Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV verrast met komst van Ajax-verdediger Van Bruggen

Laatste update:

PSV heeft een verrassende slag geslagen op de transfermarkt. De regerend landskampioen maakt dinsdag op de officiële website van de club melding van de komst van Damian van Bruggen, die wordt overgenomen van Ajax. De twintigjarige verdediger tekende een contract voor twee seizoenen; in deze verbintenis zit een optie voor nog een extra jaar opgenomen.

/

Van Bruggen beschikt over een aflopend contract bij Ajax en maakt dus transfervrij de overstap. Hij speelde dit seizoen 27 competitiewedstrijden voor Jong Ajax in de Jupiler League en werd in februari van dit jaar door Frank de Boer bij de wedstrijdselectie van Ajax 1 gehaald, voor het competitieduel met Excelsior. Van een debuut in het Amsterdamse vlaggenschip kwam het niet.

Nu gaat Van Bruggen proberen om door te breken bij PSV. “Ik heb gekozen voor het sportieve”, zei hij voor de camera van PSV TV. “Het plan dat PSV heeft geschetst spreekt me enorm aan. Ik ben aardig onderweg, maar kan op trainingen en in de Jupiler League nog veel leren. Binnen één á anderhalf jaar hoop ik hier in het Philips Stadion te spelen.”

Denk je dat Damian van Bruggen het eerste elftal van PSV kan halen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit word smullen in dit topic..

Het is zeker een verrassende move.. Was Ajax niet tevreden over hem? Dat ie geen nieuwe contract heeft gekregen maar wel tegen het 1e aanzat??

19 april 2016 om 16:30

Hoezo smullen? Ajax liet hem transfervrij gaan en PSV haalt hem voor het Jong Psv...

19 april 2016 om 16:51

Bovendien kwam hij al tekort voor Jong Ajax en maakte hij vaak fouten. Ik snap niet dat PSV hier wat aan denkt te hebben in de toekomst, want het is eigenlijk maar een doorsnee verdediger. Misschien als hij zich goed ontwikkelt iets voor een middenmoter in de Eredivisie.

19 april 2016 om 17:14

Ben ik het niet mee eens ajaxxxlove. Hij was in de btjes en Atjes steevast aanvoerder van zn team en 1 vd beste spelers. Zn stap naar Jong Ajax was niet geweldig, je kon m betrappen op teveel foutjes. Echter dat is voor een verdediger niet direct erg, vaak hebben ze wat tijd nodig om dat eruit te krijgen (zie bruma of de vrij bijv)
Dat Ajax m laat gaan vind ik daarom vreemd.
Dat PSV m haalt niet.
Dat van Bruggen denkt dat ie bij PSV meer kans maakt om door te breken, vind ik toch ook apart.

19 april 2016 om 17:25

Speelde 27 wedstrijden en kwam al te kort voor jong Ajax? Hij speelde niet niks voor niks bijna het hele seizoen.

19 april 2016 om 17:32

Dat Ajax hem laat gaan is niet vreemd. Gewogen en te licht bevonden en mag daarom transfervrij vertrekken.

19 april 2016 om 17:45

Wel goed genoeg voor jong Ajax, maar niet voor het eerste. Als Ajax hem graag had willen behouden dan hadden ze hem allang een contractverlenging aangeboden. Er is echter voldoende verdedigend talent met tete, riedewald en bijv de Ligt. Wel jammer dat fosu-mensah weg is

19 april 2016 om 17:59

Toch een verdediger met ervaring. Misschien mist PSV dat wel in hun beloften elftal of zijn de verdedigers nog minder. Hij is gratis, jong en heeft wat ervaring. Waarom ook niet?

19 april 2016 om 18:13

Deze jongen zou over een paar jaar gewoon een hele goede verdediger kunnen zijn. Dijks mocht ook weg van Ajax en kijk waar die nu speelt....

19 april 2016 om 18:28

@clarkkent2, Dat was Branco van den Boomen ook, dus dat hoeft niet direct te zeggen dat ze het niveau van het eerste ook kunnen halen.

19 april 2016 om 18:57

Shevanr7 Noem jij de andere centrale verdedigers van Jong eens op dan? Juist, die spoeling is al dun dus moet je roeien met de riemen die hebt, en in dat geval was dat deze jongen. En Clarkkent2, ik vind het helemaal niet vreemd als je ziet wat er vooral met, De Ligt aan zit te komen. We hebben genoeg jongens met meer potentie dan Van Bruggen.

19 april 2016 om 16:31

Logische move voor hem. Geen contractverlenging en dan naar PSV kunnen overstappen is natuurlijk niet verkeerd. PSV waarschijnlijk nog de behoefte aan verdedigers voor Jong PSV en wie weet ontwikkelt hij zich heel goed.

19 april 2016 om 16:41

Bazoer scenario? Op zich wel grappig als hij nu weet door te breken bij Psv.

19 april 2016 om 17:10

Alleen bazoer is 100x beter dan damian van brugge

19 april 2016 om 17:25

Dat ontken ik niet, echter gaat het mij er om at hij misschien weer helemaal opbloeit.

19 april 2016 om 19:00

Nou dat kan altijd gebeuren. Zie je wel vaker gebeuren. Prima dat hij het doet.
Hopelijk reageren wij niet zoals PSV supporters op Bazoer.

Off-topic
Bazoer vind ik de laatste maanden als een krant spelen. Heeft een beetje hetzelfde euvel als Denswil. Denkt dat het allemaal vanzelf gaat. Hoop dat die luiheid er gauw uitgewerkt wordt door fdb

19 april 2016 om 22:56

Haha wat een vergelijk... Een 2e ranks jeugdspeler kwijtraken of je toekomstige parel? Als Nourdin nou de stap naar PSV zou maken dan heb je recht van spreken en dan zou ik de reacties wel eens willen zien, als Ajacied zou ik me nu ook niet druk maken...

20 april 2016 om 06:09

Is Bergwijn niet ook van Ajax naar PSV gegaan?
Tja je bedoelt vast Nouri. Zou niet fijn zijn maar als die jongen daar een gegronde reden voor heeft dan is het niet anders.

19 april 2016 om 16:32

Als je vertrouwen voelt van Ajax en de club is blij met je, ga je als voetballer niet naar PSV. Dus nee, Ajax was niet opmerkelijk tevreden over hem, is een vrij matige verdediger.

19 april 2016 om 18:01

Hij speelde bijna alle wedstrijden. Laat Ajax altijd spelers zo veel wedstrijden spelen als ze er ontevreden over zijn?

19 april 2016 om 19:21

Kon gewoon een contract tekenen voor Ajax maar koos voor PSV dus zo ontevreden waren ze niet over hem!

19 april 2016 om 19:51

Er zijn niet zoveel andere CV's van zijn lichting, maar als je 20 bent en 1x bij de selectie heb gezeten, geeft de club jouw niet het volste vertrouwen. Was ook nooit doorgebroken bij Ajax, de Ligt is als beter.

19 april 2016 om 16:33

Dat hij dicht tegen het eerste aanzet was volgens mij vooral wegens gebrek aan beter. Tete en Riedewald waren net geblesseerd geraakt, Heitinga was net gestopt en Van der Hoorn kreeg in de wedstrijd daarvoor rood, waardoor Van Bruggen in de selectie zat. Ajax heeft deze week echter drie jonge verdedigers gecontracteerd. Ze zijn geen van allen volgend seizoen klaar voor Ajax 1, maar ik verwacht dat Doekhi het gemis wel op kan vangen. Verder weet ik niet hoe serieus de interesse in Lukas Klostermann van RBL is, maar dat is ook een rcv.

Vrij beperkte verdediger. Heeft heel veel moeite om zich staande houden in de Jupiler League. Denk dat Ajax zijn contract niet wou verlengen.

Bij PSV krijgt de jeugd over het algemeen nog minder kansen dan bij Ajax..... Weet niet wat hij hiermee wilt bereiken...

19 april 2016 om 16:39

Ik heb ook geen idee wat hij hiermee wiL bereiken, maar zo interessant is het niet, geen groot talent.

19 april 2016 om 16:40

Klopt,

Wanneer je bij PSV de kans krijgt in het 1e dan zien ze het als echte verbetering niet als opvulling van het team. Daarom zijn er bij Ajax ook tal van flops vanuit de jeugdopleiding meer als bij Psv

19 april 2016 om 16:59

Als er minder jeugd doorkomt bi PSV is dat wel logisch he.

19 april 2016 om 16:45

Als je contract bij Ajax niet verlengt wordt is het toch slim om het bij de andere topclub van NL te proberen? Stap lager kan altijd nog

19 april 2016 om 16:57

Josefzoon mocht ook weg bij Ajax maar heeft uiteindelijk ook een positieve invloed gehad op Psv. Klein wellicht maar desalniettemin nuttig. Zelfde kan voor Van Bruggen gelden.

Al denk ik dat hij gewoon gehaald is voor Jong Psv.

19 april 2016 om 19:14

Jozefzoon is gewoon een goede speler voor op de bank. Zeurt nooit, weet wat zijn plek is binnen het team en de laatste 10 a 5 minuten kan hij de uitgeputte verdedigers er nog eens flink uitlopen met zijn snelheid. Zeer tevreden over hem.

19 april 2016 om 17:16

Nou hij krijgt een contract bij een andere topclub. Hij bereikt er dus alsnog voldoende brood op tafel mee. Daarnaast kan hij spelen in jong psv (misschien wel meer, wie weet). Allemaal beter dan contractloos.

Succes, hopelijk breekt hij door bij Psv. Ben wel benieuwd naar het verhaal wat PSV hem heeft voorgeschoteld.

@dammie: Haal hem dan maar weg, want je reden om te censureren slaat de plank volledig mis!

Poeh dat komt best als een klap aan! Ik zag hem toch als het grootste verdedigende talent!

Jammer!

19 april 2016 om 16:43

De Ligt, Zeefuik, Savastano, Sidoel, Bakboord en evt. Leyder zijn verdedigend gezien allemaal grotere talenten voor de komende paar jaar. En dan vergeet ik er nog een hele hoop. Echter is van Bruggen wel de beste CV van Jong Ajax, maar vind hem niet beter dan de Ligt

19 april 2016 om 16:51

Zijn bericht is sarcasme 😉

19 april 2016 om 17:04

Was sarcastisch bedoeld idd. Ik ben ook erg benieuwd naar de ontwikkeling van de Ligt.

Ik hoop dat hij volgend jaar kan doorbreken.

Er lopen nu toch in Ajax selectie, 2 niet ajaxwaardige verdedigers rond met Viergever en van de Hoorn.

Wil overigens niet zeggen dat ze het slecht doen, maar zijn geen type ajaxverdeigers.

19 april 2016 om 17:20

Het grootste verdedigend talent vind ik toch Owen Wijndal die konden ze beter ophalen, dat wordt een hele grote.

19 april 2016 om 17:47

Sorry dat ik je sarcasme niet begreep. Soms is dat moeilijk te ontdekken via internet.

Hoe zit dat bij Psv, komt er nog wat jeugd aan in de verdediging voor de komende twee jaren? Hoe goed zijn bijvoorbeeld Koch en De Wijs nou echt? En Loof, Alberto, Van Vlerken die nu in de Jupiler spelen? Komt daar nog iemand van door?

Denk dat deze jongen voor Jong PSV is gehaald of voor verhuur en kijken wat er van komt; hij is 'al' 20 dus zal volgend seizoen wel stappen moeten zetten.

19 april 2016 om 16:41

Denk dat als Bruma verkocht wordt Jordy de Wijs doorschuift als 3e centrale verdediger.

19 april 2016 om 17:06

Al die namen zullen niet door gaan breken. Heel misschien Alberto nog. Ik denk dat PSV de Wijs ofzo wil verhuren anders zie ik niet in waarom deze speler gehaald wordt.

Voor het sportieve gekozen? Als hij het zo stelt, dan had ik eerder een zelfde stap als Branco van der Boomen verwacht. Via een eerste team in de Jupiler League naar een subtopper/middenmoter in de Eredivisie, namelijk Heerenveen. Geen onaardige stap gebleken.

We zullen zien of Ajax een fout heeft gemaakt door hem transfervrij te laten vertrekken. Vooralsnog niet het gevoel dat Ajax een fout heeft gemaakt.

19 april 2016 om 16:56

Maar door naar PSV te gaan komt hij toch ook bij een eerste elftal in de Jupiler League? Alleen zal hij nu waarschijnlijk meer verdienen dan bv Emmen of Helmond Sport. Daarnaast kan hij nu wellicht op een hoger niveau trainen, met het 1e elftal van Psv. Wat dat betreft is deze move nog best te begrijpen.

19 april 2016 om 17:41

Dst had hij al met Jong Ajax, nu meent hij dus geen stap omhoog naar de Eredivisie

19 april 2016 om 17:56

Klopt, maar als Ajax hem geen nieuw contract aanbiedt is dit niet zo'n gekke stap toch? Qua salaris waarschijnlijk niet achteruit en verder alle voordelen die hij bij Jong Ajax ook had.

Denk dat niemand die jong Ajax een beetje volgt er rouwig om zal zijn, komt gewoon net iets te kort en daar lopen er al genoeg van rond in Jong Ajax. Zal bij PSV ook in jong PSV de concurrentiestrijd aan moeten gaan maar op dit moment is hij niet beter als een De Wijs of Alberto imo. Hij moet iedereen maar het ongelijk bewijzen! Wat ik wel niet begrijp is waarom PSV voor hem komt, had een ploeg rond de 10e plaats in de JL verwacht en vandaar uit opwerken, naja, toch wens ik hem het aller beste.

Zo... andersom is het dus ook gegaan. Prima.. Nu niet meer boos worden over Bazoer aiight???

19 april 2016 om 16:45

Volgensmij zit er wel een kwaliteitsverschil tussen deze twee spelers. Maar ik ben nooit boos op Ajax geweest vanwege Bazoer, blijft zijn eigen keuze

20 april 2016 om 10:39

Kwaliteitsverschil??? Wat heeft dat nou te maken met de keuze die een speler maakt? Dus omdat Bazoer een groot talent bij PSV was, mocht hij niet voor Ajax kiezen en omdat Van Bruggen een wat mindere talent is bij Ajax dan Bazoer destijds bij PSV dan is zo'n keuze die een speler maakt niet zo erg?

Sorry hoor, maar volgens mij hebben spelers nog altijd de keuze om zelf hun weg te kiezen. Het is toch geen kinderhandel?

20 april 2016 om 12:14

Volgensmij begrijp jij het niet helemaal. Ten eerste ben je natuurlijk meer teleurgesteld/boos als een groot talent weg gaat dan een wat minder groot talent, niet dan? Ten twee zeg ik toch ook dat het zijn eigen keuze blijft. Moeilijk hè, lezen ..

20 april 2016 om 12:25

Ajaxwestham zegt toch dat men niet boos moet over (i.p.v. op) Bazoer. Dus dan duidt hij ermee aan dat PSV-ers destijds boos waren op Ajax. Dus vandaar mijn vraag wat het met kwaliteitsverschil te maken heeft.

Het gaat hier om de keuze van een speler en niet om bepaalde handelswijze van clubs. Bazoer koos voor Ajax, omdat hij vond dat het beter was voor zijn ontwikkeling en Van Bruggen kiest voor Psv, omdat hij datzelfde denkt.

19 april 2016 om 17:11

neee.. daarvoor moeten we een vd beekje of edn nouritje halen

19 april 2016 om 19:06

Volgensmij hebben jullie Bergwijn al gehad (kwam van Ajax). Alleen is daar weinig ophef over geweest ipv Bazoer

Nooit fan geweest van deze speler. Ik vond hem qua speelstijl nogal op de zeer beperkte Moisander lijken. Hopelijk geloven ze bij PSV in hem, want ik vind deze speler toch niet het niveau wat ze bij PSV moeten nastreven.

Als psv dit niet kan opleiden kunnen ze beter stoppen met de opleiding. Met alle respect maar hier heeft vrijwel elke club er 20 van rondlopen. Eigenlijk is alles matig aan deze jongen. Dat Ajax van bijna iedereen het contract verlengd maar van deze jongen niet zegt eigenlijk alles. Gun hem overigens het beste bij psv. Mooie transfer voor deze speler.

19 april 2016 om 18:17

Van Dijks verlengde Ajax twee jaar geleden het contract ook niet, zegt dus weinig.

Ik heb er geen probleem mee aangezien Ajax meer kans geeft aan jeugd dan PSV. Als hij in Eindhoven echt doorbreekt dan hoeven we ook niks meer te horen over Bazoer.

19 april 2016 om 17:13

Als hij doorbreekt bij psv is dat te danken aan psv want aan de Ajacieden hier te lezen zijn ze hem liever kwijt dan rijk. Nee.. Bazoer mag je vergelijken met een Nouri of een vd Beek. Dan praten we nergens meer over

Ajax leidt gigantisch veel profvoetballers op maar ze kunnen natuurlijk niet allemaal hun kans krijgen in Ajax 1, velen ervan komen op hun 23e, bij een Heerenveen, Utrecht terecht en worden prima Eredivisiespelers zo vast ook deze van Bruggen. Blijft wel een interessante speler door zijn statuut als ex-jeugdinternational.

Ik ken hem verder niet Maar lees op Ajaxshowtime een mooi verhaal van vorig jaar waarin hij als aanstormend Talent beschreven wordt en als eredivisiewaardig. De vergelijking wordt gemaakt met Vertonghen qua Manier van voetballen. Dat moet je natuurlijk ook met een korrel zout nemen Maar het geeft wel aan hoe snel het met een Talent kan gaan. Het ene Moment word je de hemel in geprezen en het andere Moment wordt je contract niet Meer verlengd en kun je er weinig van.

Het zal niet het grootste Talent zijn dat er bij Ajax rondloopt Maar hij lijkt toch een vaste waarde te zijn in Jong-Ajax en zal er dus echt wel wat van kunnen. Verandering van omgeving kan voor zo'n jongen misschien ook goed helpen. Of PSV wat aan hem heeft weet ik niet. daarvoor ben ik te weinig op de hoogte van Jong-PSV. Misschien gewoon een goedkoop gokje en niet meteen een serieuze back-up voor het eerste? Daarnaast heeft Koch volgens mij al aangegeven verhuurd te willen worden? Dan kun je die jongen er mischien best bij hebben, ook omdat Hermannsson nu verhuurd is

19 april 2016 om 17:10

Ik heb dat verhaal toevallig nog niet zo heel erg lang geleden gelezen toen ik ze allemaal overliep en hetgeen wat mij opviel is dat een groot gedeelte van de leden het niet eens was met Sam die altijd iets positiefs te melden heeft over spelers zoals Kishna de Zlatan van (Jong Ajax) noemen, Meleg een doelpunten machine en Lartey-Sanniez de rechtsback versie van Bony en schreef hij Becker ook al bijna Ajax in. De reacties op dat stuk waren ook meer negatief, hij speelde al op LCV omdat Tete beter was op RCV en ook Owusu en Lartey-Sanniez konden daar spelen dus verwezen ze hem door naar LCV waar hij met zijn tweebenigheid en fysiek goed meekon maar nogsteeds te kort kwam, de reden dat Ajax 1 toen dichtbij leek te komen was door Denswill die weg ging/was en Moisander die naar Italie zou gaan en Riedewald/Viergever de enige LCV's waren en bij gebrek aan een linksback leek hij kans te gaan maken. Ik denk dat als je alle reacties hier en op AS erop naleest iedereen in hem wel een leuke speler zag voor in de JL en van daar uit ala Janssen naar de Eredivisie zou moeten gaan maar niet bij Ajax.

19 april 2016 om 17:12

Dat verhaal is mooi, maar gedateerd. Niet voor niks dat Ajax zijn aflopende contract niet heeft willen verlengen, staat al een tijd stil in zijn ontwikkeling.

19 april 2016 om 18:52

Dijks mocht twee jaar terug ook vertrekken. Stond toen ook al een tijd stil in zijn ontwikkeling. Een goedkoop gokje voor Psv.

Mooie stap voor hem! Nadat Ajax zijn contract niet had verlengd is PSV natuurlijk een prima club om verder te gaan, wie weet maakt hij stappen en debuteert hij uiteindelijk in een PSV shirt.
Gezien zijn potentie betwijfel ik dit maar soms zie je dat spelers ineens enorme stappen nemen qua ontwikkeling.

Ajax ziet in de Ligt meer toekomst en zullen hem verwacht ik doorschuiven naar Jong, tenminste daar ga ik vanuit. Zelf vind ik dit een logische keuze, maar achteraf weet je pas of dit de juiste beslissing is geweest. De Ligt is overigens nog erg jong, is van augustus 1999 maar ontwikkeld zich erg goed, is fysiek al sterk maar zal sterker en sterker worden zodra hij mee mag spelen in Jong, ik verwacht dat het de bedoeling is dat de Ligt doorschuift naar Jong om hem snel klaar te stomen voor 1 zodat hij tegen de tijd dat Veltman vertrekt zijn plek kan overnemen.
Zie erg veel potentie in hem i.t.t. van Bruggen al zal de tijd uitwijzen wie er uiteindelijk verder zal komen.

Waarom is deze jongen gehaald? Er is al een overschot aan verdedigers bij Psv, Bruma, Moreno, Isimat, De Wijs, Koch, Van Bruggen, Alberto en Hermansson is verhuurd..

Ik vind het prima. Het is zijn goedrecht om naar een ander team te gaan. Hij is al twintig en heeft niks laten zien in het eerste dus zo'n groot gemis is het niet

Tsja, in de A1 een groot talent. Sindsdien volledig stilgestaan in zijn ontwikkeling en een van de zwakke plekken in Jong Ajax. Volledig logisch dat Ajax weinig moeite heeft gedaan zijn contract te verlengen. Voor die kleine kans dat hij toch slaagt bij PSV is het natuurlijk nooit leuk als een speler vertrekt, maar PSV zal deze jongen vast niet hebben gehaald met het oog op PSV 1.

Ik ga er vanuit dat Bruma en Moreno bij PSV blijven. Isimat Mirin is niet echt een zekere factor als die erin staat, je zou natuurlijk Damian een kans kunnen geven.

Kijken of mensen nu ook zo los gaan op deze aktie van PSV.

Kan me er nog een herinneren van ene Bazoer.
Wat toen echt een schandalige aktie werd genoemd in Eindhoven.

19 april 2016 om 18:26

Is wel een paar niveau tjes beter he

19 april 2016 om 18:36

Zit ook nog een verschil tussen naast alleen de kwaliteit. PSV wilde Bazoer behouden, Ajax laat van Bruggen zelf transfervrij gaan.

20 april 2016 om 10:33

Welk verschil dan kingmarcel? Ajax laat hem niet transfervrij gaan, want zijn contract loopt gewoon af waardoor hij gewoon automatisch transfervrij is. Het is dus geen bewuste keuze van Ajax. Met Bazoer was dat hetzelfde. Hij was gewoon transfervrij en koos voor Ajax. Dus ik kan de reactie van jaweltog goed begrijpen.

Heb die jongen niet gevolgd en zou ook niet weten of het een aanwinst voor PSV is. Wel opmerkelijk dat Ajax deze jongen zo makkelijk laat gaan. We zullen zien.

19 april 2016 om 19:04

je hebt m niet gevolgd, maar vind het opmerkelijk dat Ajax hem laat gaan....

Leuk talentje, maar hij gaat het niet worden, dat was wel duidelijk. Succes bij Psv. Daar kan hij achter Isimat en Menno Koch gaan zitten in de rij...

20 april 2016 om 08:47

Koch heeft volgens mij aangegeven verhuurd te willen worden? Dan heb je nog Alberto en De Wijs en de verhuurde Hermannsson die als concurrenct kunnen gelden. De Wijs speelt volgens mij bij Jong-PSV centraal Maar heeft bij het eerste zijn Minuten als linksback gemaakt. We kunnen niet in de kamer bij PSV kijken dus weten ook niet wat er aan spelers weggaat, misschien houdt men rekening met het vertrek van Bruma waardoor iedereen weer een plaatsje opschuift in de pikorde? Of wellicht is men niet tevreden over een van de verdedigers van Jong-PSV?

21 april 2016 om 15:22

Opmerkelijk in de zin van "als hij werkelijk zo goed zou zijn Ajax hem niet zo maar zou laten vertrekken ". Is toch helemaal niet zo vreemd?!

Geweldig, nu kunnen wij weer een keer gaan vissen bij Psv. Raad PSV toch wel aan om de volgende keer niveautje Bazoer binnen te halen, zo blijft het scheef.

Overigens, ik was niet ontevreden over hem, maar had hem meer op niveau AZ geschat.

Hopelijk doet ie het goed in Eindhoven. Bij Jong Ajax vond ik het niet veel, maar hij zou niet de eerste zijn die later in zijn carrière nog stappen maakt.

Maar kan je al nu transfers verrichten ??

19 april 2016 om 20:12

Transfervrij kan je nu al vastleggen, de echte overgang is komende zomer.

PSV zal wel opvulling nodig hebben voor Jong Psv. Ik denk niet dat ze verwachten dat hij het eerste haalt. Maar wie weet, soms doet een nieuwe omgeving wonderen.

Als je bij Ajax al geen kans krijgt in het eerste met viergever en vd Hoorn als voorbeeld dan ben je niet zo goed lijkt me. Ze haden hem niet laten gaan als hij mogelijk beter was of zou worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren