Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV-fan schrikt van reacties na aangifte: 'Johan Derksen is een droeftoeter'

Laatste update:

Marcel Blaak, de PSV-supporter die maandag aangifte deed van matchfixing na de omstreden strafschop die Danny Makkelie Ajax gaf in het duel met FC Utrecht, is enigszins geschrokken van alle aandacht. De fan kreeg wisselende reacties, maar de meeste waren positief.

/

Blaak zegt vooral negatieve reacties te hebben gehad ‘van boven de rivieren’. “In Eindhoven was iedereen positief”, reageert hij in gesprek met Omroep Brabant. Ook op internet werd geregeld de draak gestoken met de supporter. “Al die mensen die reageren via het toetsenbord en plaatjes die voorbijkwamen. Maar er is nu wel discussie over de scheidsrechters bijvoorbeeld.”

Dat zijn aangifte uitgebreid werd behandeld in Voetbal Inside, vond Blaak iets minder amusant. “Die Johan Derksen heeft geen kennis van zaken. Droeftoeter. Die zei dat ik in Amsterdam aangifte had gedaan. Klopt niet. Het is een flutprogramma van hier tot Tokio.” René van der Gijp vormde volgens hem een positieve uitzondering aan tafel. “Die noemde mij ‘Maaskantje’, dat was wel grappig. Die serie mag ik wel graag.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zo zie je maar weer Johan Derksen is bij niemand geliefd en gijp wel. Hoe zou dat toch komen?

Toevoeging:
Aan de duimpjes te zien zijn veel aanhangers van Derksen hier actief, mooi om te zien.

20 april 2016 om 13:33

Inderdaad, nu Marcel Blaak, een volwassen iemand die aangifte gaat doen tegen een scheidsrechter omdat er een keer een beslissing in het nadeel is van zijn club, Derksen ook niet mag, is dat een bevestiging dat hij bij niemand (!) geliefd is...

20 april 2016 om 13:41

Hij is iig bij heel weinig mensen geliefd. Misschien heeft het iets te maken met zijn niet onderbouwd insinuaties, gaat ook altijd direct op de man af wat eigenlijk gewoon laf is.

20 april 2016 om 13:47

Als zulke mensen heb al niet mogen dan denk ik dat de normale weldenkende mens heb helemaal niet mag.

Maar ieder zijn mening.

20 april 2016 om 14:17

Haha dit is toch wel heel erg simpel gezegd. Het is begrijpelijk dat niet iedereen johan mag, maar een normaal weldenkend mens zou ook prima goede eigenschappen van derksen kunnen zien. Dus jouw verband is niet helemaal accuraat

20 april 2016 om 14:25

Nee dat is geen bevestiging. Maar hij is niet geliefd omdat hij aan het begin van het seizoen altijd spelers afkraakt die het wel goed gaan dan en daarna is hij er heel positief over dat kan niet. Als ik van mening ben dat Ronaldo of Messi slecht zijn ben ik een idioot dan zit je fout geef je fouten gewoon toe. Dat is denk ik de reden.

20 april 2016 om 14:27

Johan zit daar ook niet om alleen maar politiek correcte antwoorden te geven. Daar zijn al genoeg mensen van. En kom op, als je die PSV fan ziet heb je daar toch niet gelijk een hoge pet van op toch. Ik niet iig. Josti eerste klas man. Met z'n matchfixing haha

20 april 2016 om 15:19

Direct op de man is laf? Beter achter iemand zijn rug praten dus.

20 april 2016 om 16:35

@niels je kraamt de grootste onzin van de dag uit vrees ik. Wat je eigenlijk zegt is dat een mens in geen opzicht kan veranderen. Misschien dat dat voor jou werkt, maar verder is het volslagen onzin

21 april 2016 om 11:34

Direct op de man af is laf?! Dat vinden ze in het zuiden ja, maar de meeste noemen dat eerlijk!

20 april 2016 om 13:38

Ik vind Johan Derksen een baas. Dus wat lul je nou?

20 april 2016 om 14:36

Ik vind Derksen op momenten ontzettend grappig maar vaak ook ontzettend anti-PSV. Laten we niet vergeten dat de beste man Higler een keer helemaal het lijf heeft uitgeschreeuwd omdat hij verkeerde beslissingen nam. Nu doet makkelie het ten voordele van Ajax, en kan er opeens een fout worden gemaakt door de scheids.
Overigens begon hij ook met, spelers kunnen ook fouten maken. Daar vergeet hij dat als spelers een fout maken, Ze er direct voor worden gestraft(dmv tegendoelpunt), en scheidsrechters niet...

21 april 2016 om 11:28

Dat komt ook omdat er omgeving Amsterdam de meeste Abonnees zaten van Vi.
Daarom heeft Johan het bijna altijd positief over Ajax en negatief over Psv.

21 april 2016 om 11:37

Bij psv hebben ze ook wel nogal vlug de gedachte dat iedereen tegen ze is! Knvb, nos, fox, de scheidsrechters en nu dus johan derksen zijn allemaal tegen ze! Hahaha

20 april 2016 om 13:40

En je denkt dat derksen daar iets om geeft..? Die man heeft een uitgesproken mening en die verkondigt hij zonder pardon. Het maakt hem niks uit of iemand hem mag

20 april 2016 om 14:48

Ik heb bij Derksen vaak het idee dat hij kijkt wat de publieke opinie is en dan expres het tegenovergestelde gaat roepen.

On: hiervoor aangifte gaan doen slaat natuurlijk nergens op

20 april 2016 om 13:46

Misschien dat Derksen wel relativeert en deze dorpsgek niet serieus neemt. Het is toch belachelijk dat deze fan een podium krijgt met z'n belachelijke aangifte.

20 april 2016 om 14:05

Heb je Marcel Blaak horen praten? Ik zou er niet wakker van liggen als die gast mij een droeftoeter zou noemen. Het meest hilarische is nog dat hij Derksen aanspreekt op een onjuistheid, aangezien hij Makkelie heeft durven aangeven voor matchfixing, terwijl hij daar nota bene bij aangeeft geen bewijs te hebben.... Als ik me bedenk dat ook dat soort mensen mag stemmen, krijg ik spontaan rillingen op mijn rug.

Antwoord op je vraag: Beiden lullen uit hun nek, maar Johan Derksen kijkt er ernstig bij, terwijl v.d. Gijp hard begint te lachen. Blijkbaar vinden mensen mensen die om anderen lachen leuker.

20 april 2016 om 14:49

vd gijp is de grootste idioot van dat hele schijt programma. Daar komt nooit iets zinnigs uit. Derksen kan afentoe nog iets verstandigs zeggen, al komt dat niet vaak voor

21 april 2016 om 11:41

Al heb ik geen hoge pet van vi op, kijk ik dat altijd nog liever dan naar die napraters van de nos. Zeker als waterreus of v hooijdonk daar zitten, zit je echt met klapperende oren te luisteren wat voor onzin die 2 uitkramen!

20 april 2016 om 16:43

Omdat Derksen zowat de enige in Nederland is die zegt waar het op staat.

21 april 2016 om 11:42

Goed verhaal, doen we niks mee.

Het is een flut programma, maar toch kijkt hij het sowieso die lui niet serieus nemen.

20 april 2016 om 14:04

Scherp! En daarnaast is het ook wel apart dat iemand die na een scheidsrechterlijke dwaling aangifte doet, iemand anders voor droeftoeter uitmaakt.

Eerst om aandacht schreeuwen, nu huilen. Jammer.

20 april 2016 om 13:35

Dit dus. Hij had ook in alle stilte zijn aangifte kunnen doen, maar wou per se aandacht hebben en daarom heeft hij het vol trots zelf de wereld in gebracht en dan nu zo reageren.

20 april 2016 om 14:08

Ik weet niet in hoeverre dit schreeuwen om aandacht is. Natuurlijk wil hij aandacht, maar vanuit een juridisch oogpunt zou het ook van belang kunnen zijn. Mochten er meer mensen zijn die Makkelie van matchfixing verdenken, dan kan dat alleen maar in zijn voordeel zijn. Verder acht ik de kans nihil dat Makkelie daadwerkelijk benadert is door duistere figuren om de wedstrijd te manipuleren

20 april 2016 om 14:29

Als jij met naam en toenaam bekend maakt dat je aangifte gaat doen om een scheidsrechtelijke dwaling, dan doe je het puur om de aandacht.

Ik wens hem succes met een normale baan vinden in de toekomst.

Loopt ie eerst te zeuren over internetridders die vanachter hun toetsenbord de draak met hem steken, doen ze het 'en public', met naam en gezicht op de nationale TV, veel opener kan het ongeveer niet, is het nog niet goed..

Slechte verliezer met laag IQ die teveel aandacht heeft gekregen. Next.

Wel grappig dat hij zegt dat hij alleen positieve reacties heeft gekregen uit Ehv, wat had hij dan verwacht?

Daarnaast vind ik het ook wel grappig dat hij de enige persoon aan tafel die bij PSV heeft gespeeld "een positieve uitzondering" vindt, begint bij mij toch echt een gevoel te bekruipen dat het hem toch echt gaat voor PSV en tegen Ajax

Waren de reacties uit Eindhoven positief omdat ze het een goed idee vonden of omdat ze ook gefrustreerd waren? Ik denk dat laatste. Ook denk ik niet dat de discussie over scheidsrechters danzij zijn aangifte is. Maar als hij dat denkt is dat wel fijn voor hem. Ik gun iedereen zijn pleziertje.

Goeiedag, wat een simpele ziel.
René van der Gijp vormde volgens hem een positieve uitzondering aan tafel. “die noemde mij ‘maaskantje’, dat was wel grappig. Die serie mag ik wel graag.”
man man man man man...

20 april 2016 om 18:56

Ja dat is het niveau van half nederland. Kan je die man niet kwalijk nemen.

Wat had hij dat verwacht? Als je zo dom bent om zon aangifte te doen kan je verwachten dat je belachelijk word gemaakt! Blijft een trieste actie die nergens op slaat want de knvb staat achter makkelie zijn beslissing! Ze moeten niet zo zeuren daar in eindhoven zijn ondertussen beetje slechte verliezers!

Haha wel grappig dat die man Johan Derksen droeftoeter noemt terwijl hij een scheidsrechter beschuldigd van matchfixing terwijl hij daar totaal geen bewijs van heeft. Tevens is op TV duidelijk te zien dat het vanuit het oogpunt van de scheids op een penalty leek.

20 april 2016 om 13:49

Lekker boeiend vanuit welk oogpunt het was. Makkelie maakt een fout, shit happens. Iedere arbiter maakt wel eens een fout waardoor een club bevoordeeld/benadeeld wordt. Alsof PSV nooit arbitrale gelukjes heeft (kuch Willem II - PSV Kuch).

20 april 2016 om 17:16

Precies, scheidsrechters maken fouten en de een heeft meer impact dan de andere en dus meer frustraties maar dit hoort nu eenmaal bij het voetbal zolang er geen video middelen worden gebruikt. De frustratie is te begrijpen de verbolgenheid niet. De idioten al helemaal niet.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks en dan heb ik al teveel gezegd... wat een dwaze man uit Eindhoven.

Die man had het in zijn eerdere interview steeds over onder de rivieren blablabla. Nu ook weer.

Ik kom van 'onder de rivieren' en hij doet zich voor als iemand die namens mensen spreekt van onder de rivieren. Daar ben ik niet van gediend. Hij moet oppassen dat ik geen aangifte tegen hem ga doen.

PS - heb niks mee / tegen Ajax als PSV

20 april 2016 om 13:48

Ik kom ook van onder de rivieren, maar zijn aangifte is werkelijk waar belachelijk.

20 april 2016 om 14:33

Ik kom van boven de Loire en links van de Wolga. Ook ik vind de aangifte een schreeuw om aandacht.

20 april 2016 om 15:28

Ik woon in de oerwouden van Borneo en mijn ouders woonden eerst op de savanne maar ik vind het ook belachelijk

20 april 2016 om 18:58

Ik kom van onder een steen. Waar hebben we het over?

De beste man wordt overal behalve in Eindhoven uitgelachen vanwege zijn aangifte. Natuurlijk nemen ze hem niet serieus en gaat de politie er geen serieuze zaak van maken. Het is uiteraard z'n goed recht om aangifte te doen maar wat hij ermee wilt bereiken is mij een raadsel.

20 april 2016 om 14:15

In Eindhoven lachen ze hem ook uit hoor....

20 april 2016 om 14:18

Ik durf wel stellen dat ze daar een mix van uitlachen en plaatsvervangende schaamte hebben bij deze man.

Ach, Marcel toch. Een praatprogramma als Voetbal Inside moet je toch niet serieus nemen? Dat doe ik al jaren niet meer, hetzelfde geldt voor jou Marcel. Ik neem jou net zo serieus als Voetbal Inside, niet dus.

"Maar er is nu wel discussie over de scheidsrechters". Gelukkig maar, die was er voorheen nooit!

20 april 2016 om 14:17

Mijn ogen zijn geopend dankzij meneer Blaak....

En dat dit de mond van de heer Blaak . De heer Blaak kwam mij nou niet over als de expert op het gebied van matchfixing. Het was natuurlijk een leuke ludieke actie maar op het moment dat de heer Blaak serieus denkt dat hij serieus genomen wordt met z'n aangifte vanwege matchfixing is hij zelf ook niet heel bijster bijdehand.

Die aangifte slaat nergens op, maar dat Derksen een droeftoeter is zonder kennis van zaken, daar heeft hij wel gelijk in. Dat bewijst Derksen wekelijks in zijn programma. Dat die man nog steeds zo'n groot podium mag hebben is werkelijk onbegrijpelijk met al die onzin die hij uitkraamt. Van der Gijp is niet veel beter, hoewel het lijkt alsof hij iets gematigder is geworden in zijn uitspraken de laatste tijd.

Tja logisch dat hij vd gijp positief vind, is net zoals hem een psv-er..
De aanklacht die hij heeft ingediend slaat natuurlijk nergens op, en diep van binnen weet hij dat hopelijk ook..
Zeker als die terug gaat kijken op deze competitie naar de voordelen die zijn eigen club heeft gehad.

Daarnaast is het opvallend dat er nu minder aandacht is aan die belachelijk gegeven penalty die psv kreeg gisteren. Iedereen zag dat als het er een was dat het er buiten was en niet binnen de zestien.

20 april 2016 om 13:54

Van de Gijp is geen psv'er. Maar de aanklacht stelde niets voor en vraag mij af als hij wel echt positieve reacties heeft gehad.
En over gister, het was wel een penalty volgens de regels. Hij begon met vasthouden buiten de 16 maar in de 16 hield hij ook nog even vast. Dus daarom gaf de scheids een penalty.

20 april 2016 om 14:05

Van der gijp heeft een verleden bij psv, dus een psv-er. Daarnaast hield het contact duidelijk buiten de 16 op en paar seconde later viel lestienne voorover.. Hoe kan je voorover vallen als je zogenaamd vastgehouden wordt?

20 april 2016 om 14:10

Tuurlijk joh, dat was dui-de-lijk te zien. Hou toch op.

20 april 2016 om 14:17

@limboroy,

Gijp heeft bij PSV gespeeld maar heeft niets maar dan ook helemaal niets met de club, denk overigens dat er maar weinig dingen zijn waar Gijp 'iets mee heeft'...

20 april 2016 om 15:17

@limboroy,
Een penalty in de 70e minuut bij een 1-0 voorsprong is heel wat minder beslissend dan eentje in de 89e minuut bij een 1-2 achterstand. Afgezien van het feit dat het gisteren een duidelijke strafschop was.

20 april 2016 om 17:20

Het maakt niet uit hoe beslissend het is. Het is en blijft een fout en daar zit hem nu het hele probleem. Daarnaast zou de 2-0 net zo beslissend kunnen zijn als Ajax met 1 doelpunt verschil het net niet red.

Derksen zei toch dat hij in Amsterdam aangifte moest doen i.p.v. in Eindhoven. Omdat het 'delict' had plaats gevonden had in Amsterdam, en de politie in Eindhoven doet geen onderzoek gaat naar een delict dat niet in Eindhoven heeft plaats gevonden.

Kan niemand in Brabant die Blaak tegen zichzelf in bescherming nemen? Of is dit het gemiddelde niveau van de 'boeren' uit Eindhoven? Hij kwam op die beelden niet bepaald nuchter op mij over.

20 april 2016 om 15:17

Belachelijk inderdaad dat hij niet is doorverwezen naar de GGZ toen hij probeerde aangifte te doen. Dat soort aangiftes zijn een signaal, niet dat er daadwerkelijk matchfixing plaats vind, maar dat er een verstrooide man in Eindhoven rondloopt met de achternaam Blaak.

Die man had allang tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden, eerst door zijn directe omgeving, daarna door de politie en daarna door Omroep Brabant. Als je namelijk lang genoeg zoekt in een stad of dorp vind je altijd wel iemand die in een verwarde status verkeerd. In plaats van dat Omroep Brabant een stel normale PSV supporters rondom het stadion opzoekt en de algemene stemming peilt schenken ze volop aandacht aan de dorpsgek die onzin uitslaat. Ongetwijfeld zal hij niet geheel alleen staan, maar lees de reacties hier op VZ van de PSV supporters of spreek met PSV fans in je eigen omgeving en je krijgt een totaal ander beeld.

20 april 2016 om 19:01

Is geen verwarde man. Is gewoon de gemiddelde blanke laag opgeleide nederlander. Snackbar niveau. Prima, heb er geen last van en hij zet zichzelf alleen maar voor lul. En eerlijk is eerlijk: extra argumenten voor de videoref zijn altijd welkom.

Ik kom wel van beneden de rivieren en hang dezelfde club aan als deze meneer maar ik kan me nou niet echt vinden in zijn gedachten gang om aangifte te doen van competitievervalsing. Dan komt bij mij de term spijkers op laag water zoeken op.

Maar goed, dat Derksen een droeftoeter is klopt natuurlijk wel. Eerst doodleuk zeggen dat PSV niet zo moet zeuren want dan hadden ze maar van ajax moeten winnen (jouw club he Johan?). Dat doet natuurlijk totaal niet ter zake. Er is maar 1 persoon binnen PSV die er iets van geeft gezegd en dat is Gerbrands en dan ook nog in bedekte termen. Voor de rest heeft iedereen zich keurig gedragen wat dat incident betreft. Supporters hebben wel gereageerd, maar dat mag toch ook? Zou dat niet gebeurd zijn als de situatie andersom was? Denk het wel.

Maar wat de geloofwaardigheid wat mij betreft van Derksen definitief onderuit heeft gehaald was de opmerking dat hij niet wilde oordelen over spelers waar Frank de Boer de hele week mee werkt. Johan: je doet de hele uitzending niets anders dan oordelen over spelers en mensen die je niet of nauwelijks kent!

Wat een oelewapper is het toch zeg. Je kunt het niet eens meer opportunisme noemen wat een lulkoek.

Degene die hem het hardst uitlachte was Rene van der Gijp
beetje dome man

Iemand een droeftoeter noemen terwijl je zelf: aangifte doet tegen een scheidsrechter bij een sport. Iedereen, lees het nog even rustig letter-voor-letter door: aangifte doen tegen een scheidsrechter bij een sport. En nee, het gaat in dit geval niet om een scheidsrechter die met een honkbalknuppel kinderen te lijf gaan of iets dergelijks.

Daarnaast kreeg de meneer vooral positieve reacties uit Eindhoven. Ja hé hé. Een beetje "wij van WC-eend...".

Natuurlijk zullen er mensen zijn die zeggen dat ik lekker makkelijk kan praten omdat ik voor Ajax ben (en de beslissing van Makkelie uiteindelijk gunstig is voor Ajax) maar dit gaat toch te ver voor woorden? Er worden mensen vermoord hier in het land. Kinderen worden verkracht of ontvoerd. Inbraken die gepleegd worden. Maar deze beste man vind kennelijk dat de politie tijd moet gaan spenderen aan deze beslissing van Makkelie.

Iedereen snapt dat als Ajax kampioen zou worden het nog weken over deze beslissing gaat, maar leer toch te accepteren dat het een mens is die deze beslissing heeft gemaakt, en mensen kunnen fouten maken. Makkelie heeft zelf nota bene toegegeven dat het vanuit zijn oogpunt een overtreding leek en achteraf ook toe heeft gegeven dat dit duidelijk geen penalty had moeten zijn. Gaat meneertje Blaak nog even afgeven op mensen met een muis en toetsenbord terwijl hij zelf thuis achter zijn TV 300 herhalingen kon zien vanuit 250 verschillende hoeken, wat Makkelie dus niet kan/kon!

Over droeftoeters gesproken...

20 april 2016 om 14:58

Helemaal gelijk Eric, ik denk dat dhr Blaak tegen zichzelf in bescherming had moeten worden genomen. Politie had gewoon moeten zeggen "joh, slaap je roes uit, neem je medicijnen weer eens in en dan zullen we je morgen uitleggen wat voor kansloos figuur je bent" . Ik zat gisterenavond zoals gewoonlijk op de tribune in Eindhoven en ook daar was er plaatsvervangende schaamte voor het feit dat deze meneer zich supporter noemt van onze club.

Dat Johan op TV bepaalde uitspraken doet is gewoon een commercieel trucje om meer kijkers te trekken. En daar is niks mis mee. Iedereen met meer dan 3 hersencellen kan zelf de afweging wel maken hoe serieus ze hem al dan niet moeten nemen. Zie het ook eerder als amusement dan als informatief.

En nog even Makkelie, indien Ajax kampioen wordt is dat volkomen verdiend over 34 wedstrijden en is afgeven op 1 incident in 1 wedstrijd alleen iets voor hele slechte verliezers. Ik denk dat het niet zo heel lastig is om minimaal 10 momenten van afgelopen seizoen te vinden waarbij PSV bevoordeeld is door de arbitrage en dat geldt voor elke club in de competitie.

Laten we eerlijk zijn, af en toe is het toch ook gewoon heel lekker om 'vuil' te winnen ook al weet je diep in je hart dat je club het op dat moment niet verdiend had. Als we alle fouten van de arbitrage eruit zouden halen verwijder je ook dat 'ongrijpbare mazzelmomentje' waar veel 'kwalitatief mindere' clubs stiekem op hopen. (zoals PSV in de CL ;-)

En zonder scheidsrechterlijke dwalingen zouden we altijd onszelf de schuld moeten geven van een misgelopen kampioenschap, en dat doet natuurlijk veel meer pijn!

Alsof er geen discussie over scheidsrechters is. Het gegeven waarin de politie zo'n aangifte serieus neemt is het begin van een schier oneindige stroom van aangiften natuurlijk. In het huidige seizoen zijn er al zo veel foute beslissingen genomen dat er extra rechtbanken bij zouden moeten komen. Videoscheidsrechters zijn de oplossing.

Wie is hier nou de droeftoeter, Derksen of Blaak?! Sorry maar in mijn ogen zijn het even grote droeftoeters.

De discussie betreffende scheidsrechters is er altijd nadat een dergelijke fout is gemaakt door een scheidsrechter. Persoonlijk vind het een bizar slecht signaal naar scheidsrechters toe dat de politie hier ook nog 'serieus' naar gaat kijken (ik mag hopen dat dit de standaard reactie is bij een belachelijke aangifte).

Als ze er dan toch zo serieus naar kijken laten we dan elke maandag collectief naar het politiebureau gaan om aangifte te doen. Twijfelachtige scheidsrechter bij een potje in de 5de klasse, Matchfixing! Een lijnrechter (van de tegenstander) die niet vlagt voor buitenspel? Matchfixing! Sterker nog het kan bij alle sporten waar een scheidsrechter aanwezig is!

In Eindhoven was iedereen positief, aldus meneer Blaak.
Als de reacties van de psv supporters hier lees dan vind ik moeilijk te geloven. Deze man is de grip op de realiteit kwijt.

Laat die man toch, het hoort bij zijn rouwproces over die penalty. Het zal niet de slimste zijn. Het enige vervelende is dat de politie er weer tijd aan kwijt is (al is dat wellicht zo afgehandeld)

Als je als volwassen man aangifte gaat doen tegen een scheidsrechter omdat je zelf niet kan inzien dat voetbal bestaat uit persoonlijke fouten. Ja daar horen scheidsrechters ook bij dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer. Misschien een idee voor hem als hij tijdens de wedstrijd ook de persoonlijke fouten van de spelers noteert en daarmee na het bestuur van PSV gaat.

Mensen mogen een mening hebben en als je met je kop voor een camera gaat staan vertellen dat je aangifte doet voor zulke onzin dan is dat toch niet heel raar dat het opgevangen wordt door een groter publiek.

Misschien maar beter om te stoppen om aandacht te geven aan deze persoon waarschijnlijk zit hij nu met een halve liter te genieten van al die aandacht.

“die noemde mij ‘maaskantje’, dat was wel grappig. Die serie mag ik wel graag.” Hij heeft niet door dat dit juist een soort van belediging was? Of is Maaskantje tegenwoordig een compliment?

20 april 2016 om 15:14

Breng hem nou niet op ideeën.. Straks gaat hij nog aangifte doen tegen Rene van der Gijp.

Logisch dat je onder de grote rivieren meer positieve reacties krijgt, er heerst in onze zuidelijke provincies namelijk onder bepaalde mensen een minderwaardigheidscomplex ten aanzien van het noorden van het land.

Hetzelfde complex waar deze meneer ook aan lijd, want hij gaf bij zijn aangifte al liet merken. Direct klagen bij de Knvb was volgens hem zinloos omdat hij van mening is dat hij op voorhand niet serieus genomen zou worden omdat hij uit het zuiden van het land kwam. Het kwam natuurlijk niet in hem op dat ze hem niet serieus zouden nemen vanwege het feit dat hij puur op basis van onderbuik gevoel en vermoedens (gezien door een clubbril) een onderzoek eist naar een soort samenzwering die Ajax bevoordeeld. Maar ja, voor dat inzicht is wel een bepaald IQ vereist, wat helaas waarschijnlijk buiten de vermogens van deze man ligt.

Vooralsnog heeft Derksen in zijn leven heel wat meer bereikt dan deze meneer Blaak.

Alleen het woord droeftoeter zegt al genoeg over deze man. Verder kon hij het woord matchfixing nauwelijks uitspreken.
Maar derksen heeft volkomen gelijk. Wat moet je er meer over zeggen.
Gaat de man ook nog aangifte doen dat Zwolle bij een 2-2 stand Geen pingel kreeg in Eindhoven terwijl ze die wel verdiend hadden? En Ajax die hetzelfde overkwam tegen Cambuur?
Tja volslagen idioot

ik daccht op.de radio te horen dat deze marcel h et had gedaan om de discussie verder aan te zwengelen ontrent video scheidsrechters.
daarna zag ik hem zijn verhaal.doen op tv en toen hoorde ik datt hij dacht dat het om matchfixing ging. ik ging kapot om deze man. volgens mij ook niet de slimste en zoals.ik hem zie.met een drank, drugs en daklozen verleden...sorry van de. insinuatie maar zo kwam hij wel op mij over.

20 april 2016 om 15:54

Het leek inderdaat of hij gezopen had. Zie hierboven, het woord matchfixing kon hij nauwelijks uitspreken. Hoop dat de politie het verhaal begreep.
Vraag me af of de man enigzins serieus werd genomen daar en niet een blaastest moest afleggen

Oké. En nu maar ophouden met deze man aandacht geven

Tuuuurlijk vind je maaskantje leuk

komt omdat je ook een iq van rond de 60 hebt net zoals die andere idioten daar op de tribune.

Dus volgens meneertje Blaak is Derksen een droeftoeter???

Vergeet hij daarbij even dat hij als een klein kind bij de politie is gaan janken dat het allemaal niet eerlijk is? Wat een sukkel eerste klas zeg! Calimero!

Die Blaak is rijp voor de psychiater. IQ van 0,0.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren