Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Fenerbahçe dreigt koppositie te verliezen; Van Persie opnieuw wisselspeler

Laatste update:

Fenerbahçe heeft de koppositie in de Süper Lig op het spel gezet. De ploeg van Vitor Pereira kreeg op bezoek bij Bursaspor voldoende kansen om te scoren, maar ging daar slordig mee om en moest genoegen nemen met een punt (0-0). Besiktas, dat maandag tegen Gençlerbirligi speelt, kan Fenerbahçe nu inhalen; daar kon ook Robin van Persie niets aan veranderen.

De Nederlander moest tot zijn frustratie op de bank beginnen; Pereira koos voor Fernandao als diepe spits, maar hij speelde geen gelukkige wedstrijd. Fernandao kreeg wel de eerste goede kans van de wedstrijd, maar raakte de bal niet goed, en ook Volkan Sen was niet gelukkig in de afronding. In een leeg stadion was Fenerbahçe de bovenliggende partij; Bursaspor hield zich voornamelijk bezig met verdedigen.

In de tweede helft bleef Fenerbahçe zoeken naar een openingstreffer en Fernandao kwam na tien minuten weer erg dicht bij, nadat een schot van Nani nog was gekeerd. Fernandao leek de rebound in een leeg doel te kunnen tikken, maar zijn volley ging naast de voor hem verkeerde kant van de paal. Van Persie mocht zich gaan warmlopen en kwam twintig minuten in de tweede helft in het veld voor Josef de Souza.

Van Persie wilde graag de openingstreffer forceren, maar hij werd nauwelijks gevonden door zijn ploeggenoten en kreeg geen enkele kans. Nani werd tien minuten voor tijd nog wel gevaarlijk, maar zijn kopbal kon worden gekeerd, waardoor de score dus in evenwicht bleef. Fenerbahçe heeft nu twee punten meer dan Besiktas, dat nog twee wedstrijden tegoed heeft en maandag dus de koppositie kan overnemen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik begrijp dit niet. Er is geen vinger op te leggen op deze competitie. De nummer tegen de nummer 12. Hadden ze gewoon moeten winnen. Bedankt Fener weer me toto kapot door jullie

20 februari 2016 om 21:14

Dan weet jij waarschijnlijk niet dat Bursaspor 1 van de zwaarste uitwedstrijden is voor de traditionele top 3 van deze competitie.
Stand zegt ook niet altijd alles.

Pff besiktas fans feli alvast... dit is zo slecht tja pereira geen titel is weg he..

20 februari 2016 om 21:04

@fenerf

Waarom de handdoek in de ring gooien terwijl je de volgende wedstrijd thuis tegen BJK speelt en zodra je die wint is er gewoon niets aan de hand?

21 februari 2016 om 06:46

Hoe zit het met die inhaalwedstrijden van bjk die hebben toch twee wedstrijden minder gespeeld?

99 van de 100 keer zou deze wedstrijd in een 0-5 overwinning voor Fener eindigen. Dit is die ene keer dat ze punten verliezen. Vooral Fernandao en Volkan Sen hebben echt grote kansen laten liggen. Volgende week zal Van Persie zeker in de basis beginnen.

Nu moeten wij maandag winnen van Genclerbirlig, dat moet gebeuren. Dan staan we 1 punt voor op Fener met een wedstrijd minder. Die derby van volgende week wordt echt een kampioenswedstrijd. Ik weet niet of mijn hart die wedstrijd aankan.

20 februari 2016 om 21:25

Normaliter is dit toch juist 1 van de zwaarste uitwedstrijden? Fener had van te voren alles mee om hier te winnen maar bakt er niks van

20 februari 2016 om 21:32

Laatste tijd niet meer. In de laatste 3 seizoenen hebben ze thuis geen een wedstrijd gepakt tegen de grote 3 uit Istanbul. Alleen Trabzonspor hebben ze weten te verslaan.

20 februari 2016 om 22:27

Dat klopt idd maar het blijft een zware wedstrijd natuurlijk, het is nooit een makkie geweest.. Wij wonnen ook met pijn en moeite dit jaar..

Helaas te defensief gespeeld tegen een Bursa wat nog defensief speelde en duidelijk voor een gelijkspel ging. In de 80 ste nog een Dany inbrengen zegt al genoeg. De ex coach van GS heeft de opdracht gekregen om met 11 man te verdedigen, maar ach, niemand kan ons tegen houden. Toch nog een punt gepakt, BJK wint wel van Gencler, maar wij maken het in de derby wel goed. Heb vertrouwen in Fener medefans. We strijden in 3 competities nog mee als enige topclub in Turkije. Op naar het kampioenschap!

20 februari 2016 om 20:25

" In de 80 ste nog een Dany inbrengen zegt al genoeg. De ex coach van GS heeft de opdracht gekregen om met 11 man te verdedigen "

Hij brengt Dany er toch in voor een andere centrale verdediger ? Hij haalt er toch geen spits uit ?

Stoort het jou nou niet dat iedereen jou uitpoept op deze website ? Zelfs je kleurgenoten moeten jou en je provocerende teksten niet hebben. Ga weg, we willen jou niet.

20 februari 2016 om 20:37

Ik heb net een account aangemaakt om hetzelfde te zeggen. Helaas was je me voor.

Grappig dat meneer Ruiter commentaar heeft op het defensieve spel van Bursa, maar niks zegt over het feit dat Fenerbahce zelf speelde als een natte krant in de tweede helft. Ze waren helemaal nergens.

20 februari 2016 om 20:40

Bij een 0-0 tegen een matige FB kan je heus wel een spits erin doen, vooral als je thuis speelt. Nog een verdediger erin doen betekent gewoon dat Hamza maar 1 taak had en dat was heel de wedstrijd kapot maken door heel Bursa te laten verdedigen. Maar jij hebt waarschijnlijk weer de wedstrijd niet gezien en wou weer ff aandacht. Die heb je gekregen.

20 februari 2016 om 21:18

"bij een 0-0 tegen een matige FB kan je heus wel een spits erin doen, vooral als je thuis speelt."

Thuis ? Ze speelden in een leeg stadion en staan 11de. Waarom moeten ze vol voor de winst gaan tegen de koploper ?

"nog een verdediger erin doen betekent gewoon dat Hamza maar 1 taak had en dat was heel de wedstrijd kapot maken door heel Bursa te laten verdedigen."

Nog een verdediger ? Als je een verdediger brengt voor een verdediger, dan doe je toch niet 'nog een verdediger' erin ?

"maar jij hebt waarschijnlijk weer de wedstrijd niet gezien en wou weer ff aandacht. "

Jij bent de grootste aandachtszoeker in de Turkse topics en zoals je hierboven kunt lezen voeg je inhoudelijk niks toe.

Gum die getekende wenkbrauw, zet die neppe wimpers af, tijd voor een make over. We gaan een goede, eerlijke, niet provocerende lid van je maken.

20 februari 2016 om 23:41

Hahaha ik wilde al van alles zeggen over je inhoud maar Gangstarr heeft jou al met de grond gelijk gemaakt. Een beetje provoceren is niet erg maar dan moet je inhoudelijk wel sterk zijn en verstand hebben van zaken..

Maar als je de wedstrijd hebt gezien en niet inziet dat Dany er in kwam omdat Sivok (die sterk speelde) er geblesseerd van af moet dan heb je er echt geen kaas van gegeten.

Ook die onzin dat de ex-coach van Gs de opdracht gekregen zou hebben om verdedigend te spelen slaat nergens op. Van wie zou hij die opdracht hebben gekregen?

Verwijder je account en maak een nieuwe aan, want Robinruiter wordt even serieus genomen hier als Volkan Sen bij een basketbalwedstrijd

Hoe schandalig is dit, je hebt Van Persiee, maar je laat hem niet spelen... Omg ik word helemaal para door deze trainer..

Gefeliciteerd besiktas fans het is wel bekend wie er kampioen wordt. Bedankt pereira, domste coach van fener in jaren.

Kan iemand mij vertellen hoe diep ze in de extra tijd hebben gespeeld?

20 februari 2016 om 20:18

Kick jij op blessuretijd? Er kwamen 3 minuten bij.

20 februari 2016 om 20:20

Ik zal je zeggen gozert, als een topclub voor staat geven ze 3m, maar als ze nog moeten scoren geven ze vaak 4m of 5m.

20 februari 2016 om 20:47

Klopt, maar wat is je punt? Het was nu juist andersom.

20 februari 2016 om 21:02

Ik had verkeerd gekeken want ik dacht dat er iets van 20min bijkwam

20 februari 2016 om 21:06

Forza

Mijn punt is dat ik wel kan begrijpen dat er verontwaardiging ontstaat over de overdreven blessuretijden.

20 februari 2016 om 21:12

Oh zo. Dit keer floot hij stipt op tijd af. Mete heeft dus een vrouwtje thuis junge hehehe.

20 februari 2016 om 21:20

Wahaha ik lig naast m'n zoon, ik maakte hem bijna wakker toen ik je laatste zin las.

Slecht. Drama. Nani had geen zin om te voetballen. Fernandao denkt dat hij het zich kan permitteren om 100 procent kansen te missen. Volkan Sen is gewoon pure middelmaat. Leuke speler voor op de bank, niet meer dan dat. En Diego? Gozer ga lekker terug naar Santos of naar China. Gelukkig hebben we een kei van Kjaer en een Alves die een beetje in vorm raakt, anders hadden we hier gerust kunnen verliezen. Het stadion is leeg, Bursa heeft een drama opstelling, dus beter dan dit kon je het niet krijgen. Hopelijk kan gekke Ibo stunten tegen zijn oude liefde Besiktas, want anders loopt Besiktas gewoon uit. Ik blijf het zeggen, Vitor Pereira is een beperkte coach.

20 februari 2016 om 20:21

Ik werd hier helemaal aangevallen destijds omdat ik zei dat Diego dramatisch is, haha waar zijn die zogenaamde kenners nu? Spoorloos. Diego is een schande voor het voetbal. Die mag nooit meer spelen. Maar dan ook nooit. Alper is precies een voorbeeld van een Turkse middenvelder. Overbetaald, geen talent en dankzij de media nu bij een topclub. Ozan, Volkan, Alper, allemaal hetzelfde.

Enige pluspunt is onze keeper en verdediging. Middenveld en aanval is dramatisch.

20 februari 2016 om 20:51

Je had gelijk over Diego jongen. Ik heb de hema gebeld. Ze sturen morgen een taart op naar je adres.

20 februari 2016 om 21:29

Slagroom of chocola?

20 februari 2016 om 20:22

Volkan Sen doet alles goed, alleen de afronding ontbreekt. Een speler die vorig seizoen 12 doelpunten had, heeft dit seizoen nog niet gescoord in de competitie.

Zelfs als we maandag winnen en volgende week de derby ook winnen, is er nog niks gespeeld. Er zijn meer dan genoeg wedstrijden om dat verschil goed te maken.

20 februari 2016 om 20:49

Je eerste stukje somt het al op. Volkan Sen is niet de speler waar Fenerbahce beter van wordt. Zoals ik al zeg, leuk voor in de breedte, maar hij zal nooit een speler voor een grote club zijn.

20 februari 2016 om 22:30

Ik heb van Persie weer in zien vallen, zeg nou zelf dat is toch om te huilen? En vat het nou niet meteen op als provocatie..

I

20 februari 2016 om 22:36

Ja breng Van Persie in na 70 minuten en bekritiseer hem vervolgens als het 0-0 wordt. Of jij hebt Ferdi niet zien spelen, of je hebt iets tegen Rvp.

20 februari 2016 om 22:49

Ik heb ze allebei zien spelen en ik zeg je eerlijk ik word eerder bang van Fernandao dan van deze Rvp.. Fernandao was een tijdje goed bezig en past ook beter in jullie systeem maar door al dat gelazer met Rvp bakt hij er nu ook niks van.. Maar je hebt wel een punt, Fernandao is ook matig..

20 februari 2016 om 22:56

Als beide heren matig presteren, dan ga je kijken welke nuttiger is voor het team. Ferdi miste veel vandaag. Ook is hij te statisch. Tegen Lokomotiv hebben we gezien hoe gevaarlijk de looplijnen zijn van Van Persie. Eigenlijk is Van Persie nog te goed voor Turkije. Geen een speler die hem snapt. Ferdi zal altijd een super lig spits blijven. Maar zet Rvp nu in de spits bij Barca en hij scoort er op los. Een spits wordt mede gemaakt door de spelers om hem heen. Rvp krijgt te weinig voeding van de overige 10 Fener spelers.

20 februari 2016 om 23:05

Sorry maar ik ben daar echt niet van overtuigd.. Jij hebt het over de Rvp van een paar jaar terug.. De Rvp van nu is 33, oogt versleten en heeft geen snelheid.. Als iemand 5 mil per jaar verdient mag je wel veel meer verwachten dan dit toch?

Maar goed, jij ziet het nog in hem zitten en ik ben van mening dat hij echt passe is end of discussion

Wat ben ik blij dat Moussa Sow er niet meer is zeg

20 februari 2016 om 23:18

Laten we eerlijk zijn, die 5 miljoen krijgt hij vanwege zijn naam, een wereldmerk. Of denk jij dat een Robin in optimale vorm voor Fenerbahce had gekozen? Het punt is dat het er echt nog wel in zit, alleen moet dit aangewakkerd worden door de voeders om zich heen. En dat gebeurt niet.

20 februari 2016 om 23:42

We zullen zien, als het maar niet volgende week gebeurt

Hopelijk kan Besiktas hiervan profiteren. Het is altijd lekker om met een surplus de derby in te gaan. De kans is namelijk groot dat Fener die wedstrijd met een gare 1-0 gaat pakken.

De kans is aanwezig dat Galatasaray de komende paar jaar geen rol van betekenis gaat spelen. Hoe minder kampioenschappen Fener pakt in deze periode, hoe beter. Niet provocerend bedoeld, maar dat is de werkelijkheid. Aartsrivalen hè ; )

Wedden dat Aziz weer gaat lullen over ons? On: Vandaag een Fener gezien die veel kansen hebben gemist. Bursa ging meer voor een gelijkspel. Als Besiktas beide wedstrijden wint hebben ze een voorsprong van vier punten, dat ik ze niet zie weg geven.

20 februari 2016 om 22:33

Correctie: Als we maandag winnen en in Kadikoy hebben we 4 punten voorsprong maar ook nog een wedstrijd minder.. Als we die winnen is het 7 punten..

20 februari 2016 om 23:08

Met 'beide wedstrijden' had ik het over de wedstrijd tegen Gencler en de inhaalwedstrijd. Dat zijn dus 4 punten. Besiktas zie ik niet zo 1,2,3 winnen van Fener.

20 februari 2016 om 23:23

Oh ok..

We zullen zien broer, ik denk dat we een goede kans maken om te winnen in Kadikoy. We hebben een beweeglijke en goed combinerende ploeg die makkelijk kansen creeert en ik zie niet in waarom dat tegen dit Fener niet zou kunnen.. Als zelfs Antalya het kan..

Wij gaan als het goed is als koploper en een wedstrijd minder daarheen, met ook in het achterhoofd dat we dit seizoen al van Fener en Gs hebben gewonnen.. En natuurlijk met de mogelijkheid om Fener flink op achterstand te zetten..

21 februari 2016 om 04:18

Hoe kan je nou een antalya wedstrijd vergelijken met fener - bjk? Derby is heel anders en ik zie bjk niet aanvallend gaan spelen uit bij fener zoals ze tegen de kleintjes gaan spelen. Ze zullen zeker verdedigend gaan spelen op de counter omdat ze niet perse hoeven te winnen.

21 februari 2016 om 11:27

Vriend meen je dit nou? Wij kunnen niet verdedigend spelen, hebbdn daar de ploeg helemaal niet voor.. Ik zeg niet dat we blind gaan aanvallen maar verdedigend spelen zeker niet.. Ik vergeleek het met Antalya omdat zij ook op balbezit speelden een jullie wegtikten.

Wij spelen ook op balbezit en zijn natuurlijk nog een een klasse beter dan Antalya..

Peirera gozert.

Waarom laat je week na week Fernandao spelen? Vertel het ons. Laat of 5 weken Fernandao in de spits of 5 weken Rvp in de spits. Op deze manier raakt geen vd spitsen een pepernoot. Hij begrijpt echt niks van voetbal. Zet mij daar neer met dit soort materiaal en ik zal er voor zorgen dat ze elke pot overtuigend winnen en als ze verliezen is die pot verloren maar dan met opgeheven kop.

Elke week met een andere opstelling spelen zorg je ervoor dat het team uit vorm raakt. Caner/hak, Gokhan/sener, Tufan/diego, Fernandao/rvp!!

Neem nou een vaste elf en wissel pas spelers als ze echt niet goed spelen of geblesseerd raken.

20 februari 2016 om 20:31

Lees zijn reactie en kijk dan naar zijn nickname.

Koning Vitor en zijn prins Fernandao. Bedankt voor het verknallen.

Het is en blijft raar waarom pereira rvp en fernandao niet samen opsteld..

20 februari 2016 om 20:49

Een nog belangrijkere vraag is eigenlijk waarom fernandao boven van persie

20 februari 2016 om 23:27

Inderdaad, van Persie is veel beter dan Fernandao

Oh oh Fener dank je wel voor een heerlijke zaterdagavond.

Elke uitwedstrijd van Fener is rijp voor puntverlies, in dat opzicht zijn wij veel overtuigender. We hebben dan wel geen thuisvoordeel maar spelen vele malen beter en creeeren veel makkelijker kansen en scoren dus ook meer.

Vandaag tegen het zwakste Bursa sinds jaren en zonder thuispubliek was Fener weer om te huilen.

Wij gaan maandag gewoon winnen en gaan met een punt voorsprong en een wedstrijd minder de derby in. Als we die winnen staan we op papier 7 punten voor,en een week daarna moet Fener naar Akhisar bij wie ligt de druk nu he?

Ze deden er alles aan om ons onder druk te zetten door de inhaalwedstrijden maar vergaten dat hun eigen ploeg er geen zak van bakt. Zonder hulp van de scheids was het kampioenschap al beslist..

20 februari 2016 om 21:44

Zo slecht was Fener niet vind ik. Hrt is hem dat Fernandao Umut 2 is geworden en Volkan Sen ook niet kan scoren terwijl hij 2 100% kansen had.

20 februari 2016 om 22:57

Hahah Topuz: Umut 2

In het begin was het nog wel ok, maar naar mate de wedstrijd vorderde werd het steeds slechter. Fener heeft veel spelers van naam maar weinig inhoud vind ik. Geen combinaties of positiespel, de backs moeten de bal in de pot gooien en hopen dat hij goed valt..

20 februari 2016 om 22:02

En hier hebben we de robinruiter van Besiktas. Gozert, al staat Fener 30 punten achter. De druk ligt altijd bij Besiktas. Want jullie zijn min of meer vergeten hoe je kampioen wordt. Win eerst de titel, praat dan groot. En hulp van de scheids? Kartal please. Succes tegen Gencler.

20 februari 2016 om 22:23

Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd jongeman? Niet het puntverlies op mij afreageren aub, ik geef gewoon een realistisch beeld toch? Je mag gerust inhoudelijk reageren op wat niet klopt hoor..

20 februari 2016 om 22:33

Ik heb jou net vergeleken met robinruiter. Lees nu je reactie terug. Of beter, lees elke reactie van jou terug in alle topics en denk vervolgens na over die vergelijking.

20 februari 2016 om 22:52

Mariogomez23, jij bent wel erg kinderachtig voor iemand met jouw leeftijd. Forza heeft gelijk, jij bent net de Robin van Besiktas. Altijd van die flauwe/provocerende opmerkingen maken over andere leden. Gedraag je een keer naar je leeftijd.

20 februari 2016 om 22:53

Ja die deed wel pijn daar ben ik eerlijk in.. Voortaan ga ik wel even 3 keer nalezen wat ik typ. Nogmaals: Als je ergens niet mee eens ben reageer er dan inhoudelijk op ipv de gebeten hond uit te hangen, een beetje pit in de discussie is niet erg..

20 februari 2016 om 22:59

Dit is geen pit in een discussie. Dit is gewoon modder gooien. Doe je iets te vaak en dat is best zonde. Want een discussie voeren kan je echt wel. Wees een Clutch, geen Robin. Kom op! Je kunt het!

20 februari 2016 om 23:09

Waar gooi ik met modder dan? Lees je eigen analyse, ik zeg echt niet veel anders dan jij hoor.. Misschien komt het harder aan als ik het zeg, maar ik bedoel het echt niet om te provoceren.

Lees maar terug wat ik schreef na de wedstrijd tegen Lok Moskou.. Helaas hebben jullie in de competitie gewoon zelden goed gespeeld dus wat verwacht je dan dat ik schrijf?

20 februari 2016 om 23:22

Doe niet alsof je neus bloedt jongen. Ik weet heus wel met welke intenties jij die reacties schrijft. Je haat Galatasaray en je bent neerbuigend tegenover Fenerbahce. Ik zeg dit omdat je in elke topic hetzelfde typt. Bestuur van Galatasaray is dom, Fener bakt er niks van, hulp van de scheids, sus zo. De robinruiter van Besiktas. Gewoon een feit. We hadden ook een robinruiter van Galatasaray (melonunaskerleriyiz) maar die soldaat moest het thuisfront verlaten nadat Melo voor Inter koos.

20 februari 2016 om 23:43

''ik zeg echt niet veel anders dan jij hoor''

Bij deze stukje ben ik al gestopt met lezen. Haha ga spelen op de Xbox jongen, komt die hier ook nog schijnheilig doen.

20 februari 2016 om 23:51

En wederom reageer je niet inhoudelijk op wat ik zeg. Lees je eigen analyse, daar kraak je iedereen van Fener af.. Wat heb ik gezegd wat zo erg is?

Ik haat niemand, ik schrijf gewoon wat ik zie maar daar kun je blijkbaar niet tegen.. Als jij me eens inhoudelijk kan tegenspreken en kan wijzen op wat precies niet klopt in een van mijn posts dan zijn we constructief bezig..

En stop me te vergelijken met Ruitertje, je weet wel beter ouwe Zuid-Amerikaan van me..

P.s. What about that Sosa huh? Isnt he a fantastic?

Hadden wij maar Fernandao.... Over de kampioenstitel. Fenerbahce wordt kampioen. Besiktas maakt geen kans.

20 februari 2016 om 22:26

Nou dat weet ik zo net nog niet Korkmaz, maar wat ik wel weet is dat het Gs in ieder geval niet wordt..

Denk je dat Gs in de top 5 zal eindigen?

20 februari 2016 om 22:44

Ja mario we gaan in de top 3 eindigen. We pakken de beker en we zullen besiktas kampioen maken door te winnen van fenerbahce, zelfs met dit elftal ). We hebben Cristiano sarioglu

20 februari 2016 om 22:50

Waar kan ik tekenen broer? Dat zou ik geen verkeerd scenario vinden, maar ik wil de dubbel :-)

21 februari 2016 om 09:10

Supermario,

De topic gaat nog steeds over Fenerbahce en Besiktas, maar no problem!

Galatasaray is een Turkse topclub met uiteindes. Het is kampioen of bizar slecht. Mooie eigenschap? Vind ik van wel. Waarom? Want dan word je, als supporters zijnde, niet elk jaar volgespoten met kampioensambities om daarna bot te vangen op plek 3. Over je vraag. Gs zal zeker in top 5?eindigen. Welke Turkse voetbalclub werd de afgelopen 4 jaar 3 keer kampioen en speelde 2 keer in de knock out fase van de CL?

Heb maar de laatste 15 minuten kunnen kijken. Iedereen maar zeuren dat Bursaspor slecht speelde en geen schot op doel had. Gaf ik gelijk mee, dat ik ben gekomen en dat Bursaspor nu wel gaat voetballen. Zo ging het ook, Bursaspor begon te voetballen)) Maar nou even serieus. Heb bepaalde beelden gezien, Fenerbahce dat toch aardig kansen heeft gemist. Tegen een slecht presterende Bursaspor met een leeg stadion, dit moest het gewoon zijn. Dure puntenverlies. Zo een thuisspelende Bursaspor krijg je niet vaak voor je. Fenerbahce pakt wel vaak de punten mee, maar ze spelen vaak geen mooi voetbal.

Als Besiktas wint worden ze koploper met 1 punt meer, en een wedstrijd tegoed. Je gaat dus als koploper naar Fenerbahce. Dit is een psychologisch pluspunt. Als Besiktas wint word het 4 punten, met 1 wedstrijd tegoed. Als Besiktas gelijk speelt blijft het bij 1 punt met 1 wedstrijd te goed. Als Besiktas verliest, staan ze 2 punten achter met 1 wedstrijd te goed. Besiktas moet winnen van Genclerbirligi, ze hebben geen ander keus.

Ik ga het nou hebben over de eerste scenario. Als Besiktas wint van Genclerbirligi, staan ze 1 punt voor met een wedstrijd te goed. Win je van Fenerbahce word het 4 punten. Win je je inhaalwedstrijd word het 7 punten. Iets wat je dan niet meer uit handen moet gaan geven. Want na de wedstrijd tegen Trabzonspor, komen er gemakkelijke wedstrijden voor Besiktas als je ze met Fenerbahce vergelijkt. Kort en krachtig, win de komende 3 wedstrijden en word kampioen!

Van Persie, houdt de eer aan jezelf en ga terug naar Feyenoord! Dit avontuur is op niks uitgelopen.

21 februari 2016 om 09:14

Op sportief vlak misschien niet, maar financieel vlak vast en zeker. Hij talkt met money.

21 februari 2016 om 13:11

Ja dus? Dan maar schikken voor een reserverol? Hij mag wel een eervoller afscheid krijgen.

Fenerbahce kwam hier om te winnen. Begon hard aan de wedstrijd en liet Bursa niet eens richting haar doel komen. 'Ze missen gewoon het bloedeloze afmaken' zoals in fifa vaak wordt gezegd door onze commentatoren Yuri en Evert. Dit was dus ook vandaag ter sprake.

Wel wil ik nog even een opmerking maken over Fernandao. 3 weken geleden begon hij voor de zoveelste keer in de basiself. Ik heb het over de wedstrijd tegen Antalya. Fernandao presteerde zo slecht, dat v. Persie de volgende wedstrijd mocht beginnen. We winnen 3-1 van Kasimpasa. Dit met een sterke v. Persie. Vervolgens ook tegen L. Moskova een v. Persie dat bij beide doelpunten zorgt voor ruimte, waarbij souza tweemaal vrij kan afmaken.

Na de 2 sterke wedstrijden van v. Persie gaat Pereira weer de fout in. Hij stelt opnieuw Fernandao in de basiself en daar beginnen de problemen al. Weer gaat het niet goed voorin. Het verschil tegen Antalya was nu wel dat we Gokhan en Kjaer hadden. Dus een tegendoelpunt is ook niet gegeten.

Ik vind het dus al met al jammer dat Pereira toch weer Fernandao opstelt, na 2 goeie wedstrijden van v. Persie...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren