Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Hanegem kraakt foute keuze Feyenoord: 'Het is te triest voor woorden'

Laatste update:

AZ lijkt flink te gaan verdienen aan Vincent Janssen, die vorig jaar voor 400.000 euro werd overgenomen van Almere City en in zijn eerste seizoen direct topscorer van de Eredivisie werd. Janssen is uitgegroeid tot international van Oranje en zou in de zomer graag een mooie transfer willen maken. Er wordt gesproken over een transfersom van meer dan tien miljoen euro.

/

Willem van Hanegem begrijpt er niets van: “Feyenoord vond Janssen niet goed genoeg”, schrijft hij in zijn column in het Algemeen Dagblad. “Ze zeggen dat ze keuzes moesten maken. Dat begrijp ik wel, maar maak dan eens de goede keuze. AZ vangt misschien wel twaalf tot vijftien miljoen euro voor Janssen. Goed hoor, Feyenoord. Dank je de koekoek. Het is te triest voor woorden.”

De 21-jarige Janssen vertrok na zijn vertrek bij Feyenoord naar Almere, kende twee goede jaren in de Jupiler League en maakte er afgelopen seizoen 27 in de Eredivisie. Van Hanegem vreest dat Feyenoord met Oussama Idrissi van FC Groningen een ongeveer zelfde fout heeft gemaakt: “Hij komt ook bij Feyenoord vandaan en zou volgens mij makkelijk bij een club uit de top drie kunnen voetballen”, aldus de Kromme.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een onzin dit zeg. Ik hoor Ajax fans ook zeggen: waarom niet bij Almere opgepikt? Als we dat deden was iedereen in rep en roer omdat we een spits van de Juup hadden gehaald. Feyenoord heeft een foutje gemaakt, ACHTERAF gezien ja.

6 juni 2016 om 07:18

Het verschil is, dat hij bij Feyenoord zat

6 juni 2016 om 07:22

Aan de andere heeft Willem wel gelijk. Op een gegeven moment werd er niet meer naar de jeugd gekeken en kregen spelers als Te Vrede en Kazim de voorkeur. Ook kregen deze spelers veel meer salaris dan de spelers die er echt stonden, denk daarbij aan spelers zoals Mattijssen, Boulahrouz en Kazim. Terwijl de jonge spelers nauwelijks een kans krijgen daarop afgerekend worden. Ik ben bang zolang Gudde en van Geel er zitten, dat dit nog even voort zal duren...

6 juni 2016 om 07:37

Zelfs Jan Boskamp een echte voetbalfanaat met goede kijk op talent zei dat in t kampioenselftal van Janssen hij zelf veruit de minste was. Vervolgens bij Almere vond Boskamp hem nog steeds niet Feyenoord waardig.
Hij heeft zich bij AZ gewoon ongelofelijk goed ontwikkeld. Ik denk dat AZ zelf ook niet verwacht had dat het zo zou uitpakken

6 juni 2016 om 07:43

Hij was niet veruit de minste, hij was dat jaar lang geblesseerd als ik me niet vergis. In de kampioenswedstrijd scoorde hij er bijvoorbeeld wel weer drie.

6 juni 2016 om 07:45

Kwam tevreden ook niet uit de jeugd? Dacht van wel.

6 juni 2016 om 07:46

Precies dat is het ook en niks anders. Snap ome willem niet. Tig spelers worden door clubs van de hand gedaan omdat ze op dat moment in hun carriere laten zien dat ze het 1e niet gaan halen. En degene die het wel halen kan je op voorhand niet zeggen. Als hij zo speelde zoals nu zouden ze hem nooooit wegdoen! Dat is toch logisch Willem? Achteraf pfffff kom op zeg...Hé

6 juni 2016 om 07:51

AFC en AZ en daarna naar Excelsior en Feyenoord..

6 juni 2016 om 07:59

Hij moest toen wel concureren met Achabar, wat destijds 1 van de grootste talenten van Europa was. Dat je dan voor hem kiest is niet zo gek. Achteraf kan het anders uitpakken. Zo heb je altijd spelers die je wegdoet en later het alsnog goed gaan doen. Ik vind de reactie van Willem weer veel te emotioneel. Had verwacht dat hij zoiets wel zou weten

6 juni 2016 om 08:02

Brian? 😉

6 juni 2016 om 08:40

@Feyepool

Dit was ver voor Kazim, daarbij heeft Janssen gezegd dat het vertrek bij Feyenoord ervoor gezorgd heeft voor een omslagpunt betreft zijn mentaliteit..

Ieder jaar kloppen er nieuwe talenten aan de deur echter is slechts zo'n 1 procent goed genoeg (als het niet minder is).

6 juni 2016 om 13:01

Wat een onzin zeg. Er zijn nu eenmaal spelers die wat later tot bloei komen. Bij Feyenoord roepen er nu veel mensen de club heeft liggen slapen, maar hij was in de jeugd helemaal niet zo'n geweldenaar dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Achahbar. Janssen doet twee stappen achteruit en zie daar hij gaat wel presteren. Bij AZ krijgt hij de tijd en ruimte om zich verder te ontwikkelen. Voor de winterstop was hij af en toe nog wat onbesuisd, maar daarna vloog werkelijk waar alles in het net. Dat beetje geluk moet je hebben, maar het is alles behalve een fout van Feyenoord. Hoeveel spelers hebben ze al laten gaan die het echt niet hebben gered? Dat zijn er voldoende. Had Janssen bij Feyenoord gehouden en hij had niet eens bij de selectie gezeten.

6 juni 2016 om 09:59

willempie haalt hier 2 doingen doorelkaar:
1. ik heb veel wedstrijden in de jeugd van feyenoord gezien de laatste jaren, waaronder wedstrijden van vinnie janssen. jongens geloof mij als ik zeg dat hij het niveau gewoon niet aankon. Hij speelde vaak in de A2 en verloor zelfs daar de concurrentie vaak van Reda Boulfalfal. Was gewoon een redelijk beperkte spits die ook nog niet het tor instinct had van nu. Totaal niet geschikt voor Feyenoord 1 in tegenstelling tot de grote talenten van toen Kongolo, Vilhena en Achahbar die door heel europa werden gevolgd.
2. Feyenoord heeft (vooral na vertrek brard) gekozen voor aankopen uit de subtop waar ze ook hadden kunnen kiezen voor eigen jeugd. Ik vind Nieuwkoop niet minder dan Gustaffsson, ik vind Idrissi niet minder dan Bilal Basacikoglu. Er kwam echter wat geld vrij en Feyenoord koos ervoor om dat uit te geven. Terwijl je met een jeugdopleiding als Varkenoord de regel altijd moet zijn: eerst eigen jeugd en dan pas als er niks is een aankoop.
Bovenstaande dingen haalt Willem volgens mij een beetje doorelkaar...

6 juni 2016 om 10:22

Zeker onzin.
Het moment bij Feyenoord was hij niet goed genoeg .
Dat heeft hij zelf aan gegeven,de fout lag natuurlijk bij hem zelf.
Makkelijk praten achteraf en dan de fout bij de club leggen.
Nu is iedereen vol lof over hem, daarvoor heb je niemand gehoord, echt Nederlands om zo te reageren.
Hopelijk dat hij dit door zet in een andere competitie, waar heel anders wordt gespeeld wens hem veel succes
en dat hij daar na een aantal wedstrijden geen goals maakt op de bank terecht komt

6 juni 2016 om 10:58

Hij was topscorer in de jeugd dus hij had sowieso een kans verdient, maar dat deed Feyenoord niet.

Zo makkelijk achteraf gepraat dit. Als je het dan zo goed wist Willem, had het dan gezegd op het daadwerkelijke moment, dan had Feyenoord er misschien nog iets aan. Zulke columns zijn echt gewoon vulling van een krant of internetpagina

6 juni 2016 om 08:39

Inderdaad, sommige spelers ontwikkelen zich gewoon later.

6 juni 2016 om 08:58

Inderdaad.. Willem heeft een tijdje geen aandacht gehad, dus opent hij zijn grote negatieve mond weer.
'Als' 'als' 'als', Feyenoord heeft Janssen weg gestuurd, maar wie zegt dat hij zich ook zo had ontwikkeld bij Feyenoord?
Willem kan zich beter richten op zijn DJ carrière, dan lacht hij teminste nog..

6 juni 2016 om 11:04

Ik luister liever naar zijn commentaar dan die van jouw... Het is gewoon waar dat Feyenoord heeft zitten slapen want Jansen was topscorer en kreeg niet eens een kans om mee te trainen. En Willem geeft nu toch ook aan met Idrisi dat Feyenoord een fout maakt... Alsof Feyenoord een speler behoudt wanneer Willem iets roept. Jij komt alleen maar met onlogische dingen en daarom alleen al zouden mensen liever Willem horen praten dan jij!

6 juni 2016 om 13:34

Als Willem commentaar moet leveren op elke speler die Feyenoord niet 'goed genoeg' vond in het verleden dan kan hij heel VZ vullen met commentaar.
Het gaat mij om het feit dat Willem altijd wat te klagen heeft over Feyenoord, terwijl we toch een goed seizoen hebben gedraaid.
En dat jij liever naar Willem luistert moet je zelf weten, ik geef alleen mijn mening.

6 juni 2016 om 13:36

En daarom zeg ik ook: 'als als als'.. Als wij Ronaldo hadden gekocht bij Sporting waren we nu ook stukken beter.. Met 'als' koop je niks.

Achteraf kijk je een koe in z'n kont, Willem!

6 juni 2016 om 11:05

Hij geeft het nu ook aan met Idrisi. Straks als die het goed doet zeg je weer hetzelfde...

6 juni 2016 om 11:35

Met Idrisi is het toch ook al achteraf?

Als van Hanegem nu toen die jongen naar Almere vertrok had gezegd dat hij de nummer 1 spits van Nederland zou worden dan had Feyenoord hem wellicht niet weggedaan. Maar ohw wacht.. Dat had van Hanegem ook niet gezien natuurlijk.

6 juni 2016 om 13:56

Met Idrisi is het ook niet achteraf want die heeft zich nog niet bewezen, maar van Hanegem geeft wel al aan dat ze daarmee een fout hebben gemaakt...

6 juni 2016 om 14:31

Net hoe je het wilt bekijken. Die jongen is immers al weg.. Hij had het in mijn ogen aan moeten geven voordat die jongen vertrok. Maar mocht die jongen over 3 jaar een superster blijken, dan had hij natuurlijk wel een beetje gelijk.

Je kan toch niet voorspellen hoe iemand zich ontwikkelt. Van nistelrooij is ook pas opgepikt voor veel geld bij heerenveen terwijl die daarvoor 30 km verderop speelde en goedkoop opgehaald kon worden. En ook daarvoor niet gescout is voor de eigen jeugdopleiding..

6 juni 2016 om 07:26

Dan kun je net zo goed je jeugdafdeling opdoeken. Natuurlijk kun je best voorspellen hoe iemand zich gaat ontwikkelen, maar soms zit men er naast. Dat kan een keer gebeuren, maar als dat vaker voorkomt moet je eens serieus kijken naar de trainers die je in de jeugd hebt rond lopen.

Makkelijk lullen achteraf.

Wat een gezanik achteraf. Hoe ontzettend veel jeugdspelers vallen er uiteindelijk in de A-junioren wel niet af? Nou, bad luck dat het dan eens een keer verkeerd uitpakt...

6 juni 2016 om 07:42

Maar was Janssen niet topscorer van de a jeugd toen Feyenoord hem wegstuurde? Correct me if i am wrong

6 juni 2016 om 10:11

Ik dacht het wel, maar dan nog. Feyenoord zat financieel niet heel ruim en had destijds ook Achahbar. Ze kozen voor Achahbar, niet onlogisch natuurlijk. Die heeft ontzettend veel goals gemaakt in de (nationale) jeugdelftallen.

Vervolgens maakt Janssen de stap die Achahbar niet weet te maken, de overbrugging naar de echte profs.

Wat WvH doet is achteraf zeiken. Ieder jaar verlaten er veel jeugdspelers de club omdat ze niet goed worden geacht. Nou, nu zit Feyenoord een keer mis en maken ze de verkeerde keuzes..

Ik meen mij te herinneren dat Advocaat ook niet gecharmeerd was van van Nistelrooy die zat toen nog bij FC den Bosch en Heerenveen zag er wel wat in en een later moest PSV een vermogen betalen ja dat gebeurt nu eenmaal , en v Hanegem weet toch ook wel dat je niet alle jeugd spelers kunt houden en dat sommigen zich later ergens anders ontwikkelen zo makkelijk achteraf , Dit gebeurt ook bij Ajax en PSV hoor zie Huntelaar die zat ook in de jeugd bij PSV .

6 juni 2016 om 10:12

Daarom, hoeveel jeugdspelers vertrekken er wel niet bij Ajax/feyenoord en PSV vanuit de A-jeugd omdat ze niet goed worden geacht. Dan kan het gebeuren dat je een keer mis zit en een talent zich stormachtig ontwikkeld. Ik hoor van veel mensen dat Janssen in de jeugd helemaal niet zo goed was en dat de keuze voor Achahbar destijds logisch was. Dat Janssen zich stormachtig ontwikkeld vervolgens is pech voor Feyenoord.

Achteraf praten is erg makkelijk Willem. Als jij had van te voren had voorspeld dat hij bijna 30 doelpunten zou maken kon je dit wel stellen. Nu niet

Soms is een stap terug om er daarna 4 vooruit te zetten nodig bij sommige spelers, even alles op scherp stellen dat het hem niet wordt zoals het op dat moment gaat. Geven daardoor net die 5% extra wat net het verschil kan maken.

Niet iedereen is in de jeugd dat wat ze later worden dus deze woorden van Wim zijn weer erg emotioneel maar waarschijnlijk had hij dezelfde keuze gemaakt toendertijd. Gebeurt elke club, je kan helaas niet altijd de toekomst goed voorspellen.

Makkelijk om achteraf te zeggen wat ze hadden moeten doen. Op het moment dat Janssen vertrok zagen ze schijnbaar meer in Te Vrede en Achahbar. Dan doe je degene weg die op dat moment het minst voldoet. Dat Janssen zich zo zou ontwikkelen heeft niemand kunnen zien aankomen. Zelfs in de winterstop had niemand durven te beweren dat Feyenoord een gigantische fout had gemaakt door Janssen te laten vertrekken. Maar ja dan schiet ie er 21 in na de winterstop en dan weten we het allemaal zo goed te vertellen.

Het gebeurt, beetje makkelijk praten van Willem. Stel dat Feyenoord hem wel had gehouden, wie zegt dat hij dan 27 doelpunten had gemaakt? AZ heeft gewoon goed gescout en Van den Brom heeft goed gebruik van hem gemaakt. We zullen zien of het met Idrissi ook gebeurt. Ik denk persoonlijk van niet, net als Bilal destijds bij Heerenveen.

6 juni 2016 om 10:17

Heeft AZ goed gescout of heeft AZ een goedkoop gokje genomen? Als AZ goed gescout had hadden ze hem opgepikt voordat hij naar Almere ging.

6 juni 2016 om 10:41

Ik hou het goed gescout. Gokjes zijn vaak te zien door middel van één jarige contracten.

6 juni 2016 om 21:18

Of door een vrij goedkope speler vanuit de JL over te nemen.

Feyenoord maakt een hoop stomme beslissingen omtrent eigen jeugd, zie Vilhena, zie Boëtius, zie Achahbar, bijna De Vrij en Clasie, zie Schuurman, maar Janssen was geen fout.

Zijn ontwikkeling is een uitzondering wat niet te overzien valt. Soms gebeuren die dingen, een talent in wie je het niet ziet zitten die het licht ziet pas nadat hij bij je vertrekt. Net als Harry Kane en Arsenal, want hij zat bij Arsenal in de jeugd. Is pas na een omweg bij Tottenham terecht gekomen en zelfs daar duurde het heel lang totdat de knop omging en hij de spits werd die hij nu is. Gareth Bale is ook zo iemand. Het is soms niets meer dan een gekke samenloop van omstandigheden.

6 juni 2016 om 10:01

Dat valt reuze mee. Van al de jeugdspelers die jij noemt hebben de eerste drie (achahbar, jpb en vilhena) matig gepresteerd. Dus logisch dat ze niet een beter contract kregen. We missen ze ook niet.

Clasie en de Vrij hebben zich juist wel goed ontwikkeld hier en zijn voor miljoenen verkocht. Dat is het verschil.

Schuurman komt pas net kijken en zal snel doorbreken.

6 juni 2016 om 10:16

@frgiooo

Vergeet niet dat Feyenoord diep in de buidel moest tasten om Clasie langer te binden. Zijn gesprekken liepen ook niet soepel, net zoals de gesprekken met JPB en Vilhena.

Bij PSV verdiende Memphis Depay 500.000 toen hij een bankzitter was. PSV sprak waardering uit, gaf hem een vet contract en het leverde een geweldige transfer op.

Waarom beloond Feyenoord hun talenten niet? Waarom moeten deze het toen met een laag loon ten opzichte van andere selectiespelers?

Ik bedoel, Van der Heijden en Vejinovic komen naar Feyenoord. Hebben bij Feyenoord zelf nog niks gepresteerd en verdienen 600-800 duizend per jaar. Vilhena heeft 100(!) duels voor Feyenoord gespeeld, heeft de jeugdopleiding doorlopen, is kind van de club. Waarom wilt Feyenoord een speler als Vilhena dan niet belonen met een salaris? Terwijl een matige speler van buitenaf wel een vet salaris krijgt.

6 juni 2016 om 10:29

Achahbar heeft nooit een kans gekregen, Boëtius werd aan de kant geschoven voor Manu en toen werden ze allebei verkocht en Vilhena moest Immers en Vejinovic voor zich dulden totdat Gio erachter kwam dat Vilhena toch wat beter was.

Betere begeleiding zorgt ervoor dat Achahbar nu basis is, Boëtius werd verkocht aan een ploeg uit een topcompetitie en Vilhena niet transfervrij vertrekt.

Clasie en De Vrij hebben zich niet dankzij Feyenoord ontwikkeld, die hadden wat geluk dat Feyenoord niet anders kon dan telkens met hun te spelen. De Vrij kreeg ook onnodig gezeik over een privé-trainer en werd bijna op RB gegooid en kreeg alleen maar kritiek omdat hij als aanvoerder niet het karakter had voor de band of zoiets stoms. Clasie zou op lengte alleen al weggestuurd zijn als Feyenoord niet zojuist uit een van de slechtste seizoenen aller tijden was gekomen.

Ik zou niet zeker ervan zijn dat Schuurman snel gaat doorbreken als ze met pijn en moeite hem pas laten debuteren in de laatste wedstrijd van het seizoen, waar hij zelf ook alles behalve tevreden over is.

Feyenoord maakt een hoop stomme beslissingen omtrent eigen jeugd. Niet dat dit het onderwerp van discussie is, het gaat immers over Vincent Janssen.

6 juni 2016 om 12:31

Boëtius werd pas na een behoorlijk aantal wedstrijden gepasseerd door Manu. Dat was toen ook helemaal niet vreemd aangezien Boëtius matig tot slecht speede en Manu vaak beslissend was in zijn invalbeurten. Die beslissing was niet meer dan logisch op dat moment.

Overigens zag ik ze het liefst beide in het veld staan, zoals tegen PSV de tweede helft het geval was.

6 juni 2016 om 20:27

Leuk dat ze alle drie van Varkenoord komen, maar ze komen gewoon tekort.

Vilhena heeft echt bijzonder matig gepresteerd dit seizoen. Snap niet dat er in veel media beweert wordt dat hij een sterkhouder is geweest. Dan hebben die echt niet alle wedstrijden gekeken. Hij heeft zo'n matige balbehandeling, waardoor alles 10 seconde langer duurt.

Boetius is gewoon door een ander talent eruit gespeeld, en terecht. Nu bij basel hoor je ook niks meer van hem.

Achahbar komt gewoon tekort, heeft zat wedstrijden gespeeld. Zit bij PEC op zijn plek.

Sommige spelers zijn gewoon laatbloeiers. Kijk naar Vardy bij Leicester City. En kennelijk stonden de clubs ook niet voor Janssen in de rij toen hij weg mocht bij Feyenoord, anders was het niet Almere City geworden. Gewoon enorme pech voor Feyenoord.

Ja Willem jij zal wel anders geadviseerd hebben. Achteraf gezeur is weer lekker simpel!

Achteraf makkelijk zeggen, wie zegt dat die jongen net zo gegroeid was als hij bij Feyenoord was gebleven? Hij was dan vast geen eerste spits geweest en dus op de bank beland. Je hebt nu eenmaal als club zijnde dat als je op dat moment hem niet goed genoeg vindt dat hij in een andere omgeving helemaal tot bloei komt en je dan spijt hebt. Maar goed achteraf kan iedereen dat zeggen.

Wat een enorme open deur en wat makkelijk weer.
Typisch Willem.

Waarom zegt die zielige man dit soort dingen nou nooit eens vooraf?
Had een mooie stunt geweest als ie nu had kunnen zeggen "zie je? zei ik 3 jaar geleden al dat ie een goede spits voor Feyenoord kon worden en veel geld opleveren voor de club".
Dan zou ik nog respect kunnen opbrengen voor deze zeurkous.
Ik heb een hekel aan Feyenoord, maar dit is gewoon onredelijk. Hij houdt toch zoveel van die club? Help ze dan een beetje ipv ze telkens met wijsheid achteraf om de oren te slaan.

Djeeez, ben uitgerekend ik het voor feyenoord aan het opnemen ....

Feyenoord is i n goed gezelschap van Fc Groningen die vonden Janssen ook niet goed genoeg.

Dat heeft ontwikkeling, Willem. Dat een speler nu goed genoeg is voor Feyenoord wil niet zeggen dat hij vorig jaar bij Feyenoord Kramer en Kuyt uit de basis had gespeeld. Dan had de spits die overkwam van Almere City waarschijnlijk een jaar lang de bank warm gehouden. Bekijk het voor de verandering een keer van de positieve kant: Janssen heeft afgelopen seizoen een uitstekende ontwikkeling gemaakt en zou nu een topaankoop voor Feyenoord zijn. een koe in de kont kijken kunnen we allemaal.

Wat dit vooral weer aangeeft, is dat het een grote flauwekul is, dat op jonge leeftijd scouten. Clubs zijn als de dood dat ze het volgende talent missen en concurreren elkaar over de ruggen van ouders en kindreen de tent uit.

Maar hoe vaak is nou dat allergrootste talent van 9-16 jaar ook die geweldige speler van 21 die je in je team wil? Door al dat overdreven gejaag op talenten denk ik persoonlijk dat er meer over het hoofd wordt gezien, dan dat er voltreffers tussen zitten. Want als ik de meeste Feijenoord volgers hierboven moet geloven, was Jansen niks bijzonders (maar kon blijkbaar wel bij Feijenoord voetballen) en verloor hij steeds de concurrentie van hele grote talenten (zoals al die talenten waar niks van is geworden). Maar niks ten nadele van Feijenoord, dit is overal het geval. Hypen, hypen. Over lijken gaan om talenten te stelen. Zogenaamd de beste begeleiding bieden, maar intussen zowat alle grote clubs missen het moment dat het talent tot bloei komt. Want dat is vaak toch bij de mindere clubs, waar ze simpelweg aan spelen toekomen.en dan maakt het geen moer uit of dat de beste opleiding was, met de beste technologieen.. Nee, gewoon speelminuten en weerstand.

Achteraf is het wel makkelijk praten ja. Een verschil tussen Ajax en Feyenoord, zo lijkt het in ieder geval, is dat Ajax bijna altijd eerst spelers een tijdje verhuren voordat ze ze gelijk weg doen. Als Feyenoord Janssen nou eerst een seizoen aan Almere had verkocht was het nu misschien heel anders gelopen.

Wat ik nog somberder vind aan het stuk is niet dat Janssen veel heeft kunnen betekenen voor Feyenoord als spits, maar enkel zijn waarde van 12 miljoen wordt genoemd. Als nu ook al spelers bij subtoppers niet meer de stap naar Ajax of PSV kunnen maken omdat ze te duur zijn dan gaat het toch wel heel erg treurig worden.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren