Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Inter volgt verrichtingen van 'de nieuwe Lewandowski''

Laatste update:
/

Internazionale houdt de verrichtingen van Arek Milik in de gaten. De Poolse spits van Ajax zou volgens La Gazzetta dello Sport al enige tijd op de verlanglijst staan van de Italiaanse topclub en de kans is aanwezig dat men komende zomer actie onderneemt voor ‘de nieuwe Lewandowski’, zoals hij in de krant wordt omschreven.

De goalgetter in Amsterdamse dienst zou volgens de berichtgeving zo’n tien tot twaalf miljoen euro moeten kosten. Mocht Ajax daadwerkelijk een bedrag in die regionen ontvangen, dan maakt de club fors winst op Milik. De Pool werd in de loop van het afgelopen seizoen, na eerst te zijn gehuurd, voor een kleine drie miljoen euro overgenomen van Bayer Leverkusen.

Milik wordt in Milaan beschouwd als een mogelijke vervanger voor Mauro Icardi, van wie verwacht wordt dat hij de club over een paar maanden zal gaan verlaten. De Argentijnse spits werd onlangs in verband gebracht met Manchester United, Chelsea en Atlético Madrid. Hij zou Inter dertig tot veertig miljoen euro moeten opleveren.

Die prijs is in ieder geval alvast binnen voor Arek Milik! #easports #teamoftheweek #ajax

Een foto die is geplaatst door Voetbalzone (@instavoetbalzone) op


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet doen. 2 jaar ajax blijven en daarna vertrekken. Moet nog veel leren.

5 maart 2016 om 10:40

Voor zo'n bedrag gelijk verkopen.
Opbrengst gebruiken voor contracten eigen jeugd langer te binden. Bijvoorbeeld Klaasen 2 miljoen per jaar. Alleen salaris plafond omhoog voor eigen jongens. Zodat ze 2 jaar langer blijven en dan voor 20 a 30 miljoen verkopen.

5 maart 2016 om 10:48

Denk je nou echt dat die jongens zogenaamd dan langer blijven? 2 miljoen euro ja en dan? In het buitenland kun je veel meer verdienen en speel je op een hoger niveau.
Zodra spelers denken dat er niks meer te leren / winnen valt dan gaan ze gewoon terecht weg.

5 maart 2016 om 10:53

Alsof Ajax met haar eigen vermogen de verkoop van Milik daarvoor nodig heeft. Gewoon zeker nog twee jaar behouden. De rek bij Milik is er zeker nog niet uit. Bovendien is de kans dan behoorlijk dat Ajax t.z.t. nog een stuk meer kan ontvangen dan de tien tot twaalf miljoen waar nu over gesproken word.

5 maart 2016 om 11:24

Als hij nou blijft en volgend seizoen er veel scoort dan kun jw nog meer vragen .

5 maart 2016 om 12:00

Ik weet zeker dat spelers dan (wat) langer blijven ja. Ajax heeft simpelweg minder financiele concurrentie op die manier. Er vallen dus een hoop clubs weg die 2 miljoen bieden, want dat krijgt een speler bij ajax ook. Als hij daar in de basis staat en het loopt goed, is er dus geen(nauwelijks) financiele prikkel meer om te vertrekken.
Niet iedereen vertrekt nml omdat ze uitgeleerd zijn

5 maart 2016 om 12:20

Tuurlijk blijven spelers dan langer. Alleen, je kunt het salarishuis niet verhogen met eenmalige inkomsten. Ajax zal dit jaar al rode cijfers schrijven zonder verkopen. Vooralsnog niet mogelijk dus.

5 maart 2016 om 12:47

Op een hoger niveau kun je sneller leren.

5 maart 2016 om 12:48

Blijven jullie dat maar denken. Sommigen spelers willen nou eenmaal ook spelen op hoog niveau. Niet iedereen geniet van max 4 topwedstrijden per seizoen. Ajax heeft gewoon de pech dat ze in een spannende maar kwalitatief matige competitie spelen. PSV heeft ook diezelfde pech.
Nagenoeg de gehele selectie zit contractueel vast t/m 2020 dus aan het salaris dat Ajax betaald ligt het niet. Anders hadden de spelers echt niet verlengd.
Toch durf ik te wedden dat de spelers echt niet blijven t/m 2020.
Simpelweg omdat ze dan toch al een soort van uitgeleerd zijn.

Stel je bied nu 2 miljoen per jaar. Wat bereik je daar mee?
De speler zit al 4 a 5 jaar vast aan je voor 1 miljoen per jaar. Denk je nou echt dat hij dan opeens die 5 jaartjes volmaakt wanneer hij het dubbele ontvangt? Dream on.

5 maart 2016 om 12:48

Voor zon bedrag verkopen? Dat snap ik echt niet aan sommige gasten.. Dus Ajax heeft een goeie spits en moet deze maar meteen verkopen voor 10 tot 12 miljoen? Ajax moet hem gewoon houden want Milik is een prima spits die nog veel kan leren! Als Ajax hem al zou verkopen dan moeten ze lekker 20 miljoen vragen voor Milik, dan kunnen ze meteen gelijkwaardige speler of beter ervoor terug kopen! Niet voor een schijntje van 10 miljoen.. Ajax moet gewoon is ballen tonen en zich niet steeds laten leeg kopen voor kleine bedragen en dan er vervolgens weer niks voor terug halen!

5 maart 2016 om 13:08

@rawinho

Als je daadwerkelijk speelt op en hoger niveau, dan kun je sneller leren. Als je alleen traint, leer je weinig. Voorbeelden genoeg afgelopen jaren.

@lee112

Met een hoger salaris ontvang je een hogere transfervergoeding omdat ze dan net iets minder snel weggaan.

5 maart 2016 om 13:54

Met een hoger salaris krijg je ook een hogere transfervergoeding omdat het contract wat afgekocht moet worden meer waard is.

5 maart 2016 om 15:47

En wat gaat Ajax doen met een hogere transfervergoeding? Ze investeren het toch niet. We moeten ons focussen op opleiden.

5 maart 2016 om 10:56

Ik denk eerlijk gezegd dat deze jongen zo snel mogelijk weg wil. Hij krijgt in Amsterdam 0 respect van de fans. Als hij scoort is hij een held als hij dat een wedstrijd niet doet wordt hij afgemaakt.

5 maart 2016 om 11:08

Hoe kom je er nou bij dat hij nul procent respect krijgt van de fans? Ik denk dat je credits bedoelt Hij is nog jong en heeft nog een lange weg te gaan om een complete spits te worden voor Ajax en worstelde even met de vorm. Dat gaat met vallen en opstaan en daar is met kritisch op en in A'dam soms net iets kritischer dan nodig, maar respect krijgt Milik bij de supporters zover ik meemaak echt wel.

5 maart 2016 om 11:11

Bij het merendeel van de fans is Milik aardig populair, tuurlijk heb je ook fans die hem niet zien zitten maar die heb je bij elke club.

Het is juist De Boer die een oorzaak zou zijn voor een eventueel vertrek. Die heeft hem nooit het volledige vertrouwen gegeven.

5 maart 2016 om 11:25

Ik heb juist het idee dat hij enorm wordt waardeert in Amsterdam.

5 maart 2016 om 11:26

Ik vind vertrouwen geven altijd zo'n onzin. Het heeft vaak alles te maken met hoe goed iemand presteert en mindstate en heeft een speler dus grotendeels zelf in de hand. Bij milik zag je dat hem iets dwars zat tot voor kort en nu scoort ie weer. Das gewoon zelfvertrouwen

5 maart 2016 om 11:42

Ik vind hem in veel wedstrijden niks toevoegen, het beest om altijd te willen vechten moet in hem ontwaken. Zijn schoten en acties worden steeds beter.

5 maart 2016 om 11:45

@AS Dortumd

Vertrouwen krijg je van de coach als je hem ook vertrouwen schenkt. Als je laat zien, dat je in vorm bent, technisch goed genoeg bent, je taken taktisch naar behoren kan uitvoeren, als spits in staat bent het eindstation te zijn en inderdaad laat zien zelfvertrouwen te hebben.

Milik is in dat alles nog niet constant genoeg om onbetwist aanvalsleider te zijn en blijkbaar nog niet goed en stabiel genoeg om de technische staf te overtuigen om als één van de eerste op het wedstrijdformulier gezet te worden.

5 maart 2016 om 12:05

@buitenspelval idd. Daarom vind ik het "vertrouwen krijgen van de trainer krijgen" eem te beladen principe, wsnt het begint bij de speler zelf. Het is een soort test die je moet doorstaan om verder te komen en sommige spelers blijven klagen, voor anderen, zoals sneijder ttv het WK, een motivatie om grenzen te verleggen

5 maart 2016 om 12:13

0 respect van de fans? Aha, vandaar die "milik, Milik, Milik" spreekkoren die je vaak van de tribunes af hoort komen. Dat is ironisch bedoelt, uit disrespect!

On: Ajax moet hem niet verkopen, want Ajax kan geen geschikte vervanger terugkopen. Wellicht als Huntelaar vindt dat hij klaar is bij Schalke zou het een moment zijn, maar dat is pas op zijn vroegst over anderhalf jaar.

5 maart 2016 om 12:27

@AS Dortmund

Het is inderdaad een rekbaar begrip, het genoeg krijgen van vertrouwen door de coach. Ook zeer afhankelijk van de karakterologische structuur van een speler.

Het zijn clichés, maar sommigen hebben een aai over de bol nodig, de ander een flinke schop onder de kont en een derde wil het liefst anononiem zijn ding doen.

Uiteindelijk moeten de coach en de speler op één lijn komen en de coach de speler kunnen doorgronden om het beste uit hem naar boven te kunnen halen.

En tegenovergesteld zal de speler de coach moeten weten te overtuigen, dat hij zijn kwaliteiten volledig wil comformeren aan wensen van de coach en de selectie en in staat zal zijn om zijn opdrachten ook naar behoren te kunnen uitvoeren.

5 maart 2016 om 14:06

Moet je hier eens op vz kijken, hier werd voor doe twee goals van laatst alleen maar afgekraakt en nu is hij ineens populair? Sowieso snap ik het niet als je zijn statistieken ziet, die zijn toch zeer goed? Maarja verkoop maar voor 12, vertrekt ie over drie jaar voor het vierdubbele naar de top.

5 maart 2016 om 11:03

Ja veel leren over het Ajax systeem zeker. Als hij het oh zo heilige systeem van Ajax leert wordt het vast een wereldspits. Kan me herinneren dat Zlatan heel wat werd afgeleerd toen hij van Ajax naar Juventus ging.

5 maart 2016 om 11:08

Zlatan kwam binnen in Turijn en raakte volgens hemzelf de eerste maand geen bal aan in het samenspel, hij mocht in de wedstrijdpartijtjes amper meedoen en hij moest enkel en alleen in één tijd afwerken op de keeper en voor het overige werken in het krachthonk. Het verschil qua type voetbal tussen jullie competitie en de Serie A is enorm.

5 maart 2016 om 11:45

Dat afwerken en fysiek aanhaken werd hem opgedragen, omdat ze in Nederland dus te weinig aandacht daaraan besteden. Ik probeer alleen maar te zeggen dat het zogenaamde ideale Ajaxsysteem je elders zo weer kan worden afgeleerd.

5 maart 2016 om 11:54

Ja weet ik, dat is toch precies wat ik ook zeg?

5 maart 2016 om 12:03

@alexdelpiero10

bra was nog maar een 'jochie' van 22 tussen al die oudere volgroeide Juventus-spelers, toen hij van Amsterdam naar Turijn vertrok. Het logisch dat hij fysiek nog flinke stappen moest maken om zich te kunnen meten met die Italiaanse verdedigers. Daarnaast klopt het natuurlijk dat het verschil tusse de beide competities enorm is qua tactiek en fysieke intensiteit.

5 maart 2016 om 12:06

Ja klopt. Alleen zeg je dat het systeem verschilt in Italie en Nederland, dat is ook zo. Echter helpt dat systeem van Ajax niet om een spits te laten slagen op een lager niveau in Nederland. Blijkbaar zijn ze gewoon niet zo goed in het opleiden van spitsen en ligt het niet perse of op de eerste plaats aan het type/niveau in Nederland.

5 maart 2016 om 12:26

Wat een spits bij Ajax moet kunnen, moet hij ook bij PSG doen en moet hij ook bij Barca tonen. Dat heeft niet zoveel met het Ajaxsysteem te maken als wel met aanvallend, dominant voetbal.

Als een spits de bal in de kleine ruimte kan vasthouden/afschermen, kan combineren en kan scoren, kan je overal slagen, dus ook in Italië of op een lager niveau in Nederland. Jullie lullen met dat gezaag over de Ajaxspits elkaar na als een kip zonder kop. Een favoriet onderwerp nadat over Zivkovic werd gezegd dat hij zich moest aanpassen aan het Ajaxsysteem, terwijl die gewoon verkeerd gescout is. Zivkovic mist de kwaliteiten om in de kleine ruimte te voetballen en hij mist vooralsnog de mentaliteit om hard aan zichzelf te werken.

5 maart 2016 om 13:52

@doncoxxx

Volgens mij liggen Parijs en Barcelona niet in Italië zover ik weet. en ging de discussie over het wennen en aanpassen aan de verschillende spelopvattingen in de Nederlandse en Italiaanse competitie.

Natuurlijk heeft aanvallend dominant voetbal wel met het Ajaxsysteem te maken, dat is de wijze hoe Ajax speelt. Dat is anders dan hoe er in Italië over het spelletje wordt gedacht. Je kunt moeilijk ontkennen, dat het voor een spits nogal een overgang is op tactisch en fysiek om er gelijk te staan na een transfer van Ajax naar Juventus.

Het is onzin naar mijn idee om te beweren dat een een spits overal kan spelen, wanneer hij een bal weer af te schermen of weet vast te houden. Het maakt nogal wat uit of je een te lieve Hollandse zone-verdediger of een Italiaanse sloper in je nek hebt hijgen bij het aannemen van de bal. Praktisch elke nieuwe speler heeft ook de tijd voor nodig om te wennen aan zo'n nieuwe fysieke speelstijl en een nieuwe omgeving.

En ja, over Zivkovic, die heeft er zichtbaar al een tijdje moeite mee om te wennen aan het Ajax-systeem met aanvallend dominant voetbal en daar wordt over 'geluld'. Daar is toch niks mis mee?

Spelen bij FC Groningen verschilt nogal met wat er in A'dam van hem wordt verwacht. Hij manifesteerde zich in Groningen als counterspits. Bij Ajax moet hij anders leren spelen, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat hij het niet kan wennen en kan leren te combineren of de bal in de kleine ruimte af te schermen?

Ik vind het op mijn beurt gelul dat jij hem nu al verkeerd gescout vindt. Hij is nog jong, nog geen twintig en nog lang niet afgeschreven of mislukt, zoals jij dat van mijn part wel mag vinden. Het komende jaar zal leren of hij nog van waarde zal blijken of niet.

.

5 maart 2016 om 15:55

@buitenspelval, dus jij denkt dat het toeval is dat Zivkovic overal tegen disciplinaire straffen aanloopt omdat hij te laat blijft komen en de kantjes ervanaf loopt tijdens trainingen? Winter heeft hem bij Oranje onder 19 meermaals weggestuurd, bij Jong Aax waren er wat akkefietjes en is hij disciplinair gestraft en bij Willem II werd hij ook een tijdje uit de selectie gezet en mocht hij na een half jaar zijn biezen pakken. Dat plus zijn gebrek aan progressie de afgelopen 2 seizoenen zeggen mij voldoende. Natuurlijk is hij jong en misschien valt het kwartje bij hem over een jaar of 4 en komt er alsnog wat uit, maar Ajax gaat daar de vruchten niet van plukken. Vooralsnog denkt meneer het allemaal af te kunnen met zijn door de natuur verkregen talent, maar dat is niet toereikend. Ik durf er een godsvermogen op te zetten dat Zivkovic het niet gaan redden bij Ajax.

Mentaliteit is ook een kwaliteit dat beoordeeld moet worden door een scout.

PS Parijs en Barcelona liggen inderdaad niet in Italie, maar ik had gehoopt dat jij zou begrijpen dat goed presteren bij die twee absolute topclubs aangeeft dat je overal kan slagen, dus ook bij Juventus, Inter en Milan. My bad!

Ik weet dat Zlatan weg moest bij Barca, maar dat kwam niet door zijn prestaties, maar zijn aanvaringen met Pep.

Is nog te vroeg hij heeft nog veel te leren

Zou een mooie stap zijn voor hem denk dat hij wel past in de serie a. Ik snap niet waarom ajax elke x zo hunkert naar een nieuwe spits. Milik maakt gewoon zijn doelpunten zou me niet verbazen als hij later uitgroeit tot een topper

5 maart 2016 om 10:39

Ja ik vind het ook een hele goede spits maar hij past niet echt in het ajax systeem

Echt zo typische Inter spits af en toe een kans krijgen en genadeloos afmaken. Maar voor Milik is het beter om nog 2 jaar bij te blijven. Hij moet weggaan als hij de beste spits is van Nederland. Milik is echt goed op weg al die gasten hier die hem afzeiken. Laat hem eens seizoen achter elkaar staan. Jongens hebben vertrouwen nodig en je ziet het hij pakt de laatste 2 wedstrijden uit.

Hij heeft wel fantastische cijfers.

Ajax gaat deze jongen echt niet laten gaan voor 10 tot 12 miljoen. Hij mag dan niet zijn beste seizoen hebben, maar kan nog altijd prima cijfers overleggen en hij is nog ontzettend jong.

Voor iedereen die zegt dat je 12 miljoen voor deze jongen meteen moet pakken. In de huidige markt is 12 miljoen niets, en waarom zou je je eerste spits verkopen voor een schijntje als hij een langlopend contract heeft en je het geld niet nodig hebt.

5 maart 2016 om 10:53

Precies dat bedrag is een lachertje, aangezien hij statistisch gezien de beste spits is die er in de Eredevisie rond loopt, helemaal als je naar de kansen kijkt die Ajax haast niet creëert en dan toch elke keer zijn doelpunten mee pakt, tel daar bij op dat hij volwaardig internationaal is.

5 maart 2016 om 12:46

Klopt helemaal!! Als Ajax die 12 miljoen zou investeren in een andere, erg goede speler zou het ook een ander verhaal zijn, maar met het huidige transferbeleid gaan we nooit een spits halen die direct beter is dan Milik. Kortom, lekker houden. Sowieso moet Ajax dit team bij elkaar houden (zoals we natuurlijk elk jaar opnieuw wensen haha). Spelers als Boilesen, Van Rhijn, Menig, Becker, Andersen, Schone en eventueel Fischer, Zivkovic, Sinkgraven kunnen verkocht of verhuurd worden. Vervolgens zoeken naar twee reservebacks en mogelijk een extra spits.

Heb het idee dat hij het nog zou redden ook. Vind hem een goeie spits in tegenstelling tot wat de meeste ajacieden zeggen.

Er zal door verscheidene mensen gecasht willen worden.0ok Ajax zal willen cashen.geld op de bank schijnen ze fijner te vinden,dan geld op het veld.

5 maart 2016 om 13:08

Geld op het veld is sowieso niet handig. Dat regent nat, waait weg.. Geld op de bank is praktischer.

12 miljoen heb je als Ajax zijnde niks aan.. beter 2 jaar bij Ajax houden en dan voor 20-25miljoen proberen te verkopen, das tegenwoordig bijna niks in het voetbal..

5 maart 2016 om 10:52

Haha lekker blijven dromen gozer! Hebben het hier over milik en dat word niet the next superstar

5 maart 2016 om 13:42

Hij is begin 20.. als hij iets balvaster wordt kan hij makkelijk voor zo'n bedrag weg.
Als je ziet welke spelers tegenwoordig voor 40 miljoen weggaan is 20 zo raar niet. Helemaal niet als je zen statistieken ziet en die misschien wat verbeteren de komende 2 jaar.

Wat een grap, die jongen is tot nu toe met zijn hedendaagse prestaties nog geen 7 miljoen waard..sommige mensen vergeten de realiteit als iemand 3 wedstrijden goed presteert

5 maart 2016 om 10:59

jij vergeet de realiteit en dat is dat we hier veel anders kijken.
Kijk wat die jongen bij het nationale team van Polen doet met zn goals in de kwalificatie, zelfs tegen Duitsland. Daarnaast is hij nog jong.

Ajax zou gek zijn als ze hem voor 10 miljoen naar inter doen. In Engeland betalen ze zo 20 miljoen, helemaal als hij er op het ek nog 2 of 3 in schiet.

Ik zeg niet dat hij het waard is, maar het gaat erom wat ze er voor geven.

Martial was ook nog geen 80 waard, net als James. En toch wordt dat er voor betaald

5 maart 2016 om 11:00

Hoeveel hij waard is in deze markt bepalen de clubs zelf, drie wedstrijden goed presteren is inderdaad niet voldoende.

Het gaat om zijn statistieken en die zijn goed, als je één op twee loopt doe je het uitstekend.

Zijn voordeel is dat hij het ook tegen grotere landen laat zien.( Duitsland)

5 maart 2016 om 11:01

Zo'n grap vind ik het nou ook weer niet. Veel clubs kijken naar statistieken en zien zijn goede momenten en dan kan ik mij best voorstellen dat er Europese clubs best wat geld voor neer willen leggen. Hij is jong en kan nog onwijs groeien. Ik zie hem liever hier blijven alleen op het moment dat er nog een spits bijkomt en hij 2e keus zou gaan worden dan krijg je wel problemen denk ik.

5 maart 2016 om 11:11

Tien jaar geleden was ik het met je eens geweest. Nu niet meer, tijden zijn veranderd en de bedragen minstens verdubbeld. Er gaat zoveel geld om in het voetbal dat je als club de hoogste realistische marktwaarde bedenkt, dat bedrag moet je verdubbelen en als ondergrens zien. Vaak wordt het toch wel betaald.

5 maart 2016 om 13:10

De realiteit is dat 17-jarige na 2 leuke potjes 40 miljoen waard kunnen zijn.. Een speler van 22 jaar die zeer belangrijk is voor de Poolse nationale ploeg, zich goed ontwikkelt bij Ajax en een meerjarig contract heeft is makkelijk 12 miljoen waard.

Als ik Milik was zou ik zo voor Inter kiezen. Hij past naar mijn mening zoveel beter in het systeem dat Inter speelt dan in het Ajax-systeem. Hij zou het daar nu al wel redden denk ik.

5 maart 2016 om 11:30

Het Inter systeem? Waar ze laatst met 8 verdedigende spelers een keeper de wedstrijd in gingen? Waar Icardi klaagde dat hij nauwelijks kansen kreeg en daarom minder scoorde? Oh ja, tuurlijk past dat bij Milik.

5 maart 2016 om 11:35

Ja, dat systeem. Milik is een goede counterspits die niet optimaal rendeert in een systeem dat geheel om balbezit draait. Dat gebrek aan kansen bij Inter valt ook nog wel mee. In de wedstrijden die ik gezien heb heeft Icardi toch wel minstens twee of drie opgelegde kansen gekregen.

5 maart 2016 om 13:15

Nee het systeem van Ajax past lekker bij hem?

Haha de waan van de dag. Dit gaay dus echt nier gebueren

5 maart 2016 om 13:16

Tuurlijk gaat dat niet gebeuren. 10 miljoen? Dat mogen die italianen willen. Veel te weinig natuurlijk. Wat denken ze bij Inter nou?

Ajax zou echt dom zijn om hem voor 12 miljoen te verkopen.
Ik weet dat we in Nederland niet zo'n hoge pet van hem op hebben, maar alleen al dankzij zn goals voor Polen in de kwalificatie in combi met zn leeftijd betalen ze in Engeland 20 miljoen voor hem.
Stel dat ie er komende zomer nog 3 in schiet op het ek...

Milk is stukken beter dan de meeste mensen denken. Kijk maar eens naar zijn prestaties bij het NT van Polen. Twee spitsen systeem en hij ragt ze er aan alle kanten in. Een systeem waarin gevoetbald wordt moet ook bij de speler passen of de speler moet zich aan kunnen passen aan het systeem en daar heeft Milik moeite mee.

Mooie club voor die jongen, ik weet niet of hij echt zo goed is, hier op vz werd hij een tijdje afgekraakt en ook weer opgehemeld, dus op basis daarvan kan ik ook geen conclussie trekken, heeft wel aardige cijfers.

5 maart 2016 om 11:08

Mensen trekken graag een conclusie na 2 wedstrijden terwijl er nog 30 gespeeld moeten worden bijvoorbeeld. Hij doet het nu goed dus iedereen is blij scoort ie niet tegen Willem 2 dan is het weer een nietsnut een geen Ajax speler.

5 maart 2016 om 13:17

Precies. Om erachter te komen of iemand een goede voetballer is moet je nooit op VZ kijken. De waan van de dag is hier enorm en dat is prima maar zeker geen graad meter voor welke speler dan ook.

Kijk je naar zijn statistieken in combinatie met leeftijd is het een uitstekende spits. Kijk je naar zijn skills dan komen er wat twijfels naar boven. Ik zou Milik nooit weg doen.

Mensen hebben af en toe echt een bord voor hun kop. De statistieken liegen niet en als Ajax niet uitkijkt issie weg voor een schamele 12 miljoen. Er zit zoveel potentie in deze jongen, hij moet gewoon vertrouwen krijgen. Hij doet het tot nu toe gewoon hartstikke goed voor een Eredivisie spits hoor.

Als je zijn 2 goals tegen excelsior ziet, zie je dat hij zeer veel potentie heeft. In Italie zou hij het best passen naar mijn idee.

Ajax moet hier minstens 25 miljoen vragen. En dat is nog niks als je ziet hoe makkelijk Napolie 20 en 25 op Klaassen en Bazoer biedt. De prijs/kwaliteitsverhouding is al een tijdje stuk, dus om je er dan wel aan te houden is gewoon dom.

Wel een echte inter spits. Ik zie hem wel slagen in italie. Zeker voor dat bedrag. Al moeten we niet te veel verwachten; in italie staat hij tegenover Chiellini,Bonucci,Romagnoli,Glik,Koelibaly ect, toch andere koek dan Bruma, van beek, ect

ajax kan veltman al verkopen voor 10 miljoen. dan is 10 miljoen voor een spits als milik veel te weinig. minimaal 15 miljoen moet ajax voor hem vragen. hopelijk kan ajax dan huntelaar naar amsterdam halen als de vervanger van milik. huntelaar is nog altijd zeer populair in amsterdam. geef huntelaar maar een jaarsalaris van 2 miljoen als uitzondering, dat verdiend hij wel.

De prijs is belachelijk laag. Zijn eredivisie gemiddelde is heel goed. Hij is al van vaste waarde voor het Poolse nationale team. Wie weet wat hij het EK gaat doen. Binnen no time kan het bedrag minimaal 20-25 miljoen worden.

Ik denk dat deze jongen ook nuchter genoeg is om niet meteen te happen. Ajax zal hoe dan ook tweede worden dus volgend jaar kan hij sowieso nog de CL voorronde met Ajax spelen. Worden we kampioen dan komen we meteen in de poulefase.

Al met al zie ik dit bericht als onzin. Ajax gaat hem heus niet voor het EK verkopen. Wat daarna gebeurt zullen we dan zien.

5 maart 2016 om 13:14

Hahahahah 20 tot 25 miljoen op basis van wat Hahahah je mag blij zijn als je 10 krijgt wat heeft die nou bij Ajax laten zien....

5 maart 2016 om 14:57

Zoals je zelf zegt:" zijn eredivisie gemiddelde" ik hoef je er natuurlijk niet aan te herinneren dat eredivisie/mickeymouse niks voor stelt. 15 mil op dit moment is gewoon een goed bedrag

5 maart 2016 om 17:33

Mag ik jou er op wijzen dat de Serie A in de laatste jaren ook behoorlijk minder is geworden en geen absolute topspelers meer heeft? Op Juve na. Dat ze daar geen geld hebben wil noet zeggen dat ze hier spelers voor een prikkie op kunnen halen.

Haha dit is een grap, de nieuwe lewandowski haha. Als je moeite hebt om in nl te scoren dan ga je echt niet meer score in het buitenland

5 maart 2016 om 13:27

serieus Milk is een goeie dlits maar lijkt wel dat Ajax niet met spits speelt ik kan wel wedden als hij bij een club speelt dir 4-4-2 speelt dat hij 20-25 goals maakt. Ajax moet met 2spitsen spelen!

5 maart 2016 om 13:27

*spits

5 maart 2016 om 17:26

Hij heeft geen moeite om in NL te scoren

15 miljoen uitslepen en laten vertrekken. Milik is een uiterst talentvolle spits, maar past niet echt in het Ajax-spel. Wellicht komt hij bij Inter beter tot zijn recht !

Waar komen dat soort berichten toch vandaan?
Deze jongen scoort de laatste 2 weken weer, maar komt duidelijk te kort voor Ajax.

De nieuwe Lewandowski is hij denk ik niet, maar in het juiste systeem kan hij wel een prima spits worden, lijkt me.

Als zijn voetenwerk nou eens top was, dan kon hij mee op dat niveau. Nu is Ajax wel even hoog genoeg.

Bij Ajax wordt hij gewoon totaal verkeerd gebruikt. Bij Polen blinkt hij namelijk wel uit.

Het ligt denk ik meer aan de 'filosofie' van De Boer dan Millik zelf. De Boer heeft er een handje van om spelers op de verkeerde positie op te stellen of verkeerd te gebruiken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren