Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PEC gaat PSV niet helpen: ‘We gaan zoals altijd voor de winst’

Laatste update:

PSV kan zondag alleen nog kampioen worden als Ajax punten laat liggen bij De Graafschap. De Eindhovenaren moet zelf eerst maar eens zien te winnen van PEC Zwolle, dat niet van plan is gastheer te zijn van een Brabants feestje. Trainer Ron Jans zegt dat hij met PEC ‘zoals altijd’ voor de overwinning speelt.

/

“De afgelopen jaren hebben we het doorgaans goed gedaan tegen PSV, dat biedt vertrouwen. Bovendien zijn we bezig aan een geweldige serie in eigen stadion, dat zondag stijf uitverkocht is. Ik verheug me enorm”, aldus Jans volgens Voetbal International.

Wat de uitslag ook is tegen PSV, Jans is hoe dan ook tevreden over het seizoen. De play-offs staan echter nog op het spel en dat is voor de club uit Overijssel een belangrijke doelstelling. “Als we de play-offs niet halen, blijven we achter met het gevoel dat we het hebben laten glippen”, zegt Jans.

Denk je dat PSV wint bij PEC?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

benieuwd wat PSV gaat doen. Spelen op de overwinning en hopen dat Ajax morst of VOL op de aanval met het risico helemaal weggecounterd te worden.

4 mei 2016 om 12:16

Laatste kans, dus PSV zal vol op de aanval moeten gaan. Bij elke hoekschop Zoet mee...zal wel een leuk gezicht zijn..

4 mei 2016 om 12:34

haha dat zou erg leuk zijn maar zoet zal wel in ze doel blijven. wel denk ik dat psv alles of niets wil. dus ik gok dat psv met 3 verdedigers start en op het middenveld aan de buitenkant snelle spelers en dan hoop ik willems en lestienne die de bal klaar moeten leggen voor de jong. voorin op de buitenkant pereiro en ik zou een keer van ginkel neer zetten die meer naar binnen trekt en ruimte maakt voor de links mid en ook pereiro zal dan meer naar het midden trekken zodat hij ruimte maakt voor de RM

4 mei 2016 om 12:54

Bij PSV is de hoop op de titel via doelsaldo al opgegeven hoor. Die gaan echt niet volle bak voor de 0-7.

De verhouding ligt gewoon op 90-10 in het voordeel van Ajax. Alleen puntverlies vs de Graafschap kan PSV nog aan een titel helpen.

4 mei 2016 om 16:24

@arie Vink,

Ja ik zie het al voor me Zoet mee met elke hoekschop.
Zwolle zal op de winst spelen Psv krijg het niet voor niks.
En Zwolle kan ook nog play-offs halen.

Het zou wat zijn als Ajax nipt met 1-0 weet te winnen van De Graafschap en PSV met 7-0 wint van Pec. Dat zou wel het spectaculairste slot van al die jaren Eredivisie zijn denk ik. Dit zal niet gebeuren natuurlijk, Ajax wordt gewoon kampioen. Kan me niet voorstellen dat ze het nu nog laten liggen.

4 mei 2016 om 12:19

Ik denk dat je daar te jong voor bent, maar dat is ongeveer 10 jaar geleden gebeurd.
Het ging toen zelfs tussen 3 clubs die op de laatste dag kampioen konden worden.
PSV redde het op 1 doelpunt verschil, Ajax werd 2e en AZ 3e.

Edit:in jouw scenario zouden ze in punten en doelsaldo gelijk eindigen.
Ik zou het niet precies weten wie dan kampioen zou worden.

4 mei 2016 om 12:26

Niet bewust meegemaakt nee, maar net even gelezen. En klopt dat is nog spectaculairder dan wat ik net schetste wat kan gebeuren. Als anderen het verhaal nog terug willen lezen, hier de link:

http://www.vi.nl/nieuws/vi-flashback-herhaalt-cocu... (flashback VI over sensatie psv 2007)

4 mei 2016 om 12:38

Als het doelsaldo gelijk is dan telt het wie de meeste thuis doelpunten gemaakt heeft. Daarna telt het onderling resultaat.

4 mei 2016 om 12:52

@Dextro Wat ouwehoer jij nou weer? Aantal thuisdoelpunten? De KNVB heeft allang duidelijk gemaakt dat als het doelsaldo gelijk is (dus als ze allebei 62 hebben), dat de doelpunten voor de eerstvolgende factor is. Mocht dat gelijk zijn (wat al niet kan in dit geval) dan telt het onderling resultaat.

4 mei 2016 om 13:21

Nee eerst onderling resultaten dan pas doelpunten voor.

4 mei 2016 om 16:05

Nee eerst doelpunten voor dan onderling resultaat, ken je feiten.

4 mei 2016 om 14:27

Ik denk eerder dat PEC tegen PSV gaat winnen.

4 mei 2016 om 14:29

Nee dat denk ik persoonlijk niet. Denk dat PSV wel wint in Zwolle, maar nooit genoeg om op doelsaldo naast Ajax te komen.

Zeer appart dat 55% denk dat PSV niet bij pec wint! Tuurlijk wint psv van pec. Ik denk zelfs dat psv de titel pakt, omdat ik ajax niet zie winnen bij graafschap. Ik acht de kans 99% dat psv de titel pakt.

4 mei 2016 om 12:17

Dan wil ik met jou wel een weddenschap afsluiten. Met laten we zeggen 1 staat tot 5 ofzo?

PEC moet zelf punten pakken om zeker van de play-offs te zijn.

4 mei 2016 om 12:18

1 punt is genoeg.

4 mei 2016 om 12:26

Als Groningen wint en PEC maar 1 punt haalt, staat Groningen toch echt 1 punt boven Pec. Dus ze kunnen beter strijden voor 3 punten.

4 mei 2016 om 12:29

Ja, maar doordat Feyenoord de beker heeft gaat die EL-ticket naar de 4e plaats en spelen nr. 5 t/m nr. 9 playoffs. Maar als PEC verliest en als van Groningen, Nec, Vitesse er twee ploegen winnen speelt PEC geen playoffs.

Edit: Nr. 6 t/m nr. 9 spelen playoffs. Het ticket van plaats 3 gaat naar plaats 4 en van plaats 4 naar plaats 5.

4 mei 2016 om 12:38

5 t/m 8 anders heb je 5 teams die aan de play-offs meedoen

4 mei 2016 om 13:12

Bedoel wel degelijk tot en met 9, maar was vergeten het EL-ticket van plaats 4 naar plaats 5 door te schuiven. Excuus! Heb mijn vorige reactie er net op aangepast

4 mei 2016 om 14:00

Goed dat je jezelf verbeterd adraay.19 maar zoals Koen77 zegt spelen de nummers 5 t/m 8 playoffs. Europa League ticket van plek 3 gaat naar plek 4. Anders was het 4 t/m 7 geweest. Playoffs voor de nummer 9 zal sowieso nooit meer kunnen met de huidige verdeling van Europese plekken.

4 mei 2016 om 14:30

Aah oké ja klopt zie het nu ook had ik even over het hoofd gezien. Kan ik mezelf wel verbeteren, maar als wat ik zei al fout was heeft verbeteren geen zin haha.

Goede teksten Jans. Nu Van der Hart en Marinus niet opstellen en je uitspraak komt echt geloofwaardig over.

4 mei 2016 om 12:27

Precies, ik begin met toch steeds meer te ergeren aan Jans.
Ja hij is de beste trainer in de historie van PEC Zwolle en ja betere trainers zijn er misschien ook wel niet voor PEC maar de keuzes die hij maakt..

Begois bracht rust achterin tegen Nec, dat merkte je gewoon aan alles en toch moet dat onrustige konijn er weer in..
Marinus is helemaal lachwekkend, met hem kun je onmogelijk goed positiespel spelen aangezien hij 7 van de 10 ballen gewoon aan de tegenstander geeft ..
Echt jammer dat Hebling niet de voorkeur krijgt t.o.v Marinus

Weet jij toevallig of Thomas nog terugkeert dit seizoen? Onze medische staf komt altijd zo amateuristisch over ..

4 mei 2016 om 13:08

Als ik de Twitterpagina Forzapeczwolle en Pec.nu mag geloven zien we Thomas dit seizoen niet meer terug en ik neem ze allebei vrij serieus wat betreft hun informatie. Dat vind ik heel opvallend, omdat in eerste instantie de voorspelling was dat hij tegen AZ al bij de selectie zal zitten. Saymak, De Boom en Karagounis komen dit seizoen ook niet in actie, maar dat is meer uit voorzorgsmaatregelen en gebrek aan wedstrijdritme.

Het valt mij ook op dat PEC altijd de ploeg is met de meeste blessures van de eredivisie en de spelers vaak langer uit de roulatie zijn dan verwacht wordt. Dit probleem kennen we al vanaf het kampioensjaar in de Jupiler League, maar het wordt nog steeds niet verholpen.

4 mei 2016 om 15:54

Pff behoorlijk balen dat Thomas niet meer speelt dit seizoen.
Soms lijkt het wel alsof de medische staf niet meegroeit met het niveau van een stabiele eredivisieclub, het kan natuurlijk ook pure pech zijn maar het is elk jaar weer raak met op voorhand kleine blessures die in de praktijk maanden duren..
Kunstgras misschien? Traningschema's? wie zal het zeggen.

Erwin Vloedgraven is een echte clubman, veel sympathie voor hem maar hij en zijn team moeten zich toch ook soms wel eens achter de oren krabben of de methodes die ze gebruiken om spelers weer fit te krijgen ( met name de knieproblemen ) wel de juiste zijn.

Ben benieuwd of het Zwolle lukt om een puntje te pakken of meer te pakken. Ze hebben nog wat recht te zetten na psv zwolle waaarin ze geen penalty kregen.

4 mei 2016 om 12:49

Pec moet zondag revanche nemen op psv. Ze hadden uit zeker een penalty moeten krijgen. Maar nu krijgen ze van boekel als scheid .

4 mei 2016 om 14:50

Weer zo'n Ajacied zeker die elkaar allemaal napraten? Die situatie was buiten de zestien, dat is ongeveer al 3000 keer uitgemeten, zelfs direct na de wedstrijd, maar waarom zou je je ook eens in de beelden verdiepen als het hier al talloze keren foutief weergegeven is.

Heb er toch een hard hoofd in. Hopen dat Jans inderdaad Begois opstelt ipv van der Hart. Ik zie ook graag Hebling weer spelen als die redelijk fit is. Zou enorm zonde zijn als we de playoffs missen.

Ajax heeft de laatste speelronde eigenlijk alles mee.
- Doelsaldo +6,
- De graafschap speelt nergens meer voor, en wilt alles sparen voor de playoffs
- PEC Zwolle heeft een aantal Ajax huurlingen die natuurlijk Ajax willen helpen
- Maar daarnaast ook nog Zwolle dat de playoffs EL kunnen bereiken en de 3 punten dus wilt hebben

De kans dat PSV kampioen is helaas vrijwel weg.

4 mei 2016 om 12:28

Zwolle heeft zelfs aan 1 punt genoeg volgens mij. Gelijkspel zou ook voldoende moeten zijn.

4 mei 2016 om 12:30

JohnyyPSV heeft gelijk.. Het lijkt er alle schijn van te hebben dat Ajax zeker kampioen wordt.. Echter, het blijft toch Ajax..

Apart dat ruim 55% denkt dat PSV niet bij PEC gaat winnen. Tijdens de pol van vorige week dacht een behoorlijk deel van de PSVers op VZ dat ze weldegelijk kampioen zouden worden!

Bij voorkeur verspeelt PSV idd punten, dan is dat Makelie verhaal ook meteen van tafel!

4 mei 2016 om 12:35

Misschien maar beter ook, ik zie PSV namelijk (als het intact blijft) de voorrondes van de CL wel halen en met Ajax is en blijft dat maar een vraag!

4 mei 2016 om 12:45

Voor het Nederlands voetbal misschien wel Denian, maar voor mij persoonlijk liever niet haha.
Kampioen worden is toch net wat mooier

4 mei 2016 om 13:12

Intact blijven doen ze niet dus dat kan je al vergeten. En die voorronde zijn ze ook nog nooit doorgekomen dus is het afwachten of het ze nu wel lukt.

4 mei 2016 om 16:05

Wie gaan er volgens jou weg dan, behalve misschien Willems en de overbodige Maher en Lestienne?

4 mei 2016 om 12:56

het is jammer dat de belangen van clubs zo kunnen verschillen durende het seizoen, het is een beetje geluk hebben natuurlijk. Maar het kan wel wat punten kosten/opleveren als je tegen een uitgespeeld team moet of een team welke zijn spelers rust geeft voor een bekerwedstrijd. Of een team die moet spelen nadat ze een zware Europese week gehad hebben. Ajax plukt hier nu zwaar de vruchten van dit seizoen, met een ander speelschema hadden we wellicht een andere kampioen gehad.

@jollie18
waarschijnlijk zijn er volgens jou nieuwe spelregels in het voetbal. Een overtreding buiten de 16 kan nooit geen penalty zijn.

4 mei 2016 om 13:21

Nee hoor was gewoon een penalty.

4 mei 2016 om 14:54

@ Huub,
Jollie18 beweert dat de penalty tegen Utrecht ook "gewoon gegeven kon worden", tja, dan is elke normale vorm van discussie natuurlijk kansloos.
Je hebt overigens volledig gelijk, die situatie was duidelijk buiten de zestien, maar als internet supporter krijg je dat niet mee aangezien men vooral elkaar napraat zonder de beelden te hebben gezien.

4 mei 2016 om 18:13

Heb de beelden gewoon gezien ik kijk ook samenvattingen. Dat geld ook voor ajax utrecht dan dat ze elkaar na praten. Janssen loopt het gevaar dat hij een penalty tegen krijgt met zijn overtreding.

Snap niet waarom men deze vraag aan Jans gaat vragen? Zwolle wil toch ook de play offs halen zo dat ze misschien nog wat extra cash kunnen krijgen met Europees voetbal? Zwolle zal er gewoon voor gaan, en ik hoop de Graafschap ook. Wie de beste is zal kampioen worden, en ik hoop dat Ajax dat zal zijn.

bij de heenwedstrijd (PSV-PEC) werd in de laatste 5 minuten bij een 3-2 stand PEC een 100 % penalty ontzegd.

Over die hulp hoor je geen PSV-er klagen......

4 mei 2016 om 14:55

Inderdaad, omdat het 100% buiten de zestien was. We zijn daar inderdaad gematst, want Zwolle had een vrije trap moeten krijgen een metertje vanaf de punt van het zestienmeter gebied. Kijk de beelden nog eens zou ik zeggen.

Denk dat psv vrij makkelijk wint, maar dat ajax dat ook doet. Als ajax dit nog weggeeft, dan verdienen ze het kampioenschap ook echt niet.

Ik zeg het al paar weken, Psv wint niet bij Pec. Zeker niet nu zij nog moeten om de paly offs veilig te stellen.

PSV heeft de afgelopen 9 uitwedstrijden op rij gewonnen. Dus deze zal ook wel gewonnen worden. helaas hebben ze in Eindhoven geen scheids mee. En heeft Makkelie ze aan de titel geholpen. PSV had dat natuurlijk nooit meer weggegeven. Maar achteraf had ik dit jaar in de CL niet willen missen.gewoon tegen de finalist 2x 0-0 spelen is natuurlijk Top. Wat als Narsingh die penalty had gezet ? Dan hadden we misschien in Milaan gestaan.want PSV heeft natuurlijk wel de titel verspeeld door Atletico Madrid.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren