Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Nieuwe banen lonken voor Koeman en De Boer’

Laatste update:

Het seizoen 2015/16 zit er bijna op en de komende maanden zullen de clubs weer bepalen of ze doorgaan met hun trainer of op zoek gaan naar een ander. Ronald Koeman en Frank de Boer worden waarschijnlijk ook weer veelvuldig genoemd en de Engelse media zijn daar nu alvast mee begonnen. Koeman zou een kandidaat zijn voor Arsenal en Everton, terwijl De Boer alleen genoemd wordt bij die laatste club.

/

Belangrijk zal zijn wat zich afspeelt rond Roberto Martínez. De Spaanse trainer is zijn plek op Goodison Park niet meer zeker en wordt binnenkort mogelijk aan de dijk gezet. The Telegraph noemt enkele kandidaten voor de baan in Liverpool, onder wie Koeman en De Boer. Ook Manuel Pellegrini, Mark Hughes en Eddie Howe gelden als opties voor the Toffees, zo verzekert de krant vrijdagmorgen.

The Sun schrijft intussen dat Koeman ook kandidaat is bij Arsenal. Daar zit Arsène Wenger al sinds 1996 op de troon, maar de opinie keert zich steeds meer tegen hem. Ook dit seizoen eindigt zonder een noemenswaardige finish in de top en dat zijn veel fans van Arsenal beu. Koeman zou volgens de Britse tabloid goed kunnen gaan verdienen in Londen: er ligt een salaris van 210.000 euro per week voor hem klaar.

De Telegraaf onderschrijft de zienswijze van The Sun. De krant claimt dat een grote schare fans van Arsenal wil dat de trainer overkomt van Southampton en het roer van Wenger overneemt. Koemans contract loopt na dit seizoen nog een jaar door, net als dat van Wenger. “Koeman laat zich over zijn toekomst niet uit. Hij heeft recentelijk met de leiding van Southampton rond de tafel gezeten om de plannen van de club voor de komende vijf jaren aan te horen. Eerder gaf hij al aan dat hij pas in zijn laatste seizoen nadenkt over zijn eigen toekomst”, stelt De Telegraaf.

Denk je dat Ronald Koeman goed genoeg is voor Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Koeman naar Arsenal, dat zou toch fantastisch zijn?

29 april 2016 om 10:32

Lijkt me echt vreselijk eerlijk gezegd.

29 april 2016 om 12:04

@leroy, hoezo vreselijk?!

29 april 2016 om 12:13

@Leroy: Spurs fan?

29 april 2016 om 10:33

Voor Arsenal wel ja #wenger out.

Koeman bij Arsenal is wel echt ziek, maar ik denk dat ze toch altijd wel Wenger blijven behouden. Ze doen het al zo lang zonder prijzen, die paar jaar extra kan er ook nog wel bij😂

29 april 2016 om 10:31

Nou dat zeg je nu wel maar er zal toch een knoop doorgehakt moeten worden. Met al het respect voor meneer wenger maar hij is zijn gunfactor toch aardig kwijtgeraakt. De nog een paar jaar door zonder prijzen uit respect mentaliteit slaat natuurlijk nergens op in dit wereldje.

29 april 2016 om 11:17

Lang zonder prijzen? 4 prijzen in 2jaar. Dat zijn er bijv 3 meer dan the Spurs de laatste 25 jaar hebben binnen geharkt.

29 april 2016 om 11:20

Ga je nou echt de Community Shield meerekenen?

29 april 2016 om 11:33

Wat zijn ze dan anders in de wedstrijden aan het doen, aan het knikkeren? Natuurlijk is het een prijs. Dat gezeuer altijd FA cup, Cl.

CL en FA of competitie zal meer moeite kosten, maar die community shield en andere vergelijkbare toernooien zijn ook gewoon prijzen.

29 april 2016 om 12:12

Nee ze zijn niet aan het knikkeren, maar je kan toch niet ontkennen dat er wel degelijk een verschil zit tussen prijzen. Het sprookje van Leicester was echt niet zo'n sprookje geweest als ze de communityshield hadden gewonnen. De titel is gewoon veel prestigeuzer dan zo'n beker. Wenger heeft Arsenal hoog gebracht, maar weigert op een of andere manier die laatste stap te zetten. Of hij heeft het gewoon niet in zich

29 april 2016 om 12:33

Om die shield te winnen moet je eerst landskampioen worden of de beker winnen. Dan is het een toevoeging aan het sprookje.

29 april 2016 om 18:01

Community Shield wordt door de Engelse bond erkend als een officiële prijs. Dus hij telt.

Numbernine schreef: 'ze doen het al zo lang zonder prijzen, die paar jaar extra kan er ook nog wel bij'. Ik ontkrachtte deze stelling. Niet meer, niet minder.

Ik zie Koeman niet van Southampton naar Everton gaan. Ik denk zelf dat de Boer, als Ajax kampioen wordt, niet zomaar weggaat. Dan zou het wel echt een club moeten zijn in de top 32 van Europa.

29 april 2016 om 10:34

Heb je de artikel wel gelezen? er staat: The Sun schrijft intussen dat Koeman ook kandidaat is bij Arsenal.

29 april 2016 om 10:40

Ja dat heb ik gelezen, maar ik reageer op het andere gerucht. Ik denk niet dat hij naar Everton zou gaan.

29 april 2016 om 10:50

Zou wel een mooie baan zijn voor de beide trainers, al zie ik De Boer liever bij Arsenal samen met Bergkamp.

29 april 2016 om 10:38

Helaas is Ajax geen Europese top meer en zal voor de Boer meer factoren meespelen om over te stappen naar een andere club. De Boer zoekt naar stabiliteit, een duidelijke koers van de club, financiële mogelijkheden en een mooie competitie.... dan is Everton helemaal zo slecht nog niet en niet minder dan Ajax!

29 april 2016 om 11:53

Wel minder natuurlijk, ik bedoel wat is er te halen voor Everton ? Misschien een keer een beker maar kampioenschap of CL voetbal is eigenlijk onmogelijk.
Ik denk dat De Boer wel in de CL of iig EL (ook dat is bij Everton een hele uitdaging) wil uitkomen, ik zou enorm verbaast zijn als hij naar een middenmoter in Engeland vertrekt.

Met Ajax speelt hij toch om het kampioenschap, heb je ook een beker en hij is verzekerd van EL en een grote kans op CL (aangezien ajax vrij zeker is van de eerste 2 elk jaar)

29 april 2016 om 11:53

Met uitzondering van spelen om het kampioenschap heb je gelijk.

29 april 2016 om 19:56

Is CL reeel voor Everton dan ? Zelf EL halen ze vrijwel nooit.

Lachen dat we hier The Sun - en de TG die de sun "onderschrijft" aanhalen. Kortom- niets meer dan roddels.

29 april 2016 om 10:38

Inderdaad een hele betrouwbare combinatie the Sun en Telegraaf

Dat zou geweldig zijn voor het Nederlands voetbal. 2 geweldige clubs met goede jonge spelers en veel geld om aankopen te doen (dat laatste is in heel Engeland) ze hebben daar alle mogelijkheden om zich door te ontwikkelen tot toptrainer.

Denk dat er maar een handjevol clubs zijn waarvoor de boer ajax zou verlaten, er daar is everton er denk ik geen van

29 april 2016 om 10:51

Andersom zullen de clubs uit dat handje vol weer niet op de Boer zitten te wachten.

Everton is een prachtige club. Lijkt me een uitstekende clun voor de Boer. Genoeg mogelijkheden, een redelijke selectie waar meer uit te halen moet zijn en dus een prima plek om zich op een hoger niveau te laten zien.

29 april 2016 om 11:28

Klopt maaar denk dat de boer net zo makkelijk nogg 5 jaar geduld heeft en dan maar lekkker bij ajax blijft.

29 april 2016 om 11:58

Waarom zitten die niet op de Boer te wachten ? Liverpool & Spurs kwamen de afgelopen jaren ook voor hem , en dat zijn wel clubs waar hij wil werken zegt hijzelf.

Everton is een mooie club maar niet meer dan een middenmoter in de toch al weggezakte Pl.
Hoogst haalbare is EL nou dat is bij ajax gegarandeerd, en hoeft de vrouw de zak niet op te geven.

29 april 2016 om 14:00

Inmiddels zijn beide clubs uitstekend voorzien met 2 topmanagers. Clubs die daar normaal gesproken boven staan zijn ook al voorzien en gaan anders voor managers die al wat bewezen hebben buiten de Eredivisie.

Dan blijven er in Engeland alleen clubs over die toch een treetje lager staan aangeschreven en dan kom je dus bij clubs als Everton, die normaal gesproken toch horen te spelen om plek 5-8.

Je kan de PL weggezakt noemen omdat de Europese prestaties de laatste jaren wat tegenvallen, maar uiteindelijk is het natuurlijk gewoon 1 van de grootste competities. Dat is onmiskenbaar.

Kijk je in Duitsland dan is Bayern de enige stabiele topploeg. Dortmund is de eerste club in jaren die het lukt om meer dan 2 jaar stabiel aan te haken. Alle andere ploegen wisselen goede jaren af met (enorm) slechte, waardoor je eigenlijk totaal geen vaste subtop hebt. Wellicht kan je Schalke nog noemen, maar die staan momenteel ook maar op de zevende plek. Dat zijn dan maar 3 ploegen die eventueel interessant voor de Boer zouden kunnen zijn. 2 van de 3 lijken me buiten bereik voor de Boer.

Dan kom je in Spanje. De top 3 in Spanje is ook gewoon buiten bereik. Wat zit daar achter wat stabiel is? Sevilla gaat geen afscheid nemen van Emery, Bilboa zal geen buitenlandse trainer nemen. Wat heb je dan nog meer?

Uiteindelijk zal hij dan bij Ajax moeten blijven of genoegen moeten nemen met een fase bij een minder aangeschreven club, waar hij zich in een grotere competitie kan bewijzen.

29 april 2016 om 19:59

Op die manier ben ik het wel met je eens, maar meestal word de boer afgedaan als absoluut niet goed genoeg.

De Boer gaat niet naar Everton dat lijkt me logisch.Koeman naar Arsenal? Dat zou leuk zijn.

29 april 2016 om 10:37

Waarom zou de boer niet naar Everton gaan? Sowieso is het prachtig om te coachen in Engeland waar je budget ook nog eens fatsoenlijk is zodat je een keer goed kan inkopen. Qua niveau gaat hij er in ieder geval op vooruit, alleen qua prijzen is het een ander verhaal.

En Arsenal speelt toch een beetje het aanvallende voetbal met veel balbezit zoals Barcalona dat ook doet (in mindere mate natuurlijk). Koeman heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij daar (barca) wel heel graag wil zitten. Nu lijkt me Barca zelf niet echt haalbaar, dan kom je met Arsenal qua filosofie wel aardig in de buurt.

29 april 2016 om 10:37

Want? Everton heeft een behoorlijk leuke selectie, jonge kneedbare spelers en het bestuur geeft trainers de tijd. Een grotere club gaat er voor De Boer ook niet inzitten, daarvoor moet hij meer bewijzen buiten Ajax. Vanuit een Everton kan hij de stap altijd nog wel maken.

29 april 2016 om 10:53

Volledig mee eens inderdaad. Komt bij dat nu instappen bij Everton ook wel een mooi moment is. Dit jaar is moeizaam gegaan, dus een stijgende lijn pakken moet niet al te lastig zijn.

29 april 2016 om 12:01

Liverpool e Spurs beide toch aanzienlijk groter dat Everton kwamen vorig jaar nog, dus waarom zouden er geen grotere clubs komen ?

29 april 2016 om 13:50

@hangover96

Is niet helemaal hetzelfde, bij Newcastle is het toch eigenlijk al acht jaar wanbeleid terwijl het bij Everton bestuurlijk goed en steady is en degradatie nooit aan de orde is.

@albertino
Interesse is niet hetzelfde als melden bij. Het zal vast dat De Boer bij die clubs op de shortlist staan, maar een Liverpool kan een Klopp halen en die heeft behoorlijk veel meer bewezen. Datzelfde geldt voor een club als Spurs, als puntje bij paaltje komt stellen die toch gewoon een trainer aan die zich ook in een grote competitie heeft bewezen.

29 april 2016 om 14:03

@jordinhoo,

Inderdaad. Beide clubs zijn uiteindelijk concreet geworden voor andere managers en niet voor de Boer. Geruchten en speculaties in de media betekenen niet automatisch dat de interesse er daadwerkelijk is, dan wel dat een genoemde persoon eerste keus is voor de club.

29 april 2016 om 20:02

@jordinhoo
@sammerens

Beide clubs zijn WEL concreet geworden hebben zich ook bij de zakwaarnemer gemeld.

Ben benieuwd wat ze gaan doen. Ze hebben beiden potentie om een toptrainer te worden maar gaan ze dan kiezen voor een klein stapje vooruit (naar Everton) of langer wachten op een grote stap. Ik zou het mooi vinden als we over 5 jaar weer een aantal trainers hebben bij de topclubs.

29 april 2016 om 10:38

Hiddink en Van Gaal zitten toch niet bij kleine clubjes

Frank de Boer mag zijn handjes dichtknijpen met Everton. Met alle respect hoor. In Nederland heeft hij het meer dan prima gedaan. Maar Ajax heeft hij Europees totaal niet verder gebracht. In al die jaren Europees voetbal hebben ze helemaal niks gepresteerd. Niks laten zien. Alleen maar afgegaan als een gieter.

Everton zou voor de Boer een prachtstap zijn, een mooie geleidelijke stap in zijn carrière. Natuurlijk is de top ook interessant, maar daar is het afbreukrisico ook groot. Tot nu toe heeft De Boer het erg goed gedaan, maar het kritiekpunt is toch zijn omgang met vedettes, of spelers die die neigingen hebben (El Hamdaoui, Boilesen, Kishna) en laat dat laatste nou net een van de belangrijkste aspecten zijn bij een topclub.

29 april 2016 om 12:10

De Boer heeft een gigantische inzicht in de kwaliteit van spelers. Dus ook bij El Hamdaoui, Boilesen en Kishna die wel goed waren (en hij dus de kans gaf) maar een belachelijk waardeloze mentaliteit hadden en hebben. Bij alledrie had hij gelijk.

Verder is Everton niet bepaald een club waar De Boer moet gaan werken. Kijk naar de smaakmakers van de Premier League, die spelen veelal bij Leicester en de Spurs. Laat De Boer nou degene zijn die de smaakmakers van de Spurs gevormd heeft en laat dat dus minimaal een club zijn waar De Boer moet gaan werken. Voor het geld hoeft hij het echt niet te doen dus Everton lijkt me redelijk kansloos.

29 april 2016 om 12:36

Ja, maar denk je dat Spurs of Leicester een trainer nodig heeft deze zomer? En daarbij denk ik dat je beter bij Everton kan zitten dan bij Leicester, ook al hebben die nu een uitschieter. Everton speelt eigenlijk altijd voor hogere plekken. Daarbij heb je met Stones, Baines, Barkley en Lukaku toch ook wel de nodige smaakmakers bij Everton.

29 april 2016 om 12:47

Als het beleid van Everton even stabiel als bij de Spurs, dan is dat misschien een mogelijkheid. Maar zal De Boer niet direct bij een CL-ploeg willen werken?

29 april 2016 om 14:07

@myvision

Welke ploeg die structureel Champions League speelt heeft een manager nodig en zou naar jouw mening in de Boer een serieuze eerste keus kunnen zien?

Wat hebben zowel Ronald als Frank nou te zoeken bij een kleurloze club als Everton. Ze degraderen nooit maar winnen ook nooit wat er straalt geen enkele ambitie bij deze club uit.

29 april 2016 om 11:05

Nee dan lekker blijven zitten bij Ajax (waar de landstitel het enige haalbare is) en Southampton (waar de kans op een prijs net zoals bij Everton nihil is. Dan is Everton in ieder geval nog een klein stapje omhoog. Daarbij is het budget een stuk groter.

29 april 2016 om 11:19

Westend,
Everton heb inderdaad meer budget,en het is echt een,
klen stapje omhoog.westend ggewoon bij Ajax blijven.

29 april 2016 om 11:38

Ik neem aan dat je nu een poging doet om Everton met Ajax te vergelijken en te overtuigen dat Ajax groter en beter is. Ik ben het daar absoluut niet mee eens. Je doet alsof Everton een of ander klein nietszeggend clubje is. Nu zijn ze vorig jaar inderdaad niet zo hoog geëindigd, maar normaal gesproken speelt de club mee voor de 3 – 10 de positie. Dat is in een competitie waar Chelsea, City, United, Arsenal en Tottenham ook spelen gewoon erg goed. Je bent in ieder geval verzekerd van Europees voetbal (en Europees komen ze een stuk verder dan Ajax).

Het is daar mogelijk om even 35 miljoen af te tikken om een speler als Lukaku te halen. Daar kan een Ajax absoluut niet tegenop. Dus kom niet met die bullshit en zelfverheerlijking dat Everton (sportief en financieel) geen stap hoger is. Dan heb je niet alleen boter op je hoofd, maar de hele koe.

29 april 2016 om 12:03

3 tot 10 posititie ?
Zeg maar 6 tot 10 oftwel EL halen is een super prestatie!

29 april 2016 om 12:11

4 champions league tickets en 3 Europa league tickets. Vorig jaar een negatieve uitschieter met plek 11, maar daarvoor 'gewoon' plekje 5, 6 of 7. Dan speel je doorgaans wel Europees.

Daarbij is Everton ook een van de oudste clubs uit de premier league. Het is toch wel een mooie traditionele club, in plaats van veel nieuwe Vinex-clubs

29 april 2016 om 12:17

Everton met Ajax vergelijken is echt respectloos ten opzichte van Ajax. De Premier League is gigantisch overgewaardeerd. Daar gaat al het geld naartoe maar qua voetbal en prestaties in Europa houdt het echt niet over hoor. Het is niet voor niets dat vrijwel iedere Ajacied na een transfer naar de Premier League meer dan succesvol is. Even een rijtje van spelers die ook onder De Boer speelden bij Ajax:

- Eriksen: sleutelspeler van de Spurs, die als enige het Leicester nog moeilijk kunnen maken. Invloed van De Boer op Eriksen is echt 100. Onder De Boer opgeleid in Ajax jeugd, door De Boer gevormd in Ajax 1
- Alderweireld: beste verdediger van de Premier League. Ook wel redelijk belangrijk bij De Boer in Ajax 1
- Vertonghen: check verhaal Alderweireld. Was direct belangrijk in de PL na vertrek bij Ajax. Toch een dik seizoen onder De Boer gespeeld
- Suarez: beste speler van Liverpool, beste spits ter wereld op dit moment. Invloed De Boer nihiel natuurlijk.

Het lijk me dat De Boer weer verder wil werken met dergelijke spelers.

29 april 2016 om 13:00

Hoe is dat nou weer respectloos naar Ajax? Everton is een club uit 1878 en heeft eigenlijk altijd op het hoogste niveau gespeeld. Gewoon een mooie club met veel historie (al zijn de meeste prijzen vooral in de beginjaren gehaald).

Je noemt de Premier League enorm overgewaardeerd? Momenteel staat Spanje op 1, maar daar komt Engeland achter. Waar staat de eredivisie dan precies? Wij komen (en Ajax speelt in Nederland) misschien niet eens meer in de top 10 qua competities terecht. We hebben de handen al meer dan vol als we moeten spelen tegen clubs uit Belgie, Oostenrijk, Oekraine, Griekenland of Turkije. Alleen qua competitie ga je er in Engeland al op vooruit.

Dan noem je een aantal spelers die succesvol zijn geweest al dan niet dankzij De Boer. Wat wil je daar nou precies mee zeggen? Het laat eigenlijk alleen maar zien dat Ajax niet meer is dan een opleidingsclub. Het zijn verder 4 voorbeelden van spelers die het goed doen (er zijn er ook zat die zijn mislukt en er zijn zat spelers die zijn geslaagd en niet van Ajax vandaan komen). En het feit dat die spelers naar de Premier League gaan, geeft toch al aan dat het een stap hogerop is?

Dergelijke spelers zijn gehaald (door Tottenham) door de trainer/ coach. Erikssen heeft zo’n 15 miljoen gekost. Dat zijn bedragen die je bij Everton ook kan besteden. Je moet alleen wel de juiste spelers aantrekken. Dus mocht De Boer naar Everton gaan, dan staat het hem vrij om hetzelfde niveau aan te trekken (lukaku heeft 35 miljoen gekost).

Dus eigenlijk is het een beetje disrespectvol als je Ajax vergelijkt met Everton, ten opzichte van Everton. De competitie is sterker, de selectie is sterker en middelen zijn beter. Dus ten opzichte van wat is Ajax beter? Opleiden? Prima, maar die spelers worden wel weer gekocht door betere clubs.

29 april 2016 om 20:08

Engeland op 2 ? Op basis waarvan ? De bundesliga is de Premier league allang voorbij hoor, jaar te zien ook in de CL en El.
Kijk alleen al naar Leicester dat is toch lachwekkend ? Hoe mooi verhaal het ook is.

Nee spanje en Duitsland staan ver boven, en Engeland Italie en Frankrijk vechten daaronder om plek 3

Ik heb het idee dat mensen denken dat clubs als barcelona of man united de boer zouden willen nemen. dAt denk ik niet. Ik denk dat de boer zijn handjes dicht mag knijpen met een club als everton. Of er zou een keer een duitse club kunnen langskomen ala leverkussen of schalke. Maar de echte top gaat niet komen, daar geloof ik niet in. Voor Koeman zou dit overigens een prachtige stap zijn.

De Boer naar Everton zou een uit daging zijn.
Everton sta op de elfde plaats in de Premiership.
Maar zelf denk ik dat hij noch bij Ajax blijft ziet hij meer als,
uitdaging. Dat is mij mening en mits dat ze kampioen worden dan.

Als ik aan Arsenal denk denk ik ook aan Wenger, ondanks dat hij niet zoveel prijzen heeft gepakt heeft hij wel veel geld in het la'tje gebracht. Hij is veel belangrijke spelers kwijtgeraakt en sinds 2jaar geleden is hij begonnen met inkopen. Je ziet dat Giroud gewoon een middelmatige spits is met zo nu en dan leuke wedstrijdjes.

29 april 2016 om 11:24

Wenger had een duidelijke visie die jonge talenten wel de kans gaf en dat heeft hem waarscheinlijk prijzen gekost.

Koeman is een hele redelijke kandidaat. Hoe dan ook, Wenger vertrekt dit of volgend jaar. De top managers zijn al onder de pannen (mourinho en Simeone zijn geen Arsenal trainers). Koeman en Joachim Low zijn op het moment gewoon de beste kandidaten.
Overigens kan er ook zomaar iemand anders vrijkomen, maar ik denk dat Arsenal al een poosje bezig is met de opvolging van Wenger. Dat wordt geen ad Hoc oplossing.

Ik weet eerlijk gezegd niet echt of er wel veel eer te behalen valt bij Arsenal, de selectie is niet sterk genoeg om aan de hoge verwachtingen te kunnen voldoen. Tenzij Koeman een flink budget krijgt word het denk ik erg lastig daar.

Liverpool in het verleden afwijzen en dan naar Everton gaan. Dat lijkt me dus niet. Volgens mij valt daar weinig eer te behalen. Bedenk vooral de spelers die door De Boer furore maakten bij Ajax in de Premier League ook de besten zijn of bij top 4 clubs spelen, dan wil hij heus daar weer mee werken:
- Alderweireld
- Vertonghen
- Eriksen

Het ligt dus voor de hand dat als hij naar Engeland gaat, hij niet bij veel mindere clubs als Tottenham gaat werken.

Of bij United Blind.

Spelers die het wel goed hebben gedaan:
- Bojan Krkic
- Anita
- Siem de Jong

29 april 2016 om 12:13

Wat zeg je nou eigenlijk? Dat De Boer naar Tottenham of United gaat omdat hij daar wat spelers kent?

29 april 2016 om 12:20

Ik zeg dat De Boer minstens bij dergelijke clubs moet coachen aangezien daar én het geld is én het type speler speelt die hij heeft gevormd bij Ajax. Met terugwerkende kracht zou het respect voor Ajax wel iets groter mogen zijn. In Nederland doen we altijd lekker neerbuigend, maar de hoofdreden dat we dergelijke spelers niet kunnen behouden is het geld waar ze in Engeland wel erg makkelijk aan kunnen komen. Zo knap is het daar allemaal niet, gezien dus bij veel van de PL ploegen de smaakmakers Ajacied zijn. Over clubs als PSG en Barcelona maar te zwijgen.

29 april 2016 om 13:11

Je bent hoofdcoach en eindverantwoordelijk. Je hebt een groot budget. Zijn er andere spelers die je wil hebben: dan kan je ze aantrekken. Mocht De Boer naar Everton gaan, dan kan hij alsnog de complete selectie van Ajax overnemen (en dan houdt hij nog wisselgeld over ook).

"het respect moet groter zijn voor Ajax, want de hoofdreden dat spelers vertrekken is dat ze in Engeland makkelijk aan geld kunnen komen en dat is niet knap. Veel PL smaakmakers zijn Ajacied."

Over welke smaakmakers heb je het dan precies? Erikssen? Daar staan toch gewoon Ozil, De Bruyne, Aguero, Hazard of (weet ik veel) Mata tegenover. Je doet net alsof alles van goud uit de Ajaxopleiding komt, maar in het grote geheel valt het allemaal reuze mee. Zimling, Sigorsson, Kishna, Siem de Jong of Danny Hoesen komen bijvoorbeeld ook uit dezelfde opleiding... Je overdrijft echt enorm.

29 april 2016 om 20:13

Zimlimg Sighorsn hoessen? uit opleiding van ajax ? Ik geloof dat jij al iets teveel heb gedronken.
De avond is nog jong rustig aan.

Ik zie Koeman graag naar United komen, maar door relatie met Louietje zal dat een utopie zijn. Arsenal heeft net als United een trainer nodig die een gebalanceerd elftal samenstelt. Een kern van 14 goede spelers aangevuld met talent. Nu is het gewoon onduidelijk wie je moet opstellen, omdat ze de echte topkwaliteit ontbreekt (met uitzonderingen als ozil,sanchez, de gea etc.)

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren