Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Leicester City meldde zich al officieel bij Ajax voor Milik

Laatste update:

Het is goed mogelijk dat Arek Milik het na twee jaar voor gezien houdt bij Ajax. De Pools international krijgt op het aankomende EK de kans om zich in de kijker te spelen, maar al voor dit toernooi is begonnen staan de clubs voor hem in de rij. De Telegraaf meldt dat Leicester City zich inmiddels officieel heeft gemeld en dat er ook vanuit Italië de nodige interesse is.

/

Lazio schijnt al serieus werk te maken van de komst van Milik, die in het afgelopen seizoen goed was voor 21 doelpunten en 8 assists in de Eredivisie. Ajax wil de spits eigenlijk niet verkopen, maar weet dat het moeilijk zal worden om Milik te behouden als er een bedrag tussen de vijftien en twintig miljoen euro op tafel komt. Het is niet bekend wat Leicester en Lazio zouden willen betalen.

De 22-jarige Milik werd in de zomer van 2014 overgenomen van Bayer Leverkusen, eerst op huurbasis en vervolgens definitief, en heeft bij Ajax nog een contract dat tot de zomer van 2019 doorloopt. Klaas-Jan Huntelaar van Schalke 04 blijft voor de Amsterdammers de ideale kandidaat om een eventueel vertrek van Milik op te vangen.

Arek Milik is goed genoeg voor de Premier League of Serie A

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Milik die zie ik wel vertrekken bij Ajax. Zeker als hij een goed EK draait. Ajax moet niet tevreden zijn met 15 miljoen. Maar inzetten op 25-20 miljoen !!

17 mei 2016 om 07:25

Dat zal wel maar als overmars de onderhandelingen doet dan weet je het wel.

17 mei 2016 om 07:28

Ik denk dat milik al heeft besloten om weg te gaan. Want die wissel tegen de graafschap heeft zn besluit al genomen. Of de nieuwe trainer moet hem echt overtuigen

17 mei 2016 om 07:29

Klopt, dan geven we onze spelers met een eenjarig contract bijna weg. Milik ligt echter nog enkele jaren vast. Ik neem aan dat Overmars nu wel hard onderhandelt.

17 mei 2016 om 07:33

Overmars heeft deze jongen anders knap gevonden, voor 2,8 miljoen. Waarom zou die man zich niet kunnen ontwikkelen en beter worden in zijn werk? Als iemand als Schone weg wil moet je hem dat gunnen. Milik wordt beschouwt als kernspeler voor de komende jaren en ligt nog 3 jaar vast. Minimaal 20 miljoen vragen dus en Janssen halen voor 9.

17 mei 2016 om 07:37

Ik denk niet dat Janssen voor 9 miljoen te kopen is. Als we onder de 10 miljoen blijven qua budget voor een spits, lijkt Haller de enige leuke optie.

17 mei 2016 om 07:50

Niet richting jou maar over het algemeen merk ik dat Ajax supporters zelf willen dat hun spelers voor megaprijzen worden verkocht maar als Fc Utrecht 8 tot 10 miljoen vraagt voor bv Haller dan is de wereld te klein en slaat het allemaal nergens op?

17 mei 2016 om 07:55

Maar beste sverige4u dat is toch ook de realiteit? Ajax spelers zijn nu eenmaal meer waard dan Utrecht spelers. Simpelweg bewezen bij een grotere club met meer druk. Waar Ajax 20 zal vragen en 15 zal krijgen, vraagt Utrecht 10 en krijgen ze 7. Helemaal niks mis mee.

Niemand gaat stijgers van de vraagprijs van Haller hoor, en niemand gaat het betalen.

17 mei 2016 om 08:02

Heel simpel gezegd, de duurste uitgaande transfers liggen rond de 25 miljoen, zonder uitzondering spelers komend van de Nederlandse topclubs. Speel je bij Twente of az dan zal je nooit meer dan 15 opbrengen, bij Utrecht nooit meer dan 8. De duurste binnenlandse transfers zijn 9 tot 16 miljoen, waarbij 16 een historische blunder bleek en boven de 10 al uitzonderlijk is. Utrecht mag vragen wat ze willen, maar als ze voet bij stuk houden op 10 miljoen voor Haller, zie ik hem gewoon in Utrecht blijven. 7 lijkt me realistisch. 9 voor Janssen.

17 mei 2016 om 08:16

Altidore ging voor 10 miljoen weg bij ons, en die was echt stukken minder, en ook ouder. AZ vraagt minimaal 15, en dat lijkt nog te gebeuren ook. Uit Italie is er volop interesse in Janssen. Ajax moet ergens anders vissen, of Milik behouden. Hij kan veel beter als wat hij tot nu toe heeft laten zien.

17 mei 2016 om 09:08

Snap niet zo goed waarom jij Milik hoger prijst dan Vincent Janssen. Ze liggen beide nog lang vast, Janssen heeft bij een mindere club meer doelpunten gemaakt. Is nu ook international bij Nederland, wat ondanks het missen van het EK, nog steeds hoger aangeschreven staat dan Polen. Europees gezien beide 1 doelpunt in de groepsfase Europa league. Kortom, ik volg je redenering niet waarom de prijs van Milik 15 is en Jansen 9.

17 mei 2016 om 09:14

De een speelt bij ajax, de ander bij az. Dat is het verschil...

17 mei 2016 om 09:51

@sverige4u: Dat is toch met alles zo? Als ik mijn auto verkoop wil ik graag een megaprijs, maar als ik een auto wil kopen en de verkoper vraagt een megaprijs is de wereld te klein. De fans van Utrecht zullen net zo goed verontwaardigd zijn wanneer Ajax een hoge prijs vraagt voor een speler die Utrecht wil, en een megaprijs voor Haller willen. Ik denk dat dat niet aan Ajax supporters ligt, maar aan de mens zelf.

17 mei 2016 om 09:56

Ze zijn beide international ja maar let's be fair, milik heeft veel gespeeld en gescoord voor polen. Janssen heeft 1 wedstrijd gespeeld.

Janssen speelt bij een mindere ploeg maar tegen ajax graaft iedere ploeg zich in. Denk dat het bij ajax lastiger scoren is

17 mei 2016 om 10:08

Transfersom wordt mede bepaald door salaris. Heb jij een speler nog voor enkele jaren vast voor 1mln (milik) is 20 mln aan transfer som eerder aan de order dan bij een jaarsalaris van 0,3mln(janssen). Logisch toch

17 mei 2016 om 10:15

Uuummmh, subtop tegen Top?
Je bent minder, dus de verschillen liggen ook lager bij de subtopper.

Vlemmings werd ook topscorer van Nederland, maar moest NEC nu ook meteen 20 miljoen voor hem gaan vragen, omdat hij niet minder is dan de spitsen van de topclubs?

17 mei 2016 om 10:39

Je kunt zeggen wat je wil van Overmars, maar in vergelijking voor de prijs die Ajax waarschijnlijk voor hem kan gaan vangen heeft Overmars hem voor een schijntje binnen gehaald. Ik ben ook niet dolgelukkig met wat Overmars allemaal binnenhaalt, maar dit heeft hij dan gewoon erg goed gedaan.

17 mei 2016 om 09:33

Milik is nog geen 10 miljoen waar op dit moment. Hij kan alleen met links scoren en hij is niet constant genoeg. Laat hem nog een jaartje bij ajax blijven dan zie je pas of hij doorgroeit. Als milik 20 miljoen waard dan is janssen van az 40 miljoen waard.

17 mei 2016 om 11:18

Ik denk ook dat Millik op dit moment nog niet meer dan een miljoen of 5-7 op kan leveren. Mensen vergeten ook zijn aanschafprijs, Ajax heeft hem een jaar geleden voor 2.8m gekocht en hij is in dat jaar tijd niet 3x zo goed geworden. Als je 25 miljoen vraagt zoals de dromers hierboven lacht elke club je vierkant uit. Millik is niet meer dan een back-up voor een club als Leceister.

17 mei 2016 om 12:18

Ajax heeft geen enkele reden om Milik te laten vertrekken. Prima als clubs geen 20 miljoen willen neertellen, gaan ze toch lekker op zoek naar een andere spits. Niemand bij Ajax die er om maalt.

17 mei 2016 om 13:56

@mbkaliber

Ajax is in staat Milik vast toe houden en gewoon veel later te verkopen. Dus kan Ajax rustig 20 miljoen vragen. Zeker nu het EK voor de deur staat en Polen met het duo Milik - Lewandoski speelt.

Als AZ haar poot stijf houdt met Janssen krijg je een ontevreden speler, arbitrage zaak etcetera. Dat drukt nou eenmaal de prijs, de kopende club weet dat ook en handelt erna. Komt zelden voor dat een subtopper in Nederland grote bedragen vangt. Alleen Twente met Munsterman is het destijds gelukt maar Ziyech zal ook veel te goedkoop vertrekken, let maar op.

17 mei 2016 om 12:16

Ajax moet wachten tot na het EK. Met een paar doelpunten op het EK zal hij vrijwel zeker voor meer dan 20 miljoen kunnen vertrekken.

Leicester City denkt het handig te doen om nu al zich te melden, maar Ajax als verkopende partij doet er verstandig aan om nog even te wachten. Hetzelfde geldt voor Milik want hij weet dat er meer clubs bijkomen als hij een goed EK heeft.

Dan mogen ze de volle mep betalen. Hopelijk eist overmars een miljoen of 30 met doorverkooppercentage

17 mei 2016 om 07:28

Haha 30 miljoen.. Oja goedemorgen!

17 mei 2016 om 07:31

Hoog inzetten qua vraagprijs is niet verkeerd. Beter dit met de mogelijkheid dat Milik niet verkocht wordt, dan Milik voor een prutsbedrag van 15 miljoen de deur uit doen. Voor Ajax is dit gewoon een uitstekende spits met potentie.

17 mei 2016 om 07:47

Hoog inzetten is zeker niet verkeerd, maar realistisch inzetten lijkt me ook niet.. We hebben het wel over Milik die jongen wat na 5 wedstrijden geen "Ajax" spits zou zijn.

17 mei 2016 om 07:56

Hahaha 'realistisch inzetten'?? Waarom zou je dat nou doen? Denk je dat een Leicester schrikt van 30 miljoen? Je wilt hem toch voor zo veel mogelijk verkopen? Hij heeft een contract tot 2019, is jong, heeft veel potentie, bij elke PL club meteen 40 miljoen vragen. Maar misschien kan je het uitleggen, wat is de reden om bij de verkoop van Milik 'realistisch in te zetten'? Of wilde je op een verkapte manier gewoon laten weten dat jij hem dat niet waard vindt? Zeg dat dan gewoon.

17 mei 2016 om 08:07

Clubs uit de PL weten ook wat het niveau is van de Eredivisie... denk jij nou echt dat 40 miljoen realistisch is? Mensen hier praten echt alsof ze een Fifa game aan het spelen zijn, haha.. 40 miljoen, voor dat geld kan je betere spelers halen die zich al hebben bewezen in de PL.

17 mei 2016 om 08:13

Milik is geen 30 miljoen waard.

17 mei 2016 om 08:16

Je begrijpt het hele principe van onderhandelen niet of wel. Ik ben bijna geneigd het uit te leggen.

17 mei 2016 om 08:26

Anista

De prijzen voor interne transfers in Engeland rijzen de pan uit. Dat betekent ook, dat de transferprijzen voor spelers die van buiten de landsgrenzen moeten komen ook meegroeien. 40 miljoen voor Milik is wat overdreven, maar hij international, is een nog jonge goalgetter, waarin nog heel veel groei zit en wellicht een toekomstige topper. En hij staat nog langdurig onder contract bij Ajax.

Als er vermogende Engelse clubs tegen elkaar op gaan bieden, dan mort je als Nederlandse club gewoon hoog in de boom gaan zitten en met een startbedrag van tussen de 20 en 30 miljoen gaan beginnen. Kijk eens naar de inkomsten die Engelse clubs omzetten.

17 mei 2016 om 08:30

Gozer, jij speelt teveel spelletjes of kijkt teveel Pawn Stars. Het principe onderhandelingen ken ik wel, dat hoef je mij niet uit te leggen. Hoog inzetten en dan ergens in midden uitkomen blabla.., maar komt meer bij kijken. Jij denkt veel te makkelijk, schoolplein niveau!! Ajax speelt in de Eredivisie, heeft Europees niets te vertellen en dan komt de kampioen van Engeland, volgend jaar CL spelend en vragen naar Milik. Als Ajax 40 miljoen vraagt gaan ze niet eens onderhandelen man, haha.. Wat ik zeg, voor 40 miljoen gaat voorlopig niemand ooit een speler uit de Eredivisie halen en kan je betere spelers halen.

17 mei 2016 om 08:33

@buitenspelval... wat jij zegt klopt, zo denk ik ook. Maar de Engelse clubs staan niet voor Milik in de rij en dat opbieden is nog niet ter sprake.... Daarnaast kan een Leicester City ook nog CL naar voren brengen dan bijv. Swansea City of Bournemouth, ik noem maar wat. Dat is op dit moment zijn niveau.

17 mei 2016 om 08:34

Als ze hem echt willen gaan ze wel onderhandelen.

17 mei 2016 om 08:40

Ja maar niet voor 40 of 30 miljien wat sommige mensen hier denken.... We zullen zien

17 mei 2016 om 08:44

Als ze niet willen onderhandelen, blijft ie toch lekker. Ook prima...

17 mei 2016 om 08:56

@anlista

Ik zeg ook niet dat hij voor 40 miljoen gehaald gaat worden. Ik zeg alleen dat je bij zulke rijke clubs gewoon hoog moet inzetten. En als ze dat als een belediging opvatten, dan gaan ze toch lekker niet onderhandelen. Ajax hoeft Milik niet te verkopen, hij heeft nog een lang contract, en het EK komt er nog aan. Stel dat hij daar belangrijk kan zijn voor Polen, dan sla je jezelf toch voor je kop als je hem voor te weinig hebt laten gaan. Daarnaast hoor ik het hele seizoen al van interesse van grote clubs. Natuurlijk zijn het geruchten, maar het zou dom zijn om hem nu vóór het EK al voor te weinig te verkopen.

En of je nou in Fifa of Pawn Starts hoog inzet, en lager uitkomt, of in het 'echte leven', het principe blijft hetzelfde, en zo werkt het gewoon. Zelfs op Marktplaats houd je er al rekening mee dat iemand iets van de prijs af zal willen halen, en dat je vraagprijs dus hoger moet liggen dan wat je er daadwerkelijk voor wilt hebben.

17 mei 2016 om 09:00

Ajax wil Milik niet perse laten gaan dus die zullen hoog inzetten. Daarbij geldt wel dat bedragen als 30-40 miljoen onzin zijn, denk je nou werkelijk dat er een ander bedrag uit de koker komt bij Leicester/lazio wanneer Ajax 30 of 40 vraagt? Allebei de bedragen zullen met een licht vermaak worden ontvangen en resulteren in hetzelfde tegenbod. Het enige wat hierboven over het hoofd wordt gezien, is dat Milik en zijn zaakwaarnemer ook nog een zegje hebben in de situatie. Wanneer Ajax belachelijke bedragen gaat vragen terwijl Milik stiekem wel geïnteresseerd was krijg je gemor. In het geval dat Milik wel wil blijven zal hij een sterk verbeterd contract willen zien, hij is immers 30-40 miljoen waard volgens zijn werkgever. Om een lang verhaal kort te maken: 25 vragen, 17.5-20 vangen.

Overigens goed gedaan van Overmarsie, voor minder dan 3 miljoen binnengehaald!

17 mei 2016 om 09:02

@blackwhitearmy de ajax spits bestaat nou eenmaal niet. Milik heeft wel de kwaliteiten waar ze in het buitenland gek op zijn. Daarnaast scoort hij geregeld voor Polen en veel voor ajax.
Je bent gek als je m voor minder dan 20 laat gaan.
Als hij er 2 of 3 in schiet op het ek, kun je rustig 30 vragen.

17 mei 2016 om 09:06

Waarom dan niet niet nog hoger inzetten? 40 misschien wel 50 miljoen? Daar zal Leicester ook niet van schrikken toch?

17 mei 2016 om 09:43

Nou anlista dan gaan ze toch niet onderhandelen, hij ligt nog 3 jaar vast en we zitten al krap in de spitsen, 40-50 miljoen is de prijs. Ik zie hem graag blijven.

17 mei 2016 om 10:54

Lees eens goed hierboven op mijn reacties. Het boeit mij niet of Ajax gaat onderhandelen of niet... ik reageer op het feit dat Ajax nooit 40 miljoen gaat vragen. Maar blijkbaar ben jij ook niet van de realiteit? 40 - 50 miljoen voor een spits uit de Eredivisie, haha... Ook al zit Ajax krap in de spitsen, er komt dat toch wel een nieuwe.
Ik zie Milik ook graag blijven, want hij kan alleen maar beter worden. Alleen moeten we niet doen alsof Nederlandse clubs alles kunnen vragen.. Hij scoort hier inderdaad aardig wat, bij de Poolse ploeg ook, maar clubs kijken naar het niveau waarop hij acteert.

17 mei 2016 om 11:20

15 miljoen is al veel te gek joh. Dat gaat echt niemand betalen, niet deze zomer. Misschien na nog zo'n seizoen dat ze 12-15 miljoen krijgen.

17 mei 2016 om 11:57

Ajax kan alles vragen, en deze prijzen zijn zeer realistisch tegenwoordig, zeker als het de vraagprijs betreft.

17 mei 2016 om 12:19

Vergeet niet dat hij bij Polen ook uitstekend presteert.

17 mei 2016 om 14:09

@ypuh

Vraagprijs zal afhangen van het EK. Leicester en Lazio willen nu al zaken doen omdat ze bang zijn dat na het EK er grotere clubs voor Milik komen.

Milik heeft veel aanzien door zijn prestaties met het Poolse elftal. Verleden jaar 9 goals in 6 wedstrijden tijdens het Olympische kwalificatie toernooi. In de Ek kwalificatie reeks ook 6 goals.

17 mei 2016 om 17:12

Maar je wil hem ook niet kwijt. Dan vraag je gewoon een absurd bedrag. Ajax hoeft niet te verkopen he. Hij heeft een contract tot 2019.

17 mei 2016 om 09:08

Milik brengt op dit moment echt niet meer op dan 15-20 miljoen (wellicht met een doorverkoop percentage nog). En dan moet hij wel goed presteren op het EK of in ieder geval z'n potentie laten zien..

Hij is nog jong en heeft denk ik zeker wel potentie maar heeft het in de Bundesliga bij 2 clubs nog niet waar kunnen maken, heeft bij Ajax in Europacup wedstrijden zich onvoldoende laten zien maar aan de andere kant heeft hij wel laten zien een neusje voor doelpunten te hebben, presteert goed met Polen en is nog zeer jong..

Dat zijn in het kort denk ik de pro's en contra's.. Maar kijk maar naar Luuk de Jong die mislukt is in Duitsland en Engeland. Pas sinds hij dit seizoen een paar gescoord heeft in de CL lijkt de (serieuze) belangstelling van de grote competities weer wat op gang te komen..

Zakelijk gezien is het overigens een zeer goede deal hoor, speler voor 2.8 miljoen kopen en hem bijv. voor 17 miljoen verkopen. Dat is 5 a 6 x zoveel.. Alleen wie kan Ajax dan halen als waardige vervanger want dat is wel nodig...

17 mei 2016 om 15:28

Wat een onzin verhaal man! Hij heeft het niet waar kunnen maken bij 2 BL clubs? Milik kwam op zn 20e naar Ajax! Oh oh wat een ramp dat een spits van 20 zich toen niet kon bewijzen.....

Tussen de 15 en 20 miljoen? Schei toch uit! Dat is te weinig. Minimaal 20 miljoen +. Milik voor dat bedrag is een koopje en voor Ajax is het onmogelijk om voor een vergelijkbaar bedrag een vervanger van vergelijkbaar niveau te halen. Waarom houden ze hem niet gewoon? Hij ligt nog enkele jaren vast, is pas net onze eerste spits en kan zich nog verbeteren in Amsterdam.

17 mei 2016 om 07:31

Tsja dan zit je misschien met een ontevreden speler. Misschien bakt hij er volgend seizoen niks meer van (hoop het uiteraard niet). Net als fischer destijds om maar eens een voorbeeld te noemen. Nu heeft Ajax vast spijt dat ze hem niet eerder hadden verkocht. Nu moet je hem ergens kwijt zien te raken.
Laten we eerlijk zijn, milik is echt niet zo onvervangbaar. Als je voor hem 20 miljoen kunt vangen, dan moet je dat absoluut doen. Staat gelijk aan CL inkomsten. Dan hoop ik dat de nieuwe coach dat geld mag investeren. Zal vast niet, maar is wat ik hoop hoor.

17 mei 2016 om 07:43

Milik ontevreden? Goh, dat zou mij weinig interesseren. Milik is volgens mij al een jaar ontevreden bij Ajax, maar blijft hard werken en gaat steeds beter presteren. Hij weet dat de lat hier hoog ligt en hij kritiek blijft krijgen tot hij echt een topper is. Hij weet zichzelf wel te motiveren.

17 mei 2016 om 07:48

Leuk en aardig, maar dat was dus allemaal voordat hij naar de PL kon gaan. Nu is de situatie toch dacht anders.

17 mei 2016 om 07:50

*toch echt anders*. Spelen bij de Kampioen in de PL of Ajax. Nou makkelijke keuze lijkt me.

17 mei 2016 om 12:25

Lee112 het is nog maar de vraag of ze volgend seizoen het weer zo goed gaan doen. Het jaar ervoor eindigden ze als 14e. Leicester won een heleboel wedstrijden met 1 - 0 of 0 - 1, ik denk niet dat ze weer zo'n gelukkig seizoen gaan draaien.

Ik denk overigens dat Milik wel vertrekt dit seizoen, maar dat hij wacht op meer clubs en die gaan er ongetwijfeld komen na het EK als hij het goed doet met Polen. Zijn favoriete competitie/land is Spanje.

17 mei 2016 om 07:32

Klaassen mogen ze ook verkopen. En dan echt goede spelers halen in de plaats met die 40 milj.

17 mei 2016 om 07:36

Is Klaassen tegenwoordig niet goed genoeg meer?

17 mei 2016 om 07:44

Hahah Klaassen weg?? Waarom? Omdat hij de laatste 4 wedstrijden minder presteert? Zelfs in 2 van die wedstrijden was hij bepalend. Klaassen moet behouden blijven, kosten wat kost.

17 mei 2016 om 07:49

Prima als waterdrager, maar niet goed genoeg voor op 10. Hij mist daarvoor te veel eigenschappen.

17 mei 2016 om 08:05

Ziyech op 10 en klaassen ernaast op de plek van bazoer. Gudelj is echt essentieel in het team en bazoer niet

17 mei 2016 om 08:06

Toch knap dat hij dan bij meer dan 20 goals is betrokken dit seizoen. Ja hij heeft geen fabelachtige techniek, maar voor de rest bezit hij nagenoeg alle kwaliteiten die nodig zijn om als 10 bij Ajax te slagen. Klaassen is onmisbaar voor Ajax. Je merkt het vooral als hij niet meespeelt.

17 mei 2016 om 09:10

Je merkt het ook meteen wanneer hij slecht speelt. Goh, het niveau qua eisen daalt echt onder de supporters. Ik weet zeker dat Nouri en Ziyech veel betere nummer 10 zouden zijn voor Ajax. Nouri zal dit wel bewijzen de komende jaren. Ziyech heeft het al bewezen en dan moet je beseffen dat hij bij Twente speelt. Elke bod op Klaassen van rond de 20/25 m direct accepteren.

17 mei 2016 om 10:18

Vooral dat hij bij Twente spelen betekend dat hij zich juist nog niet heeft bewezen.
Ja op een niveautje lager en met veel veel minder druk.

Maher was ook het nieuwe wereld talent en die verzuipt bij Psv.
Er zijn nog talloze voorbeelden.

Ik zeg overigens niet dat hij het niet kan halen alhoewel ik denk dat hij een verkeerde mentaliteit heeft, met al ze gebaartjes en maniertjes.

17 mei 2016 om 12:21

Als Ajax iets niet moet doen is het een extra middenvelder halen. Met Nouri heeft Ajax al eenzelfde type middenvelder als Ziyech in huis.

17 mei 2016 om 21:12

@fcgtom

Jawel maar je moet op een bepaald moment toch besluiten om een speler te verkopen. Stel dat er een minimumprijs is van 20 miljoen euro, denk je dat je volgend jaar 25 miljoen euro of meer voor Klaassen kunt krijgen? In de tussentijd loopt zijn contract af, wat ook nog eens effect heeft op zijn transferwaarde.

17 mei 2016 om 07:33

Waarom is Milik meer waard dan 20 miljoen en Janssen maar een miljoen of 12? Ik weet dat Milik al langer constant presteert maar ik denk dat 15 -20 miljoen echt het max haalbare is voor Milik.

17 mei 2016 om 07:41

Milik presteert geweldig bij een nationale ploeg die wel naar het eindtoernooi gaat. Daarbij staat Milik al langer bekend als groot talent voor de toekomst. Daarbij zijn spelers die goed presteren bij Ajax nou eenmaal duurder dan spelers die bij een Nederlandse subtopper goed presteren.

17 mei 2016 om 08:18

Janssen speelt ook goed in de nationale ploeg. ( wembley ) en is bovendien topscorer van Nederland terwijl 20? Goals van Milik een redelijk normaal aantal hoort te zijn voor de spits van ajax. Dus is janssen ook minimaal 15 waard.

17 mei 2016 om 08:35

Milik speelt al de hele kwalificatie voor het ek erg goed en janssen scoort een penal. Dat is toch anders

17 mei 2016 om 08:54

Dat is erg simpel uit te leggen. Milik is een betere spits dan Janssen, heeft internationaal een veel betere naam en speelt bij Ajax niet bij AZ.

Lekker het EK afwachten en vervolgens voor een mooi bedrag verkopen. Milik doet het aardig in de Eredivisie en heeft zeker kwaliteiten maar hij heeft ook aanzienlijke tekortkomingen. Een speler als Janssen is in mijn ogen veel completer en past stukken beter in het spel wat Ajax voor ogen heeft. Hopelijk krijgen ze dat voor elkaar.

17 mei 2016 om 08:28

Tekortkomingen voor het Ajax spel. Met een twee spitsen systeem komt hij misschien beter uit de voeten. En zet een ervaren spits naast hem zoals in het Poolse nationale elftal.

17 mei 2016 om 08:38

Over veel zaken bij Ajax kun je geen pijl trekken. Maar over één ding ben ik vrij zeker: Ajax speelt ook volgend seizoen 4-3-3 met één diepe spits.

Als je je sterspelers na 1 goed jaar al laat gaan dan ga je als ajax zijnde natuurlijk nooit iets bereiken. Als ik overnars

17 mei 2016 om 07:58

Als ik overmars was zou ik zeggen Milik is deze zomer niet te koop, al helemaal nu Huntelaar heeft aangegeven waarschijnlijk bij Schalke te blijven

17 mei 2016 om 08:25

Dat is ook een optie alleen schat ik dat na een goed EK de prijs van Milik misschien wel boven de dertig miljoen euro kan komen. Dan zal Ajax de Pool verkopen.

Milik is een prima spits maar echt niet onvervangbaar.

De vorige zomer voor minder dan 3 miljoen overgenomen, als je er een jaar later 6 keer zoveel voor kunt krijgen moet je hem meteen verkopen. Gratis strik erbij.

Ajax zou dit helemaal niet willen, hem houden is het beste, totdat we een nieuwe spits hebben die direct er staat.

Wie heeft bepaald dat Ajax Milik gaat verkopen voor minder dan twintig miljoen euro? De schrijver van dit stukje?
Ten eerste zal Ajax Milik niet voor het EK verkopen. Als tweede gaat de Pool heus niet voor minder dan twintig miljoen de deur uit. Deze jongen heeft een goed seizoen gehad en is van vaste waarde in zijn nationale elftal. Geen reden waarom Depay meer dan dertig miljoen kost en Milik minder dan twintig...Als laatste, als er echt tal van clubs achter hem aanzitten zal Ajax hem niet verkopen voor weinig geld. Ik ga er van uit dat Milik vertrekt, maar zeker niet voor een bedrag van minder dan twintig miljoen euro.

17 mei 2016 om 10:52

En dan geen transfer en met een ontevreden en ongemotiveerde spits blijven zitten. Je kan onderhandelingen hard gaan spelen als beide partijen (zowel speler als club) in principe geen transfer nodig hebben. Maar als een van de twee een scheiding wil, dan komt dat er toch wel. Al is het voor 10 miljoen.

Depay speelde al een aantal seizoenen constant met het EK als kers op de taart. Milik daarentegen komt in principe net kijken (en heeft niet eens zo gek veel gespeeld vorig jaar). Dan maakt hem geen 20, 30, 40 miljoen waard.

Aan de andere kant durf ik de bedragen in Engeland ook niet meer te voorspellen. Roep een willekeurig getal en ze gaan ermee akkoord.

Zo... het missen van de cl hebben we dan al weer terug,
Pleister op de wond, van die kater.
Ben er nog steeds ziek van, ppffff.

17 mei 2016 om 09:33

Dat is nog niet zeker hè, cl kan nog gehaald worden.

18 mil met een verkooppercentage van 30% (verdien je de komende jaartjes ook nog een paar cent)
Verder 8 mil neerleggen voor Janssen en 10 mil voor Ziyech.

Sinkgraven verhuren
Serero verkopen
Verder afwachten wat Schone wil

"maar weet dat het moeilijk zal worden om Milik te behouden als er een bedrag tussen de vijftien en twintig miljoen euro op tafel komt. "

waarom is dat moeilijk? Ze hebben het geld niet nodig. Ze zijn wel gek als ze Milik voor zo weinig de deur uit laten gaan.

Sowieso wachten tot na het ek...als ie er 3 in schiet, vang je al weer 30 miljoen.

Minimaal 20 M der uit halen niet voor minder laten gaan! gewoon op je tandjes bijten en anders gewoon nog minimaal jaartje bij Ajax blijven maar ik denk ook dat zen wissel bij de Graafschap niet goeds heeft gedaan in zen koppie helaas maar het is wel een leuke mooie nieuwe uit daging voor Milik L.city maar ben bang dat die net als Kramaric ook niet veel aan de bak komt als die even tegen zit ik zou als ik overmars tussen de 15 a 20 vragen en 1 jaartje Kramaric huren in de deal betrekken heb je zeker een goede nieuwe spits klaar staan voor het nieuw seizoen.

20-25 miljoen strik eromheen en wegdoen. Ik vind hem ondanks zijn velen goals afgelopen seizoen matig. Voetballend kan hij amper iets. Is stijf links en zelfs een bal bij zich houden lukt hem vaak niet. Scout een Braziliaan of Argentijn en koop die ook. Dollberg is een goed alternatief als back-up voor de nieuwe spits die gaat komen. Persoonlijk zie ik Janssen erg graag komen.

Verwacht niet dat Leicester geinteresseerd is in Milik. Ik denk eerder dat De Telegraaf van Milik af wil. Hij past ook totaal nietbij leicester. Hij is veel te statisch. Daarnaast niet een onomstreden bij ajax en zelfs gewisseld in de kampioenswedstrijd toen er doelpunten nodig waren.

17 mei 2016 om 10:12

J.staatsen ,

Waarom zou de Telegraaf willen dat Milik weggaat?

Zo statisch is Milik zou ook weer niet. Het is geen type Gomez, bijv. Milik is 'on-statisch' genoeg om verdedigend ook z'n steentje mee te dragen en dat zal bij Leicester gewaardeerd worden. Hij is niet langzaam en beweegt genoeg gedurende wedstrijden. Verder heeft Leicester dit seizoen vaak met Okazaki of Ulloa gespeeld, die staan niet bekend om hun snelheid maar hebben het toch prima gedaan.

Ajax profiteert hier toch wel van de status die ze hebben in Europa. Ze hebben met de verkoop van bepaalde spelers toch een soort vertrouwen opgebouwd waardoor clubs nu al bereid zijn om 20 miljoen te bieden op Milik, die het niet eens zo geweldig heeft gedaan. Daarnaast past hij ook totaal niet in het spel dat Leicester dit seizoen heeft laten zien. Ik zou het een rare transfer vinden, maar met het EK op komst weet je het maar nooit.

ik zie hier bedragen voorbij komen van 15-25 miljoen, ik vraag mij af waar iedereen die prijzen vandaan haalt? Als Ajax een speler wilt halen voor een dubbeltje is één van de argumenten die worden aangevoerd "de speler heeft geen Europese ervaring en is daarom goedkoper". Nou Milik heeft wel Europese ervaring en heeft samen met de rest van Ajax zwaar gefaald. Wie zegt dat hij dat hogere niveau aankan? Als Milik al 15-25 miljoen zou moeten opleveren wat zouden Janssen en De Jong moeten opleveren dan? Spitsen die ik, en ik denk iedere neutrale voetballiefhebber, hoger inschat dan Milik. Ajax mag in de handjes klappen als ze 12 miljoen krijgen voor Milik, en persoonlijk vind ik dat nog veels teveel, ik vind 8/9 miljoen een nette prijs voor iemand zoals Milik.

17 mei 2016 om 09:49

Omdat ajax de grootste club van NL is en bewezen heeft topkwaliteit af te leveren, een rolex is ook vaak duurder dan een B merk, flink ook. De markt is nogal roodgloeiend plus dat de onderhandelingspositie optimaal is voor Ajax, doorlopend contract, 21 goals, meerdere clubs hebben interesse, international. Ajax leeft van goede winstmarges op transfers en daarmee de eredivisie trouwens.

17 mei 2016 om 10:03

Punt is dat Ajax Milik helemaal niet kwijt wil. Ze kunnen dus vragen wat ze willen, zeker omdat zijn contract nog jaren doorloopt. En Engelse clubs hebben een dikke portemonnee, die schrikken niet van dat soort bedragen. De vergelijking met De Jong gaat overigens mank, omdat die al bij twee clubs in het buitenland gefaald heeft.

17 mei 2016 om 10:56

Een neutrale voetbalkijker schat janssen en de jong hoger in???? Misschien een Nederlander ja, ik denk dat het overgrote deel van de buitenlandse voetbalkijkers Millik vele malen hoger inschat.

Rendement van Millik is hoger dan van de andere twee
Millik is de enige van die drie spitsen die het wel laat zien bij de nationale ploeg. Toegegeven Jansen heeft nog niet veel kansen gekregen, echter maakt Milik zijn goals bij de nationale ploeg niet uit een pingel en ook niet tijdens oefenpotjes, maar tegen toplanden als duitsland. Hier in nederland wordt dan veelvuldig geroepen, ja maar dat komt omdat Lewandoski naast hem staat als bliksemafleider. In het buitenland kijken ze alleen naar, zoooo gesoord tegen de wereldkampioen tijdens de kwalificatie.
Milik staat veel hoger aangeschreven als talent, of dacht je dat hij in de jeugd van een Bundesliga club is begonnen.....

17 mei 2016 om 12:45

Moet je vooral vinden. Ik denk dat Luuk de Jong hoger in de pikorde staat, aangezien hij ook in de Champions League erg belangrijk is geweest. Verder heeft Milik natuurlijk maar een half seizoentje de kans gehad in de punt van de aanval. In het begin was zelfs El Ghazi de voorkeur.

Ook wel leuk om te lezen dat al die Ajacieden zo'n 30 miljoen voor hem willen hebben, terwijl ik nog geen maand geleden nog steeds kreeg te horen dat hij er niks van bakt. Hoe rijm je dat dan?

Zo... het missen van de cl hebben we dan al weer terug,
Pleister op de wond, van die kater.
Ben er nog steeds ziek van, ppffff.

Mocht Milik uiteindelijk vertrekken dan is het te hopen dat er wat gedaan zal worden met het geld dat hij wellicht zal opbrengen. Denk dat Ajax in zichzelf zal moeten durven investeren om in Nederland succesvoller te zijn en in Europa enigzins succesvol te zijn.

Die Milik stelt toch niet zoveel voor als we eerlijk zijn? Hij schiet er 21 in. Dat wordt toch minimaal verwacht van een spits van Ajax? Als we zijn prestaties beoordelen geven we hem toch gewoon een 7? Dan snap ik die hoge bedragen ook niet. Voor 15 miljoen haal je Janssen op. In mijn ogen een veel completere en productievere spits, een nuttigere teamspeler en leuken om naar te kijken.

17 mei 2016 om 10:23

Ajax vraagt toch niet om biedingen vanuit de top van Engeland? De man heeft nog een contract tot en met 2019, dus dan kan je alles vragen. Vooral als de top komt. Marktwerking is gebaseerd op vraag en aanbod. Gewoon minstens 30-40 miljoen vragen, anders gewoon lekker bij Ajax laten want we hebben alle hulp nodig om alsnog de CL te halen.

Zijn contract loopt nog tot 2019, voor ieder jaar minstens 10miljoen vragen brengt je op 30 miljoen. Daarbij is Leicester de kampioen van Engeland dus die hebben zat knaken. Ajax, lees Overmars, was gewoon zo slim deze kerel op te pikken dus of lekker laten blijven of de hoofdprijs vragen.

Als Ajax Milik voor 15/20 miljoen kan verkopen, doen en snel
Janssen en Zyech proberen te halen. Dat heet positief zaken doen!;-)

Verkopen voor 25 miljoen minimaal. Ziyech halen en klaassen op positie van bazoer. Janssen erbij halen

Ik snap niet veel van de situatie rond Milik.
Krijgt eerst geen vertrouwen, speelde ook niet best, krijgt na de winterstop wel wat vertrouwen en scoort er meteen op los. Nog steeds geen best spel, maar toch, scoren ging prima.
En nu is ie ineens goed genoeg voor de PL? Dat zie ik toch echt niet hoor, maar als ajax er idd meer dan 15 mln voor kan krijgen, dan moet je het toch meteen doen lijkt mij.
Ik vind Vincent Janssen en Luuk de Jong toch veel meer hebben qua uitstraling en klasse.

17 mei 2016 om 12:12

Milik doet het op internationaal niveau al een tijdje heel aardig. In Het nationale team speelt hij heel behoorlijke wedstrijden en bij Ajax in Europa was hij ook niet onverdienstelijk. Tel daarbij op dat hij nog erg jong is, fysiek sterk, topscorer bij Ajax, kopsterk is en over en dodelijk linkerbeen beschikt en technisch redelijk uit de voeten kan. Dat maakt hem voor clubs toch een interessante spits, die relatief nog goedkoop is, omdat hij nog in de eredivisie speelt. Ajax kan, omdat hij nog landurig contract onder contract staat rustig meer dan 15 miljoen vragen.

17 mei 2016 om 13:53

Hey Buitenspelval. Ik snap je redenatie, maar "heel aardig" en "niet onverdienstelijk" is toch niet genoeg voor de PL en een transfer van 15 mln?
Nou ja, wie weet gaat het EK jou of mij gelijk geven. ;-p

17 mei 2016 om 16:10

Hi Rudeboy65, ik vind het persoonlijk ook nog te vroeg voor Milik om al te verkassen naar een topcompetitie als de Bpl. Hij is nog te ongeslepen en zoals jij ook al zegt, pas een half jaartje echt op dreef. Al snap ik een transfersom van die grote wel. Milik kan zich denk ik nog beter even in de eredivisie bij Ajax ophouden. Hoewel ik graag Vincent Janssen op zijn plek zie komen. Mijn eerdere opsomming is ook meer bedoeld als mogelijke motieven voor clubs om hem nu al bij Ajax weg te plukken.:-)

17 mei 2016 om 12:21

Hoezo snap je dat niet? Hij speelt bij Ajax. Door het seizoen heen worden zo'n beetje alle spelers van Ajax in verband gebracht met buitenlandse clubs, dat is altijd al zo geweest. In Engeland op Sky Sports en in de VS op Fox worden ook vooral Ajax wedstrijden uitgezonden ook al hebben ze rechten voor de hele Eredivisie.

Luuk is al 2 keer mislukt in het buitenland. Janssen speelt bij AZ en heeft veel minder internationale ervaring tegenover een Milik die uitblonk tegen landen als wereldkampioen Duitsland.

Ik vind het dus vrij logisch dat Milik het meeste aandacht geniet van de 3.

17 mei 2016 om 14:03

Ik leg toch uit waarom ik het niet snap? Heb je verder gelezen dan de eerste zin?
Ik heb afgelopen seizoen bijna niemand van Ajax horen noemen bij buitenlandse clubs. Er waren kleine geruchten over Klaassen en Cillissen, meer kan ik mij niet herinneren. Vul alsjeblieft aan als ik hier iets heb gemist.

Maar goed, je zegt dus dat alleen het feit dat ie bij Ajax speelt al genoeg is? Tja.
Luuk de Jong heeft volgens mij niet al teveel kansen gehad bij zijn buitenlandse clubs. de keren dat hij speelde stond hij niet altijd als pure spits opgesteld. Luuk de Jong laat het als twee seizoenen op rij zien in de ED, Janssen en Milik pas een half seizoen.
En als Milik uitblinkt tegen Duitsland, is ie dan meteen een topper?

17 mei 2016 om 16:32

Er waren nog wel geruchten rond andere Ajacieden dit seizoen. Zoals Tete die, werd gelinkt aan Juventus, Veltman aan Inter, Bazoer aan o.a. Barcelona, Bayern, Manchester City, El Ghazi aan Liverpool en Milan, Dijks aan Leicester, Riedewald aan Monaco. Maar het blijven natuurlijk maar geruchten. Die zijn er altijd wel rond dat soort spelers, niet alleen Ajacieden.

20 mei 2016 om 12:21

Alles wat er nu rondom Milik en Luuk gebeurt weerspreekt jouw gedachtes hierover Rudeboy.

Accepteer gewoon dat Milik wel veel interesse trekt en Luuk niet. Als jij niet snapt waarom dan valt er niks over te beginnen want voetbalsupporters zijn nou eenmaal heel koppig en biased.

buitenspelval, dat hij als Psver zegt gemist te hebben dat Bazoer veel interesse trekt uit het buitenland zegt jammer genoeg heel veel.

Milik heeft natuurlijk een geweldig linkerbeen, maar ik vind dat het EK moet uitwijzen of hij het hogere tempo en het hogere niveau aankan.
Het is natuurlijk enorm opportunistisch wat hier gebeurt, want hij heeft er dit seizoen nog naast gestaan ten faveure van een andere spits.
Nu hij meer scoort is hij ineens rijp voor Lazio en Leicester? Ik twijfel.

17 mei 2016 om 10:37

Eens. Volgens mij kreeg hij tot die wedstrijd tegen az alleen maar hoon over zich heen. Bizar dit allemaal.

17 mei 2016 om 10:46

Eens, maar vanuit zakelijk opzicht moet je daar dan als Ajax zijnde denk ik juíst gebruik van maken. Milik is een prima spits die op z'n hoogtepunt denk ik goed kan meedraaien in de Europese middenmoot of subtop in een tweespitsen systeem, meer niet. In z'n eentje in de punt gaat hij dat niet redden. Je ziet dat hij het bij Polen in combi met een Lewandowski makkelijker heeft dan bij Ajax in de punt, hoewel hij het wel beter is gaan doen. Ajax kan er, mits het wel een vervanger a la Huntelaar of misschien een Janssen of Haller weet te halen, voetballend zeker beter op worden met een ander type spits en het kan er dan ook nog eens enorme winst op maken als het Milik nu snel weet te slijten. Het klinkt hard en ondankbaar, maar ik denk dat dit een gevalletje is van het vragen van de hoofdprijs en vervolgens strik erom en uitzwaaien. Vergelijkbaar met wat ooit met Babel is gebeurd. Die ging voor 17 miljoen of zo naar Liverpool nadat hij een aardig (maar meer ook niet) seizoen onder Ten Cate had gedraaid. Ik denk dat ze bij Ajax zélf ook van dat aanbod stonden te kijken, maar je zou gek zijn als je er 'nee' op zou zeggen. Er is geld genoeg voor een vervanger, zeker als je nu ook nog een mooi bedrag gaat vangen.

17 mei 2016 om 22:28

Ik zal de laatste zijn die zegt dat Ajax hier geen gebruik van moet maken. Qua samenspel vind ik Milik minder, hij moet het puur hebben van zijn goede linkerbeen en afmaken.
Ajax zoekt zelf, volgens de Ajax mentaliteit, naar een meevoetballende spits. Aan een Haller of Janssen zou je dan denk ik meer hebben.
Ik weet niet wat voor bedragen het betreft rond deze transfer, maar het zou zo maar eens kunnen dat Ajax de hoofdprijs kan vangen. In dat geval moet er met een betere optie voorhanden gewoon overgegaan worden tot verkoop.

Toch heb ik Milik wel zien groeien en denk ik dat hij op termijn zeker een goede spits voor Ajax zou kunnen blijven. Maar hoever hij zich nog ontwikkelt weet je nooit zeker, de hoofdprijs van nu vang je misschien later nooit meer.

Leicester is mooie club voor Milik

Lekker de bank warmhouden. Leceister gaat ook echt niet meer betalen dan 5/7 miljoen.

17 mei 2016 om 12:05

Haha, dan hoeft Leicester niet eens een bod uit te brengen. Je moet denken aan het zevenvoudige bij een contract tot en met 2019. 5 tot 7 miljoen is echt niet serieus te nemen, helemaal gezien bij verkoop de kansen op CL deelname behoorlijk ingeperkt wordt.

17 mei 2016 om 13:05

7 voudige? 35-47 miljoen? Wat heb jij gerookt joh? Huntelaar was 10x beter, kostte 25 miljoen en redde het ook niet bij Real en AC Milan. Waarom zouden ze voor een mindere spits zoveel meer gaan betalen? Luuk de Jong was ook beter dan Millik nu toen hij voor 15 miljoen vertrok en ik denk dat BMG daar nog behoorlijk spijt van heeft.

17 mei 2016 om 13:38

Waarom zou je Luuk de Jong er bij halen? Die heeft nooit voor Ajax gespeeld.

Waarom zou je Huntelaar er bij halen? Die ging 8 jaar geleden al weg bij Ajax, de tijden zijn veranderd, de PL heeft nog nooit zoveel geld gehad.

Ajax hoeft Milik niet te verkopen, heeft nog 3 jaar een contract, dus dan mag men lekker de hoofdprijs betalen.

17 mei 2016 om 14:01

@ypuh

Dan grijpt Leicester gewoon naast Milik, is niets mis mee maar Ajax verkoopt Milik gewoon niet onder de 15 miljoen.

Milik heeft met Polen al laten zien dat het een hele goede spits is en nu komt nog het EK eraan. bij Polen vormt hij een gouden koppel met Lewandoski.

Alles zal afhangen van zijn EK. Maar rekent Leicester dan op een vertrek van Vardy? Anders kan ik me de interesse niet voorstellen. Bovendien is Milik een aardige spits, maar voor top PL komt hij mijn inziens nog lang niet in aanmerking.

Jezus man hlje hoeft niet te verkopen dus kan je ook gewoon 30 vragen. Als je niet wil dat een speler weg gaat, moet je geen marktcomform bedrag noemen als hij nog 3 jaar op zijn contract heeft. Dat is amateurisme eerste klas.

Het zijn gelukkig wel clubs waar hij aan de bak zou kunnen komen.

Toch schrijnend dat een bod tussen de 15-20 miljoen al moeilijk af te wijzen is voor Ajax. In portugal en zelfs bij sommige clubs in frankrijk lachen ze dat makkelijk weg.

17 mei 2016 om 12:08

Schrijnend om te zien dat 15-20miljoen moeilijk af te wijzen is?? Wie zegt dat Ajax uberhaupt de telefoon opneemt? Afgelopen winter werd nog een dergelijk bod op Klaassen lachend weggewuifd. Ajax heeft 120miljoen op de bank staan waar ze niks mee doen, Milik heeft nog een 3jarig contract en Ajax heeft hem nodig om uberhaupt kans te maken op CL deelname dus waarom zou je voor het minste of geringste al in mei voor het EK een lachwekkend bod accepteren.

17 mei 2016 om 13:07

Zoals ik eerder al zei, Ajax hoeft zich 'uberhaupt' niet druk te maken om een telefoontje met een bod van 15-20 miljoen want die bellen echt niet.

Klaassen is een ander verhaal, die is in elk aspect beter en verder. Een aanvoerder, leider, inzicht, constanter etc. Millik is vervangbaar, Klaassen niet.

17 mei 2016 om 13:39

Klaassen is juist de reden waarom we geen kampioen werden. Hij hield het niet vol tot het einde van het seizoen.

Ik heb ook liever dat ze lekker blijven want dan is Ajax weer een jaar verder met dezelfde groep en de fouten uit het verleden in Europa zouden dan steeds minder moeten voorkomen.

Huntelaar wil bij Schalke blijven. Milik moet dus blijven! Als er een zak geld komt dat verkopen ze hem helaas. Wie moet er dan bij Ajax in de spits? Haller??? Niet mijn eerste keuze! Janssen komt sowieso niet want is te duur..

17 mei 2016 om 13:08

Ik zou gewoon 10 miljoen voor Janssen betalen. Als hij het bij Ajax even goed doet als bij AZ heb je 1 een veel beter spits en 2 kun je bij de verkoop wijzen op het hoge aankoopbedrag.

17 mei 2016 om 13:43

Jij vindt Milik 5-7 miljoen waard en Janssen moet Ajax wel voor 10 miljoen halen? Ajax gaat absoluut geen verlies maken op de spitspositie als je met Milik al zeker bent van veel doelpunten. Milik is nu ook gewend in het Ajaxsysteem te scoren, dus dan moet je die behouden en lekker proberen de CL te halen.

17 mei 2016 om 19:07

Ik begrijp wat je bedoelt, maar zie dat verlies maken anders. Je hebt vorig jaar 2.8m voor Millik betaald en kan nu 7 miljoen krijgen. Ruim 4 miljoen in een jaar verdienen op je spits is niet slecht.

Vervolgens haal je Janssen (wat daar los van staat) voor 10 miljoen en kun je die na 2 goede seizoenen weer voor 15-20 doorverkopen. Jansen is in mijn ogen jonger, beter, veelzijdiger en Oranje international. Ook denk ik dat Janssen meer bij kan dragen dan Milik.

Die standaard bedragen tussen 10 - 15 miljoen...... Vraag gewoon standaard meer.
Willen ze hem hebben dan mogen ze over de brug komen en anders niet

Gaat straks weer je ingespeelde team en kan je weer van voor af aan beginnen.

20 mei 2016 om 12:25

De genoemde 15 miljoen bij Leicester zijn Ponden wat op zo'n kleine 20 miljoen Euro uitkomt. De clubs melden zich nu alvast omdat ze weten dat hij na het EK een stuk meer kan kosten. Na zijn 1e wedstrijd en hopelijk goal(s) zullen de biedingen vanzelf komen.

Lekker ipv Okazaki opstellen. Is zeker een verbetering!

Zeer beperkte spits die wel een goeie linker heeft maar voor de rest heb je er niet veel aan. Hij kan in de eredivisie niet eens een bal vasthouden laat staan in Engeland. Pfff zou een domme aankoop van Leicester zijn

17 mei 2016 om 14:23

@soldierr

Voor Leicester zou het juist een top aankoop zijn. Leicester speelt counter voetbal. die willen de bal helemaal niet in de ploeg houden maar zo snel mogelijk naar de spitsen brengen. Die zoeken gewoon een afmaker om naast Vardy te spelen in een 4-4-2.

Aangezien Milik een top duo vormt met Lewandoski bij Polen wil Leicester nog voor het Ek proberen om Milik vast te leggen. Wanneer Milik een goed EK speelt, komende de grotere clubs en dan kan Leicester het vergeten.

Bijna al deze mensen zetten nu dikke prijzen neer voor Milik. Helemaal terecht je kan het altijd proberen. Maar als Utrecht dat doet voor Haller moeten jullie niet janken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren