Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Engelsen boos op Blind: 'Ben je blind voor ons lijden, of doet het je niks?'

Laatste update:
/

Danny Blind heeft kwaad bloed gezet in Newcastle. De bondscoach van het Nederlands elftal verklaarde onlangs in een interview met De Telegraaf dat hij zich zorgen maakt over de Oranje-international die bij the Magpies moeten vrezen voor degradatie naar de Championship. The Chronicle, een lokale krant uit Newcastle, veegt de vloer aan met de keuzeheer.

Blind doelde op spelers als Daryl Janmaat, Tim Krul en Georginio Wijnaldum, die dus het risico lopen om volgend jaar op het tweede niveau in Engeland te spelen. “Dat beseffen ze ook. Janmaat baalde verschrikkelijk dat hij moest afzeggen. Hij wilde zich bij Oranje dolgraag in de kijker spelen van een andere club voor het geval Newcastle United daadwerkelijk degradeert”, zei hij.

Die uitlatingen hebben inmiddels hun weg naar het noordoosten van Engeland gevonden. In The Chronicle wordt gesteld dat de woorden van Blind op een verkeerd moment komen, nu Newcastle United in een felle strijd tegen degradatie verwikkeld is. “En het is ook niet bepaald bevorderend voor de relatie tussen de speler (in dit geval Janmaat, red.) en de fans van zijn club.”

“We realiseren ons dat een significant aantal spelers de club zal willen verlaten als degradatie een feit is. Maar dat betekent niet dat we een publieke verklaring van die intentie kunnen gebruiken, nu de club nog volop in strijd is. Ben je blind voor het lijden van anderen, Mr. Blind? Of maakt het je gewoon niks uit?”, besluit men het commentaar.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik blijf consequent: Blind is volstrekt ongeschikt als bondscoach. Gelukkig doet hij er ook alles aan om mijn mening verder te bevestigen. Het is toch compleet stupide om zoiets te zeggen en daarmee inderdaad de relatie tussen spelers en fans te ondermijnen?

28 maart 2016 om 16:37

De KNVB heeft gewoon gefaald. Hiddink dat was achteraf een slechte keus. Maar Blind is echt een flop.

28 maart 2016 om 18:51

Ze hadden Hiddink juist gewoon moeten laten zitten. Tegen Hiddink is vanaf dag 1 hetze gevoerd.

28 maart 2016 om 20:15

Bij blind ook

28 maart 2016 om 21:26

bij van gaal net zo hard voor hiddink en blind , misschien moeten we als nederlanders is goed kijken of het niet stelselmatig beter zou kunnen.En misschien nummer 14 zijn nalatenschap echt eren door het voetbal neer te zetten zoals hij dat altijd zou willen zien.In ieder geval zorgen dat we een keer de gedachten kunnen hebben van we kunnen winnen en niet meedoen is al mooi genoeg. De bravoere van johan in het voetbal door laten komen de acties naar voren denken druk zetten als team en stoppen met dat balletje terug.Want 2e en 3e op een wk was misschien wel mooi, maar wel pijnlijk om altijd maar niks te winnen als land.

29 maart 2016 om 10:34

Hiddink moeten laten zitten? Die man heeft het Nederlands elftal compleet kapot gemaakt. Deed alles fout. Is daarnaast een veroordeelde belastingontduiker, snap niet waarom hij de eer zou moeten krijgen om bondscoach te worden. Zowel blind als Hiddink hadden nooit aangesteld mogen worden. KNVB is daar gigantisch mee de mist in gegaan.

29 maart 2016 om 15:11

Hiddink kreeg de boel net weer aan de praat met een prima oefenzege op Spanje en twee overwinningen op Letland, waarvan een zeer overtuigend met eindelijk de combinatie Van Persie-Huntelaar. Het moment van zijn ontslag was in elk geval totaal verkeerd.

28 maart 2016 om 16:38

Klopt. Blind faalt, maar dat zag iedereen behalve Van Oostveen toch al aankomen? Niks nieuws dus. Blind heeft voor de zoveelste keer laten zien ongeschikt te zijn. Hij heeft geen topselectie tot zijn beschikking, maar beter presteren is zeker mogelijk. Wat mij betreft is het exit Blind, maar ik denk dat hiervoor een opstand vanuit de spelersgroep nodig is en vraag me af of er in de huidige selectie zulke spelers rondlopen. De meeste zullen namelijk dolblij zijn, omdat Blind ze erbij haalt zonder dat ze het echt verdienen..

28 maart 2016 om 16:39

En spelers die hun mond open kunnen trekken, worden minder en minder opgeroepen of niet gebruikt (Huntelaar, Van Persie, Nigel de Jong). Robben en Sneijder zitten er ook niet heel vast bij...

28 maart 2016 om 17:01

@detoekomst: geen onzin verkopen. Robben en Sneijder zitten er altijd bij en spelen in de basis.

Ik ben ook geen fan van Blind maar zeggen dat hij er spelers bijhaalt die het niet verdienen en andere spelers negeert is gewoon onzin. Elke bondscoach heeft zijn voorkeur maar er is gewoon niet veel beter. Van persie bakt er weinig van dit seizoen en ook huntelaar heeft een matig seizoen. De laatste is er wel altijd bij en zal morgen gewoon starten

28 maart 2016 om 17:38

Inderdaad. We moeten ons wel bij de feiten houden en geen onzin verkondigen.

Sneijder en Robben zijn (mits fit) ook onder Blind vaste klanten in de basis. Over sommige keuzes kun je discussiëren (smaken verschillen), maar Van Persie wordt m.i. terecht gepasseerd door Blind en nu De Jong er voor heeft gekozen om af te gaan bouwen tussen enkele voormalige toppers in de Verenigde Staten snap ik dat ook híj niet meer wordt opgeroepen.

Huntelaar is gewoon de eerste keuze voor de spitspositie bij Oranje ...

28 maart 2016 om 18:40

Waarom is Huntelaar de nummer 1 voor de spitspositie...?

Laat me raden, Ajax verleden...?

Wat objectiviteit kan geen kwaad. Huntelaar bakt er gewoon niet veel van dit seizoen.

28 maart 2016 om 20:08

De Toekomst,

Kijk eens naar je naam, en bedenk dan dat we deze zomer geen toernooi spelen. Waarom zou Blind in godsnaam de jongere spelers (nieuwe generatie) oproepen?

28 maart 2016 om 21:43

Et blijft altijd gissen naar redenen; maar hoe je et ook went of keert, Hiddink is nooit een toptrainer geweest, en dat zal Blind ook niet worden, maar met deze selectie denk ik dat er voor geen 1 trainer eer valt te behalen. Tis gewoon zeer matig allemaal. En het zal ook zeker niet snel beter worden. Met dank aan de tegenwoordige tijd van et te grote geld en et te weinige plezier wat spelers nog beleven. Vroeger ging je voetballen voor et plezier, ook op straat, tegenwoordig veelal om rijk te worden. En dat straalt overal vanaf. Op een enkeling na natuurlijk. Tijd voor prestatie loon, dan valt et voetbal nog een beetje te redden.

28 maart 2016 om 22:49

Ik kan niet oordelen of Blind geschikt is of niet, maar om dat nu uit deze uitspraken te concluderen vind ik nogal vergaand.

De hele Premier League gaat er prat op dat ze zoveel geld hebben, en iedereen kunnen halen. Dat doen ze dan ook, dus is het niet zo gek dat voetballers weinig feeling met de clubs hebben. Daarnaast is het nog steeds zo dat de meeste voetballers graag voor hun nationale elftallen uitkomen, en dat minder evident is wanneer je voor een ploeg uit het championship uitkomt.

Dat het gevoelig ligt bij supporters is begrijpelijk, maar die moeten niet zeuren, want die roepen het hardst om versterkingen vanuit de hele wereld.

Deze uitspraken vind ik vrij normaal van de kant van Blind. Weinig begrip voor de clubs waar ze voor spelen, maar dat is niet zo belangrijk. Sowieso vind ik het belachelijk dat spelers liever voor degradatiekandidaten in het buitenland spelen dan voor de vaderlandse top. In die zin kan ik het wel waarderen wat Blind hier doet. Gewoon een signaal afgeven dat spelers even verder dan de geldbuitel kijken bij een toekomstbeslissing. Je moet in staat zijn om voor je sportieve toekomst te kiezen.

Bij Oranje in een oefenduel in de kijker spelen voor andere clubs? Zorg dan eerst maar eens dat je een wedstrijd wint Danny. Er zullen weinig scouts voor de lol naar het Nederlands elftal gaan kijken. Ik heb er al moeite mee om dat voetbal aan te zien.

Ik ben het helemaal met Newcastle eens! Maar onze arrogante incapabele bondscoach is ook niet 's werelds meest doordachte persoon.

28 maart 2016 om 16:58

Ik vind het maar een stelletje aanstellers hoor van The Chronicle. Oke het is een beetje ongelukkige uitspraak, maar het is ook weer niet zo dat Janmaat hierdoor opeens uitgejoeld wordt ofzo, of wat kan er nog meer voor "ergs" gebeuren in het nadeel van Newcastle Utd? Daarnaast is Blind ook wel een erg makkelijk doelwit. Ze weten dat hij niet geliefd is dus elke negatieve uitspraak over hem wordt door de meeste toegejuicht omdat er dan weer extra reden is om te roepen dat ie weg moet, ook al gaat het over iets onbenulligs.

Alsof een bondscoach daarmee rekening moet houden.
Ben totaal geen fan van Blind, maar kom op zeg begin eerst maar eens gerichte aankopen te doen ipv met geld te smijten stelletje idioten.

28 maart 2016 om 16:42

Ik vind de aankopen die Newcastle doet echt niet onlogisch. Ze halen de beste spelers op uit onder andere Nederland, Belgie en Frankrijk. Dat is gewoon goed beleid. Ze hebben ook een selectie waar veel meer uitgehaald kan worden. Het lukt echter haast nooit. Het is een selectie waarmee middenmoot zeker goed mogelijk is.

28 maart 2016 om 17:19

De beste spelers maken niet het beste team. Waarom zou je niet gericht spelers inkopen en een bepaalde speelwijze kiezen, zodat je ook weet welke spelers dat moeten zijn?

28 maart 2016 om 17:29

Ja, dat is natuurlijk het ideale scenario. Maar een trainer met een beetje niveau moet hier echt wel een leuk presterende ploeg van kunnen maken.

Zo'n Benitez is nieuw. Die had geen invloed op het transferbeleid en het transferbeleid kan niet op hem of zijn gewenste speelstijl afgestemd worden. Hij moet hier echter wel wat mee kunnen. Spelers als Tiote, Sissoko, Wijnaldum, Janmaat, Krul, Doumbia, Mitrovic en nog wat andere moeten echt wel beter kunnen presteren dan zij nu doen.

Dit kan je als Blind zijnde ook niet zeggen. Ik denk dat Janmaat er ook niet blij mee is. En zo rollen we bij oranje van het ene incident naar het volgende relletje. Nee, deze technische staf heeft het helemaal voor elkaar hoor!

28 maart 2016 om 16:25

Stiekem hoop ik dat we er morgen keihard afgaan tegen de Engelsen. Vond het al jammer dat de Fransen in de eerste helft slechts 2 keer scoorden en daarna gas terugnamen waardoor het nog een enigszins acceptabele 2-3 werd. Een 1-6 tegen Frankrijk en een 5-1 tegen de Engelsen zou misschien wat ogen openen. Blind is volstrekt ongeschikt als bondscoach, snapt er geen hol van en heeft ook nog nergens wat gepresteerd. Met hem is er geen toekomst voor Oranje. Een harde nederlaag tegen Engeland is misschien vervelend voor de korte termijn maar veel beter voor de lange termijn.

28 maart 2016 om 16:52

En hier heb je helemaal gelijk in. Als Frankrijk de kansen benut in de 1e helft staat het makkelijk 4-0 en komt Oranje absoluut niet in de wedstrijd terug. 2e helft wordt er zoals gewoonlijk volop gewisseld met debutanten omdat het een vriendschappelijke wedstrijd is waardoor Oranje even terug kan komen en uiteindelijk lijkt alsof ze het goed hebben gedaan omdat de score maar minimaal verschilt. Maar qua voetbal is Oranje mijlenver achter dit soort landen. Tegen Engeland zal het niet anders zijn. 1e helft 3 a 4-0 anders wordt het 2e helft echt een vriendschappelijke wedstrijd en eindigd het met minimaal verschil voor Engeland of zoals de meeste oefenpotjes eindigen in een saaie gelijkspel.

29 maart 2016 om 00:12

En met een beetje geluk is de positie van Van Oostveen dan ook niet meer houdbaar. Hoewel ik denk dat daar een slechte kwalificatie reeks voor nodig is.

Die krijgen we ongetwijfeld, maar dat is nog wel even wachten.

28 maart 2016 om 16:28

Als zijnde is fout Nederlands, maar je hebt wel helemaal gelijk.

Domme uitspraak van Blind gewoon.

28 maart 2016 om 16:31

Hoezo een domme uitspraak?? Hij geeft toch gewoon iets aan wat de waarheid is... Newcastle is gewoon een lachtertje en een speeltje van wat rijken. Wat ik niet begrijp is de enorme aversie tegen Blind, maar die kritiek mag iedereen wel spuien.

28 maart 2016 om 16:37

Wat voor nut heeft het om te zeggen dat Janmaat zich in de kijker wilt spelen voor wanneer Newcastle degradeerd?
Je krijgt er alleen gezeik mee, niet alleen Blind maar ook Janmaat, het laat zien dat hij eigenlijk met zijn gedachte ergens anders zit (of het waar is weet ik niet, maar Blind zegt het)
Janmaat zal het sowieso ontkennen, zoiets kan je niet maken tegenover je fans.
Hele situatie gecreerd wat totaal niet nodig was, je hoeft niet een speler zijn motivatie op straat te gooien, niemand wordt daar beter van, iedereen verliest.

28 maart 2016 om 17:28

Het is geen onwaarheid wat hij zegt inderdaad. Maar toch is het dom. Hij weet toch hoe dat werkt. Media blazen dat op en nu ontstaat het beeld dat Janmaat (en andere NL spelers) perse wegwillen bij Newcastle, en dat doet hun relatie met de fans geen goed. Je mag het denken, sterker nog, iedereen denkt het. Maar als je slim bent zeg je het niet.

En die aversie komt omdat hij tot nu toe blunder op blunder gestapeld heeft. Zonder die blunders hadden "we" ons best nog kunnen plaatsen voor het ek. Maar deze man heeft echt alles fout gedaan wat je maar mogelijk fout kon doen. De ene beslissing was nog dommer en catastrofaler dan de andere...je zou bijna denken dat hij het er om doet. Naast de gewoon voetbaltechnische blunderverzameling heeft ie ook al een mooi lijstje communicatieve blunders verzameld in zo'n korte periode....het alleen De Boer bellen (heb ingesproken op het antwoordapparaat van Cocu????), de kwestie Kuyt, de kwestie Van Persie, de kwestie Zyech....toont allemaal aan dat ie de sociale skills van een baksteen heeft.

Nog iets waar Danny Blind toont dat hij niet geschikt is als bondscoach. Je loopt op eieren als bondscoach, ieder woord wordt op een gouden schaaltje gewogen, dus moet je heel, heel voorzichtig zijn met wat je zegt.

28 maart 2016 om 16:39

Waarom? Wat Blind heeft gezegd klopt gewoon hoor. Dat New Castle zich meteen op hun ???? getrapt voelen daar hoeft de Bondscoach van Nederland toch geen rekening mee te houden.

Blind zegt niets verkeerds en New Castle overdrijft nu wel enorm waardoor de woorden nu allemaal erger lijkt dan dat het is.

28 maart 2016 om 18:59

Het zal vast wel kloppen wat hij zegt, maar dat staat los van het feit of het onhandig is of niet. Wat voor nut heeft het om te zeggen dat Janmaat zich in de kijker wil spelen in Oranje zodat hij vervolgens een andere club kan vinden als Newcastle degradeert. Het heeft voor geen enkele partij een voordeel, voor Oranje niet, voor Newcastle niet en voor Janmaat al helemaal niet.

Je brengt Janmaat alleen maar in verlegenheid (vooral richting de aanhang van Newcastle) omdat ze weten dat hij het zinkende schip verlaat (los van het feit dat meeste voetballers dit zouden doen) als ze daadwerkelijk degraderen. De aanhang en de media kunnen dan twijfels hebben over je loyaliteit richting de club. Het feit dat er een kans is dat je met deze uitspraak één van de bovengenoemde partijen in een verkeerd daglicht zet zonder dat daar een voordeel of duidelijke bedoeling achter zit is voor mij genoeg reden om dit een domme uitspraak te noemen.

29 maart 2016 om 09:37

Je zegt het al. Het zinkende schip verlaten. Wat gebeurt er met je als je niet het zinkende schip verlaat? Juist, je verzuipt.

Blind is de bondscoach van het Nederlands Elftal. Als hij merkt dat het achteruit kan gaan met sommige spelers, dan is het zijn taak om daar iets van te zeggen of iets aan te doen.

Newcastle is voor de bondscoach van het Nederlands Elftal niet belangrijk, maar wel de Nederlandse International die bij Newcastle speelt.

Maar tja, we hebben het hier over Blind. Velen hadden al voordat hij bondscoach werd een hekel aan hem en daarom wordt er alleen maar negatief naar hem gekeken. Ik durf te wedden dat als Nederland wint tegen Engeland met goed spel, dat zelfs dan nog negatief over Blind gesproken wordt over de wedstrijd.

Argh wat heeft Blind nou te maken met N- United. Zijn prioriteit is dat spelers die in aanmerking komen voor Ned. Elftal op niveau spelen. Over 4 dagen is deze "relletje" ook alweer vergeten.

28 maart 2016 om 16:55

Hij heeft inderdaad niets met Newcastle te maken dus moet hij zich ook niet over die club zo uitlaten.

Je kunt je volgen mij in de Premier League beter in de kijker spelen dan op het zinkende schip van Blind. Nou ja, dat schip is eigenlijk al lang gezonken en wordt nu alleen nog even een dieper ravijn ingegooid.

Echt onvoorstelbaar hoe deze man in eerste instantie al bondscoach is geworden en dan na de grootste flop uit de historie van het Nederlands Elftal ook nog gewoon rustig mag blijven zitten...

Wat een gezeur. Blind heeft gewoon gelijk. Newcastle moet zich richten op handhaving en onder andere de woorden van Blind omzetten in nog meer strijd. Worden onze internationals ook weer beter van.
Daarna een nieuw technisch hart neerzetten die wel een redelijk team kan samenstellen. Want dat gaat al jaren fout daar in Newcastle.

28 maart 2016 om 16:57

Dat moet ie aan de directie van Newcastle overlaten.
Die gaan daarover en niet hij.

28 maart 2016 om 17:03

Zelfs als hij gelijk heeft, is het dan slim om het te zeggen. Hij brengt spelers in verlegenheid en creert weer negatiece energie rondom Oranje. Totaal ongeschikt dit coach team.

Blind is de laatste die zoiets mag roepen. Kijk eens wat vaker in de spiegel zou ik zeggen.
Alsof het zo denderend gaat met het team dat hij onder zijn hoede heeft.
Als er een degradatie / promotie competitie was voor landenteams was Oranje allang gedegradeerd.

Een Blind hoort daar gewoon niks over te zeggen. Hij hoort zich eerder zorgen te maken dat zoveel potentiele internationals voor Oranje een club als Newcastle United niet eens van degradatie kunnen redden of in de middenmoot kunnen krijgen. Janmaat, Anita, de Jong en Krul spelen er al jaren en al jaren is vechten tegen rechtstreekse degradatie. Daar heeft de Nederlandse enclave daar ook een aandeel in. Met terugwerkende kracht kun je ook vraagtekens zetten bij de ooit grote talenten van Feyenoord Fer en Wijnaldum. Bij een degradatie van Newcastle zijn die twee samen al 3x gedegradeerd. Dat zegt ook wel iets over hun talent.

Wat zegt Blind hier nou eigenlijk verkeerd behalve de waarheid?

ik vind dat de Knvb D. Blind gewoon hem moet houden want hij is als assistent begonnen bij Hiddink en Hiddink is naar de laatste 2 kwalificatie wedstrijden die ze eigenlijk moesten winnen is onze Hiddink opgestapt als bond coach van NL Elftal en dan moet zo een assistent coach ff weer een compleet goed draaiende NL Elftal neer gaan zetten met de rotzooi die Hiddink achter heeft gelaten nou sorry maar dan op zo een korte termijn een goed draaide elftal neer zetten is niet eenvoudig plus er komt ook nog eens bij dat hij de laatste 2 kwalificatie wedstrijden ook nog moest winnen van de Knvb om NL Elftal toch nog te laten kwalificeren voor de EK en dan krijg hij ook nog eens Van de Knvb als mededeling dat hij de twee oefen duel moet winnen anders word die de laan uit gestuurd ik vind dat de Knvb iedereen die bondscoach word van of is geworden gewoon een goede kans moet krijgen je kunt niet ff een bondscoach aanstellen die net kloten start heeft door gemaakt en op zo een korte termijn een goed draaiende NL Elftal neer moet gaan zetten met de rotzooi die de vorig coach achter heeft gelaten

ik vind dat de Knvb eigenlijk een eis moet gaan stellen nou Blind dadelijk als de kwalificatie zijn voor de WK dat ze dan zeggen van zorg dat je voor de WK kwalificeert zo niet dan is het einde verhaal voor jou als de Knvb dit zo gaat aanpakken dan heeft deze goed man ook echt een kans om een goed draadeinde NL Elftal neer kan zetten maar goed iedere heeft zo zijn/haar eigen mening er over

en als de Knvb echt een goede coach wil hebben voor het NL Elftal laat de supporters van oranje stemmen want ook de supporter hebben altijd wel wat te klagen of de bond coach van het NL Elftal het is nooit goed of het deug niet er is altijd wel kritiek op de bondscoach ter wel de meeste wel ff niet bij naar denken dat de bondscoach niet echt veel kan doen het enige wat een bondscoach kan doen is een formatie opstellen

en aanwijzingen geven aan de spelers want als het puntje op paaltje komt dan zijn het toch de spelers die worden opgeroepen en het op het veld moeten waar maken maar nogmaals zo als ik al eerder zei iedere heeft zijn eigen mening erover

28 maart 2016 om 17:27

Dus je wilt ook nog een WK missen. Want dat gaat gebeuren onder Blind. Hij heeft zijn kans gehad en de slechtste resultaten behaalt sinds 30 jaar. Blind heeft het slechter gedaan dan Hiddink. In alles laat Blind zien dat hij beter assistent kan zijn. Kijk naar zijn povere communicatie en zijn gebrek aan winners mentaliteit (athans hij weet het niet overtebreng cq uittestralen) en het niet kunnen overbrengen van vertrouwen. Ieder zijn eigen mening, maar zeg maar dag EK en WK. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar hoop is vaak uitgestelde tekeurstelling.

28 maart 2016 om 17:34

allereerst hoefde hij niet alles te winnen. Als hij van de 3 toch niet bepaald heel zware tegenstanders er 1 had gewonnen en een puntje bij Turkije dan waren ze in ieder geval nog 3e geworden.

Als je deze 3 wedstrijden kansloos verliest, mede door een opeenstapeling van blunders van Blind, dan kun je daar wel conclusies uit trekken. Tel je daar nog boven op zijn uiterst matige communicatieve optreden bij o.a. van Persie en Zyech, dan hoef ik niet te wachten totdat deze gast ook nog eens de wk-kwalli heeft verprutst. Zijn contract wordt heus niet verlengd als hij het wk niet haalt, dat is al een eis....maar dan is het wel veel te laat, zijn we er niet bij op het Wk!!!!

Blind zou zich eerst eens druk moeten maken om het functioneren "zijn oranje" ipv de loopbaan van spelers.
Janmaat hadden we wel goed kunnen gebruiken op de plek van Veltman die geen goede bal heeft gegeven tegen de Fransen.

Blind en ook zijn assistent van Basten laten keer op keer zien, dat ze volledig ongeschikt zijn.

Blind is te onervaren als bondscoach laat hij eerst maar eens een jupiler league club coachen

Zet een ervaren trainer voor Oranje neer.

Wat is die blind toch een incapabel persoon ongelooflijk dat deze man bondscoach is is echt om je kapot te schamen... Ik hoop dat we gigantisch falen de komende tijd misschien dat menner van oostveen zijn ogen dan open gaan al is die net zo incapabel

Raar begrijp dit niet... je gaat toch niet zo openlijk een telefoongesprek vertellen vreemd de manier van werken... weet 100 procent dat janmaat dit ook niet verwacht

Blind moet gewoon de beste spelers oproepen, en verder zn mond houden in t openbaar over de clubs waar ze spelen. Bespreek zoiets met je selectie. Maar goed, als je Blind en van Basten op de bank ziet, dan weet je al genoeg over hun incapabele kwaliteiten. Het is een aanfluiting.

Je had ook asl Blind kunnen zeggen. Het is voor spelers die potentieel international zijn niet goed om bij een club te spelen die strijd tegen degradatie. Dan kan hij als reden geven, ze zijn niet in vorm, missen vertrouwen en zitten gewoon niet lekker in hun vel etc. en zo had hij meer kunnen bedenken. Ook mag hij dan zeggen dat wanneer je dan toch speelt bij de nationale ploeg en je wint, je met een lekker gevoel terug gaat.

Maar deze onbenul presteerd het om Janmaat in discrediet te brengen bij spelers, trainers, bestuur en de fans van Newcastle United, door te stellen dat Janmaat bezig is met een vertrek indien het fout gaat en zich graag via oranje in de kijker had willen spelen, omdat dit bij Newcastle niet lukt waarschijnlijk.

AUB Blind geef het op je snapt er niks van

Stomme actie van Blind ... waarschijnlijk heeft hij niet over de (mogelijke) gevolgen van deze uitlatingen nagedacht. Hij zou inmiddels beter moeten weten. Hij heeft m.i. toch niet de kwaliteiten en uitstraling die een bondscoach nodig heeft. Blind is in alle opzichten een gevalletje ''net niet''. Ook heeft hij natuurlijk een aantal keren niet het geluk aan zijn zijde gehad (denk aan Martins Indi), maar geluk moet je afdwingen ...

Verder gaan met Van Basten en/of De Boer als nieuwe eindverantwoordelijke en met de hieronder genoemde 23 spelers zal dan plaatsing voor het WK moeten worden gerealiseerd ;

Cillessen, Krul, Vermeer
Van der Wiel, Tete
De Vrij, Bruma
Blind, Vlaar
Willems, Dijks
Klaassen, Wijnaldum
Sneijder, Afellay
Strootman, Bazoer
Robben, El Ghazi
Huntelaar, Dost
Promes, Depay



Hier is weer helemaal niet over nagedacht..

Blind is volstrekt ongeschikt. Het is een schande dat hij er nog zit.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren