Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Atletico wil geruchten over Griezmann snel beëindigen'

Laatste update:

Antoine Griezmann scoorde dinsdagavond in de halve finale van de Champions League tegen Bayern München en bewees daarmee opnieuw zijn waarde voor Atlético Madrid. De Frans international heeft dit seizoen al 31 keer gescoord in alle competities voor Atlético en in zijn eerste seizoen bij de club was hij ook al goed voor 25 doelpunten. Steenrijke clubs uit Engeland hebben belangstelling en Atlético hoopt snel een einde te kunnen maken aan de transfergeruchten.

/

Griezmann ligt nog tot medio 2020 vast in het Vicente Calderón, maar toch wordt er al een tijdje gesproken over een nieuwe verbintenis. Dit is vooral bedoeld om de gelimiteerde afkoopsom omhoog te brengen: Griezmann zou momenteel voor tachtig miljoen euro op te halen zijn, maar beweerd wordt dat Atlético dit bedrag wil verhogen tot honderd miljoen euro. Als Griezmann hiermee instemt, kan hij natuurlijk een flinke salarisverhoging tegemoet zien.

De 25-jarige aanvaller wordt echter gelinkt aan Chelsea en Manchester United en weet dat er bij deze clubs nóg beter betaald wordt. Volgens de Daily Mail hebben vrienden van Griezmann hem echter afgeraden om naar Engeland te verhuizen, omdat het fysieke spel van de Premier League helemaal niet bij de lichte aanvaller zou passen. Scouts van Chelsea en United zouden daar evenwel anders over denken.

Antoine Griezmann zou niet in de Premier League passen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sorry maar ik vind Griezman echt geen 100 miljoen euro waard. Het is geen Messi, Ronaldo, Bale of Neymar. Vind hem een goede speler hoor maar 100 miljoen? Vind hem vergelijkbaar met de kwaliteiten van Thomas Muller.

4 mei 2016 om 15:37

Hoe kom je er eigenlijk bij dat Bale in dat rijtje zou mogen staan? Wat heeft de grote Bale gedaan dat Griezmann ook niet zou kunnen? Eén goed seizoen in de PL en 1 goal in de CL finale?
Je zet Bale waarschijnlijk alleen in dat rijtje vanwege zijn transfersom, want op het veld heeft hij nog niet eens bijna bewezen tussen die anderen te staan.

4 mei 2016 om 15:45

Bale is zijn transfersom zeker waard, en is dit seizoen heel belangrijk voor Real Madrid. Dus wat mij betreft mag hij best in dat rijtje, en dat geldt ook voor Griezmann trouwens.

4 mei 2016 om 16:08

Hij is belangrijk in de laatste weken wanneer Ronaldo afwezig was of niet goed speelde. Maar hij heeft toch nog echt niet genoeg bewezen dat hij die 100 miljoen waard is geweest. Wat een onzin zeg. Bale and Griezmann zijn als ze beide in vorm zijn gelijkwaardig aan elkaar.

4 mei 2016 om 16:12

als je tussen de 20 en 30 goals kan maken in de bpl als vlank dan ben je zeker een topspeler die in dat rijtje hoort bale heeft het bewezen in de bpl en in de bbva en is dit seizoen super belangrijk voor real geweest

4 mei 2016 om 16:17

Bale is zijn transfersom zeker niét waard, maar het is wel een onderschatte speler. Men praat over hem alsof hij Aaron Lennon is.

4 mei 2016 om 17:01

Ze zouden Bale weer als back moeten laten spelen in een systeem met 5 verdedigers, dan zou er niemand beter dan hem zijn op deze aardkloot.

4 mei 2016 om 17:20

Bale heeft wel meer dan 1 goed seizoen gespeeld in Engeland. Hij heeft Real mede CL en een Copa del Rey bezorgt en zoals hierboven al aangegeven is hij altijd tekent hij altijd present als Ronaldo er niet is.

Zijn statistieken zijn zeker ook niet slecht. Scoort wat doelpunten en geeft wel wat assists. zowel met links als met rechts en is de best scorende kopper van La Liga. Hij wordt steeds beter.

4 mei 2016 om 17:57

Ik zal je uitleggen waarom marktwaarde van bale VEEL hoger is dan die van griezman.
1. Bale heeft supersponsers o.a (Adidas) hier profiteert de club in mee
2. Shirts verkoop van bale gaan internationaal vooral China als warme broodjes over de bank.

Daarnaast Is bale een multifunctionele speler overal inzetbaar en een alles kunner. Griezman prima speler, maar elke spits van atleti met een beetje snelheid zou t gwn prima doen zij spelen namelijk alleen op de counter waardoor er veel ruimte tussen de linies komt. Hiervoor was t Costa en daarvoor falcao nu griezman die andere 2 zijn in t buitenland geflopt

4 mei 2016 om 15:46

Maar Messi, Ronaldo en Neymar zijn ook geen 100 miljoen waard. Die zijn op het moment zelfs meer waard met die krankzinnige bedragen op het moment. Sterling kostte ook 63 miljoen, Fernando Torres een paar jaar geleden ook 60 miljoen. Dan is Griezman vind ik wel rond de 80 miljoen waard. Daarom wil Atletico het ook naar 100 miljoen verhogen om clubs af te schrikken.

4 mei 2016 om 17:19

Kijk is over wat voorn bedragen we praten ik vind Griezman in het algemeen even goed als Benzema, natuurlijk hebben hun andere kwaliteiten maar 100miljoen voor Benzema vragen is ook wel een beetje overdreven vind jezelf niet? Neemt niet weg dat er steeds gekkere bedragen worden betaald voor spelers. Bale is natuurlijk ook geen 100mil waard maar hij komt er zeker in de buurt. Nu er voor subtoppers ook gewoon circa 60mil op tafel word gelegd gaan de prijzen alleen nog maar stijgen.

4 mei 2016 om 16:11

Hij is verfijnder dan Müller. Dat wil echter niet zeggen dat hij 'beter' is, daarvoor heeft Müller veel te veel gepresteerd in topduels met Bayern en Duitsland.

4 mei 2016 om 16:14

mullet is een speler die super goed is in positie spel en ik vind hem ook wat leniger dan griezmann niet dat griez niet goed is in positiespel maar ik vind muller er toch beter in ze zijn allebei complete aanvallers

4 mei 2016 om 16:25

Leniger absoluut niet. Muller is zeer technisch zonder veel franje. En wordt naar mijn mening vaak onderschat hierdoor. Maar muller is een lange houten klaas...lenig zie ik er totaal niet in. Neemt niet weg dat beide topspelers zijn. Maar ik schat muller toch wel iets hoger in net als jij.

Zijn ongetwijfeld clubs gek genoeg om 80M neer te leggen, want hij speelt fantastisch. Ik zie Griezmann niet naar Engeland vertrekken, volgens mij is hij op en top gelukkig bij Atletico. Bovendien zijn zowel Chelsea als Utd nu niet de clubs waar je een lekker stabiel leventje leidt en hoge ogen gaat gooien in de CL.

4 mei 2016 om 16:21

Wat heeft Engeland überhaupt te bieden? Attractiviteit van de competitie en een stap vooruit op financieel vlak, maar voor de rest? Voor het weer moet je het niet doen.

Atletico is op sportief vlak van een hoger kaliber dan om het even elke club in Engeland. Atletico werpt zich steeds meer en meer op als the best of the rest, de beste van alle clubs die onder de grote 3 zitten. Misschien moeten we stilaan zelfs van de grote 4 spreken, zeker als Atletico de finale kan winnen.

4 mei 2016 om 16:41

Nee, met dit soort spel zal Atletico nooit bij de grote 3/4 gaan horen.

4 mei 2016 om 16:53

Speelt Bayern dan al jarenlang dominant? Of Real? Niet echt.

Maar wat mij betreft doet de speelstijl er ook niet echt toe. Ik baseer dit puur op de prestaties van de afgelopen jaren, jij blijkbaar niet. Da's dan een verschil in opvatting tussen ons, geen probleem, dat kan.

4 mei 2016 om 17:28

Gooner

Resultaten spreken voor zich, Atleti hoort bij de echte top, en op wat voor manier ze dat doen maakt geen moer uit, of moet iedereen tiki taka spelen om als top te mogen benoemd worden?

4 mei 2016 om 17:43

Voor mij is het een combinatie. Aan de ene kant hoor je gewoon bij de absolute top als je 4/5 jaar zo blijft presteren en dat geldt ook voor Atletico. Aan de andere kant vind ik dat ploegen die bij de absolute top horen ook moeten laten zien dat ze erbij horen en in mijn ogen gaat dat niet met het huidige spel van Atletico.

Maar goed, het is idd een klein verschil in opvatting. Puur kijkend naar prestaties hoort Atletico er na nog zo'n jaar gewoon bij.

4 mei 2016 om 17:43

Zie mn reactie op Bon Jovi hierboven.

Niet elke top speler moet bij bij de standaard top clubs spelen.veel leuker als deze zijn verspreid over meerdere clubs
Laat Pogba lekker bij Juve laat Dyabala lekker bij Juve Reus bij Dortmund Aubameyang bij Dortmund enz enz en laat Griezmann lekker bij Atletico

4 mei 2016 om 16:12

Daarnaast blijkt het ook vaak niet te werken, teveel kapiteins op het schip.

4 mei 2016 om 16:29

Idd, maar ik kan me voorstellen dat spelers bij de topteams willen spelen om de cl of kampioenschappen te winnen.

En Alsof dybala nee zegt wanneer barca komt...

Meteen doen. Griezmann heeft ook vaak genoeg gezegd dat hij wil blijven dus met een mooie slarisverhoging wil hij vast wel verlengen.

Manchester United heeft een aanvallende speler op de flank nodig, Griezman of Reus.

4 mei 2016 om 16:09

Ze hebben een spits nodig. Plus een CB, niet zozeer een vleugelspeler.

4 mei 2016 om 16:33

Van Gaal kennende zet hij gewoon Rashford in de spits komend seizoen en op het moment dat hij geblesseerd raakt of een terugval kent, dan is het iedereens schuld behalve die van hem. Want wat kan Van Gaal er nou aan doen dat er blessures zijn?

4 mei 2016 om 16:48

Klopt, in eerste in eerste instantie een Centrale verdediger (stones of Hummels of Laporte). Vervolgens een spits (lukaku of Cavani), zodat de jonge spelers de tijd krijgen. Er is gewoon meer scorend vermogen en creativiteit nodig. Het liefst ten slotte nog een winger (griezman of Reus). Het is natuurlijk geen Fifa, maar dit zijn de posities die nog bezet moeten worden.

4 mei 2016 om 17:24

Ik denk juist eerder dat united een type speler als gundogan nodig heeft, want de aansluiting vanaf de verdediging naar de aanval is wat vangaals spel compleet maakt. Voor de rest heb je gelijk een goede vleugelspeler en een aanvaller dat voor meer creativiteit verzorgd.

4 mei 2016 om 16:09

Waarom zou Griezmann van Atleti naar United gaan? United presteert vooralsnog niets noemenswaardigs. United moet, net zo als Arsenal doet, hopen op buitenkansjes als Ozil, Cech, Mata en Sanchez. Zulke spelers hebben wel interesse om te komen, omdat ze anders op de bank blijven zitten bij hun huidige club. Wanneer Ozil elke week zeker was van een basisplaats was hij nooit naar Arsenal gekomen. Zelfde geld voor Mata die opeens geen vertrouwen meer kreeg van Mourinho.

Dat is dan ook de reden dat ik Griezmann niet naar United zie gaan. Reus zie ik nog wel komen, die heeft denk ik ook geen uitdaging meer bij Bvb.

4 mei 2016 om 16:12

Griezmann is als shaduwspits veel beter dan als vleugelspeler.

Blijf het wel knap vinden hoe Atlético steeds opvolgers weet te halen voor alles wat steeds weggekocht wordt.

Diego Costa, Aguero en Torres zijn zeker geen kleintjes.

Ik vond hem bij Sociedad ook al een uitblinker. Het was geen toeval dat hij altijd wist te scoren tegen de topclubs. Ik dacht toen wel dat hij op het niveau van Ribery zou komen omdat hij een flankspeler was maar wat hij nu bij Atletico doet stijgt boven mijn verwachtingen uit. Hij kan echt de beste voetballer van Frankrijk worden.

Denk niet dat hij het in Engeland beter zal doen. In Spanje krijgt hij meer ruimte en hij past perfect bij de stijl van Atletico. Neemt niet weg dat het een wereldtopper is.

4 mei 2016 om 17:35

Gooner, zowel organisatorisch als technisch zijn Spaanse clubs beter dan Engelse (Duitse en Italiaanse trouwens ook). In Engeland houdt men vast aan tradities (waaronder ook het kick en rush), uitzonderingen daargelaten; zoals jouw club Arsenal, dat het mooiste voetbal van Engeland speelt (met daaronder City en Spurs). Daarin ligt mijn inziens het probleem in Engeland; minder tactiek en techniek. Niet zozeer minder ruimte. Als de gemiddelde verdediging in Engeland de bal weg jast bij het uitverdedigen zie je in Spanje dat de bal via combinaties weggewerkt wordt. Ook bij de lager geklasseerde ploegen zoals; Rayo, Gijon of Getafe.

4 mei 2016 om 17:47

Wat een achterhaalde visie, dringend meer kijken, stel ik voor.

4 mei 2016 om 17:48

Het kick en rush is echt een stuk minder geworden, maar dit zal er (gelukkig) altijd een beetje in blijven omdat het tempo er hoog ligt. Een belangrijke reden voor dit hoge tempo is dat ze in Engeland meer fouten maken en minder goed voetballen, zoals jij al zegt (tecnhisch en puur voetballend met name).

De ruimte betrek ik erbij omdat je in Engeland meer ploegen hebt die iets meer inzakken, waar ze in Spanje meer proberen te voetballen. Dat verschil vervaagd wel steeds meer omdat clubs als West Ham, Stoke, Southampton etc., gewoon erg goede selecties hebben en zelf ook willen voetballen. Toch komt het in Engeland nog iets vaker voor dat je tegen een blok moet voetballen dan dat in Spanje gebeurt.

Zijn het dus wel met elkaar eens denk ik.

4 mei 2016 om 20:15

@Bon Jovi, je hebt uitstekende muziek smaak, maar betreffende het kick and rush zie ik dat wel zo. Vorig jaar drie wedstrijden live gezien waaronder de FA cup Spurs - Leicester (notabene de nr 1 en 2 van dit seizoen. Man, man, man; niet vier passes kwamen aan. Uitverdedigen via de tribunes.. Heel Engels allemaal. Sfeer fantastisch, maar retekoud. Wat ik wil zeggen is dat men in Engeland teveel vasthoudt aan traditie. Dat is met het voetbal maar ook met andere zaken. Voetbal in landen als Spanje, Duitsland of Italie evolueert terwijl het in Engeland vaak bij het oude blijft. Ik denk dat men daar erg op tradities leunt.

4 mei 2016 om 20:57

@Gooner, zie ook mijn interpretatie aan Bon Jovi. Begrijp ook je uitleg en ben het ook grotendeels met je eens dat het beter wordt. Desondanks houdt men de tradities erg in ere in The UK waardoor het snelle kick en rush nog steeds er geliefd is; zowel de Engelse spelers als het publiek. Het heeft ook zijn charme en ondanks dat je soms het gevoel hebt dat je op het centercourt van Wimbledon zit is de sfeer fantastisch. Twee voorbeelden die ik live ervaren heb; you never walk alone in Liverpool en de fans van the Spurs die vanachter beide doelen naar elkaar zingen. Kippevel!

6 mei 2016 om 18:23

Ik snap wat je bedoelt, al is Engeland (gelukkig) ook van die tradities af aan het stappen. Ze zien in dat het wel moet, anders komen ze verder en verder achter. Tradities zoals Boxing Day etc., zullen blijven en dat hoort ook.

Ja prachtig zo'n momenten!

Misschien ooit naar Barcelona als Messi klaar is. over 2 jaar ofzo. Verder zie ik hem niet echt ergens anders. Zit goed bij Atleti

De jaren rond 2000 komen weer terug. Ik hoop dat alle toppers bij hun club blijven.

Dat zie je eigenlijk al in Engeland, maar ook bij Juventus en nu dus ook Atletico (mocht Griezmann blijven).

Zou weer gaaf zijn als elke topclub gewoon weer hun eigen toppers hebben i.p.v. dat deze naar de grote drie (in mijn optiek zelfs 4, Atletico hoort erbij) gaan.

4 mei 2016 om 20:37

Ik hoop het. Ik ben in 2000 geboren en het lijkt me veel leuker dan 10 topclubs te hebben (barca real Bayern Milan inter Arsenal Manu Liverpool Chelsea juve) dan alleen 3 supertopclubs. Zo kunnen ook veel meer spelers uitgroeien tot legendes want alle topspelers en vedettes in 1 team werkt niet

4 mei 2016 om 22:48

Dan heb je echt iets gemist. In elke competitie liepen er supersterren rond, was gewoon niet normaal meer.

Laten we het hopen dat het terugkeert. Vermoedelijk zal Engeland weer het e.e.a. aantrekken. Spanje is Atletico aangehaakt en de Italiaanse ploegen zijn in opkomst.
Alleen Duitsland blijft een beetje achter.

nadat die costa weg ging had ik niet verwacht dat deze speler zo snel zo goed zou worden. atletico heeft weer bewezen dat ze spitsen heel snel goed maken. ze hebben al een hele reeks met topspitsen

Wat een geweldenaar deze Griezmann. Kwam dit jaar alleen niet tegen PSV tot scoren. Wat natuurlijk een prestatie van jewelste is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren