje in de rug is voor die speler zodat hij een mooie stap kan maken. Bovendien kennen mensen in europa wel az beter dan ajax omdat ze beter gepresteerd hebben in europa afgelopen jaren (jaja ik weet historie). Waarom nu zo denigrerend naar az toe? Juist toch mooi dat zo'n nederlands talentje opstapt bij een van de 'kleinere' clubs

7 juni 2016 om 07:38

vpersie en huntelaar zijn gewoon op dat snappen ze in het buitenland wel hoor

7 juni 2016 om 08:29

Haha je bent duidelijk biased, maar ik snap je punt helemaal. Alleen, bij een az word je toch niet meer beter. Om met de kwalificatie en heeeeel misschien op de grote toernooien mee te kunnen doen heb je op dat moment wel een spits nodig die hoger is dan 't niveau az. Deze beste man gaat 't echt niet redden tegen de varanes.

6 juni 2016 om 22:24

Misschien kan je de prijs enigszins drukken door een speler te betrekken in de deal. Sinkgraven, van Rhijn(stond al in de interesse van AZ geloof ik) of Serero misschien?

6 juni 2016 om 22:33

Dat zou een goede zijn ja. Denk dat vooral voor serero er geen plek bij de selectie zijn. Op de manier hoe bosz gaat spelen zullen dat vooral gudelj, bazoer en misschien van de beek zijn. Sinkgraven zal denk ik gebruikt worden als een van de 2 am's

6 juni 2016 om 23:02

Ik hoop dat we met Bosz inderdaad eens klaar zijn met Serero. Ik zie verder ook weinig rol voor Sinkgraven. Die moeten we verhuren wil het iets worden. Moet maar even een stap terug doen. Dus wellicht een jaartje AZ

7 juni 2016 om 00:08

Inderdaad! Gooi lekker Serero en Schone erbij en Sinkgraven een jaartje verhuren aan Az, plus 5 mil. Als dat geen mooie deal is weet ik het ook niet.
Janssen is zeker nog niet klaar voor het buitenland, natuurlijk zit hij in een lekkere flow maar dat kan begin volgend seizoen zo opeens voorbij zijn en in het buitenland bij een PL club bijvoorbeeld krijg je niet zo snel een 2e kans en dan is het dag carriere. Als hij en zijn zaakwaarnemer verstandig zijn zorgen ze ervoor dat ie eerst de stap maakt naar een Ajax of Feyenoord.

7 juni 2016 om 00:00

Waarom vijftien miljoen voor een speler die het net een half jaar heeft laten zien? 6 maandjes presteren in de subtop van de eredivisie? In een goed draaiend elftal bovendien? Eerst maar eens zien dat hij zijn ontwikkeling het komend seizoen kan borgen, zodat hij niet meer het niveau van de eerste seizoenhelft aantikt als het een dag niet loopt.

7 juni 2016 om 01:33

Ach kom op man, die jongen heeft een half seizoen gescoord en meteen praatjes.

7 juni 2016 om 06:42

Wel een beetje overdreven haha

AZ kan zich zomaar ineens overvragen en dan op het laatst toch met slechts een bedrag van rond de 8 miljoen komen te zitten.

6 juni 2016 om 21:57

Dat gaat nooit gebeuren. Zullen grotere buitenlandse clubs niet toelaten. Als AZ dit een beetje slim speelt kunnen ze minstens 20 miljoen voor hem krijgen.

6 juni 2016 om 22:16

Serieus, wie gaat er nou 20 mln betalen voor een spits van AZ die pas de afgelopen vijf maanden goed speelt? Ik vind Janssen echt een leuke voetballer hoor, maar iedereen slaat een beetje door. Krijg ook steeds meet het idee dat hij en AZ zelf heel erg uit zijn op een transfer en dat het verder heel rustig is.

6 juni 2016 om 23:43

Rustig is t absoluut niet. AZ en Janssen vragen al die interviews enzo niet zelf aan he.. Hij is gewoon hot. Oke, het slaat door maar zo gaat t in t voetbal. En hij doet t vijf maanden goed volgens jou maar dat is bij Milik ook t geval en die moet 20 miljoen kosten.

7 juni 2016 om 00:04

Vergeet niet dat de aandacht vanaf komende vrijdag op hete andere spelers komt te liggen.

Allemaal leuk en aardig wat NL nu doet....maar 15 milj voor een speler die het nu behoorlijk doet maar nog niet heeft laten zien dat hij ook buiten dit piekmoment het kan laten zien......kan zomaar zijn dat er zich helemaal niemand meer meldt.

7 juni 2016 om 07:39

als er voor millik 20 miljoen word gevraagd dan vind ik 15 miljoen voor janssen een koopje

6 juni 2016 om 22:14

Nee. Hij is nu al de spits van Oranje en zal dat waarschijnlijk blijven. En geloof me, zulke dingen spelen enorm mee. Doordat hij nu bij Oranje zit is hij gelijk meer waard geworden.

6 juni 2016 om 22:55

Dan verkopen ze hem toch lekker niet. Janssen hoeft niet perse weg, maar als iemand bereidt is om 15 miljoen te bieden dan mag hij wel. Je zou toch wel gek zijn om je spits voor 8 miljoen te verkopen aan een binnenlandse club.

6 juni 2016 om 23:35

De vraagprijs is 15 miljoen....simpel zat...heeft nog een contract van 3 seizoenen dus hoezo zou AZ zich laten afschepen met 8 miljoen??

6 juni 2016 om 23:42

Dan blijft ie toch gewoon nog een jaar. Als Ajax 20 voor Milik kan vragen dan mag AZ ook 15 voor Janssen vragen.

7 juni 2016 om 00:12

Verschil zit hem in de druk waar een speler mee om moet gaan. De druk om elke wedstrijd te moeten winnen. Bij de top is na een serie van 10 wedstrijden zonder verlies niet te accepteren als je dan wel renkever verliest. Bij de subtop mag dat wel. Die druk voelen spelers. (Ja de top verliest ook maar de zooi die zij dan over zich heen krijgen....)

Jansen doet het goed....maar niemand weet hoe lang dit duurt. Er zijn vele spelers met hoge pieken....maar een topper zakt niet meer te ver en komt er weer boven op. Hoeveel spitsen bij subtoppers hebben het niet een periode goed gedaan, en hoeveel daarvan zijn werkelijk zo goed gebleven als ze waren... Maw 15 milj klinkt leuk en kan....maar het zou ook zomaar 8 milj kunnen worden. En bij pech...nog veel minder!

7 juni 2016 om 07:41

druk is een onzin verhaal bij iedere club speel je met druk en alsof het verschil vd top met de subtop nog zo groot is

Hoeveel berichten op een dag kun je over een mogelijke transfer van Janssen posten zeg? Er is nooit een Nederlandse club die 15 miljoen gaat betalen, dus zal hij wel naar het buitenland gaan. Vraag me af of dat nu al een goede stap is, het zal bij niks verbazen als hij over een jaar ergens in Duitsland of Engeland op de bank aan het verpieteren is,

6 juni 2016 om 21:58

Inderdaad, ja hij is goed bezig, maar elke dag 10 berichten over hoe en wat... Zucht...

6 juni 2016 om 21:59

Dit bericht is zeker wel van toegevoegde waarde. In dit bericht wordt kenbaar gemaakt dat Janssen niet perse naar het buitenland wil gaan, maar dat hij het wel ziet als het meest logische scenario.

6 juni 2016 om 22:53

Hij is ook geen 15 miljoen waard. Denk eerlijk gezegd niet dat buitenlandse clubs, zomaar dat bedrag gaan betalen voor een speler van AZ. Het ligt er heel erg aan waar je speelt. Als hij bij Ajax speelde was dat bedrag meer realistisch geweest.

6 juni 2016 om 22:58

Nee precies spelers van Ajax en PSV zijn gewoon meer waard. En als je dan ziet dat een Wijnaldum ook voor ik geloof iets meer dan 15 miljoen wordt verkocht, vraag ik me echt af of Janssen 15 miljoen gaat opleveren.

6 juni 2016 om 23:19

Je snapt toch wel dat AZ deze aanvaller niet weg wilt hebben? Dus vandaar die hoge vraagprijs van 15 miljoen euro. Het heeft niets te maken met wat hij daadwerkelijk waard zou zijn.

6 juni 2016 om 23:43

Wie bepaalt wat een speler waard is??

Fernando Torres die voor heel veel euro's van Liverpool naar Chelsea gaat, Andy Carrol voor heel veel geld van Newcastle naar Liverpool. Zo kan je nog wel even doorgaan met spelers opnoemen die veel meer gekost hebben dan de 15 miljoen die AZ vraagt.

En denk je nu werkelijk waar dat een scout kijkt naar welke club die speelt of dat een scout kijkt naar wat een speler op het veld brengt. Die penalty die Janssen tegen Engeland erin schoot, feilloos, hard en zuiver op een volgepakt Wembley, dan heb je ballen, dan heb je lef....dan laat je je niet van de wijs brengen op zo een moment. Dat is iets waar scouts eerder naar kijken dan dat ze kijken naar speelt die knaap bij Ajax, Feyenoord, PSV of Az??

6 juni 2016 om 23:48

Daar kijken ze wel degelijk naar. Een spits die van AZ komt wordt op de markt toch minder serieus genomen dan een spits die bij een topclub speelt in Nederland.

Dat jij denkt dat scouts een speler beoordelen op het binnen schieten van een penalty, zegt al genoeg haha.

7 juni 2016 om 00:52

@frgiooo
Je hebt toch niet werkelijk de illusie dat er ook maar een club in Nederland is die werkelijk serieus genomen wordt door de grote landen? Ajax en PSV zijn de twee grote clubs en op de uitschieter van PSV na van het afgelopen jaar presteren die twee clubs helemaal niets in Europa. Janssen is niet het soort speler waar ik warm voor loop maar ik heb middelmatige spelers genoeg voor vergelijkbare en grotere bedragen zien vertrekken. Het zou mij helemaal niets verbazen wanneer Az gewoon 15 miljoen voor hem vangt.

Het is geen speler waar de klasse vanaf druipt maar hij is veelzijdig en hij heeft een fantastische wedstrijdinstelling. Dat maakt hem tot een speler die voor veel clubs heel aantrekkelijk is. Naar mijn mening zou het ook beter zijn om nog een jaar of twee bij een van de twee topclubs te gaan spelen maar die gaan nooit betalen wat Az voor hem vraagt.

7 juni 2016 om 11:12

@frgiooo

Je leest volgens mij de helft van de post. De wijze waarop hij als debutant op een volgepakt Wembley die penalty feilloos inschiet is een teken van vertrouwen dat je lef hebt. Daar verwijs ik naar, het karakter van een speler. Noem mij een willekeurige speler die op die leeftijd als debutant in het nationale elftal op een volgepakt Wembley op die wijze een penalty tegen de touwen ramde?

Een speler wordt niet alleen beoordeeld op basis van zijn voetbal capaciteiten maar ook hoe die als persoon in mekaar steekt. Een Van der Borre een Joey Barton maar ook een Memphis Dempay allemaal goede voetballers maar qua karakter niet helemaal 100% redden het uiteindelijk niet aan de top.

Maar goed voor een Feyenoord supporter misschien ook niet helemaal voor te stellen want jullie hebben de afgelopen seizoenen amper opzienbarende transfers gehad op Clasie en Pelle na.

7 juni 2016 om 12:46

@frgiooo
Altidore ging voor dik 10 miljoen weg, met een korter contract dan Janssen. Vorig jaar Aron Johansson nog voor 7 a 8 miljoen met nog maar een 1 jarig contract. De tijd dat AZ spelers voor een prikkie wegdeed, is echt geweest.

Janssen is een aardige speler, maar hij laat het pas net een half jaar zien. Het is nog moeilijk te zeggen wat zijn niveau is. Het beste zou natuurlijk zijn als hij bij AZ blijft

6 juni 2016 om 21:58

Daar hebben we er weer een, iemand die alleen naar doelpunten kijkt en denkt dat Janssen nog maar een half jaar goed speelt. Als je het een beetje gevolgd hebt weet je dat Janssen vanaf wedstrijd één veel indruk maakte.

6 juni 2016 om 22:08

Ik geef mijn mening aan de hand van wat ik ziet. Jij kan daar anders over denken. Ik vind dat hij voor de winterstop niet heel geweldig speelde (in de wedstrijden die ik van AZ had gezien) Al zal het natuurlijk wel te maken hebben met dat AZ voor de winterstop een periode voor geen meter draaide.

Echter is het een feit dat hij veel beter speelt na de winterstop. We moeten ook niet vergeten dat hij het jaar daarvoor nog bij Almere City speelde. Voor zijn ontwikkeling zou het beste zijn als hij een jaar nog bij AZ zou spelen.

6 juni 2016 om 22:25

@asroma8

En dan nog is hij nog maar een jaar bezig. Ik vind dat men hem te veel hypet na 1 goed seizoen. Ik snap niet dat men nú al vindt dat hij naar het buitenland moet gaan/ kan. Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben onder de indruk van hem en ook ik zag hem al goed spelen vóórdat zijn doelpuntenproductie door het dak schoot. Maar het blijft maar een jaar. Ook ik ben van mening dat hij beter nog bij AZ kan blijven. Hij is niet uitgeleerd in Nederland. Dat kan niet na 1 seizoen. Ik wil zien hoe hij zich staande houdt nu hij een grote meneer is bij AZ, men meer op hem let en meer doet om hem af te stoppen en of hij AZ op sleeptouw kan nemen in Europa (zo goed als hij was, lukte hem dat afgelopen seizoen logischerwijs niet). Als hij dan nog zo'n niveau kan behouden, dan kan hij best gaan. Maar nu zou het gewoon pure opportunisme zijn.

Ik hoop dat hij z'n hoofd erbij weet te houden...

Ajax bied gewoon 10miljoen + Van Rijn...

6 juni 2016 om 22:07

Een Nederlandse jongen, jong, veelzijdig, spits van Oranje nu en in de toekomst. Ik zou ook echt zeggen doen. Ajax heeft inderdaad voldoende spelers om in te ruilen of nog 2-3 miljoen voor de vangen, er vanuitgaande dat Milik ook voor 10 miljoen verkocht wordt.

6 juni 2016 om 22:18

Milik gaat echt niet voor tien mln weg, sterker nog ik weet wel zeker dat hij meer gaat opleveren dan Janssen.

15 miljoen voor een speler die eigenlijk pas de 2de seizoenshelft begon te presteren. Ik vind het zelfs nu nog teveel geld voor Janssen. Maher deed het ook een jaar leuk. Maar kijk wat daar nog van over is. Janssen doet het vooralsnog goed. Maar om gelijk 15 miljoen voor hem te vragen. Vind ik wat veel van het goede.

6 juni 2016 om 22:17

Een club als Ajax had direct 30 miljoen kunnen vangen voor zo een speler. Die 15 miljoen is wat dat betreft nog een schijntje.. en als je Janssen eens live hebt gezien, zie je dat hij veel meer waard is.

7 juni 2016 om 14:44

Of ik hem live zie of op tv. Zoveel maakt het niet uit. Het feit is en blijft dat hij slechts 7 maanden top aan het presteren is. Waardoor het moeilijk te zeggen is of hij echt een goeie vorm periode heeft. Of dat hij werkelijk zo goed is.

Het gaat allemaal lekker snel bij die jongen. Kan zomaar zijn dat ie na twee jaar a la De Jong terugkeert in Nederland, en dan betaalbaar is. Al hoop ik wel dat we weer een topspits kunnen begroeten, we hebben het echt nodig

Zou het enorm zonde vinden als Jansen nu al naar het buitenland gaat. Is eigenlijk het enige grote talent voor oranje in de spits, en ik wil niet dat hij nu al zijn carrière weggooit. Want de kans dat hij op de bank gaat verpieteren is altijd aanwezig.

Het beste zou zijn voor hem om nog 2 jaar topscorer te worden in het shirt van Ajax of psv, maar die gaan natuurlijk niet voldoen aan deze belachelijke vraagprijs.

Ik duim voor Janssen dat hij de juiste beslissing maakt en overal goed kan aarden, want dan kan het een hele leuke voetballer gaan worden. Hij heeft de mentaliteit zeker, dus ik denk ook dat hij niet zomaar tegen een doelpunten droogte aan gaat lopen mits hij genoeg minuten krijgt. Persoonlijk zou ik niet naar het buitenland gaan en nog een jaar bewijzen dat je er 20+ in kan leggen en je interlands goed meepakken.

Belachelijk is de vraagprijs niet. Ajax vraagt toch ook 25 miljoen voor Millik (wat ik overigens wel volstrekt belachelijk vindt aangezien het geen vaste basisspeler of topscorer is en kwalitatief gewoon minder dan Janssen)?

Mocht Millik voor 10-12 miljoen verkocht worden (wat ik al veel vind) dan zou ik dat bedrag gewoon rechtstreeks overmaken naar AZ. Eventueel de prijs nog wat drukken met een ruildeal, maar daar staan spelers zelden voor open (willen niet ingeruild worden voor een betere naam, iets met aangetast ego).

15 Miljoen voor een speler die net een half seizoen op niveau speelt slaat natuurlijk nergens op. De kans dat Janssen een dip krijgt is natuurlijk reeel. Als je dan in een topcompetitie speelt zit je zo op de bank of tribune. Voor Janssen is het beter om nog een jaar of misschien wel 2 de grote meneer te zijn nu komt hij overal bijna binnen als mr nono. Geen EK paar doelpunten in oefenwedstrijden en topscoorder in de eredivisie,wat de laatste jaren zeker geen garantie voor succes is geweest in het buitenland.

PSV zal met het huidige bestuur (gerbrands en Brands) nooit meer dan 10 miljoen neertellen voor een speler. Brands is vindingrijk genoeg om uitstekende spelers te halen voor stukken lagere bedragen. Daarnaast zal Janssen ook een salaris van Ruim boven het miljoen eisen. PSV zal slechts in zeer zeldzame gevallen een salaris van boven het miljoen betalen.

Feyenoord kan zowel de transfersom als een dergelijk salaris niet betalen. Daarnaast is de overstap van AZ naar Feyenoord nauwelijks een stap vooruit te noemen.

Ajax kan met gemak zo'n transfersom betalen Bovendien heeft Ajax itt Feyenoord en PSV geen salary cap. Een salaris van 1,5-2 miljoen bruto per jaar is dus realistisch. In alle redelijkheid is Ajax dan ook de enige club in Nederland waarvan het reëel is dat ze Janssen proberen binnen te halen.
Ik kan me ook goed voorstellen dat Bosz het aantrekken van een topspits heeft geëist bij de contractbesprekingen. Overmars kan dus flink de portemonnee trekken.

6 juni 2016 om 22:34

Ajax heeft juist een salarisplafond dus je verhaal gaat niet op. En ik denk dat je netto bedoelt ipv bruto. 1,5 bruto is namelijk nog lang geen miljoen netto.

Mooi bij az laten zitten, hij presteert net een paar maand iets en nu al menen dat hij van alles kan eisen dit word waarschijnlijk weer een speler waar je over een jaar niks over weer hoort

vincent janssen scoort een paar goals voor oranje en voelt zich de nieuwe v nistelrooy. Wat een lachertje, voor geen goud gaat psv meer dan 5 miljoen betalen voor zo'n speler. Zwaar overschat, als ik hem was zal ik een transfer maken. Kan die nog even cashen

Jansen te duur en geen garantie voor succes. Nicolai Jørgensen Fc Kopenhagen geweldige speler met een hoop ervaring een zeker een garantie op goal kost max 6 miljoen. Alleen lijkt hij op weg naar de Bundesliga. Gewoon alles op Huntelaar zetten en dan de rest laten doorstromen. Als Milik blijft moeten we sireus gaan nadenken over een 4-4-2 systeem

15 miljoen is een veel te grote gok voor iemand die pas een half seizoen goed presteert. We kunnen beter gewoon milik behouden

15 miljoen is een veel te grote gok voor iemand die pas een half seizoen goed presteert. We kunnen beter gewoon milik behouden

In iedergeval niet doen.
1. Huntelaar voor een prikkie ophalen en 20 goals kopen. Of Janssen voor 15 mil wat een risico is?
2. PSV geld het zelfde want als de jong weg gaat heb je voor minder een betere spits
3. Feyenoord kan het niet betalen

7 juni 2016 om 07:46

huntelaar of janssen nou ik wist het wel janssen natuurlijk huntelaar is op en janssen staat aan het begin en schiet er ook minimaal 20 in

Speelt leuk en stond ook in oranje paar keer op de goede plek, maar lijkt me toch zo n speler die een keer een jaar heeft waarin alles meezat, zoals een vleminckx of Bulyikin bijv. Al kan Janssen door zijn leeftijd nog wel groeien natuurlijk, maar vergelijken met een van Nisltelrooy is gewoon belachelijk die was echt 3 klasses beter dan Janssen ooit zal worden

Ik zou als PSV of Ajax zijnde de gok wagen en die 15 miljoen neerleggen. Ik geloof wel in deze jongen!

Als Ajax slim is bieden ze Serero en Van Rhijn aan plus ca. 10 miljoen. Dat is toch een aardige deal dacht ik zo.

Als Feyenoord creatief is kunnen ze Jansen wel betalen. Als je minimaal een 3 jaar contract aanbied en verkoop rechten en CL overwinst aanbied aan de financier(s) ipv terugbetalen met rente. Kan je vast wel een financier vinden die het potentiele rendement ziet. Moet je alleen het salaris ophoesten.

7 juni 2016 om 12:40

Met alle respect, Janssen wil hogerop. Dat gaat dus echt geen Feyenoord worden, en die kunnen/willen echt geen 15 miljoen betalen. Enige club die nog iets van kans maakt zou PSV zijn ivm CL voetbal en een verkoop van De Jong. Maar ook dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Goede spelers zijn tegenwoordig niet meer zoals voor een schijntje te kopen in de Nederland voor PSV en Ajax zoals in de jaren in 90. In dat opzicht vind ik dat de andere Nederlands clubs het goed doet om de hoofdprijs ervoor durven te vragen. Dat voorbeeld zal Ajax en PSV ook moeten volgen bij verkoop van hun goede spelers aan buitenlandse club . Zo behoud je je goede spelers en kan je Europees nog meedoen.
Mocht Jansen naar het buitenland gaan dan hoop ik voor hem dat hij bij een club die goed draait, waar hij aan het spelen toekomt en waar hij het vertrouwen krijgt van de trainer,

Slechte zaak van zijn zaakwaarnemer! Die had meer moeten inzetten op wat de beste stappen voor Jansen zouden moeten zijn. Bij een Ajax zou hij zich prima kunnen ontwikkelen om wellicht daarna echt een topper te worden dankzij ervaring etc. Zijn zaakwaarnemer had hem voor een gelimiteerde transfersom moeten laten vastleggen. Sowieso max 8 ofzo. Hij was geloof ik voor slechts € 400.000 gehaald, dus dat moest wel lukken.

Nu denk ik eerlijk gezegd niet Dat AZ een bod van 10 miljoen euro af gaat slaan. We zullen het vast meemaken, tenzij een buitenlandse club Ajax voor is.

7 juni 2016 om 12:37

Hahaha Janssen kwam voor twee rolletjes drop vorig jaar dolgraag naar Alkmaar, denk jij dat die zaakwaarnemer ook maar iets te eisen had? AZ werk alleen om grote vissen binnen te halen bij hoge uitzondering met gelimiteerde transfersommen. Gudelj was er zo een, maar daar gaan ze echt geen gewoonte van maken.

Altidore ging voor dik 10 miljoen weg met een korter contract. Er is reeds 12 geboden door een Rusische club. Geloof me AZ gaat voor Janssen de hoofdprijs vragen en ook vangen. Nederlandse clubs acht ik sowieso kansloos en dat zal AZ ook wel bevallen. Meer geld en je speelt niet meer tegen hem.

Het is natuurlijk AZ z'n goed recht om te vragen wat ze willen. Tuurlijk willen zij een klapper maken, en gelijk hebben ze. Als PSV zijnde zou het natuurlijk financieel onverantwoord zijn om zo veel geld uit te geven aan slechts een speler die zich bovendien slechts een seizoenshelft pas echt bewezen heeft.

Wat een onzin van die Huiberts. Janssen zat toevallig vanochtend met mij in het vliegtuig richting Londen samen met Louis Laros en nog een andere kerel. Ben benieuwd voor welke club het is!

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren