Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Turkse bond zet streep door kraker tussen Galatasaray en Fenerbahçe

Laatste update:

De derby tussen Galatasaray en Fenerbahçe gaat niet door. De twee aartsrivalen zouden het om 19.00 uur tegen elkaar opnemen, maar op het laatste moment is besloten om de wedstrijd uit te stellen. Het is op het moment nog niet bekend wanneer het duel nu gespeeld zal worden.

De kraker is afgelast vanwege veiligheidsmaatregelen, zo maakt de Turkse voetbalbond bekend. Eerst werd er nog over nagedacht om de wedstrijd zonder supporters te laten beginnen, maar uiteindelijk is besloten om het duel te schrappen.

Fenerbahçe is nog volop in de strijd om het kampioenschap in Turkije en heeft op het moment vier punten minder dan koploper Besiktas, dat wel al een wedstrijd meer heeft gespeeld. Galatasaray is bezig aan een zeer teleurstellend seizoen en staat zesde in de Süper Lig.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit wisten ze toch gisteren al? Waarom nu pas aflasten?

21 maart 2016 om 07:41

Ik heb nergens gelezen dat ze het gisteren al wisten.

Weer een vieze en corrupte spel van de Tff!

Sinds Ankara en gisteren zijn fans van beide teams op social media acties begonnen om de wedstrijd uit te laten stellen. Dit wordt niet gedaan. Er worden 50.000 duizend fans verwacht, de deuren van de stadion zijn nog maar net open maar opeens wordt er gemeld dat de wedstrijd zonder fans gespeeld gaat worden. Waarom zonder de fans? Als het gaat om mensenlevens, zijn de voetballers geen mensen? Zijn de journalisten en fotografen geen mensen? Hoe wil je een wedstrijd laten spelen als er daadwerkelijk gevaar is? Gisteren kon de wedstrijd van Besiktas - Antalya wel door gaan, waarom deze niet?

Ik zoek hier wat achter. Gisteren zei Aziz, de voorzitter van Fenerbahce, dat de TFF hun een belofte heeft gedaan. Drie uur voor deze wedstrijd gespeeld gaat worden, komt Fenerbahce met een officiã«le statement waarin ze boos zijn op de TFF waarom de wedstrijd niet uitgesteld is. Fenerbahce wou dat de wedstrijd verplaatst zou worden omdat ze pas vrijdag terug in Turkije waren na de wedstrijd tegen Braga. Werkelijk schandalig dit. Ik geloof er in dat de wedstrijd niet alleen is uitgesteld door veiligheidsredenen. En ook al zou die niet uitgesteld worden, willen ze hem laten spelen zonder fans. Ongelofelijk

20 maart 2016 om 17:37

Wat probeer je nou duidelijk te maken?

20 maart 2016 om 17:37

Je moet je eigen diep schamen jij. Kijk wat er allemaal in turkije gebeurd man dwaas. En zelfs als het om veiligheidsredenen gaat ga jij fener en aziz yildirim erachter zoeken. Wat een trieste figuur ben jij zeg.

20 maart 2016 om 18:02

Je moet je pas schamen dat je deze actie goed probeert te praten.

Natuurlijk zoek ik de Tff en Aziz hier achter. Zijn de tijdstippen van alle gebeurtenissen niet heel toevallig. Aziz zegt dat de TFF een belofte heeft gemaakt. Een dag later wordt er een officiële statement gepubliceerd op de site van Fener dat de wedstrijd uitgesteld zou moeten worden omdat ze pas vrijdag in Turkije zijn aangekomen. Een halfuur later, wanneer de deuren al open zijn en duizenden mensen rondom de stadion zijn, wordt er omgeroepen dat de wedstrijd zonder fans gespeeld gaat worden. En daarna wordt het afgelast. Wees een vent en accepteer dat dit niet alleen gaat om veiligheidsredenen.

Controleer de feiten en kom dan pas praten. Want nu ben jij degene die volledige onzin uitkraamt.

20 maart 2016 om 18:28

En welk bewijs heb hiervoor? Je uitgeschreven complottheorie tegen Fenerbahce? Je laat het over komen alsof het allemaal feiten zijn en dat het allemaal door Fener komt, maar zonder bewijs zal niemand je geloven.

20 maart 2016 om 22:04

Hij heeft gelijk!

20 maart 2016 om 17:39

Daarnaast heeft gs juist aanvraag gedaan om niet te spelen man dus je kraamt volledige onzin uit.

20 maart 2016 om 17:43

Fb_hell

Waarom worden alle andere wedstrijden wel gespeeld ??

En Galatasaray heeft pas een aanvraag gedaan om niet te spelen nadat besloten werd om zonder supporters te spelen.

20 maart 2016 om 17:53

Waarom andere wedstrijden wel gespeeld worden? Misschien omdat er berichten zijn gekomen voor een evt. aanslag in istanbul ivm deze wedstrijd? Logisch he dat ze dan in konya en bursa wel gewoon kunnen spelen, waarom zouden ze die dan moeten aflassen? Het gaat om veiligheidsredenen in istanbul om deze wedstrijd.

20 maart 2016 om 18:04

Ja, nadat de TFF doodleuk zegt dat de wedstrijd zonder fans gespeeld moet worden ivm veiligheidsredenen. Vervolgens zegt Galatasaray dat als er ivm veiligheid geen fans welkom zijn, de wedstrijd helemaal niet gespeeld moet worden. Voetballers en alle media in de stadion zijn toch ook mensen? Dit is toch doodnormaal?

20 maart 2016 om 18:09

Je zit weer verkeerd. De melding dat er een bomaanslag zou kunnen plaatsvinden komt van de 'istanbul Vadisi'. Als er daadwerkelijk een belangrijke bedreiging zou zijn, zou deze melding aankomen bij de MIT (geheime inlichtingsdienst) en niet bij de Istanbul Vadi. Niks klopt aan deze zaak.

20 maart 2016 om 18:10

Nee je hebt helemaal gelijk toen ik dat las vond ik ook dat het dan helemaal niet gespeeld moest worden maar om er dan meteen fener en aziz yildirim achter te zoeken?

20 maart 2016 om 18:14

Misschien is het ook van MIT gekomen dat het om istanbul gaat en om de derby dus en vervolgens besproken met istanbul vadi dat weten wij toch niet?

20 maart 2016 om 18:16

FB Hell,

In mijn ogen zijn Aziz en Fener twee verschillende dingen.

Fenerbahce zie ik als 'ebedi dost' (vert: vriend voor altijd). Echter wordt de imago van Fener sterk vervuilt door Aziz. Van Aziz verwacht ik alles, ook zo een actie als vandaag. Ik geloof niet dat Fener hier wat mee te maken heeft, maar Aziz zeker wel. En natuurlijk Demiroren..

20 maart 2016 om 18:23

En de imago van gs word verpest door types als jij met altijd maar zulke negatieve reacties.

20 maart 2016 om 18:23

Hou je alsjeblieft een keer bezig met jullie eigen bestuur kijk wat ze met jullie club hebben gedaan. Aziz Yildirim doet alles om zijn club te beschermen.
Dit is op papier geen topper meer. Gs is ver gezakt. Maar toch zullen er 50.000 supporters zijn. Je wil natuurlijk niet dat er iets gebeurd.

20 maart 2016 om 22:04

Besiktas Antalya ging gewoon door en deze niet hmm

20 maart 2016 om 22:09

Galatasaray zei terecht: of met supporters of niet spelen. Dus niet doen of Galatasaray al niet van plan was om te spelen!!

20 maart 2016 om 18:21

Ua010 schandalig hoe je denkt. Juist door mensen zoals jou schaam ik me. Kijk wat er allemaal in Turkije gebeurd. Lees je het nieuws wel? Er is vanmiddag geneld dat ef serieuze bedreigingen zijn. Daarom eerst zonder toeschouwers maar wss heb je dan alleen gs er mee dus zou het oneerlijk zijn.

Ik ben het er volkomen mee eens. Wedstrijd is niet belangrijker dan de mensenlevens. Geen risico nemen.

20 maart 2016 om 18:45

Er was een een enorm risico genomen door de wedstrijd niet minimaal een dag van te voren af te lassen. Een terreuraanslag kan je meestal niet zien aankomen. Hier zijn helaas verschillende voorbeelden van. Als alles goed wordt bedacht en georganiseerd lukt het vrijwel altijd (parijs, Ankara, Istanbul etc). Is het volgens jou geen risico dat er al circa 50.000 mensen onderweg waren, dat er op verschillende plaatsen fans zich hadden verzameld (taksim, Nevizade, Mecidekoy)? De wedstrijd had van te voren al moeten worden uitgesteld en zeker niet op zo een manier.

Ik denk zo door alle gebeurtenissen die zich hiervoor hebben afgespeeld. Als er vanochtend werd besloten om de wedstrijd af te lassen, zou ik het de beste besluit van de maand vinden.

20 maart 2016 om 18:57

Mss is de dreiging pas een aantal uur voor de wedstrijd gekomen. Dat weten we niet. Om jullie dan tevreden te houden gaan ze de wedstrijd echt niet door laten.
Als het door Aziz was dan was het al veel eerder gebeurd. Dit is alleen dour de dreiging. Snap dat gewoon. Totdat het tegendeel bewezen wordt

20 maart 2016 om 23:53

Hou gwn je kkr bel dicht vriend a kkr jood, niks is bekangerijker dan mensen leven!!!

21 maart 2016 om 01:07

Als je goed had geluisterd naar Aziz Baskan dan wist je dat Fener een aanvraag had gedaan om de wedstrijd maandag te laten spelen. Die is afgewezen geworden dus kom niet praten dat Aziz Baskan dit geregeld heeft. Er was beloofd om rekening te houden omdat Fener Europees moest voetballen en dat werd niet gedaan, daar had hij het over. Niet verhalen zo verdraaien aub

21 maart 2016 om 01:43

Veder gaat alles wel lekker? Denk even aan je bloeddruk zeg.

21 maart 2016 om 03:08

Feit is dat een wedstrijd zonder fans toch velen maler veiliger is voor terreur dan een wedstrijd waar 50000 man aanwezig zijn.

21 maart 2016 om 06:07

Helemaal mee eens. Mensen die nog niet weten wie aziz yildirim is, nou het grootste maffia baas in turkije dat ook handen heeft bij de turkse voetbal bond

Dit snap ik wel hoor. Met die aanslagen is het zo het best.

Ze kunnen de hele seizoen afschaffen.. Dat lijkt mij het beste

20 maart 2016 om 17:58

*Het hele seizoen.

20 maart 2016 om 18:42

Savage.

21 maart 2016 om 08:14

Hoezo is dit een savage?! Hij maakt een fout en Heereveen verbetert het.

"We gaan van Galatasaray winnen. We gaan sterker worden bij de UEFA (Lobbyen bij de UEFA na het dramatische optreden van Ivan Bebek tijdens Braga-Fenerbahce). De TFF (Turkse voetbalbond) heeft dit ons beloofd"

Wat precies heeft de TFF beloofd? Aanstellen van Mete Kalkavan die dit jaar steeds tegen Galatasaray fluit, en nu dit weer. Een derby zonder toeschouwers, what the hell? Verplaats die verdomde wedstrijd man! Waar slaat dit nou op? Geef die beker anders gelijk aan Fener, dit gaat echt nergens meer over.

Besiktas-Antalyaspor ging gisteren gewoon door met toeschouwers, niemand kan dit goedpraten. Schaf dat hele Passolig systeem af als je niet eens veiligheid kan garanderen in de stadions!

Je vind dat de situatie niet veilig genoeg is, maar pas 2,5 uur voor de wedstrijd geef je dit aan. Wat moeten die 40-45.000 supporters doen, lopen die geen risico op de straat?

20 maart 2016 om 18:26

Besiktas Antalya heeft niet zoveel media aandacht. Ik neem aan dat jij dat ook wel snapt. Dit is voor die terroristen het moment om toe te slaan. Ze willen geen risico. Voetbal is bekangrijk maar jullie overdrijven wel

20 maart 2016 om 18:41

Het gaat niet om media aandacht, het gaat om een evenement dat makkelijk te saboteren is. Desnoods las je alle wedstrijden van dit weekend af. Mijn punt is, wat is het nut om de wedstrijd nu pas af te lassen? Nu heb je ook duizenden mensen rondom het stadion, zijn zij geen makkelijke prooi voor terreursymphatisanten? Wat is het nut van de Passolig als je de veiligheid in het stadion niet kan garanderen?

20 maart 2016 om 18:47

Ik woon in Turkije en een passolig kun je bijna overal eenvoudig krijgen. Alleen je id heb je daar voor nodig. Dus passolig is niet voor de veiligheid. Je wil niet weten hoe het leven hier nu is. Overal politie overal dreigementen. Maar als er vanmiddag duidelijke signalen binnen zijn gekomen dan neem je gelijk maatregelen.
Zoals je weet zijn de afgelopen tijd overal bommen ontploft. Je kunt t leven in Turkije niet stoppen maar wel zoveel mogelijk maatregelen treffen.
Ik loop liever geen risico. Dus ik ben echt blij dat de wedstrijd afgelast is.

20 maart 2016 om 18:57

Tuurlijk loop je liever geen risico. Maar elders op de wereld zou de wedstrijd in eerste instantie afgelast worden, en niet zonder supporters zoals vandaag het geval was. Niemand kan ons wijsmaken dat er niks aan de hand is, er is 100% gesjoemeld achter de schermen. Moet zo'n aflassing/verplaatsing perse van de club zelf komen?

Eerst zonder supporters omdat het niet veilig genoeg zou zijn, vervolgens pas de wedstrijd aflassen. Ja, tuurlijk. Toevallig nadat Fenerbahce zich amper heeft kunnen voorbereiden op deze wedstrijd.

20 maart 2016 om 18:59

Wedstrijd is afgelast omdat gs niet akkoord is gegaan met het zonder publiek voetballen. Groot gelijk natuurlijk. Anders zou het wss wel doorgaan.
Probeer gewoon de realiteit te zien. Wedstrijd is afgelast omdat er een groot terreurdreiging is. Liever voorkomen dan genezen.

Jullie mogen van mij zeggen wat jullie willen, maar er zit hier een luchtje aan.

Door zogenaamde veiligheidsredenen is de derby uitgesteld, en de veiligheid van de 50.000 supporters die nu voor de stadion staan dan?
Je hebt iets doms als de Passolig ingeschakeld, voor wat dient dat? Desnoods fouilleer je ie-de-reen voordat ze de stadion inlopen, maar dit slaat werkelijk alles.

Aziz Yildirim die door zijn uitspraken mijn gedachten bevestigt. Werkelijk niemand behalve de FB-supporters is hier blij mee.

Kansloos dit, kansloos. Er zijn mensen vanuit het buitenland gekomen, wat moeten zij nu doen? Ik was zelfs van plan te gaan, helaas liet mijn stagebebedrijf het niet toe. Waarom laat je dit niet in de ochtend bekend maken, in plaats van een uur van tevoren?

Nogmaals, de reden voor het uitstellen is voor mij puur en alleen Aziz Yildirim.

20 maart 2016 om 17:32

Gast heeft dat met aziz te maken, er zit een luchtje aan maar wat is precies is zal wel uitkomen...wel jammer dat het zo laat wordt aangekondigd....typisch op zen turks.

20 maart 2016 om 17:34

Heb je de uitspraken van Aziz Yildirim voorafgaand de wedstrijd gelezen? Zo nee, lees ze.

20 maart 2016 om 17:35

Dit doet fener om hun kampioenschap in de TT Arena te vieren. Dan kunnen zei ook zeggen dat ze een beker in onze stadion hebben gekregen. (Waarschijnlijk wordt de wedstrijd aan het eind van het seizoen gespeeld)

20 maart 2016 om 17:51

Vertel het eens als jij ze wel hebt gelezen..

20 maart 2016 om 18:15

@batuhantuna

Dat mensen er wat anders achter zoeken gaat al ver maar wat jij zegt is helemaal te lachwekkend voor woorden. Jij leeft echt in je eigen wereldje.

21 maart 2016 om 00:38

Hahaha hoe gek kun je t bedenken? Wat een onzin. Zoiets kunje toch niet plannen? Triest dat een volk zo in complottheorieen kan verdwalen

20 maart 2016 om 17:35

Ik ben een Fenerbahce-fan en ik ben hier niet blij om. Daarnaast moet je begrip kunnen tonen voor deze beslissing vind ik, want gezien de omstandigheden waarin ons land zich verkeert, is er kans op een aanslag tijdens/voor/na de wedstrijd. Wat moeten de 'buitenlandse' voetballers nu wel niet denken door die stelletje idioten (terroristen) die voor zo'n sfeer in situatie zorgen.. waar gaat het heen met deze wereld?!

20 maart 2016 om 17:41

Je hebt zeker een punt ja.

20 maart 2016 om 17:45

Iedereen die fener hierachter zoekt moet ze eigen diep schamen. Ik wou zelf ook dat het gespeeld zou worden maar de mensenlevens zijn belangrijker. En waar haal de 50.000 man vandaan joh ga lekker overdrijven. Ik ben al vanaf het begin naar de beelden aan het kijken zoveel man waren er nog helemaal niet. Als het wel gespeeld zou worden en er zou een bom ontploffen dan zou je wel anders piepen met je anti fener bril op. Schaam je eigen.

20 maart 2016 om 17:48

Fb hell, check de feiten maat. Stadion zou propvol zitten, de laatste 1000 tickets waren nog beschikbaar. Maar oh wacht, jij hebt ze allemaal een voor een geteld zeker toen je meekeek?

20 maart 2016 om 17:49

En als mensenlevens zo belangrijk waren zou de hele speelronde afgelast moeten worden. Niet alleen deze wedstrijd. Je ziet gewoon door de blauw-gele bomen het rood-witte bos niet, FBHell.

20 maart 2016 om 17:55

Hahaha je bent echt lachwekkend. Het klopt de stadion zou vol zitten ja maar maar jij praat alsof alle toeschouwers er al waren wat totale onzin is. Ik heb niet iedereen geteld nee maar dat is ook niet nodig want je kunt duidelijk het verschil zien tussen een paar duizend man dan de 50.000 waar jij het over hebt.

20 maart 2016 om 18:28

Je kunt toch niet alles zomaar aflasten. Als er dreiging is dan neem je voorzorgmaatregelen. Uuff snap jullie gasten echt niet.. twijfel ook echt aan jullie Turkluk

20 maart 2016 om 18:40

Jij hebt er maar weinig kaas / kebab van gegeten he, WackoGS? Gala - Fener is een derby die wereldwijd in de media wordt uitgelicht, in tegenstelling tot alle andere wedstrijden. Die andere wedstrijden waren totaal niet 'aantrekkelijk' om een aanslag bij te plegen. Dan zou het overal weer een keer voorbij komen in het buitenland en hebben de terroristen er niets mee bereikt. Wanneer je een vol Gala stadion hebt met een aantal bommen binnen die af gaan, bereik je de hele wereld. Dat is de reden waarom alleen deze wedstrijd afgelast is wegens de veiligheid die niet gegarandeerd kon worden. Dat er allemaal randzaken bij komen is inderdaad niet zoals het zou moeten, maar zonder bewijs is het alleen een complottheorie die je rond loopt te bazuinen.

20 maart 2016 om 21:24

Na je eerste zin stopte ik met lezen. Fijne dag.

21 maart 2016 om 00:35

Fb supporters blij? Praat aub geen porp. Ä°k had graag vandaag tegen dit zwakke Gs gespeeld. Hadden we gelijk die nare smaak van donderdag kunnen wegspoelen. Oh trouwens ik sta op t punt om griep te worden. Komt allemaal door Aziz!! Sommige kleuters zien echt spoken!

Dit zaakje stinkt aan alle kanten zoals de sokken van Aziz Yildirim. Ik zal jullie een complot theorie van mij verklappen. De Tff gaat er alles aan doen om Fener kampioen te maken. Waarom? Er is een schadeclaim op komst. De bond kan dit never nooit betalen. Dus gaan ze het compenseren met het helpen van Fener. Anders gaan ze simpelweg failliet. Waarschijnlijk zal de bond onze titels van pre super lig tijd ook goedkeuren en dan heeft Fenerbahce de meeste titels van allemaal. Puur om Aziz tevreden te houden. Tja, ga er niet van opkijken als dit daadwerkelijk gebeurt.

20 maart 2016 om 17:37

Dit zat er echt aan te komen Forza alleen zoals gewoonlijk is het net op de laatste moment verteld, zie besiktas de 1e afgelaste wedstrijd

20 maart 2016 om 17:43

Wat voor schadeclaim is er op komst? Op welk gebied? Bedoel je iets met sike davasi?

20 maart 2016 om 17:55

Uitsluiting van Europees voetbal terwijl Fener laatst vrijgesproken is, Fener heeft heel wat miljoenen misgelopen door TFF.

20 maart 2016 om 18:21

Shevanr7,

Vergis je niet. Fenerbahce is niet vrijgesproken. Er is alleen naar boven gekomen dat de bewijzen tegen Aziz Yildirim op een illegale manier zijn verzameld. Geen één rechtszaak tot nu toe heeft gezegd dat Fenerbahce is vrijgesproken en onschuldig is. De zaak duurt nog steeds (helaas).

20 maart 2016 om 18:27

Fenerbahce is zeker wel vrijgesproken man. Al die rechters van toen waren corrupt. Wat er allemaal in turkije is gebeurd is toen begonnen juist maar ze dachten "laten we fener ook meteen kapot maken".

20 maart 2016 om 18:36

Klopt, de rechters zijn corrupt en worden onderzocht ivm pararel yapi. Maar ik weet niet of je weet dat de rechter die besloot om Aziz opnieuw voor de rechtbank te zetten (yeniden yargilama) ook is opgepakt ivm paralel yapi.

Trouwens, je moet niet denken dat ik wat tegen je heb Fb_hell, omdat ik toevallig steeds op je reageer

20 maart 2016 om 19:11

Haha nee joh daarom reageren we hier ook toch. Zolang de discussies normaal gaan is er geen probleem.

Ik zie dat de complottheorieen alweer boven water komen. Is in jullie kleine wereld iemand betrouwbaar, of is iedereen in Turkije omgekocht en partijdig. Want alles draait om voetbal? Mensenlevens boeit jullie niet?

Werkelijk te schandalig voor woorden dit. Ik zit komend zomer een massaal exodus van buitelandse spelers en trainers. Het voetbal, beleid en bestuur moet totaal worden veranderd in Turkije.

20 maart 2016 om 17:40

Mensenlevens boeien ons wel, maar er wordt eerst bepaald dat de wedstrijd zonder fans gespeeld gaat worden. Zijn de spelers en media etc dan geen mensenlevens? Er klopt gewoon iets niet.

20 maart 2016 om 18:26

Als er geen toeschouwers zijn dan is er toch ook geen bom slimpie! Het gaat om een zelfmoordbom! Tenzij het een journalist is die zich wou laten opblazen.

20 maart 2016 om 18:30

Forza jij praat ook vaak onzin. Zonder publiek heb je toch ook geen terrorist? Vreemd allemaal.

20 maart 2016 om 18:40

Jullie kijken zeker nooit films. Een bom hoeft niet per se af te gaan door een persoon die het draagt.

20 maart 2016 om 18:49

Ik kijk genoeg films en weet waar je het over hebt. Maar daar heb je speciaal opgeleide honden voor. Die kunnen in een aantal uur nagaan of er bommen zijn. Jammer dat je niet genoeg films hebt gekeken Forza

20 maart 2016 om 18:53

Heeft niks met films te maken gozer! Dat is hoe ze tot nu toe aanslagen hebben gepleegd. Daarnaast hebben ze het stadion al gecontroleerd en is er een bom gevonden. Moest dus wel een zelfmoordbom zijn als de dreiging serieus was.

20 maart 2016 om 19:01

Hoe kom je daar bij dat er een bom is gevonden. Nergens lees ik dat er een bom in t stadion was. Ga geen onzin verkondigen hier.

20 maart 2016 om 19:02

Wss bedoel je geen bom. Ja dus is er alleen een kans op een zelfmoord terrorist. Daarom wou tff zonder publiek. Maar gs was hier op tegen.

20 maart 2016 om 19:05

Sorry, moest GEEN zijn! Kan het niet aanpassen

20 maart 2016 om 17:42

Mensenlevens geniet voor mij de allerhoogste prioriteit. Echter, als er door een voorzitter van een club voor de wedstrijd bekend wordt gemaakt dat ze boos omdat de wedstrijd niet is verplaatst, en het toevallig een uur later toch gebeurt, dan ga je vanzelfsprekend aan vieze dingen denken. Veiligheid moet altijd voorop staan, maar wat moeten de 52.173 supporters die zijn gekomen en voor het stadion staan dan nu doen? Door wie worden zij beveiligd? Het is zo makkelijk om ze uit het stadion te gooien, maar wat gebeurt er dan? Er zijn mensen daar die geen eens geld hebben voor een hotel.

20 maart 2016 om 17:59

Toen de loting bekend was geworden tegen braga en de datum toen had fener al gevraagd om de wedstrijd verplaatst kon worden dus dat wouden ze al veel langer.

20 maart 2016 om 18:47

Verplaatsing was toen aangevraagd omdat 2 wedstijden kort op elkaar zaten, terecht overigens. TFF steunt geen enkele club in Europa, om zijn programma volgens Europeens competitie aan te passen. Overigens terecht dat wedstrijd is afgelast, ze hadden allang morten moeten beslissen. GS-FB is een mooi afische voor elke voetbalfan. Masaal mensen zullen erop gaan waarbij het ideal moment is voor een terrorist. Overal in wereld word er gekeken en Live ook.

21 maart 2016 om 00:43

Aziz wou slechts n uitstel naar maandag.

Mensen even serieus, dit slaat toch helemaal ergens op. Nu kunnen wij ons naam eer aan doen. BJK fans zoals altijd serefli ikinci (eervol tweede).

Hey bedankt he, nu kan ik de helft van m'n voedsel weggooien omdat m'n vrienden niet meer hoeven te komen.

Grapje, dat is niet het allerergste. We weten allemaal wat er speelt, triest.

Nog een leuk (of triest) weetje:

De melding dat er een bomaanslag zou kunnen plaatsvinden komt van de 'istanbul Vadisi'. Als er daadwerkelijk een belangrijke bedreiging zou zijn, zou deze melding aankomen bij de MIT (geheime inlichtingsdienst) en niet bij de Istanbul Vadi. TFF zegt dat de melding bij de Istanbul Vadisi bekend is. Niks klopt aan deze vieze zaak.

20 maart 2016 om 18:20

Dat het daar bekend is wilt toch niet zeggen dat het als eerst van daar komt? Ik snap jou manier van denken totaal niet. Je denkt met een anti fener bril op dat is duidelijk. Jij bent zo een type die alles gelooft wat op het nieuws komt en zich alles wijs laat maken. Wat naar buiten komt zijn de kleinste details man denk je dat alles wat met veiligheid te maken heeft naar buiten komt. Jij praat net alsof de turkse veiligheidsdienst hier niks vanaf weet en alleen de istanbul vadi op de hoogte is van de dreiging omdat alleen dat op het nieuws voorkomt. Zo simpel zijn de dingen niet vriend.

20 maart 2016 om 18:28

In de officiële statement van de TFF staat vermeld dat de dreiging afkomstig is van de Vadi. De MIT is niet voor niets opgericht. Ieder land heeft zijn geheime inlichtingendienst. Zulke bedreigingen komen binnen bij deze diensten en gaan weer naar buiten via deze diensten. De Istanbul Vadisi heeft bij de TFF verzocht dat de wedstrijd afgelast moest worden. Nogmaals, dit hoort de MIT te doen. Als er daadwerkelijk een bedreiging was/is, dan is de MIT de eerste die dit weet.

Dit zijn feiten. Plus dit is nog niet op het nieuws geweest. Dus je vergist je dat ik een type ben die alles gelooft wat er op de nieuws komt. Ik ben meer een type die zelf onderzoek verricht, en vervolgens een eigen mening geef. Zoals ik nu ook doe..

20 maart 2016 om 19:54

Gast jij hebt teveel kurtlar vadisi gekeken. Jij bedoelt Istanbul valisi en geem vadisi.. Hou aub op met je polat alemdar theorieën.

20 maart 2016 om 22:05

Hahahaah. Hier heb ik echt om gelachen. Nee maar dan maar uitstellen joh. Mensenlevens zijn belangrijker dan voetbal

Schandalig dat er mensen zijn die nog steeds niet inzien dat er terruerdreiging is. Een dreiging die gemeld is door een buitenlandse geheimde dienst, want de Turkse geheime dienst, Mit, slaapt en hoe.

Het is makkelijke om te zeggen dat Fener en de voorzitter dit zelf hebben geregeld. Kom op mensen, dit is de huisige Turkije met domme mensen. Hoe kun je zoiets beweren? Ze hadden de wedstrijd meteen moeten uistellen en niet eerst zonder publiek en daarna uitstellen. De minsiter van Binnenlandse zaken en de voetbalbond laten weer zien hoe amateuristisch ze zijn. Het is een ramp. De Veligheid van mensen kunnen ze niet garanderen.

Trouwens, de Duitse geheime dienst heeft Turkije getipt over dreiging, maar ja de Turkse regering weet weer beter. Jaja, weer een grote fout van deze amateuren. Wat een chaos! Krijg je als je 3 miljoen van die mensen toelat in je eigen land, terwijl jij in je Paleis zit met duizenden agenten, topveiligheid, maar wie beschermt het volk dan?

21 maart 2016 om 02:07

Recep in ieder geval niet.

ua010, er is geen Mit, geen Turkse geheime dienst...helaas, die werken alleen maar voor 1 man, jij weet wie...deze sukkels hebben een chaos van gemaakt. En jammer dat mensen dit niet zien. Terruer zou stoppen, dat hebben ze beloofd. Ze hebben letterlijk om mensen gesmeekt om op hen te stemmen, want zoals zij beweerden: anders wordt een chaos. Wij of chaos....schandalige gasten.

Een land, waarin "terroristen" andere mensen "terrorist" noemen. De regering is ook schuldig hieraan. Klaar! Weg ermee! Laat ze allemaal berechten, allemaal voor de rechter, allemaal schuldig.

20 maart 2016 om 18:31

Ik ben het met je eens, dat er een complete chaos is. Er zijn genoeg voorbeelden wat zich heeft afgespeeld in de afgelopen week. Zoals je weet was de Amerikaanse inlichtingendienst op de hoogte van een zeer grote bedreiging in Ankara, en de Duitse van een zeer grote bedreiging in Istanbul. Maarja, dit wordt teveel offtopic.

Eerst bepalen ze dat de wedstrijd zonder toeschouwers gesperld gaat worden. Nadat het bestuur van GS een verzoek indient, wordt de wedstrijd afgelast. Waarom niet in eerste instantie? Zijn die voetballers, trainers, officials, journalisten, etc. geen mensen? Ik heb nog nooit zo'n waardeloze voetbalbond meegemaakt. Werkelijk alles doen ze fout, ongelofelijk. Zet een willekeurige VZ-lid op de stoel van de voorzitter, 100% kans dat die het beter zal doen.

20 maart 2016 om 18:33

Clutch, hoe heb jij het als een echte Besiktas fan volgehouden met deze dwaas als Demiroren. Ik walg zelfs wanneer ik zijn naam moet schrijven/uitspreken. Zag jij in zijn Besiktas tijd al in wat voor iemand hij is?

20 maart 2016 om 19:27

Wij moesten het 8 jaar met hem doen, jullie waren hem al na een jaartje zat. Toen hij onze voorzitter werd, werden we uitgelachen. Toen hij voorzitter van de bond werd, lachten wij de rest uit, want we wisten dat hij er een potje van zou maken.

20 maart 2016 om 18:48

Als er geen toeschouwers zijn dan is er ook geen bom! Zoals de afgelopen paar keren zou het weer een zelfmoordbom zijn geweest. Stadion hadden ze al gecontroleerd. Tenzij er een journalist ofzo zichzelf zou opblazen ja dan liepen de voetballers, officials en andere journalisten ook gevaar.

20 maart 2016 om 19:24

Kan alleen een supporter een zelfmoordterrorist zijn? Nee, het kan ook net zo goed een van de werknemers in het stadion zijn. Hij of zij kan een zich verkleden als een steward, agent, journalist, weet ik veel wat nog meer. Daarnaast staat er niks over een zelfmoordterrorist, alleen dat er een dreiging is.

20 maart 2016 om 19:37

Stadion is gecontroleerd. Geen bom gevonden. Medewerkers kunnen ook simpel gecontroleerd worden. Zo gedaan. Gaat niet om veel mensen maar een heel station uitvoerig controleren is lastiger. Dus de kans dat het een supporter is is veel groter dan een medewerker of een journalist. Dus wat jij zegt klopt gewoon niet dat ze doen alsof spelers en journalisten geen levens zijn door zonder supporters te spelen. Zonder supporters is het gewoon veel beter te controleren.
Maar dat het in z'n geheel is afgelast is de juiste keus geweest!

Clutch, niet alleen de voetbalbond, maar die gek van die minster van Binnenlandse zaak is ook een rare. Hij kan niet eens 1 fatsoenlijke zin maken, praten kan hij niet. Hij is de eindverantwoordelijke. Stelletje amateurs, echt jammer voor het mooie land Turkije. Een kand dat wordt geregeerd door amateurs.

Na gusteren moest je die wedstrijden uitstellen klaar, maar ja als de president van Turkije al gisterenavond deed alsof er niks aan de hand was, ja wat hebben wij te zeggen. Hij ging gewoon naar een bruiloft. Schandalig, ga niet, je volks is belangrijk sukkel

ua010, je hebt gelijk, is te veel offtopic...er zijn zoveel dingen die we kunnen zeggen, maar ja is niet de plek hier....ah ah ah ah

Het zijn hectische tijden. Toegegeven, ik vind het beter dat de wedstrijd is afgelast. Wat boeit de competitie dit moment? Mensenlevens staan op het spel. Echter, het feit dat die gore Aziz Yildirim zich met alles bemoeit. Wat een walgelijke persoonlijkheid.

20 maart 2016 om 18:48

Je hebt gesproken Boefje. Lekker kort en krachtig. Fijn om je reactie te lezen.

20 maart 2016 om 18:59

Hey broeder, thanks! Als ze mensenlevens zo belangrijk vinden, nogmaals de beslissing is terecht, dan hadden ze na de aanslag het derbystadion' als 'potentiele aanslag locatie' vastgesteld. Oh ja, maar Fener speelde donderdag een slopende wedstrijd tegen Braga. Mentale en fysieke tik? De beslissing is correct, de manier en achterliggende gedachte niet.

20 maart 2016 om 18:53

Eindelijk 1 die begrijpt dat mensenlevens belangrijker zijn dan deze pot.
Maar Aziz Yildirim is degene die mag roepen wat ie wil. Hij heeft vanaf het begin al aangegeven dat deze wedstrijd naar maandag verplaatst moest worden. Daar geef ik m ook gelijk in. In het verleden zijn hier meerdere voorbeelden van. Alleen doet Aziz het op zijn manier en daar kun je over discussieren.

Duitsland - Nederland werd ook niet gespeeld. Terecht dat deze wedstrijd ook niet wordt gespeeld. Geen risico's.
Besiktas supporters huilen alweer. Gasten hebben paar maanden terug nog gepleit om hub wedstrijd ivm 1 cm sneeuw te verplaatsten maar vinden een terreurdreiging minder erg blijkbaar. Fener zou zogenaamd moe zijn na donderdag. 2 weken geleden hebben ze ook na een europacup wedstrijd gewoon gespeeld en Besiktas 2-0 op hun flikker gegeven. Denk je dat we Galatasaray in deze doen niet kunnen hebben na een europcup wedstrijd.
Alsjeblieft oprotten met jullie complottheorieën!

Dat mensen nog denken dat Aziz hier achter zit. Wat een stelletje debielen heb je hier ook.
Beide clubs hebben gewoon een juiste besluit genomen door niet te spelen vandaag. De TFF denkt aan de veiligheid van Turkije. Netjes gedaan.

20 maart 2016 om 21:42

Als de TFF echt aan de veiligheid denkt konden ze toch de hele speelronde stil gooien en verplaatsen nadat Turkije weer wat rustiger wordt na al die gebeurtenissen in de afgelopen dagen?

Ik ben trouwens wel blij dat de wedstrijd is afgelast. Deze wedstrijd is ook een grote wedstrijd met veel toeschouwers, dat trekt sowieso de aandacht van de terroristen. Vond het al bizar dat deze wedstrijd überhaupt gespeeld zou worden.

Hier zit zeker iets achter. Ze krijgen een bommelding, maar willen het in eerste instantie zonder toeschouwers ( cameramannen, veiligheidsdiensten, spelers, bestuurders etc. kunnen niet doodgaan door een bom ) laten spelen. Pas nadat Galatasaray wilt dat het met toeschouwers of helemaal niet gespeeld moet worden, wordt de wedstrijd afgelast.

Voordat de bomaanslagen in Ankara en Istanbul werden gepleegd, hadden de Duitse en Amerikaanse consulaten al gewaarschuwd. ( raar dat ze het van tevoren weten) en gingen ze sluiten, maar niemand had toen maatregelen genomen. Nu nemen ze wel maatregelen???

Heren en dames,

Zoals altijd lekt er informatie uit en komt in het nieuws - ook op de tv zenders van de regering - dat de daders zijn gesignaleerd, toen ze vertrokken uit een bepaalde stad naar Ankara of Istanbul. Als je ze signaleert, pakt ze dan op. Maar nee hoor, eerst aanslag, dan verklaring. Stelletje amateurs daar, word je toch gek van. ER gaan mensen dood, mensen en die gasten laten steeds zien dat er geen geheime dienst is, maar een buitenlandse dienst komt met de informatie. Dat krijg je als de Mit, de geheime dienst, alleen voor 1 man werkt. Nogmaals, ik vind het erg voor die mensen, onschuldige mensen. Maar die arrogante " ik weet alles beter " man wordt beveiligd door duizenden agenten en de onschuldige mensen niet.

Wat is er gebeurd vorig jaar, waardoor de " overeenkomst " van de regering en deze terroristen in de prullenbak gegooid is? Maar niemand heeft erover, alleen maar lang leven de zogenaamde " sultan" . Jaja, mocht hij willen....wat een waardeloze regering. Ze zijn zeker weer in de maling genomen, zoals zij altijd simpelweg zeggen. Mensenlevens staan op spel...dag voetbal.

Sterker nog, hij gaat gewoon daarna naar een bruiloft en doen alsof er niks aan de hand is en dan de volgende dag zijn dochter verloven met iemand...ik word gek door deze mensen...onschuldige mensen gaan dood, maar personen die schuldig zijn aan deze hele situatie lopen rond en hebben hoge functies binnen de regering...

Voetbal?niks voetbal, klaar met voetbal. OKT tafeltennis ook al naar een ander land en niet Turkije...zeer onveilig nu.

Vandaag op Fenerbahce tv. Aziz Yildirim was met Victor Pereira aan het praten, en Aziz Yildirim zei het volgende: 'wedstrijd tegen Galatasaray wordt na Galatasaray - Besiktas gespeeld'. De cameraman die dit aan het opnemen was is per direct ontslagen.

Dit zegt genoeg toch?

@gangstarr speciaal voor jou broer

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren