Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Depay was kapot van nare mededeling van Van Gaal’

Laatste update:

Memphis Depay kreeg vrijdag van Louis van Gaal te horen dat hij zaterdag niet tot de wedstrijdselectie zou behoren voor de FA Cup-finale tegen Crystal Palace. Zo kwam er een rot einde aan een moeizaam debuutseizoen voor de aanvaller in Engeland. Hij maakte geen verpletterende indruk op de fans, voldeed niet aan de verwachtingen en kreeg zelfs te maken met kritiek.

/

De mededeling van Van Gaal, daags voor de eindstrijd op Wembley, viel Depay volgens de Engelse media rauw op zijn dak. Depay zou stomverbaasd zijn geweest toen zijn trainer het hem vertelde, zijn schoenen aan iemand van de security hebben gegeven en zijn weggereden. Het was voor Depay de eerste keer dat hij te horen kreeg dat Van Gaal hem niet bij de wedstrijdselectie haalde en dat vond de ex-PSV’er onverteerbaar.

Depay zal zaterdagavond vanaf de tribune moeten toekijken hoe zijn teamgenoten het ervanaf brengen. United stond in het seizoen 2006/07 voor het laatst in de FA Cup-finale, maar verloor toen van Chelsea. Twee jaar eerder verloor het de eindstrijd tegen Arsenal. De laatste keer dat de club de beker won was in het seizoen 2003/04, toen het 3-0 werd tegen Millwall.

Denk je dat Memphis Depay een tweede seizoen bij Manchester United blijft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja leer maar omgaan met teleurstellingen, dat is goed voor je en als dat lukt heb je daar in het leven veel meer aan dan de gewonnen fa cup in je hand te mogen houden na de wedstrijd.... (als dat al lukt)

21 mei 2016 om 09:55

Hij heeft gewoon geen talent genoeg. Tegen een derderangsrechtsback kan hij ballen, maar tegen matige verdedigers zit hij altijd in de broekzak van die verdediger.

Van Gaal heeft hem wel enorm doen afgaan door hem elke wedstrijd opnieuw maar te blijven opstellen. Dat terwijl hij de 1/10 en 2/10 wedstrijden aan elkaar bleef rijgen.

Dit alles maakt van hem de grootste miskoop die ik ooit in de voetbalwereld heb gezien. Leuk dat je de derde keus op de rechtsback van Brugge dol kan draaien, maar je moet het ook kunnen tegen de rechtsback van Bournemouth.

21 mei 2016 om 09:58

Volgens mij was bellerin hem een paar keer aan het zoeken..

21 mei 2016 om 10:02

Ten eerste het is geen back? Ten 2de hij is geen talent genoeg? Jou verhaal staat vol fouten. Hoe kunnen we jou serieus nemen. Depay heeft veel talent maar moet wennen geloof mij hij gaat het nog redden.

21 mei 2016 om 10:02

Tegen C-klasse verdedigers probeert hij 15 maal een dribbel per wedstrijd, waarvan er 0 slagen. Ook komen zijn passes nooit aan en verliest hij alle duels. Ondanks dat hij elke dag in de gym zit.

Die jongen heeft gewoon nauwelijks talent. Januzaj, die heeft echt bakken talent en verknalt het door geen hol uit te voeren op training. Depay moet gewoon wat Eredivisie amateurverdedigers belachelijk maken. Want tegen matige verdedigers kan hij het al helemaal niet meer.

21 mei 2016 om 10:03

@niels

Als je kritiek geeft op een post, is de belangrijkste voorwaarde wel dat je kan lezen.

21 mei 2016 om 10:08

@fiodor, kijk jij dit seizoen pas voor het eerst naar voetbal? Wat een overdreven reactie met je grootste miskoop ooit... deze jongen is nog jong en de meeste voetballers die voor het eerst in de PL komen hebben het lastig. Wees realistisch en schriif niet iemand gelijk af...

21 mei 2016 om 10:11

Doe dat blauwe brilletje van je af man ik zeg hierboven al bellerin niet de minste back was hem een paar keer zoek memphis komt dr wel 1 stap omlaag en drna 3 omhoog geloof me

21 mei 2016 om 10:13

@fiodor, Ik zou eerder kijken naar de miskopen van jou club de voorgaande jaren... Jovetic, Sinclair, Mangala, Jo, Robinho, oftewel sneu geld!!

21 mei 2016 om 10:14

Hij heeft gewoon al 46 wedstrijden gespeeld dit seizoen hoor. Genoeg om te kunnen wennen aan het niveau. Geen enkele andere trainer had hem ooit zoveel kansen gegeven. Heeft duidelijk niet genoeg talent en kan er een kruis over maken als Louis vertrekt.

21 mei 2016 om 10:17

Gozer, hij is hartstikke jong. Cristiano Ronaldo had ook in zijn eerste seizoen aanpassingsproblemen en je ziet wat hij nu heeft gepresteerd.

21 mei 2016 om 10:17

Een prettige dag nog verder

21 mei 2016 om 10:17

Fiodor,laat me raden jij bent iemand die pas 3 jaar voetbal volgt en pas 14 is.

21 mei 2016 om 10:18

Oef....nauwelijks talent?!?!

Een aantal jaren geleden werd hier ook veel gezegd dat Robben zwaar overschat was. En dat het eigenlijk dus geen goede speler was.

Ik vermoed dat men hier weer hetzelfde doet. Zal wel iets met club voorkeur te maken hebben. ;

maar gerust je gang....de neus stoten doet iedereen wel eens. als je er maar van leert.

21 mei 2016 om 10:18

Ik vind dat memphis ook misschien tekort komt, maar hij kan nog doorgroeien. Maar ik ben toch met je eens dat van Gaal memphis blijft opstellen.

21 mei 2016 om 10:20

Grootste miskoop? Kom op man! Die lange kneus waarvan ze nog steeds niet zijn echte positie kennen, die kan er echt helemaal niks van!!! Laten we memphis gewoon nog een kans geven ipv hem in koor af te zeiken. V gaal verneukt zelfs di maria dus wat dat betreft geef ik hem nog een kans

21 mei 2016 om 10:29

Ronaldo was dan ook 18.

21 mei 2016 om 10:29

Ben jij nou depay met Cristiano Ronaldo aan het vergelijken ? Depay heeft gewoon weinig tot niks laten zien en word terecht aan de kant geschoven. Bepaalde eigenschappen ontbreken gewoon bij die jongen op dit moment voor de absolute top! Ik heb hem altijd vergeleken met Ryan Babel, veel power en explosiviteit, sterk rechterbeen (geforceerd heupschot). Maar dan mogen zelf zeggen dat Babel het beter deed in Engeland dan depay.

21 mei 2016 om 10:30

@psv1913

Bellerin zocht 1 seconde en vond hem netjes in zijn broekzak.

Depay is er nul keer voorbij gegaan. Je weet niet waar je het over hebt,

21 mei 2016 om 10:32

Je weet heus wel dat memphis veel kansen heeft gekregen van louis om zich te bewijzen op zijn plek terwijl martial naar rechtsbuiten moest spelen. Hij heeft zich aangetoond dat hij niet beter is op zijn plek en martial juist uitblinkt.

21 mei 2016 om 10:33

Talent genoeg, heeft alles in huis om een topper te worden op de Europese velden. Snel, fysiek sterk, goede passsing en een goed schot, redelijk behendig en heb het idee dat hij het ook allemaal wel ziet alleen er op de 1 of andere manier niet naar handelt. Mentaal zeer zwak, terwijl ik voorafgaand aan dit seizoen juist het idee had dat dit wel goed voor elkaar zou zijn bij hem. Stoïcijns en met de absolute wil de beste te worden, dit heilige vuur heb ik bij hem gemist. Uitstekende beslissing van V Gaal, hoop dat dit hem nu eens stevig aan het denken zet en volgend seizoen laat zien wat hij in huis heeft...

21 mei 2016 om 10:38

Fiodor, jij hebt dus duidelijk weinig verstand van voetbal. Depay heeft op het WK laten zien ook goede verdedigers het leven zuur te maken. Dat het er nu niet uit komt is duidelijk, maar dat betekend niet dat hij totaal geen talent heeft.

21 mei 2016 om 10:39

Fiodor, verblind de clubliefde je een beetje? Depay heeft het inderdaad niet super gedaan maar in sommige wedstrijden wel degelijk zijn potentie laten zien! Depay komt er wel!

21 mei 2016 om 10:40

Grootste miskoop in de voetbalwereld?? Praat geen bull shit hoor, dat je hem niet mag om wat voor reden dan ook kan ik begrijpen. Dat hij teleurstelt kan ik ook begrijpen, maar wat jij zegt is de reactie van een pure hater.

21 mei 2016 om 10:46

Of ben je een jongetje van 12 jaar die dit seizoen voor het eerst een voetbal abonnement van pa en ma heeft gekregen? Dat zou veel verklaren

21 mei 2016 om 10:46

Ik verwacht, gezien het taalgebruik van Fiodor, dat hij net van de basisschool is. Ik denk dat Mephis het nog gaat maken. Let maar op!

21 mei 2016 om 10:52

Ben jij serieus voor Man City,... man man wat een glory hunter hahah... Paar jaar terug wist je nog niet eens of Man City een voetbalclub was..

21 mei 2016 om 10:55

@young boss, klein advies mijnerzijds... lees mijn eerdere berichten. Ik vergelijk Ronaldo met Depay betreft aanpassingsproblemen in hun eerste seizoen en zelfs kritieken wat beide krijgen en hebben gekrwgen... vooralsnog vergelijk ik niet het talent, maar zeg nooit nooit.

21 mei 2016 om 11:22

Leeftijd maakt niet uit vind ik, ze zijn/waren beide nog jong en het is gewoon zijn debuutjaar.. Ik vind niet dat je al een stempel kan drukken op Depay. Wacht volgend seizoen of het 3e seizoen af. zolang hij volgend seizoen maar vooruitgang laat zien. Eredivisie, PSV is gewoon een ander niveau dan Premier League, Man United. Daarnaast helpt het ook niet mee als de club een beetje onstabiel is en nog zoekende naar de weg omhoog.

21 mei 2016 om 11:32

@Fiodor spelers hebben meestal 3 jaar nodig om te wennen aan het niveau. Zie Lamela, Eriksen, Klaassen, Milik, niang van AC Milan
Henderson van Liverpool en zo kan ik nog wel even door gaan.

21 mei 2016 om 12:02

Ronaldo had totaal geen aanpassingsproblemen. Vanaf het moment van zijn debuut tegen Bolton thuis in 2003 spatte het talent er van af. Je wist gewoon dat Ronaldo een grote speler zou worden. Vergelijk Memphis a.u.b niet met Ronaldo, Ronaldo heeft al meer talent in zijn linker kleine teen dan Memphis.

21 mei 2016 om 12:05

46 wedstrijden waarvan zeker 70% als invaller. Er zijn genoeg United fans die vertrouwen in en hebben en willen dat hij blijft. Memphis komt er wel. Dat hij nu niet bij de wedstrijdselectie zit is een leermoment voor hem. Misschien zelfs motiverend om nog harder te gaan werken en te gaan knokken voor die basisplaats.

21 mei 2016 om 12:46

Lestienne, Louis heeft hem verneukt..?! Door hem teveel kansen en vertrouwen te schenken bedoel je? Ik lees dat hij meer dan 45 wedstrijden heeft gespeeld. Onder welke andere trainer zou hij zoveel kans hebben gehad?
Deze jongen verneukt zichzelf door naast z'n schoenen te lopen, en uit het oog te verliezen dat hij een unieke kans heeft gekregen van van Gaal

21 mei 2016 om 13:07

de ronaldo die bij man utd binnenkwam was maar 1/5 van hoe goed hij was toen hij vertrok. hij heeft niet echt aanpassingsproblemen gehad maar dat lag ook wel aan het team dat er stond... ronaldo had echter wel problemen met de kracht en de snelheid van het spel. zoals zijn man verdedigend volgen en duels winnen of zich laten vallen wanneer er minimaal contact was... in spanje had dat geen probleem geweest maar in engeland hebben ze lang over ronaldo bezig geweest dat hij een slappe speler was die altijd maar duikte ... zo maakte ronaldo in zijn eerste 3 jaar bij man utd ook "maar" 4 , 5 en 9 goals. ik ben het wel met je eens dat spelers niet te vergelijken zijn... ronaldo is ook hard veranderd in man utd zo speelde hij eerst als een echte link/rechts buiten en ging hij zijn man voorbij om dan een voorzet/pass te geven. depay is echter niet zo een speler en is meer te vergelijken met de speelstijl die ronaldo nu aanhoud waarbij hij zijn man langs binnen voorbij gaat en op doel wil schieten. al kwam dat er dit seizoen gewoon nog niet goed uit.

21 mei 2016 om 13:14

Best een zielige reactie dit ... Ik kan zo 20 spelers opnoemen die het erger deden. Ik denk trouwens dat er bij Manchester City alleen al een stuk of 10 spelers minder hebben gepresteerd. Off topic: werk ook aan je zinsbouw ...

21 mei 2016 om 13:53

Gozer, Ronaldo was toen hartstikke jong, hij was 18. En depay is 21/22

21 mei 2016 om 14:03

Depay heeft het talent niet van Ronaldo's linkerteen dus bazel nou niet. Hij is gewogen en te lict bevonden. Jongens die zijn gekocht en niet eens op zijn positie staan doen het op LB beter. En meneertje wil stoer pronken met nummer 7. Aub hou op je zet jezelf alleen maar voorschut Depay. Koop nog een hoed en ga de Calvin Klein modeshow lopen.

21 mei 2016 om 14:24

Denk dat jij naar de verkeerde wedstrijd heb zitten kijken

21 mei 2016 om 15:38

Ik denk jij vriend.

Zelfs de statistieken wijzen het uit.

Depay 0 succesvolle dribbels in 2 wedstrijden tegen Arsenal.

De eerste wedstrijd werd hij ook al na 45 minuten gewisseld. Vast omdat hij Bellerin alle hoeken van het veld liet zien. Laat me niet lachen.

21 mei 2016 om 15:41

Ga jij nou echt Depay en Ronaldo in een adem noemen?? Depay is 22, Ronaldo was 18 of 19 zonder ervaring.

Gelukkig heb ik het vooraf gaande aan het seizoen al voorspeld. Depay gaat een van de grootste miskopen uit de geschiedenis van United worden. Was niet zo heel moeilijk om dat met objectieve bril in te zien.

21 mei 2016 om 15:54

@Niels 221 Jou verhaal? Iemand corrigeren terwijl JOUW verhaal ook fouten bevat, komt niet erg intelligent over. Depay is een matige voetballer, met een redelijk schot, die dankzij zn oogkleppen en grote vorm van egoisme, 1 seizoen een leuk doelgemiddelde in de eredivisie had. En daar is dan gelijk alles mee gezegd. Is veel teveel met zichzelf bezig en totaal geen teamspeler, dus een hele kleine kans dat dit nog goed gaat komen. Wellicht is de Championship wat voor hem, genoeg blinde paarden daar, valt et niet zo op.

21 mei 2016 om 16:26

Klopt, Louis doet dit wel vaker. Kijk naar Sneijder in het NL elftal. Dit motiveert de spelers om tot het uiterste te gaan ipv te denken dat ze er al zijn. Ik heb nog steeds vertrouwen in Depay, hij zit niet voor niets bij een grote club als united. Die jongen komt er wel, maar heeft gewoon tijd nodig om zich aan te passen.

21 mei 2016 om 18:49

Depay jammer, wou dat ik ze kledinggeld had!

Hij is iig binnen, wellicht heeft het geld de kwaliteit van ze voetbalkwaliteit de overhand genomen!

22 mei 2016 om 01:18

Jou verhaal heeft meer fouten Depay heeft gewoon niet genoeg talent of skills voor de top snap niet hoe mensen dat nog kunnen ontkennen

22 mei 2016 om 01:20

Voor mij kom jij over als een kind van 12 hoe kan je zeggen hij gaat het maken die jonge. Komt op alle fronten te kort

22 mei 2016 om 10:24

Fiodor niet zoveel nonsens praten op de vroege ochtend. Daarnaast je eigen reacties liken is een beetje treurig.
Depay komt er wel hoor, geduld is een schone zaak.

En zo niet dan kan hij leren omgaan met teleurstellingen zoals ik al zei is dat veel belangrijker in het leven dan een beker winnen..... Helaas word dit vaak vergeten.

Toch te licht bevonden voor dit niveau... Misschien een huurperiode bij een subtopper, zodat ie elke week speelt...

21 mei 2016 om 09:51

Inderdaad, de potentie voor een topclub zal hij vast hebben, maar hij heeft niet gebracht wat je van een eerste jaar verwacht. Kan me voorstellen dat dit een pijnlijk moment voor Memphis was. Louis was eerst zijn coach bij Oranje, gaf hem het vertrouwen door hem onder zijn hoede bij United te nemen en dan hoor je van hem dat je niet meer bij de groep zit. Pijnlijk.

Nu gaat het aankomen op de mentale kracht van die jongen heb ik het gevoel. Het talent is er absoluut, misschien niet in de mate die wij in Nederland hadden gedacht of gehoopt. Ik heb vorig jaar berichten gezien van mensen die hem het grootste talent ter wereld vonden of meenden te weten dat hij beter kon worden dan Cristiano Ronaldo (die ook op jonge leeftijd naar Man Utd ging). Maar zo'n feest is het denk ik toch niet.

Wel kan Depay nog altijd uitgroeien tot een fantastische speler, maar hij moet deze tegenslagen en teleurstellingen omzetten in een enorme lust om nog harder te werken en zichzelf te bewijzen. Constant in zichzelf blijven investeren, extra trainen, extra oefeningen doen. Als je dan toch de vergelijking wil maken met een Ronaldo, daarover werd meermaals gezegd in zijn tijd bij United dat hij echt een belachelijke werkethiek had. Waar bijna iedereen bij bepaalde oefeningen afhaakte als iets op een bepaald moment niet lukte, bleef Ronaldo gaan met de volle overtuiging van zijn eigen kunnen. Net zo lang tot het wel lukte. Zo'n instelling, hoe moeilijk ook, zal Depay ook moeten aannemen.

Gewoon je hoed opzetten, je gouden tanden inschuiven en plankgas in je snelle bolide richting je vakantie adres Memphis.

21 mei 2016 om 10:54

@themarinier

Ik vind het wel zielig reactie over zijn kleren of zijn privé leven. Ik ben ook eens dat hij misschien tekort komt, maar iedereen verwacht ook dat hij zou uitblinken als martial. Eigenlijk vind ik dat de media memphis heeft kapot gemaakt waardoor hij geen zelfvertrouwing heeft. Nogmaals vind ik erg zielig dat hij word bekritiseerd wordt door zijn privé leven.

Is een teleurstelling geweest dit seizoen, maar hij heeft zeker nog volgend seizoen om te laten zien waar hij toe in staat is, als het dan nog niet lukt, dan is het het beste om de wegen te scheiden.

Hoe kan het gebeuren dat men niet gelooft in de ongelooflijke Depay? Dat hij niet wordt opgesteld?

Iedere vorm van zelfkritiek ontbreekt als hij dit soort zaken niet ziet aankomen. Idem Voetbalzone met zinnen als: '...en kreeg zelfs te maken met kritiek'.

21 mei 2016 om 10:24

Onzin, het is geen speeltuin ofzo. Het gaat hier over TOPsport. TOPsport is maar voor weinigen weggelegd en daarom kunnen zaakwaarnemers absurde salarissen bedingen. Je zal als speler en trainer echter ook TOP moeten presteren. Zoniet dan is er gewoon geen plaats voor je. Heeft niets met vGaal te maken aangezien vGaal het belang van United moet dienen ipv de sentimentele figuur. Dit is United en het sterkste team speelt, punt. En daar hoort Depay dus niet bij.

Die jongen heeft al laten zien dat het erin zit, nu nog ontdekken om het op topniveau eruit te laten komen.

Talent genoeg dus de potentie is er wel degelijk. Ik ben van mening dat er wellicht ook wat schort aan een stukje (intensieve) begeleiding. Geef een jong iemand een bult met geld en zie wat er kan gebeuren.

Hmmmm, jammer. Dit was voor mijn gevoel precies een wedstrijd die Memphis nodig heeft. Maar ja, het zei zo. Ik hoop dat hij de knop omzet en dat hij meer gaat knokken. Ik volg United niet heel erg, maar ik gun het Depay zo erg...

Ik heb nooit meegedaan aan de Ronaldo vergelijking met Depay, en doe nu ook niet mee aan dat hij geflopt is. Hij heeft de dribbel, de snelheid, de skills, het schot, de fysieke kracht hij doet mij een beetje denken aan Hulk van Zenit. Ik denk dat je Depay een iets centralere rol moet geven. Dan zit hij dichterbij de goal en kan hij zijn rol als killer uitoefenen. Aan alle Man U fans zou dit niet mooie opstelling zijn:

4-4-2: De Gea, Darmian, Smalling, Blind, Shaw, Rooney, Schweinsteiger, Mata, Ashley Young, Martial, Depay. En dan volgend jaar een goalgetter halen vanwege de vele jongheid voorin, en een goede centrumverdediger naas Blind en misschien nog een linkermiddenvelder in plaats van Young.

Het probleem voor Depay is dat hij in een niet goed functionerend team terecht is gekomen. De kloof tussen de Nederlandse eredivisie en de Engelse Premier League is gigantisch en dan zie je dat Depay minder ver is dan dat iedereen dacht. Leuk tegen de kleinere clubs, maar nog te slap tegen echt de grote jongens. Jammer aan Depay is dat hij dit volgens mij zelf nog niet doorheeft. Van Gaal zet hem zo goed op zijn plaats, hopelijk gaat dat bord voor zijn kop weg. Jammer is ook dat Blind hem nu niet links laat liggen bij het Nederlands elftal, dan komt het signaal van twee kanten!

Die gaat er geen tweede seizoen aan plakken denk ik. Het zou voor zijn ontwikkeling het beste zijn om aankomend seizoen te worden verhuurd aan een Southampton bijvoorbeeld. Echt jammer, ik had meer verwacht van hem na afgelopen seizoen bij PSV.

Depay moet niet zeuren. Heeft aangetoond dat hij dit seizoen niets voor MU heeft betekend. Het spelen van een finale is ook een beloning voor de selectie. Klaarblijkelijk heeft hij het niet verdient en laten zien op de trainingen. Maar goed, vorig jaar al voorspeld toen hij nog bij PSV mister big-star uithing. Die zien we niet meer terug bij MU.

21 mei 2016 om 10:28

Het is toch logisch dat hij baalt, als je als sportman hier niet van baalt dan is er misschien nog wel meer mis met je. Het gaat er nu alleen om dat hij zijn frustratie goed verwerkt en sterker terugkomt, en dat hij niet nu nog grotere hoedjes gaat kopen.

22 mei 2016 om 10:43

Deze jongen is niet te redden. Denk je heus dat die Van Gaal er niet alles aan gedaan heeft om ,,zijn'' aankoop te laten slagen bij MU. Deze jongens hebben allemaal last van hun ego en achtergrond. Talent genoeg, maar kansloos in mentaliteit.

22 mei 2016 om 22:03

Zijn mentaliteit is idd het probleem, maar hij is nog jong en het is geen schande dat hij in zijn eerste jaar nog niet meteen alles speelt. Hopelijk valt het kwartje nog maar onder Mourinho zullen zijn kansen alleen maar afnemen.

Ik denk dat memphis kan nog ontwikkelen, maar martial doet het perfect op linksbuiten waardoor hij geen kans krijgt. Wat ik helemaal niet snapt van Gaal, is dat hij bekend staat om talenten speeltijd/kansen te geven. Maar wat ik zie is dat pereira en januzaj nooit speeltijd of Max 5 min. Krijgen ze.

Depay moet eens bij zichzelf te rade gaan, wat een ongelofelijke brakke mentaliteit heeft deze gast.
Heeft een geweldig salaris bij Manu en voelt zich daardoor onaantastbaar, neem een voorbeeld aan de generatie Stam, de Boer, Davids, Seedorf.

Komt allemaal goed Memphis het is toch de laatste wedstrijd van die overschatte trainer.
Volgend jaar weer knallen zonder een trainer waar je spontaan hoofdpijn van krijgt.

21 mei 2016 om 10:58

Tenzij het Mourinho wordt. Hij heeft zeker een andere spelers die in beeld komt.

21 mei 2016 om 11:02

De enige reden dat Depay bij United onder contract staat is juist diezelfde overschatte trainer. Bij elke andere top trainer zou hij zo snel mogelijk opzij geschoven worden. Kwestie van Kosten en Baten.

Hoe getalenteerd iemand ook is, je hebt nooit de zekerheid of hij het bij een grotere club ook gelijk laat zien. Daarnaast had Depay ook het voordeel dat hij een trainer had die hem kende en die in hem geloofde. Hij lijkt me dan wel weer een jongen die zich terug kan vechten in de basis, want talent heeft die zeker.

misschien een flinke trap van louis onder zijn reet als wake-up call. ben benieuwd of en hoe depay dit oppikt.

We konden dit zien aankomen. Depay liep vorig seizoen bij PSV ook al regelmatig de kantjes ervan af. In de eredivisie kwam hij er nog mee weg. Flegmatieke speler en gezegend met ontzettend veel talent, jammer dat hij nog niet begrepen heeft wat er gevraagd wordt in een topcompetitie.

Hij mist gewoon de functionele techniek die een buitenspeler nodig heeft. Dan bedoel ik gewoon simpel een man passeren, een goede voorzet geven en het zoeken naar de diepte zonder bal.

Wat hij wel goed kan is de actie naar binnen en op doel schieten. En hij heeft snelheid genoeg (gebruikt het verkeerd).

Ik denk dat het grootste probleem zn ego is (zoals hij de meeste hedendaagse voetballers) Hij wil graag de ster zijn en is altijd met zichzelf bezig. Gevolg daarvan is dat hij altijd de bal in de voeten wil en voor de onmogelijke acties gaat omdat hij zich zo graag wil onderscheiden. Ik geloof echt wel dat hij keihard traint en werkt, maar aan de verkeerde dingen. Een opgepompt lijf zorgt natuurlijk voor de nodige duelkracht, maar heeft dat prioriteit als buitenspeler zijnde? Als verdediger snap ik dat wel, maar volgens mij is het juist belangrijk om flexibel en bewegelijk te zijn.

Ik heb de laatste tijd veel beelden van Ajax in 1995 teruggekeken. Overmars was echt geweldig. Die ging ook vaak naar binnen en schoot op doel. Maar hij kon ook buitenom en had dan het overzicht voor een goede voorzet. Daarnaast werd hij ontelbare keren van achter of vanuit het centrum gelanceerd door goede loopacties. Nooit deed hij pleinvoetbal trucjes, maar hij rende gewoon zn mannetje voorbij op snelheid of zette de verdediger op het verkeerde been door een snelle lichaamsbeweging. En het belangrijkste, door in het teambelang te denken kon hij zichzelf onderscheiden. Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt. Hoewel Finidi George andere kwaliteiten had gold voor hem hetzelfde.

Ik ken Depay niet persoonlijk en kan natuurlijk niet in zn koppie kijken, maar aan gedrag kan je een hoop afleiden. Depay is vooral bezig met zijn eigen ontwikkeling en het uitstippelen van zn eigen carriere. Gezien de omstandigheden waarin hij is opgegroeid is dat ook niet zo gek. Ik hoop dat hij bij het ouder worden gaat inzien dat als hij zich wil ontwikkelen hij juist minder aan zichzelf moet denken en meer aan het team. Als hij zijn werklust daaraan kan koppelen dat gaat het een geweldige speler worden. Hopelijk kan hij die omslag maken, want de potentie is er.

Misschien moet iemand bij Manchester United Depay eens een hele grote spiegel cadeau geven. Hij kan in potentie heel goed voetballen maar het is voornamelijk een probleem met zijn mentaliteit en inzet. Hij geeft duidelijk niet alles in een wedstrijd, doet er niet álles aan om te winnen. Vergelijk zijn inzet eens met die van Robben bijvoorbeeld. Gewoon buiten de voetballende kwaliteiten. Wat een wereld van verschil. Depay vindt het wel aardig om met een balletje wat te doen, maar ten koste van alles willen winnen is heel iets anders. Depay vindt het duidelijk belangrijker om een ster te zijn en veel geld te verdienen dan om sportief alles uit zijn carriere te halen.

21 mei 2016 om 11:44

Ik geloof niet dat het aan zn inzet ligt en dat alles bij hem om geld draait. Hij heeft wel echt de ambitie om de beste voetballer van de wereld te worden. Het ligt meer aan bepaalde overtuigingen die hij heeft en de druk die hij zichzelf daarmee oplegt.

Als in jou beleving alles om jezelf draait dan is er altijd de druk dat je elke wedstrijd iets geweldigs moet doen om je te bewijzen. Terwijl als je denkt in teambelang dan kan je al belangrijk zijn als je enkel je verdedigende taken volbrengt of een teamgenoot uit de problemen helpt door een slimme loopactie. Dan is de druk veel minder groot en ik denk dat je dan ook tot beter zal presteren.

Denk erg dat dit een mentaliteit probleem is, de juiste trainer laat hem misschien inzien wat voor geluk hij heeft omdat hij tegen een bal kan trappen

Depay past ook niet bij dit United ik denk dat hij bij clubs als Dortmund, Liverpool of Tottenham veel beter uit de verf komt.

Depay heeft ontegensprekelijk talent.
Maar schitteren in de Eredivisie biedt geen garantie op succes in de Pl.

Hij heeft talent maar ik vind hem nogal voorspelbaar in zijn acties.
Hij is echter nog jong en kan zich nog herpakken.

Ik heb dit allemaal in het begin voorspeld dat Depay zou mislukken bij Manu en ik heb ook voorspeld dat Martial een fantastische aankoop zou zijn.

Depay heeft wel talent, maar dat hebben Zaha, Januzay en noem maar op ook.
Hij heeft nooit gedomineerd in de Eredivisie, hij had gewoon een boost en extra zelfvertrouwen omdat hij wist dat hij naar Manu zou verkassen.

Nogmaals hij heeft EEN seizoen goed gepseeld, niet fantastisch maar gewoon goed, terwijl hij mij nooit heeft overtuigd, want zijn spel zag er niet solide uit in de Eredivisie en dan zou hij het eventjes doen in de Bpl????

Zoek mijn commentaar maar na.

I rest my case.

Depay trekt het niet dat hij niet in de wedstrijd selectie zit.
Voordat Van Gaal / een coach zoiets doet heeft hij diverse signalen afgegeven aan zijn speler.

Depay presteert niet en belangrijker, hij verbeterd niet.
Hij komt mondjesmaat zijn directe tegenstander voorbij en doet niet mee bij balverlies.

Depay kan het niveau niet aan en moet een klasje terug waar hij wel zijn meerwaarde kan aantonen.
De laatste wedstrijd waarin hij de uitblinker was kan ik mij al niet eens meer herinneren.
Niet in de competitie en niet bij Oranje.

Depay moet keihard gaan trainen naast zijn groepstrainingen om zijn niveau op te krikken.
Meer doen dus dan minimaal van hem verwacht wordt.
Dat heet karakter opbrengen en aantonen dat hij geen mooi weer voetballer is die zo af en toe eens zijn momentje heeft.
Hij zou eens met Ronaldo moeten trainen. Een ster die een ster wil zijn en die een ster wil blijven en voor elke wedstrijd zich weer oplaadt. Fantastische instelling heeft die Ronaldo. Misschien arrogant maar wel altijd presteren. Dat is een voetballer die absoluut zijn meerwaarde toont als hij meedoet.

Vanaf het moment dat Depay PSV ging veruilen voor Mutd.
Heb ik gezegd,dat hij daar in de Premier Legua niet zal redden.
Vondt hem in de Ed,een gewone counter voetballer ,met een pracht schot in zich.
Robben was in zijn jeugd tijd,al een veel betere dan Depay.
Die niet in kleine ruimte uit de voeten kan.
En dat zijn wel de vereiste als je in groot Comp.het wil gaan redden.

Ik ben bang dat je gelijk krijgt. Zijn voetbalcarrière dreigt te eindigen als die van Royston Drenthe als hij niet bereid is om afstand te doen van het grote geld.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren