Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Janssen is onhaalbaar voor andere Nederlandse clubs’

Laatste update:

Vincent Janssen schoot het afgelopen seizoen in de Eredivisie met scherp en kroonde zich uiteindelijk met 27 doelpunten tot topscorer van Nederland. Dit heeft de goalgetter van AZ vanzelfsprekend veel belangstelling uit binnen- en buitenland opgeleverd, al lijken de Alkmaarders zich er geen zorgen over te maken dat Janssen bij een concurrent aan de slag gaat.

/

“Met het jaar dat Vincent heeft gehad is hij in principe niet meer haalbaar voor een Nederlandse club. Er heeft ook nog geen enkele club uit Nederland naar hem geïnformeerd”, laat technisch directeur Max Huiberts weten aan Voetbal International. “Vincent aast ook op een avontuur in het buitenland. Tenminste, dat vertelde hij mij toen ik hem voor het laatst sprak. Er wordt heel veel naar hem geïnformeerd vanuit het buitenland. Er is echter nog niets dusdanig concreet dat een transfer aanstaande zou zijn. Als het al tot een transfer gaat komen.”

De 21-jarige spits is pas aan zijn eerste seizoen bezig in de Eredivisie: vorig jaar maakte hij zijn doelpunten nog voor Almere City FC, voordat AZ afgelopen zomer voor de deur stond. Janssen, die de jeugdopleiding van Feyenoord doorliep, moet ruim tien miljoen euro opleveren.

Denk je dat Vincent Janssen in de zomer vertrekt naar het buitenland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is niet haalbaar, maar is het verstandig om nu al naar het buitenland te gaan....

1 juni 2016 om 15:29

Dat is de wens van Az, maar 10 miljoen voor een speler uit de suptop van Nederland is wel redelijk veel, lees teveel. Een speler als Tadic leverde dat op in betere tijden. Buitenlandse topclubs komen niet naar az en suptop moet je niet doen doen in mijn ogen

1 juni 2016 om 15:40

Tadic was zelfs 13 miljoen. 10 Miljoen voor een goalscorende jonge spits is echt wel te doen. Had hij dit bij Ajax of PSV gepresteerd was hij zelfs 15 waard, makkelijk.

1 juni 2016 om 15:46

Tja, zeg nooit nooit. Ajax legde ooit ook 9 miljoen op tafel voor Huntelaar. Waarom gaan ze niet ver voor Janssen?

1 juni 2016 om 15:48

En voor Sinkgraven ook 9 miljoen. Ajax en PSV kunnen hem makkelijk betalen als ze willen, alleen zijn deze beiden voorzien van goede spitsen op het moment dus Janssen is helemaal niet in beeld.

1 juni 2016 om 16:12

Teveel? Altidore kostte ook 10..

1 juni 2016 om 16:17

1 jaar Eredivisie en hij moet 10 mil kosten.

1 juni 2016 om 17:07

1 jaar eredivisie waarvan pas een half jaar echt top. Tien miljoen is veel te veel. Janssen moet nog minimaal 1 jaar in de eredivisie voetballen maar als AZ 10 miljoen kan vangen voor Janssen gaat hij met strik de deur uit.

1 juni 2016 om 17:43

Ajax heeft 6,5 miljoen betaald voor Sinkgraven.

1 juni 2016 om 18:10

Omdat Janssen niet echt warm wordt van Ajax, zoals hij zelf ook al een paar keer heeft aangegeven. Zijn voorkeur geniet het buitenland

1 juni 2016 om 18:27

Het laatste bericht was toch dat hij wel openstond voor de top 2? Vind hem niet klaar voor t buitenland. Half jaar goedgespeeld, verder niets bijzonders.

1 juni 2016 om 20:12

jij leeft echt in een droomwereld alsof clubs zeggen we gaan alleen bij ajax psv en feyenoord kijken want de rest heeft niets.
hoe verklaar je dan al die buitenlandse interesse? bij clubs als az utrecht groningen en heerenveen.
en dan 10 miljoen teveel vinden en zonder blikken en blozen 20 miljoen vragen voor een beperkte spits als millik.

1 juni 2016 om 21:28

Is toch niet vreemd. AZ wil hem niet kwijt, hij is international en heeft nog een lang contract.

2 juni 2016 om 08:01

Ramonfcu, De clubs uit de grotere competitie kunnen dat inderdaad makkelijk betalen. Echter kunnen ze ook meer betalen en dat doen ze dan liever voor iemand voor iemand waarbij je iets meer zekerheid hebt dat hij het gaat maken. Er zijn niet zoveel spelers die van buiten de traditionele top 3 een succesvolle overstap maken naar een grotere competitie. Het voorbeeld wat je geeft is wel een mooie, want ik denk inderdaad dat Milik zo een bedrag waard is. Hij is de spits van Ajax en dat komt toch anders over dan de spits van AZ. Daar kan je van alles van vinden, maar zo werkt het wel.

2 juni 2016 om 09:00

@ajaxglobal, de spits van Ajax die in redelijk weinig minuten toch behoorlijk wat goals en assists gemaakt heeft. Dan ben je gewoon zoveel waard inderdaad.

1 juni 2016 om 15:31

Hij probeert te geforceerd die stappen te maken. Een overstap van Almere City naar AZ is wel een grote stap, maar hier kan hij nog falen. Hij is in Nederland, heeft steun van zijn familie, vrienden, etc. In het buitenland moet hij zien te redden en dus zijn hoofd boven water te houden, want daar moet je met een andere cultuur leren omgaan, minder steun, etc.

Hij is verdorie 21 en Janssen moet nu niet denken dat hij klaar is om een stap te maken naar de top 5 competities (frankrijk, Italië, Duitsland, Engeland en Spanje). Waarom zo snel stappen maken als je nog alle tijd hebt?

1 juni 2016 om 15:47

Als PSV en Ajax willen kunnen ze hem wel overnemen dus dat hij niet haalbaar zou zijn is onzin. Dat deze clubs zich nog niet gemeld hebben is volstrekt logisch, zolang Milik of de Jong nog niet zijn verkocht gaan die zich ook niet melden namelijk.

1 juni 2016 om 17:10

Als AZ wil kan het Milik ook betalen. Punt is alleen dat Milik niet naar AZ gaat en Janssen niet naar Ajax.

1 juni 2016 om 17:18

Alkmaar54

Dat lijkt me niet. Ik schat dat Ajax toch wel een bedrag van tegen de 15 miljoen verwacht. Dat kan AZ niet betalen.

1 juni 2016 om 17:41

@panerai ik denk dat Ajax nog wel een extra spits nodig heeft.
Echter denk ik dat Janssen geen Ajax spits is. Janssen werkt sleurt en maakt mooie goals. Is biet echt het diepe aanspeelpunt.
Ajax zoekt meestal een aanspeelpunt en de opkomende mannen kunnen dan scoren. Het mooie is wel sta je onder druk kan je Janssen gerust de bal geven is wel sterk aan de bal

1 juni 2016 om 20:13

precies 15 miljoen voor millik vragen en janssen en haller voor 10 miljoen te duur vinden terwijl beide beter zijn dan millik

1 juni 2016 om 15:54

Ik kan me nog een Zlatan herinneren. Een Kjh. Werd ook 9 voor betaald. Az wil dat liever niet, dat snap ik wel, maar dat is iets anders.

1 juni 2016 om 16:38

Laat hem maar lekker naar buitenland gaan en dan op de bank terecht komen. Dit is een belangrijke keuze in z'n carrière en naar tuurlijk ook om te spelen In oranje moet je wekelijks spelen en dat zie ik Janssen niet doen in het buitenland

2 juni 2016 om 01:24

Het licht er eerder aan welke club. Hopelijk is die niet door al die goals arrogant geworden om alleen maar te kiezen voor de beste club. Hopelijk maakt hij een keuze zoals bijv. Wijnaldum maakt. (en niet Depay)

Vincent Janssen is een prima spits voor de eredivisie, maar gaat het net zoals Luuk de Jong (nog) niet redden in het buitenland. Hij is hiervoor gewoon te beperkt. ondanks zijn beperkte kwaliteiten heeft hij zich wel ontzettend goed ontwikkeld de afgelopen jaren, hoop dat hij dit door kan zetten, ook voor het nederlandselftal..

21 jaar pas! Hij zou er goed aan doen nog een jaar of 2 in de eredivisie te blijven. Zouden vele van jullie zeggen..

Hup, naar het buitenland en maak furore Vincent!

1 juni 2016 om 15:43

Of kom met de staart tussen de benen weer terug, net zoals Luuk de Jong en Castaignos. Ik ben er zeker nog niet van overtuigd dat Janssen goed genoeg is voor de Europese subtop. Er zijn zoveel spelers geweest die een seizoen pieken en daarna ver wegzakken. Als hij het volgend seizoen weer laat zien in de Eredivisie én in Europa/bij NL elftal, dan ben ik pas echt overtuigd. Vind hem ook niet goed genoeg (momenteel) voor Ajax en PSV, om er 10 miljoen voor over te hebben.

1 juni 2016 om 18:01

Met een beetje pech komt hij terug als castaignos, met geluk komt hij terug als de jong

Logisch. Het verschil tussen AZ en Ajax/psv is tegenwoordig veel kleiner dan het verschil tussen Ajax/psv en de Europese subtop. Helaas, maar waar.

1 juni 2016 om 15:32

Een verschil van 23 punten ten opzichte van de nr 2 en 25 punten ten opzichte van de kampioen. Beetje onzinnig wat je zegt. Dat is een behoorlijke kloof hoor. Ajax en PSV zijn de absolute top van NL. Daarna komt de subtop met feyenoord en AZ. Ik denk dat Jansen er absoluut baar bij heeft om in een topclub cultuur door te groeien. Dat AZ nu al zo veel vraagt verpest zijn eigen ontwikkeling. Maar dat is de markt. En daar kunnnen we niks aan doen.

1 juni 2016 om 15:42

10 miljoen is alleen een forse investering voor een speler die zich één jaar heeft laten zien. Dus ik kan het me voorstellen dat Ajax hem niet haalt. Al zou ik het wel toejuichen.

1 juni 2016 om 15:53

Nee PSV en Ajax betalen zulke bedragen niet 7/8 miljoen is de max. Maar ik vraag me af of een buitenlandse club dit wel zomaar neertelt.

1 juni 2016 om 17:34

Vorig seizoen was dit zo ongeveer het verschil tussen Ajax en Psv. Was Ajax toen ook subtop? Om te beoordelen of iets top of subtop is kijk je naar meer facetten dan enkel de eindstand van het afgelopen seizoen.

1 juni 2016 om 18:13

Spartak was bereid tot 12 miljoen te gaan. Engelse clubs betalen sowieso veel, dus die 10 miljoen wordt makkelijk gehaald. Huiberts moet zich gewoon hard opstellen en 15 vragen want Vincent heeft gewoon een ruim
contract

1 juni 2016 om 18:35

Ja je kijkt naar de resultaten over meerdere jaren en begroting etc. En dan blijkt toch duidelijk dat PSV en Ajax top 2 zijn en dan lang niets. 90% van de tijd wordt een van deze twee kampioen.

1 juni 2016 om 15:52

Wat een onzin. Kijk naar afgelopen seizoen, na PSV en Ajax komt er een hele tijd niets. Dat zijn de clubs die elk jaar Europees spelen en laten we zeggen de helft van de tijd Champions League. Bij AZ mag je, bij PSV en Ajax moet je. Spelen om kampioen te worden of aardig spelen en hopen dat je Europees voetbal haalt is totaal iets anders. Er is in het verleden wel gebleken dat de stap van de Nederlandse subtop naar de top best een grote is. Kijk naar Maher, die deed het ook net een jaartje goed bij AZ en was een enorm toptalent en afgelopen jaar speelde hij bij Jong PSV.

Voor Feyenoord qua financien sws niet haalbaar. PSV en Ajax zouden nog kunnen lijkt me, al lijkt het me wel van belang dat in dat geval een De Jong/milik eerst vertrekken.

Ik hoop daarintegen echt dat hij nog een jaartje bij AZ blijft.

1 juni 2016 om 16:17

Qua financiën sowieso niet maar ik weet ook zeker dat hij niet naar een vergelijkbare club wil als AZ. Dat zou niet echt een stap voor uit zijn. Alleen het stadion en de supporters zijn groter dan AZ op het moment. Qua kwaliteit van de spelers zijn deze 2 clubs hetzelfde. Zo lang de Jong en Milik niet zijn vertrokken kun je er zeker van zijn dat Janssen niet word aangetrokken door de clubs van deze spelers.

Persoonlijk zie ik Janssen liever dan de Jong. Voor 10 miljoen is het een te groot risico maar voor 7 a 8 miljoen zou ik het wel doen.

Waarom nou ruim 10 miljoen euro als prijs voor Janssen? Ik snap dat de Eredivisie ook wel de Mickey Mouse competitie wordt genoemd qua niveau, maar om enigszins de internationale trend op het gebied van spelersprijzen te volgen, zal ik gewoon 15 a 20 miljoen vragen als AZ zijnde!

Op deze manier blijft de Eredivisie ook achter.. of zijn jullie het daar niet mee eens? Hij is nog erg jong en toont zich een zeer goede spits! De hoofdprijs vragen moeten ze.

1 juni 2016 om 15:27

Er zit gewoon een max aan transfersom voor spelers van AZ. Haller zou ook nooit voor 20 miljoen verkocht gaan worden. Het risico is dan veel te groot. Spelers van Ajax en PSV zijn al een groter risico geworden, laat staan spelers van de middenmoot in Nederland.

1 juni 2016 om 16:13

De middenmoot begint na Ajax en PSV natuurlijk, helemaal vergeten. Beetje denigrerend niet?

Verder heb je wel natuurlijk helemaal gelijk, de absolute max voor een speler van AZ 12-15 miljoen. Aan de andere kant bracht een Altidore al 10 op.

1 juni 2016 om 16:19

Ik snap ook niet echt dat Haller 10 miljoen moet kosten. Wat heeft die gast nou laten zien? Janssen is topscorer van de Eredivisie en daar willen ze 10 miljoen voor wat moet Haller dan wel niet kosten? 4 a 5 miljoen hoogstens en dan koop je hem voor de potentie. Niet voor het niveau waar hij nu op zit.

1 juni 2016 om 17:04

Voetbalzone zet het verkeerd neer. In de VI staat namelijk dat zn waarde geschat wordt op zo'n 10 miljoen. Er staat niet dat AZ dat ook wilt hebben.

"inmiddels wordt de marktwaarde van de aanvalsleider, die reeds debuteerde voor het Nederlands elftal, geschat op meer dan tien miljoen euro."

Bron: vi.nl

1 juni 2016 om 15:55

Volgens mij is het meer zo dat AZ een bepaald bod gewoon niet meer kan weigeren. Is gewoon geen verantwoord beleid, wie weer scheurt Janssen wel zijn kniebanden af volgend jaar en komt hij nooit meer op zijn oude niveau.

1 juni 2016 om 16:46

Az doet zelf nooit uitlatingen over transfersommen. Die tien miljoen is dan ook zomaar weer een aanname die iedereen overneemt, zal waarschijnlijk wel meer zijn. Altidore ging al voor dik 10 miljoen weg.

1 juni 2016 om 17:06

Inderdaad, dat is puur verzonnen. Het is de geschatte marktwaarde. Als AZ een beetje gaat pokeren halen ze er misschien wel 15 miljoen uit!

Ja, dat ligt eraan hoe lang zijn contract nog doorloopt, wat zijn huidige marktwaarde is en hoeveel AZ voor hem vraagt en wat de gek ervoor geeft.
Ik denk dat Ajax en PSV voldoende liquide middelen hebben om hem te kopen maar je neemt dan wel een grote gok natuurlijk.

3 juni 2016 om 08:35

Zijn contract loopt nog door tot 2019.

Toch hechten buitenlandse clubs ook veel waarde aan wat je in je nationale ploeg laat zien en nou was dat tegen Engeland misschien wel aardig wat hij deed, tegen Ierland was hij onzichtbaar (niet echt zijn eigen fout, het werkte hard, maar toch). Kijk maar naar Milik. De interesse die er nu is is voor een groot deel ook te danken aan zijn goede spel bij Polen. Al met al zou Janssen er gewoon goed aan doen om in Nederland te blijven. Op papier is het de ideale spits voor Ajax, maar het is de vraag of hij daar qua persoonlijkheid past. Ik denk dat hij meer bij de gemoedelijkheid van Eindhoven past wat dat betreft. Gewoon nog een seizoen bij AZ blijven en laten zien dat dit seizoen geen incident was kan ook geen kwaad.

Als Jansen naar PSV of Ajax wil gaat hij gewoon. Dan moeten ze 8 miljoen neerleggen en een goed salaris. Hij verdient slecht bij AZ omdat hij als gokje is gehaald. Als hij dan een zaak begint tegen AZ op basis van verbetering dan heeft AZ geen schijn van kans. Dus dit slaat nergens op.

1 juni 2016 om 16:15

Dan moet hij er wel net als Suarez een zaak van willen maken en dat idee heb ik totaal niet. Hij wil net zo graag naar welke andere buitenlandse club dan ook.

1 juni 2016 om 18:45

Zal zo'n vaart niet lopen denk ik. Nog 1 jaartje goals maken bij AZ en dan voor een dik bedrag naar een mooie club in het buitenland en dan is iedereen tevreden =)

Natuurlijk is die wel haalbaar voor Ajax of Psv. Die kunnen wel 10 miljoen op tafel leggen. Als bijvoorbeeld Milik een goed ek speelt en voor 15 miljoen verkocht wordt kan Ajax gemakkelijk die 10 miljoen voor Janssen op tafel leggen ook zonder de verkoop van Milik. En PSV hoeft hem denk ik niet, neem aan dat als De Jong verkocht wordt Locadia wordt doorgeschoven?

1 juni 2016 om 15:37

Ajax en PSV gaan geen 10 miljoen neerleggen. Dat hebben ze de afgelopen jaren ook niet gedaan. 2008 voor het laatst: Sulejmani van SC Herenveen naar Ajax. Was in zijn eerste seizoen goud maar daarna niets meer geworden. Dat heeft Ajax dus wel geweten. Dus ja: onhaalbaar.

1 juni 2016 om 16:01

Dat is noem ik geen onhaalbaar. Als PSV en Ajax Janssen willen hebben kunnen ze hem gewoon halen, alleen ze willen het misschien niet. Dat is een ander verhaal. Hij is haalbaar, maar wordt waarschijnlijk door beide clubs niet gehaald.

1 juni 2016 om 16:47

Sinkgraven was 10 miljoen volgens Jaap de Groot van de Telegraaf.

1 juni 2016 om 21:24

Zo kan je natuurlijk discussieren maar ik zie het als onhaalbaar omdat Ajax en PSV geen 10 miljoen neerleggen en Janssen wel 10 miljoen kost en dat voor PSV en Ajax een te groot risico is (buitenlandse clubs leggen ook makkelijker 10 miljoen neer)

1 juni 2016 om 16:01

Dat kunnen ze wel, maar dan doen ze niet. Veel te grote gok, de vorige keer dan PSV veel betaalde voor een speler van AZ (Maher) is ook niet bepaald goed uitgepakt. Als PSV en Ajax een speler voor een groot bedrag kopen van een Nederlandse subtopper doen ze dat met het idee dat ze hem over zeg 3 jaar weer met winst door kunnen verkopen. En als je al 10 miljoen betaald moet die speler het wel erg goed doen wil je hem met veel winst doorverkopen. Zo vaak komt het niet voor dat ze spelers voor meer dan 15 miljoen verkopen.

1 juni 2016 om 16:03

Ik zie persoonlijk Janssen wel doorgroeien, vooral bij PSV en Ajax waar die meer weerstand krijgt. Hij wil ervoor vechten, dus zal zich er ook niet bij neerleggen als het even niet loopt. Ik ga er wel vanuit dat hij op zijn 24 á 25ste veel meer waard is dan 10 miljoen. Vooral als de bedragen in zo'n rap tempo omhoog blijven gaan!

1 juni 2016 om 16:23

Maher was een hype toendertijd. Opgehemeld en PSV wilde zsm handelen omdat ze dachten dat ze goud in handen hadden door al die mensen die hem geweldig vonden. Hij liet mooie dingen zien maar 9 vd 10 keer kun je een goede speler op zijn positie herkennen aan het rendement. Laat dat nou juist iets zijn wat hij niet had.

1 juni 2016 om 18:37

Hoe weet je dat Janssen geen hype is? Volgens mij dacht ook zo goed als iedereen dan Maher zich door zou ontwikkelen, je weet nooit hel het uitpakt.

Dat vind ik zo belachelijk, in Nederland zijn er drie clubs ten alle tijden wen verbetering. En Ajax en PSV kunnen het financiël Best leiden. Maar willen ze dat, voor een speler die nu een leuk jaartje eredivisievoetbal heeft gespeeld?

1 juni 2016 om 15:39

Ajax zou die tien miljoen aan janssen kunnen uitgeven en moeten uitgeven als milik weggaat

1 juni 2016 om 16:35

Eigenlijk een half jaartje echt top. Daarvoor viel het wel mee.

1 juni 2016 om 17:19

Twente is al een tijd weggezakt hoor. Dus verder dan Ajax en PSV kom ik niet.

1 juni 2016 om 17:26

Zielige reactie..

Je weet zelf ook wel dat met die drie clubs de traditionele top-3 wordt bedoelt! Dat Feyenoord Janssen niet kan betalen weten we allemaal. Dan blijven Ajax en PSV over.

Ik hoop dat er geen Twente supporter op reageert.

1 juni 2016 om 17:30

Wordt bedoeld neem ik aan? AZ doet al jaren niet onder voor Feyenoord en als iemand dan doet alsof AZ niks voorstelt vind ik dat misplaatste arrogantie. Daar reageer ik logischerwijs op.

1 juni 2016 om 17:59

Inderdaad, wordt bedoeld!

Daar ben ik het mee eens, maar dat kan je ook inhoudelijk verwoorden ipv zelf ook arrogant te gaan lopen doen. Ben het trouwens volledig met je eens hoor! Feyenoorders denken nog altijd dat ze een stap omhoog zijn, terwijl we vorig seizoen boven ze eindigden en dit jaar 5 punten erachter.

2 juni 2016 om 09:19

@alkmaar54 Maar dan nog is Feyenoord een verbetering, zoals jorgen aangeeft. En al jaren niet meer onder.... 2013 waren jullie 10de en 2014 8e en Feyenoord 2e en 3e. Alleen vorig jaar boven Feyenoord en dat kwam niet door het goede spel van AZ, maar door de teleurstellende reeks van Feyenoord aan het einde van het seizoen.

Op basis van afgelopen seizoen denken dat je aan een topcompetitie toe bent. Die snap ik niet.

De markt is totaal verziekt. Dus de bedragen die AZ vraagt (en terecht, wat de gek er voor geeft) gaan Nederlandse clubs niet betalen. Maar qua ontwikkeling zou nog één jaar Nederlandse competitie goed voor hem zijn. Ik begrijp AZ die moeten cashen wanneer hij hot is. Als hij volgend seizoen als een natte krant speelt dan daalt de waarde van die jongen en dat risico kan AZ niet nemen. Van Janssen zelf begrijp ik het niet. Ik acht de kans vrij groot dat in een grotere competitie hij volledig gaat stranden..

Ik denk dat we met z'n allen zo hard hopen dat we weer een goede Nederlandse spits hebben dat we Janssen nu al op een voetstuk plaatsen. Hij heeft een goed seizoen gedraaid, echt razend knap hoe hij zich in z'n eerste seizoen in de Eredivisie staande houdt. Maar veel spitsen hebben dat gehad in Nederland, die uiteindelijk toch niet zo goed bleken te zijn als we allemaal dachten. Ik denk dat Janssen een goede spits is, maar je ziet toch niet de snelheid en finesse die bijvoorbeeld Van Nistelrooy wel had. Ik hoop dat hij mij gaat verbazen, maar ik zie in hem geen potentiële wereld topper. Wel een goede speler voor de top van de eredivisie of in de sub-top in een grotere competitie.

1 juni 2016 om 15:38

Als hij blijft spelen zoals dat hij nu doet, haalt hij de wereldtop wel, misschien in kleine stappen, maar het lukt hem dan

1 juni 2016 om 15:50

Laten we het hopen, we hebben een goede spits nodig in het Nederlands elftal voor de komende jaren!

beter jaartje in de eredivisie blijven. beter seizoen dan dit proberen te draaien en dan gaan.

Dom van janssen als hij nu al naar het buitenland gaat, blijf nog een jaar of 2 en kijk hoe je het dan doet, anders krijg je een gevalletje L. de jong die het ook niet goed deed in het buitenland toen hij vroeg een transfer maakte, zelfde voor depay en drenthe, elia enz.

Belachelijk! Meneer Janssen moet blij zijn met een Psv/ajax hij speelt nu net een paar potjes bij het Nederlands elftal schiet er een seizoen 27 in maar dat was voornamelijk in het 2de seizoenshelft Europees heeft ie nog niet hele hoge ogen gegooid dus dan kan je jezelf toch op. Europees niveau bewijzen bij Ajax of Psv?

Wel grappig dat ie zegt dat hij onhaalbaar is voor Nederlandse clubs en vervolgens zegt "als het al van een transfer komt". Als je die interviews van Janssen laatste tijd hoort, is er een ding zeker: die blijft niet bij AZ.

Lekker nog een jaartje bij AZ blijven en dan de stap naar het buitenland maken. Eerst bewijzen dat afgelopen seizoen geen incident was, dat je om kan gaan met een hoger verwachtingspatroon, meer wedstrijden in de benen krijgen en Europees spelen. Dan ga je met een stuk meer bagage naar het buitenland.

PSV en Ajax kunnen die 10 miljoen wel ophoesten. Dus wel haalbaar. De vraag is alleen of ze dat er voor over hebben.

1 juni 2016 om 15:57

Welke 10 miljoen?

1 juni 2016 om 16:17

Wat wil je dan voor een spits die pas sinds de winterstop aan het scoren is geraakt? 25 miljoen?

Vooropgesteld, ik ben fan van Janssen en ben geen fan van een Nederlandse club. Maar als een Nederlandse club 10 mil op tafel legt gaat Janssen denk ik wel er van door... Zeker wanneer hij zelf aangeeft te willen vertrekken naar een Ajax of PSV

1 juni 2016 om 17:23

10 miljoen is niks als je weet dat Arsenal interesse heeft. Als een Sunderland al 10 miljoen betaalt voor een speler van Bordeaux, weet je dat Nederlandse clubs volstrekt kansloos zijn als de Premier League oog heeft op Vincent. Hoe graag sommige mensen AZ ook naar beneden willen praten en hun eigen club (ajax en Psv) omhoog, Vincent is niet te betalen voor deze clubs.

Zo'n Leicester lijkt me ideaal voor hem.

Ajax en PSV gaan pas ondrhandelen als er een spits weggaat en op dit moment is dat bij beide clubs niet aan de orde.

En van mij mag hij bij AZ blijven of naar Ajax gaan of naar het buitenland, ik ben geen voorstander van hem. Zeker niet voor 10 miljoen.

1 juni 2016 om 16:24

Mag ik vragen waarom je geen voorstander bent van Janssen? Los van het geld en los van het feit dat de Jong nog bij ons speelt. Ik ben benieuwd.

1 juni 2016 om 17:25

Van mij hoeft ie ook niet naar Ajax.
Bij de top in Nederland wordt toch wat meer gevraagd als bij AZ. Ik denk dat Janssen het bij zowel Ajax als psv niet gaat redden.

Niet verstandig maar ja wat wil je als er zulke bedragen worden gevraagd en het maar de vraag is of hij het niveau wel aankan het is leuk dat buitelandse clubs het wel betalen en vervolgens eindigt ze meestal op de bank of tribune dus indirect helpen we zo het nederlandse voetbal naar de kloten feyenoord heeft het geld niet psv en ajax zullen niet zo snel de vingers meer branden 0aan een maher of sinkgraven en waar normaal gesproken deze spelers wel naar de clubs gingen en Europees ervaring opdrden is dit het resultaat

Zie Luuk de Jongh en in mindere mate Bas Dost. Nog niet naar het buitenland en AZ/ Max Huiberts, ach, laten we kijken hoe ze reageren als ze in augustus 8 miljoen geboden krijgen van Ajax of Psv.

1 juni 2016 om 16:20

Hij heeft nog 3 jaar contract, wat zou AZ dat uit maken? AZ heeft het geld niet nodig om rond te komen en Henriksen zal tegen die tijd allang verkocht zijn. AZ heeft afgelopen jaar verkocht onder andere:
2,5 gouweleeuw
6 Gudelj
6,5-7 Johansson.

Waarom onhaalbaar? Je kan hem ook kopen voor 7,5 miljoen met bonussen oplopend tot 10 miljoen plus een doorverkooppercentage.
Dan moet hij voor Ajax en Psv gewoon te betalen zijn. Echter is het de vraag of ze hem nodig hebben bij die clubs.

Janssen moet lekker noch een jaartje bij AZ blijven.
Waarom het is heel snel gegaan met Janssen gewoon afwachten of hij het niveau,
van dit seizoen vast kan houden. Mijn mening gewoon laten zien dat het met Janssen,
het nieuwe seizoen wel goed zit.
Dus als je bij AZ blijft,en hij gaat toch naar een andere club hoef je niet bang te, zijn dat het een drama wordt of finaal door het ijs te zakken.

10 miljoen is inderdaad voor Nederlandse begrippen onhaalbaar. Dat is jammer, maar wel de realiteit.

Hij doet het nu een half jaartje goed en hij denkt dat hij klaar is voor het buitenland. Ik denk dat meneer nog even moet laten zien of hij dit nog een jaar kan presteren met meer druk. Laat hem nog lekker een jaar bij AZ. Ze spelen ook EL dat is een mooi podium voor Janssen om te laten wat hij op dat niveau kan. Zelfde geld voor Milik trouwens.

Bezopen toch!! Je speelt 1 goed seizoen en je bent gelijk te groot voor de NL Top.

Wij leven echt in een rare wereld.... De waan van de dag regeerd.
Snel geld verdienen is het motto geworden.

Dit snap ik nooit, 1 seizoen een goed seizoen gedraaid, laat hem eerst maar bewijzen dat hij nog een seizoen kan presteren en dan pas zo hoge prijskaart

1 juni 2016 om 17:09

Als hij volgend seizoen als een natte krant speelt is AZ die prijskaart kwijt, dat snap je toch zelf ook wel? AZ wilt nu cashen want nu is hij topscoorder. Vrij logisch.

Ik zie hem liever blijven maar Janssen gaat gegarandeerd voor veel meer dan 10 miljoen de deur uit. Zal wel minimaal 12 zijn plus doorverkoop percentage. Engelse laagvliegers leggen dat bedrag al moeiteloos op tafel laat staan clubs van een hoger niveau als bijv. Everton en Southampton. Altidore ging voor dik tien miljoen weg met een korter contract, dus Janssen zal ongetwijfeld meer gaan kosten/opleveren. Maar inderdaad kansloos voor de nationale top wat ik als AZ supporter (als hij dan helaas toch al weg gaat) uiteraard een goede zaak vindt. Veel meer geld en je komt hem niet meer tegen.

Weer een speler die van het pad af is. Een keertje een paar doelpunten gemaakt in zwakke competitie. Europees nog niks gespeeld. Maak het volgend seizoen bij AZ of andere Nederlandse club waar. Dan praten we verder.

Ozin praat is niet onhaalbaar als hy zelf na bv feyenoord wil dan houd niemand hem tegen

1 juni 2016 om 18:01

Dat is pas onzin. Hij heeft met ze volle verstand een contract getekend, dus als hij naar Feyenoord wilt, moeten zij gewoon de prijs betalen of hij moet zn contract uitdienen en dat duurt nog 3 jaar. AZ kan dat (op dit moment) dus wel tegenhouden.

Iedereen weet toch dat dit een verkooppraatje is van dhr. Huiberts. Hij probeert zo de verkoopsom nog wat op te schroeven wanneer psv, Ajax of Feijenoord komt.

Voor beide is iets te zeggen misschien was het wel zijn jaar net als leicester en is hij straks bagger you never know. Snap het wel als hij een gokje waagt niks wie zegt dat er volgend jaar betere clubs in de rij staan.

Hahaha wauwww deze jongen is volgend jaar niks meer waard ... Heeft boven zijn kunnen gepresteerd ... Vardy bijvoorbeeld laat het meteen in de nationale ploeg zien ... Janssen scoort een penalty in oranje .. Wordt opgehemeld en tegen Ierland onzichtbaar!!!

Weer gescoord en nadrukkelijk aanwezig.... prijs is weer met een paar miljoen omhoog gegaan.

Tevens alle regeerders die zeggen dat hij niets heeft laten zien de mond gesnoerd.

Zou een hele goeie spits voor Ajax zijn,
en Ajax zou Janssen makkelijk kunnen betalen, maar ja dan heb je het struikelblok dat Overmars heet

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren