Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arbeloa en het Bernabéu bespotten Piqué: ‘Piqué, cabrón, saluda al campeón’

Laatste update:

Gerard Piqué kon het onlangs tijdens de viering van de dubbel met Barcelona niet nalaten om, voor de zoveelste keer, de spot te drijven met Real Madrid. Na de winst van de Champions League zag Álvaro Arbeloa zijn kans schoon om verbaal terug te slaan. De Madrileense topclub vierde zondagavond in het eigen Santiago Bernabéu de winst van de Europese beker.

/

Arbeloa, die regelmatig op verbale wijze met de verdediger van Barcelona in de clinch ligt, koos ervoor om de fans à la Piqué toe te spreken. Een jaar geleden bedankte Piqué namelijk Kevin Roldán, een zanger die optrad op het verjaardagsfeestje van Cristiano Ronaldo. Dat leidde destijds tot woede onder de fans van Real, omdat dat feestje plaatsvond vlak na de 4-0 nederlaag tegen Atlético Madrid. Vervolgens gingen alle prijzen naar Barcelona.

“Ik weet niet meer wanneer en niet door wie dit is begonnen”, herhaalde Arbeloa de woorden van Piqué. “Maar ik weet wel wie ik moet bedanken: jullie allemaal, supporters van Real Madrid. Jullie zijn de beste.” Alhoewel Arbeloa niet één keer de naam van Piqué had genoemd, klonk vervolgens luidkeels vanaf de tribune: ‘Piqué, cabrón, saluda al campeón’, oftewel, ‘Piqué, klootzak, groet de kampioen’.

Arbeloa verscheen overigens op het veld in een tenue van de aan Valencia verhuurde Denis Cheryshev. De aanvaller werd enkele maanden geleden toegezongen in het Camp Nou, tijdens Barcelona-Valencia, toen bleek dat Real Madrid uit het toernooi om de Copa del Rey was gezet. De Russisch international bleek niet speelgerechtigd te zijn.

Zondagavond was het zover! De selectie van Real Madrid C.F. arriveerde met de Champions League in het Santiago Bernabéu om verder te feesten, zo kun je in deze fotospecial zien! Indrukwekkende taferelen (Y)

Geplaatst door voetbalzone op zondag 29 mei 2016

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
30 mei 2016 om 07:49

Real fan?

30 mei 2016 om 08:10

Inderdaad pique kan een goede verdediger zijn maar ik mag hem echt niet

30 mei 2016 om 12:13

Goede verdediger? Ik dacht het niet

30 mei 2016 om 23:54

Pique valt in topwedstrijden nog steeds vaak door de mand, aangezien hij verdedigend niet de beste is. Aanvallend voetbal, veel ruimte in de rug en veel balbezit is zijn spelletje, anders niet.

30 mei 2016 om 08:08

Het blijft kinderachtig van beide partijen... maar wel grappig dat een wisselspeler zulke teksten roept. Zou ik mij beetje lullig voelen.

30 mei 2016 om 08:42

Idd wat jij zegt. Kinderachtig. En Arbeloa speelt zelden mee. Real altijd boven Barca maar 2 volwassen mannen die elke mogelijkheid gebruiken om elkaar te beledigen, snap ik niks van.

30 mei 2016 om 09:02

Dus als je bijna nooit basis bent heb je geen recht van spreken, dus jij mag nu ook je mening niet uiten? Daarbij zegt arbeloa helemaal niks verkeerd, de fans zongen arbeloa was meer bezig met het publiek te bedanken. Mooi hoe hij zijn eerbetoon toonde!

31 mei 2016 om 13:56

Ja inderdaad, want de meeste voetballers die nauwelijks of helemaal niet spelen zien gewonnen titels niet als hun prijs. Bravo ziet de Champions League van vorig jaar ook minder als zijn prijs, hetzelfde als Ter Stegen bij een kampioenschap en dat begrijp ik heel goed. Dus ik vind dat iemand minder recht van spreken heeft als je zelf nauwelijks speelt. Daarnaast geeft hij geen mening, hij beledigd en dat is hierin het grote verschil.

30 mei 2016 om 13:36

Arbeloa is de hele seizoen een toeschouwer geweest, gaat hij nu echt doen alsof hij hem heeft gewonnen. Wat een grap, Piqué heeft in ieder geval in alle 4 de prijzen een aandeel gehad. Maar ach sommige zijn blij met 1 prijs de ander pas bij 4

30 mei 2016 om 14:53

Arbeloa toeschouwer? Wat ben jij dan, vriend? Wat is iedereen dan hier? Als hij niet mag praten wat mogen wij dan? Volgens mij is Arbeloa ook jeugd Real?

30 mei 2016 om 16:34

Ik weet niet waar je het over hebt, toen Spanje twee maal Europees kampioen en eenmaal wereldkampioen werd, stond Arbeloa altijd basis. Verder heeft hij meer dan 200 wedstrijden voor Real gespeeld. Dat kunnen weinig spelers zeggen.

Het zijn altijd die YouTube generatie die dit soort spelers haten. Arbeloa is nu oud, maar in z'n jongere jaren was hij een van de betere verdedigende backs! Aanvallend niet top, maar verdedigend is hij zelfs beter dan marcelo. Nu niet meer natuurlijk. Maar paar jaar geleden zeker.

30 mei 2016 om 17:07

Grappig dat je mensen veroordeeld tot Youtube generatie terwijl je feiten voor geen kant kloppen. Ben je soms de tijd vergeten dat de eigen aanhang van Madrid hem uitfloten, dat ze hem liever gratis de deur uit zagen gaan. Dat hij de zwakste schakel was in de achterhoede van Madrid.

Enige vlak waar hij het van Marcelo wint is in de lucht.

En op het EK van 2008 en WK van 2010 stond hij geen basis. Hij speelde alleen als ze al zeker waren van de volgende ronde of bij een blessure. Anders stond Ramos steevast op de rechtsback positie. Hij heeft in beide finales ook geen minuut gespeeld. Pas bij het EK van 2012 stond hij vast in de basis, maar vooral omdat Ramos nu centraal mocht spelen.

Je kan een speler niet ophemelen tot een speler die hij niet was.

30 mei 2016 om 18:12

Precies, het is gewoon zielig dat een persoon die 0,0 aandeel heeft gehad in het proces dit stoer gaat lopen roepen. Het zou het zelfde zijn als Douglas tijdens de optocht gaat roepen: Madrid cabron saluda Campeon!!! En op camera gaat zeggen Ronaldo kijk naar mij ik heb in 2 jaar zonder te spelen meer prijzen gewonnen dan jij in 7 jaar. Als Ronaldo of Ramos dit had gezegd had je er nog om kunnen lachen

Zo kinderacchtig van beide kanten, zulke grote spelers en dan moeten ze nog dit doen. Ik als Real fan heb echt een hekel aan Pique omdat hij constant in het nieuws is met zijn gedrag richting Real en ook richting Spanje. Kom op zeg dit heeft hij niet nodig.
Arbeloa moet zich gewoon de grotere voelen en zich erover heen zetten en vooral Niet gaan reageren.

30 mei 2016 om 08:11

Arbeloa een grote speler, zucht. Als we elke speler die een goede periode heeft bij een top club een grote speler noemen blijven we bezig. Wat een grap.

30 mei 2016 om 08:15

Als je bij Real Madrid speelt en bij Liverpool hebt gespeeld en al sje kijkt naar wat hij heeft gewonnen, dan inderdaad JA hij is een grote speler.

Dan kan je dat ook van Pique vinden, speelt nu 2 seizoenen sterk maar verder vond ik hem altijd traag en zwak achterin.

30 mei 2016 om 09:05

Met Puyol naast zich was die ook altijd goed. Alleen in die tussentijd niet.

30 mei 2016 om 10:38

6jes gehaald bij Liverpool (en dus voor zo'n club regular) en bankzitter bij Real Madrid. Je doet echte grote spelers tekort om spelers als Arbeloa groot te noemen.

30 mei 2016 om 11:35

Haha Arbeloa een grote speler? Schij toch uit joh.

Verder is het een kinderachtig spelletje van beiden, voegt weinig toe.

30 mei 2016 om 13:00

dat maakt het des te beter, geen grote speler en toch alles gewonnen wat er kan in het voetbal. Maximale uit zijn carriere gehaald dan.

30 mei 2016 om 13:48

Als we jouw redenatie gebruiken, is Douglas ook een grote speler. Want ja, hij speelt bij Barcelona en heeft de CL gewonnen. Dat hij meer de tribune warm houdt dan dat hij speelt, maakt helemaal niet uit volgens jouw redenatie.

30 mei 2016 om 08:11

Ik sluit mij bij jou aan wat betreft kinderachtig reageren van beide spelers... ik ben zelf Spaans, weet hoe Spanje in elkaar steekt met regio's, politiek, geschiedenis. Ik wil de uitlatingen van Pique richting Spanje nuanceren, want hij heeft nooit direct wat over Spanje gezegd.

30 mei 2016 om 08:14

Madrid fans hebben overigens iets met het stelen van de 'chants' van Barca.
Het gezang wat je het meeste hoort in Camp Nou is: Ole le, ola la, ser del Barca es, el millor que hi ha (Een Barca fan zijn, is het beste wat er is). In Madrid (en ook in meerdere steden, maar het begon in Bernabeu) hoor je dan: Ole le, ola la, ser del Barca es, es un subnormal (Een Barca fan zijn, is abnormaal). Wat de Real fans schreeuwde is oorspronkelijk ook gezang van Barca fans. Namelijk: Madrid, cabron, saluda el campeon (Madrid, klootzak, groet de kampioen). Je hoort t vaak na overwinning van Real of als er een titel wordt gepakt. PS: zoek op youtube een keer het filmpje op: 'eto'o madrid cabron'

30 mei 2016 om 09:40

Stelen? Barca steelt ook genoeg van Real. Ronaldo word bij elke doelpunt zo toegezongen: Cristianooo Cristianoooo Cristianooooo. Toevallig keek ik een wedstrijd van Barca en iedereen begon Messiii Messsiii Messsiii te zingen toen hij scoorde. Of wat dacht je van het net knippen wanneer je een beker hebt gewonnen? Dat heeft Pique van Ramos en Raul.

30 mei 2016 om 09:52

Hoor je iets bij jullie dan? Altijd stil daar met die toeristen. Kom maar eens bij ons of in Mestalla dan weet je pas wat zingen is en sfeer.

30 mei 2016 om 12:39

"bij ons in Mestalla"...je doet net alsof je er welke weet zit Thomas.

Altijd grappig die internet supporters van Real,barca of welke andere buitenlandse club dan ook.

30 mei 2016 om 13:23

Lol. Wat bazel je. Messi messi werd al gebruikt voor cristiano bij real zat. Zo werd bij de laatste kampioenschap ook johan johan johan geschreeuwt. Gebruikelijke iets in Spanje..

Het zijn echt 2 kleuters

Ik lach me kapot hier. Ben erg benieuwd naar wat de 'Real'-fans op voetbalzone hierop te zeggen hebben.
Real was namelijk niet zo, dat was alleen Pique heb ik meerdere keren gelezen.

Het is toch prachtig dit soort rivaliteit? Of alleen maar als het voor je eigen clubje is?

Wat ik echter wel vreemd vind is dat ze dit doen na het winnen van 1 prijs. Ze hebben toch wel door dat het seizoen van Pique ietsje beter was?

30 mei 2016 om 08:17

wel de grootste prijs die er te halen valt in het club voetbal .

Pique doet dit altijd, is het niet over Barca - Real dan doet hij het wel met Catalonie - Spanje. en dan vind hij het gek dat hij altijd word uitgefloten met het nationale team.

30 mei 2016 om 08:23

lol 1 prijs?
Jeweet dat je na de CL winst ook de super cup en wk kunt winnen?

30 mei 2016 om 08:29

@uefacl; niet meer dit seizoen en er dient eerst nog voor gevoetbald te worden.
@markbakel; de grootste prijs is erg subjectief. Kijk alleen al naar de tegenstanders van Real dit seizoen, allesbehalve indrukwekkend.
Een heel seizoen presteren en bovenaan eindigen blijft in mijn ogen belangrijker.

@anasbusquets; of het idioten zijn weet ik niet, maar het is wel hypocriet te noemen.

30 mei 2016 om 08:38

Haha MarkBakel wat is het volgende dat je ga zeggen, dat Real de CL heeft gewonnen dus de beste club van Europa? Kan goed zijn, dan is het volgens jou logica Barca nog steeds de beste club ter wereld want WK voor clubs hebben wij. Haha 1 prijs 2015/16 en jullie praten al terwijl Barca 4 prijzen heeft 2015/16

Pique had voor het laatst gezegd dat hij Arbeloa het beste toe wenst en dat hij die spelletjes ook onnodig vond. Calma calma gebaar van Pique was eens niet over Cristiano maar de media explodeerde het weer. Oke laten we zeggen dat hij Cristiano imiteerde dan moet je niet vergeten dat het voor eigen plubliek was. Cristiano scoort een goal in Camp Nou loopt naar de supporters van Barca en doet calma calma soy aqui maar dan vinden Real fans hem een held maar van Pique is provocatie? Hypocriet! Wie zei HALA MADRID HIJO DE PUTA en dan fier lachen als publiek Pique cabron saluda al campeon zingen? Real Madrid en respect is als Geert Wilders en Moslim

30 mei 2016 om 08:15

Barca fan zeker

30 mei 2016 om 08:22

Ja joh Real doet het weer he. Scheer niet alle Real spelers over éen kam. Real Madrid heeft 25 spelers en 1 er van reageert op Pique en meteen heeft Real geen respect.

30 mei 2016 om 08:42

Ramestiro wat denk je zelf? Neen LukaTheMagican ik scheer ze niet allemaal over een kam want 35 procent heeft voetbal kennis en 65 is Cristiano fan of succes supporter en over die 65 heb ik het

30 mei 2016 om 09:44

Je zegt dat Real geen respect heeft. Even snel 2 voorbeelden noemen. Wie was er in Camp Nou toen Cruijff was overleden? Precies Florentino Perez, de voorzitter van dat respectloze Real Madrid. Of toen Abidal ziek werd door k***, wie had toen shirtjes aan met de tekst " Animo Abidal"? Precies dat respectloze Real Madrid.

30 mei 2016 om 13:45

Negeer deze clown, hij kan het niet hebben dat Real een mooie prijs pakt en Arbeloa dat op de dezelfde wijze uit zoals Pique dat deed.

Pique heeft zelfs namen genoemd en gebaren gemaakt, ik keur het niet goed ofzo maar dit heeft Pique zelf naar zich toegetrokken.

30 mei 2016 om 13:52

Piqué heeft helemaal geen namen van Madrilenen opgenoemd hoor. Alleen die van Kevin Roldan. En dat is iets dat steekt bij de Madrid-aanhang. Want als zij aan Kevin Roldan denken, denken zij direct aan die 4-0 vernedering die zij van Atleti kregen op dezelfde dag. Daarom is Arbeloa triest. Piqué nam nooit letterlijk Arbeloa z'n naam in z'n mond. Nooit.

30 mei 2016 om 14:21

Als je goed leest zie je dat Arbeloa dat ook niet deed!

"alhoewel Arbeloa niet één keer de naam van Piqué had genoemd"

In mijn ogen zijn ze allebei triest trouwens..

Ik denk niet dat Pique dit erg vindt, zelf al geboeg prijzen gewonnen dit seizoen.
Spaans kampioen, beker van Spanje, wereldkampioen voor clubs, en de europese supercup.
Barca heeft gewoon een heel sterk jaar achter de rug, de CL win je niet elk jaar dus is het seizoen van Barca zeer geslaagd.

30 mei 2016 om 08:27

En zeker van iemand met de kwaliteiten van Arbeloa kan je dit wel hebben

30 mei 2016 om 08:29

Wat?
Pique is een winnaar en zien hoe Real Madrid nummer 11 alweer wint is waarschijnlijk een nachtmerrie voor Pique.
Barca had de laatste jaren de kans om een inhaal slag te maken op Real maar 11 tegen over 5..
Nee Pique voelt dit echt wel.

30 mei 2016 om 08:33

@uefacl; je overschat het belang van jouw club schromelijk ben ik bang. Daar betrap ik je vaker dan eens op per 'topic' dat over Real of Barcelona gaat.
Laten we het maar gooien op euforie, in ieder ander geval is de conclusie meer in jouw nadeel.

30 mei 2016 om 08:57

Pique weet ook wel dat Real vooral het verschil heeft gemaakt in het verleden toen ze 5 keer achter elkaar europacup 1 wonnen.
In de moderne tijd heeft Real in het algemeend niet beter gepresteerd dan andere europese top clubs.
Trouwens dit jaar was Real helemaal niet zo goed, ze hadden gewoon de makkelijkste weg naar de finale, die ze trouwens niet hebben gewonnen in de reguilare speeltijd, maar op penalties.
Penalties is vooral geluk, en komt er nog bij dat Real de penalties heeft gehaald door een ongeldig doelpunt.

30 mei 2016 om 09:06

Zelfs als je de jaren 50 negeert dan nog heeft Real vaker de CL gewonnen.
Goal was inderdaad buitenspel maar Real heeft verzuimd om al eerder te scoren of zelfs de 2-0-3-0 te scoren.
Dit zijn de statestieken.
Real 49 % balbezit Atletico 51 % Real 25 schoten Atletico 8 schoten.
Real 8 schoten op doel Atletico 4.
Uiteindelijk heeft Real gewoon terecht gewonnen.

30 mei 2016 om 09:11

Met statistieken van kansen ben je niks.
Het gaat erom hoevaak je scoort.
Wat wel een feit is dat het doelpunt van Real een oneterecht doelpunt was, die beslissend blijkt te zijn om de penalties te halen.

30 mei 2016 om 09:43

Gaan we weer met die 11de prijs. Leuk die 11de champions league maar volgens mij wordt het spel van barcelona wereldwijd geanalyseerd om te kijken hoe het te stoppen is. Dit barcelona gaat de geschiedenis in als 1 van de beste voetbalelftallen zo niet de beste aller tijden. Pique maakt deel van dit elftal uit en zal dus voor eeuwig een legende zijn. Dat kan arbeloa niet zeggen.

30 mei 2016 om 10:05

Makkelijk he, statistieken verdraaien. Statistieken cl final (bron: Uefa) Schoten: Real 25(waarvan voortijdig geblokt 11), Atleti 17(waarvan voortijdig geblokt 3), op goal Real 8 Atleti 4. Schoten buiten de 16 Real 60% Atleti 47%. Zelfs balbezit verdraai je een procentje, 52% Atleti 48...

Je kan altijd de discussie voeren of statistieken een goed beeld geven, wat ik wel weet is dat je in mijn ogen wat minder hoog van de toren mag blazen als je als club zonder echte tegenstand een CL in de finale mag beginnen, vervolgens via een buitenspeldoelpunt penalties afdwingt en die wint. Dan kan je namelijk niet echt zeggen dat het een sprankelende campagne was, en deze CL is dan ook wel heel erg in de schoot geworpen.

30 mei 2016 om 11:01

Zo 1 hele procent nog wel.
Real heeft gewoon de betere statestieken en van Atletico gewonnen.
Waar Barca geen kans tegen had dan ben je gewoon de terechte kampioen.

30 mei 2016 om 11:54

Barca heeft de 1ste wedstrijd gewonnen, en in de 2de wedstrijd werd Barca een penaltie ontnomen, dus onterecht uitgeschakeld, al speelden niet op hun gekend niveau.
Real heeft ook niet gewonnen tegen Atletico in reguilaire speeltijd, en door een offside goals penalties afgedwongden, dus Real was helemaal niet beter.
Penalties hebben veel met geluk te maken, zo kan elk team winnen.

30 mei 2016 om 14:26

Uiteindelijk gaat het erom wie de beker mee naar huis neemt

Denk niet dat Piqué hier van wakker ligt, die is namelijk al zijn prijzen aan t tellen. Feit blijft dat Piqué het afgelopen decennia meer prijzen heeft gepakt dan Real Madrid, inclusief 2 trebles.

30 mei 2016 om 08:14

Precies. Er viel simpelweg veel meer te vieren als Barca fan dan als Madrid fan.

30 mei 2016 om 08:26

Vandaar dat Iniesta aan het huilen was na de uitschakeling tegen Atletico?
Ik bedoel dit niet als belediging maar Iniesta was echt aan het huilen in de bus.
De grootste prijs mislopen en naar de rivaal zien gaan is hard.

30 mei 2016 om 09:01

Iniesta is ook een club man, en wilt altijd alles winnen.
Echter zitten de meeste Real spelers er totaal niet mee in als ze niks winnen.
Want laten we eerlijk zijn, tot de vorige CL die Real won hadden ze al jaren niks gewonnen wat grote prijzen betreft, 1 La Liga in zoveel jaar.
Maar heb nooit iemand van Real zijn huilen, Casillas misschien die het meest mee inzat als er niks werd gewonnen, of als ze zwaar verloren van Barca.
Maar de andere spelers zoals Ronaldo gingen vaak gewoon feesten, zoals na de 4-0 tegen Atletico.

30 mei 2016 om 09:11

Valt wel mee hoor.
2011:Copa del rey.
2012:Landskampioen.
2013:Geen Prijs.
2014:CL,Copa del rey
2015:Super cup, Wk voor clubs.
2016:CL
2017:Super cup Wk voor clubs?
Als ze geen prijs pakken dan voelen ze het ook hoor kijk maar naar het jaar 2013.
Geen prijs en het was oorlog in Madrid, Ozil weg Mourinho weg..

En dan beweren de Realfans dat zelfs als ze een prijs winnen in Barcelona ze nog altijd met Real bezig zijn.

Blijkbaar is in het Spaanse hoofdstad toch niet zo anders.

30 mei 2016 om 08:32

Actie reactie noemen ze dat in mij buurt.
Als je zo graag aandacht wilt dan kun je die krijgen.
Arbeloa heeft overigens geen 1 keer Pique gescandeerd.
Was meer het publiek.

PiQue heeft meer bekers gewonnen dan wie dan ook in het huidig elftal van madrid hahahhahaha !!!

30 mei 2016 om 08:28

Dus dat maakt hem beter?!?

30 mei 2016 om 08:36

Als voetballer? Ja als we de 'Real'-fans moeten geloven na het winnen van de 11e champions league.

31 mei 2016 om 13:48

Statistisch gezien wel ja. Maar goed, statistieken zijn ook niet alles.

Verbroedering en saamhorigheid in de selectie straks op het Ek... gezellige boeltje daar in Spanje.

Tja, sneu van Arbeloa valt niets anders over te zeggen. Van die fans snap ik het nog maar Arbeloa moet als prof het voorbeeld geven. Al weten we dat ie daar niet toe in staat is. Ik zei na de viering van titel van Barcelona nog dat ik niet snapte hoe mensen als Pique nóg zo met Ronaldo en Madrid kunnen bezig zijn op zo'n moment en hier toont Arbeloa iedereen dan maar eventjes dat ie uit hetzelfde hout is gesneden.

Dat ie dat shirtje van Cheryshev aantrekt vind ik dan wel weer mooi.

30 mei 2016 om 09:45

Goed gesproken. Voor zowel pique als arbeloa geldt: vier lekker je prijs en hou gewoon je grote mond. Als er een clasico aankomt kan ik het nog begrijpen maar als je een prijs wint niet.

na het stuk 3 keer gelezen te hebben kan ik niets afleiden waarmee hij pique beledigd zou hebben. Totaal onnodig om hem hiervan te beschuldigen dus.

Waar zijn alle Piqué haters nu dan? Dit mag waarschijnlijk dus wel van jullie. En dit is allemaal niet kinderachtig en het is volgens jullie gewoon terecht.

Dit is dus het moment om toe te geven dat jullie Barca en Pique gewoon haten en dus hypocriet zijn.

30 mei 2016 om 13:50

Pique-hater niet maar kan hem niet uitstaan. Dit gedrag is niet goed en Arbeloa en net zo kinderachtig bezig maar Pique vroeg er zelf om en besides, nou heeft Arbeloa geen directe namen genoemd, iets wat Pique in het verleden wel heeft gedaan.

Eitherway, het blijft dom van beide heren.

Grote mond voor iemand die nooit speelt. Deze CL winst is een grote grap. Simpele tegenstanders gehad en een buitenspelgoal maken. Wat een grap en dit moet Europa's beste team voorstellen.

@titje. Pique heeft meer bekers gewonnen dan heel de selectie van Real bij elkaar

Arbeloa is een koning. Viva el Spartano!

Maar wij zijn ook kampioen ??
Dubbel zelfs ???

Mwa nee, nu is het echt niet zo toepasselijk als met Piqué. Barca heeft 4 prijzen en Madrid eentje, na eigenlijk een rode loop na de CL-winst. Daarnaast heeft Arbeloa amper iets betekend voor Real in dit seizoen en is Barcelona kampioen van alles in Spanje haha. Totaal de boot gemist die Madrilenen.

Toch mooi beetje rivaliteit! Dat hoort erbij, vind t juist prachtig elkaar n beetje narren na t winnen van een prijs.

In tegenstelling tot n aantal hypocrieten hier die hierop reageren als n stel kleuters. ' oooh wat vreselijk dat iemand dit durft te zeggen over onze speler. Wij zouden zoiets nooit doen' haha of course. En vervolgens t zelfde doen door te blaten dat hun cluppie toch wel meer heeft gewonnen van dit of dat :D Grow up!

Edit: vind dit zelfs nogal onschuldig en ludiek wat hier gebeurd. Kan zat erger met alle haat en geweld tegenwoordig.

Jeetje al die discussie die nog gevoerd wordt achteraf de CL finale. Als of al dat praten iets uitmaakt nu haha. Ik lach mezelf soms ook uit eerlijk gezegd dat ik de nijging uberhaupt neem om met mensen hier in discussie te gaan om de meest belachelijke redenen. Als ik er zo nuchter overheen lees kan ik er wel om lachen.

Terecht of niet uit eindelijk won Real de 11de CL titel en daar kan niemand wat aan veranderen.

Van Arbeloa vs Pique naar terecht vs onterechte overwinning van de CL lol..

On: Gek genoeg had ik zelf iets van Ronaldo verwacht nadat Pique hem nadeed op de bus, dus klasse dat Ronaldo gewoon kalm is gebleven al speelt ie voor de rival. Hij laat zien dat praten niks uitmaakt, maar door gewoon z'n ding te doen op 't veld en vervolgens de CL te winnen zegt overigens genoeg.
Arbeloa en Pique's ophef zal ik nog begrijpen, dus wil er ook niet echt iets over kwijt aangezien het ver van lollig is geworden.

Hahaha geweldig dit!!

Kinderachtig van beide kanten, en al helemaal kinderachtig als een wisselspeler die (bijna) nooit in de basis staat zulke dingen roept

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren