Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Het zijn geen snotneuzen die we tegen Real Madrid de wei insturen'

Laatste update:
/

VfL Wolfsburg hoopt de stunt tegen Real Madrid van vorige week (2-0 winst) dinsdagavond een vervolg te geven. De Duitse underdog moet zien te overleven in het Santiago Bernabéu om zich te plaatsen voor de halve finale van de Champions League. Assistent-coach Ton Lokhoff denkt dat het mogelijk is.

De Nederlander erkent de kwaliteit van Real, maar hij acht die Wölfe niet kansloos. “Onze spelers zijn wel wat gewend. Het zijn geen snotneuzen die we de wei insturen. Iedereen beseft dat we een goede kans hebben, 2-0 is - zeker in deze tijd - een uitstekende uitslag”, stelt de ex-coach van onder meer NAC Breda en Excelsior.

Wat er ook gebeurt, het Europese avontuur van de Duitse fabrieksclub is volgens Lokhoff hoe dan ook geslaagd. “Veel hoger dan Real Madrid is niet mogelijk, hè. Vorig jaar haalden we de kwartfinale van de Europa League, nu van de Champions League. Het bereiken van de halve finale zou een wereldprestatie zijn.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat veel zal afhangen van het eerste half uur. Krijgt Wolfsburg dan gelijk al een doelpunt tegen, dan gaat het toch spelen in de kopjes, van het zal toch niet fout gaan. Het kan wat mij betreft nog alle kanten op. Hopelijk start Real Madrid in ieder geval met James en/of Isco, een middenveld met Casemiro, Modric en Kroos kan mij niet beamen.

12 april 2016 om 12:58

Denk ook dat Real vrij gemakkelijk doorgaat. 90 minuten een richtingsverkeer. Ronaldo kopt er wel 2 in. Ik zou Kroos denk ik passeren, modric op 8, Casemiro op 6 en James erbij. Die kan ook gevaarlijk zijn met een afstandsschot.

12 april 2016 om 13:08

Ik denk dat er nog meer zal afhangen van de laatste 60 minuten.

12 april 2016 om 13:12

T wordt 3-1, wolfsburg door

Lokhoff is de ideale assistent, past perfect bij het Duitse voetbal. Waar de hoofdtrainers vaak strigide zijn en veel focus leggen op het lichaam van de sporter, is Lokhoff de warme oom en een echte peoplemanager.

Ook al zie ik Wolfsburg nog niet 1-2-3 winnen van Real Madrid, toch denk ik dat ze er best een 2-1 verlies uit kunnen halen en dus door kunnen gaan! Blijft een spannende pot.

Het zou een sensatie van de buitencategorie zijn. Voor het voetbal zou dit dan ook uitstekend zijn.

12 april 2016 om 13:05

Real is de afgelopen 15 jaar vaker door "kleinere" teams eruit gespeeld, dus wat dat betreft valt die sensatie toch wel mee?

12 april 2016 om 13:16

GNST

Oh ja joh? Welke kleine teams dan?

12 april 2016 om 13:22

Lyon, Roma, 4-0 van Liverpool. In 12-13 zelfs drie keer van de mat gespeeld door Dortmund (inc groepsfase). In de Copa zelf 4-0 verloren van 3e divisie Alcorcon.

Genoeg voorbeelden. Wel weet typisch trouwens dat s-madrid zoals de meeste real fans zich gelijk persoonlijk aangevallen voelt door zoiets te stellen

12 april 2016 om 13:25

S-madrid.

Olympique lyon in 2009 en de jaren daarvoor werd Real structureel uitgeschakeld in de laatste 16. Volgens mij zelfs door Roma? Maar goed, hier is je antwoord.

12 april 2016 om 13:25

@ silent strike. Liverpool was geen kleine club/ploeg hoor. Liverpool was destijds in 2008 zelfs favoriet! 1 van de sterkste van Europa.

12 april 2016 om 13:29

Silentstrike

Ben je daar weer jochie, typerend dat jij iedere keer weer haat op Real zou bijna denken dat die pakslaag die Bayern 2 jaar terug heeft gekregen nog heel diep zit.
Lyon, Liverpool (van toen) en Dortmund zijn geen kleine teams.
Met name Lyon was de kampioen van Frankrijk toen die tijd, hele andere Lyon dan nu.
Dortmund is sws een topclub, heeft Bayern ook vaak genoeg pijn gedaan.
Maar daar kan Bayern niet zo erg tegen en gaan ze de concurrentie leeg kopen met Gotze en Lewa.
Maargoed dat zullen jongens als jou nooit kunnen beamen.

12 april 2016 om 13:29

Londonfootball

En Lyon was toen die tijd een kleine club??? Kampioen van Frankrijk!
Is een hele andere Lyon dan nu.

12 april 2016 om 13:36

S-madrid

Leer aub lezen er staat kleinere clubs, je zet jezelf alleen maar voor schut door niet te lezen. Kleinere clubs dan real, en daarmee bedoel ik veel kleiner. Roma, lyon, monaco, arsena, Dortmundl. Uitschakelingen tegen Barca, Bayern en Juve kunnen daarintegen wel gebeuren. Het zijn allemaal bekende feitjes over Real, ik weet niet hoe lang jij ''fan'' van Real bent, ik gok net na 2014..

12 april 2016 om 13:46

GNST

Je hebt top, en je hebt clubs die net daar onder liggen. En dat zijn o.a. Lyon (van toen) Dortmund en Arsenal.
Daar kun je als top ook van verliezen, alles is namelijk mogelijk in het voetbal.
Ik vind Wolfsburg nog zelfs onder de bovenste 3 clubs liggen.
En van de categorie Wolfsburg heeft Real er de laatste 15 jaar bijna niet van verloren. En aangezien dit over Wolfsburg gaat maak ik ook die vergelijk met deze club.
Kortom, je kan wel zeggen beter lezen maar als jij beter zou nadenken zou je weten dat je Wolfsburg niet kan vergelijken met Dortmund, en Lyon van 2009.
Daarbij ben ik volgens mij langer fan van Real dan jij dat van Bayern bent.
Ik gok dat jij rond de 18/19/20 bent?
In iedergeval ik steun ze al sinds de tijd van Zidane, Ronaldo(9), Roberto Carlos enz. Ben sinds 2000 trouwe fan in goed en slechte tijden.

12 april 2016 om 13:55

@s-madrid

Volgens mij lees jij helemaal niet goed. Real Madrid is vrij kansloos uit de CL geknikkerd door AS Roma in de 1/16 finale in 2008. Nu ben ik zelfs met het exacte jaartal gekomen. Roma schat ik (ook van toen!) Europees even goed als Wolfsburg nu. Dus aub kom met feiten.

12 april 2016 om 13:56

Wat kan jij mooi bagatelliseren zeg. Dat is de indeling die jij in je hoofd hebt. Feit is dat dit allemaal clubs waren die significant kleiner zijn. Dan kan jij wel een mooi verhaaltje houden en overdrijven hoe goed die clubs zijn. Lyon speelde vrij weinig klaar in Europa in hun prime time, het was een beter Lyon dan nu, maar hier moet elke topclub over 2 wedstrijden winnen. Dortmund speelde voor het eerst sinds 1998 weer eens in de knock out fase in de CL. en Arsenal won toen van madrid en kwam in de finale, we kunnen makkelijk stellen dat het toentertijd een incident was van Arsenal. Net zoals het Wolfsburg van nu incidenteel zo ver is gekomen met dank aan de loting, dus die clubs zijn allemaal makkelijk vergelijkbaar.

12 april 2016 om 14:00

Precies GTNS, meneer denk even de wijsneus uit te hangen. Terwijl die met subjectieve feiten (eigenlijk zelfs meningen) op de proppen komt. Was zelfs vergeten dat Real door het nietige verassing Monaco in 2004 was uitgeschakeld in de CL.

12 april 2016 om 14:09

Dat klopt inderdaad. Ik probeer niemand aan te vallen, ik wil alleen duidelijk maken, met deze voorbeelden, dat het niet de eerste keer zou zijn dat Real er onnodig uit zou vliegen tegen mindere tegenstanders, dit zijn allemaal feiten van de afgelopen 15 jaar. Ik verwacht dan ook dat een Real fan die feiten kent en niet andere personen zoals Silentstrike gaat uitmaken voor ''haters'' en 'misgunners''

12 april 2016 om 14:21

Silentstrike
Even uit interesse, wanneer was dat tegen Lyon? Lyon was in de tijd van Juninho en co. echt wel een goed team, beter dan bijvoorbeeld het huidige Wolfsburg.

12 april 2016 om 14:30

09/10

Toen speelde Juninho daar al niet meer. Ik kan me nog een piepjonge Pjanic herinneren die Real in Bernabeu helemaal het snot voor hun ogen speelde.

Maar dat was niet het sterke Lyon dat jij bedoeld.

12 april 2016 om 14:56

Pjanjc scoorde destijds het winnende doelpunt tegen Real Madrid. Daarnaast had Lyon op zich wel uitstekende spelers o.a. l
Lissandro Lopez. Kennen jullie die nog?

12 april 2016 om 15:10

Maar het was het Lyon dat al in verval was. Lyon was toen de nummer 3 van Frankrijk toen zij Real eruit gooiden. En het opmerkelijke is dat de enige die uit dat team echt door zijn gebroken zijn Lloris en Pjanic. Waarvan ik vind dat Pjanic tot op heden zijn potentie niet volledig heeft laten zien. Ook Lloris werd een grotere toekomst voorspeld dan nu.

12 april 2016 om 16:16

Ondanks dat je in principe gelijk hebt, is het statement van Woel nu wel meer van toepassing. Vroeger waren er meer goede spelers verspreid over de teams. Nu hebben we een aantal super teams (qua namen in ieder geval). Dat Real anno 2016 over 2 werdstrijden uitgeschakeld wordt door Wolfsburg is naar mijn mening ook een sensatie van buitencategorie. Vergelijkbaar met het resultaat tegen Alorcon ongeveer.

De wedstrijden tegen Roma, Liverpool, Dortmund kan je niet tot deze categorie van Woel rekenen. Het zijn wel kleinere ploegen, maar daar kan je op een (hele) slechte dag absoluut van verliezen. Vergeet niet dat Real in die tijd met spelers als Gravesen en Cicinho speelde

12 april 2016 om 16:58

Gnst

Ok, bedankt, dat was inderdaad niet meer het sterke Lyon van Benzema, Abidal, Cris, Tiago, Malouda, Benzema...

12 april 2016 om 17:01

Londonfootball

Ja, Lopez was een mooie speler maar niet van de klasse van sommige van zijn voorgangers, Lyon was toen al aan het 'aftakelen', het was niet meer het ongenaakbare Lyon dat in eigen land 7 (?) titels op rij won met sterren als Juninho, Abidal, Malouda...

12 april 2016 om 13:05

Wolfsburg heeft veel geroutineerde spelers en zelfs wereldkampioenen in de selectie. Op jaarbasis zal dit team het tegen Real afleggen, maar in dit soort incidentele wedstrijden ben ik daar niet zo zeker van. Dat hebben ze de laatste jaren ook tegen Bayern laten zien.

12 april 2016 om 13:47

Veel hangt af van het Braziliaanse trio Dante, Naldo en Luiz Gustavo.

12 april 2016 om 15:34

Inderdaad. Bij die gasten kan het vriezen of dooien. De basiskwaliteit is in elk geval aanwezig.

De 2-0 thuis was al een uitstekende prestatie maar ik denk dat het nog lang niet beslist is!

Erg belangrijk zal zijn om lang de 0 te houden voor Wolfsburg of zelf snel te scoren, zodat Real er 4 moet maken. Het onvoorspelbare is het feit dat Real tegen iedere tegenstander, mits ze het op de heupen krijgen er 4/5 kunnen inleggen.

Het zal een leuke pot worden waarbij genoeg spanning zal loskomen.

1 goal is genoeg voor wfl! Ze gokken op de snelheid van schuerrle of de pass van draxler.

12 april 2016 om 13:10

Als Ronaldo, Benzema en Bale hun gemiddelde halen is 1 goal misschien al niet genoeg, laatstaan als ze het op de heupen krijgen.

12 april 2016 om 14:39

Dit is real world he, geen fifa. Wolfsburg word echt niet zo maar kapot gespeeld, ook niet door een team van het kaliber Real Madrid.

12 april 2016 om 15:34

Is het in de real World zo bijzonder als Real 4 keer scoort? Zoals ze dat deden tegen Sevilla vorige maand? Ronaldo scoort in the real world gemiddeld meer dan 1 goal per wedstrijd. (ongeacht niveau en tegenstander). Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar het zal me zeker niet verbazen als ze er 4 maken.

Ik speel bijna nooit Fifa, en maak nooit 4 goals in één wedstrijd trouwens..

Ik vind Real Madrid niet verfrissend spelen. Ook onder leiding van Zidane zijn de Madrilenen wel opgewassen tegen middenmoters, maar je merkt wel dat wanneer ze tegen een ploeg spelen met een goeie vorm en zeker als het om stugge ploegen gaat als Wolfsburg. Madrid uiteindelijk achter de feiten aanloopt. Er moet een hoop gebeuren.

Serieus je haalt miljarden binnen kolere! Bale dat gewoon hoort te scoren als je hem voor groot bedrag binnenhaalt.

12 april 2016 om 13:20

Goeie vorm en stugge ploeg.. Wolfsburg verkeerd absoluut niet in een goeie vorm, en stug is het al helemaal niet gezien de afgelopen wedstrijden op Real na.

12 april 2016 om 13:26

Nou als ze dat niet waren hadden ze Real Madrid vorige week niet zomaar aan de kant gezet. Het kon zelfs 4-0 worden gezien Madrid heel slecht verdedigde achter. Wolfsburg was in betere vorm dan Madrid en dat zeg ik als voetballiefhebber van Real. Transparant zijn is ook gezond.

12 april 2016 om 13:40

jij haalt aan dat" als ze tegen een ploeg met eeb goeie vorm"

Dat is absoluut niet waar. Wolfsburg werd de afgelopen weken meerdere malen van de mat gespeeld.

Je moet hier niet naar wolfsburg kijken maar naar Real. Het is echt beschamend hoe laks Real is.

Wolfsburg is en was niet in vorm. Het is Real dat zo slecht speelde en die uitslag mogelijk maakte.

Speelt real vandaag met dezelfde mentaliteit, dan kunnen ze meteen inpakken.

12 april 2016 om 13:56

Toch heeft Wolfsburg gewonnen en speelde ze beter dan Madrid. Je haalt een slap argument naar buiten en haalt wedstrijden aan van Wolfsburg waarin ze slecht voetbal hebben gespeeld tegen andere wedstrijden. Daarmee wil ik eigenlijk zeggen dat Real Madrid niet laks was maar gewoon totaal uit vorm. Hallo de begroting van Madrid is beschamend. Je haalt bale voor 110 miljoen euro heb jij hem gezien afgelopen tijd? Ik niet.

12 april 2016 om 15:09

Waar heb jij het allemaal over zeg?

Weet je wel wat vorm inhoudt? Hoe je het de afgelopen wedstrijden gedaan hebt. Of het makkelijk ging etc.

Wolfsburg heeft de afgelopen wedstrijden met ruime cijfers verloren hier en daar, Real alles gewonnen.

Dat is vorm.

Real in vorm verliest van wolfsburg uit vorm. Wat zegt dat?

Dat Real veel te makkelijk heeft gevoetbald en wolfsburg heeft onderschat en dat wolfsburg daardoor leuk kon voetballen voor hun principe.

12 april 2016 om 15:09

Waar heb jij het allemaal over zeg?

Weet je wel wat vorm inhoudt? Hoe je het de afgelopen wedstrijden gedaan hebt. Of het makkelijk ging etc.

Wolfsburg heeft de afgelopen wedstrijden met ruime cijfers verloren hier en daar, Real alles gewonnen.

Dat is vorm.

Real in vorm verliest van wolfsburg uit vorm. Wat zegt dat?

Dat Real veel te makkelijk heeft gevoetbald en wolfsburg heeft onderschat en dat wolfsburg daardoor leuk kon voetballen voor hun principe.

12 april 2016 om 16:39

Want Barca was laatst zeker een middenmoter?

Ben het eens dat het nog niet helemaal denderend loop bij Real maar zo slecht als jij doet denken zijn ze nou toch ook echt niet

Pff.

Ik vind ze degelijk wel snotneuzen (kijk best vaak naar de bundesliga en daar bakken ze er niet echt iets van), maar wel snotneuzen die weten dat ze tegen Real spelen en voor elke meter strijden, lopen tot ze niet meer kunnen etc. om een wereldprestatie af te leveren.

Wat een blamage was dat zeg vorige week.. Over die penalty kun je discussiëren, maar dat neemt niet weg dat je daarna tegen een wolfsburg niet meer scoort maar erger nog, er nog eentje om de oren krijgt.

2e helft was echt bagger. Waar ik had verwacht dat ze dat recht zouden zetten wat ook makkelijk kan met wat meer inzet. Maar nee.. Balletje links, rechts, het zal wel leek het wel.

Vorige week moest het al, en dat was niet gelukt. Ik zie het vandaag dus voor Real heel somber in, want met dezelfde mentaliteit en werklust speelt Wolfsburg dadelijk gelijk in het Bernabeau.

Hopen dat ik niet gelijk heb.

12 april 2016 om 13:21

L166

Real uit en Real thuis is dit seizoen echt een wereld van verschil.
Ik verwacht en hoop op een walk over, anders is het echt een schande naar mijn mening.

12 april 2016 om 13:25

Ik weet dat Real thuis heel anders is dan uit.

Meestal winnen ze met 4 a 5 doelpunten verschil.

Vergeet alleen niet dat dit de champions league is en wolfsburg niets te verliezen heeft. Die gaan echt vandaag alles erin zetten om een zo goed mogelijk resultaat te halen.


12 april 2016 om 14:07

Toch wel mooi dat die Realfans de thuiswedstrijd tegen Schalke alweer zo snel zijn vergeten....Have fun met jullie "walkover" vanavond.

"zeker in deze tijd" - Lokhoff kent zn geschiedenis.
Als dit het Real was uit de tijd van Juanito en Santillana, was een 2-0 voorsprong een kansloze missie geweest... thuis zou het 5-0 voor een ontketend Real worden.

Welke wedstrijd word er vanavond op sbs6 uitgezonden?

12 april 2016 om 14:55

Manchester city tegen psg

12 april 2016 om 15:48

weer een blundersavondje?

Real madrid is woedend en daarom gaan ze vanavond 3-0 uit delen!

Het wordt in ieder geval weer een mooie avond met twee wedstrijden waar veel op het spel staat.
Ik persoonlijk denk dat Real het moeilijker gaat krijgen dan de meeste denken, tuurlijk is Real in staat om zo 4 of 5 goals te maken maar Wolfsburg heeft vorige wedstrijd bewezen dat het zéér gevaarlijk is op de counter.

Zoals altijd zal de eerste goal belangrijk zijn, mocht Real vroeg de 1-0 op het scorebord zetten dan zie ik ze zo uitlopen naar 4 of zelfs 5-0. Als Wolfsburg echter een vroege goal weet te maken dan moet ik het nog zien van Real, vooral ook omdat het publiek zich wellicht tegen de spelers gaat keren mocht de gelijkmaker van Real dan lang uitblijven.

Er is geen favoriet, polls en gokkantoren liggen rond de 50/50.

Bij polls waar meer Real supporters zijn gaat het naar 65/35. Bij polls waar meer neutrale of Wolfsburg supporters zijn voor vanavond gaat het naar 45/55.

Wolfsburg heeft natuurlijk een goede zaak gedaan om met 0-2 te beginnen in Madrid en nu zelfs nog een klein voordeel te proberen behalen op een uitdoelpunt. Anders was deze wedstrijd waarschijnlijk niet spannend geweest maar zal nu in ieder geval kijken zeker door die extra spanning.

Ik ben geen Real supporter en ik denk dat het 3-0, 3-1 of 2-0 zal worden maar zeker geen 5-0 of 4-0 zoals sommigen denken.

Hoop dat Wolfsburg verdedigen en counteren goed aanpakt en niet met 8/9 man gaat verdedigen.

Ze moeten minimaal 3 man voorin houden en zo de kans voor zichzelf houden om er ook 1 te maken, aanvallen is namelijk ook verdedigen en zo duurd het voordat de bal terugkeert.

Geen stress, bendtner speelt dus Real al niet meer door.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren