Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Van Gaal kapot van slecht nieuws vanuit directie Manchester United’

Laatste update:

De officiële mededelingen ontbreken nog, maar Louis van Gaal lijkt maandag te zijn ontslagen als hoofdtrainer van Manchester United. De Nederlandse trainer arriveerde maandagmorgen op trainingscomplex Carrington en sindsdien zijn de Engelse media onophoudelijk bezig met het nieuws rond zijn (waarschijnlijke) congé. Goal weet dat Van Gaal inderdaad is weggestuurd en dat dat hard bij hem is aangekomen.

/

Van Gaal zou in kleine kring aan familie en vrienden inmiddels hebben meegedeeld dat hij de meest recente ontwikkelingen in zijn werk als een shock heeft ervaren. Dat zou bijzonder zijn, aangezien Van Gaal zondag nog tegen een journalist opmerkte dat het voorbij was. Bovendien is er al maanden rumoer rond zijn positie en heeft Van Gaal al ettelijke malen moeten antwoorden op vragen over zijn toekomst.

De 64-jarige Nederlander heeft echter geen nadrukkelijke waarschuwingen ontvangen van Ed Woodward, zijn directe baas op Old Trafford. Dat leidde ertoe dat Van Gaal niet vermoedde dat hij maandag, twee dagen na de winst van de FA Cup, officieel zou worden weggestuurd. Hij ging ervan uit dat hij na de vakantie gewoon weer terug zou komen bij United om zijn derde en laatste contractjaar uit te dienen.

Denk je dat Louis van Gaal een ontslag heeft zien aankomen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ach met een afkoopsom van 6 miljoen kun je andere leuke dingen doen.

23 mei 2016 om 17:02

misschien is van gaal nu wel kandidaat om bij ajax aan de slag te gaan zou me niets verbazen mochten ze hem benaderen voor een functie of als trainer .
zonde denk dat mourinho heel de club kapot maakt .

23 mei 2016 om 17:13

Alsjeblieft geen van Gaal bij Ajax.
Deze man heeft de laatste keer een mes in de rug van Cruijff gestoken.

23 mei 2016 om 17:17

Ja, en Cruijff heeft zich altijd netjes gedragen tov van Gaal?

23 mei 2016 om 17:20

Nee Bosz is een veel betere trainer dan Van Gaal zeker?

23 mei 2016 om 17:22

Fraxz

Er zijn er wel meer die een mes in de rug van Cruijff hebben gestoken en nog steeds bij Ajax werken, 1 meer of minder maakt dan ook niet meer uit.

23 mei 2016 om 17:23

-NEC-

Ik zou zeggen van wel, ik kan me niet zo snel iets herinneren maar misschien wil jij mijn geheugen even opfrissen?

23 mei 2016 om 17:41

Laten we dit ten eerste niet doen om cruijf idd, ten tweede kies niet voor zo'n dominante persoonlijkheid die zich overal mee gaat bemoeien

23 mei 2016 om 17:45

Laat die met lekker pensioneren.

23 mei 2016 om 17:53

Wtf wil je geen toptrainer ofzo bij Ajax die met oranje derde werd op het WK? Belachelijk!

23 mei 2016 om 18:52

Als dit zo is, gaat ie met pensioen. Dat heeft ie Truus beloofd.

23 mei 2016 om 20:33

Feit is dat Ajax een andere kijk nodig heeft op het spel. Frank de Boer speelde zeer behoudend. Dat zal onder van Gaal niet anders zijn. Ik vergeet nooit meer wat de uitleg was van van Gaal aan de selectie van '95 op de training:'Hou de bal in de ploeg, pas wanneer je kans ziet moet je hem grijpen!'. Met andere woorden speel de bal net zolang rond in de ploeg tot er een kans ontstaat. Dat was toen genoeg. Nu...niet meer. Dat hebben wij gezien onder de Boer in Europees verband. Af van dat behoudende spel. Tikkie terug, tikkie breed. Ajax moet aanvallen en op resultaat kunnen spelen als de wedstrijd daarom vraagt.

23 mei 2016 om 17:05

Afkoop som is leuk, maar van Gaal heeft ook zijn eer.
Het verdient iig niet de schoonheidsprijs dit waarschijnlijke ontslag.
Verder schiet je er ook niets mee op.
Ik ben benieuwd hoe het basis-team er volgend jaar eruit gaat zien.

Jammer, de Engelse media hebben de beste man kapot gemaakt. Schande. Niemand die dit zootje in de eerste de beste 3 jaar kampioen maakt. Ook jammer voor jongens als Rashford, Lingard en Fosu-Mensah bijvoorbeeld. En dat allemaal door t tuig wat daar werkt bij de Engelse roddelpers. Bah, om misselijk van te worden.

23 mei 2016 om 17:06

Engelse media kapot gemaakt? Haha, trap toch niet in die leugens van Van Gaal om zichzelf er beter uit te laten komen.

Afschuwelijk voetbal, 300 miljoen uitgeven, als een hork gedragen naar mensen.

Al 6 maanden wordt Mourinho genoemd, en het is gewoon keiharde waarheid. Hij kan beter boos worden op zijn directie, die gewoon al maanden een akkoord hebben met Mourinho.

Maar de media de schuld geven is altijd het makkelijkste.

23 mei 2016 om 17:12

Het mag dan wel zo zijn dat Man United al half jaar een akkoord met hem had, maar het gezeik is hem echt gaan zitten in dat hij daar elke week weer mee geconfronteerd werd, en dat is toch echt te wijten aan die rotzakken van de pers daar. Als dat lek naar buiten komt, leuk, schrijf er een week wat over, maar daarna is t ook klaar en ga niet verder speculeren of t nu op waarheid berust of niet. Dat constant dooretteren heeft er voor gezorgd dat hij zich als een hork ging gedragen, en daar kan ik best in komen. Ik zou jou wel eens willen horen als ze jou constant zouden bestoken met het feit dat er wellicht al een opvolger klaar voor je staat als je in zo'n prestigieuze posititie werkt als van Gaal. Dat gaat je echt niet in de koude kleren zitten en op een gegeven moment gaat een beetje mens van zich af bijten. Heel menselijke reactie.

23 mei 2016 om 17:14

Nee en dan krijgen we de volgende hork (mourinho)die de jeugd links laat liggen en alleen maar denkt aan kopen kopen kopen ik hoop dat ze van de regen in drup komen als ze deze man nemen .

23 mei 2016 om 17:29

Engelse media doet nooit iets verkeerd natuurlijk... Hij is toch ook gewoon met de grond gelijkt gemaakt door de Engelse pers?! Als jij dat nog kunt ontkennen, kun je je beter even buiten deze discussie houden.

Je vergeet dat Ed Woodward ook gewoon invloed heeft op het aan- en verkoopbeleid van United. De absolute top wil nou eenmaal niet naar Manchester United, want het heeft niet de selectie om kampioen te worden en het speelt ook geen Champions League.

Ook Mourinho kan dit niet op de rails krijgen. Bovendien is United bij de aanstelling van Mourinho ook per direct zijn identiteit kwijt en kan de jeugd beter zijn biezen gaan pakken. Wat is deze club afgegleden zeg!

23 mei 2016 om 18:26

Zie het als een voordeel. Deze talenten kunnen nu op een veel betere plek uitbloeien bij andere clubs en later Mourinho op zn neus laten vallen.

23 mei 2016 om 19:02

In de top kun je niet winnen met jeugd. Daar heb je de beste spelers nodig.

23 mei 2016 om 19:19

Ooit zij dat een engelse commentator ook met kleuters kun je niet winnen ik kan zo gauw niet op zijn naam komen maar het is een oud Liverpool (alan Hansen) speler , ik geloof dat Manchester nadien 15 landstitels behaalde ja die had er goed kijk op ,

23 mei 2016 om 17:07

Kom op man Van Gaal heeft genoeg geld gehad om te mogen investeren,en heeft helemaal niets gebracht als je met een topclub als Manchester 2 jaar niets goed doet dan valt het nog mee hoe de media met hem omgaan

23 mei 2016 om 17:21

Een topclub als United? Een gevallen topclub als United bedoel je zeker. Is niets glorieus meer aan de laatste jaren. Een team wat alleen maar aan het afbouwen is. Ze deden er goed aan van Gaal te halen in eerste instantie, want met het inpassen van jeugd een stabiele basis voor de toekomst neerzetten is het enige wat ze op dit moment nodig hebben. En ja, dat kost nu eenmaal tijd, maar daar kies je als club dan voor. Dat weet je als je van Gaal aanneemt, die man is een en al jonge spelers inpassen in een team. Dat is zijn handtekening als t ware. Ik vind t al heel wat dat hij de FA Cup heeft binnengesleept met t zootje wat hij onder zijn hoede had. Dat is al een prestatie op zich tussen goed op elkaar ingespeelde teams als de Spurs, City, Leicester en Arsenal.

23 mei 2016 om 17:43

Leuk en aardig wat je schrijft maar denk dat jij Manu niet echt gevolgd hebt. United heeft minstens een half seizen met een half b team gespeeld. Met speler als lingard, rashford, varela ,fosu mensah, BJ, Fellaini, mcnair die hij wel moest opstellen door blessures. Shaw, Rooney, schweinsteiger, schneiderlin die normaal gesproken allemaal onomstreden zijn, waren erg lang geblesseerd. Depay valt tegen mar daar kan hij weinig aan doen. Hij heeft de doelstelling niet gehaald maar met dit spelersmateriaal lukt dit ook niet. Het is het aankoopbeleid wat heeft gedaald. Niet zo zeer de manager want die heeft het nog na behoren gedaan.

23 mei 2016 om 18:01

Ik geloof dat op Schweinsteiger na, geen enkele speler ouder was dan 24. Dus hoe kan je dan spreken van "helemaal niets gebracht"?

Er staan juist alleen maar speler die wellicht 5+ jaar kunnen voetballen.

Als je dat dan niks noemt?

Hij had ook 80 miljoen (netto.. dat vergeten mensen.. die 300 komt natuurlijk eerst bij iedereen op) aan 28+ kunnen uitgeven.. Naja.. dan draai je 1x meer in de top 3.. en is het daarna afgelopen. (wat ik verwacht wat Mou gaat doen)

23 mei 2016 om 19:47

@diada
Je geeft aan zooitje wat hij onder zijn hoede heeft.

Hij heeft 300 miljoen uit kunnen geven aan spelers. Als dat dan nog een zooitje is dan is het aan Van Gaal zelf te wijten. Kennelijk waren ze eerst heel beloftevol dat er zoveel geld voor neergeteld is. Als hij er dan niks van kan maken zoals DI Maria ( geweldige voetballer ) dan ligt het toch echt aan van Gaal.

23 mei 2016 om 20:44

Di Maria was al gekocht voor v Gaal tekende bij Man U. Get your facts right bro, ur argument is invalid.

23 mei 2016 om 20:51

Firepotatoe,
Hij heeft ook voor meer als 200mil verkocht, een heel elftal.
Di Maria was niet eens zijn aankoop, en is ook met minimaal verlies weer doorverkocht.
Verder bepaalde Louis nooit de transfers zelf maar samen met Woodward.
Daarbij komt dat een hoop van de spelers die wel onder Louis zijn gehaald langdurig geblesseerd waren.
Je mening is niet helemaal objectief.

23 mei 2016 om 17:11

Ja komt dit door tuig bij de media? Denk je dat als hij bijvoorbeeld 1e en 3e was geworden ipv 4e en 5e hij ontslagen was? Of zelfs als er flinke progressie in had gezeten? Hij heeft het gewoon waardeloos gedaan. Aankopen, opstellingen, spelers beter maken (eerder slechter), communicatie. Alles was waardeloos! Behalve een paar jeugdspelertjes laten debuteren door vele blessures.

23 mei 2016 om 17:15

Je noemt t al, als je veel geblesseerden hebt dan wordt t moeilijk om iets anders op te stellen als jeugdspelers he. Met dit zootje wordt Mourinho ook geen kampioen, dat kan ik je op een briefje geven. En zodra die vertrekt is t eind nog verder in zicht, want als iemand een selectie achterlaat in puin dan is t wervelstorm Mourinho wel.

23 mei 2016 om 17:26

"dit zooitje" is een team van zo'n half miljard, grotendeels gekocht door lvg. Allemaal jongens die heel goed waren, maar die onder van gaal geen schim van zichzelf zijn.

Maar we gaan t zien. Ik denk dat niemand had verwacht dat hij chelsea kampioen ging maken jaren geleden toen ze niets voorstelden. Of dat hij met inter de cl ging winnen. Of met porto. Ik zou er niet gek van opkijken als hij het gewoon weer flikt. Slechter dan onder lvg kan iig haast niet!

23 mei 2016 om 17:49

Vertel eens even welke spelers lvg heeft gehaald die faalde

23 mei 2016 om 18:01

Jij snapt het. Mensen kijken niet verder dan hun neus lang is. Ik wil ook weleens weten, welke aankopen die er gedaan zijn, zijn raar te noemen. Ik noem er een paar op, darmian is een logische, blind van te voren denk je van niet, maar was de stabielste speler, schneiderlinn kon overal naartoe, Herrera is jong en heeft zijn waarde bewezen, schweinni was gewoon de aanvoerder van de wereldkampioe, depay het grootste talent van de eredivise, en Martial een topper van Monaco. Met se spelers wie hii tot zijn beschikking had, heeft hij het redelijk tot goed gedaan. Gelijk in punten met City(dat is pas een miljoenenploeg) en maar 3 op Arsenal. Maar ondertussen zijn er bij United jongens doorgebroken die je volgend jaar niet meer zien bij United. Mensen kijken alleen maar de korte termijn. Zit totaal geem beleid bij de Glazers/ United.

23 mei 2016 om 18:09

Ik noem een Blind die stappen heeft gemaakt om mijn punt alleen al te bewijzen dat je kul praat over het feit dat er spelers geen schim van zichzelf zijn die Louis gehaald heeft. En om Depay heel goed te noemen gaat ook te ver. Daarnaast had Martial zichzelf nog niet eens bewezen bij Monaco en heeft een vrij sterk eerste seizoen gedraaid. Dat soort spelers kun je toch niet scharen onder "jongens die heel goed waren"? Die gastjes zijn amper 20 jaar, Depay 23.

Inter was een team wat op zijn lijf geschreven stond, daar stond ik niet vreemd van op te kijken eerlijk gezegd. Het was een knappe prestatie van Mou, dat zeer zeker, maar een prestatie waar we rekening mee hadden kunnen houden. Bij Porto kwam alles perfect samen, dat elftal piekte en had een ongekend niveau aan spelers materiaal met Deco, Falcao, Ricardo Carvalho en noem het maar op. Om maar even te vergelijken, dit United komt niet eens in de buurt van het niveau van Porto in 2004.

23 mei 2016 om 18:20

@ arnhemmer
Ze waren helemaal niet raar. Het meerendeel presteert alleen slecht, en dat is toch zeker de verantwoordelijkheid van de coach? 5e worden is namelijk echt slecht hoor, ongeacht waar city staat.
En waarom zouden we de doorgebroken jongens niet meer zien volgend jaar?

23 mei 2016 om 18:23

@diada
Blind en martial zijn de enigen, en martial had zich wel degelijk bewezen bij monaco. Dat je dat niet meegekregen hebt is een ander verhaal. Hij was daar gewoon de gevaarlijkste speler. Voor de rest spelen alle aankopen ver onder hun voormalige niveau. Daar wordt normaliter de coach op aangekeken. behalve op een nederlandse site als het over een nederlandse coach gaat natuurlijk ..

Ja bij porto was gewoon dikke mazzel van mourinho. Zegt bij porto ook iedereen trouwens, dat hij daar geen rol in had .. (sarcasme ja)
En als jij had aan voelen komen dat hij met inter wel even de treble zou pakken dan ben je een genie. Was nl volgens het eerste italiaanse team ooit die dat voor elkaar kreeg, en dat op het absolute dieptepunt van het italiaans voetbal .. Het zal allemaal wel. Fijne avond!

23 mei 2016 om 18:33

Doe niet alsof Und een heel seizoen met een B elftal heeft gespeeld. Op Schweinsteiger na, die 2 maanden al ongeveer geblesseerd is, heb ik bij Und niemand gezien die langdurig geblesseerd was. Er zijn wel blessures gekomen idd, maar het is niet zo dat ze heel lang met B spelers hebben gespeeld . De meeste waren na 3 weken weer terug.

23 mei 2016 om 18:41

shaw, valencia, rojo, rooney, will keane, carrick, basti, en phil jones hebben volgens mij allemaal langdurige blessures gehad. Ik denk zelfs allemaal 6 weken of langer. Shaw zelfs het hele seizoen.

23 mei 2016 om 18:56

Idd, zodra Mourinho komt, kunnen zij beter vertrekken. Die gaan het veetrouwen van Mou niet krijgen, en op speelminuten mogen ze gaan hopen dan. Jammer voor de jonkies, die zich zo goed begonnen te ontwikkelen onder Louis.

Geweldig nieuws dit. Eindelijk!!!!!

Benieuwd of V Gaal nu zijn excusses gaat maken naar de pers. Die schreven immers al 6 maanden de waarheid.

Zou V Gaal rekening hebben gehouden met hun familie, toen ie zei dat ze leugens verspreidden😀

23 mei 2016 om 17:08

Wat een onzin. De "pers" roept inderdaad al een jaar dat Van Gaal ontslagen zou worden, maar hebben tot (waarschijnlijk) nu nog geen gelijk gehad. Dat je serieus voor die riool journalistiek probeert op te komen...

23 mei 2016 om 17:21

Ik lees anders al 5 maanden dan Mourinho de opvolger wordt. De pers moest zijn excuus maken aan v gaal, omdat ze hadden geschreven dat ie ontslagen was.

V gaal wist het allemaal beter. De pers wist niks en schreef alleen maar leugens, om hem weg te krijgen, aldus onze " beste coach vd wereld"

V Gaal aanstellen was de grooste fout die United kon maken . Dit kon je namelijk zien aankomen, als je zijn carriere een beetje volgt.

Blijkbaar hebben ze bij United geen onderzoek gedaan. Jammer 2 jaar weggegooid. Nu weer opnieuw beginnen.

23 mei 2016 om 18:04

Mourinho aanstellen is nog een grotere fout, maar denk dat jij niet echt voetbalverstand heb. Dit gaat United de nek kosten, en vooral de jonge jongens. Waar United altijd.voor gestaan heeft, wordt vanaf nu in de prullenbak gegooid. 100% ook mourinho wordt geen kampioen

23 mei 2016 om 18:16

Grootste fout? Aan zien komen? Heb je zelf wel eens een kijkje genomen naar de carriere van van Gaal?

Ik zal je een samenvatting geven. Als je dan nog steeds zo negatief bent over de man dan snap ik er echt niets van.

van Gaal bouwde het "grote Ajax" uit de jaren negentig. Won drie landstitels, Uefa cup en een Champions league. Hij bouwde een elftal dat Europa domineerde.

Vervolgens Barca: Eerst 2 keer kampioen. Hierna Oranje. (was een drama).
Hij liet onder andere Xavi en Iniesta debuteren. Lijkt me geen slechte zet geweest voor Barcelona denk ik zo.

Kampioen worden met AZ kan vervolgens niet anders dan een grootse prestatie genoemd worden.

Bij Bayern was hij een belangrijke factor is het smeden van het elftal dat later alle prijzen won. Met Alaba en Muller bijvoorbeeld zette hij een uitstekend en jong elftal neer.

Vervolgens een bijzodner knappe prestatie met Oranje.

Volgens mij heeft van Gaal bij bijna al zijn clubs succes gehad. Een beetje respect mag best.

23 mei 2016 om 18:35

@maikel1980

Ik heb je reactie geliked maar dit was een foutje, ik ben het namelijk totaal niet met je eens.
Van gaal is een toptrainer, 1 van de weinige die de media nog zei dat hun gedrag onfatsoenlijk en niet normaal is. Ziekelijk zelfs naar mijn mening.
van gaal heeft te weinig respect gekregen in Engeland ook al zijn de prestaties niet wat iedereen ervan verwacht en gehoopt had. Je behoort gewoon fatsoenlijk met mensen om te gaan.
Ik wens van gaal lekker veel rust toe mocht hij met pensioen gaan en anders misschien nog in Nederland aan de slag.

23 mei 2016 om 18:39

Dat weet jij niet. Kijk maar bij Real. Hoewel Mourinho een bende heeft achtergelaten en gefaald heeft bij Real, heeft hij wel de basis gelegd bij Real om weer mee te doen met de prijzen. Ancelotti heeft daarna Real ook weer simpel laten voetballen en succes geboekt met Real Madrid. Dus Mourinho kan wel een bende achterlaten, maar daarna een coach aanstrikken a la Ancelotti die ze weer laten voetballen.

Van Gaal heeft alleen 2 goede jeugdspelers achtergelaten en heeft geen vooruitgang geboekt met Und.

23 mei 2016 om 18:48

Toss

Ik zeg dit ook niet voor likes, Dat intresseert mij erg weinig😏

V gaal heeft in Nederland Spanje Duitsland en Engeland problemen met de pers. Ligt het toch wel een beetje aan hem denk?

Ik wens hem ook het beste. Een gelukkig en gezond leven Maar niet als manager van een club die ik support.

Blijkbaar is dat erg raar op deze site.

23 mei 2016 om 17:08

Typisch Van Gaal: geeft overal media de schuld. In elk land. Eigen falen proberen te verdoezelen.
Terwijl het zijn eigen directie was die al 6 maanden met Mourinho sprak en/of al en akkoord had.

Maar boehoe, media maken Van Gaal kapot, huilie huilie. Man, die hork van een Loewie mag allang blij zijn dat ze hem 2 jaar hebben laten zitten met dat afschuwelijke, risicoloze betonvoetbal.

23 mei 2016 om 17:44

Idd domste reactie ooit. En op het wk wel juichen toen we goed gingen. Dat hij een wan prestatie heeft geleverd ben ik met je eens maar om iemand af te schilderen als hork? Zegt genoeg over jou voetbal intelligentie dat terzijde.

23 mei 2016 om 18:10

Op het WK wel juichen? Tegen Oranje, ja. Met anti-voetbal identificeer ik mij niet. En ja, Van Gaal is een hork. Een verschrikkelijke man. Alleen je als een hork gedragen kan soms grappig overkomen, waardoor hij voor mensen hier opeens een held is. Te bizar voor woorden.

23 mei 2016 om 18:51

Omdat hij een minder team heeft en zich moet aanpassen omdat er betere landen zijn is het een hork met anti voetbal. Vergeet de jaren 90 niet volgens mij was hij juist de genen die 433 het beste heeft uigevoerd. Hij wist wat ie in huis had en 433 op het wk hadden we de voorronde niet eens gehaald of wilde jij met 2 slakken in het centrum staan.

23 mei 2016 om 17:08

Lol domste reactie van de dag. Je kunt over iedereen schrijven dat hij / zijn ontslagen wordt. En dan na een x aantal jaar je gelijk eisen? -_-'

23 mei 2016 om 19:28

Hahaha echt he. "Ik voorspel dan ook bij deze al dat Mourinho ontslagen wordt door Manchester United. Dat kan hij nu wel ontkennen, maar als hij er straks uit ligt wil ik wel graag excuses van hem zien." XD

23 mei 2016 om 17:19

Jij denkt, dat het vruchten gaat afwerpen?

23 mei 2016 om 17:28

Het zit diep, he? Heeft hij je ooit wat misdaan? Waarom moet hij zijn excuses aanbieden aan de 'pers'? Absurd. Liever Van Gaal dan Mourinho. Die gast maakt nog een grotere puinhoop en wie gaat dat dan opruimen?

23 mei 2016 om 17:38

Ik heb een hekel aan respectloze mensen, die alleen maar kunnen beledigen, als ze een normale vraag krijgen.

Die journalisten afsnauwd, en altijd van zichzelf zegt dat ie de beste van de wereld is Het moet altijd om dhr V Gaal gaan.

Idd heerlijk als ie op zijn bek gaat.

23 mei 2016 om 17:59

En dan ben je wel blij met die altijd vriendelijke Portugese trainer die altijd open staat voor de pers... altijd positief te woord staat en natuurlijk altijd mooi aanvallend voetbal speelt?

23 mei 2016 om 18:02

Ach, ieder z'n ding. Gevalletje van kwaad naar erger. Maar niet iedereen ziet dat helaas.

23 mei 2016 om 18:05

Precies wat jij zegt. LVG denkt zo veel van zichzelf. Nu halen ze tenminste een trainer die dat niet doet. Altijd bescheiden en nooit commentaar op de leiding en media. Heerlijk.

Tja, het is natuurlijk geen verrassing voor Louis. Wel zal het een shock zijn om morgen te horen dat zijn voormalig pupil als een ware Judas hem blijkt te hebben verraden en een dolk in zijn rug gestoken heeft. Wat ik niet begrijp is dat men bij MU Mourinho haalt, daar gaat het jeugdplan. Het lijkt Feyenoord wel. Rashford, Martial en andere talenten, pak jullie koffers maar, misschien kunnen jullie een lift krijgen van Blind en Mata. In dit perspectief bezien krijg je toch meer sympathie voor Arsenal waar men zich niet laat gekmaken door de pers.

dit is weer media sensatie vanuit de media om het erger te maken dan het is.. je weet hoe dat gaat, natuurlijk wist hij het al... Manu zou nooit dit zo tussen door gooien....

ook ben ik er van overtuigd gezien de relatie tussen van Gaal en Mourinho dat van Gaal het ook al wist dat Mourinho de opvolger zou worden.

In de competitie en cl heb je een wanprestatie gedaan, dus dit moet je toch wel zien aankomen ?

Overig heeft mourinho nog een groter wanprestatie gedaan met Chelsea dus zal gek zijn als hij straks de nieuwe trainer word.

23 mei 2016 om 17:07

En Klopp dan, stond ook heel slecht bij Dortmund een tijdje, daarna gewoon weer aardig bezig bij Liverpool. Mourinho heeft meer goeie periodes dan slechte gehad in zijn carrière, moge dat duidelijk zijn.

23 mei 2016 om 19:42

Hij heeft ook bij alleen maar Topclubs getraind, ik zie Mourinho niet kampioen worden met een middenmotor of een degradieploeg, hij heeft succes door de clubs met goede spelers, net als Guardiola.

ik denk dat louis zo'n narcastische man is dat het ook nog wel een waar kan zijn dat hij het niet aan zag komen

Eindelijk. Met mourinho gaat united weer naar de top. Alleen tegen barca speelde hij anti voetbal. Maar dat doet iedereen, dus dat is normaal helaas.

23 mei 2016 om 17:09

Mourinho is een korte termijn trainer, ik geloof niet dat hij United structureel terug naar de top kan brengen.

23 mei 2016 om 17:17

Ben je serieus die man speelt 90% van ze carriere anti voetbal

Er is iets aan de hand op het trainingscomplex, kan niet anders. Van Gaal is inmiddels zo'n 7 uur al binnen daar, waar het Moyes zo'n 45 minuten duurde. Inmiddels heeft United ook al hun aangekondigde persbericht uitgesteld/geannuleerd.

Dat hij ontslagen is, is misschien wel terecht maar de manier waarop getuigt niet van klasse. Ook mogen de Engelse media zichzelf diep gaan schamen.

23 mei 2016 om 17:09

Zoals van Gaal al zei, dat de Engelse media hem al zes maanden geleden hadden ontslagen.

23 mei 2016 om 17:09

Zoals van Gaal al zei, dat de Engelse media hem al zes maanden geleden hadden ontslagen.

Je gunt hem ook gewoon succes bij United maar als je elke week tekeer gaat tegen alles en iedereen maar slechte resultaten boekt en vooral slecht voetbal laat zien dan maak je geen vrienden.
Hier in Nederland kan iedereen nog lachen om de humor van Louitje maar in Engeland denken ze deze gekke Nederlander heeft zijn pilletje niet genomen.
My players need to be horney..
Door die zin werd hij door niemand meer serieus genomen.

Ik ben die hard United fan en geen van gaal fan, maar waar de britse media mee bezig zijn is echt walgelijk. Net zoals het optreden van Woodward!
Van Gaal is slim en heeft het spelletje nu door en weet dat de media aan het los gaan is. Hij laat het afkopen extra lang duren zodat die persmededeling de deur uit kan. Ik heb het idee dat van Gaal nu de regie in handen probeert te nemen. en terecht ook in dit geval.

Is hij zeker al ontslagen? Heb helemaal geen bevestiging nog gezien.
Als het zo is is het wel terecht wat een verschrikkelijk saai voetbal speelde man utd, ook te zien aan de weinig kansen per wedstrijd.
Qua aankopen ook matig , je haalt bijvoorbeeld met sweinsteiger en schneiderlin bijna exact dezelfde spelers. Daarbij hebben ze 3 spitsen weggedaan( tel falcao niet mee).
En er amper wat voor teruggehaald. En echt pure middelmaat aangekocht.
Jammer ik gunde van gaal nog veel succesen.

Het is jammer dat omdat het nu een nederlander ( plus amsterdammer) betreft, we niet neutrall kunnen oordelen dat deze man er niks van heft gebakken.
Het is leuk dat hij veel talenten heft laten debuteren maar dat is dan ook zijn enige achievement in 2 jaar tijd.
Als we Wenger bijvoorbeeld al slecht vinden, hoe slecht heft van gaal wel niet gedaan met Meer budget? Bij arsenal zie je naast jonkies tenminste nog goed voetbal, maar man united???
Het is ook niet zo dat hij niet heft Mogen investeren.
Spelers als di maria, had hij tot zijn beschikking.
als je niet met vedettes niet om kan gaan dan hoor niet bij Manu thuis. Of je moet het waarmaken dat je zonder ze kan ( zie ferguson met stam , van nistelrooy, beckham etc)
Als ik vangaal een cijfer moet geven.
een 3+.
die 2 omdat hij een FA cup gewonnen heft ( een cup die alle topclubs niet serious nemen)
and een plusje omdat hij jonge jonges ( noodgedwongen) heft laten debuteren.

23 mei 2016 om 17:11

Klopt, Nederland is compleet verblind na het (vooral op toeval en Robben leunende) Oranje op WK 2014.

Hij voetbalt al jaren afschuwelijk en infecteert met zijn 'masterplan' bij de Knvb alle nieuwe generaties van trainers met zijn betonvoetbal.

Waar andere landen (duitsland, Spanje, België) op ideeën Cruijff doorbouwen in trainersopleidingen en jeugdopleidingen, gaat de Knvb door met methode-Van Gaal. Verval laatste 10 jaar van NL-jeugdopleidingen en het voetbal is geen toeval.

23 mei 2016 om 17:14

Die vedettes lieten niks zien. Dat is echt niet de schuld van een coach, kijk maar naar falcao

23 mei 2016 om 17:32

dat hij falcao links heft laten liggen vind ik terecht ( blijkt nu ook)
maar volges mij doet di maria het bij PSG niet verkeerd
Die mexicaanse spits knalt er ook wel een paar in in duitsland
Van persie als invaller heft nog altijd zijn waarde bij fenerbache
en is dat nou niet waar het aan ontbrak?
doelpunten,
ze scoorden maar 49 keer en dat is van de top 11 ( op stoke na) het minst gescoord.
Hadden ze bijvoorbeeld 10 keer meer geschoord, ( wat nog altjjd minder is dan all top 8 clubs..) dan hadden ze nu 3-4 gestaan...
kortom staaltje mismanagement

Ik hoop eerlijk gezegd dat het allemaal niet waar is. Volgens de tabloids had Louis 6 maanden geleden al geen baan meer. Zou voor het eerst zijn dat er op zo'n niveau duidelijk wordt hoeveel ellende de Engelse pers veroorzaakt. Desalniettemin is de kans vrij klein dat hij nog een seizoen blijft. Hoewel ik Mourinho niet bij Manu verwacht.

23 mei 2016 om 17:13

Boehoe, Engelse pers ellende veroozaakt? Populistisch gelul, en iedereen praat elkaar in Nederland na.

De media bracht 6 maanden geleden het Mourinho-nieuws al en dat is gewoon waarheid.

De Van Gaal-fanboys hier zouden boos moeten zijn op Woodward en de ManUnited-directie, niet op de media. Die hebben gewoon weer goede bronnen.

Dat Van Gaal en fanboys focussen op media, is pure afleiding tov eigen falen. Face it: Van Gaal heeft enorm gefaald.

Jammer, had hem graag nog zien slagen. Ondanks dat LvG veel succes heeft gehad in Europa en zelfs wereldwijd valt mij toch op het nooit in zijn eerste seizoenen gebeurde. Met Ajax werd hij het eerste seizoen ook tweede en zijn tweede seizoen zelfs derde in de Eredivisie. In het derde jaar als coach maakte hij Ajax pas succesvol, met als hoofdprijs de wereldbeker en Champions League. Bij AZ ging hij van de tweede plek, naar de derde plek, en toen zelfs naar de 11de plek voordat hij in zijn vierde seizoen als coach pas kampioen werd! Bij Barcalona en Bayern werd hij direct kampioen, maar dat zijn ook ploegen die altijd wel als een geoliede machine hebben gedraaid. Ik had hem toch nog een jaar gegund, hij heeft dit jaar ook niet veel mee gehad met de vele blessureleed. Nu met Rooney op het middenveld lijkt hij eindelijk de juiste X-factor gevonden te hebben waar hij zijn team omheen wilde bouwen... helaas komt het niet meer zover.

Hij heeft eerder aangegeven dat als die bij United zou mislukken zeker nog een club zou gaan trainen hé, tenminste daar staat mij iets van bij. En dit kan je toch wel mislukt noemen.

Daarnaast duurt het ook wel even nu al voordat Ajax de nieuwe trainer presenteert. Misschien wachten ze wel op Van Gaal haha

De eens zo grote club Man. United komt van de regen in de drup. Lang leven City!

Het is ook tijd dat die Woodward weg gaat. Als Mourinho inderdaad aangesteld zal worden als opvolger, dan moet die Woodward toch ook sterk in twijfel getrokken worden...dat kan geen actie zijn die in het belang is van de club.
Hoorde dat Mourinho ook nog eens het dubbele gaat verdienen van Van Gaal.
Had Van Gaal dan in ieder geval zijn volledige contract laten uitdienen om een goede opvolger te selecteren.

Hij is nog steeds niet ontslagen, maar de berichten blijven maar komen. Dit gebeurt ook vaak bij artikelen over Van Gaal: "in kleine kring aan familie en vrienden meegedeeld." En die gooien het vervolgens in de media? Nog op het moment dat zijn zaakwaarnemer bij United is? Ik geloof er helemaal niks van. Alles spreekt elkaar tegen en iedereen lult maar wat. Feit is: Louis van Gaal is op dit moment gewoon nog de hoofdcoach van Man United, totdat de website van United anders vermeld.

23 mei 2016 om 17:29

Mee eens, ik zie ook niks op de website van manutd

Wat slecht geregeld dit zeg van de United leiding!!!
Ze hadden Louis hiervan wel eerder op de hoogte mogen stellen. Louis is schandalig in Engeland behandeld door zowel de media ,de eigen clubiconen als de eigen clubleiding. Hopelijk wilt Louis nog een allerlaatste klus doen in Nederland. Geniet van je 6 miljoen ontslagvergoeding Louis !!

Ik vind het wel een beetje sneu voor van Gaal. Man Utd heeft al een tijdje een akkoord met Mourinho en heeft van Gaal hier niet over geinformeerd om nu direct na het seizoen face to face even te zeggen dat je ontslagen bent. Ook snap ik Mourinho niet omdat hij volgens mij ook een goede vriend was van van Gaal en dit doe je gewoon niet om stiekem z'n baantje in te pikken

23 mei 2016 om 17:32

Van Gaal is door de media genaaid, door de eigen clubiconen, door de eigen clubleiding en door zijn goede vriend Mourinho.

23 mei 2016 om 18:45

Dat heeft hij ook aan zichzelf te danken. Tuurlijk willen velen mooi voetbal zien, maar het belangrijkste is het resultaat. Als Van Gaal 4e werd of 3e werd dan had Lvg alle lof gehad dat hij goed presteerde maar het voetbal was niet om aan te zien. Als hij resultaat had geboekt was er niks aan de hand geweest.

23 mei 2016 om 18:50

Dat is zo makkelijk. Arsenal, Chelsea, Man City en Tottenham hebben allemaal een selectie die minstens zo goed is als die van Man Utd. Verder heeft Leicester gewoon een one-season wonder gehad. In Europa was het een beetje pech maar van Gaal weet wel met veel nieuwe jeugdspelers de beker te winnen en bijna 4de te worden. Als van Gaal nog seizoen zal mogen blijven had ik echt het gevoel dat het veel beter zou worden met een paar aankopen

23 mei 2016 om 17:46

Ja ben ik ook helemaal voor! Ik hoop dat de Ajax fans zich hard gaan maken voor de komst van Van Gaal en niet weer genoegen nemen met de middelmaat van Overmars en Vd.sar die met Bosz aan willen komen zetten. Boycot maar mooi de plannen van Overmars en Vd.sar.

Als het zo officieel is waar blijft her officiele bericht dan? Blijf het maar vaag vinden

Niet te geloven hoe er wordt gesproken over Van Gaal. Zoveel 'fans' denken dat het zo makkelijk is, spelers halen, kampioen worden, iets opbouwen. Ga toch FIFA spelen ofzo. Die gast zit er maar voor twee (!) seizoenen. Ferguson heeft een team achtergelaten dat vrijwel volledig steunde op de oude spelers. Vervolgens kwam Moyes die het nog erger maakte en daarmee moest Van Gaal werken. Dan ook nog twee seizoenen op rij zoveel blessures. Dat Van Gaal als 5e eindigde dit seizoen is een wonder op zich. Zeik toch niet zo. Deze 'fans' zijn namelijk geen haar beter dan de tabloids en 'journalisten' in Engeland. Mocht Van Gaal ontslagen zijn en Mourinho komen, veel plezier met misschien een landstitel en een grotere puinhoop daarna.

23 mei 2016 om 18:21

Je hebt gelijk

Terecht dat hij weg moet. Niet-presterende aankopen zoals Depay, Schneiderlin, Schweinsteiger; meeste aantal ballen teruggespeeld, net zoveel schoten op doel als een degradatiekandidaat, minste aantal goals gescoord sinds een kwart eeuw, geen CL kwalificatie etc.

Louis heeft het mogen proberen maar heeft gefaald. Zijn persoonlijkheid zit hem in de weg naar alles wat media is en gearriveerde mondige spelers betreft.Daarbij heeft zijn eigen aankoop beleid hem ook de strop om gedaan.Tel daarbij het ontzettend saaie inspiratielose voetbal op zonder resultaat en je bent klaar pm afgeserveerd te worden.

Wel opvallend dat het nog steeds niet officieel is waar wachten ze op?

Ik hoop dat dit een soap is. Dat hij gewoon doorgaat en alle geruchten en roddels weggeveegd worden door directie van MU. Niet omdat ik lvg geweldig vindt, nee. Omdat ik die geruchten uit Engeland een beetje simpel vind worden...

Haha, maar nog steeds is niks zeker

Niet alles is gelukt maar wat een fantastische carriere heeft deze man achter de rug. Een hork naar de pers maar verder de meest spraakmakende coach uit de Nederlandse geschiedenis. Wat mij betreft mag hij stoppen en terugkijken op mooie momenten. Ik heb van je genoten Louis!!

Hij ging ervan uit dat hij na de vakantie gewoon weer terug zou komen bij,
United om zijn derde en laatste contractjaar uit te dienen.
Misschien beter zo Men van Gaal al die heisa met de media is ook wat.
Het is natuurlijk niet leuk om ontslagen te worden je voelt je in je eer aangetast.
Ik wens uw succes toe waar je ook heen gaat met pensioen gaat uw toch niet.

Mocht u toch stoppen Ik heb van je genoten Louis!!

Ik ben zelf Manchester United gaan volgen wegens LVG. Ik houd van die man. Mocht die ontslagen worden - ik moet het nog maar zien - dan hoop ik dat ie nog 1 jaartje coach wordt van bijvoorbeeld een Everton en volgend jaar in de laatste competitie wedstrijd de 'The Special One' (-- wat een grap) de top 4 uitknikkert. Ik kijk alle ManUtd wedstrijden. Maar ben er vrij zeker van dat wanneer Mourinho komt alles wat ik mooi aan de club vindt zo de WC wordt doorgespoeld. Die Woodward mogen ze van mijn part wel z'n ontslagbrief geven. Die man heeft geen kijk op voetbal

Dit is.een.toneelspel, van Gaal heeft targets/doelstellingen te halen. Haaltnhij deze.niet.dan.wordt hij hierop afgerekend...zo werkt.t.nu eenmaal in de wereld.

In de normale mensenwereld gaan ook mensen vervroegd met pensioen omdat ze niet meer functioneren.

Ok, dan hoeven we nu helemaal niet meer klaar te gaan zitten voor wedstrijden van United. Onder van Gaal is het nooit echt sprankelend geweest, maar Mourinho aanstellen laat wel zien hoe wanhopig United is. De aanvallende filosofie wordt overboord gegooid. Dat antivoetbal van Mourinho hoef ik echt niet meer te zien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren