Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Qazaishvili: ‘Ik zou gelukkig zijn als Ajax mij wil halen’

Laatste update:

Valeri Qazaishvili heeft aangegeven dat hij zijn laatste wedstrijd voor Vitesse heeft gespeeld, maar het staat nog niet vast dat hij uit Nederland vertrekt. In de Georgische media wordt de aanvallende middenvelder namelijk naar Ajax toegeschreven.

/

De 23-jarige aanvallende middenvelder zou met de Amsterdammers al een akkoord over een driejarig contract hebben bereikt, maar in gesprek met de krant Lelo spreekt Vako die berichtgeving tegen: “Misschien is er interesse, maar van Vitesse heb ik niets gehoord en ik heb dus ook geen contract getekend bij Ajax.”

“Ik ben door niemand uit Amsterdam benaderd, dus het is nergens op gebaseerd. Maar het vleit natuurlijk wel, ik zie het als een compliment dat ik bij Ajax word genoemd. Als de club mij wil halen, dan zou ik natuurlijk erg gelukkig zijn”, besluit Qazaishvili, die dit seizoen tien keer scoorde in de Eredivisie.

Zou Valeri Qazaishvili een goede aanwinst voor Ajax zijn?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima kwaliteit voor de Eredivisie maar meer ook niet. Staat niet bovenaan in mijn verlanglijstje.

18 mei 2016 om 20:31

Diegene die bij jou bovenaan staan zijn waarschijnlijk niet te halen. Ik vind dit een meer dan redelijke speler. Ik zou hem wel willen hebben voor rond de 4 miljoen.

18 mei 2016 om 20:44

Alsjeblieft niet zeg. Het middenveld is al uitstekend bezet en Donny komt er aan. Als er iemand gekocht gaat worden, moet het een klasbak als Ziyech zijn (lijkt me na de degradatie goedkoop haalbaar). Ik hoop toch niet dat een nieuwe trainer betekent dat we alle middelmaat uit Bosz netwerk krijgen

18 mei 2016 om 21:19

Precies net wat ik wil zeggen. Alle connecties van Bosz krijgen we nu toe geschoven. Weer pure middelmaat dus. Weg voorrondes Champions league

18 mei 2016 om 22:45

Hij is toch een vleugelspeler

18 mei 2016 om 23:17

Ach jee...donny komt eraan. Ik word moe van dat kleutervoetbal. Als iets dit jaar wel weer duidelijk is geworden is dat er meer mannen nodig zijn. Donny en nouri beide verhuren volgend jaar en meters laten maken. Ik wil geen spelers meer die beginnersfouten maken, terugvallen na een goede periode en eerst 40 wedstrijden in de benen moeten hebben.

Klaassen en serero vallen musschien wel weg. Dan is deze speler met zijn leeftijd en kwaliteiten prima voor ajax.

18 mei 2016 om 23:29

Wat een onzin. Jeugdspelers kansen geven als ze het goed doen is de filosofie van Ajax. En Donny doet het goed. Echt goed. En het is niet alsof elke jeugdspeler de hele tijd beginnersfouten maakt, en Donny heeft trouwens al minuten in het eerste gemaakt. Punt is, als je geen Jeugdspelers vroeg in het eerste team wilt zien dan moet je niet naar Ajax kijken.

19 mei 2016 om 00:30

Ajax moet trachten om het best mogelijke elftal op te stellen of bij elkaar te harken. Daar hebben de supports recht op. Als Donny/ appie of wie dan ook buiten de boot valt moeten zij harder werken om er wel bij te komen. Misschien worden verhuurd om elke week minuten te maken.

19 mei 2016 om 01:51

Ik neem toch aan dat de rvc eindelijk wakker is? Telkens mindere spelers halen, telkens genoegen nemen met minder. Kijk naar United, Milan etc. Hebben ook jaar in jaar uit steeds meer "middelmaat" binnen gehaald en kijk waar ze nu staan. Als Ajax echt voor dit soort spelers gaat dan gaan we op ons eigen niveau die clubs ook achterna

19 mei 2016 om 07:35

Met alle respect maar Ajax is dat niveau al achterna gegaan. Het is met de kas van Ajax niet echt mogelijk om af te zakken na de middenmoot van Nederland. Dan zou er meer spelen dan een paar middelmaat spelers als Valeri

19 mei 2016 om 07:36

Hahahaha alsof we met de middelmaat die er nu is of de midelmaat die uit de jeugd doorkomt de voorronde van de CL wel zullen overleven!

18 mei 2016 om 20:40

Misschien wel bovenaan het wensenlijstje van Peter Bosz....... Dan denk ik dat er ook nog een speler komt van Heracles (iliass BEL Hassani) een speler van De Graafschap (vermeij voor het 2e) en nog een speler van Macabbi..... en dan is het duidelijk Peter wordt de nieuwe trainer

18 mei 2016 om 21:03

Hahh inderdaad allerlei middelmaat lekker bezig overmars door Bosz te gaan halen.

18 mei 2016 om 21:35

Is toch logisch dat ex-spelers genoemd worden, dit zal niet anders zijn bij Frank de Boer als hij een nieuwe uitdaging vind.

Dit was ook het geval bij Klopp toen hij begon bij Liverpool en gebeurd bij iedere trainer.

Nou, ik weet het niet hoor. Op het middenveld hebben we genoeg talentvolle jongens lopen. Zie liever een spits komen. Ik denk trouwens als we met een goeie coach de voorrondes door kunnen komen, als iedereen blijft.

18 mei 2016 om 20:16

De 3e voorronde moet Ajax door kunnen komen, ongeacht wie ze loten. De 4e voorronde kan gewoon enorm lastig worden. Als je daar slecht loot kan je gewoon een sterke ploeg tegenkomen.

18 mei 2016 om 20:27

Hoe kom je daar nou bij? Ik denk dat een Monaco ons zoek speelt.
En wat denk je van die Russen? Ik ken ze niet, maar jij blijkbaar wel:-)

18 mei 2016 om 20:32

Monaco is nog wel ok, maar echt niet meer wat het een paar jaar geleden was hoor.

18 mei 2016 om 21:13

Russen zitten op de dope

Misschien als Klaassen weggaat of Schone. Multi functionele speler die zowel Am Sp Rb en Lb kan spelen en zelf uit nood cm. Maarja we wachten wel af want er zijn betere spelers beschikbaar.

18 mei 2016 om 20:20

Zeker dat Klaassen nog miet weg gaat.

18 mei 2016 om 20:23

Ik zeg ook niet dat hij weggaat. Ik bedoel het als bij wijze van. Zelfde geld voor Schöne.

18 mei 2016 om 22:21

Waar zou Klaassen heen moeten? Jaartje eredivisie is al te veel voor hem. En dan heeft hij nog niet eens alles meegedaan

Met Klaassen, Van de Beek, Nouri, Frenkie de Jong, Gudelj, Bazoer, Serero en Sinkgraven heb je genoeg goede Middenvelders.

18 mei 2016 om 20:15

Sinkgraven op huurbasis weg en serero is sws al niks

18 mei 2016 om 20:22

Van de Beek, Nouri en Frenkie de Jong zou ik nog lekker bij jong ajax laten ballen. Serero is niet veel en dan houd je 4 middenvelders over. Met hem erbij zou het toch stuk sterker zijn en kan je wat rouleren.

18 mei 2016 om 20:24

hoe langer ik naar die namen kijk hoe meer ik denk dat het middenveld van psv 3 keer zo goed is. bazoer valt tegen klaassen is een waterdrager de meeste jonkies kunnen championsleague niet aan en de rest is afval.

18 mei 2016 om 21:00

Bazoer valt niet tegen, die heeft de dip die bijna elk talent wel kent. Maarja, Nederlanders he..

18 mei 2016 om 21:49

Je doet je naam echt eer aan. Kom eens met onderbouwingen Willy!

18 mei 2016 om 21:54

Dat Bazoer tegenvalt is niet zo gek. Is nog jong en iedere jonge speler krijgt te maken met een dip, alleen verwachten we dat iemand van negentien een feilloos en ijzersterk seizoen moet spelen.

18 mei 2016 om 22:29

Bazoer is jong. Dit kon Overmars ook weten. Die jonge spelers kunnen nog geen seizoen aan. Wanbeleid! En dan moet je terug vallen op notabele Serero die niet meer voorkwam in de plannen van de boer.
Dus er moet op het middenveld ook versterking komen. En laat die jonkies maar lekker invallen als daar ruimte en gelegenheid voor is.

18 mei 2016 om 20:25

Lijkt veel idd. Maar ik zou bazoer de rijkaard rol achterin laten spelen. En gudelj.als enige met punt naarachter, dan heb je als back up alleen maar serero. Dan heb je 2 aanvallend ingestelde spelers. Qua ervaring zou dat klaassen en en sinkgraven zijn. Maar als vervangers nouri en frenkie de jong. Ik ben voorstander van verhuren sinkgraven en verkopen klaassen.

20 mei 2016 om 13:26

@thierryer

ik citeer:
"zelf gaf hij eerder in een interview met De Telegraaf al aan dat hij bij PSV nooit de kansen zou hebben gekregen die hij bij Ajax kreeg. Op de Herdgang zagen ze een centrale verdediger in Bazoer en bovendien mocht het toen 16-jarige toptalent nog niet met de selectie meetrainen"

Wilde ie niet, centraal achterin.

18 mei 2016 om 20:32

Nouri, laat die überhaupt maar eerst minuten gaan maken bij Ajax.

18 mei 2016 om 21:23

Dat roep ik ook vaak ja. Die Nouri wordt gebracht als de volgende verlosser maar is ondertussen al 19 en heeft zijn debuut nog niet eens gemaakt.

18 mei 2016 om 21:57

Komt omdat de Boer liever lopers en brekers op het middenveld ziet dan een rasvoetballer. Komt ook omdat zijn fysiek nog niet je van het is.

Graag halen aub. Creativiteit nodig op het middenveld

18 mei 2016 om 20:15

Dan halen we Andersen toch terug van willem 2 zit hiet totaal niet op te wachten

18 mei 2016 om 21:23

Vako heeft zoveel meer kwaliteit en mentaliteit dan Andersen, dat is echt een wereld van verschil.

18 mei 2016 om 20:18

Dus dat afca.. Ik hoor mensen hierboven zeggen : we hebben schone serrero gudelj klaassen, dat zijn spelers zonder creativiteit, de boer met zn harde werkers hou toch op, koop een fatsoenlijke nummer 10 daar is ajax groot mee geworden/ nummer 9 en 10 zijn de belangrijkste schakels van het team

18 mei 2016 om 20:21

dan moeten we ziyech halen en klaassen op de plek van bazoer

18 mei 2016 om 20:25

Klaassen verkopen en met Ziyech en Gudelj gaan spelen vond Klaassen de laatste wedstrijden echt slecht en Gudelj is heel belangrijk voor het middenveld die zou ik niet paseren

18 mei 2016 om 20:25

En Bazoer natuurlijk*

18 mei 2016 om 20:38

Dus omdat Klaassen de afgelopen wedstrijden slecht was, moet Ajax hem naar verkopen? Wat een onzin zeg.. Als er iemand belangrijk was voor het spel van Ajax, dan was Klaassen het wel. Oké, er komt niet heel veel creativiteit van Klaassen af, maar zijn looplijnen en werkvermogen zijn erg belangrijk.

18 mei 2016 om 20:40

Nee maar Klaassen staat ruim in de belangstelling en ik ben bang dat hij verkocht gaat worden anders het middenveld hetzelfde houden en ziyech voor rechtsbuiten kopen

18 mei 2016 om 21:38

Dan snap ik je, echter heeft hij zelf aangegeven niet weg te gaan dacht ik. Verder zal Ziyech, al dan niet terecht, een rechtsbuiten positie niet accepteren denk ik.

Beetje zelfde soort speler als Andersen toch?
Ik zie het nut niet echt om deze jongen eventueel te halen?

18 mei 2016 om 20:24

Hij is op dit moment wel beter dan Andersen. Vooral meer rendement!

18 mei 2016 om 20:28

Inderdaad veel beter als andersen en ik vind dat hij ook meer inxet toont op het veld

18 mei 2016 om 20:29

Inzet*

Asjeblieft niet zeg haal toch eens wat beters met meer geld en meer salaris dat ze het nog niet begrijpen.. Sukkels

Als dit echt waar is is dit echt een prima aankoop van ajax. Ik vroeg me al af wanneer qazaishvilli nou eens opgehaald werd door feyenoord psv of ajax.

Zou zeker een goeie aanwinst zijn voor Ajax.
Toch een speler met flair, een actie en daarnaast nog een redelijk overzicht, als is de vraag of hij wel echt nodig is met ons al zo overvolle middenveld.

In het begin van het seizoen 1 van de betere spelers bij vitesse, maar de 2e seizoenshelft 1 van de mindere spelers die dan ook geheel terecht op de bank werd gezet door maas.

Misschien dat bosz hem "weer" kan laten voetballen maar denk dat vako te ligt is voor ajax

ik denk dat hij wel wat toevoegd het is een type younes die vaak met een actie wat probeert te forceren. maar waar gaat die dan spelen?

18 mei 2016 om 21:44

Als je weer met twee aanvallende middenvelders gaat spelen kan je met Klaassen en Vako op 10 en Gudelj en Bazoer afwisselen op 6.

18 mei 2016 om 22:05

het kan wel als je shone serero laat gaan dat hij tussen bank en basis aan hinkt is de gok waard . doet hij het goed kan die blijven staan zo niet heb je een goede reserve. ajax heeft behoefte ook aan wat ervaring jongens als snijder. siem de jong. nigel de jong. honda. maar ook de spits positie is slecht bezet ik zie ze nu niet iets halen waar ik van zeg wow.

18 mei 2016 om 22:58

Mee eens. Denk ook dat de selectie wat fris bloed kan gebruiken. Huntelaar zou echt een prima aanwinst zijn.

Misschien haalt Bosz hem wel naar Ajax. Zie hem graag komen.

Zou een goede/nuttige zijn voor ajax. Harde werker en blijft altijd gaan. Heeft veel meer doelpunten gemaakt bij Vitesse dan men vooraf gedacht had.

Ik vind hem geen aanwinst voor ajax, heb me soms kapot lopen ergeren aan Vako met zijn ego acties.

Alsjeblieft niet zeg. We hebben nog genoeg middenvelders die niet minder zijn dan meneer Qazaishvili. Ik zou niet weten op basis waarvan we hem moeten halen. Wordt net zo'n succes als Duarte.

18 mei 2016 om 20:41

Vako vergelijken met Duarte? Verschil in kwaliteit is enorm en deze speler zou prima bij Ajax passen. Intelligente voetballer met scorend vermogen en fysiek erg sterk. Deze jongen kan andere spelers beter maken en is enorm creatief. Heb 1e helft van het seizoen genoten van deze speler en zie hem echt graag komen.

Liever niet, petertje bosz zal hem misschien wel willen hebben.

De ene wedstrijd zeer goed, de andere wedstrijd minder. Vond hem onder bosz vaak wel de beste van vitesse, dus op zich mag hij wel komen van mij.

18 mei 2016 om 20:52

Ik begin me steeds meer af te vragen of dat niet aan Pröpper te danken was dat Vako zo goed speelde vorig seizoen. Ik had gehoopt dat hij dit seizoen zou opstaan en Vitesse bij de hand zou nemen. Dat heeft hij m.i. te weinig gedaan. Al kunnen we aandragen dat onder Maas geen enkele speler echt top was.

Komt te kort voor de top van de eredivisie.....
Ik zou dan liever alles zetten om Schone te behouden

Leuke speler voor de subtop, maar die gaat natuurlijk niet naar Ajax komen.
Op hoopt hij op Bosz?

Als je naar spelers in Nederland kijkt is er maar 1 topdoelwit waar Ajax werk van zou moeten maken, dat is Ziyech. Ik heb in geen tijden een speler gezien die zo belangrijk was voor zijn club en deze zo op sleeptouw heeft genomen. Zelfs Suarez bij Groningen en Huntelaar bij Heerenveen niet. Vroeger was Ajax voor dit soort spelers allang in de markt, nu worden ze zelfs niet in verband met hem gebracht.

Ik ben groot voorstander van veel jeugd in de selectie, maar als je uitzonderlijke spelers kunt halen moet je dat doen als Ajax zijnde. Naar mijn mening is Ajax dan ook doorgeslagen in haar beleid. Eens in de 2 jaar kan er best een uitzondering worden gemaakt en een speler gehaald worden voor 10 miljoen Euro.

Daarnaast denk ik dat een hervorming van het jeugdbeleid niet voldoende is voor Nederlandse clubs om aan te haken in Europa, wij zullen ook een vernieuwend salarishuis moeten bedenken. Om maar een voorbeeld te geven, een ik-blijf-bonus. Bied een speler van 18 jaar een 6 jarig contract aan, met daarbij een bonus van 5 miljoen Euro na het 5e contractjaar. Natuurlijk moeten hierbij een aantal voorwaarden gesteld worden waaraan moet worden voldaan. Stel de speler krijgt 1 miljoen Euro per jaar. Na het 3e contractjaar krijgt de speler nog 2 miljoen Euro aan salaris tot dat de bonus van 5 miljoen Euro wordt uit betaald. Dit is 7 miljoen over een periode van 2 jaar! Na het 4e contractjaar krijgt de speler nog 1 miljoen aan salaris en die 5 miljoen aan bonus, wat over dat jaar 6 miljoen Euro maakt. Aangezien de speler hierna nog een eenjarig contract heeft is hierna ook het moment gekomen om de speler te verkopen. Dit zou het aantrekkelijker kunnen maken voor talenten om net die 1 of 2 jaar langer te blijven. Bovenstaande bedragen zijn natuurlijk fictief, maar ik denk dat wij hierin naar creatieve manieren moeten zoeken.

18 mei 2016 om 21:07

En dan wordt die jongen een gevalletje Andersen. Tuurlijk, Andersen kan er nog komen, maar op zijn 18e goldt hij als wereldtalent bij Ajax. En dan wil je die jongen verkopen. Die gaat dan echt niet weg hoor, want als ie dan nog twee jaartjes bijvoorbeeld wacht krijgt hij zo een paar miljoen cadeau. Maar op zich is Ajax al bezig met dit soort constructies. Kijk naar Nouri. Elk jaar gaat hij 1 of 2 ton extra verdienen, en hij verdient nu al veel voor iemand die zijn debuut nog niet heeft gemaakt. Een loyaliteitsbonus kan prima natuurlijk, alleen een club als Ajax kan niet zo'n bonus van drie of vier miljoen uitkeren. De enige manier, denk ik, om talenten langer vast te houden is door ze vanaf de jeugd bij elkaar te laten spelen zodat ze een goed band krijgen. Kijk Riedewald, Tete en Bazoer eens. Die gasten zijn goede vrienden geworden en besluiten dan dat ze het liefst nog een aantal jaar in Amsterdam willen blijven. Nouri en Van de Beek ook. Ik denk dat dat soort zaken voor die jongens veel belangrijker zijn dan geld. Want als ze willen, kunnen ze makkelijk ergens anders veel meer geld verdienen. Waarom zou Bazoer bijvoorbeeld bij Ajax blijven als hij over vier jaar vijf miljoen krijgt, terwijl hij, als hij naar Chelsea gaat deze zomer, elk jaar vijf miljoen kan opstrijken. Hij blijft vanwege de omgeving, vanwege medespelers, familie. Als je daar als Ajax zijnde veel energie in steekt, kom je denk ik verder dan loyaliteitsbonussen of iets dergelijks.

18 mei 2016 om 22:03

@martijnr12: Daarom moeten er ook voorwaarden gesteld worden wanneer die bonus wordt uitgekeerd. Dan kun je voorkomen dat je geld moet uitkeren aan geflopte spelers.

Met Bazoer noem je een voorbeeld waarbij wij doorgaans zullen zeggen dat hij dan te vroeg vertrekt en in het buitenland op de bank zal belanden. Juist vanaf de leeftijd 21 (na 3e contractjaar) wordt het interessant om nog 2 jaar bij Ajax te blijven, aangezien hij dan over die 2 jaar toch 7 miljoen Euro opstrijkt (wat niet veel zal verschillen met wat een Europese subtopclub hem zal bieden op die leeftijd) en hoogstwaarschijnlijk een basisplaats heeft. . Bazoer spreekt ook uit, hij blijft bij Ajax omdat hij speelt en zich zo kan ontwikkelen. Na die ontwikkelingsfase wil hij weg, met die bonus wil ik hem juist prikkelen om na die ontwikkelingsfase nog 1/2 jaar te blijven.

Ik durf persoonlijk niet te zeggen of het voor voetballers in de profwereld veel uitmaakt of ze al langer met elkaar spelen. Misschien dat ze elkaar wel kunnen overtuigen om iets langer te blijven, aan de andere kant weet je dat spelers toch vaak hun eigen weg gaan. Geld is tegenwoordig toch wel de belangrijkste drijfveer.

18 mei 2016 om 22:10

Kan alleen als zo'n bonus niet idioot belast blijft. Gerbrands van PSV maakt zich hier sterk voor om een soort uitzonderingsregel op de gouden handruk, speciaal voor het voetbal, te maken.

Dit zou de positie van het Nederlands voetbal enorm verbeteren en dan is zo'n ingewikkelde constructie als hierboven niet eens nodig.

18 mei 2016 om 22:33

Wettelijk gezien mag je niet meer dan 5 jaar contract geven. Je idee is op zich leuk bedacht, maar er zitten teveel risico's aan. Dan investeer je zoveel in een speler dat wanneer zijn talent niet tot ontwikkeling komt je veel te veel geld verliest. En dat gebeurt nog wel eens vaak dat een groot talent uit de jeugd niet de topper wordt wat gehoopt was. Zie een Aisatti, Boetius, Van Rhijn, Fischer etc... Het gebeurt gewoon veel vaker dat een groot talent geen topper wordt dan wel. Anders hadden we nu wel een geweldig Nederlands elftal gehad. En het probleem is je weet van te voren niet wie zich wel gaat ontwikkelen tot een topper of niet. Dus ik mijn ogen is je plan te risicovol.

18 mei 2016 om 23:21

@wvisch: Risico's zijn er om te beperken. Vandaar dat er voorwaarden gesteld moeten worden aan zo'n bonus. Denk daarbij aan bijvoorbeeld minimaal gespeelde minuten, basisplaatsen etc. Als daar aan voldaan is moet het een belangrijke speler voor Ajax zijn. Het financiële gedeelte zal gereserveerd moeten worden bij het aangaan van het contract. Zo kan het niet zo zijn dat het geld niet aanwezig is. Ajax kan zich ook indekken door in het contract op te nemen dat de uitkering van de bonus ook afhankelijk is van de financiële toestand van de club. Daarnaast zijn contracten altijd risicovol. Een speler kan langdurig geblesseerd raken. Terwijl je salaris moet doorbetalen, is het mogelijk om bij de bonusuitkering hierover voorwaarden in op te nemen.

Je punt dat je maximaal een 5-jarig contract mag aanbieden wist ik niet. Maar dan zou je bijvoorbeeld de bonus na 4 jaar kunnen inboeken. Er zullen gerust nog meerdere haken en ogen aan mijn idee zitten, maar ik denk dat we het in deze hoek moeten zoeken willen we weer financieel een beetje aantrekkelijk worden voor voetballers.

Nou, dat zou alweer de 46e nieuwe speler zijn in 5 jaar...........

Een Vako in vorm is ook voor Ajax een aanwinst. Aan de reacties te zien zijn ze in Amsterdam vergeten dat Vako meerdere malen de potten tegen Ajax in het voordeel van Vitesse heeft beslist en in z'n eentje het volledige middenveld domineren. Had 'm graag bij Vitesse gehouden

18 mei 2016 om 21:10

Serero en Hoesen beslisten ook de wedstrijd tegen Barcelona, maar dat neemt niet weg dat ze Ajax over meerdere jaren gezien naar een hoger niveau kunnen tillen. Serero was echt goed, maar niet uitzonderlijk. En nu wordt hij voorbij gestreefd. Als je jongens als Van de Beek en Nouri hebt rondlopen, is het niet logisch om voor iemand als Vako te gaan. Dan heb je veel meer aan een jongen als Propper toen of om nu te halen Ziyech.

18 mei 2016 om 21:11

Edit: dat ze over meerdere jaren gezien ajax dus niet naar een hoger niveau konden tillen.

18 mei 2016 om 21:18

Vako speelde Propper uit de basis. Ik geef toe Vako zit het laatste halfjaar in een vormdip, maar toch denk ik dat een Vako in vorm een aanwinst voor Ajax is. Creatief, snel en behendig.

Wat moeten we met deze kleine softe stille technicus ? Laten we dat alsjeblieft niet doen.

Targets bij een gelijkblijvende selectie: Een echte spits, een buitenspeler en een linksbenige verdediger/back.

18 mei 2016 om 21:22

Een linksbenige verdediger hebben we niet nodig, daar heb je Riedewald, Viergever, Dijks en Tete kan ook aan de linkerkant spelen. De aanvoer vanaf het middeveld naar de voorhoede zal betwr moeten worden, waardoor de spits zich niet aldoor in moeten laten zakken om aan de bal te komen, ik hoop gewoon dat deze ploeg bijelkaar blijft, dan is er europees ook wel wat mogelijk. We moeten gewoon niet verwacten dat Ajax opeens een paar "toppers" gaat halen. Qasaishvili zou ik er wel bij willen hebben.

Goede speler, opzich kan Ajax best zo'n type gebruiken. Aan de andere kant: de basis staat aardig met Bezoer, Gudelj en Klaassen. Daarachter heb je vd Beek en types als hij met Sinkgraven en Nouri. Misschien breekt Nouri volgend seizoen door en blijkt hij 2 keer zo goed. Dan spoel je weer 5 miljoen door de plee. Lastig.

Denk dat hij zichzelf een beetje overschat. Speelt de laatste tijd beslist niet de sterren van de hemel.
Is soms erg egoïstisch in zijn spel
Ook met het feit dat jij hij ook slecht kon omgaan met het feit dat hij op de bank terecht kwam.
Peter bosz is wel van hem gecharmeerd dus hij zou zo maar naar Ajax kunnen gaan, hoewel hij een doorlopend contract geeft en niet transfervrij is. Ajax heeft daarnaast een sterk middenveld met daarnaast veel aanstormend talent. We zullen zien

Ach een zaakwaarnemer die dit in de Georgische media laat borrelen zodat Bosz gevraagd wordt of hij wat is voor Ajax. Zonde van je geld gezien alle talenten op het middenveld.

Ik vind het wel een aardige speler, alleen weet ik niet of dit de speler is die Ajax nodig heeft.

Ik hoop dat Peter Bosz volgend seizoen de kans krijgt om risico's te nemen wat transfers betreft. Ajax moet eens durven om 20 à 30 miljoen te betalen voor 2 à 3 spelers. Ik zie oa graag Ziyech en Janssen komen. Een ervaren kracht uit het buitenland is ook nooit weg, maar ik zou op dit moment niet weten wie. Jullie eventueel een idee?

18 mei 2016 om 21:32

20 a 30 miljoen gaat echt niet gebeuren hoor of er moeten opeens heel veel spelers verkocht gaan worden, wat ik niet verwacht. Oud - Ajaxspelers komen niet voor een miljoen per jaar voetballen en Ajax staat nou noet echt bekend als een club die succesvoleen ervaren speler haalt. De vijver waarin je vist is gewoon niet zo groot. Ziyech en Janssen blijft ook een gok. Kortom zou ik het niet weten welke " ervaren" speler ajax zomaar even kan ophalen.

18 mei 2016 om 22:14

de jong, anita, lens? moet ik doorgaan? haha. er is genoeg te halen alleen dan heb je te maken met salarissen. dus ga je niet het salaris betalen dat de speler wilt, dan moet je diegene proberen over te halen door tekengeld.

18 mei 2016 om 22:34

Die namen die jij noemt verdienen nu 4 tot 6 miljoen, zijn niet transfervrij en zijn nou niet de mannen die europees hoge ogen kunnen gooien. Leuke namen, maar zijn gewoon niet haalbaar voor Ajax. Misschien dat Peter Bosz nog wat lijntjes heeft open staan naar ervqren spelers. We gaan het allemaal wel zien, denk dat ze sowieso gan wachten tot de nieuwe trainer is aangesteld.

Eigenlijk nooit aan deze speler gedacht. We hebben inderdaad 'genoeg' middenvelders, alleen is Qazaishvili wel eindelijk een creatieve nummer 10. Mocht Klaassen vertrekken zie ik hem de 10 positie bij Ajax wel goed kunnnen invullen. Met Gudelj en Bazoer achter hem een prima middenveld.

Goede speler. Is creatief, dat mist wel bij Ajax afzijdig van Younes, Bazoer en Sinkgraven

mocht dit waar zijn dan zou ik me als ajax zijnde diep schamen. we zouden toch 2 "kanonnen" halen(inderdaad voor de aanval)? wordt eens wakker... newcastle united degradeert, daar lopen toch 2 oud ajacieden rond die de huidige selectie toch duidelijk verbeteren. beide kunnen op meerdere posities uit de voeten, de jong ( spits, op 10 ) anita ( verdedigend middenveld , linksback ). en ze nemen ook nog eens en berg ervaring mee. of ben ik de enige die er zo over denkt?

De enige speler die ik bij Ajax zou willen zien is Rashica. Onbevangen, technisch en kan een doelpunt maken (Wel alleen als El Ghazi vertrekt.)

Hier krijg je toch een slappe pik van... Prima speler maar voor hem 10 anderen. Krikt het niveau zeker niet op dus schiet je er niks mee op.

Genoeg talent bij Ajax op het middenveld, daarbij komt er nog een hoop aan. Maar deze jongen dolde de afgelopen 3 seizoenen het middenveld van Ajax helemaal dol. Vooral vorig jaar was het Vako die de Ajax middenvelders dol draaide. Zou een goede speler voor Ajax zijn. Geloof alleen niet dat Ajax dat doet, dior de reden wat ik net gaf. Vooral Nouri is een toptalent, en vd Beek is ook erg goed. Vako is niet nodig.

De enige echte creatieve middenvelder die Ajax zou moeten halen is niet Qasaishvili maar natuurlijk Ziyech! Dus investeer die 4 miljoen niet in Vako maar in Ziyech die Ajax eindelijk weer sprankelend kan laten voetballen.

Is dit 1 van de 2 kanonnen die ajax wil halen pfff die haal je niet uit de eredivisie, van alles roepen: we gaan e'to, vd vaart,cardozo, huntelaar etc en heitinga oke ras ajacied halen maar kon ze ene been niet eens meer strekken, zoete broodjes worden er gebakken voor de ajax supporters

Weer zo'n type speler waar je de oorlog niet mee wint. Is leuk aan de bal maar dan houdt t op

19 mei 2016 om 00:16

Klopt, verder is hij een type Sinkgraven met nul rendement.

19 mei 2016 om 00:16

Klopt, verder is hij een type Sinkgraven met nul rendement.

Tuurlijk. Nog een middenvelder. En wat voor een. Marc 'middelmaat' Overmars doet weer inkopen.

Direct halen 😂. Kom op dit moet toch niet je streven zijn. Is dit dan een van die 'aanvallende kanonnen'? 😂

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren