Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Jordi Alba kijkt naar Madrileen: ‘Ik zou hem er graag bij hebben’

Laatste update:

De EK-selectie van Vicente del Bosque bij Spanje telt één speler die nog op nul interlands staat. Lucas Vázquez vormt samen met Sergio Ramos de afvaardiging van Real Madrid en hoopt dat de bondscoach hem gedurende het EK in Frankrijk laat debuteren. Jordi Alba heeft er alle geloof in dat de 24-jarige Vázquez iets kan betekenen voor Spanje.

/

“Los van zijn algemene kwaliteiten en zijn snelheid springt Lucas’ aanvallende en verdedigende werk er echt uit. Hij zou bij ieder team een belangrijke speler zijn, denk ik. Hij kan een wedstrijd altijd openbreken, als basisspeler of als invaller. Ik zou hem graag in mijn team hebben, hoor”, zegt Jordi Alba complimenteus richting de aanvaller.

De back van Barcelona zegt benieuwd te zijn hoe het EK 2016 verloopt voor Spanje. “We moeten ons boven alles richten op de duels met Kroatië, Turkije en Tsjechië. In mijn ogen hebben wij echt de zwaarste groep op het EK. Maar hopelijk komen we erdoorheen.”

Lucas Vázquez zal tijdens het EK zijn interlanddebuut maken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Leuke speler voor op de bank bij zowel Real als Spanje maar geen echte topper. Jese is beter.

6 juni 2016 om 13:46

Wat een poule zeg. Dat wordt lastig voor Spanje

6 juni 2016 om 13:55

Sarcasme neem ik aan? Walsen ze dik overheen..

6 juni 2016 om 13:55

Zat ook al te kijken. Imo de sterkste groep op het EK. Ik denk toch dat Kroatië en Spanje gewoon doorgaan. En Vasques verdiend zeker weten zijn debuut!

6 juni 2016 om 15:23

Wat is dit toch met de mensen die hier reageren? Die 'kleine landen' zijn helemaal niet zo klein meer kwa voetbal hoor! Spanje gaat het zeker lastig krijgen in deze poule! Denk dat Kroatie en Spanje doorgaan maar hoop op Turkije omdat ik die gewoon een succesvolle campagne gun.

Het is een schande dat een bankzitter van Real de voorkeur krijgt boven mannen als Cazorla, Mata en Isco. Het lijkt wel alsof Del Bosque de makkelijke uitweg kiest door iemand te selecteren zonder enkele verwachting op het gebied van speeltijd of niveau. Want tja, Lucas Vazquez mag blij zijn dat ie mee is, dus elke speelminuut is leuk meegenomen.

6 juni 2016 om 13:48

want isco is geen bankzitter bij real? cazorla is niet geblesseerd geweest? mata heeft een geweldig jaar achter de rug?

6 juni 2016 om 13:53

Qua ervaring zou ik altijd voor Mata of Cazorla kiezen. Deze mannen weet wat het is om te presteren op een internationaal toernooi. Verder is Isco inderdaad ook een bankzitter maar qua potentie overstijgt hij Vazquez by far.

Verder waren dit gewoon voorbeelden, waarmee ik wilde aangeven dat ik meer argumenten tegen de selectie van Vazquez kan aandragen dan voor.

6 juni 2016 om 14:11

Del Bosque heeft voor ervaring gekozen op het WK in Brazilie. We weten allemaal hoe dat afliep.

6 juni 2016 om 14:47

Je onderschat Vasquets echt

6 juni 2016 om 13:51

Vasquez speelt op een hele andere positie en het zal je verbazen hoeveel hij gespeeld heeft dit seizoen

6 juni 2016 om 13:51

Vazquez is samen met Navas (niet fantastisch) en Pedro(matig jaar) de enige echte vleugelaanvaller van Spanje

6 juni 2016 om 13:59

Klopt, al kan Nolito in nood ook op rechts spelen. Maar ik vind Vazquez een aardig goede vleugelaanvaller, heeft veel snelheid, werklust en een rappe actie in huis.

7 juni 2016 om 19:06

En Deniz Suarez, Tello, Castillejo, Muniain kunnen daar ook spelen. Ik zou Deniz Suarez ook zeker wel een kans hebben gegeven.

6 juni 2016 om 13:54

Andere types, andere posities, Spanje heeft genoeg creatieve middenvelders en te weinig flankaanvallers met een actie.

Cazorla heeft trouwens door een blessure slechts 1 match gespeeld in 2016, dusja... Mata is gewoon niet goed genoeg. Isco is trouwens ook 'een bankzitter van Real'

6 juni 2016 om 13:56

Je hebt niet gekeken naar Real dit seizoen, dat is duidelijk.

6 juni 2016 om 14:00

En dan ook nog zeggen dat Cazorla beter mee kan van. Een geweldige speler, maar zo goed als het hele jaar geblesseerd geweest.

6 juni 2016 om 14:09

Ja, die alternatieven slaan helemaal nergens op inderdaad. Isco heeft minder laten zien dan Lucas. Cazorla heeft 1 wedstrijd gespeeld dit jaar, en Mata was ook niet geweldig. Verder zijn het alle 3 andere spelers dan Lucas.

6 juni 2016 om 14:11

Daarbij is Lucas op het moment ook gewoon de beste flankspeler van Spanje. Legt een enorme dosis arbeid in zijn spel, en beschikt ook gewoon over een prima techniek en snelheid.

6 juni 2016 om 14:15

Niet gekeken naar Real? Onder het genot van het commentaar van Sierd de Vos heb ik zeker 20 wedstrijden gezien. Het is een leuke aanvaller met een actie, maar is dat tegenwoordig al voldoende voor een selectie bij La Roja? Hem selecteren op het feit 'dat hij de enige buitenspeler is naast Pedro en Navas' is toch een drogreden.

Ik ken zo ook nog wel een paar leuke buitenspelers voor Oranje met 'een leuke actie en snelheid'. Denk aan Guus Hupperts, Bila Basacihuppelepup of Slagveer.

6 juni 2016 om 14:25

Ah ja Sierd heeft zijn mening over sommige spelers al snel klaar staan. Soms terecht en soms is het ook onzin. Lucas valt in die laatste categorie. Snelheid en arbeid is iets wat de spelers van Spanje in Brazilie mistten en opbrak. Het getik op het middenveld was dermate traag dat de verdediging van de tegenstander niet kon worden open gebroken. Lucas is iemand met het spel kan open breken met een actie. Die jongen wordt sowieso een hit bij Spanje.

6 juni 2016 om 15:15

Hoezo is dat een drogreden? Een ploeg heeft vrijwel altijd vleugelspelers nodig, zo ook Spanje met hun speelstijl. Dan ga je toch geen Cazorla of Mata oproepen als je een echte vleugelspeler die ook nog eens daadwerkelijk toegevoegde waarde heeft (in tegenstelling tot je waardeloze vergelijking met die Nederlandse spelers) in Vasquez?

6 juni 2016 om 17:27

Dat hij de een van de 3 enige goede flankaanvallers is is volgens jou een drogreden? lol? In voetbal speelt men meestal met 2 flankaanvallers he? Dus is het slim om er 3 of meer in je selectie van 23 mee te nemen naar een groot tornooi. Jij zou een prima bondscoach zijn denk ik zo, gewoon de 23 grootste namen meenemen en niet op profiel selecteren. Zet jezelf niet zo voor lul joh, Cazorla heeft al 6 maanden niet gevoetbald, Mata was de helft van de tijd bankzitter bij United en doet het al 2 seizoenen minder en Isco heeft minder gespeeld onder Zidane dan Vazquez. Misschien een beetje meer volgen?

6 juni 2016 om 23:15

Man man man daar heb je weer zo'n madrista... Zet die witte real bril is af man en hou 't ff netjes. Iedereen weet dat Jese veel beter is als Vazquez en dat je meer aan Isco op de flank hebt als Vazquez. Kom op man.

7 juni 2016 om 13:19

Iedereen weet dat Vazquez beter is dan Jesé? Hier heb je weer zo iemand die teveel met namen en Fifa bezig is... Nee Jesé was dit seizoen niet beter dan Vazquez en nee Isco heeft het op de vleugel niet beter gedaan dan Vazquez dit seizoen. (ondanks dat beide meer talent hebben) Misschien eens wat meer Real Madrid volgen voor je oordeelt over de spelers. Je bent sws niet erg bij de pinken of wel? Voor zover ik weet zitten ook Isco en jese bij Real Madrid of niet? Waarom zou ik dan subjectief zijn als Real Madrid aanhanger? Ik ben persoonlijk ook nog eens heel toevallig meer gecharmeerd van zowel Isco als Jese dan van Vazquez... Maar nee, Jese heeft het dit seizoen niet erg goed gedaan en is meer een aanvaller dan een flankspeler en zoals hierboven al meerdere malen vermeld is: types als Isco zitten er al genoeg in de selectie. Types als Vazquez niet. isco kan ook prima uit de voeten op de flank, net als die soortgelijke spelers die al in de selectie zitten. Of je meer hebt aan Isco op de flank dan aan Vazquez betwijfel ik, uiteindelijk het hangt af van het systeem dat je wel hanteren. Maar al bij al was dit de enige juiste keuze, en heeft Del Bosque slim geselecteerd. Als je dat niet snapt zou ik het gewoon nu opgeven ipv je hoofd erover te blijven breken.

Als je daar geen genoegen mee wil nemen wil ik je er even op wijzen dat Vazquez onder Zidane een stuk meer heeft gespeeld dan zowel Jese als Isco en dat ie dat meer dan behoorlijk heeft gedaan

6 juni 2016 om 14:39

Want Cazorla, Mata en Isco zijn pure flankspelers? Daar heb je er simpelweg gewoon minimaal twee van nodig.

Wat een harde werker is lucas zeg. Aanvallend én verdedigend. Werkt hard voor zijn plaats bij real.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren