Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Veltman neemt advies Babel ter harte en wil graag blijven

Laatste update:

Joël Veltman is niet van plan het na dit seizoen al in een andere competitie te proberen. De 24-jarige verdediger is bezig aan zijn vierde jaar in de hoofdmacht van Ajax, speelde al 84 wedstrijden in de Eredivisie en is inmiddels achtvoudig international van Nederland. Zijn ontwikkeling verloopt goed, maar Veltman heeft nog niet het idee dat hij niets meer kan leren bij Ajax en wacht voorlopig dus nog met een transfer.

/

Het intact houden van de huidige spelersgroep ziet Veltman als een belangrijke missie voor Ajax, dat dit seizoen met PSV wedijvert om de landstitel. Hij ziet net als Davy Klaassen nog wel een seizoen voor zich in Amsterdam, vertelt hij in gesprek met Het Parool. “Op vakantie kwam ik Ryan Babel tegen. Hij vertelde me: ga alleen naar het buitenland als je zeker weet dat je klaar bent voor die stap.”

“Persoonlijk wil ik graag nog zo’n seizoen draaien als het huidige”, vervolgt Veltman. “Ik heb nog veel te leren en ik zie genoeg uitdagingen bij Ajax”, aldus de centrale verdediger. Veltman ligt nog vast tot de zomer van 2018, nadat hij in maart 2014 voor het laatst bijtekende.

Behoort Joël Veltman tot de drie beste centrale verdedigers van de Eredivisie?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi. Is gewoon een stabiele verdediger geworden en Ajax kan een aantal jongens van rond de 25 goed gebruiken in de spelersgroep.

14 maart 2016 om 14:31

Jij kijkt al een tijdje geen ajax wedstrijden meer?

14 maart 2016 om 14:40

Waarom?

14 maart 2016 om 14:41

Lucas heeft gewoon gelijk hoor

14 maart 2016 om 14:44

Ik denk jij eerlijkgezegd, wat Lucas zegt klopt gewoon. De laatste maanden staat veltman erg goed te voetballen. Zowel in het centrum als op de rechtsback positie. Ik zie hem liever in het centrum, maar doet het als vervanger op rechts beter als v Rhijn liet zien...

14 maart 2016 om 14:56

Niet voor mij in ieder geval. Heeft goede ontwikkeling doorgemaakt. Is veel feller geworden...

14 maart 2016 om 15:01

Volgens mij maken zowel Bruma als Veltman dit jaar een goede ontwikkeling door. Waarbij Bruma het ook internationaal laat heeft laten zien en Veltman vooral nationaal. Dit is voor het Nederlands voetbal alleen maar mooi.

Het grootste probleem voor velen is alleen het feit dat ze nationaal niet altijd 100% hoeven (of ze denken dat) te presteren om een topprestatie te leveren. Hierdoor kan de ontwikkeling stil komen te staan.

Bij Ajax moeten ze ook gewoon allemaal een voorbeeld nemen aan spelers als Vertongen, Eriksen, Aldeirwereld en Suarez. Als een grote meneer uit de deur gaan en naar een club die aansluit op jou kwaliteiten en ambities. Op de bank zitten bij een club belemmert alleen maar de ontwikkeling van spelers.

14 maart 2016 om 14:30

als grote meneer de deur uitgaan ben ik 100% met je eens. Dat ze nu allemaal maar naar een subtopper moeten vanuit de eredivisie, dat vind ik onzin. Omdat Depay het nu moeilijk heeft? Eriksen was bij Chelsea of Man United ook babsisspeler geweest. De grootste talenten moeten gewoon naar de top.

14 maart 2016 om 15:10

In principe zijn het subtoppers, maar vanuit ajax naar tottenham of liverpool is toch echt een grote stap vooruit. Of ze het hadden gelijk hadden gered bij barca psg bayern of chelsea is helemaal geen zekerheid.

14 maart 2016 om 16:01

tuurlijk geen zekerheid, en zeker niet iedereen. maar de grootste talenten uit NL, moeten gewoon naar een topclub. Net als een Oscar of Martial ook naar n topclub gaat.

14 maart 2016 om 17:09

Eriksen vind ik juist één van de beste voorbeelden waarom zo een spelers beter eerst een tussenstap nemen. Het was zeker niet zo dat hij meteen zijn huidige niveau haalde bij Spurs, maar ze zijn daar geduldig met hem geweest en ondertussen is die er onmisbaar. Bij Man Utd en zeker bij Chelsea hadden ze nooit hetzelfde geduld gehad. Bij Chelsea had hij wellicht een jaar op de bank gezeten, daarna 1 of 2 uitleenbeurten gehad en dan wellicht weer verkocht voor een bedrag tussen de 20 en 30 miljoen. Zijn stabiele groei bij een club zoals Spurs heeft hem juist tot de speler gemaakt die hij vandaag is, iemand die nu inderdaad bij om het even welke club in de PL in de basis kan staan.

14 maart 2016 om 17:26

onzin, eriksen heeft te laag geschoten. Als oscar het haalt bij chelsea had eriksen het ook gehaald. Gozer was op zn 18e al de leider van Ajax.

14 maart 2016 om 18:12

"de grootste talenten moeten gewoon naar de top."

Waarom? Wat is er mis mee om 2 jaar bij een subtopper te spelen met de zekerheid dat je elke week speelt?

14 maart 2016 om 15:13

Verthongen en Alderweireld mogen echt niet in dat rijtje staan. Die bakken er niets van.

14 maart 2016 om 15:21

Meer premier league wedstrijden kijken. Ze zijn bij tottenham gewoon goed bezig, al is verthongen al een tijdje geblesseerd.

14 maart 2016 om 15:22

Kijk jij wel eens engels voetbal? Verthongen- Alderweireld was tot de blessure van jantje misschien wel het sterkste centrale duo van de PL. Weet waar je over praat pietje.

14 maart 2016 om 15:23

@fr_piet

Zie jij wel eens wedstrijden van Tottenham? Ik vermoed van niet als het zo inschat.

14 maart 2016 om 15:42

Haha, sterkste verdedigende duo in de pl bakt er niks van. Tuurlijk.

14 maart 2016 om 16:48

Jij snapt er al helemaal niks van, zal wel aan je Feyenoord bril liggen, zo is dat nou eenmaal in Rotterdam. Jij vindt het duo De Vrij - Indi vast beter dan Vertonghen - Alderweireld. Jou hoeven we dus niet meer serieus te nemen.

Ajax moet dit elftal minimaal nog een jaartje bij elkaar houden met twee extra versterkingen erbij, Ziyech en Janssen wat mij betreft.

Dit zou een droommiddenveld zijn voor Ajax volgend jaar:
Bazoer, Klaassen en Ziyech.
De power en het voetballende vermogen van Bazoer, het loop-en tactische vermogen van Klaassen en de creativiteit en goals van Ziyech zou het elke eredivisieploeg erg lastig maken. Met Vd. Beek, Frenkie De Jong, Nouri en Gudelj ook nog achter de hand voor op het middenveld. Hopelijk koopt Ajax dan ook nog Janssen als tweede spits om te concurreren met Milik (het mooie van Janssen is dat hij ook op de flanken uit de voeten kan of samen met Milik in de spits kan spelen) en dan moet Ajax er toch sterker voor staan dan dit seizoen. Zaak is dan wel om nog een jaartje extra langer bij elkaar te blijven met zijn allen. Alleen de overbodige spelers zoals Boilesen, Viergever en Serrero mogen dan weg. Topelftal:

----------Cilessen
Tete Veltman Riedewald Dijks
Bazoer Klaassen Ziyech
El Ghazi Milik/ Janssen Younes

14 maart 2016 om 14:24

Blijf lekker dromen. Ik zie ajax geen 12 miljoen betalen voor ziyech. En als ajax dat wil betalen zie ik ziyech er ook niet na toe gaan. Ik denk dat hij wel klaar is in nederland en naar een club in engeland gaat. Ik denk dat een club als leichester city een mooie stap voor hem is

14 maart 2016 om 14:30

Ajax zou een deal kunnen maken met Twente. Bijvoorbeeld 10 miljoen plus doorverkooppercentage voor Ziyech en dat Twente dan Sinkgraven en El Azzouzi gratis mag huren volgend seizoen.

14 maart 2016 om 14:36

Blijf lekker dromen? Zo onrealistisch vind ik het niet hoor. Twente zit in moeilijkheden, en zal dus niet de hoofdprijs kunnen vragen, laat staan als ze hun licentie verliezen.. Wat echter eerder voor kan komen is dat Ziyech liever naar een grotere competitie gaat.

14 maart 2016 om 14:39

Ziyech gaat natuurlijk nooit naar Ajax. Er zal veel concurrentie zijn van andere clubs, die waarschijnlijk meer willen betalen en ik denk niet dat Ziyech naar Ajax wilt. Die is wel klaar voor een betere club.

14 maart 2016 om 14:47

Als Ajax er vroeg bij is kunnen ze de andere clubs aftroefen. En van Twente naar Ajax zou gewoon een goede overstap zijn voor Ziyech, hij kan zich bij Ajax in de kijker spelen voor de Europese top, kijk maar naar Bazoer.

14 maart 2016 om 14:57

Ik denk dat Ziyech zich nu ook al aardig in de kijker speelt. En Ajax kan bieden wat het wil maar volgens mij heeft een speler ook nog wat in te brengen.

14 maart 2016 om 15:03

Nu zal hij zich in de kijker hebben gespeeld van Europese subtoppers. Zoals Fenerbahce, Schalke, Napoli enzo. Veelal EL clubs. Als hij liever naar zo'n club wilt gaan moet hij dat ook doen maar misschien verstandiger als hij eerst bij een Nederlandse topclub gaat spelen.

14 maart 2016 om 14:45

Ajax moet helemaal geen middenvelder halen (als er niemand weggaat). Staat genoeg kwaliteit en genoeg talent wat er aan zit te komen.
Als er niemand weggaat deze zomer zou ik als ik Ajax hoogstens een spits kopen, omdat ze nu alleen Milik als echte spits hebben. Aan de andere kant kan je ook El Azzouzi bij de selectie halen en/of El Idrissi, Hendriks, Sierhuis en Dolberg, maar ik denk dat zij (nog) niet goed genoeg zijn.

14 maart 2016 om 14:49

Als je de wedstrijden van Ajax goed hebt geanalyseerd dit seizoen dan weet je dat Ajax een creatieve scorende aanvallende middenvelder nodig heeft. Aangezien Sinkgraven en Nouri (nog) niet het gewenste niveau kunnen bieden zou Ziyech juist zeer welkom zijn.

14 maart 2016 om 15:38

Inderdaad. Maar die Galasekbest snapt er niet veel van. Met dit middenveld redden ze het Europees ook niet. Geen echte creatieve nr 10 met mooie passjes etc. Klaassen is een loper en absoluut geen 10. Diegene die een 10 speler zijn als sinkgraven etc hebben het niveau nog niet

14 maart 2016 om 19:14

Als je Ajax goed hebt gekeken dan weet je dat Ajax Klaassen al in de selectie heeft en bovendien denk ik dat Sinkgraven, Nouri en Frenkie De Jong goed genoeg zijn voor volgend seizoen. Met vertrouwen geven aan deze jongens kom je verder dan Ziyech kopen.

14 maart 2016 om 16:55

Inderdaad, Ziyech halen, Sinkgraven verhuren aan Twente als ze nog bestaan (althans als eredivisionist), Andersen verkopen. Bazoer, Klaassen en Ziyech lekker laten rouleren met Gudelj en dan heb je Schone nog, is genoeg op het middenveld. Van de Beek nog achter de hand.
Janssen is weer een risico voor de spitspositie, doet het goed bij AZ, maar zal ie dat ook doen bij Ajax? Lekker met Milik verder, Dolberg erbij en misschien Huntelaar proberen terug te halen. Proberen Sisto te halen, al is dat lastig (anders een andere leuke buitenspeler). De rest bij elkaar houden. Dan heb je een prima selectie. Echter Sisto kost zeker 10milj., Ziyech heb je wel voor 8 milj. en wellicht kost Huntelaar nog wat...daar tegenover geen inkomsten uit uitgaande transfers...
Of je moet Cillissen goed kunnen verkopen voor ca. 15 milj. en gratis de Steek terughalen.

Stekelenburg
Tete
Veltman
Riedewald
Dijks
Bazoer
Klaassen
Ziyech
Sisto
Milik
Younes
14 maart 2016 om 18:14

El ghazi en riedewald mogen van mij wel even weg. Eerste is lui en laat hem maar eens bewijzen bij willem2 of hij geschikt is voor de top eredivisie.
Riedewald is te licht. Zie al zn kapitale fouten. Dus ook maar verhuren

Nog een keer verlengen dan, anders zit Ajax weer in een slechte onderhandelingspositie.

Hopelijk blijven de belangrijkste spelers allemaal, ze hebben nu allemaal een jaartje extra ervaring opgedaan dus zullen de prestaties beter moeten worden volgend seizoen.

Als hij op hakken leert voetballen kan het wel wat worden anders blijft hij maar een klein op dondertje. Misschien is het voor hem toch beter om op de rechtsback positie te focussen als hij naar het buitenland gaat.

Verstandige woorden van deze man! Ben inderdaad van mening dat hij nog even moet wachten met de stap naar het buitenland.

14 maart 2016 om 19:14

Inderdaad niet kiezen voor het grote geld gewoon even wachten,
naar het buitenland. want denk er om dat het een groot verschil is als,
de eredivisie verruilt voor het buitenland Engeland, Duitsland, Spanje ,
Italié. Het niveau licht zoveel hoger als hier er zijn voorbeelden zat,
die slagen of door het ijs zakken.dus Veltman gewoon nog blijven.
Want wees eerlijk Veltman is nu niet echt topspeler die zomaar,
even naar het buitenland kan.

Zie voor hem ook op sportief gebied niet de mogelijkheid km een extra stap te maken

Als ie naar t buitenland vertrekt binnen nu en een paar seizoenen, zijn middenmoters in Duitsland, Frankrijk, Engeland nog te hoog gegrepen. Blijft een zeer matige verdediger, met gebrek aan kwaliteiten voor de grotere competities!

14 maart 2016 om 14:32

Zal wel meevallen, zet Veltman bij Tottenham of Atletico en hij zal meedraaien. Voor hem ook een uitdaging om nog beter te worden.

14 maart 2016 om 14:39

Dan overschat je hem echt, Vertonghen, Alderweireld, Wimmer allemaal 3-4 klasse beter. Fysiek, voetballend, qua snelheid

14 maart 2016 om 14:52

Alleen hun fysiek hebben ze in hun voordeel. Veltman zou zich kunnen ontwikkelen tot minimaal een gelijkwaardige verdediger vergeleken met hun.

14 maart 2016 om 14:59

Je bedoelt Atletico Bilbao? In Madrid hoeven ze hem nog niet voor op de bank, in Bilbao wellicht wel.

14 maart 2016 om 15:06

Nee, Atletico Madrid. Bij Bilbao nemen ze bijna alleen Baskische spelers in dienst.

14 maart 2016 om 15:21

Of je kan hem ook onderschatten, melvinkox. Ik denk dat Veltman zeker binnen 1 of 2 jaar een basisspeler kan zijn bij een Europese subtopper zoals Tottenham of Atletico. Is heel sterk in de duels (verdediger die afgelopen seizoen de meeste duels won), voetballend dit seizoen uitmuntend en door zijn goede timing wint ie ook veel kopduels. Je hebt uiteraard 2 man centraal achterin staan en lengte is niet altijd een drijfveer om de Europese top wel of niet te halen (cordoba, Cannavaro, Baresi zijn uiteraard wat bekende voorbeelden uit de Serie A, waar over het algemeen de beste verdedigers vandaan komen).

14 maart 2016 om 17:17

Leuk die statistieken Nijogeth, maar ik kijk alles van Ajax en hij laat zich op beslissende momenten v aak aftroeven in de lucht, is erg traag, maakt domme overtredingen en gaat regelmatig kolderiek in de fout. Daarbij is hij sowieso fysiek gewoon niet echt interessant voor de top. Op rechtsachter doet hij het nu echt beter dan ik hem ooit heb zien spelen en aan de bal is hij sowieso gewoon goed. Zijn timing is vrij aardig, en hij lijkt me ook wel een mondig iemand als ik zijn interviews zo lees/zie.

Ik kan me niet voorstellen dat goede clubs op hem zitten te wachten, jij noemt namelijk echt mega scherpe verdedigers waarvan bijvoorbeeld een Cordoba met het met tussen zn tandens speelde, snelheid had en atletisch was. Ik dnek dat Veltman nog zeker 2 jaar bij Ajax moet spelen, en mocht er een club zijn die een mooi bedrag voor hem wilt neerleggen zou ik daar zeker niet rouwig om zijn. Vlaar zou zijn positie probleemloos overnemen bijvoorbeeld.

14 maart 2016 om 14:35

Dankzij zijn ontzettend goede spel inzicht zie ik hem het juist redden in het buitenland. In europese wedstrijden was hij behalve tegen Rapid onze sterkhouder. Tegen Barca was hij fantastisch bijvoorbeeld. Pakte in een wedstrijd helaas wel rood om fouten van andere op te lossen. Nee juist de verdedigers die het in de Eredivisie op kracht redden (Bruma, Van Beek) redden het in het buitenland niet omdat het fysieke voordeel daar wegvalt.

14 maart 2016 om 18:48

Bruma speelt echt niet alleen maar op kracht hoor. Tactisch is hij vrij veel vooruit gegaan. Hij timet zijn tackles bijvoorbeeld een stuk beter dan voorheen. Ook herkent hij potentieel gevaarlijke aanvallen veel sneller en anticipeert hij hier dus beter op.

Hij hoort niet bij de beste 3 centrale verdedigers van Nederland. Ik vind Bruma, Moreno, Vlaar en misschien zelfs Kongolo beter. Maar het is goed dat Veltman graag wil blijven bij Ajax. Hij en Klaassen moeten volgend jaar met Cillessen de kar gaan trekken in Amsterdam.

14 maart 2016 om 15:24

Bruma ? Zoals afgelopen zaterdag een slaap momentje waardoor Te Vrede kon doorlopen. Veltman is zo veel slimmer dan een Bruma.

14 maart 2016 om 15:33

Dat was een slaapmomentje van Moreno. Bruma is die speler die tegen Dost, Martial, Doumbia en nu Griezmann overeind is gebleven. Als je dat kan ben je beter dan iemand die overeind is gebleven tegen Janssen, Haller en Kramer.

14 maart 2016 om 15:39

Doumbia scoorde twee keer tegen Psv, Dost scoorde 1 keer tegen Psv, Martial speelde sterk tegen Psv en Griezmann had er twee moeten maken tegen Psv. Bruma deed het goed in de CL maar laten we het ook weer niet overdrijven.

Veltman staat al jaren stil als jullie vinden dat hij zich goed ontwikkeld in nederland zegt dat al genoeg. Europees laat hij 0,0 zien. sorry een waardeloze verdediger Hoedt is 10 keer beter dan deze prutser

Was er een club met interesse dan?

Dit advies mag je inderdaad van Babel wel aannemen. Hij heeft absoluut geen slechte carriere achter de rug met clubs zoals Liverpool, Ajax, Hoffenheim en Kasimpasa, maar als hij nog wat langer bij Ajax had gespeeld had hij waarschijnlijk hoger gespeeld dan nu op z'n 29 al in de zandbak te ballen.

Maarja, als als als...

Het is inderdaad mooi als deze selectie straks bij elkaar blijft voor minimaal nog 1 seizoen. Dit moet ook niet heel moeilijk zijn in mijn ogen sinds er niet veel spelers klaar zijn voor stap. De enige spelers die klaar zijn voor een stap hoger op zijn in mijn ogen Klaassen en Cillissen. De rest moet zeker nog 2 seizoenen blijven.

Jonge spelers zoals Riedewald, Dijks, Tete, El Ghazi en Bazoer hebben pas net 1 of 2 seizoenen in de benen bij Ajax en kunnen nog genoeg leren. Ik vond het daarom ook fijn om te lezen dat Bazoer graag tot 2020 in Amsterdam blijft. In voetbal is dit natuurlijk nooit zeker, maar hij komt als een erg verstandige jongen over.

Cillissen
Tete
Veltman
Riedewald
Dijks
Bazoer
Klaassen
Van den Beek
Muric
Milik
Younes
14 maart 2016 om 16:04

Vd. Beek en Muric kunnen nog geen heel seizoen basis spelen.

al 24jaar zal het nooit waarmaken in het buitenland deze jongen.

14 maart 2016 om 17:00

Verklaar je nader

14 maart 2016 om 19:14

als je echt een interessante speler bent voor de goede buitenlandse competities dan word je veel sneller gehaald zeker voor je 22 kijk naar bazoer.
als je 24 bent en je nog steeds bij ajax zit heeft dit natuurlijk een reden en die is namelijk niet goed genoeg zeker bij veltman.

14 maart 2016 om 19:18

En Vardy dan? Die is ook op een late leeftijd echt goed geworden. Er bestaat zoiets als laatbloeiers. Zo zijn er meerdere voorbeelden.

14 maart 2016 om 19:24

tuurlijk er zijn zoveel laatbloeiers.
bij veltman geloof ik er niet in gewoon te weinig kwaliteit.
zou me verbazen als hij ooit hogerop raakt dit zullen we pas over enkele jaren weten natuurlijk ; )

Nee die is op zeker nog niet uitgeleerd nee ... ;-)

Advies van Ryan Babel. Het kan raar lopen in deze wereld...

Veltman heeft dit seizoen stappen gemaakt in constantheid. Voorgaande seizoenen heeft hij teveel slippertjes gemaakt, deze heeft hij dit seizoen tot een minimum beperkt.
Als hij dit constante niveau volgend seizoen weer kan laten zien, is hij klaar voor een stap hoger.

Als Ajax de huidige spelersgroep bij elkaar kan houden zou dat gekeken na de laatste 20 jaar een prestatie op zich zijn. Vanuit de jeugd verwacht ik dat Muric, Cerny en Zivkovic steeds meer een toegevoegde waarde voor Ajax 1 kunnen vormen.

Natuurlijk hebben ze nog de nodige stappen te zetten maar daarin heb ik alle vertrouwen. Met name Zivkovic zit momenteel op de goede weg. Met name bij hem ben ik benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Als hij zijn koppie er bij houdt gaat hij een heel mooie toekomst tegemoet.

Ik vind sommige reacties zo geweldig.

Nu lees ik weer dat Veltman er niets van bakt. Eerst was Cillessen een slechte keeper, Riedewald die geen ervaring heeft en Dijks en Tete die alleen maar bij het Nederlands Elftal spelen omdat zij Ajacieden zijn. Maar als ik kijk naar het aantal tegendoelpunten dat Ajax heeft geïncasseerd en kijk naar PSV en Feyenoord dan heeft Ajax met Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Van der Hoorn, Viergever en Dijks gewoon de beste verdediging van de Eredivisie.

Dus mensen kunnen wel weer gaan roepen dat Veltman er niets van bakt, maar de cijfers spreken dat toch tegen.

Verstandig van Veltman, om toch niet stap hoger te gaan. Ik vind Veltman al een redelijke tijd zijn spelletje goed spelen. Het is zijn positie niet, maar maakt daar leuke stappen. En ik vind nogal bij mensen die snel iets roepen, dat mensen te snel roepen dat "veltman" er niks van bakt? Ik vind het eerder een prestatie, om een redelijke stap te maken naar de rechtsback positie.

Maar ik zal nu nog even op dit artikel ingaan:

Wat ik zojuist in mijn eerste zin heb vertelt, dat Veltman er goed aan doet om niet te gaan vertrekken. Hij zou misschien naar de subtop kunnen van de Duitse of Engelse competitie. Maar dat zou zogenoemd ook wel een flop kunnen worden op den duur. En dat wil hij toch voorkomen, we zagen ook een artikel over Bazoer die ook niet weg wil bij Ajax. Vind dat zeer uitstekend van deze 2 spelers, ik ben nou niet zozeer een Ajax fan. Maar ze doen er gewoon verstandig aan, hoeveel spelers die in de Eredivisie al vertrokken zijn, zijn de mist in gegaan? We kunnen er denk ik allemaal wel een 10 paar opnoemen.

Veltman moet gewoon nog een kleine 2 jaar in Amsterdam blijven, en hij kan zich nog verbeteren in de punten waar hij het nog nodig heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren