Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ziyech houdt de bank warm: ‘Het is moeilijk te accepteren’

Laatste update:

De nationale ploeg van Marokko kwalificeerde zich woensdagavond voor de eindronde van de Afrika Cup in Gabon. Het team van Hervé Renard was met 2-0 te sterk voor Kaapverdië, maar de inbreng van Hakim Ziyech was nihil.

/

De middenvelder van FC Twente mocht pas na een uur invallen, nadat hij afgelopen zaterdag zelfs op de tribune moest plaatsnemen. “Of ik de beslissing van de coach respecteer? Ik moet het wel accepteren, hoe moeilijk het ook is. Het is zoals het is. Je kan niet anders dan het gewoon op het veld laten zien”, reageert Ziyech voor de camera van Medi1TV.

Ziyech werd ook gevraagd naar zijn toekomstplannen: “Ik weet niet wat er gaat gebeuren, ik wacht het af. Ik zie in de zomer wel wat er gebeurt en dan maak ik een keuze.” Na het eerste duel met Kaapverdië zei bondscoach Renard dat hij Ziyech niet had opgesteld omdat ‘dit soort wedstrijden niet goed voor hem’ zijn.

Zou jij Hakim Ziyech in de basis zetten bij Marokko?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Was toch te verwachten als je een coach als Renard hebt. Die wilt bikkels van 1.90. Niet de poes pas van Ziyech...

31 maart 2016 om 18:04

Poes pas van Ziyech, die heeft meer voetbal in zich als de halve selectie daar bij elkaar

31 maart 2016 om 18:08

Dat is totaal niet het punt wat Powntarzan aanhaalt....

31 maart 2016 om 18:20

Overdrijven is ook een vak.. Jij onderschat de Marokkaanse selectie echt. Hij viel heel goed in het laatste uur en dat zal de coach wel zijn opgevallen dus hij gaat zn kans echt wel krijgen

31 maart 2016 om 19:00

Ik snap niet waarom Marokko maar bij Afrika blijft hangen. De meeste Marokkaanse spelers die uitkomen voor Marokko zijn geboren in Europa, opgeleid in Europa, spelend in Europa en sluiten af in Europa.

Dan lijkt het me toch ook logisch dat je als Afrikaans land dat zo naast Europa ligt en dus ingesteld ligt als selectie op Europees voetbal dat je toch gewoon wilt uitkomen in Europa?

Ik denk dat het ook goed zal zijn voor Marokkaanse clubs en het voetbal zelf als het land zich bij de Uefa wilt aansluiten.

31 maart 2016 om 19:06

Wtf.... geografisch kan dat gewoon niet

31 maart 2016 om 19:10

Renard heeft gelijk.
Kaapverdië staat 31 op werldranglijst,marokko 81,in virtuele knock-out voor Africa Cup
Die wedstrijd moet dus gewonnen worden ,en daarom nieuwe jonge speler even niet erbij,want het hoeft niet mooi,het moet kloppen tegen hele grote jongens.
Dat hij Ziyech een half uur geeft als de buit al binnen is ,thuis spelend,is normaal en correct.
Goede coaching,en hij zal Ziyech gebruiken in de toekomst om het spelniveau van Marrokko in het algemeen op te trekken om ook van top 20 landen te winnen.
Dat kost wat tijd,want hij zal centrale speler worden ,geen reservespits.
Reactie Ziyech ook normaal,hoort bij winners

31 maart 2016 om 19:11

Israel tog ook niet..

31 maart 2016 om 19:13

Nee, tuurlijk niet. Want anders zou Israël ook bij Europa kunnen aansluiten en Australië bij Azië...oh wacht...

31 maart 2016 om 19:21

Israel zit bij de Uefa om politieke redenen, Kazachstan zit bij de Uefa omdat 1/3 van het land geografisch gezien in Europa ligt (het gedeelte voor de Oeral)

Australië is toch ook geswitched van OFC naar Afc?

Edit: ik kom er ook achter dat bijv Suriname en Frans Guyana ook bij de organizatie horen van Noord Amerika terwijl men op het continent ligt van Zuid Amerika.

volgens de regels van de Uefa, document 19081

Membership of Uefa is open to national football associations situated in the continent of Europe, based in a country that is recognised by the United Nations as an independent state and which are responsible for the organisation and implementation of football-related matters in the territory of their country

Exceptions:

Quote:
In exceptional circumstances, a national football association that is situated in another continent may be admitted to membership, provided it is not a member of the Confederation of that continent, or of any other Confederation, and that Fifa approves its membership of Uefa.

Marokko zal dus eerst gewoon de Afrikaanse Organizatie moeten verlaten, CAF en dan een aanvraag doen bij de Uefa die de aanvraag dan goedkeurd die vervolgens door de Fifa goed gekeurd moet worden.

Kazachstan is op deze manier ook verhuisd van AFC naar Uefa. Daarbij ligt Marokko regelmatig overhoop met de Afrika Unie wegens het stukje grond in het zuiden en laatst nog wegens de Ebola organizatie.

31 maart 2016 om 19:32

Zo bijzonder is de Marrokaanse selectie niet.. ik heb toch aardig wat wedstrijden gevolgd..

31 maart 2016 om 19:40

Karma is a bitch

31 maart 2016 om 19:48

Marokko heeft idd wel wat leuke spelers. Toch had ik Ziyech graag bij Oranje gezien. Ok het geen geen Sneijder, maar het is nog steeds beter dan wat er nu loopt.

31 maart 2016 om 19:54

Hahaha, jero...., volgens mij begrijp je het niet zo goed.

31 maart 2016 om 19:55

Volgens mij begrijp je het niet zo goed. Maar heb wel onwijs om je reactie kunnen lachen.

31 maart 2016 om 19:56

Edit kan weg.

31 maart 2016 om 20:02

Ik denk dat Marokko best een goede selectie heeft om veel teams in Europa het gewoon moeilijk te maken. Marokko zal niet onderdoen voor landen als Noorwegen, Hongarije, Tsjechie, Bulgarije, Polen etc.

Ik ga niet zeggen dat ze met twee vingers in de neus groeps winnaar worden of zich een twee drie kwalificeren - maar denk dat Marokko best een kans heeft om een EK of WK te halen.

Vergeet niet dat wanneer een land mee doet bij de Uefa, spelers meer gezien worden want wie kijkt er nu de Afrika Cup? En als Uefa lid ben je ook interessanter voor coaches want er zijn gewoon niet veel coaches die interesse hebben in de Afrika Cup.

dus met spelers die meer in de picture staan bij Marokko en dus meer speel minuten kunnen krijgen bij hun clubs, betere coach - meer tactisch voetbal inplaats het fysieke Afrikaanse spel denk ik dat Marokko beter uit de verf komt in de Uefa.

31 maart 2016 om 20:04

@arnavut1,

wat begrijp ik niet zo goed? ik zie geen uitleg van je of uberhaupt een toevoeging op dit topic.

eigenlijk kunnen al je posts weg dus en niet alleen die Edit.

31 maart 2016 om 20:09

Mag niet van Wilders he...

31 maart 2016 om 20:12

Je kan beter 1 voetballer neerzetten die voor goals zorgt dan 11 bikkels die alleen bal kunnen wegschieten. Een van de beste spelers van Marokko zit op de bank onvoorstelbaar, maar misschien de reden waarom het land met goede voetballers nooit iets presteert.

31 maart 2016 om 20:21

Kerel, doe geen moeite. Meer dan de helft van de personen die hier reageert begrijpt dit soort dingen niet als je geen Jip en Janneke taal gebruikt en als ze het al begrijpen houden ze zich van de domme omdat ze niet toe wil geven.

Verder is natuurlijk onzin dat Ziyech zo weinig speelt, maar die zal z'n minuten heus nog wel krijgen.

31 maart 2016 om 20:30

@jeronsaik

Probleem is dan dat de andere Noord-Afrikaanse landen (algerije, Tunesië en Egypte) dit dan ook zullen willen, en als de Uefa dan gehoor zal geven aan alle wensen zullen alle andere Afrikaanse landen daar ook aan mee willen doen. Er zijn heel veel Afrikaanse landen die net als Marokko een 'europese' selectie hebben, dus met dat argument zal de Uefa ze waarschijnlijk niet laten toetreden.

31 maart 2016 om 22:42

Wat ben jij haatdragend zeg. Niemand dwong jou om naar die wedstrijd te kijken, sterker nog je spreekt je zelf tegen. Ga er verder geen drama van maken maar je toont hiermee dat je zeer nederig kijkt naar Kaapverdië.

1 april 2016 om 08:39

@jeronsaik

hahah wat is dat nu weer voor een idee. 1 april in de bol?
Kom op zeg, dus als Zuid-Afrika heel vaak spelers heeft rondlopen dan mogen ze ook maar even meedoen met het EK? Dat is gewoon niet mogelijk

1 april 2016 om 09:13

Technisch gezien kan het gewoon, volgens de regelementen van de Fifa en Uefa hoeft een land/bond niet actief te zijn in het continent waar het land zich bevindt.

Er zijn namenlijk genoeg landen die namenlijk Geografisch bij een ander continent bond horen en er ook hebben gespeeld en zijn geswitched.

Kazachstan hoorde vanaf 1994 tot 2002 bij de Aziatische bond (afc) en kwam in 2002 bij de Uefa.

Australië behoorde volgens mij zelfs tot 2010 bij de OFC (oceanië) en ruilde toen naar de AFC om de reden dat het land sterkere tegenstand wilde.

Suriname, Frans Guyana en Guyana liggen in Zuid-Amerika en spelen bij de Noord-Amerikaanse bond.

Groenland ligt geografisch gezien bij Noord-Amerika en speelt onofficiele wedstrijden bij de Uefa (mede omdat het onderdeel is van Koninkrijk Denemarken)

Israel ligt in Azie (Midden-Oosten) maar speelt om politieke redenen bij de Uefa.

Marokko is niet in oorlog met haar buren, maar is ook geen goede vrienden over het algemeen, is geen onderdeel van de Afrika Unie (wegens zuidelijk gedeelte van de woestijn) en ligt regelmatig overhoop met de corruptie van de Afrikaanse bond, recent voorbeeld is de Ebola uitbraak. Marokko heeft dus genoeg redenen om een Uefa aanvraag te doen.

en technisch gezien kunnen ook Egypte,tunesië en zelfs Japan zo'n aanvraag doen maar ik denk dat in hun geval die aanvraag niet geaccepteerd wordt door de Uefa en Fifa, terwijl ik denk dat de aanvraag van Marokko gewoon kans heeft.

Ben ik de enige die deze man eigenlijk vrij weinig gunt? Na zijn onsympathieke uitspraken in de richting van zijn teamgenoten en switch naar Marokko nét als Oranje een speler als hem het best kan gebruiken.

Persoonlijk kan ik niet wachten tot deze man bij een middenmotor in Duitsland aan de slag gaat en we van hem af zijn

31 maart 2016 om 18:18

Heel klein beetje karma misschien? Sowieso snap ik niet waarom blind zoveel te vreten krijgt omtrent ziyech. Goede speler hoor maar koos na 1 gemiste selectie voor marokko, en ging niet naar Feyenoord door concurrentie..tjah beschik je dan over een goede mentaliteit? Geen enkele speler is groter dan Oranje.

31 maart 2016 om 19:01

Inderdaad. Was eerst ook boos op blind. Maar als je er over nadenkt, heeft ziyech erg snel voor marokko gekozen. Dus ligt de schuld volledig bij ziyech. Maar gun hem alsnog een goede loopbaan. Het blijft een leuke speler. Het is alleen klote dat hij niet voor nederland gekozen heeft. Lijkt een topper te worden.

31 maart 2016 om 19:44

Er staat zo'n filmpje van hem op youtube, dat hij samen met Andy van der Meyde in de auto zit. Daaruit kun je wel opmaken dat hij het achteraf wel jammer lijkt te vinden dat hij voor Marokko heeft gekozen.

31 maart 2016 om 18:21

Reservebank

Je bent volgens mij de enige, de beste man presteert week in week uit geweldig in onze Nederlandse competitie en tuurlijk doet het pijn dat hij nu niet speelt voor het NL elftal maar so be it.
Je kan niet iemand haten en misgunnen omdat hij voor een ander land uitkomt.
En als het aan mij ligt wil ik helemaal niet van hem af, spelers als Ziyech verrijken de Eredivisie.
Hoe meer daarvan hoe aangenamer het is om ernaar te kijken.

31 maart 2016 om 20:00

De manier waarop Ziyech voor Marokko heeft gekozen is wel achterbaks. Een uitnodiging voor Nederland accepteren, geblesseerd raken en als je dan vervolgens een keer niet wordt opgeroepen meteen overstappen naar Marokko en vervolgens verklaren dat je met je hart hebt gekozen.

Edit: O ja, en het dan proberen af te geven op Blind, dat is helemaal triest.

31 maart 2016 om 18:25

Ik vind Ziyech juist een verademing. Zegt precies waar het op staat en geeft zijn mening. Kunnen veel voetballers wat van leren. En als je deze man graag ziet vertrekken uit de eredivisie ben je geen voetballiefhebber. Een genot om naar zijn spel te kijken. Met afstand de beste nummer 10 in Nederland

31 maart 2016 om 18:26

Jullie lullen er maar op los. Het feit dat jullie hopen dat zijn carrère mislukt omwille van een paar uitspraken over de gang van zaken bij Twente en een vrije keuze die hij als volwassene heeft gemaakt zegt meer over wat voor kutkarakter jullie hebben dan over Ziyech. De reden dat hij niet naar Feyenoord ging is omdat hij wist dat hij dan misbruikt zou worden als veredelde flankspeler terwijl zijn kwaliteiten, en dat bewijst hij keer op keer in Enschede, toch echt wel op de nummer 10 liggen. Over welke concurrentie heb je het trouwens? Ziyech zou ook bij Feyenoord de beste voetballer zijn die er rondloopt en dat weet jij best ook. Nare misgunnertjes zijn jullie toch.

31 maart 2016 om 19:36

Hoezo de hele tijd jullie? Reservebank spreekt niet voor meerdere mensen hoor? Hij is geen klankbord voor mij iig.

31 maart 2016 om 20:19

Ik had het over de eerste post en de eerstvolgende reactie. Jullie doelde dus op die twee personen specifiek. Ik gebruikte het niet als veralgemenende term.

31 maart 2016 om 18:46

Reservebank. Nee er is hier zowaar iemand de hetzelfde denkt. Ik ben nog steeds van mening dat ziyech heus wel n leuk voetballertje is. Alleen er wordt hier over hem gepraat alsof hij allang bij barca had moeten zitten.. (voordat er semibijdehante opmerkingen worden gemaakt: ik overdrijf inderdaad..)
Het is nog steeds 'slechts' een voetballer van fc twente.. er zijn betere spelers geflopt die n stap hogerop deden en dan kwamen ze niet van n clubje als twente uit n competitietje als de eredivisie.. in combinatie met zn arrogante gedrag ben ik ook heel blij als deze jongen lekker weggaat en we weinig tot niks meer hoeven te horen van m.
En dat ie zn mond open trekt en zn mening geeft is leuk maar niet de manier waarop.. er zijn er meer die hun eerlijke mening geven en niet overkomen alsof ze zichzelf hare majesteit vinden

31 maart 2016 om 18:47

En ik ben blij dat ie voor marokko speelt .. heel simpel omdat t n marokkaan is..

31 maart 2016 om 19:00

Dan baal jij er ook van dat deze spelers voor nl hebben gespeeld. Aangezien het volgens jou geen Nederlanders zijn:

Kluivert
Nigel de jong
Gullit
Edgar Davids
Rijkaard
Wijnaldum
Aron winter

31 maart 2016 om 19:42

Word er nu van me verwacht dat ik hier serieus op reageer of mag ik door met mn leven?

31 maart 2016 om 19:45

Jij doet nu trouwens alsof ik n vreselijke racist ben maar ik zeg toch niks verkeerds over zn huidskleur of whatever?

31 maart 2016 om 20:08

Iemand die aangeeft dat ie met zijn hart voor Marokko kiest, dat is toch gewoon een Marokkaan? Niets meer en niets minder. Dat maakt de keuze van de spelers die jij opnoemt (en overigens ook allemaal in Nederland zijn geboren op Davids en Winter na, al was Suriname toen nog officieel Nederlands) er niet anders op. Die jongens zijn allemaal opgegroeid in Nederland en kwamen graag voor Nederland uit. Tuurlijk was er onder Hiddink wat hommeles, maar dat kwam omdat er duidelijk twee kampen waren in de selectie, maar daar was vooral Davids volhardend in (en van Davids kunnen we toch ondertussen wel concluderen dat ie niet de meest rationele beslisser is?).

1 april 2016 om 00:58

Haha, ongelofelijk dat er echt mensen zijn die Ziyech de 'schuld' geven van het feit dat het Nederlands elftal hem is misgelopen. Net zo zielig als Van Basten met zijn kansloze uitspraken.

Boussoufa heeft de afgelopen twee wedstrijden toch wel bewezen de ideale nummer 10 te zijn die Marokko nodig heeft.. Dit komt met name door zijn ervaring. Hij speelt al jaren lang (lange tijd ook afwezig geweest) met Marokko op de Afrikaanse bodem en weet hoe het er aan toegaat. Ziyech zijn tijd zal nog komen!

Daarom lijkt de volgende opstelling mij een logische opstelling voor de komende paar interlands:

Munir
Dirar
Benatia
Da Costa
Lazaar
Saïss
El Ahmadi
Tannane
Boussoufa
Boufal
El Arabi
31 maart 2016 om 18:22

Je moet toch gaan bouwen aan een toekomst. Boussafa speelt altijd een tijdje goed en daarna een lange tijd niet. Met al die goede talenten moet je toch een team gaan bouwen. In plaats van te vertrouwen op de oudere garde die hun top al voorbij zijn zoals Taraabt, El ahmadi, Boussouffa kan je veel beter focussen op de nieuwe talenten ook al gaat het om een belangrijke plaatsing.

31 maart 2016 om 19:49

Goede opstelling, alleen vind ik dat Belhanda bij Marokko gewoon in de basis moet staan. Is toch basisspeler bij Schalke. Ook el Kaddouri heeft de afgelopen jaren zijn waarde bewezen voor Marokko itt Tannane.

Je kan als voetbalzone-redactie ook gewoon het nieuws plaatsen dat Marokko zich heeft geplaatst voor de Afrika Cup. Met 0 tegendoelpunten (het enige land in deze kwalificatie tot nu toe).

Maar in plaats daarvan plaatsen ze liever dat Ziyech de bank moest warm houden en de vorige keer dat hij op de tribune moest plaatsnemen. Boeien! Iedereen moet zijn plek verdienen en de bondscoach maakt de keuzes. Ziyech is goed ingevallen dat laatste halfuur en de bondscoach zal dat ook niet hebben gemist.

Ze hebben zich dinsdag geplaatst en na een paar dagen krijg je dan zo een flutbericht. Leuk voor de kliks zullen we maar zeggen, maar gewoon extra info. Waar het echt om gaat dat plaatst deze website niet in de titel.

Hoop dat degene die dit verwijderd weer lekker goed kan slapen vanavond

31 maart 2016 om 18:24

As benatia.

Ik sluit me echt er helemaal bij aan.
Ik had gelezen op een andere voetbalsite paar dagen terug dat Marokko zich geplaatst heeft, en nog met 0 doelpunten tegen te krijgen.
Spijtig genoeg zie in geen enkel artikel daarover op zeg maar de grootste voetbalsite van Nederland.
En dan komen ze met zoiets, zoals je al zei: It's all about the clicks!!

31 maart 2016 om 18:35

Als je de waarheid vertelt op voetbalzone word je verwijderd of punten worden in mindering gebracht zonder uitleg.. Dus kijk je uit as_ benatia ookal verwacht ik niet dat mijn bericht lang zal blijven staan hier hahah

31 maart 2016 om 18:44

@rassajax: haha, dan reageer ik er maar snel op, voordat ie weg is.

31 maart 2016 om 19:30

en maar zeuren. Tuurlijk doen ze het voor de kliks, dat leverd geld op - iets wat ze nodig hebben om deze site te kunnen blijven runnen. zonder die kliks was voetbalzone allang verdwenen en kon je het nieuws volgen via teletext....

edit: zonder die kliks had je lidmaatschap kunnen betalen - weet niet of je dat liever hebt? Ik vind dit soort gratis sites geen probleem om eerlijk te zijn.

beetje realistisch blijven he.

31 maart 2016 om 20:59

@jeronsaik: ik kan me wel een wereld zonder voetbalzone voorstellen hoor. En je leest het blijkbaar niet goed. Ik heb het met name over de titel. Je kan ook in de titel zetten: "marokko kwalificeert zich met minimale inzet Ziyech"..

Kunnen ze daarnaast ook nog eens de inhoud vullen met de extra info over de wedstrijd. Zelfs de doelpuntenmaker wordt niet genoemd. Gewoon belachelijk.

31 maart 2016 om 19:40

Nou, nu breng jij het nieuws alsnog. Knap van marokko!

31 maart 2016 om 22:45

Helemaal mee eens...dikke +

Erg zuur zeg wat er allemaal met Ziyech gebeurt de laatste jaren! Zoveel stress en tegengas bij Twente, een stap die (buiten zijn schuld om) verkeerd uitpakt. Daarna dat gezeur met Oranje, hele land over zich heen. Nu dan eindelijk, waarschijnlijk met een dubbel gevoel bij Marokko in de selectie, maar zetten ze hem op de bank terwijl hij in Wembley van Engeland had kunnen winnen in de basis. Had veel beter verdient, maar ja, het leven is niet eerlijk.

Had toch maar voor nederland gekozen zij hadden een speler met de kwaliteiten die hakim ziyech heeft goed kunnen gebruiken

31 maart 2016 om 18:33

Waarom? Nederland staat er toch slecht voor? Ik snap wel dat die jongen voor Marokko kiest. Ik had hem ook graag bij het Nederlands elftal gezien, maar 2 heren hebben dat voorkomen: Hiddink en Blind. Ziyech speelde vorig seizoen ook al goed. Had hem lekker laten debuteren in een wedstrijd tegen Ijsland of Kazachstan en hij was nu international voor Nederland.

Blind heeft besloten hem te negeren en (in mijn ogen) slechtere spelers wel op te roepen en na 4 wedstrijden in het eerste te laten debuteren. Terecht dat Ziyech dan het idee krijgt dat de bondscoach hem niet wilt en hij vervolgens de keuze voor Marokko maakt.

Mensen waar hebben we het over. Die jongen zit er net 3 (?) interlands bij en men doet nu al alsof zijn carriere als international voorbij is.

31 maart 2016 om 18:38

Ofniet broer? Ze dachten dat ze zo slecht zijn dat Ziyech meteen onbetwiste basisspeler zou zijn.. Enkel vergeten ze dat wij meer spelers hebben op zijn positie die evengoed en zelfs beter zijn. Kijk naar Boufal, die man is bij zn eerste 2 interlands zoo belangrijk geweest voor ons, en dan heb je Boussoufa die heel veel ervaring heeft en altijd presteert bij de nationale ploeg. Ziyech zn tijd komt heus wel, maar mensen hier doen alsof hij iniesta is ofzo..

31 maart 2016 om 18:39

Ze moest we zijn

Alles op z'n tijd jongen. Je hebt een goede keus gemaakt en nu moet je alles geven om een vaste waarde te worden.

Ziyech zit een keer op de bank bij de nationale ploeg en meteen is de wereld te klein. Ziyech zijn tijd komt heus wel. Hervé Renard is tweevoudig Afrika Cup winnaar hij weet heus wel wat ie doet. Elke gelegenheid waarin Ziyech niet uitblinkt, verliest of op de bank zit bij ons, wordt aangegrepen om te stellen dat ie nu spijt heeft of dat ie toch maar beter voor Oranje had kunnen spelen. Ik kan er alleen maar om lachen eerlijk gezegd. Jiskefet bij voetbalzone 😂

31 maart 2016 om 20:54

Een beetje zoals zijn wereld te klein was toen hij in september 1x niet werd opgeroepen voor Oranje en hij toen plotseling voor Marokko koos. Maak mij er niet echt druk om hoor. Ik hoop dat ie het goed gaat doen bij Marokko en snel een basisplaats krijgt. De kwaliteiten heeft hij ervoor en de mentaliteit laat hij ook zien door FC Twente de afgelopen anderhalf jaar bij de hand te nemen.

Word overdreven gedaan om deze speler er zitten wel meerder goede spelers op de bank bij Grote landen. Moeten we daar ook altijd een artikel over plaatsen waarom die spelers op de bank zitten overdreven. Marokko heeft meer goede spelers die op hem plek kunnen spelen zoals een Belhanda El Kaddouri Boufal Boussoufa bijvoorbeeld. Marokko heeft iedereen nodig met 11 spelers red je het niet dan heb je dus ook een sterke bank nodig. Amrabat Lazaar en El Kaddouri waren ook bankzitters dat moet je gewoon accepteren je bent prof toch. Boussoufa is een speler met ongelofelijk veel ervaring en heeft meer bewezen dan Ziyech. Bovendien is Boussoufa een leider die de spelers op de juiste plek zet hele tijd coacht ook.

Los van het feit dat de vz redactie duidelijk uit marokko haters bestaat en altijd wat betreft marokko voor de negatieve insteek kiezen, " ze hadden ook gewoon kunnen melden dat marokko zich feilloos heeft geplaatst voor de africa cup" heeft ziyech ook gewoon veel concurrentie bij marokko met spelers als boussoufa, el kaddouri, belhanda en berrada.

Als hij speeltijd wilde had ie voor oranje moeten kiezen. Concurrentie is daar veel minder.

Wel heel grappig om te zien dat voetbalzone heel happig is als het gaat om 'negatief' nieuws over het Marokkaans elftal of Ziyech. Het zit bepaalde mensen blijkbaar nog dwars dat zo'n speler niet voor Oranje kiest, maar voor zijn vaderland.
Daarnaast zal Ziyech op den duur een sterkhouder worden. De coach bepaalt en vind op dit moment een basisspeler van Schalke beter op die positie.

Ziyech zal zich moeten bewijzen zoals iedereen,iedereen begint op 0.
De trainer is nieuw andere spelers waren voor hem al bekend en ziyech kent hij niet zal hem toch eerst moeten zien spelen aan gezien hij de eredivisie niet volgd.Ziyech zal binnen een paar interlands basisspeler zin,iedereen die hem heeft zien voetballen dat laatste half uur heeft kunnen zien wat hij iets heeft wat geen andere international heeft,de kwalitijd spat er van af.hij zal ook het hart van renard veroveren .mark my words

31 maart 2016 om 22:17

zooo.. frustratie lekker deruit jongen?
Dat arme land met 500duizend inwoners staat anders wel op plek 33 van de wereld ranking, boven landen als Polen, Denemarken, Japan, Zweden, Schotland, Paraguay.. moet ik doorgaan? Verder is het natuurlijk klinkklare onzin wat je allemaal uitkraamt. Marokko is geen topploeg, maar heeft zeker wel 1 van de betere selecties in Afrika, heb de wedstrijden zelf niet gezien, dus daar oordeel ik niet over.. Denk dat je een beetje boos bent dat Ziyech voor Marokko heeft gekozen ipv voor Oranje..

31 maart 2016 om 22:50

Hij heeft het eerder gemeld, zit m blijkbaar zeer dwars.

2 april 2016 om 02:25

Deze man is een algerijn dat is algemeen bekend.

31 maart 2016 om 22:53

Haat tegen Marokko is wel duidelijk. Als je geen Nederlander bent, wat ben je dan?

2 april 2016 om 02:27

Hij is algerijn. Loopt ook op andere sites dit soort onzin uit te kramen.

1 april 2016 om 11:30

Beste Groenhoekbanoe,

Als we toch realistisch mogen zijn, het overgrote gedeelte van de wedstrijden die jij zojuist benoemt zijn gewonnen door Kaapverdië, waarvan een wedstrijd zelfs van Portugal werd gewonnen (ook al gaat dit om een vriendschappelijke wedstrijd).

Jouw reactie gelezen te hebben, kan ik niets anders concluderen dan dat het gaat om een afgunst jegens het Marokkaanse elftal, wellicht jaloezie voor het feit dat Ziyech het Marokkaanse elftal prevaleert boven het Nederlandse elftal. Geloof mij, dit elftal zal hoge ogen gooien tijdens de Afrika Cup. Het is een team dat geweldig combineert (balbezit tegen Kaapverdië zowat 70-30), hoewel ik moet zeggen dat Kaapverdië een man minder had, maar dan nog. Een tegenstander die de bus parkeert kan voor elk elftal lastig zijn.

Dan wil ik nog even aanhaken op jouw opmerkingen waarin je zegt dat dit de slechtst wedstrijd ooit is die je hebt gezien. Ik stel je graag een vraag, heb je de wedstrijd überhaupt wel gezien? Ik denk van niet, aangezien jij het tegenovergestelde stelt, van wat ik heb gezien.

Mijn advies aan jou:
- analyseer een wedstrijd op basis van wat je hebt gezien
- argumenteer bepaalde keuzes
- trek niet te snel conclusies
- wees een realist
- kritisch zijn mag, laat het alleen niet leiden tot afgunst/haat

P.s: Voetbalzone, gelieve mijn reactie te laten staan, aangezien er inhoudelijk en voldoende gemotiveerd wordt gereageerd op de reactie van Groenhoekbanoe.

Met vriendelijke groet,

1 april 2016 om 13:32

Netjes en duidelijk.

1 april 2016 om 13:36

Man je maakt je zelf belachelijk. Hou toch op met dat gezeik over dat "o zo geloof je me niet, kijk dan zelf" F-jes voetbal? Dan heb jij sommige F-jes niet zien spelen...

1 april 2016 om 15:42

Haha Marokko had makkelijk 6-0 kunnen winnen alleen verprutsten ze veel kansen.. Uitgespeelde kansen.. Wat dacht je van de 2-0 van El Arabi.. De puntertje van Amrabat en de schoten van randje 16 van Belhanda en Boussoufa..? En dan zijn er nog een aantal die ik niet eens op heb genoemd uit de 2e helft.

Ziyech wou voor Oranje spelen en niet Marokko. Maar ben wel blij dat hij voor de Atlas leeuwen heeft gekozen, liever een Atlas leeuw dan een oranje leeuw, oranje vind ik maar een lelijk kleurtje.

Plus bij Marokko heb je grote kans om de Ek en de Azie cup te halen,

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren