Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV houdt hoop: ‘Als wij er eentje maken, hebben zij een probleem’

Laatste update:

PSV bleef dinsdagavond overeind in de eerste ontmoeting met Atlético Madrid in de knock-outfase van de Champions League. Met tien tegen elf (na rood voor Gastón Pereiro) bleef het bij 0-0 in Eindhoven en dus houdt PSV nog zicht op een langer verblijf in het miljardenbal. Jetro Willems weet dat één keer scoren in Madrid al voldoende zou kunnen zijn.

/

Een sensatie is mogelijk, maar tegelijkertijd weet iedereen dat het een helse klus zal zijn om Atlético in de return opnieuw tegen te houden. “Als wij er eentje maken, dan hebben zij een probleem. Het is een gunstig resultaat voor ons, zeker omdat je op een gegeven moment met tien man komt te staan”, aldus Willems, die pas zijn eerste wedstrijd in de Champions League speelde.

“Atlético is een topploeg, dat merkte je aan alles”, sprak de linksback na de wedstrijd aan het Eindhovens Dagblad. Toch is de knop nu alweer om en gaat de focus van Willems op het duel van zaterdagavond. “Ik zal je eerlijk zeggen: ik kijk nu uit naar ADO, de eerstvolgende wedstrijd is het belangrijkste voor ons.”

Jetro Willems hield zich heel goed tegen Atlético Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een heerlijke avond heb ik gister meegemaakt. Er hing een speciaal soort spanning die ik een jaar of 9 niet heb gevoeld. De wedstrijd zal ongetwijfeld saai en slecht zijn geweest voor de neutrale supporter maar dat kan me momenteel vrij weinig schelen. Ik heb op het puntje van mijn stoel gezeten. Erg genoten van de vechtlust van Psv maar ook zeker van de kwaliteiten van Atletico. Heerlijk om eens wat anders aan het werk te zien dan Ard van Peppen.

Mijn avond kon pas echt niet meer stuk toen ik na een avondje flink doorhalen de ontzettend zure reacties op VZ las. Sommigen verwijten Psv dat ze niet vol op de aanval gingen met 10 man. Anderen zeggen dat Atletico rustig aan deed voor aankomend weekend. Echt, de reacties waren zo voorspelbaar. Ik had ze vooraf zelf al kunnen verzinnen. Wanneer Psv vol op de aanval was gegaan dan zouden ze het verwijt krijgen dat ze naïef speelde. En zo is het altijd wel wat.

Ik wil alle pessimisten ook nog wel even uitleggen waarom de fans zo blij zijn met de 0-0. Atletico is namelijk een ploeg van wereldformaat, een club waar Psv eigenlijk niets tegen te vertellen heeft. Als je het als team dan voor elkaar krijgt dat de CL-droom nog minimaal 3 weken leeft dan is dat een wereldprestatie. Alle supporters die erheen vliegen, alle supporters die in Eindhoven in een kroeg gaan kijken, zien nu tenminste nog een wedstrijd die ertoe doet. Dat het erg moeilijk wordt snapt men in Eindhoven ook wel. Triest dat sommigen dit niet willen zien.

25 februari 2016 om 07:55

Ik denk dat je de mooiste reacties nog bent vergeten:
Ja Atletico is eigenlijk helemaal niet zo goed, je had gewoon moeten winnen.
Terwijl van te voren iedereen over elkaar heen viel om te benadrukken wat voor wereldploeg Atletico wel niet is en hoe zeer de hoop van alle Psv'ers nergens op sloeg en dat een gelijkspel al veel te veel van het goede was. 0-3 dat zou het minimaal worden.

25 februari 2016 om 08:13

@flor1d34....je had gewoon moeten winnen??natuurlijk!!

25 februari 2016 om 08:18

Ik snap je reactie niet helemaal?

25 februari 2016 om 08:26

@tilburg, Atlético had kunnen scoren en PSV had kunnen scoren. Beide hadden dus kunnen winnen maar ze schieten hem er niet in. Atletico had meer kansen maar wat ik al zei als PSV die ene kans had gemaakt hadden ze kunnen winnen. 0-0 is gewoon een goede uitslag. De zure reacties van andere supporters kan me niets schelen want we weten allemaal dat de favoriete clubs van deze supporters helemaal niks hadden klaar gespeeld tegen Atlético. Als het in de EL niet lukt dan lukt het ook zeker niet in de Cl.

@ Bieroloog, ik had het niet beter kunnen verwoorden.

25 februari 2016 om 08:49

Eens! Ik moet ineens denken aan Psv - Napoli en Feyenoord - Sevilla. Dan komt ineens het verhaal dat de tegenstander met een b-team speelde. Echt, waarom zijn we zo ontzettend negatief. Ben blij dat er nog iemand wat presteert zou ik zeggen.

25 februari 2016 om 10:56

Ik denk dat je het zo moet zien dat iedereen die niet voor PSV is vooral een leuke pot voetbal wil zien. Als het spanningselement waar jij het over hebt niet aanwezig is dan wordt elke wedstrijd al snel minder aantrekkelijk. Als ik Barcelona-Real kijk maakt het mij ook niet uit wie er wint maar hoop ik gewoon een leuke open pot voetbal te zien met mooie acties. Daarnaast is het een deel afgunst omdat men natuurlijk liever zijn eigen ploeg daar had zien staan en dan maakt het mensen ook geen zak uit hoe die spelen. Het resultaat is nu eenmaal veel belangrijker.

Je speelt tegen een ploeg die tweede staat in een van de beste competities in Europa en dan moet je niet denken dat je thuis wel even wint. Daarnaast zijn beide ploegen het sterkst in de omschakeling dus dan is het ook logisch dat ze inzakken en meer vanuit de reactie spelen. Misschien konden beide ploegen wel aanvallender spelen maar omdat het over twee wedstrijden gaat, is het niet nodig om onnodig risico te nemen.
En de reacties zijn inderdaad soms kinderachtig en de afgunst druipt er vanaf maar daar zit hoe raar het ook klinkt ook een stuk respect in. Want diezelfde mensen riepen vooraf dat PSV naar de slachtbank gebracht zou worden en dat de beste speler van PSV een bankzitter was bij een middenmoter in de Primera Division. Dus als het dan niet wordt wat men voorspeld had dan wordt er een oorzaak elders gezocht en dan is het ‘maar Atletico hield zich in’ een makkelijke want complimenten geven aan een concurrent is natuurlijk lastig. Maar je maakt mij niet wijs dat je je als Atletico bewust inhoudt in deze fase van de Cl; zij hebben het liefst ook dat de return een formaliteit is. en 0-0 was voor beiden geen slechte uitslag en dus was er geen reden om onnodig risico te nemen

Dus nee, voor de voetballiefhebber geen genot om naar te kijken maar voor een Nederlandse ploeg in Europa gewoon een prima resultaat met mogelijkheden.

25 februari 2016 om 14:56

Bieroloog

Ik ben het met je eerste reactie helemaal eens. Ik kan er net als jij enorm van genieten om een Nederlandse club tegen een ploeg als Atleti te zien spelen, maar dan vooral met het kolkende stadion en de spanning en sfeer die eromheen hangen. Daar krijg je als NL voetbal-fan echt een speciaal gevoel door. Dat soort avondjes zijn vrij zeldzaam en door de denivellering van Eredivisie met Europese topcompetities al helemaal. Alleen je moet wel eerlijk toegeven dat Napoli toentertijd er weinig om gaf haha.

25 februari 2016 om 08:09

Zal ik het gevoel vanuit de 'neutrale' supporter proberen uit te leggen. 'Neutraal' omdat ik in graag de punten naar het Nl voetbal zie gaan en daarom altijd voor de Nl'se club bent. Echter, wel met iets minder spanning dan wanneer het je eigen ploeg is. En net die grote spanning had je nodig om de wedstrijd van gister echt leuk te vinden. Iets minder spanning en er bleef weinig over van de tactische wedstrijd die zich vooral op het middenveld af speelde. Veel dingen ging missen, weinig aanvallen kwamen uit de verf en zoals gezegd bleef de bal veelal rond het midden hangen. Niet echt fantastisch om naar te kijken. Ik snap dat je als supporter daar niks om geeft, als iets meer 'neutrale' kijker hoop je alleen gewoon op iets meer kijkplezier. Dat Psv met 10 man de pot compleet op slot ging gooien is logisch. Maar ik had zelfs verwacht, of misschien gehoopt, dat in de periode ervoor Psv nog net even wat meer zou kunnen uitrichten. Dat bleek helaas niet het geval.

25 februari 2016 om 08:16

Daar ben ik het wel mee eens, het was geen spectaculaire wedstrijd. Probleem van PSV was hoe raar het ook klinkt dat de Jong er niet bij was. Locadia denkt misschien altijd aan de aanvallende oplossing, net als Pereiro, en voetbalt met zijn gezicht naar de goal. Dat is prima, alleen tegen een ploeg die zo goed georganiseerd staat kan je het niet in je eentje oplossen. Pereiro ging op een gegeven moment wel 3, 4 man voorbij, maar hij zou er nog eens 4 voorbij moeten komen om bij de 16 uit te komen en dat gaat gewoon niet. Hoe slecht de Jong ook is in voetballen hij kan in ieder geval de bal even vast houden met zijn lengte en fysiek waardoor de rest aan kan sluiten en dat miste ik in ieder geval enorm.

Daarnaast hebben Locadia en Pereiro geen fysiek dus werden er voorin geen kopduels gewonnen. Dan heeft de lange bal ook amper zin dus heb je weinig aan Willems. De Jong is geen wereldspits maar vergroot in ieder geval de mogelijkheden die PSV heeft. Verder zat Gabi letterlijk overal tussen waardoor we geen fatsoenlijke aanval op konden zetten. Alleen helemaal aan het einde toen Atletico dacht dat ze er nu wel 1 konden maken vanwege de rode kaart kregen we wat ruimte waar die kans van Lestienne uit ontstond. Al met al toch niet ontevreden mee.

25 februari 2016 om 08:39

Ben het zeker met je eens hoor. Op de tribune zei ik ook al tegen een vriend: ''deze wedstrijd is zo verschrikkelijk als je niet voor Psv bent''. Maar toch heb ik er wel twee dingen over te zeggen.

Ten eerste vind ik dat we eens wat realistischer mogen zijn in Nederland. Als Psv gaat voetballen tegen Atletico dan gaan ze er gewoon keihard aan. Ik heb gister eens goed zitten kijken en ze zijn werkelijk in alles beter. Hier wordt elke week geroepen dat bijvoorbeeld Bazoer en Ziyech mega talenten zijn. Dan denk ik echt: kijk eens naar Oliver Torres. De aannames, de handelingssnelheid en het overzicht, het is gewoon niet meer normaal. Die dingen zie ik van onze Nederlandse talenten niet. Ook niet tegen Cambuur. Wat ik hiermee wil zeggen: als je weet dat je gewoon op alle fronten slechter bent, handel er dan ook naar.

Ten tweede stoor ik me vooral aan het downplayen van de prestatie van Psv. Hoe slecht het ook is, het lukt al 9 jaar niemand. Als het allemaal zo makkelijk was dan zou ik wel eens wat meer teams willen zien die overwinteren. Dat lukt ons in de Europa League nog niet eens. Nu kom ik eigenlijk weer bij punt 1. We moeten accepteren dat we totaal niet meer meedoen. Krijg het idee dat sommigen nog in de jaren 80 en 90 leven.

25 februari 2016 om 09:09

@bieroloog

Dat is inderdaad een sterkte en kracht van Psv, maar dat betekend wel dat het niet altijd even spectaculair is. Ajax doet met Gudelj nu een beetje hetzelfde, het is iets zakelijker, wat verdedigender want vorig jaar waren we wel heel erg naief. PSV heeft het gewoon goed gedaan, een beetje geluk dat die grote kansen er niet in gingen, maar dat heb je ook nodig.

Verder hebben er meerdere clubs, waarvan Ajax 4 keer op rij, in de EL overwinterd. Jij zegt dat dat in de EL nog niet eens lukt, dat klopt dus niet. Verder wel eens, ik vind bij veel ajacieden de verwachtingen gd hoog liggen. Ook ajax zat er vaak heel dichtbij in lastige poules. Net als het downlplayen van PSV gebeurd dat helaas ook bij Ajax, Man City uitschakelen bv. is een wereldprestatie, tegen Milan heb je gewoon wat pech dat ze die makkelijke penalty krijgen en de knipoog kroaten was natuurlijk extreem. Vorig jaar in een poule met oa PSG en Barca een 5 tal punten halen is goed, het is al knap dat je niet alles verliest van PSG en Barca.

25 februari 2016 om 08:17

geweldig geformuleerd Bieroorlog en ik wil hier nog iets aan toe voegen dat er zeker ook een compliment gemaakt mag worden aan Cocu en zijn staf .
gewoon en hele goede prestatie geleverd gewoon weer een punt verzamel voor het Nederlandse voetbal die hebben wij met zijn alle zo hard nodig .
wij hebben ook zeker genoten gisteren

25 februari 2016 om 08:51

Eens! Tot nu toe pakken de keuzes van Cocu goed uit. Eerlijk gezegd kan ik ze niet altijd volgen, maar het werkt wel schijnbaar. Ik denk dat we vooral de rol van Ruud Brood niet moeten onderschatten.

25 februari 2016 om 09:31

Goed verhaal Bieroloog,

Maar het is natuurlijk niet zo dat als er vele zure reacties zijn dit dan ook maar de algemene mening is. Iemand die zuur is, zal veel eerder zijn/haar gal spuwen dan iemand de tevreden is. En ik ben misschien wel te naief positief om te denken dat er toch velen meer zijn die het resultaat van PSV wel mooi vinden, maar hier geen reactie voor zullen plaatsen.

M.a.w. niet door laten leiden en genieten van het goede resultaat van Psv! Ik kon het in ieder geval wel.

25 februari 2016 om 10:11

Harecles

Zeer juiste nuance die je hier aanhaalt. Ik ben bijvoorbeeld een Ajax supporter die enorm heeft genoten van PSV gisteren maar niet op de posts heeft gereageerd!

25 februari 2016 om 10:00

Erg goede reactie met een waar beeld op de werkelijkheid. PSV heeft gedaan wat het moest doen, namelijk de 0 houden. Met Zoet als uitblinker hebben ze 90 minuten lang gestreden voor wat ze waard zijn. Respect voor PSV!

Alles draait er in de return gewoon om wie het eerste doelpunt maakt. We weten dat Psv het aardig dicht kunnen houden, maar dit geld voor Atletico nog veel meer. Atletico zal in eigen huis waarschijnlijk veel aanvallender spelen dan vanavond. Ik hoop echt dat Psv er 1 in kan counteren en daarna de boel potdicht kan gooien en houden. Want laten we eerlijk zijn, wie wil nou geen Nederlandse club in de kwartfinale van de Champions League?

25 februari 2016 om 08:21

Zou echt mooi zijn, en dan heb je nog kans op meer als je Wolfsburg, City of Benfica/zenit loot, de rest is kansloos.

25 februari 2016 om 08:29

In de kwartfinale er uit gaan tegen Barca zou eigenlijk niet eens erg zijn. De sfeer die er dan vantevoren was en de mogelijkheid om deze club live te zien spelen en de voorgaande resultaten zouden alles goed maken. Maar eerst Atlético uit. Weinig kans maar er is hoop. Mochten we doorgaan hebben we weer een extra feestje.

25 februari 2016 om 08:40

Nou als ik heel eerlijk ben zou ik dat liever niet hebben. In de hypothetische situatie dat we Atletico weten uit te schakelen en doorgaan loot ik gewoon liever niet tegen Barca, Real of Bayern. Daar kan je zo met 0-4 en 6-0 van verliezen. Dan heb ik liever een tegenstander waar je ergens nog kans tegen maakt dan tegen die 3. Niet dat dit nu aan de orde is, sowieso wordt een goal maken al heel lastig over 3 weken.

25 februari 2016 om 08:27

Ik denk de spanjaarden . Verder ben ik het met je eens. Ik zie het ook nog gebeuren dat er niet gescoord gaat worden en het penalty's wordt

25 februari 2016 om 08:42

Nou dan moet het goed komen want daar zijn we in gespecialiseerd

Hoe zit het met de punten voor nl in Europa ? Krijgt nl zijn punten ? Of is het pas als psv doorgaat?

25 februari 2016 om 10:02

Je krijgt punten voor een gelijkspel en een overwinning. In welke verjouding durf ik niet te zeggen.

25 februari 2016 om 10:16

1 punt bij gelijkspel en 2 punten bij een overwinning, mocht je doorgaan een extra punt.
Wel alles delen door 6 (deelnemende NL-ploegen aan t begin van t seizoen, dus als je t zo ziet weer 0,16 erbij, eigenlijk moet je streven naar 8 punten op jaarbasis (laatste jaren zitten we rond de 6)

Rare stelling. Willems deed het aanvallend inderdaad goed. Verdedigend was het echter een drama. Het is dat Locadia bereid was het vuile werk op te knappen, anders was het geen 0-0 gebleven. Hij stond en liep overal, behalve op zijn linksback positie.

Ook die hype mbt zijn voorzetten begint te irriteren. Hij heeft gisteren denk ik wel 10 keer de bal voor het doel geslingerd, waarvan er geen enkele aan is gekomen bij iemand met hetzelfde shirt. Zelfs vanaf de middenlijn probeert hij de beslissende voorzet te geven... Is simpelweg opportunisme. In de Nederlandse competitie met de Jong in de punt kan dat werken, maar er zit weinig idee achter.

25 februari 2016 om 10:03

Je ziet aan alles dat Willems eigenlijk niet ver van het niveau van de atletico spelers zit. Hoe simpel hij ballen aanneemt, belangrijke passes geeft, verdedigend bleef hij overeind en hij kan een mannetje uitspelen. Willems is gewoon speciaal en bleef gister verdedigend naar mijn mening wel overeind en is daarnaast aanvallend een klasse apart. Ik durf zelfs te beweren dat er aanvallend geen 5 betere linksbacks zijn. Als ik City of Arsenal was zou ik hem gelijk kopen.

25 februari 2016 om 10:25

Dat zou zomaar eens kunnen dat er aanvallend geen betere linksbacks zijn. Verdedigend zijn er wel degelijk een hele hoop betere. En ja, aanvallend zijn er ook tal van betere aanvallers dan Willems. Dus wat is hij nou? Een verdediger, of een aanvaller?

Nu speel je tegen een weliswaar zeer sterke Spaanse ploeg, maar ook een ploeg die dit jaar pas 35 keer wist te scoren in de competitie. Aanvallen is absoluut niet hun sterkste punt! Dat is verdedigen.
Als je dan ziet dat de linksvoor Willems meerdere keren uit de brand helpt, omdat Willems simpelweg niet staat waar hij hoort te staan, dan bevestigt dit voor mij mijn mening dat hij niet zo'n sterke verdediger is.

25 februari 2016 om 16:14

@fachten

Je kan enorm overdrijven. Je doet alsof je er zelf bij bent in de kleedkamer en precies weet wat Psv zijn tacktiek is. Iedereen weet dat Willems zijn aanvallende kwaliteiten sterker zijn dan zijn verdedigende kwaliteiten, verdedigend vond ik het hem gisteren redelijk doen. Aanvallend gezien had hij ook meer kunnen uitrichten als hij wat vaker de ballen op juiste moment zou krijgen.

Ik denk dat het gewoon afgesproken is dat als Willems gaat Locadia/van Ginkel zijn verdedigende taken overneemt, wat natuurlijk heel logisch is want willems is aanvallend/technisch gezien beter dan Van Ginkel en Locadia en kan door 1 geniaale actie iemand vrijspelen.

Ik zie je wel al vaker kritiek geven op Willems verdedigende kwaliteiten maar kijk nou eens naar toppers als Alves, alaba, Marcelo etc, dat zijn nou niet echt geniale verdedigers hea? Ik denk dat iedereen wel ziet dat we met Willems een unieke linksback in huis hebben. Willems isn misschien verdedigend geen ron vlaar maar alsnog verdedigend sterker dan menig linksback in de eredivisie.

25 februari 2016 om 10:19

Fachten

Niet met je eens. In alles zag je gisteren de klasse van Willems, die kon gewoon op LB bij atletico al zie ik hem liever in een aanvallend team met zijn kwaliteiten. Inderdaad een paar x dom balverlies maar dit werd ruim gecompenseerd door daarna meteen de bal weer te veroveren.

Wat je zegt over Locadia is waar maar dat heeft meer te maken met de manier van spelen van beide teams. Opbouwen en verdedigen als collectief met als gevolg dat de backs van atletico heel hoog meespeelde in balbezit. Vandaar ook de keuze voor Locadia op LV.

Ik ben het wel met je eens over dat de voorzetten van Willems te veel gehypet(?) worden. Maar goed dat doen we tegenwoordig met alles waardoor zulke aspecten van zijn kwaliteiten telkens weer uitvergroot zullen worden.

25 februari 2016 om 10:29

jlenders Natuurlijk zie je dat Willems absoluut een goede voetballer is. Dat wil ik ook niet tegenspreken. Ik vraag me alleen zo langzamerhand af wat hij eigenlijk is. Een verdediger of een aanvaller?

Ik beoordeel hem op zijn verdedigende werk. En dan kan ik niet anders dan concluderen dat hij daarin vaak verzaakt. Misschien moet ik hem meer beoordelen op zijn aanvallende kwaliteiten. Dat kan. Maar ik reken een spits ook niet af op zijn verdedigende kwaliteiten.

Wellicht is het een idee om Willems op het middenveld te zetten?

25 februari 2016 om 10:43

Hmm hij komt net terug uit een zware blessure natuurlijk. Heb je toevallig de wedstrijd psv-zenit gezien. Toen was hij in vorm en had hij Hulk helemaal in zijn broekzak. Hij is nog jong en moet natuurlijk werken aan zijn verdedigende kwaliteiten. Maar in teams als arsenal, dortmund en (met wat geluk) bayern, real, barca zou hij echt moeiteloos meedraaien heb ik bij hem het gevoel. Ploegen die het spel willen maken met hoge backs met veel loopvermogen en een goede dribbel en passing.

Dankzij dit soort spelers houd ik goede hoop voor de toekomst van het nl elftal. Willems, Bazoer, Depay, Wijnaldum, riedewald,... allemaal jongens waar ik van kan genieten

"Als wij er eentje maken, hebben zij een probleem"??
Met alle respect, psv heeft zich goed verweerd gisteren maar daar blijft t ook bij. In Madrid wordt t gewoon 3-0. Jammer maar ze zijn 2 maatjes te groot.

25 februari 2016 om 10:19

Nou kijk een keer hoeveel moeite Atletico met scoren heeft. Ze winnen vaak met 1 goal verschil maar en ik zie Psv wel een keer scoren. Gisteren ook Psv verdedigt goed en het lukt Atletico dan ook gewoon niet.

25 februari 2016 om 10:23

Inderdaad Atletico wint wekelijks met dat soort cijfers in eigen huis. Niet dus. Ik heb de indruk dat de kwaliteiten van AM ook overschat worden. Natuurlijk is het een geweldige vechtmachine en top 10 van de wereld, maar de PD zijn ze ook gewend. Ze weten exact hoe ze bv Real moeten bespelen. Ik denk echt dat wanneer AM volgende ronde tegen een team als Bayern of Barca komt ze er kansloos af gaan met in dit geval wel een nulletje of 3.

Vond ook dat ze het goed gedaan hadden en Willems greep een aantal keer heel goed in, net als de rest van de verdediging en Zoet ook trouwens!
Een van de weinige die minder speelde was Narsingh en Hendrix viel ongelukkig in.
Ik blijf de hoop ook houden, al wordt het zeer lastig die ijzersterke verdediging te slopen, staan toch een beesten achterin daar, maar niks is onmogelijk!
Hoop echt op een stunt, zou toch prachtig zijn voor PSV en het Nederlands voetbal!
PSV is toch eigenlijk de enige die aardig blijft presteren in Europa, zeker als je het met alle andere Nl'se clubs vergelijkt.

In mijn ogen speelde Van Ginkel trouwens best een aardige pot, terwijl hij in de meeste rapporten niet zo hoog scoort vandaag. Hij werkte hard, was aan beide kanten van het veld te vinden en was vaak betrokken bij goede combinaties.

25 februari 2016 om 10:58

Ik vond Van Ginkel ook best aardig spelen maar hij viel niet heel erg op. Werkte hard, was nuttig maar zijn aanvallend vermogen kwam niet echt tot uiting. Overigens vind ik ook dat Pereiro wel erg laag scoort; dat zal wel te maken hebben met de rode kaart maar ik vind het een genot om te zien wat die jongen met een bal kan en hoeveel rust hij aan de bal heeft.

Anderzijds snap ik niet waarom Isimat zo hoog scoort

25 februari 2016 om 11:16

Isimat speelde in de minuten die die speelde wel aardig, maar inderdaad niet bijzonder. Wel een goede tactische zet van Cocu!

25 februari 2016 om 11:20

Beetje jammer dat het niet uit de verf kwam doordat Pereiro vlak daarna rood pakte Maar tactisch gezien was het een interessante actie die hij overigens wel vaker toepast

25 februari 2016 om 11:22

ik denk ook niet dat Cocu dit deed om nog een doelpuntje te pakken, maar puur om de boel op slot te gooien. Daarom was die rode kaart imo ook geen ramp

25 februari 2016 om 12:32

Ik dacht zelf dat hij Moreno eraf ging halen voor Ismat. Klinkt misschien heel onlogisch maar Moreno was gisteren erg zwak. Drie keer spits door het midden laten lopen en nogmaals het buitenspel één keer ophief was ook een hele grote kans was.

Moreno zat gisteren niet in de wedstrijd en dacht daarom dat Ismat er voor in kwam.

ik denk dat het lastig wordt voor Psv.
het is niet kansloos maar atletico is normaal gesproken een maatje te groot.

Ik heb oneens gestemd op de poll omdat Willems gisteren een paar keer heel simpel zijn mannetje kwijt was. Aanvallend was hij wel zeer degelijk. Die jongen kan denk ik zo mee bij de top waar de backs zich voornamelijk focussen op het aanvallen.



Ik zie zeker kansen voor Psv, niet eens zozeer vanwege deze uitslag, maar vooral vanwege het feit dat Atletico moet komen. En daar zijn ze juist niet goed in. Atletico heeft niks aan een 0-0 dus zal op de aanval gaan spelen. PSV kan inzakken en loeren op de counter met Lestienne en Narsingh, wat voor Atletico heel gevaarlijk is. Uiteraard moet die bal er nog wel in, wat erg lastig gaat worden want PSV heeft gisteren amper kansen gecreeerd.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot die wedstrijd, heb er nu al zin in!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren