Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Atlético verslaat Real Madrid en schrijft geschiedenis

Laatste update:
/

Atlético Madrid heeft zaterdagmiddag een minimale overwinning op Real Madrid geboekt. De ploeg van Diego Simeone had drie dagen na de Champions League-ontmoeting met PSV (0-0) aan één doelpunt voldoende om de stadsgenoot te verslaan. Antoine Griezmann zorgde voor het klassenverschil: 0-1. Atlético, dat voor de 25e keer dit seizoen de nul hield, is de eerste club ooit die in competitieverband drie seizoenen op rij een uitwedstrijd tegen Real Madrid wint.

Real had in de eerste helft weliswaar veel meer balbezit, maar dat resulteerde niet in veel kansen voor het doel van Jan Oblak. De doelman moest alleen in actie komen na een vrije trap van Cristiano Ronaldo, in de 33e minuut, en een daaropvolgende inzet van Karim Benzema. De beste kans van de eerste helft, dat meer weg had van een tactisch steekspel, was voor de bezoekers. Keylor Navas moest vier minuten voor rust gestrekt gaan op een inzet van Griezmann.

/

De defensie van Atlético stond opnieuw als een huis. De vrije trap van Ronaldo was het eerste competitieschot op doel in liefst 213 minuten. Het was voor het eerst sinds mei 2005 dat een Madrileense derby tussen Real en Atlético een ruststand van 0-0 kende. Acht minuten na rust brak Griezmann de ban, na zijn eerste competitiegoal in anderhalve maand tijd. Hij gaf het leer in het strafschopgebied aan de mee opkomende Filipe Luis, die de bal direct weer bij de Fransman bezorgde. Griezmann kon de bal vervolgens ongehinderd achter Navas schieten: 0-1.

Zidane greep direct in en verving James Rodriguez, ten faveure van Lucas Vázquez. In de rust was Karim Benzema al vervangen door Borja Mayoral. Het team van Zidane slaagde er in eerste instantie amper in om op balbezit te spelen en daarmee voor gevaar te zorgen. Naarmate de tweede helft vorderde, werden los Merengues gevaarlijker. Ronaldo kopte echter recht in de handen van Oblak, die ook een antwoord had op een inzet van Mayoral. Tussendoor vroeg Real Madrid tevergeefs om een penalty, na een duel tussen Gabi en Danilo.

Real Madrid deed er ook in de slotfase alles aan om een nederlaag af te wenden, maar Oblak en consorten hielden het doel schoon. De sluitpost had in de laatste minuten antwoord op pogingen van Ronaldo en Danilo. Een deel van het publiek verliet voortijdig het stadion en vroeg om het vertrek van voorzitter Florentino Pérez. Door de zege heeft Atlético nu vier punten meer dan Real Madrid, na 26 speeldagen. Het verschil met Barcelona bedraagt nu vijf punten, maar de koploper uit Catalonië speelt zondagavond nog een thuiswedstrijd tegen Sevilla.


Wie gaat dit seizoen hoger eindigen in de competitie?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Triest, meer kan ik er niet over zeggen.

27 februari 2016 om 18:02

Wat ook triest is, is dat op Voetbalzone Ronaldo altijd gelijk het laagste cijfer heeft. De enige die deze wedstrijd kansen had voor goal (weliswaar niet afmaakte) en de enige die het tempo probeerde op te schroeven bij Real, maar de rest had er geen zin in.

Objectiviteit, ver te zoeken.

27 februari 2016 om 18:16

Hij was zeker niet de slechtste van RM maar een voldoende is het ook absoluut niet. Verder is het normaal dat iedereen naar hem kijkt want het is immers de vedette. Ben je het wel met me eens dat hij in de grote wedstrijden valer onzichtbaar is dan beslissend?
Kijk dit seizoen er maar op na....

Ik heb het eerder geroepen en ik sta er nog steeds achter: Als hij niet scoort heb je er helemaal niks aan. Hij scoort gelukkig heel veel waardoor dat niet erg opvalt (behalve veel grote potjes).

Verder heeft de komst van Ronaldo Madrid weinig gebracht. Te weinig kampioenschappen en CL's.
Zo: die is ook weer afgezaagd.

Verder kan je concluderen dat het geen team is. Dat zal de grootste uitdaging voor Zidane worden!

27 februari 2016 om 18:40

Zover ik het nu zie heeft hij een 4.4 en Rodriguez een 4.2, kroos en Igles een 4.3. Dus dat valt best wel mee.

27 februari 2016 om 18:44

Niets aan toe te voegen. Helemaal gelijk,en Cr mag wel wat meer credit krijgen.

27 februari 2016 om 18:58

Ronaldo heeft een inschattingsfout gemaakt door voor de galacticos project te kiezen en blijkbaar heeft hij Barca onderschat anders had hij miss wel voor Barca gekozen. Of hij koos voor het geld of hij is een fan van Real. Ronaldo had naar Barca gemoeten!

27 februari 2016 om 19:05

maar heeft hij niet ook altijd of meestal de meeste assists bij real? dan zou je verhaal namelijk niet helemaal kloppen.

27 februari 2016 om 19:57

Real was de droom van zijn vader volgens mij vandaar de keuze.

27 februari 2016 om 20:07

Hoge bomen vangen veel wundt

27 februari 2016 om 20:09

Inderdaad ik vraag me dan af of het ook 5-3 zou zijn in de Ballon D'or, misschien 4-4 nu. Maar messi zou zeker nog meer winnen doordat hij ook 2,5 jaar jonger is.

27 februari 2016 om 18:02

Perez eruit, dat is wat er moet gebeuren. Er moet beter beleid komen, het team moet een team worden en geen Galactico/fantasie team. Ik was wel tevreden over de jonge spelers die invielen, maar Isco James en Benzema waren toch weer slecht hoor. Ongelofelijk, Real heeft scorend vermogen nodig.

27 februari 2016 om 18:08

Helemaal mee eens. Met die Perez aan het roer is er totaal geen visie te bekennen bij Real. Ieder jaar weer dure spelers halen om vervolgens 2e of 3e te eindigen achter Barcelona en/of Atletico. Nu Zidane aan het roer is lijkt er meer gebruik te worden gemaakt van de jeugd wat op zich wel aangeeft dat de trainer zelf een bepaalde visie heeft. Op een gegeven moment stonden er 4 jeugdspelers in het veld wat wel mooi is om te zien.

Daarnaast moet men ook ophouden met het kopen van spelers die uitblonken op een toernooi zoals het WK. Dit deden ze bij James maar dat is wel een klasse apart.

27 februari 2016 om 18:10

Sorry maar dit Madrid heeft geen identiteit. Als een kip zonder kop, ze doen maar wat. En wat te denken van het beleid daar. Je verhuurt coentrao terwijl je geen vervanger hebt voor Marcelo. Danilo zou bij Zwolle njet eens opvallen, Benzema verdiend het niet om nummer 9 te dragen. Ozil weg doen voor isco, met alle respect maar Isco doet maar wat. Di Maria weg doen voor james. Dan heb je er echt geen ballen verstand van. Wat mij betreft kan die Perez oprotten

27 februari 2016 om 18:13

Perez en Zidane eruit.

Beginnen met een schone lei. Perez heeft Real helemaal naar de tering geholpen en Zidane gaat het ook niet redden. Totaal geen grip en uitstraling.

27 februari 2016 om 18:19

Arepa,

hoezo wil je Zidane niet meer als coach zien van Real? Ik ben van mening dat er voldoende ruimte aanwezig is voor verbetering. Maar dan moet men hem ook de tijd gunnen om zich te verbeteren in het vakgebied van coaching. Een beetje zoals bij Cocu het geval was bij PSV en kijk hoe hij het nu doet.

Zo niet, dan kun je kijken voor een nieuwe coach. Wel zou ik Zidane zeker als rechterhand benoemen van deze coach. Zo kan hij ook veel opsteken.
Sowieso was het enorm dom geweest van Perez om Ancelotti zo snel weg te doen. Hoe haal je het in je hoofd om die man weg te sturen die ons de tiende CL-beker heeft bezorgd? Opportunistische man is het.

Real heeft een algemeen directeur nodig ala Toon Gerbrands. Een man die verstand heeft van het vak en voor een topsportmentaliteit zorgt binnen de club.

27 februari 2016 om 18:40

Veel Real fans roepen Perez eruit.
Maar bij 1 mindere wedstrijd, vragen ze ook om nieuwe spelers zoals Pogba, Veratti enz..
Dat is juist wat Perez doet, elk seizoen nieiwe spelers halen.
Zo bouw je niet aan een hecht team, en dat is het grootste probleem bij Real.

27 februari 2016 om 18:49

Tipi,

Ga aub niet zo dom doen. Vorig jaar en de jaar daarvoor kon ik me nog herinneren dat jij zei dat het bestuur van Barca slecht was en dat mede door Rossel barca geen prijzen had gepakt, door het gedoe met Neymar. Je wou Laporta zien. Tevens wou jij ook vorig jaar ook dat Enrique werd ontslagen omdat hij voor Real speelde wou die expres verliezen. Dus doe niet zo hypocriet.

Iedereen kan zien dat Perez fout zit. Bale halen voor zo'n bedrag, James halen terwijl je Di Maria al hebt. Ancelotti ontslaan en Benitez aanstellen en dan halverwege het seizoen weer hem ontslaan. Dat is al een duidelijke fout van hem.

27 februari 2016 om 18:54

Rossel heeft ook niks goed gedaan, alleen maar schandalen.
Mathieu, Vermaelen, Douglas, om maar een paar op te noemen, allemaal spelers die te kort komen voor de top.
Enrique wou iedeen weg, wat ook logisch was in die tijd, speelde elke week met een andere opstelling.
Na het verlies tegen Sociedat deed hij dat niet meer, en Barca begon te draaien.
Barca heeft nog altijd een rot bestuur, de prijzen veranderen daar niks aan.
Maar als je zegt Perez weg, moet je ook niet na elke verlies partij roepen om nieuwe spelers.
Dat doen Barca fans veel minder, ik roep nooit na een fout van Alves of Pique dat ze weg moeten.
Je kunt altijd een mindere wedstrijd hebben.

27 februari 2016 om 18:59

Tipi alles wat jij uitkraamt is provocatie en meer niet. Welke real fans vragen om nieuwe spelers? Wij vragen al jaren om nieuwe beleid. Dus wat jij allemaal uitkraamt is onzin en pure provocatie ( waar jij erg van geniet merk ik )

On: jammer en helaas, gewoon herpakken en doorgaan, seizoen is nog steeds niet verloren!!

27 februari 2016 om 19:00

Isco doet maar wat? Mist het vertrouwen, is een geweldige speler, maar past niet in dit spel van RM. James is een topspeler en is (nu) nog niet zo goed als Di Maria. Maar is ook pas 24. Die wordt zeker zo goed, misschien zelfs beter. Benzema is vaak een van de beste spelers bij RM dit seizoen en scoort veel. Past bij RM en verdient het zeker de #9 shirt te dragen.

27 februari 2016 om 19:00

Zo'n di Maria had je zeker nu kunnen gebruiken die de defensie van Atleti kapot maakt. Zie die actie in de cl finale bij de 2 1 van Bale

27 februari 2016 om 19:09

Tipi

Dat is anders en weet je hoe dat komt omdat jij dat niet zo snel of jullie Barca fans dat zeggen? Dat komt omdat Barca veel meer succes heeft dan Real de afgelopen jaren. Als Real net zo veel had gewonnen als Barca, dan zou je ook minder Real fans horen van die en die moeten komen. Voor jullie is het makkelijker om je spelers niet gelijk af te branden.

27 februari 2016 om 18:10

HAHA Madrid !!

27 februari 2016 om 18:28

Haha idd

27 februari 2016 om 18:27

Altijd het zelfde liedje. Hoe kan een club met 30% balbezit en waarvan 50% van de passes aankomen toch winnen. Ik vind dat maar knap. Vandaag is het duidelijk dat we Bale en Marcelo mistte. 2 spelers die wel iets kunnen klaar spelen voorin. Ronaldo moet je na dit seizoen slijten. Hij mistte 3 grote kansen. Ronaldo van vorig seizoen had er minimaal 2 gemaakt. Buiten dat vind ik dat James snel zijn vorm weer moet vinden, want vandaag was het niet om aan te zien. Kroos was ook niet goed en had graag Casemiro en Kovacic in de basis gezien. 1 lichtpuntje vandaag en dat was debuut van Mayoral. Leuk spitsje vind ik dat. Hoop dat hij samen met Odegaard meer mag spelen dit seizoen. Kampioen word je toch niet meer dus gewoon jeugd kans geven.

27 februari 2016 om 18:36

Luka balbezit zegt niet alles. Gaat erom wat je met de bal doet. Volgens mij was dat wat we kritiek op hadden des tijds op Guardiola in zijn Barcelona dienst. Bal doelloos rondspelen kom je makkelijk aan 70 procent balbezit dat is niet echt moeilijk.

27 februari 2016 om 18:47

Ik weet het, maar doel meer op Sierd en Aad. Heb gewoon de wedstrijd meteen in Frans commentaar gekeken. Ten eerst roepen ze dat het een wereldgoal is, maar was een normaal doelpunt. Ten tweede roepen ze dat het verdiend was, maar Atletico was nergens te bekennen vandaag. Ten derde komen ze samen klaar omdat Real op achterstand komt. Ziggo moet die 2 nooit meer wedstrijd geven.

27 februari 2016 om 19:03

Ik keek ook op franse Bein Sports. Saaie commentaar vandaag bij Sierd

27 februari 2016 om 19:12

Het gaat erom dat je iets goeds doet als je de bal hebt. Verder was dit ook te verwachten. Anders is het een gebrek aan voetbalkennis / realisme.

Dit Madrid is gewoon niet goed genoeg om van topploegen te winnen.

Verdediging laat steken vallen
Middenveld heft geen diepgang en mist verdedigende kwaliteiten en scorend vermogen
Aanval is statisch en zeer afhankelijk van aanvoer

Al met al terecht dat ze vandaag poepie hebben gekregen

28 februari 2016 om 09:06

Hoi,hoi,hoi.Wat ben ik blij.Word soms bang van mezelf.Waarom heb ik zo een verschrikkelijke hekel aan Real?

Atletico speelde anti-voetbal..

27 februari 2016 om 17:58

Serieus? Een gigant als Real Madrid kon geen normale kans creëren tegen een club met een kwart van hun budget en jij hebt het over anti-voetbal?

27 februari 2016 om 18:06

Kansen waren er echt wel, alleen gingen ze er niet in. Ronaldo alleen al 2.. Atletico stond goed. Hopen dat PSV met 11 man achter die bal blijft en cattenacio speelt, met zo een counter versla je dat team zo. Enige wat ze kunnen is goed staan

27 februari 2016 om 18:10

Nou nou, daar onderschat je Atletico behoorlijk hoor. Ze zijn ijzersterk in verdedigen en ja ze hebben moeite om te scoren. Maar ze kunnen alsnog levensgevaarlijk opduiken voor het doel. Alleen al tegen PSV hadden ze 3 100% kansen geloof ik. Het was dat Bruma sterk verdedigde en Zoet uitstekend keepte.

27 februari 2016 om 18:35

Hij bedoelt meer uitgespeelde kansen. Dat zag je niet, maar dat is eenmaal moeilijk tegen Atletico. Maar ben het wel met hem eens dat er dan alsnog genoeg kwaliteit is om dat te kunnen, alleen komt dat er niet uit.

27 februari 2016 om 18:01

In balbezit vond ik Atleti nog aardig spelen en waren er genoeg spelers ook op de helft van Real. Je zag ook dat Real soms via de omschakeling probeerde te scoren

27 februari 2016 om 18:19

Atletico had echt wel fraaie aanvallen en tikte Real ook af en tie scheel zo makkelijk kwamen ze er door.
Dan kunnen ze wel verdedigend woeden aangeschreven, maar een huis heeft ook een goede fundering nodig om verder te kunnen bouwen

27 februari 2016 om 18:03

hoe kom jij aan 3 punten achterstand? het waren er 5.

Verder klopt je verhaal ook gewoon.

27 februari 2016 om 18:03

De achterstand bedroeg toen 5 punten en daarna werd Benitez ontslagen. Real speelde vervolgens gelijk tegen Betis en Malaga en nu dus de eerste nederlaag van Zidane. Verschil kan nu 12 punten bedragen

27 februari 2016 om 18:04

3 punten?!? Het was 7 punten vriend.. Kijk nu ben je al niet meer serieus te nemen.

Probleem is perez. Hij moet opdonderen en die ego's binnen het team moet ff wat correctietikken krijgen. James speelt dramatisch, Isco is misschien ergste van ze allemaal. Paar man eruit dribbelen, leuk. Maar daarna verliest hij altijd de bal. Marcelo moet snel terug, Danilo zuigt aan de linkerkant. We missen een killer spits en Bale. Je merkt nu echt hoe erg we Bale missen in dit soort wedstrijden..

27 februari 2016 om 18:12

Het was 5.. dus ben jij dan ook niet serieus te nemen hahaha

27 februari 2016 om 18:19

Gaat het nog goed met je? Je klinkt gefrustreerd. Neem n pil en ga lekker in bad. 😂

27 februari 2016 om 18:37

Ach neem ze niet serieus. Je punt is meer dan duidelijk.

27 februari 2016 om 18:53

Hierboven al uitgelegd: het waren er toen 5.na aanstelling zidane gelijk tegen betis en malaga en nederlaag atleti. Barca alles gewonnen na zidane. Dus ter controle 2 2 3= 7 punten verlies en dan als barca morge wint is het verschil 5 7=12 pt

27 februari 2016 om 19:06

Missen jullie Bale in dit soort wedstrijden?? Haha dat is precies een speler die niet in de kleine ruimtes kan spelen. Die loopt in zulke wedstrijden vaak tegen reclameborden aan. Weet je wie Real mist? Di Maria!

27 februari 2016 om 18:08

Verschil was 5 of 7 en alsof je kans had gemaakt tegen dit Barca dat alle potjes gewoon blijft winnen.. Al wint Zidane ze allemaal, zie Barca nog maar 1 keer punten verspelen

Saaie wedstrijd. atm was de beteren en ronaldo verdwijn zoals altijd bij groteren wedstrijden. niks nieuws dus

27 februari 2016 om 17:59

Jij hebt een andere wedstrijd gekeken? Ronaldo was 1 van de betere aan de kant van real madrid

27 februari 2016 om 18:02

Kon het weer niet waarmaken in een grote wedstrijd, heel dit seizoen eigenlijk al. Desondanks nog wel goede statistieken door de wedstrijden tegen Malmö, Espanyol en Shakhtar.

27 februari 2016 om 18:02

Ja mensen praten elkaar gewoon na. Er waren drie schoten op goal bij Real en alle drie kwamen van Ronaldo. En Bale en Benzo lagen eruit, dus dit was verre van de echte Real die we kennen met Bale Benzo Pepe Marcelo.

27 februari 2016 om 18:08

Hoeveel jaren hou je dit al vol!?!??!?!

27 februari 2016 om 18:21

Misschien was Ronaldo wel 1 van de betere maar dat was vandaag niet lastig, Atletico had de wedstrijd onder controle

27 februari 2016 om 19:05

Betere? Hij kreeg een paar kansen door geweldige passes en goed werk van teamgenoten, die kansen miste hij allemaal. Dus nee hij was zeker niet een van de betere.

Ja hoor, het collectief wint weer. Atletico is echt genieten, geen enkel team legt die mentaliteit en dat groepsgevoel op de mat! En Antoine oh Antoine.. Wat is dat ventje goed, hoe hij die van Real bij dat doelpunt steeds voor de gek hield en hen positioneel vernederde haha, heerlijk!

27 februari 2016 om 17:59

Dus na deze week kunnen we wel veilig zeggen dat PSV toch een niveautje hoger is dan Real Madrid.

Vind je dan zelf niet dat Juve dat ook op de mat kan leggen? Vooral Chiellini maakt van verdedigen een kunst, een strijd. Echt prachtig om te zien die pure verdedigers, geen mislukt ventje zoals Veltman.

27 februari 2016 om 18:03

PSV, pfffff. Wat een hoogmoed door een gelijkspel thuis nog wel.

27 februari 2016 om 18:06

Ik neem aan dat het sarcastisch bedoeld was? In deze vorm van Real zijn er genoeg teams die gelijk kunnen spelen tegen Real of zelfs winnen

27 februari 2016 om 18:08

Niet op reageren want hij bedoeld het (hopelijk) als grap.

27 februari 2016 om 18:11

Je ziet er toch een smiley naast staan? Dan weet je toch dat hij het niet meent. Daarnaast is een gelijkspel thuis tegen Atletico heel knap gedaan door Psv.

27 februari 2016 om 18:24

Des te knapper de 0-0 van PSV was met 10 man, ongeacht het resultaat in Madrid.

27 februari 2016 om 18:54

Mooi voor Guti die nog van de week zei dat niemand van Atleti bij real zou spelen nou we hebben het gezien kies er maar paar uit meneer Guti, daarnaast is het een grote vernedering dat je 3 jaar lang verliest van je rivaal in eigen huis. Als ik me niet vergis buiten de copa wedstrijden heeft real zowel als thuis/uit al 3 jaar niet meer gewonnen in competitie verband.

27 februari 2016 om 19:12

Ja sinds april 2013 heeft Atleti in competitieverband niet meer verloren van Real. Laatste 10 ontmoetingen met Real: 5 zeges, 4 gelijk en 1 nederlaag

Het wordt eens tijd dat de opstelling wordt aangepast aan de spelers, en niet de spelers aan de opstelling, bij het maken van opstellingen en bij het aantrekken van spelers. James als rechtsbuiten heb je niets aan (zeker niet in deze vorm), Isco als rechtsbuiten heb je niets aan, Isco als spits heb je niets aan; oké, Danilo als linksback is noodzaak. Er wordt bij het maken van de opstelling denk ik gekeken naar de spelers en hun kwaliteit en naam maar niet naar de balans in het elftal en het teambelang. Als dat verandert, dan zul je pas resultaten boeken. We missen gewoon een Busquets en degelijke vleugelspelers van wie de hoofdtaak het geven van assists is.

Al jaren staan er bij Real mannen op het team die hun eigen wedstrijd spelen. Het zijn spelers die liever zelf één doelpunt maken dan dat het team er twee maakt en daar gaat het mis. Het zijn losse flodders. Krijg het er nou eens in dat spelers de bal rondspelen, dat ze elkaar de doelpunten gunnen, kijk eens naar Barcelona bijvoorbeeld, waar die jongens voorin elkaar gewoon de doelpunten gunnen en niet gaan voor eigen glorie. Dat maakt dit Barcelona op dit moment superieur aan Real, dit lijkt werkelijk nergens op.

Maar goed, daar kan Zidane ook niets aan veranderen. Dat probleem zit veel dieper, bij Perez die alleen kijkt naar de economische kant (wat hij geweldig doet), maar dit gaat ten koste van het sportieve aspect van de club en het is ook wel eens leuk om een prijs te winnen. Het is tijd voor verandering, dit gaat zo niet langer. Eén keer in de tien jaar kampioen worden is Real Madrid onwaardig en is om je voor te schamen voor een club die zichzelf op de kaart zet als grootste en beste ter wereld. Het mag wel eens klaar zijn met het wijzen naar het verleden waarin we zo vaak kampioen werden en zo vaak de Champions League winnen. Dat is het verleden; we zijn in het heden en we zijn momenteel geen absolute wereldtop, dat zijn de harde feiten.

Overigens een leuke wedstrijd van Mayoral, hij heeft het best aardig gedaan en zie hem graag vaker minuten maken, zeker nu de league toch al verloren is. Dan kan hij volgend seizoen aansluiten bij het eerste en hebben we die tweede spits waar we zo naar hunkeren in de vorm van een jeugdspeler die het echt kan gaan maken bij Real. (check bijvoorbeeld eens de samenvatting op Ziggo Sport van de wedstrijd tussen Real Madrid en Manchester City en zie zijn doelpunten en bijdrage daar).

Het enige waar wij nu nog op kunnen terugvallen is zoals Sierd de Vos toentertijd zo mooi zei: ' Ja, maar wij wonnen in Lissabon.' Enfin.

27 februari 2016 om 18:00

Middenveld van Kroos en Modric werkt simpelweg niet tegen de sterkere ploegen. Vorig seizoen niet en dit seizoen ook niet. Maargoed zal het niet snel zien veranderen

27 februari 2016 om 18:04

Vorig jaar was Modric geblesseerd

27 februari 2016 om 18:32

Mooie reactie.

Probleem is dat sommige altijd naar uitvluchten zoeken. Dus het probleem niet zien. Als je de problemen niet ziet dan kun je ze ook niet verbeteren.

Probleem ligt ook niet helemaal aan Perez, maar ook aan de fans. Ze geven het team geen tijd. Paar wedstrijden slecht en dan beginnen ze te fluiten. Zo voelt Perez druk en gaat hij weer op zoek naar spelers. En dan wordt ook trainer ook ontslagen. Volgende trainer moet het dan doen met spelers die hij zelf niet voor gekozen heeft. Moet dan een systeem ontwikkelen en dan neemt tijd, maar die krijgt hij niet...

Verdiende overwinning. Ik zag geen lijn en visie bij de aanvallen van Real Madrid. Respect voor Atletic. Woensdag nog CL gespeeld en dan in Bernabeu de drie punten eruit slepen. Hulde!

27 februari 2016 om 18:00

3 wedstrijden in nog geen 7 dagen jah en dat terwijl Atleti het juist van fysieke kracht moet hebben

27 februari 2016 om 18:04

Atletico madrid doet al jaren hetzelfde en wat ze doen is gewoon briljant. Ze spelen erg solide, geen rare frantsen en proberen ook niet te doen wat ze niet kunnen (barcelona voetbal proberen te spelen bijvoorbeeld). Woensdag inderdaad CL gespeeld en daar mag nog wel eens lof voor naar PSV dat tegen deze geslepen moordploeg toch een erg knap resultaat neerzet. Daarbij is het irrelevant of ze in madrid weggespeelt worden of niet.

27 februari 2016 om 19:20

26 competitiewedstrijden, 11 tegendoelpunten en 17 keer de nul gehouden. Abnormaal!

Krijg steeds meer respect voor PSV.

27 februari 2016 om 18:04

Hou toch op

27 februari 2016 om 18:25

Is wel zo, en dat met 10 man

27 februari 2016 om 18:56

Knap van psv maar vergeet niet dat atleti met iedereen moeite heeft en vaker 0 0 zou kunne spelen tegen de kleintjes. Tegen rayo levante en gijon bijv kwamen ze al heel goed weg en tegen villarreal sevilla ook 0 0 je kunt je vrouw en kinderen erop zetten dat atleti volgende week of aankomend midweek 0 0 speelt

27 februari 2016 om 19:41

PSV had geluk dat het 0-0 bleef, waren echt niet beter dan AM.

PSV is beter dan Real!(?)

27 februari 2016 om 18:00

Hou op met dit soort onzin.

27 februari 2016 om 18:14

Jij hebt ook geen humor... Real terecht verloren. Hebben totaal geen team en gaan dit seizoen hoogst waarschijnlijk geen enkele prijs winnen. De supporters in het stadion met de shirts met de datum van de CL finale erop leven echt in een droomwereld. Barça, Bayern, Juve, Atletico maken gehakt van dit losse zandachtige Real Madrid.

27 februari 2016 om 18:05

Nu even serieus: atletico is dus wel al ruim drie jaar beter dan real madrid. Het is dat ze één keer een onderling duel verloren in de CL maar als barcelona er niet was geweest zou atletico gewoon jaren achter elkaar kampioen zijn geworden

Game over voor Real als Barcelona morgen wint. Atleti doet nog altijd mee maar dit mag Barca nooit meer weggeven. Wel knap hoor dat Atleti dat in de laatste 10 wedstrijden 5 keer van Real heeft gewonnen en slechts 1 keer verloor. En weer een clean sheet... Zou de Nederlandse voetbalschool niet een type Simeone kunnen gebruiken?

27 februari 2016 om 18:09

Absoluut. Ik zou graag een argentijnse of italiaanse coach bij Oranje zien.

Hala Madrid haha lekker hoor, griezi beter dan Penaldo!

27 februari 2016 om 18:01

En waar is Ajax in de champions league? Of Europa league?

27 februari 2016 om 18:06

Niks met hrt artiksl te.maken.

27 februari 2016 om 18:07

Wat heeft ajax er mee te maken haha

27 februari 2016 om 18:16

Wat heeft Ajax in hemelsnaam te maken met een Spaanse derby? Lol

Krijg steeds meer respect voor PSV.

Atleti blijft in de race...wat een fantastische ploeg is dit toch. Niks anders dan zware respect.

Ongelofelijk dat de grootste club terwereld het zo moeilijk heeft. Echt ongelofelijk. In de competitie valt er niets meer te halen, de beker ook niet. In de Champions league zijn er nog kansen, maar niet zoals ze nu spelen. Real moet maar weer in vorm komen, en gaan spelen als een team. Spelers van Real zijn veelste veel bezig met zich zelf. Kroos en Modric die achter de bal huppelen na balverlies. En zo kan ik er nog meer opnoemen ze strijden niet als team

27 februari 2016 om 18:00

Op het moment zeker niet de grootste.

27 februari 2016 om 18:04

Jawel. Grootste staat niet gelijk aan beste. De beste is Barcelona, maar de grootste is Real Madrid.
Grootste is namelijk gebaseerd op fanbase, marktwaarde en omzet. Daar is Real Madrid feitelijk gewoon de grootste in.

27 februari 2016 om 18:05

Grootste ben je op basis van de prijzen en de statuur van de club. Real is wel degelijk de grootste club ter wereld.

27 februari 2016 om 18:07

Grootste in schuld hebben ja.

27 februari 2016 om 18:18

Als argumenten en feiten niet werken, dan kan je inderdaad gaan strooien met onzinnigheden als 'schuld'.
Real Madrid is ontzettend gezond en heeft een kleine schuld dat in geen verhouding staat met hun omzet. Ze kunnen de schuld en de rente makkelijk aflossen en dat is dus helemaal niet relevant.

Of is iemand met een hypotheek die hij makkelijk kan betalen ook opeens een financieel ongezond mens?

27 februari 2016 om 18:19

Toch leuk hoe jullie je proberen in te dekken. Atletico is gewoon al 3 jaar lang beter dan Real. Ik snap dat het lastig te accepteren is maar het is gewoon zo. Real is op dit moment gewoon niet een team dat bij de beste 3 van de wereld hoort.

27 februari 2016 om 18:23

Weet jij wat een schuld is? Bijna iedereen heeft schuld! Wellicht heb jij dat niet gehad op school, en moet iemand je dat nog leren!


Thank me later!

27 februari 2016 om 18:50

@lionelneymar

Als jij denkt dat ik een Real fan ben, zou ik toch echt mijn andere reacties gaan lezen.
Dit heet objectief zijn en feiten kunnen constateren. Zoals ik in mijn eerste bericht ook zeg, Real is niet de beste club. De beste club is Barcelona die prijs na prijs binnensleept en het beste collectief heeft.
Real is wel de grootste club, omdat het objectief feitelijk gewoon de hoogste omzet en marktwaarde heeft.

27 februari 2016 om 20:09

Wel apart dat je Real dan de grootste club vindt. Op financieel gebied misschien ja, maar voetbal draait om voetbal en niet om geld, ten minste zo hoort het. De grootste club is de club die qua sportieve prestaties boven iedereen uitsteekt vind ik.

28 februari 2016 om 00:59

Nee, dat is een nuance verschil. De club die qua sportieve prestaties boven iedereen uitsteekt is de beste club. Barcelona dus.

De grootste is gewoon een meetpunt dat je objectief kan uitvoeren, omzet, marketingtechnisch, commercieel, fanbase, marktwaarde etc.

Net zoals een land dat officieel de grootste is (rusland), niet perse het beste is.

27 februari 2016 om 18:16

Real heeft in de CL ook geen kans. Ik zie ze dit in de komende maanden omzetten tot een CL winnaar/ de beste. Daarvoor zijn andere spelers nodig, geen solisten.

27 februari 2016 om 18:29

Weet niet of deze eeuw Real hoog zou staan met hun geschiedenis. Ja met de 5 C.L. winst onder bewind van een dictator ja.

27 februari 2016 om 19:14

Voor dit onderwerp verwacht ik eigenlijk dat quepasa reageert haha maar dat blijft helaas uit. Misschien later nog

Mooi werk, het collectief en de teamgeest verslaat wederom de koopclub met zijn galacticos en vedettes die vooral bezig zijn op hun eigen eilandje. Mijn dag is goed.

Maar geen enkele speler van Atleti is goed genoeg voor Real Madrid he Guti.

Real Madrid is al een tijdje niet eens meer de sterkste ploeg van Madrid.

27 februari 2016 om 18:02

Individueel doen ze ook op alle posities onder voor spelers van Madrid, of vind jij dat niet? Het is juist het elftal dat de wedstrijden wint en dat is iets dat Real moet gaan leren begrijpen.

27 februari 2016 om 18:03

Denk dat Griezmann wel beter is dan een Bale nu.

27 februari 2016 om 18:04

Klopt, maar een Gabi bijvoorbeeld zou zoveel balans brengen op het middenveld en ook een Godin zou zich zo in de basis spelen.

Verder heb je gelijk en is vrijwel elke speler in de basis elf superieur dan aan die van Atletico.

27 februari 2016 om 18:05

Bale speelde dit seizoen wel een sterk seizoen, helaas voor Real Madrid is hij heel blessuregevoelig.

27 februari 2016 om 18:31

Godin en griezman 100% zeker wel.

27 februari 2016 om 18:34

Koke of Kroos is ook snel gemaakt. Beide goede spelers maar ik heb veel liever Koke dan Kroos in mijn team.

27 februari 2016 om 18:42

Ook liever Oblak dan Navas, veel jongeren en meer potentie.

27 februari 2016 om 18:04

Totaal niet te vergelijken. Bij Atlético zijn ze zo sterk vanwege het collectief, bij Real moet je voor jezelf spelen. En ik denk dat 9/10 Atlético-spelers het heel zwaar gaan krijgen bij Real.

Jammer voor Zidane maar aan de andere kant gun je die Perez ook geen succes.

27 februari 2016 om 19:04

Pff idd

Wat een slecht middenveld heeft Real Madrid.. Ik weet niet waarom iedereen Modric en Kroos zo vaak complimenteren maar ze zijn echt Real Madrid onwaardig. Vooral Kroos bakt er helemaal niks van wanneer de tegenstander de bal heeft huppelt ie alleen maar.

27 februari 2016 om 18:00

Modric is geweldig maar over kroos heb je helemaal gelijk.

27 februari 2016 om 18:05

Ja Modric is zeker geweldig maar bij hem gaat niet alles foutloos net als bij Iniesta, en dat terwijl sommige hem beschouwen gelijkwaardig. Iniesta's niveau is ver weg.

27 februari 2016 om 18:24

Iniesta heeft een busquet naast zich en MSN voor hem. Modric moet teveel vuile werk opknappen.

27 februari 2016 om 18:38

Modric heeft kroos naast hem en BBC voor hem?

28 februari 2016 om 01:57

"Modric heeft kroos naast hem en BBC voor hem" Dan zit je juist in een klote positie naast meneer tikkie terug en de ego's voorin die ballen van je verwachten...bij barcelona komen messi/neymar zelf de bal ophalen en regeld busquets het fysieke werk waardoor iniesta in een vrije rol komt te zitten

Real moet vernieuwen.Eerst perez eruit.

Knappe zege van Atletico zeg. Al verbaasd het mij niet echt meer, ik vind sinds een dik jaar eigenlijk al Barcelona en Atletico de twee beste teams van Spanje hebben. Wel mooi om te zien dat bij Real een Borja Mayoral wordt ingebracht, hoop dat Zidane alle tijd krijgt, van zoveel los zand kun je niet ineens een hecht team maken. Ook al hebben bepaalde individuen nog zoveel kwaliteit.

Betreft Atletico zou het fijn zijn als Simeone daar nog lang de trainer blijft, anders zou het snel kunnen instorten. Hij wordt veel gelinkt aan een club als bv. Chelsea, dat zou ik oprecht zonde vinden, als liefhebber van het Spaanse voetbal.

Maar als conclusie, jeetje wat zijn de verhoudingen in Spanje zijn momenteel groot, en dan doel ik voornamelijk op de top drie. Barcelona is echt een pak beter dan elke andere club, en tussen Atletico en Real zit ook een flink verschil op dit moment. Ergens wel jammer, want voor de neutrale toeschouwer is alle spanning zo weg.

Hoe kunnen Danilo en Carvajal bij Real spelen? Wat zijn die bedroevend zwak. Ze hebben totaal geen rendement, kunnen niet mee in het positiespel, halen nooit de achterlijn en voegen niets toe. Vergelijk dat eens met de backs van Barcelona of Bayern. Verder is Isco een net niet speler, kan James niet op de flank en hebben Kroos en Modric geen scorend vermogen en diepgang. Als ze volgend jaar nog een beetje mee willen doen mogen ze wel drie nieuwe verdedigers halen plus wat aanvallende versterkingen.

Wat is dit Real slecht. Verdediging een chaos. Middenveld is veel minder dan vorig jaar en de jaar daarvoor. Aanval is te statisch. Ronaldo zijn tijd is voorbij, sorry maar dat lijkt wel een amateur, wat er met hem is gebeurd. Dit Real mist een rasvoetballer Di Maria maar die komt niet meer terug. Kroos is een goeie voetballer maar verdedigt niet. Alonso was toch wel beter, is net zo goed als Kroos maar Alonso verdedigde nog tenminste en was een echte leider. Achteraf praten is makkelijk maar dit zeg ik al heel lang. Voortaan Casemiro maar basis tegen tegenstanders die alleen maar verdedigen.

Atletico onder Simeone is een vechtmachine, altijd strijden en blijven gaan. Mogen andere clubs (lees: Real Madrid) een voorbeeld aan nemen met dat nutteloze vedette-gedoe waarmee ze amper iets winnen.

Zeer knappe overwinning van Atletico. Het is toch altijd moeilijk voetballen in het Santiago Bern.

Dit Madrid is tegen sterke ploegen niet in staat om zich er doorheen te voetballen. Niemand staat op en neemt de ploeg bij de hand. Het helpt niet dat belangrijke spelers geblesseerd zijn maar voor Real kan dat geen excuus zijn.

Het seizoen gaat als een nachtkaars uit.

Ik zou graag de reactie van meneer Guti willen weten. Prachtig dat je team betere spelers heeft, maar je hebt er niks aan als het geen collectief. Ik vraag mij af wat Guti ervan vindt dat zijn team wederom niet weet te winnen van Atletico.

Wie riep er ook al weer dat geen 1 speler van atl basiselftal haalt bij real.

27 februari 2016 om 18:07

halen ze ook na deze wedstrijd niet.

Teamwork! Dat mist Real en heeft Atletico als de beste.

27 februari 2016 om 18:17

Als ze zo willen blijven verliezen moeten ze vooral niemand van Atletico in hun basis zetten.

Busquets! Dat mist Real

27 februari 2016 om 18:32

Real mist geen Busquets. Real mist een rasvoetballer die goed is in de korte ruimte en een verdediging kan slopen. Di Maria kon het. Misschien maar voor Lucas Moura gaan.

Real verdedigt als team niet, daar ligt de fout en daarin hoef je geen Busquets te hebben.

27 februari 2016 om 18:38

Moura? Die dribbelt als een kip zonder kop?

27 februari 2016 om 18:43

Dat is wel overdreven, hij is wel ego maar hij gaat spelers zo makkelijk voorbij. Krijgt ook niet het vertrouwen bij Psg. Hij kan tegen een team als atletico zeker wel gevaarlijk zijn.

28 februari 2016 om 01:58

Wat dacht je van juanfran, oblak, koke of saul...die zou ik op het moment echt wel als verbetering aanzien bij real

Dit was dramatisch. We speelden als makke schapen. Atletico had in de eerste helft nog de beste kansen. Toen ze op voorsprong kwamen speelden ze met 10 man in het 16 meter gebied. Maar real madrid moet eens in de spiegel kijken. Veel te weinig creativiteit. topaankoop danilo is helemaal niks meer en isco speelde als een natte krant. Ook james was erg ondermaats. Verder was carvajal nergens te vinden. Het vervelendste is de blessure van karim. Varane, kroos en modric speelden wel goed. Ondanks het anti voetbal wat ze na de goal speelden heeft atletico het verdient. Dat wordt europaleague volgend jaar in een pot met chelsea, inter en heracles almelo

Nou zullen we weer een hoop reacties krijgen over hoe slecht Cristiano Ronaldo wel niet was door mensen die de wedstrijd niet hebben gezien, of door mensen die maar al te graag willen meedoen met het "Cristiano is te oud en kan niks meer bla bla".

Cristiano Ronaldo heeft een hele degelijke wedstrijd gespeeld naar mijn mening. Degelijk voor zover het kon, aangezien Real Madrid toch echt weinig heeft kunnen laten zien deze wedstrijd. Cristiano Ronaldo was samen met enkele anderen toch wel degenen die het heeft geprobeerd. Ik wil zeker niet zeggen dat hij heel goed heeft gespeeld, maar slecht deed hij het zeker niet.

Verder vond ik Real Madrid erg zwak. Na de 1-0 was het meer wanhoop dan echt een offensief, want kansen werden nauwelijks gecreëerd. Dit was natuurlijk ook door het compacte spel van Atletico Madrid (die overigens ook niet goed speelden).

Al met al geen top duel.

27 februari 2016 om 18:09

Degelijk? Die man mist zowat de 2 grootste kansen van real? Komop man er is niks meer van hem overgebleven...

27 februari 2016 om 18:10

Ik wou al zeggen.

Ronaldo was de enigste die nog wat probeerde te forceren door zijn dribbels, de bal er meteen ingooien omdat er ruimte lag (Rm spelers verzuimden daar gebruik van te maken) en gaf signalen aan in de 1e helft al dat ze meer direct naar voren moeten spelen in plaats van steeds breed spelen. zo kom je atletico niet door.

Voor mij samen met Navas en Ramos de enigste die vandaag een voldoende haalden

28 februari 2016 om 01:44

De kansen werden panklaar voor onze man klaargelegd en wist ze allebei te missen. Ja het klopt dat real zwak was maar ronaldo verdiende zeker geen voldoende

Saul/Agausto Motm wat speelden hun goed zo veel meters afgelegd en die Saul is nog heel jong kan ver komen.

Wat was Real Madrid zwak zeg. Zelfs PSV is beter dan dit waardeloze Real Madrid. Modric leuk dat hij goed doet op het middenveld maar weer is hij betrokken bij de tegen goal door zijn fout. James die is echt te dik en is alleen bezig met zuipen uitgaan en vrouwen.

Isco is zoals altijd matig zoals ik gisteren al zei.. Ronaldo moet er ook staan wanneer het moet! Misten gewoon 2 grote kansen. Kop bal hoefde hij alleen in de hoek aan te raken en dan zat hij. Ik zeg ook gene passie geen strijd het was lusteloos. De speler schijten elke keer in hun broek als ze tegen Atletico moeten.

Wat een prestatie weer van de mannen van Simeone.
In minder dan 1 week spelen tegen ploegen als: Villarreal, PSV (lastige uitwedstrijd in de CL) en Real Madrid. Dan gewoon geen enkel doelpunt tegen krijgen en niet verliezen.

Weer wordt eens wordt tentoongesteld dat Real Madrid gewoon niet opgewassen is tegen goed georganiseerde ploegen. Langzamerhand wordt Florentino Pérez een Barcelona-legende. Weet trouwens niet wat Kroos aan het doen is, speelt zo flegmatiek normaal kan een speler van zijn kaliber daar mee wegkomen maar niet als je tegen Atlético speelt.

Oh en niemand van Atléti is goed genoeg voor Real Madrid toch Guti?

Saúl of Griezmann waren mijn man of the match.
Geweldige spelers.

Dit gun ik real Madrid toe, ben ik heel eerlijk in. Maar Zidane gun ik dit niet. Ik gun Zidane al het beste, maar dit is gewoon kut om te zien.

Heerlijke wedstrijd, Griezmann al een lange tijd uit vorm maar maakt hier dan toch wel de winnende! Atleti begon want defensief maar eindigde met een aanvallend spektakel! Ik vond real heel zwak spelen vandaag, vooral james. Verdiende 3 punten i.m.o en nog vol in de titelrace samen met barcelona!

Bij vlagen weer topkwaliteit van Griezmann gezien..hoe gemakkelijk hij langs een man loopt.
Lekker om deze pot te winnen tegen een moedeloos Real.

Real madrid was niet slecht tot die bizarre mis van Ronaldo.

Geweldige wedstrijd. Zo blij, wat speelde iedereen geweldig. Met Saul, Griezmann

Ik neem zidane niks kwalijk. Maar als je een James op stelt en letterlijk niks goeds heeft gdn dan weet ik het nin met benzema dat is gwn pech en met cr7 neem ik ook niks kwalijk hij ging er voor maar had gewoon pech met de afronding. Monreal had lef wilde maar was net niet genoeg. En zeggen dat someone kakte dat 16u te vroeg was na een cl wedstrijd. Int vervolg gaat hij niks meer zeggen. Swat ben wel triest voor madrid en ja er is maar 1 madrid "real madrid"

Geweldige wedstrijd van de kant van Atleti!! Nu gaat de bom barsen bij Real Madrid! Heerlijke middag en goed begin van de zaterdagavond! Morgen karwei afmaken tegen Sevilla FC!!

haha wist het wel, pfff geen spelen van atleti was toch geschikt voor het eerste van Real?! :P vechten voor je teamgenoten, doorgaan tot het uiterste, sorry maar in het calderon maakt psv geen kans.

Ok Ronaldo speelde niet goed.,maar waar was de rest ,als Messi niet z'n dag heeft kan hij tog steun of doelpunten verwachten van z'n teamgenoten..

27 februari 2016 om 18:39

He hebt alleen Ronaldo die het verschil kan maken, dat is juist het probleem bij Real. Barca heb je Suarez Messi Neymar die alleen het verschil kunnen maken.

Jammer voor Real. Bijna puntje..maar ja, .'t is nog geen Psv, he?

Ik heb genoten van José María Giménez. Wat een geweldenaar en pas 21 jaar oud. Als hij iets sterker aan de bal was geweest was hij de perfecte vervanger van Masche geweest.

Als Cristiano die kansen had gemaakt... de wedstrijd zou anders verlopen

27 februari 2016 om 18:41

En hij mist dit seizoen ontzettend veel kansen. Vorig jaar had hij ze gemaakt, maar als Ronaldo zijn kansen niet benut kan hij ook maar gaan. Want voetballend brengt hij ook al 2 jaar niets meer

27 februari 2016 om 18:58

Ricardo

Zielige vent. Ronaldo is ff uit vorm en hij mag gelijk gaan? Als Zidane niks wint mag hij dan ook meteen gaan? Ronaldo heeft veel gescoord voor real, dat het ff niet gaat zoals het moet gaan is vervelend. Maar om dan meteen te gaan zeggen hij mag gaan?! Beetje respect op z'n plaats voor hem mag wel. Voetbal doe je samen en niet alleen. Je wint samen en je verliest samen.

27 februari 2016 om 19:02

Even uit vorm??? Is dit een grap ofwa?

Hij speelt heel het seizoen al slecht.

27 februari 2016 om 19:21

Successupporter!

27 februari 2016 om 20:06

Die gozer loopt alleen maar te provoceren en haten heeft in het hele live meepraten topic niks anders gedaan.

28 februari 2016 om 00:53

Ik snap niet waarom je zegt dat ik provoceer. Want ik haat Ronaldo helemaal niet, maar is dit seizoen gewoon de slechtste speler van Real. Denk je nou echt als hij zijn dingetje doet zoals de jaren hiervoor dat ik steeds kritiek op hem ga uitten? Als ik provoceerde, zou ik bewust haatzaaien en zou ik de hele wedstrijdtopic zeggen "ronaldo wat een matige speler of. "messi is veel beter dan Ronaldo"

27 februari 2016 om 18:46

als als als, maar waar zijn de andere spelers die nooit opstaan. Nou heb je alleen Ronaldo die het verschil kan maken, dat is niet genoeg.

27 februari 2016 om 18:59

Gaat niet alleen om dat. Ronaldo brengt voetballend niks meer, als hij zou scoren hoor je mij niet klagen, maar als hij zijn best niet doet en doet niks dan alleen in de 16 staan, dan heb je vrij weinig aan hem. Want zijn laatste seizoen waarin ik hem nog echt actief heb gezien is 12-13. Nu scoort hij ook weinig en is hij niet bepalend dus wat mij betreft kan hij vertrekken uit Madrid, want ik vind hem de slechtste speler van Real in het huidige basis elftal. Real zou meer hebben aan een Hazard of Lewandowski, daar ga je in iedergeval veel meer op vooruit.

Niet alles ligt aan hem vind ik, want er wordt niet als team verdedigt en het middenveld is minder geworden. Daar kun je de coach op afrekenen door andere spelers op te stellen zoals Casemiro ofzo. Maar misschien halen ze niet het maximale uit hun zelf en worden ze minder omdat ze moe of ouder worden, dus in dat geval kun je daar vrij weinig aan doen als dat het geval is. Maar toch blijft de grootste fout bij Perez hij is de oorzaak waarom Real weinig prijzen pakt.

27 februari 2016 om 21:37

Ronaldo is ook gewoon niet goed dit jaar daar ben ik het helemaal mee eens. Hij kan toch ook gewoon beter vertrekken, want heel Real speelt in zijn dienst. Real is geen collectief, omdat ten eerste alles om Ronaldo draait en ten tweede er veel te veel onrust bij die club heerst. Ronaldo heeft zich na de wedstrijd ook al weer van zijn slechte kant laten zien om de kritiek op Real en hem zelf nhg meer te vergroten. Hij moet niet doen alsof hij groter dan het team is, want dat is hij ook totaal niet. Misschien een cliche, maar waar is Ronaldo in de grote wedstrijden geweest dit seizoen dan. Ik zeg niet dat ik volledig objectief ben, want ik ben een fan van Barcelona, maar ik denk dat Ronaldo wegdoen beter voor heel Real is.

Dus PSV is beter dan Real, volgens de logica van sommige bezoekers hier.

27 februari 2016 om 18:40

Dit Real zeker wat is dat allemaal erg matig zeg.. PSV zou Real echt wegspelen.

0-0 had een juiste weergave geweest van de wedstrijd. Zat wel energie in de wedstrijd, maar geen kansen. Dat je dan verliest is pech, maar winnen verdiende Madrid op geen enkele manier. Gelukkig wordt die penalty niet gefloten, ook al was die terecht op Danilo. Anders had Cristiano weer gescoord op de stip en had hij zich de held gevoeld. Wat was hij weer zwak. Constant balverlies en 2 kopballetjes.

Helaas is het wéér tijd om te bouwen, wat toch iets te vaak lijkt te moeten gebeuren de laatste jaren. Als je een collectief wilt kan je beginnen met Ronaldo de deur te wijzen, ongeacht zijn gigantisch aantal geleverde doelpunten. Helaas nemen die nu af en dan blijft er weinig van over. Buiten gezeik op de ploegmaats als zij een andere keuze maken dan naar hem te passen. Bale mag ook weg. Zal waarschijnlijk wel renderen in Engeland, maar voor Spanje te beperkt en blessuregevoelig.

Kroos, James, Isco lijken niets meer op de spelers van vorig jaar. Kroos en Modric worden te licht genoemd, maar vorig jaar speelde we met dat middenveld zowat iedereen weg, inclusief Barcelona. Barcelona beschikt daar ook meer over een voetballer dan een bijter, dus ik denk niet dat dat het grootste probleem is. Al zou Veratti wel voor het nodige evenwicht kunnen zorgen. Modric-Isco-Veratti met als backup Casemiro en Kovacic. Kroos moet je dan misschien laten gaan naar Engeland.

Vooraan moet er ook iets bij als Bale en Ronaldo zouden weggaan. Hazard is twijfelgeval. Goede voetballer, maar mentaliteit? Een duo met Dybala en Benzema zou wel mooi zijn. James kan daar dan vlak achter spelen zoals bij Colombia.

De Gea zal waarschijnlijk wel komen, al is de doelman voor mij niet het probleem. Marcelo zou je ook kunnen uittesten als middenvelder/flankaanvaller gezien zijn aanvallende kwaliteiten. Zorgt voor veel meer dreiging dan Bale/ronaldo. Op die manier moet hij zich niets aantrekken van de gaten en het onevenwicht die hij laat achter hem.

Ik zal nu de Playstation maar gauw uitzetten.

28 februari 2016 om 02:01

Het was heus wel verdient voor atletico! Real speelde super zwak en slordig, dit straffde atletico af en daardoor ook verdient gewonnen

PSV kan zijn borst nat maken tegen dit Atletico.

vond Real slecht spelen. alleen Mayoral vond ik redelijk spelen voor een jong talent. Atletico was helemaal kapot. laatse 15 minuten ging tempo eruit bij spelers en gingen minder druk zetten. Simeone heeft krap selectie en kamp met blessure.

28 februari 2016 om 02:03

Komt ook doordat ze paar dagen terug een belangrijke wedstrijd in eindhoven hadden gespeeld, atletico heeft genoeg goede wissel/reserve spelers achter de hand

Zo goed is atletico ook niet ,real Madrid had weer een van de zoveelste offfs Day ,atletico doet niks anders dan ze normaliter doen.

27 februari 2016 om 19:13

Dit was geen off day, Real speelt heel dit seizoen al zo met een "maakt niet uit hoe, ga maar even winnen joh" instelling.

Real Madrid is vandaag keihard herrinnerd aan het feit dat Real balans mist. Een top ploeg is afhankelijk van verschillende aspecten namelijk, Kwaliteit, Fitheid, Confidence maar ook Teamgeest en Balans. Teamgeest en Balans zijn 2 punten waar Real geen recht van spreken heeft. Hier moet verandering in komen. Dat betekent einde Perez of een Perez die wakker wordt. Einde Ancelotti was einde Real. Er moet een totaal vernieuwd filosofie komen. De galactico filosofie werkt niet voor het sport, alleen voor de marketing. Maar als Real niet snel veranderd zal Real degraderen naar subtopper.

Waarom is deze wedstrijd er al om 16:00 uur?

Ik vond het wel leuk die Spaanse toppers wat later op de avond. Niettemin een erg knappe overwinning van Atletico Madrid. Ze flikken het toch heel vaak tegen Real Madrid de laatste seizoenen. Real Madrid is zoals verwacht met het ontslag van Benitez weer niets opgeschoten.

27 februari 2016 om 21:37

16.00 uur is vaak vanwege de veiligheid. Niet dat er zo heel veel gebeurd.

27 februari 2016 om 22:53

Nee vier uur wedstrijden zijn er vooral omdat ze dan in Azie ook op een normaal tijdstip kunnen kijken. Gaat dus vooral om geld. Barcelona moest de afgelopen tijd ook vaak om 4 uur spelen en de komende 3 weken spelen zo ook om 4 uur. Ze hebben een paar weken geleden zelfs om 12.00 uur gespeeld.

28 februari 2016 om 12:31

@ izec

Dat klinkt logisch, hoewel ik het erg irritant vind. Dit zijn toch wedstrijden die je graag live wilt zien, maar zaterdagmiddag om 16:00 uur is lastig.

Heerlijk! Goed gedaan Atletico

HAHA. Dacht dat ie zei dat er niets aan de hand zou zijn bij verlies? Wat een m*** zeg, blij dat ik voor Barcelona ben die echt voetbal spelen. Medelijden voor mensen die voor zo'n neppe loserclub zijn als Real.

27 februari 2016 om 19:50

Jij bent echt de grootste successupporter hier op voetbalzone. Wat zijn supporters van alle andere 20 clubs in elke divisie die geen prijzen winnen.

Ik ben daarnaast ook fan van B. dortmund. Is dat ook een loserclub omdat ze altijd bayern voor moeten laten gaan zoals real dat bij barca moet doen?

hou toch op man.

27 februari 2016 om 20:14

Helemaal mee eens. Supporter ben je als je achter je club blijft staan no mather what. Het vervelende is dat als een team goed presteert ze opeens veel nepsupporters krijgen idd. Kijk een keer naar bijv Leicester. Je hebt mensen die het hun gunnen, maar ook heel veel mensen die sinds het succes opeens voor Leicester zijn.

28 februari 2016 om 02:04

Matter*

Hahaha. Zo grappig dit. Eerst benitez wegstruren want hij kan er zogenaamd niks van. Daarna komt zidane aan het roer en iedereen denkt dat het goedkomt. Het ligt niet altijd aan de trainers. Er zijn teveel matige spelers die bij real in de basis beginnen. En het laatste wat men moet doen is zeuren op Ronaldo. Als jullie hem niet hadden gehad. God weet waar jullie hadden gestaan.

Perez neem ontslag en laat Real weer opbloeien

Mooie overwinning. Ik ben niet voor een Spaanse club maar ik gun het Atletico vaak meer dan welke club dan ook.
Leukste conclusie na de wedstrijd: PSV is beter dan Real Madrid.

Real mag nu beginnen opletten van nummer 4 Villareal wat niet een rechtstreeks ticket op de CL oplevert

Precies Avey maar dat willen ze niet alleen de 4 opnoemen die kunnen voetballen. ze roept nu dat United slecht is maar City was toen ook drama.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren