Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Europese topclubs trekken en masse richting De Kuip

Laatste update:

Zondag staat de bekerfinale tussen Feyenoord en FC Utrecht op het programma en dan zijn er ook afgevaardigden van verschillende topclubs in Europa aanwezig. Veel van hen komen speciaal kijken naar Tonny Vilhena, die bezig is aan zijn laatste weken in Rotterdam-Zuid. Zijn contract loopt ten einde en Vilhena vertrekt straks transfervrij. De grote vraag is waar de 21-jarige middenvelder terecht zal komen.

/

Vilhena liet zich vorig jaar zomer niet verkopen: hij wilde graag in Nederland blijven om bij zijn zieke moeder te kunnen zijn. Daarom wees hij een overstap naar Sampdoria, dat serieuze interesse had en miljoenen voor hem wilde betalen, van de hand. Ook in januari van dit jaar zag Vilhena niets in een vertrek naar het buitenland en dus zat hij de rit uit bij Feyenoord. Daar was hij de voorbije wedstrijden steeds één van de beteren.

De Telegraaf schrijft zaterdag dat de bekerfinale van zondag een knallend slotstuk moet worden voor Vilhena. Er zitten meerdere topclubs uit het buitenland in De Kuip om hem in actie te zien en te beoordelen. Zelf zegt hij in de krant dat hij zich heel goed voelt: sterk en fit. “Als je wekelijks speelt, zoals nu weer het geval is, kun je naar een vorm toegroeien. Ik heb de lat altijd hoog gelegd voor mijzelf, ik wil iets toevoegen aan het elftal.”

“Het is prachtig als dat lukt en ik tegen FC Utrecht in de finale mijn eerste hoofdprijs kan pakken”, aldus Vilhena in de ochtendkrant. Hij zou het mooi vinden om zijn vijf seizoenen in de A-selectie te beëindigen met een tastbare prijs. “Ik heb altijd mijn best voor Feyenoord gedaan en nog steeds geef ik alles in elke wedstrijd voor deze club. Tot op heden is daar nooit een prijs voor teruggekomen.”

Een tussenstap bij een niet al te grote club in het buitenland zou verstandig zijn voor Tonny Vilhena

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is de moeder van Vilhena inmiddels genezen? Of is er een andere reden dat hij nu wel naar het buitenland zou kunnen? Vilhena is overigens nog absoluut niet toe aan een topclub in een topcompetitie, als hij verstandig is tekent hij bij bij Feyenoord of gaat hij naar een subtopper in de PL of andere grote competitie.

23 april 2016 om 07:35

Nog steeds ziek, vreemd dat het vorig jaar de reden was om te blijven maar nu hij transfervrij kan gaan het opeens wel kan.

23 april 2016 om 07:46

Wat praat jij nou allemaal... Het gaat beter met z'n moeder. Hoe ik dat weet? Hij woont bij me in de buurt. Dus nu het een beetje beter met zn moeder gaat, gaat ie denk ik ook weg

23 april 2016 om 07:53

Laatste wat ik hoorde ging ze naar ik dacht Texas om behandeld te worden, kreeg Vilhena nog een steunbetuiging in de 21ste minuut omdat het minder ging.
En doe niet zo aangevallen man

23 april 2016 om 08:16

Die vilhena heeft het gewoon gebruikt om transfervrij weg te kunnen. Zo makkelijk is het gewoon. Beetje triest, dat wel!

23 april 2016 om 08:48

Nee dat is zijn goed recht, hij heeft 5 jaar in de het eerste elftal en was bij Koeman een dragende kracht. Toen kreeg hij hetzelfde salaris als spelers die op de bank zaten. Hij vond dat hij te weinig waardering kreeg. Dit is feyenoords fout.

23 april 2016 om 08:48

Ik zou als ik jou was even oppassen met je woorden. Jij weet niet hoe het is als je moeder ziek is en jij dan ver van haar vandaan bent! Waarom zou Vilhena perse transfervrij gaan vertrekken terwijl hij ook naar genoeg andere clubs kon verhuizen... Tekengeld kreeg hij sowieso en bij een transfer krijgt de zaakwaarnemer sowieso een deel dus deze situatie werkt alleen maar in het nadeel... Maar jij weet het idd beter dat hij de ziekte van zijn moeder misbruikt..

23 april 2016 om 08:58

Je hebt gelijk dat hij niet weet of Vilhena zijn moeders ziekte gebruikt om transfer te vertrekken.

Maar je zegt ook weer dat hij niet weet hoe het is als je moeder ziek is en ver van haar vandaan woont?

Hoezo moet hij dan op zijn woorden passen? Hoe weet jij DAT dan wel?

23 april 2016 om 09:06

Omdat ik verwacht dat hij zich dan beter in kan leven in zijn situatie!

23 april 2016 om 09:17

Ehmm je krijgt meer tekengeld en salaris als je transfervrij bent.
Als hij nu weg gaat lijkt het me duidelijk dat hij zn zieke moeder als smoes gebruikt heeft, want het gaat helemaal niet goed met haar (helaas).

23 april 2016 om 09:26

En dan blijf je maar een seizoen met veel lager salaris?... Hij had dit seizoen juist veel meer kunnen verdienen dan nu. Van wat ik juist hoorde ging het beter met zijn moeder...

23 april 2016 om 09:29

Hij was bij Koeman helemaal geen dragende kracht, gewoon basis speler. Maar daarna kreeg hij een flinke dip en werd hij terecht gewisseld want hij was slechter dan slecht. Hij heeft het dus aan hemzelf en aan Gio te danken dat het nu weer goed gaat.

23 april 2016 om 09:34

Een seizoen een iets lager salaris om dan 4-5 seizoenen veel meer te verdienen dan hij zou hebben ontvangen indien een afkoopsom betaald zou moeten worden is financieel heel interessant. Ook niks mis mee trouwens, alleen beetje triest als je dat niet gewoon zegt, maar achter je moeders ziekte schuilt.

23 april 2016 om 09:41

Hoe is de situatie van zijn moeder? Jij schijnt iets meer te weten...
Voordat zijn moeder ziek was gaf Vilhena al aan graag weg te willen en dat hij het salaris bij Feyenoord weinig vond terwijl hij destijds basisspeler was. Dus achter wie verschuilt hij?
Jij praat alsof Vilhena vorig seizoen 1 miljoen kon verdienen en als hij transfervrij kwam 3 miljoen gaat verdienen... Zo grote verschil is het heus niet en hoe wist Vilhena dat er clubs waren die hem veel meer zouden bieden?

23 april 2016 om 10:07

Ik noem helemapal geen getallen, maar het is toch algemene kennis dat iemand een betere onderhandelingspositie heeft als hij transfervrij is dan als hij aangekocht moet worden. En zelfs al had je hier geen idee van, dan zou logisch nadenken het alsnog duidelijk moeten maken.

Anyways ik hoop dat hij rijk en gelukkig wordt en dat zn moeder snel beter wordt.

23 april 2016 om 10:18

Een maand geleden kreeg Vilhena nog te horen dat zijn moeder de strijd tegen k*** niet zou gaan winnen, dus ik snap niet hoe jij erbij komt dat het beter gaat.

En dan zien de clubs ramselaar voetballen en dan willen ze vilhena niet meer matige voetballer

23 april 2016 om 08:24

Matige voetballer is hij zeker niet.. Maar klaar voor een Europese topclub? Zeker niet.

23 april 2016 om 10:01

Ramselaar hahaha. Vilhena is gewoon een topper in Nederland maar nog niet klaar bij feyenoord. Ramselaar zit goed bij Utrecht.

23 april 2016 om 11:10

Ramselaar heeft meer potentie denk ik ook ja. Vilhena komt altijd zo nonchalant over in het veld, als dat er eens uit zou gaan kan het een goede speler worden.

Topclubs haha 1 april is al geweest toch. Laat hem god op zijn knieen danken dat hij bij een club meestal basisspeler is. Maar dan ben je echt nog mijlenver van de top hoor. Een leuke subtopper in Engeland of top division one.

23 april 2016 om 08:54

Een talent wat meer dan 100 wedstrijden in het 1e heeft gespeeld en die gratis komt. Leg mij eens uit wat zij te verliezen hebben... Ze kunnen hem verhuren en zien of hij zich ontwikkeld. Mocht dat het geval zijn dan hebben zij voor heel goedkoop een speler binnen en is het niks dan verkopen zij hem weer en hebben ze zelfs winst... Logisch nadenken is niet zo moeilijk hoor

23 april 2016 om 09:12

Precies, je slaat de spijker op zijn kop. Voor vele clubs een relatief kleine investering. Investering afgezet tegen het risico en het mogelijke rendement maken deze jongen aantrekkelijk voor een vrij brede range aan clubs uit Engeland en Duitsland.

23 april 2016 om 11:00

Ik neem aan dat je nog weet hoe het met Boetius is afgelopen? Vilhena heeft veel te lang een dip gehad en komt er nu weer een beetje uit, maar zelfs nu vind ik hem niet super goed spelen. De enige echt goede wedstrijd op mijn netvlies is die tegen ajax. Niet eens bijtekenen om zijn eigen club te helpen vind ik altijd zwak. Situatie bij de Guzman was natuurlijk net anders omdat Feyenoord toen zelf een aanbod afwees waar hij wel naar toe wilde. Nu is het echt een staaltje egoïstisch zijn van hem. Ik voorzie als die naar het buitenland gaat dat hij in de grijze middenmoot beland en we nooit meer wat van hem horen.

23 april 2016 om 11:12

Zo blij dat Boetius weg is gegaan. Sommige kijken teveel naar Varkenoord, maar niet alles wat daar vandaan komt is goud.

Een topclub in de brede zin van het woord dan? Dus Aston Villa, HSV en Olympique Marseille op de tribune? Ik kan me niet voorstellen dat de absolute top komt kijken. En Vilhena zou dan zijn carriere helemaal weggooien, net als Drenthe, als hij nu naar een topclub zou gaan.

23 april 2016 om 08:51

Waarom niet? Je kunt het ook zo bekijken. Stel dat Vilhena in de jeugd van die clubs speelde, zou hij dan al verkocht zijn of zouden ze hem houden en uitlenen omdat er potentie in zit? Je reageert alsof de topclubs hem als directe versterking zien. Die jongen komt gratis dus dan is het, het proberen waard!

Vilhena kan 1 van de beste spelers worden van het Nederlands elftal.. hij heeft alles. Snel, krachtig, techniek en kan scoren, echter moet hij wel naar een club met een trainer dat aanvallend voetbal speelt en jonge jongens durft op te stellen en beter maakt.

23 april 2016 om 08:46

We hebben het hier over Vilhena. Gewoon een middelmatige voetballer. Niets meer niets minder.

23 april 2016 om 08:55

Toch bijzonder zo veel wedstrijden en goals op zijn leeftijd. Noem mij eens een speler met betere statistieken op die leeftijd...

23 april 2016 om 08:59

Ik vind het een lekkere voetballer. Pittig technisch kan scoren. Als ik Ajax was zou ik eens kijken of ik hem op kon pikken. Transfervrij. Stapje omhoog en kan hij nog doorgroeien. Maar zal wel te gevoelig liggen.

23 april 2016 om 09:15

Zo bijzonder is het allemaal niet hoor. Zo'n 15 goals in 100 wedstrijden..

Kijk dat die jongen talent heeft staat buiten kijf, maar om nou te zeggen dat vrijwel niemand aan zijn stats kan tippen is natuurlijk onzin.

Wijnaldum en Fer presteerden nog een tikkie beter en dat zijn toch ook geen wereldtoppers.

23 april 2016 om 09:16

@leopart:
Bazoer, Tielemans en Hendrix zijn er zo al 3 die ik kan bedenken, allemaal veel beter. Vilhena is zwaar overhyped in een matig elftal. Daarnaast blijft het een smeerlap hoe zijn moeders ziekte heeft misbruikt om transfervrij weg te komen bij de club die hem elke kans gegund heeft. Want vergeet niet, dit is het eerste seizoen dat hij niet dramatisch speelt. Iedereen die anders claimt heeft Feyenoord de laatste jaren blijkbaar niet gevolgd.

23 april 2016 om 09:28

Dat zijn betere statistieken dan Davy Klassen en die is ook nog eens twee jaar ouder.

23 april 2016 om 09:33

Elke club zou eerde voor Vilhena gaan dan voor Tielemans en Hendrix.. Je kunt duidelijk zien dat Vilhena veel meer potentie heeft en daarbij vroeg ik om de statistieken...
Hij heeft de ziekte van zijn moeder nie gebruikt want hij kon al naar aantal clubs die een veel beter salaris aanbood. Het gaat juist nu beter met zijn moeder!
En wat is dat voor onzin dat dit het eerste seizoen is dat hij niet dramatisch speelt? Alleen vorig seizoen heeft die een klote seizoen gedraaid, als 19/20 jarige. Het seizoen daarvoor was hij nog op het laatste moment afgevallen voor de WK selectie... Volg je hem wel of praat je alleen maar wat?

23 april 2016 om 09:45

Op welke statistieken doel je precies dan? Ik noemde Klaassen helemaal niet en alle 3 die ik noemde zijn jonger en veel beter als hem. Daarnaast is Klaassen trouwens ook veel beter.
Volg jij Feyenoord eigenlijk wel of zit je aan de medicijnen? Ik volg Feyenoord namelijk elke week en ik heb dit jaar 6 thuiswedstrijden bezocht. Vilhena is gewoon een rat die nare gebaartjes maakt naar het publiek ondanks alle steun van het legioen. Alles om transfervrij weg te komen bij de club die in hem geloofde ondanks zijn zeer slechte spel. Gewoon een smeerlap die te bang is om de waarheid te zeggen en dat is dat hij transfervrij weg wil en daar misbruikt hij zijn zeer zieke moeder voor.

23 april 2016 om 10:07

Masterm1nd, je bent niet serieus te nemen. Je argument dat je 6 thuiswedstrijden hebt bezocht om te bewijzen dat wat? Dat je totaal geen inzicht hebt in het voetbalspelletje?

Vilhena totaal afkraken terwijl die jongen met zn 21 jaar al 5 jaar in Feyenoord 1 erop heeft zitten. Na door meerdere trainers verkeerd gebruikt te zijn staat er nu een jongen die laat zien wat ie kan.

Ik noem maar een el ghazi, een bilal, een kishna, boetius... allemaal 'talenten' die laten zien geen mentaliteit te hebben voor topvoetbal.

Vilhena is nog niet klaar voor een echte EU topper maar gaat er echt wel komen.

23 april 2016 om 10:13

Ben je toevallig ook niet 1 van die 'fans' die op fr12 zijn reacties gebruikt om alles af te kraken rondom feyenoord?

23 april 2016 om 10:39

Volgens mij reageerde ik met het stukje over Klassen op iemand anders, iedereen die niet aan de medicijnen zit die ziet dat...
Leg mij eens uit op basis waarvan Tielemans en Hendriks beter zijn. Ben wel even benieuwd of je hun kwaliteiten kunt onderbouwen.
Jij doet alsof je veel weet over Vilhena, maar Vilhena sprak gewoon openlijk dat hij teleurgesteld was over het aanbod van Feyenoord en meer geld wilde verdienen. Hierin is hij gewoon altijd eerlijk geweest.

23 april 2016 om 11:17

Voetbaladdict
Heeft koeman vilhena verkeerd gebruikt? Nee
Heeft Rutte hem verkeerd gebruikt? Ja (te weinig gebruikt ondanks zijn vormdip)
Heeft gio heb verkeerd gebruikt? Nee

Dus van de 5 jaar die jij noemt heeft hij 1 seizoen geen basis gestaan, en terecht met zijn vorm toen!!!!!! En dit seizoen was onder Rutte die na 1 seizoen al weg was... Dus was jij zegt klopt helemaal niks van

En ik zeg niet dat het zo is, maar er zijn veel tekenen en aanwijzingen waaruit het zeker gerechtigd is om een vermoeden te hebben dat vilhena het spelletje zo vies heeft gespeeld zodat hij nu transfervrij kan vertrekken!

Persoonlijk denk ik dat het echt zo is ook! teveel wijst er naar! Maja dat is mijn mening

Deze jongen heeft Feyenoord geboycot omdat hij vorig jaar weinig aan voetballen toekwam. Gebruikt zijn moeder als excuus, moeder is nog steeds ziek begrijp ik en nu kan hij wel in een keer vertrekken. Sorry maar je hoeft hier niet voor geleerd te hebben dat hij Feyenoord gewoon wilde dwarsbomen. Valt me vaker op bij de jonge jongens van Feyenoord.

Ik denk niet dat ze voor deze postbode op de tribune zitten maar voor wat andere spelers.
Ik kan me niet voorstellen dat een top club interesse heeft,en de praktijk gaat dat uitwijzen.
Ik denk dat er helemaal geen interesse is van een topclub.
Misschien Watford of southampton,maar daar gaat hij natuurlijk veel meer verdienen.
Feyenoord heeft wel een of 2 betere spelers lopen.

23 april 2016 om 09:38

Ik ben jou wel eens eerder tegen gekomen, maar jij weet alleen maar onzin te verkopen als het om Feyenoord gaat. Het zal vast niet met jouw clubvoorkeur te maken hebben.. Vilhena is niet interessant voor topclubs omdat hij een directe versterking zou zijn, maar omdat hij jong is en altijd al als een groot talent gezien werd. Elke club neemt z'n jonge speler en ze zien wel of hij wel of niet bruikbaar zou zijn. Hij komt gratis en ze kunnen hem altijd verkopen waardoor ze winst krijgen. Dit doen clubs al jarenlang, maar alleen jij begrijpt dat niet.

23 april 2016 om 10:11

@Leopart:
Hahah er is hier helemaal niemand die meer onzin dan jou praat.

23 april 2016 om 10:42

Reageer eens inhoudelijk dan. Of waren mijn argumenten zo duidelijk dat je niks erop weet te verzinnen... Jij gooit er maar van alles uit zonder iets te onderbouwen. Knap hoor, dat kan niet iedereen...

Ik denk dat ze eerder onder de indruk raken van Ramselaar en Haller. Utrecht wint met penalty's trouwens.

23 april 2016 om 09:42

Ja, want Utrecht heeft dit seizoen twee keer aangetoond beter te zijn dan Feyenoord. Oh nee, wacht...

23 april 2016 om 10:08

Wow Charleroi, ik neem voor het gemak maar even aan dat je nog wakker moet worden.

Feyenoord had hem toch laatst een mooi aanbod gedaan? Heeft hij die al afgewezen dan? Zo ja, dan is me dat even ontgaan.

De poll legt me de woorden in de mond. Zou er ook maar iemand iemand zijn hier op VZ die dan zou kunnen denken van neenee, Vilhena moet naar een absolute topclub.

Waarom zijn de topclubs in het stukje niet niet bij naam genoemd?
Zal wel niet veel wezen dan.

Nee, die Vilhena is toch niks apart. Heeft hij al ooit een wedstrijd beslist ?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren