Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Verjaardagsfeestje Depay in Rotterdam na verlies bevalt niet in Engeland

Laatste update:

Het feit dat Memphis Depay zaterdag enkele uren na de nederlaag van Manchester United al in Rotterdam zat om zijn verjaardag te vieren, begint langzamerhand voetbalminnend Engeland te bereiken. Na de 2-1 nederlaag tegen Sunderland vloog de aanvaller namelijk direct naar Nederland en dat is de ex-PSV'er op veel kritiek komen te staan.

/

Via sociale media doken de afgelopen uren diverse video’s en foto’s van een feestende en dansende Depay op. Veel sociale media-gebruikers zetten vraagtekens bij de professionaliteit van de aanvaller, die de laatste weken maar mondjesmaat in de plannen van Louis van Gaal voorkomt. In het nieuwe kalenderjaar mocht Depay in slechts zes wedstrijden meedoen en bovendien als invaller. In de afgelopen vijf maanden scoorde de zomerse aankoop van dertig miljoen euro slechts één keer.

De fans van Manchester United vragen zich via sociale media af of het ooit nog wat gaat worden met Depay, die afgelopen week bij de beloften van de club moest meedoen. "Hij kan niet aanvallen, hij kan niet verdedigen, maar hij kan wel dansen", zo verzucht een fan op Twitter. Het feit dat Depay een aankoop van de onder druk staande en bekritiseerde Louis van Gaal is, helpt ook niet mee. Cristiano Ronaldo vierde een jaar geleden ook zijn verjaardag na een nederlaag, een 4-0 verlies tegen Atlético Madrid. Dat hij vervolgens nog ging feesten, kwam de sterspeler ook op zeer veel kritiek te staan.

Memphis Depay verloor zaterdag met 2-1 van Sunderland, maar 's avonds zat hij al in Rotterdam om zijn 22e verjaardag te vieren. En dat was geen bescheiden feestje, zo lijkt het (Y)

Geplaatst door voetbalzone op zondag 14 februari 2016

Een niet zo handig idee van Memphis Depay

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Memphis is een mix van Drenthe Elia en Balotelli 2.0

14 februari 2016 om 15:04

Hij is zo dik/gespierd geworden dat ie nog nauwelijks normaal kan lopen. Vergelijk day eens met Martial, die is beresterk, maar ook super snel en behendig.

14 februari 2016 om 15:05

Ballotelli heeft wel iets meer bewezen dan een drenthe, Elia, depay.

14 februari 2016 om 15:20

Wat heeft Balotelli dan meer bewezen? Dat hij met dartpijlen kan gooien?

14 februari 2016 om 15:22

Come One man, goals voor Italië, bij inter was tie dodelijk man met Zlatan.

14 februari 2016 om 15:40

Drenthe: gespeeld bij Real Madrid en jeugd Ek/wk gewonnen
Elia: WK finalist
Depay: 3e plaats Wk

Wat heeft die overschatte clown bereikt, behalve een EK finale?
Wat zijn we hier toch geweldig met (overschatte) buitenlandse spelers de hemel in te prijzen terwijl ze geen moer voorstellen, en alles wat Nederlands is wordt weer finaal afgebrandt. Veel mensen hebben weer last van het Derksen-syndroom

14 februari 2016 om 15:47

Goed argument man. Vooral dat 'goals voor Italie' heeft me helemaal overtuigd

14 februari 2016 om 15:50

2e plaats op het EK. Kampioenschap met City, hij gaf de assist op Aguerooooo

14 februari 2016 om 16:02

Een WK finale is het hoogste wat je kunt bereiken als voetballer, dus ja Elia en Depay hebben dus meer bereikt (depay bijna), of de Nederland-haters dat nou leuk vinden of niet. Wat ook niet wilt zeggen dat ze ook betere voetballers zijn. Hoewel van Depay verwacht ik wel dat hij in de toekomst veel beter wordt dan Balotelli ooit is geweest of gaat worden

14 februari 2016 om 16:03

Treble gewonnen met Inter

14 februari 2016 om 16:57

hij speelde ook echt veel toen ja...

14 februari 2016 om 18:40

Kom op man Balotelli heeft meer talent in zn teen dan deze drie prutsers bij elkaar.

14 februari 2016 om 19:11

Wat een haters zijn het toch allemaal. Media inclusief de mensen die reageren. Te vies voor woorden.

14 februari 2016 om 19:40

Balotelli was wel een basisspeler in vergelijking met Drenthe, Elia of Depay die toernooien.

14 februari 2016 om 19:40

Balotelli was wel een basisspeler in vergelijking met Drenthe, Elia of Depay die toernooien.

14 februari 2016 om 20:21

Haha ....wk finale halen is het hoogste wat je kunt halen ...dus als je dat bereikt hebt ,als invaller nog wel, dan heb je meer bereikt als voetballer dan bijvoorbeeld bergkamp , ronaldo, rooney, giggs scholes enz enz ....ik hoop dat je zelf door hebt dat dit een onzinnige redenatie is

14 februari 2016 om 21:49

Nee de topklasse winnen is het hoogste nou goed.... wat denk jij dan? En ja dan heb je inderdaad meer bereikt dan al die namen. Grote namen hoeven niet automatisch alles bereikt te hebben hoor...
Ik ken trouwens helemaal geen 'giggs Scholes'.. wat voor voetballer was dat?

Oh natuurlijk spreekt het voor zich dat ik 'op het WK' bedoel. Als ik dat ook nog uit moet leggen

14 februari 2016 om 23:23

Als jij oprecht denkt dat Depay en Elia of Drenthe meer hebben laten zien dan Balotelli, dan ben jij gewoon een grote chauvinist. Anders kan ik het niet benoemen. Dit is Depay's eerste seizoen in het buitenland wat super slecht gaat. Drenthe speelde nauwelijks bij Real Madrid. Elia speelde alleen bij Hsv en dat was het wel. En dat jij dan de land prestaties opnoemt van deze spelers terwijl ze gewoon bankspelers waren?

14 februari 2016 om 15:05

Hij heeft schijt aan alles.. Slecht spelen of denken dat hij Ronaldo is!!! Hij heeft toch miljoenen op zijn bank!!!

14 februari 2016 om 15:21

Tja Louis moest je Welbeck echt laten gaan hahahah.

14 februari 2016 om 16:02

Alle mogelijke excuses worden er weer bijgehaald. Die jongen mag best zijn verjaardag in 010 vieren. Niks mis mee. Is het verstandig: nee. Je weet dat je weer de kranten haalt. Ik neem aan dat hij er bewust voor heeft gekozen om zijn verjaardag te vieren (terecht als je het mij vraagt). De tabloids staan er niet om bekend dat ze werk en privé gescheiden houden.


Verder:
ManU is gewoon een matig elftal dat blij moet zijn als ze op plek zes eindigen. Depay speelde in NL leuke potjes tegen nietszeggende tegenstanders. Hij zou aardig mee kunnen doen bij ploegen die goed staan en aanvallend voetballen. Het is geen spelmaker of bepalende speler. Verder denk ik dat hij ook iets te veel spiermassa heeft gekweekt. Voor een voetballer is hij wel erg geblokt. Explosiviteit en behendigheid mis ik bij hem. Van Hanegem zei een tijdje geleden dat veel spelers tegenwoordig opgepompt zijn maar niet sterk. In dat rijtje past Depay prima.

Als José trainer wordt bij manU is het einde verhaal voor Depay. Mark my words

14 februari 2016 om 16:22

Waarom zou je je verjaardag niet mogen vieren, fit lijkt me de normaalste zaak van de wereld... Tuurlijk is het jammer dat je verloren heb maar om het dan te bekritiseren dat Memphis zijn verjaardag viert vind ik wel ver gaan, net als bij Ronaldo des tijds.

Ik vind het goed dat hij zich weinig aantrekt van de kritiek die hij krijgt, maar er zijn grenzen en die begint hij nu langzaam te overschrijden..

14 februari 2016 om 16:22

Want? Stel jij werkt bij een bedrijf en je draait een dag geen winst bij wijze van spreken. Zou jij dan jouw verjaardag niet gaan vieren?

14 februari 2016 om 17:14

Een dag geen winst? Ik zou met al die media in mijn nek na zo'n slechte periode waar je zelf een groot aandeel in hebt geen feest geven Nee

14 februari 2016 om 17:17

Dan zou ik persoonlijk mijn tijd besteden aan het nadenken over hoe we de volgende dag wel winst kunnen draaien, ipv feesten.

14 februari 2016 om 20:05

@curajo,
wat ben jij een typische moraalridder zeg, doen alsof jij om een slechte dag op je werk je verjaardagsfeest zou gaan annuleren, man wat een hekel heb ik aan mensen zoals jij die altijd doen alsof ze zo braaf zijn maar stiekem gewoon jaloers zijn en afgunst tonen. Dit was waarschijnlijk al weken van tevoren geregeld en omdat je dan verliest (wat overigens niet alleen depay zijn schuld is) moet je alles maar af gaan zeggen. mensen van buitenaf praten altijd zo makkelijk erover van ik zou dit en dat anders doen, maar als ze zelf ooit in zo'n situatie terecht zouden komen zouden ze het zelf 9 van de 10 keer hetzelfde doen.

Omdat je verloren hebt ga je inderdaad maar je eigen feestje annuleren...

14 februari 2016 om 15:06

Ingetogen kan ook. Volgens mij hoort een topvoetballer een week lang te balen als hij verliest. In het geval van Depay nog wel meer want hij is niet eens basisspeler. Misschien na de wedstrijd rust pakken en de komende dagen keihard trainen om te laten zien aan v Gaal dat hij bij de 1e 11 hoort.

14 februari 2016 om 15:25

Waarom ingetogen, die jongen vertrekt op jonge leeftijd naar het buitenland, heeft het lastig momenteel,komt terug naar Nederland om zijn verjaardag te vieren met vrienden en familie waarvan hij sommige mischien lang niet meer heeft gezien....moet ie dan ingetogen lopen doen? Voor een voetbal wedstrijd?!

14 februari 2016 om 15:06

Precies wat ik ook dacht inderdaad. Wat een onzin weer dit. Was paar maanden terug ook al zoiets met Ronaldo. Dat feestje staat gewoon al gepland, dat ga je toch niet annuleren als je verliest.

14 februari 2016 om 15:13

Kom op, hij is een profvoetballer. Hoezo plan je überhaupt een feestje in Rotterdam een paar uur na een wedstrijd? Hij gooit echt zijn eigen ruiten in het zijn "niemand doet mij iets" gedrag. Zo jammer want hij heeft zoveel talent.

14 februari 2016 om 15:20

Omdat hij zijn verjaardag wil vieren op de dag dat hij jarig is misschien? Wat een gezeur zeg!

14 februari 2016 om 15:21

Ff denken... Je plant een feestje na een wedstrijd Omdat het je verjaardag is?
Dus omdat je voetballer bent, mag je noet op je verjaardag, je eigen verjaardag vieren?

Hij gooit zijn eigen ruiten in... Yep, natuurlijk... Droom verder...

14 februari 2016 om 15:53

Natuurlijk wel. Maar om dan na een verliespartij direct het hazepad te kiezen, en overdreven met geld gaat smijten terwijl je nog niet eens een modaalinkomen waard vent, dan getuigd dat van weinig relativeringsvermogen. Hij feest alsof hij de beste voetballer ter wereld is. Maar dat krijg je als je uit dergelijk milieu komt en veel te veel geld hebt. Dit soort snotneuzen zou pas salaris moeten krijgen nadat ze 30 zijn geworden ofzo. Zelfde laken een pak zoals die aansteller uit Eindhoven met zijn gouden Porsche. Geboren voor de goot, maar omdat ze toevallig tegen een bal kunnen trappen denken ze dat ze god zijn. En als ze 40 zijn is het geld op. Sneu.

14 februari 2016 om 16:11

Jaloezie druipt er van af

14 februari 2016 om 16:43

@fachten

Hij feest alsof hij de beste voetballer is? Hij heeft alsof ie jarig is. En als jij op je 22e miljonair bent, zou jij dan ook niet een kei vet feest geven als je jarig bent? Een gedachtegang van een dode bever

14 februari 2016 om 16:46

Wos idd wat een jaloezie.....hij viert zijn verjaardag. Big deal

14 februari 2016 om 17:51

Fachten
Jij vindt een hele hoop. Maar wat mij intrigeert is waar die haat vandaan komt en waarom je zo jaloers bent.

14 februari 2016 om 19:13

Natuurlijk mag hij zijn verjaardag vieren maar moet je daarvoor een paar uur na de wedstrijd in het vliegtuig stappen. Als voetballer heb je gwn veel verantwoordelijkheid richting je club. Daar krijgen ze ook goed voor betaald. Hij is gwn teveel met randzaken bezig. Leuk maar hij wordt zwaar gepasseerd door een man die hem gehaald heeft en hem heel veel vertrouwen heeft gegeven. Dat zegt wel wat.

15 februari 2016 om 16:26

@voetbalforfun Nee, jij hebt dus de gedachtegang van een dode bever. Precies het probleem dat veel mensen tegenwoordig hebben.

Jij ziet dus niet dat er duizenden Engelsen krom liggen voor een seizoenskaart of een los kaartje voor een wedstrijd. Die mensen werken kei hard om een belachelijk bedrag van 77 euro voor een kaartje op te hoesten.
Vervolgens krijgen ze dramatisch voetbal voorgeschoteld van over het paard getilde jongetjes die amper droog zijn achter de oren. Als klap op de vuurpijl zien diezelfde supporters deze jongens een uur na de verloren wedstrijd feesten met champagne, alsof het ze allemaal niets interesseert. Terwijl de supporters al weken, nee maanden ziek zijn van het resultaat van hun club. Hoe denk jij dat dit overkomt?

Een beetje nederigheid en nadenken zou niet zo heel verkeerd zijn.


Uiteraard mag hij zijn verjaardag vieren. Maar doe normaal.

15 februari 2016 om 16:31

@stua Waarom denk jij dat ik jaloers ben? Omdat ik het walgelijk gedrag vind van een jongen die nog niets heeft gepresteerd?

Misschien geloof je mij niet, maar ik zou niet willen ruilen. Ben alles behalve jaloers. Maar kan me in tegenstelling tot vele hier op de site wél verplaatsen in de supporters van Manchester. Harde arbeiders, die van 's morgen vroeg tot 's avonds laat ploeteren voor een hongerloon. Als uitlaatklep hebben ze dan het voetbal. Maar daar zien ze hun club te gronde worden gericht door veel te dure, nietszeggende jongetjes, die het blijkbaar geen kont interesseert of er nu gewonnen of verloren wordt. Zolang ze maar hun miljoenen binnen harken en de blitz kunnen maken via social media.

Hij mag van mij doen en laten wat hij wil. Moet alleen niet raar opkijken wanneer dit zijn laatste grote club is en hij een Drenthe of Elia achterna gaat.

Dan kun je nog miljonair zijn, wanneer mensen je niet kunnen luchten heb je wat. Een hand vol vrienden die bij je zijn omdat je geld hebt.

Typisch engeland om weer zout te leggen op elke slak na een nederlaag.

14 februari 2016 om 15:14

Ook als United had gewonnen was dit in het nieuws gekomen hoor, je kent de Engelse tabloids waarschijnlijk niet. Die maken van alles een item.

14 februari 2016 om 15:28

Juist @stravven,
alles kom in het nieuws niet alleen van Depay, maar,
geef niet wie. Alleen met Depay wordt wat overtrokken vindt ik.

Wat een onzin. Er is meer in het leven dan voetbal. had Utd hem maar niet moeten kopen. nonsense dit

Mogen we nu ook al niet meer een verjaardag vieren?! Laat die jongen toch, moeten we allemaal maar in onze bed liggen huilen als we verloren hebben?

Kwestie van je werk en privéleven strikt gescheiden houden. Doet hier niks fout in mijn ogen.

Wat een gezeik, zeg. De zoveelste nederlaag in een ellenlange dramareeks van United en de hele wereld stopt met draaien? Men verwacht dus dat hij vanwege een nederlaag, waar hij zelf zoveel tegen kon doen (sarcasme), een beetje depressief in zijn appartementje moet gaan zitten janken? Dat heet zakelijk en privé van elkaar gescheiden houden. Als onze afdelingmanagers op vrijdag de negatieve kwartaalcijfers presenteren, cancellen we ook allemaal onze vrijdagavondjes uit met vrienden, toch? En dan gaat het hier nota bene om een verjaardag. Ik kan me herinneren dat Ronaldo een tijdje terug ook dit soort gezeik over zich heen kreeg vanwege zijn verjaardagsfeestje. Allemaal roepen "dit gaat te ver" en "je moet je grenzen kennen". Ik zou zeggen: kijk een keer in de spiegel. Wie ben jij om een voetballer te vertellen wat hij in zijn vrije tijd of op zijn verjaardag doet? Gaat dat rondneuzen in andermans privéleven niet te ver dan? Is dat geen overschreden grens?

14 februari 2016 om 15:35

Precies dit.
Hoef ik zelf niet zoveel te typen

14 februari 2016 om 15:35

Precies dit.
Hoef ik zelf niet zoveel te typen

14 februari 2016 om 15:35

Precies dit.
Hoef ik zelf niet zoveel te typen

14 februari 2016 om 19:14

Amen

Wat maakt het uit of die wint ofni?!
Wrm zou je op je verjaardag als je hebt verloren niet feesten?
Laat die man lekker feesten

Ik weet het niet hoor maar een verjaardagsfeestje (vooral in geval van celebrities) plan je meestal weken, al dan niet, maanden van tevoren. Ik neem aan dat alles geregeld was dus het feestje zou sws gebeuren, ongeacht wat de uitslag zou zijn. En dan beginnen over 'ingetogen' zijn... Kom op zeg, wie gaat z'n eigen verjaardag ingetogen vieren?

Net zoals het feestjes van rona, is dit gewoon weken van te voren gepland en tja de wedstrijd wordt verloren wat gewoon niet leuk is natuurlijk, maar dat betekend niet dat meteen iets wat niks met je "werk" te maken heeft en waarschijnlijk best wat geld heeft gekost niet door kan of mag gaan.

14 februari 2016 om 15:42

"Hij kan niet aanvallen en hij kan niet verdedigen, maar hij kan wel dansen " hhhahah geweldig hoe die mensen je daar neerhalen

Lulkoek. Ook Depay heeft recht op een privéleven. Of hij nu waardevol is of een miskoop is totaal niet relevant.

Waar slaat dit op lol, hij is Jarig en dit was vast al gepland. Moet hij in een donker appartementje gaan zitten sippen met een taart en een feestmuts op? Onzin dit.

Geen prof!! duidelijk... geen instelling en zeker niet voor een topclub!!!

Depay kan wat leren van de mentaliteit van Leicester. Die beuken erin en geven alles. Depay loopt over het veld alsof ie net een stickie heeft gerookt en het hem allemaal niks interesseert. Verkopen of verhuren.

Lol wat een gelul weer over iemands priveleven. Al ging hij het vieren in de parenclub, het zou me nog geen reet schelen.

14 februari 2016 om 16:14

En uiteraard van harte gefeliciteerd Memphis!

Na een verlies partij mag je dus niet meer je verjaardag vieren. Ze slaan nu wel erg door in Engeland. Ze verkopen daar hun ziel nog aan de duivel voor een winst. It is just a game.

Er is een ander leven na 90min

Oh nee! Walgelijk zeg. Iemand viert zijn verjaardag. Ach en wee.

Hij is gewoon prof onwaardig.

14 februari 2016 om 16:39

Ja, omdat hij z'n verjaardag viert.. goed verhaal man

Snap de fans wel, maar hij is jarig en dan vier je dit toch

Hij weet toch wel dat het voor hem einde verhaal is als vGaal weg gaat. Waarom mag die ze verjaardag niet vieren? Volgend seizoen speelt ie niet meer

Dat hij serieus niet eens z'n verjaardag mag vieren.. en dat sommige mensen zeggen dat hij het

Zo een onzin dat je je verjaardag niet eens meer mag vieren. Dan heb je maar verloren en dan?! Je mag toch wel blij zijn dat je jarig bent of niet dan? Of moet je de hele dag thuis zitten jammeren dat je verloren hebt?

Waardeloos, leuk voor hem maar wat ben ik blij als Manu hem met iets winst kan dumpen.

Natuurlijk onzin, hoezo mag hij zijn verjaardag niet vieren?

Wat moet ie doen dan? Thuis met de gordijnen dicht gaan zitten huilen?
Kom op zeg.....

Jezus laat die jongen gwn zijn verjaardag vieren, wijnaldum heeft zwaar verloren tegen newcastle en hij was er ook. Dus shut the fuck up

Balotelli was wel een basisspeler in vergelijking met Drenthe, Elia of Depay die toernooien.

14 februari 2016 om 21:06

Gaat niet alleen om die verjaardag, gaat om die vage blik in het veld en dat gesjok als een hoogbejaarde!

Die jongen mag zijn verjaardag toch wel vieren. Hij had dit waarschijnlijk al lang gepland, dan ga je niet opeens alles afzeggen omdat er verloren wordt. Het lijkt er op dat wat hij ook doet maar negatief belicht moet worden.

Mag iemand geen eens een verjaardagsfeest meer vieren? Moet toch prima kunnen, ik zou mer er ook geen reet van aantrekken, zeker niet als ik niet basis stond.

Ik weet niet wie de wedstrijd "echt" gezien heeft, maar iedereen doet net alsof het alleen de fout is van Depay! Voetbal is n teamsport en als je Depay gewoon vaker opstelt, dan gaat hij ook wel scoren! Van Nederland naar een top competitie is ook niet zomaar wat!

Verjaardag vieren mag!
Het is wel waar dat hij geen winnaarsmentaliteit heeft en arrogant overkomt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren